'FC Twente neemt na elf jaar definitief afscheid van Pahlplatz'

( 32 reacties)
'FC Twente neemt na elf jaar definitief afscheid van Pahlplatz'

Boudewijn Pahlplatz vertrekt bij FC Twente. Het aflopende contract van de assistent-trainer wordt niet verlengd, dat meldt TC Tubantia.

Pahlplatz was al sinds 2007 in dienst van FC Twente, maar aan zijn dienstverband komt na elf jaar dus een einde. De oud-speler van de Enschedese club was eerst techniektrainer en maakte sinds 2010 deel uit van de technische staf van de eerste selectie.

Of Sjors Ultee, die eveneens assistent-trainer bij de eerste selectie was, in dienst blijft, is nog ongewis. Kenneth Zandvliet vertrekt wel bij FC Twente. Hij was hoofd jeugdscouting bij de Enschedese club. Eerder werd al bekend dat hoofd opleidingen Michel Jansen vertrekt.

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jun 2018 om 06:55
    • Quote van 12 Jun 2018 om 19:24
      Mij boeit het eigenlijk niet zo wat anderen er van vinden. Wat ik van hem gezien heb is hij in mijn ogen niet de trainer die ons in positieve zin gaat verrassen. Enkele spelers vinden hem wel een toffe gozer en dat hij wel blijven mag, maar het gaat mij om het voetbal, de beleving, het inzicht en de hand van de trainer. Heb ik te weinig gezien, helaas. Frisse wind is mijn mening en laat hem maar Jong Twente doen.
    Juist en de man heeft in mijn ogen net zo gefaald als de rest van die complete impotente technische staf.
  • 12 Jun 2018 om 22:52
    • Quote van 12 Jun 2018 om 21:05
      Vind jaap stam eventueel wel een goede voor onze club
    Wel een goede optie maar ben bang dat hij niet haalbaar is. Boven ons budget en denk dat hij liever op een hoger niveau trainer wordt.
  • 12 Jun 2018 om 21:05
    • Quote van 12 Jun 2018 om 20:53
      Helemaal met je eens. En als er een nieuwe trainer komt vinden ze die ook weer een toffe gozer. Alles voor die basisplaats.
    Vind jaap stam eventueel wel een goede voor onze club
  • 12 Jun 2018 om 20:53
    • Quote van 12 Jun 2018 om 19:24
      Mij boeit het eigenlijk niet zo wat anderen er van vinden. Wat ik van hem gezien heb is hij in mijn ogen niet de trainer die ons in positieve zin gaat verrassen. Enkele spelers vinden hem wel een toffe gozer en dat hij wel blijven mag, maar het gaat mij om het voetbal, de beleving, het inzicht en de hand van de trainer. Heb ik te weinig gezien, helaas. Frisse wind is mijn mening en laat hem maar Jong Twente doen.
    Helemaal met je eens. En als er een nieuwe trainer komt vinden ze die ook weer een toffe gozer. Alles voor die basisplaats.
  • 12 Jun 2018 om 19:32
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:09
      Frisse wind in de ploeg dit kan en mag je niet met pusic doen. Dat risico is te groot en dat kan je toch niet verkopen aan de supporters. Ik stel voor dat twentefans een pol maakt pusic aan of vot ...... ben benieuwd
    Mee eens. Hij heeft nog niets bewezen, het risico is te groot!
  • 12 Jun 2018 om 19:24
    • Quote van 12 Jun 2018 om 18:20
      Twente hoeft er toch ook niets mee te doen? Ik ben ook wel benieuwd.
    Mij boeit het eigenlijk niet zo wat anderen er van vinden. Wat ik van hem gezien heb is hij in mijn ogen niet de trainer die ons in positieve zin gaat verrassen. Enkele spelers vinden hem wel een toffe gozer en dat hij wel blijven mag, maar het gaat mij om het voetbal, de beleving, het inzicht en de hand van de trainer. Heb ik te weinig gezien, helaas. Frisse wind is mijn mening en laat hem maar Jong Twente doen.
  • 12 Jun 2018 om 18:31
    Veel trainingen gezien van de fc. Snap de keus wel om niet te verlengen. Maakte geen speler beter.
  • 12 Jun 2018 om 18:20
    • Quote van 12 Jun 2018 om 18:12
      Ik ben het met jou eens,Messi. Maar zo'n poll heeft geen zin. Daar gaat Twente echt niks mee doen. Dat voorstel van Utrechtse Tukker kan ik mij wel in vinden.
    Twente hoeft er toch ook niets mee te doen? Ik ben ook wel benieuwd.
  • 12 Jun 2018 om 18:12
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:09
      Frisse wind in de ploeg dit kan en mag je niet met pusic doen. Dat risico is te groot en dat kan je toch niet verkopen aan de supporters. Ik stel voor dat twentefans een pol maakt pusic aan of vot ...... ben benieuwd
    Ik ben het met jou eens,Messi. Maar zo'n poll heeft geen zin. Daar gaat Twente echt niks mee doen. Dat voorstel van Utrechtse Tukker kan ik mij wel in vinden.
  • 12 Jun 2018 om 17:09
    • Quote van 12 Jun 2018 om 17:03
      Ik hoop met je mee. Ik hoop dat deze man naar het tweede plan word verwezen. Aangezien Fred Rutten in Nederland is, hoop ik dat hij de knoop kan doorhakken en hem adviseert eerst een heel seizoen Jong Twente te doen en zich daar eerst gaat bewijzen.
    Frisse wind in de ploeg dit kan en mag je niet met pusic doen. Dat risico is te groot en dat kan je toch niet verkopen aan de supporters. Ik stel voor dat twentefans een pol maakt pusic aan of vot ...... ben benieuwd
  • 12 Jun 2018 om 17:03
    • Quote van 12 Jun 2018 om 16:58
      Wat denk je zelf. Onze talen knuffelbeer natuurlijk. De trainer die alle hielen likt.
    Ik hoop met je mee. Ik hoop dat deze man naar het tweede plan word verwezen. Aangezien Fred Rutten in Nederland is, hoop ik dat hij de knoop kan doorhakken en hem adviseert eerst een heel seizoen Jong Twente te doen en zich daar eerst gaat bewijzen.
  • 12 Jun 2018 om 16:58
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:41
      Wie bedoel je?
    Wat denk je zelf. Onze talen knuffelbeer natuurlijk. De trainer die alle hielen likt.
  • 12 Jun 2018 om 15:35
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:41
      Mijn vermoeden is dat Pusic idd gewoon blijft en de trainer zal worden.
    Schoon schip en dan een andere koers varen is beter met Pusic in een andere rol.
  • 12 Jun 2018 om 14:56
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:41
      Wie bedoel je?
    Is dat zo moeilijk ????voor jou misschien wel he
  • 12 Jun 2018 om 14:43
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:27
      Echt een serieuze vraag. Waar bedank jij hem voor, want zijn toegevoegde waarde is mij nooit duidelijk geworden.....
    11 jaar in dienst. Ik ben geen collega en of zijn baas , dus heb ik geen mening over zijn functioneren.
  • 12 Jun 2018 om 14:41
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:16
      Zou Marino Pusic nu echt blijven? Dit zijn de personen waarin hij dag in en dag uit mee heeft samengewerkt.
    Mijn vermoeden is dat Pusic idd gewoon blijft en de trainer zal worden.
  • 12 Jun 2018 om 14:41
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:57
      Mooi zo nu die andere niets nut er nog uut.
    Wie bedoel je?
  • 12 Jun 2018 om 14:27
    • Quote van 12 Jun 2018 om 14:25
      Boudewijn bedankt, en succes met je volgende uitdaging.
    Echt een serieuze vraag. Waar bedank jij hem voor, want zijn toegevoegde waarde is mij nooit duidelijk geworden.....
  • 12 Jun 2018 om 14:25
    Boudewijn bedankt, en succes met je volgende uitdaging.
  • 12 Jun 2018 om 14:06
    Is vast nog wel een baantje voor hem bij Quick'20 en zo niet, dan kan hij altijd nog mooi gaan rentenieren. Tabé.
  • 12 Jun 2018 om 14:00
    Mooi zo weg er met !
  • 12 Jun 2018 om 14:00
    Weg ermee, op naar een nieuw poppetje.
    Bij de action is het nu aktie. Twee halen 1 betalen.
    hahahaha
  • 12 Jun 2018 om 13:57
    Mooi zo nu die andere niets nut er nog uut.
  • 12 Jun 2018 om 13:20
    3 ton per jaar. Hadden ze er eerder uit moeten doen. Weinig toegevoegde waarde
  • 12 Jun 2018 om 13:16
    Zou Marino Pusic nu echt blijven? Dit zijn de personen waarin hij dag in en dag uit mee heeft samengewerkt.
  • 12 Jun 2018 om 13:15
    • Quote van 12 Jun 2018 om 13:13
      Goede zet,hadden ze al jaren eerder moeten ontslaan die marionet!
    Was geen afkoopsom voor ;)
  • 12 Jun 2018 om 13:13
    Goede zet,hadden ze al jaren eerder moeten ontslaan die marionet!
  • 12 Jun 2018 om 13:03
    Zei het toch was al een tijdje duidelijk hoor moest tegelijk met Jansen vertrekken
  • 12 Jun 2018 om 13:03
    • Quote van 12 Jun 2018 om 12:59
      Goede zaak. De laatste jaren een overbetaalde ballendrager en pionnenzetter geweest tijdens trainingen. Geen financiële ruimte meer voor sentimenten, en dus toedelidookie....het ga je goed Bou..........
    Frappante is dat je eigenlijk nooit echt verhalen hoort over Boudewijn. Zou niet weten of die man daadwerkelijk wat toevoegde.

    Minder voor hem, maarja keuzes moeten worden gemaakt.
  • 12 Jun 2018 om 13:02
    Gaat lekker na Jansen, nu Pahplatz en Zandvliet.
  • 12 Jun 2018 om 12:59
    Goede zaak. De laatste jaren een overbetaalde ballendrager en pionnenzetter geweest tijdens trainingen. Geen financiële ruimte meer voor sentimenten, en dus toedelidookie....het ga je goed Bou..........