Meevaller voor FC Twente: claim Belastingdienst lager dan verwacht

( 77 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Meevaller voor FC Twente: claim Belastingdienst lager dan verwacht

FC Twente heeft 'goed' nieuws van de Belastingdienst gekregen. De claim van de fiscus valt anderhalf miljoen euro lager uit dan gedacht.

FC Twente had een bedrag van 5,9 miljoen euro gereserveerd voor de belastingclaim. Volgens TC Tubantia heeft de club uit Enschede nu een schikking van 4,4 miljoen euro getroffen met de Belastingdienst. Het bedrag is een boete voor te weinig afgedragen loon- en omzetbelasting in de periode 2011-2015.

De Belastingdienst is in 2016 een onderzoek gestart naar alle in- en uitgaande transfers van FC Twente en daarbij kwam aan het licht dat de Tukkers te weinig aan de fiscus hebben betaald. Met name bij de transfer van Dusan Tadic werd veel geld uit de boeken gehouden.

Met de claim van de fiscus kan het slepende belastingdossier worden afgesloten. FC Twente had al een vergrijpboete van 250.000 euro van de Belastingdienst opgelegd gekregen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jun 2018 om 08:46
    • Quote van 14 Jun 2018 om 00:05
      Doe je best. Ik stop hier toch met posten.
    Het ruikt hier in eens na angstzweet pffffff
  • 14 Jun 2018 om 00:05
    • Quote van 13 Jun 2018 om 23:35
      Zijn ip adres blokkeren!
    Doe je best. Ik stop hier toch met posten.
  • 13 Jun 2018 om 23:35
    • Quote van 13 Jun 2018 om 20:12
      Ik ook niet en vele anderen ook niet. Helaas kan dat ventje binnen de kortste keren weer een nieuw account aanmaken.
    Zijn ip adres blokkeren!
  • 13 Jun 2018 om 20:12
    • Quote van 13 Jun 2018 om 19:52
      Ik snap Björn en Niek niet dat ze dit toelaten van z.i.d.s.pure vervuiling van de site!
    Ik ook niet en vele anderen ook niet. Helaas kan dat ventje binnen de kortste keren weer een nieuw account aanmaken.
  • 13 Jun 2018 om 19:57
    • Quote van 13 Jun 2018 om 19:46
      oke, duidelijke uitleg.
    goh ..mijn accountant deelt mij mede hoeveel belasting ik moet betalen dan heb je nog een paat maanden dan krijg je de definitieve belastingaanslag en die betaal ik binnen 1 maand ik heb er voor gereserveerd en gezorgd dat het geld er is .. onze fc had wel gereserveerd maar dus al uitgegeven..aan afkoopsommen ed. dus
  • 13 Jun 2018 om 19:52
    Ik snap Björn en Niek niet dat ze dit toelaten van z.i.d.s.pure vervuiling van de site!
  • 13 Jun 2018 om 19:46
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:42
      De voorziening is m.a.w. geen cash geld op de bank, alleen boekhoudkundig verwerkt, om het resultaat te drukken. Echter, de vordering van de belastingdienst moet wel worden voldaan.
    oke, duidelijke uitleg.
  • 13 Jun 2018 om 19:04
    • Quote van 13 Jun 2018 om 17:09
      Ja Die en Messi hebben mij meerdere malen bedreigt en zeggen dat ze mij op willen zoeken.
    Ja en wat dan nog mafkees dat je bent ? Je blijft de boel maar opfokken en nu ga je janken ? Je bent te triest voor woorden . En ben blij dat je niets meer post!!
  • 13 Jun 2018 om 18:18
    • Quote van 13 Jun 2018 om 18:07
      Ik wil forumleden aanraden en verzoeken niet te reageren op forumleden die het niet waard zijn.
    Noem er eens een paar die het volgens jouw niet waard zijn?? Of ga je hier niet op reageren;-)
  • 13 Jun 2018 om 18:07
    Ik wil forumleden aanraden en verzoeken niet te reageren op forumleden die het niet waard zijn.
  • 13 Jun 2018 om 17:50
    • Quote van 13 Jun 2018 om 17:43
      Waarom 2010 zijn schuld. Of zie je dat niet in ? Iedere post komt ie met die shit aan. Voorheen Arabische teksten nu weer deze shit. Komt er een belangrijke topic verkloot hij dat weer. Als jij Dennis kent suc6 ik houd niet zo van die grappenmakers. Ben old skool wie A zegt zegt ook B.... jij wil altijd info over Vakp sponsoren wat ever je bent een leek. Maakt niet uit maar je kiest de kant van de verkeerde by by bijde never een reactie
    Inderdaad ik ga nog niet lang mee. En denk maar niet dat ik het allemaal leuk en aardig vind wat Z.I.D.S/2010 doet. Maar ik snap wel dat het vervelend is voor mensen die zich gewoon met het topic bezighouden. Daarom zeg ik sorry.
  • 13 Jun 2018 om 17:43
    • Quote van 13 Jun 2018 om 17:28
      Sorry!
    Waarom 2010 zijn schuld. Of zie je dat niet in ? Iedere post komt ie met die shit aan. Voorheen Arabische teksten nu weer deze shit. Komt er een belangrijke topic verkloot hij dat weer. Als jij Dennis kent suc6 ik houd niet zo van die grappenmakers. Ben old skool wie A zegt zegt ook B.... jij wil altijd info over Vakp sponsoren wat ever je bent een leek. Maakt niet uit maar je kiest de kant van de verkeerde by by bijde never een reactie
  • 13 Jun 2018 om 17:28
    • Quote van 13 Jun 2018 om 17:24
      En dan lees je op het item 'meevaller voor twente' WEER deze onderstaande berichten. WALGELIJK!!!
    Sorry!
  • 13 Jun 2018 om 17:24
    En dan lees je op het item 'meevaller voor twente' WEER deze onderstaande berichten. WALGELIJK!!!
  • 13 Jun 2018 om 17:20
    • Quote van 13 Jun 2018 om 17:18
      Zoon stakker is het nu heb jij hem weer bedriegd. Lees de post maar goed irritant klootzakje is het. Soms best wel leuke post en humor maar slaat er volledig indoor. Word aan gewerkt ps dit is me laatste post over hem tot op de opendag. Neem je zwembroek mee Dennis
    Hij heeft mij niet bedreigd.
  • 13 Jun 2018 om 17:18
    • Quote van 13 Jun 2018 om 17:08
      Dat jouw posts niet altijd even leuk waren zoiets heb ik vaker gehoord. Daarbij weet ik niet of jij het over mij had met dat bedreigen, maar dat is zeker niet waar. Ik heb jouw achternaam expres niet genoemd hier.
    Zoon stakker is het nu heb jij hem weer bedriegd. Lees de post maar goed irritant klootzakje is het. Soms best wel leuke post en humor maar slaat er volledig indoor. Word aan gewerkt ps dit is me laatste post over hem tot op de opendag. Neem je zwembroek mee Dennis
  • 13 Jun 2018 om 17:15
    • Quote van 13 Jun 2018 om 17:12
      Nee die S klopt niet, of je hebt ergens een valse naam opgegeven
    Ik heb bijna alleen maar valse namen.
  • 13 Jun 2018 om 17:12
    • Quote van 13 Jun 2018 om 17:08
      Jawel, laat hem mij maar opzoeken.
    Nee die S klopt niet, of je hebt ergens een valse naam opgegeven
  • 13 Jun 2018 om 17:09
    • Quote van 13 Jun 2018 om 17:08
      Dat jouw posts niet altijd even leuk waren zoiets heb ik vaker gehoord. Daarbij weet ik niet of jij het over mij had met dat bedreigen, maar dat is zeker niet waar. Ik heb jouw achternaam expres niet genoemd hier.
    Ja Die en Messi hebben mij meerdere malen bedreigt en zeggen dat ze mij op willen zoeken.
  • 13 Jun 2018 om 17:08
    • Quote van 13 Jun 2018 om 17:05
      Die S klopt vgm niet
    Jawel, laat hem mij maar opzoeken.
  • 13 Jun 2018 om 17:08
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:44
      Ik stop hier nu met posten. Wil niet zeggen dat NS04 de juiste persoon heeft opgezocht maar ik heb er geen zin in dat jullie mij identiteit proberen te achterhalen. Mijn posts waren niet altijd even leuk maar dit is wel erg laag net zoals het bedreigen.
    Dat jouw posts niet altijd even leuk waren zoiets heb ik vaker gehoord. Daarbij weet ik niet of jij het over mij had met dat bedreigen, maar dat is zeker niet waar. Ik heb jouw achternaam expres niet genoemd hier.
  • 13 Jun 2018 om 17:05
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:46
      Tot ziens Dennis S
    Die S klopt vgm niet
  • 13 Jun 2018 om 16:55
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:26
      Hij wil mij opzoeken...
    Heb je een luiertje nodig pik?
    ;))
  • 13 Jun 2018 om 16:46
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:44
      Ik stop hier nu met posten. Wil niet zeggen dat NS04 de juiste persoon heeft opgezocht maar ik heb er geen zin in dat jullie mij identiteit proberen te achterhalen. Mijn posts waren niet altijd even leuk maar dit is wel erg laag net zoals het bedreigen.
    Tot ziens Dennis S
  • 13 Jun 2018 om 16:44
    Ik stop hier nu met posten. Wil niet zeggen dat NS04 de juiste persoon heeft opgezocht maar ik heb er geen zin in dat jullie mij identiteit proberen te achterhalen. Mijn posts waren niet altijd even leuk maar dit is wel erg laag net zoals het bedreigen.
  • 13 Jun 2018 om 16:42
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:36
      als velderman zegt dat ze opzoek zijn naar financiën dan zou er toch echt wel wat gebeurt zijn met die voorziening, anders hadden ze toch niet hoeven zoeken naar nieuwe financiën om te kunnen betalen?
    De voorziening is m.a.w. geen cash geld op de bank, alleen boekhoudkundig verwerkt, om het resultaat te drukken. Echter, de vordering van de belastingdienst moet wel worden voldaan.
  • 13 Jun 2018 om 16:29
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:26
      Vind het wel cool ben hem ook op het spoor. Facebook ook toevallig poste hij wat dacht he dat is die flapdrol. Verder niks snoert hem de mond met zijn domme post
    Als je hem op facebook zag weet je zn achternaam toch al??
  • 13 Jun 2018 om 16:26
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:23
      Ik noem hem alleen als hij het zelf goedkeurt, heb er niet zo veel voor gezocht, was ook niet mijn intentie van tevoren. Het kwam bijna direct uit de lucht vallen. Als het mag van zak.i.d.s zal ik misschien vertellen hoe je het vindt, maar waarom wil je het eigenlijk weten??
    Vind het wel cool ben hem ook op het spoor. Facebook ook toevallig poste hij wat dacht he dat is die flapdrol. Verder niks snoert hem de mond met zijn domme post
  • 13 Jun 2018 om 16:26
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:23
      Ik noem hem alleen als hij het zelf goedkeurt, heb er niet zo veel voor gezocht, was ook niet mijn intentie van tevoren. Het kwam bijna direct uit de lucht vallen. Als het mag van zak.i.d.s zal ik misschien vertellen hoe je het vindt, maar waarom wil je het eigenlijk weten??
    Hij wil mij opzoeken...
  • 13 Jun 2018 om 16:23
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:21
      Graag
    Ik noem hem alleen als hij het zelf goedkeurt, heb er niet zo veel voor gezocht, was ook niet mijn intentie van tevoren. Het kwam bijna direct uit de lucht vallen. Als het mag van zak.i.d.s zal ik misschien vertellen hoe je het vindt, maar waarom wil je het eigenlijk weten??
  • 13 Jun 2018 om 16:21
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:14
      Wil je je achternaam ook nog horen?
    Graag
  • 13 Jun 2018 om 16:14
    • Quote van 13 Jun 2018 om 16:07
      jouw voornaam is Dennis
    Wil je je achternaam ook nog horen?
  • 13 Jun 2018 om 16:07
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:57
      Noem mijn voornaam is dan.
    jouw voornaam is Dennis
  • 13 Jun 2018 om 16:05
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:57
      Noem mijn voornaam is dan.
    Zakindedarm
  • 13 Jun 2018 om 16:00
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:58
      Fout minister van binnenlandse zaken.
    hahahaha

    zakindesoep?
  • 13 Jun 2018 om 15:58
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:57
      zakindestront?
    Fout minister van binnenlandse zaken.
  • 13 Jun 2018 om 15:57
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:57
      Noem mijn voornaam is dan.
    zakindestront?
  • 13 Jun 2018 om 15:57
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:55
      Heb je voor 70% op de korrel. Ps tot op de opendag
    Noem mijn voornaam is dan.
  • 13 Jun 2018 om 15:55
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:51
      Ja tuurlijk kom ik uit Sri Lanka. Prachtig land. Lange zijde zit ik ook. Ga maar zoeken als je wilt. Dan kom ik er wel met mijn Sri Lanka gang aan.
    Heb je voor 70% op de korrel. Ps tot op de opendag
  • 13 Jun 2018 om 15:52
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:50
      wie zijn er gegijzeld dan?
    Twentefanhenk, Messi en FCTukkerclan.
  • 13 Jun 2018 om 15:51
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:46
      He held lange zijde zit je he. Sri lanka kwam je weg toch.
    Ja tuurlijk kom ik uit Sri Lanka. Prachtig land. Lange zijde zit ik ook. Ga maar zoeken als je wilt. Dan kom ik er wel met mijn Sri Lanka gang aan.
  • 13 Jun 2018 om 15:50
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:37
      De politie in Enschede heeft Boesk00l gearresteerd die vier uur lang drie forumleden gijzelde in het noorden van de stad. De forumleden zijn gezond en wel, meldt de Nederlandse minister van Binnenlandse Zaken Scorpio69.
    wie zijn er gegijzeld dan?
  • 13 Jun 2018 om 15:46
    • Quote van 13 Jun 2018 om 15:37
      De politie in Enschede heeft Boesk00l gearresteerd die vier uur lang drie forumleden gijzelde in het noorden van de stad. De forumleden zijn gezond en wel, meldt de Nederlandse minister van Binnenlandse Zaken Scorpio69.
    He held lange zijde zit je he. Sri lanka kwam je weg toch.
  • 13 Jun 2018 om 15:37
    De politie in Enschede heeft Boesk00l gearresteerd die vier uur lang drie forumleden gijzelde in het noorden van de stad. De forumleden zijn gezond en wel, meldt de Nederlandse minister van Binnenlandse Zaken Scorpio69.
  • 13 Jun 2018 om 15:37
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:26
      Hoe kom je er bij dat dat geld niet in de kas zit? Als er een voorziening is getroffen, zoals altijd is gezegd, dan is dat geld gewoon gereserveerd. Hier op dit forum werd door enkelen gesuggereerd dat dit geld toch was uitgegeven, maar bewijs daarvoor heb ik nog nergens gezien.
    velderman zegt zelf dat ze op zoek zijn naar mogelijkheden om het te kunnen betalen
  • 13 Jun 2018 om 15:36
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:36
      Er is een verschil tussen een fiscale voorziening en liquiditeit. Het eerste betekent niet automatisch dat het er ook in liquide middelen is. Heb jij de nieuwe begroting al gezien? Weet je waar deze op sluit en wat het geprognotiseerde resultaat is?
    als velderman zegt dat ze opzoek zijn naar financiën dan zou er toch echt wel wat gebeurt zijn met die voorziening, anders hadden ze toch niet hoeven zoeken naar nieuwe financiën om te kunnen betalen?
  • 13 Jun 2018 om 15:36
    Klinkt weer allemaal te rooskleurig. Van die meevallers bij Twente is nog nooit wat goed terecht gekomen.over een week of 3 lekt er weer een ander pokerspel uit. Wacht eerst af of de tegenpartij reageerd die weet het meeste van allemaal er af.
  • 13 Jun 2018 om 15:31
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:38
      Pearl Jam geweest?
    Wat betekent Pearl Jam?
  • 13 Jun 2018 om 15:30
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:37
      Tuurlijk Henk, waar dan? Kijk anders even een van je lijstje na, misschien kun je het ergens vinden?
    Dat eerst toch steeds geschreven hier, ik geloof zelfs door ANS, sorrie als ik het verkeerd begrepen heb ANS!
  • 13 Jun 2018 om 14:42
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:23
      Valt toch anderhalf miljoen mee of niet?afdeling stom lullen !
    zal allemaal wel...maar het blijft nog steeds geen goed nieuws.
  • 13 Jun 2018 om 14:38
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:21
      Iedereen gisteravond in de Ziggo Dome wist dit natuurlijk allang, maar FC Svente hóudt van Enschede. Alsnog ramt frontman Enschede78 het er nog even goed in. Door de afsluiter op te dragen aan zijn favoriete museumeigenaren in Enschede, een ander nummer aan Twentefanhenk ‘Hankypanky’ Schiffmacher, te grappen over Oranje en het gemiste WK, door een fotootje omhoog te houden van ‘Erik van Tivoli’ en herinneringen op te halen hoe hij hier in de jaren tachtig op de bank sliep.
    Pearl Jam geweest?
  • 13 Jun 2018 om 14:38
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:31
      man man, als het niet in kas is moet je wachten totdat je het in kas hebt. Er komen zon 20 miljoen inkomsten is er beraamt. Daar moet je het dan van betalen. De vraag is als het niet meer in kas is waar is die 5.9 miljoen dan aan besteed? Verbeek? Hake? Marokanen? Assistenten? Bonussen?
    Men zegt dat het o.a. daar aan opgegaan is ja. Ik weet het uiteraard niet, maar het zou me niks verbazen. Kijk nergens meer van op de laatste paar jaar.
  • 13 Jun 2018 om 14:37
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:20
      Tuurlijk hebben ze dat gereserveerd!
    Tuurlijk Henk, waar dan? Kijk anders even een van je lijstje na, misschien kun je het ergens vinden?
  • 13 Jun 2018 om 14:36
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:31
      man man, als het niet in kas is moet je wachten totdat je het in kas hebt. Er komen zon 20 miljoen inkomsten is er beraamt. Daar moet je het dan van betalen. De vraag is als het niet meer in kas is waar is die 5.9 miljoen dan aan besteed? Verbeek? Hake? Marokanen? Assistenten? Bonussen?
    Er is een verschil tussen een fiscale voorziening en liquiditeit. Het eerste betekent niet automatisch dat het er ook in liquide middelen is. Heb jij de nieuwe begroting al gezien? Weet je waar deze op sluit en wat het geprognotiseerde resultaat is?
  • 13 Jun 2018 om 14:33
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:29
      En dat Corona 'Torschützenkönig' op het WK moge worden :-)
    Als hij zondag maar niet scoort =p
  • 13 Jun 2018 om 14:31
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:28
      Zie nieuwe artikel van Velderman. Geld is niet in kas.....
    man man, als het niet in kas is moet je wachten totdat je het in kas hebt. Er komen zon 20 miljoen inkomsten is er beraamt. Daar moet je het dan van betalen. De vraag is als het niet meer in kas is waar is die 5.9 miljoen dan aan besteed? Verbeek? Hake? Marokanen? Assistenten? Bonussen?
  • 13 Jun 2018 om 14:31
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:20
      Tuurlijk hebben ze dat gereserveerd!
    Er staat een fiscale voorziening in de jaarrekening 2016/2017. Dat wil niet zeggen dat het geld fysiek apart is gezet. Positief is wel dat het resultaat over 2017/2018 1,5 Mio positiever uitvalt.... of wordt de vrijval doorgeschoven naar het nieuwe boekjaar? Het zegt in elk geval niets over de liquiditeiten..... Betekent dit een bonus voor de directie ivm het "goede resultaat"?
  • 13 Jun 2018 om 14:31
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:28
      Zie nieuwe artikel van Velderman. Geld is niet in kas.....
    Dank u! Ik zet in mijn huishoudboekje dat ik 5.9 milj reserveer voor claim, maar heb het eigenlijk niet echt op de bank staan.
  • 13 Jun 2018 om 14:30
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:22
      Lees Tubantia. Geld hebben we niet!
    Dat geld is er gewoon !!! Anders ga je toch geen schikking aan , en denk dat het nu klaar is en een klein meevallertje . En nu aan de slag voor spelers , btw is Fred R onze adviseur nog in Nederland ? Kunnen ze mooi in overleg door gaan pakken nu !
  • 13 Jun 2018 om 14:29
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:19
      Pffffffff dat is al weer goed nieuws nu Ziyech en promes nog!
    En dat Corona 'Torschützenkönig' op het WK moge worden :-)
  • 13 Jun 2018 om 14:28
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:26
      Hoe kom je er bij dat dat geld niet in de kas zit? Als er een voorziening is getroffen, zoals altijd is gezegd, dan is dat geld gewoon gereserveerd. Hier op dit forum werd door enkelen gesuggereerd dat dit geld toch was uitgegeven, maar bewijs daarvoor heb ik nog nergens gezien.
    Zie nieuwe artikel van Velderman. Geld is niet in kas.....
  • 13 Jun 2018 om 14:28
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:26
      Hoe kom je er bij dat dat geld niet in de kas zit? Als er een voorziening is getroffen, zoals altijd is gezegd, dan is dat geld gewoon gereserveerd. Hier op dit forum werd door enkelen gesuggereerd dat dit geld toch was uitgegeven, maar bewijs daarvoor heb ik nog nergens gezien.
    https://www.tubantia.nl/fc-twente/meevaller-fc-twente-schikt-voor-4-4-miljoen-met-de-fiscus~a1143ae3/ Lees dit ff
  • 13 Jun 2018 om 14:26
    En nu spelers halen
  • 13 Jun 2018 om 14:26
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:19
      Twente treft voorziening van 5.9 milj. Maar blijkt geld niet in kas te hebben. Wat zegt die voorziening dan??? In mijn ogen heb je dit dan ergens staan om direct te kunnen betalen. Weer zo’n boekhoudkundig trucje om iedereen stil te houden??? Ans, weet jij hoe dit zit?
    Hoe kom je er bij dat dat geld niet in de kas zit? Als er een voorziening is getroffen, zoals altijd is gezegd, dan is dat geld gewoon gereserveerd. Hier op dit forum werd door enkelen gesuggereerd dat dit geld toch was uitgegeven, maar bewijs daarvoor heb ik nog nergens gezien.
  • 13 Jun 2018 om 14:25
    4.4 miljoen. Schikking! Met andere woorden we weten niet precies hoeveel het moet zijn.Daarom duurde het ook zo lang.Als alles binnenskamers was gebleven hadden we ons 4.4 miljoen kunnen besparen. FC Twente na het vertrek van Joop het braafste van de klas. Met als toppunt het braafste jongetje aanstellen die ons de genade slag heeft gegeven.
  • 13 Jun 2018 om 14:23
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:21
      Toch frappant dat wanneer je ipv 5.9 miljoen "maar"4.4 miljoen moet aftikken gezien wordt als goed nieuws :)
    Valt toch anderhalf miljoen mee of niet?afdeling stom lullen !
  • 13 Jun 2018 om 14:22
    Topnieuws!
  • 13 Jun 2018 om 14:22
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:20
      Tuurlijk hebben ze dat gereserveerd!
    Lees Tubantia. Geld hebben we niet!
  • 13 Jun 2018 om 14:21
    Iedereen gisteravond in de Ziggo Dome wist dit natuurlijk allang, maar FC Svente hóudt van Enschede. Alsnog ramt frontman Enschede78 het er nog even goed in. Door de afsluiter op te dragen aan zijn favoriete museumeigenaren in Enschede, een ander nummer aan Twentefanhenk ‘Hankypanky’ Schiffmacher, te grappen over Oranje en het gemiste WK, door een fotootje omhoog te houden van ‘Erik van Tivoli’ en herinneringen op te halen hoe hij hier in de jaren tachtig op de bank sliep.
  • 13 Jun 2018 om 14:21
    Toch frappant dat wanneer je ipv 5.9 miljoen "maar"4.4 miljoen moet aftikken gezien wordt als goed nieuws :)
  • 13 Jun 2018 om 14:20
    Kunnen we het standbeeld voor Joop in vak P betalen dat men daar zo graag wil.
  • 13 Jun 2018 om 14:20
    • Quote van 13 Jun 2018 om 14:19
      Twente treft voorziening van 5.9 milj. Maar blijkt geld niet in kas te hebben. Wat zegt die voorziening dan??? In mijn ogen heb je dit dan ergens staan om direct te kunnen betalen. Weer zo’n boekhoudkundig trucje om iedereen stil te houden??? Ans, weet jij hoe dit zit?
    Tuurlijk hebben ze dat gereserveerd!
  • 13 Jun 2018 om 14:19
    Pffffffff dat is al weer goed nieuws nu Ziyech en promes nog!
  • 13 Jun 2018 om 14:19
    Twente treft voorziening van 5.9 milj. Maar blijkt geld niet in kas te hebben. Wat zegt die voorziening dan??? In mijn ogen heb je dit dan ergens staan om direct te kunnen betalen. Weer zo’n boekhoudkundig trucje om iedereen stil te houden??? Ans, weet jij hoe dit zit?
  • 13 Jun 2018 om 14:19
    Top, ff internetbankieren, overboeken, hoofdpijn dossier in de archieven en doorrrrrrr!
  • 13 Jun 2018 om 14:18
    Goed nieuws. Kunnen we eindelijk echt vooruit nu.
  • 13 Jun 2018 om 14:18
    Steeds meer goed nieuws! We gaan uit het donkere dal!
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›