Homepage » Bestuur & beleid » Rutten over adviseursrol bij FC Twente: ''Als men mij belt, neem ik wel op''

Rutten over adviseursrol bij FC Twente: ''Als men mij belt, neem ik wel op''

( 85 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Rutten over adviseursrol bij FC Twente: ''Als men mij belt, neem ik wel op''

Fred Rutten is inmiddels hoofdtrainer van Anderlecht en door de journalisten werden veel vragen gesteld over zijn werkzaamheden bij FC Twente. Daar was de oefenmeester erg duidelijk over. 

De oud-voetballer is adviseur bij de club en volgens hem is dat helemaal geen echte baan. ''Het is geen betaalde functie – dat wil ik niet bij de club van mijn hart – en ik ben er niet lijfelijk aanwezig, maar als men mij belt, dan neem ik wel op, ja'', tekent De Telegraaf zijn woorden op. 

Rutten is wel benaderd voor een betaalde functie, maar dat zag hij zelf niet zitten. De ochtendkrant weet namelijk te melden dat Dennis Schipper van de raad van commissarissen en toenmalig algemeen directeur Erik Velderman vorig jaar naar Israël zijn gegaan om hem te verleiden om als technische beleidsbepaler aan het werk te gaan bij de Tukkers. Dat weigerde hij dus en daarom werd hij adviseur bij de Enschedeërs.

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2019 om 22:51
    • Quote van 12 Jan 2019 om 21:28
      Loat goan ans Ik reageer op dit forum tegen iedereen normaal en over voetbal. Ik kan dat alleen niet tegen tc. Dan stang ik hem ook. Hoe hij dan reageert vind ik ook niet gezond. Ik ben het met jou eens dat die man een verslaving heeft. Want wat zei ik nou eenmaal? Of hij lekker gewandeld had? :) Ik ben niet meer hele dagen op dit forum maar als ik dan terug lees en ik zie hem weer met alles en iedereen discussies voeren en dan van die opmerkingen maken naar mensen over dat ze soms drugs gebruiken of lekker een biertje drinken dan laat ook ik mij weer verleiden om hem zelf even op de kast te jagen. Dat bedoeld dantheman ook met: zelf wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.. De discussies tussen mij en tc moet niemand gewoon serieus nemen. Doe ik zelf ook niet. Met ieder ander ben ik oprecht aan het praten hier. Met tc kan ik niets en hoef en wil ik niets. Dus neem het niet series en trek het je vooral niet aan. Doe ik zelf ook niet (meer)
    +1
  • 12 Jan 2019 om 21:28
    • Quote van 12 Jan 2019 om 18:49
      Er is geen sprake van enige vorm van vriendschap tussen TC en mijn persoon Messi. Daarbij komt als iemand een mede supporter een imbeciel noemt, dan ben ik daar helemaal klaar mee.
    Loat goan ans Ik reageer op dit forum tegen iedereen normaal en over voetbal. Ik kan dat alleen niet tegen tc. Dan stang ik hem ook. Hoe hij dan reageert vind ik ook niet gezond. Ik ben het met jou eens dat die man een verslaving heeft. Want wat zei ik nou eenmaal? Of hij lekker gewandeld had? :) Ik ben niet meer hele dagen op dit forum maar als ik dan terug lees en ik zie hem weer met alles en iedereen discussies voeren en dan van die opmerkingen maken naar mensen over dat ze soms drugs gebruiken of lekker een biertje drinken dan laat ook ik mij weer verleiden om hem zelf even op de kast te jagen. Dat bedoeld dantheman ook met: zelf wel uitdelen maar niet kunnen incasseren.. De discussies tussen mij en tc moet niemand gewoon serieus nemen. Doe ik zelf ook niet. Met ieder ander ben ik oprecht aan het praten hier. Met tc kan ik niets en hoef en wil ik niets. Dus neem het niet series en trek het je vooral niet aan. Doe ik zelf ook niet (meer)
  • 12 Jan 2019 om 20:05
    • Quote van 12 Jan 2019 om 19:45
      Heb je me nu al door
    Uiteraard.
  • 12 Jan 2019 om 19:51
    • Quote van 12 Jan 2019 om 18:51
      Hallo allen, Ik ben nieuw hier. Heerlijke inhoudelijke discussies hier. Ik begrijp dat FCTukkerclan ofzoiets niet al teveel vriendjes heeft hier op dit forum. Ik start daarrom de actie “ help FCTukkerclan de winter door”
    Mee eens, iedereen verdient een 2de (3de , 4de ,5de ) kans , toch ?
  • 12 Jan 2019 om 19:45
    • Quote van 12 Jan 2019 om 19:16
      Hallo Dennis...
    Heb je me nu al door
  • 12 Jan 2019 om 19:16
    • Quote van 12 Jan 2019 om 18:51
      Hallo allen, Ik ben nieuw hier. Heerlijke inhoudelijke discussies hier. Ik begrijp dat FCTukkerclan ofzoiets niet al teveel vriendjes heeft hier op dit forum. Ik start daarrom de actie “ help FCTukkerclan de winter door”
    Hallo Dennis...
  • 12 Jan 2019 om 18:51
    Hallo allen, Ik ben nieuw hier. Heerlijke inhoudelijke discussies hier. Ik begrijp dat FCTukkerclan ofzoiets niet al teveel vriendjes heeft hier op dit forum. Ik start daarrom de actie “ help FCTukkerclan de winter door”
  • 12 Jan 2019 om 18:49
    • Quote van 12 Jan 2019 om 13:51
      Ah en nu geloof jij je grote vriend Ans weer nee ik begrijp het. Zoals de wind waait waait me rokje. Net zoals je stelling over Vakp toentertijd. Fijne middag verder ik neem een gele rakker straks beter.
    Er is geen sprake van enige vorm van vriendschap tussen TC en mijn persoon Messi. Daarbij komt als iemand een mede supporter een imbeciel noemt, dan ben ik daar helemaal klaar mee.
  • 12 Jan 2019 om 18:27
    • Quote van 12 Jan 2019 om 17:10
      Je bent gewoon een lafaard die heel persoonlijk wordt en daarop bij mij speelt.... Daarnaast echt in het vet met Messi en JaDie? Ach joh, dat valt best mee hoor.... Zeg het in mijn gezicht imbeciel dat je bent.
    Pfff zielepoot, je valt steeds vaker door de mand. Met grote regelmaat wordt je om de oren geslagen met je eigen geposte feiten. Enige dat je dan doet is er proberen nuances in aan te brengen. Continu anderen aan het uitdagen en als ze je terug pakken dan begin je te schelden. Nee chapeau.
  • 12 Jan 2019 om 17:39
    • Quote van 12 Jan 2019 om 17:17
      Waar speel ik op de man persoonlijk in dit topic Dantheman zonder on-topic te blijven?
    Beste TC, waar zeg ik dat je op de man speelt zonder on-topic te blijven??? Ik zeg alleen in algemene zin dat ik iemand die wel wil uitdelen maar niet kan incasseren een naar mannetje vind. Blijkbaar voel je je aangesproken. Mijn complimenten, je toont zelfkennis.
  • 12 Jan 2019 om 17:17
    • Quote van 12 Jan 2019 om 15:59
      TC, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren. Als je wel wilt uitdelen maar niet kunt incasseren ben je een naar mannetje.
    Waar speel ik op de man persoonlijk in dit topic Dantheman zonder on-topic te blijven?
  • 12 Jan 2019 om 17:10
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:12
      Het is inderdaad niet leuk van mij dat ik je plaag nu je het ook al in het vet hebt met ja die en messi.... nu heb je het echt bij iedereen verpest... dat is ook niet leuk... begrijp er niets van waarom niemand jou toch begrijpt... de wereld is gek
    Je bent gewoon een lafaard die heel persoonlijk wordt en daarop bij mij speelt.... Daarnaast echt in het vet met Messi en JaDie? Ach joh, dat valt best mee hoor.... Zeg het in mijn gezicht imbeciel dat je bent.
  • 12 Jan 2019 om 17:09
    • Quote van 12 Jan 2019 om 16:09
      Gezellige ploegleider hè haha ik zou voor hem door het vuur gaan hoor :p
    Wat doe jij voor de kost Frankie, of durf je dat niet te zeggen en ben je bang dat het tegen je gebruikt kan worden als de lafaard die je gebleken bent?
  • 12 Jan 2019 om 16:52
    • Quote van 12 Jan 2019 om 14:25
      Zij orakel 1 en orakel 2 , Ik ga ook biertje nemen, wat een gehuichel en hier . Bah bah
    Sorry? een biertje nemen lijkt inderdaad beter.....
  • 12 Jan 2019 om 16:12
    • Quote van 12 Jan 2019 om 15:52
      Jij moet niet teveel denken en persoonlijke insinuaties plegen vent. Daar ben je te imbeciel voor. Daarnaast durf je niet eens eerlijk te zijn en toe te geven dat je weer iets aan het uitlokken bent.......lafaard...
    Het is inderdaad niet leuk van mij dat ik je plaag nu je het ook al in het vet hebt met ja die en messi.... nu heb je het echt bij iedereen verpest... dat is ook niet leuk... begrijp er niets van waarom niemand jou toch begrijpt... de wereld is gek
  • 12 Jan 2019 om 16:09
    • Quote van 12 Jan 2019 om 15:59
      TC, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren. Als je wel wilt uitdelen maar niet kunt incasseren ben je een naar mannetje.
    Gezellige ploegleider hè haha ik zou voor hem door het vuur gaan hoor :p
  • 12 Jan 2019 om 15:59
    • Quote van 12 Jan 2019 om 15:52
      Jij moet niet teveel denken en persoonlijke insinuaties plegen vent. Daar ben je te imbeciel voor. Daarnaast durf je niet eens eerlijk te zijn en toe te geven dat je weer iets aan het uitlokken bent.......lafaard...
    TC, als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren. Als je wel wilt uitdelen maar niet kunt incasseren ben je een naar mannetje.
  • 12 Jan 2019 om 15:52
    • Quote van 12 Jan 2019 om 15:00
      Nee keek naar buiten en dacht je hebt er lekker weer bij
    Jij moet niet teveel denken en persoonlijke insinuaties plegen vent. Daar ben je te imbeciel voor. Daarnaast durf je niet eens eerlijk te zijn en toe te geven dat je weer iets aan het uitlokken bent.......lafaard...
  • 12 Jan 2019 om 15:00
    • Quote van 12 Jan 2019 om 14:37
      Ga je weer als een imbeciel een reactie uitlokken Frank?
    Nee keek naar buiten en dacht je hebt er lekker weer bij
  • 12 Jan 2019 om 14:37
    • Quote van 12 Jan 2019 om 14:19
      Hoe was het bij de boulevard? Of ga je morgen om 14u30? :)
    Ga je weer als een imbeciel een reactie uitlokken Frank?
  • 12 Jan 2019 om 14:25
    • Quote van 12 Jan 2019 om 14:06
      vervolg quote ANS: "Na veel bedelen en praten en omdat de delegatie niet zonder enig resultaat van hun (snoep) reis terug konden komen, werd bedacht dat hij dan adviseur van de RvC zou worden".
    Zij orakel 1 en orakel 2 , Ik ga ook biertje nemen, wat een gehuichel en hier . Bah bah
  • 12 Jan 2019 om 14:19
    • Quote van 12 Jan 2019 om 14:09
      Nee, maar dat is een heel andere (bedrijfs)tak. Daar hangt er minder vanaf omdat je met ervaren mensen werkt.
    Hoe was het bij de boulevard? Of ga je morgen om 14u30? :)
  • 12 Jan 2019 om 14:14
    • Quote van 12 Jan 2019 om 14:12
      Verder is FR er de persoon niet naar om tussentijds een overeenkomst op te zeggen, dat heeft hij destijds duidelijk aangegeven. Indirect geef je al aan dat FR niets te verwijten valt, dat vind ik ook.....
    Eens
  • 12 Jan 2019 om 14:12
    • Quote van 12 Jan 2019 om 14:08
      Je spreekt jezelf tegen in de eerste zinnen. Eerst zeg je dat Twente hem geen aanbieding heeft gedaan en vervolgens zeg je dat Twente wel heeft lopen bedelen in israel. Is voor mij hetzelfde als een aanbieding doen. Maar wat ik bedoel is dat er twee verschillende situatie zijn. De Israël situatie heeft hij gewoon nee gezegd. Of dat nu in de eerste fase is afgekapt of in de onderhandelings fase is niet echt van belang. Huidige situatie (contractloos) geen aanbieding van Twente en dus eigenlijk geen plek voor Rutten en daarom naar Anderlecht.
    Verder is FR er de persoon niet naar om tussentijds een overeenkomst op te zeggen, dat heeft hij destijds duidelijk aangegeven. Indirect geef je al aan dat FR niets te verwijten valt, dat vind ik ook.....
  • 12 Jan 2019 om 14:11
    • Quote van 12 Jan 2019 om 14:06
      vervolg quote ANS: "Na veel bedelen en praten en omdat de delegatie niet zonder enig resultaat van hun (snoep) reis terug konden komen, werd bedacht dat hij dan adviseur van de RvC zou worden".
    Zie geen verschil tussen bedelen of hij wil komen of een aanbieding doen. Dat zegt alleen wat over de fase van de onderhandeling.
  • 12 Jan 2019 om 14:11
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:53
      Weet je nog wel wat je allemaal bedoelt, of vertroebelt het willte poeder je bovenkamer? ;)


      Eerst zeg je dat Rutten alleen maar bonnetjes declareerde, en dat terwijl nu blijkt dat Rutten voor niks 'adviseerde'?


      Ga lekker naar de stad met Messi en sla een gele rakkers achterover.....even een frisse wind in de neus. ;)
    :-)))
  • 12 Jan 2019 om 14:09
    • Quote van 12 Jan 2019 om 13:51
      Stap jij ook uit eigen beweging op als jouw baas met een nieuwe ploegleider aan komt?
    Nee, maar dat is een heel andere (bedrijfs)tak. Daar hangt er minder vanaf omdat je met ervaren mensen werkt.
  • 12 Jan 2019 om 14:09
    • Quote van 12 Jan 2019 om 12:48
      Persoonlijk denk ik dat met name een hoofdtrainersfunctie voor Fred lastig zou zijn. Op financieel gebied zou dat voor Twente alles behalve gunstig zijn. Pusic zou dan teruggeschakeld worden als assistent van Fred, waar Pusic (enigszins logisch) niet helemaal akkoord mee zou zijn gegaan. Mocht Pusic dan willen vertrekken om Rutten te introduceren, dan betaalt Twente wéér een afkoopsom, en dat staat formeel niet heel bijster want dan hebben we wederom een trainerswissel gehad en is Twente meer geld kwijt aan het afkopen van trainers dan aan het inkopen van relatief goede spelers. Tevens levert dat weer hoofdpijn op bij het bestuur en de spelers; ze zijn nu volgens mij aardig op lijn met Pusic, al is het alleen maar omdat hij nu al een tijdje voor de groep staat. Zo'n wissel moet je gewoon niet willen midden in een seizoen waarin de gemoederen hoog liggen, het spel discutabel is maar goed genoeg om nog wat mee te vechten voor promotie, en de spelers kwalitatief wankelen.
    Het contract met Pusic als hoofdtrainer eindigt per einde van dit seizoen, voor de tijd zal er niets gebeuren, of het moet een sportief debacle dreigen te worden, dan kan TvL acteren, nu hij gesteld heeft dat FcT linksom of rechtsom moet degraderen.....
  • 12 Jan 2019 om 14:08
    • Quote van 12 Jan 2019 om 13:04
      Even voor de duidelijkheid, FC Twente heeft Fred Rutten geen enkele functie aangeboden. Al voor de (snoep) reis naar Israel heeft Fred al aan de club laten weten, dat hij geen enkele functie bij de club wil. Na veel bedelen en praten en omdat de delegatie niet zonder enig resultaat van hun (snoep) reis terug konden komen, werd bedacht dat hij dan adviseur van de RvC zou worden. Dat werd al als een groot succes naar buiten gebracht. Fred heeft en had alleen belang in een functie bij de club, als alles weer op de rails staat. Dus na promotie en in een gezonde fin. situatie. Tevens vraag ik mij steeds weer af, waarom er steeds weer om oud medewerkers geroepen wordt. De verwachtingen aan Fred zijn veel te hoog. De club heeft de beste supporters, maar ook een groot trainers kerkhof. Fred gaat zich daar niet aan branden.
    Je spreekt jezelf tegen in de eerste zinnen. Eerst zeg je dat Twente hem geen aanbieding heeft gedaan en vervolgens zeg je dat Twente wel heeft lopen bedelen in israel. Is voor mij hetzelfde als een aanbieding doen. Maar wat ik bedoel is dat er twee verschillende situatie zijn. De Israël situatie heeft hij gewoon nee gezegd. Of dat nu in de eerste fase is afgekapt of in de onderhandelings fase is niet echt van belang. Huidige situatie (contractloos) geen aanbieding van Twente en dus eigenlijk geen plek voor Rutten en daarom naar Anderlecht.
  • 12 Jan 2019 om 14:07
    • Quote van 12 Jan 2019 om 13:51
      Ah en nu geloof jij je grote vriend Ans weer nee ik begrijp het. Zoals de wind waait waait me rokje. Net zoals je stelling over Vakp toentertijd. Fijne middag verder ik neem een gele rakker straks beter.
    Heb ik ANS ooit openlijk van leugens beticht inzake dit soort uitlatingen Messi? ;)
  • 12 Jan 2019 om 14:06
    • Quote van 12 Jan 2019 om 13:47
      JaDie en Messi....lezen jullie mee?

      Quote ANS:
      "Even voor de duidelijkheid, FC Twente heeft Fred Rutten geen enkele functie aangeboden".
    vervolg quote ANS: "Na veel bedelen en praten en omdat de delegatie niet zonder enig resultaat van hun (snoep) reis terug konden komen, werd bedacht dat hij dan adviseur van de RvC zou worden".
  • 12 Jan 2019 om 14:03
    • Quote van 12 Jan 2019 om 13:51
      Stap jij ook uit eigen beweging op als jouw baas met een nieuwe ploegleider aan komt?
    Tuurlijk doet tc dat! In belang van het bedrijf en zijn collega s :)
  • 12 Jan 2019 om 14:02
    • Quote van 12 Jan 2019 om 13:51
      Ah en nu geloof jij je grote vriend Ans weer nee ik begrijp het. Zoals de wind waait waait me rokje. Net zoals je stelling over Vakp toentertijd. Fijne middag verder ik neem een gele rakker straks beter.
    Je kent hem toch haha

    En van halst

    En bijen


    Ik kijk zelf nu alweer uit naar de terugkomst assaidi :) had hij ook een heel uitgesproken mening/gedachte over...

    Maar indd hoe de wind waait is de beste benaming zo heb ik het voor mezelf ook een plekje kunnen geven :)
  • 12 Jan 2019 om 13:59
    • Quote van 12 Jan 2019 om 13:46
      Hij zal toch volgens jou voor de groep komen te staan. Marino is toch over een half jaar vot??
    Wat denk je.... zou de nieuwe AD daar ook een stem in willen hebben?
  • 12 Jan 2019 om 13:51
    • Quote van 12 Jan 2019 om 13:47
      JaDie en Messi....lezen jullie mee?

      Quote ANS:
      "Even voor de duidelijkheid, FC Twente heeft Fred Rutten geen enkele functie aangeboden".
    Ah en nu geloof jij je grote vriend Ans weer nee ik begrijp het. Zoals de wind waait waait me rokje. Net zoals je stelling over Vakp toentertijd. Fijne middag verder ik neem een gele rakker straks beter.
  • 12 Jan 2019 om 13:51
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:15
      Kom op kerel....iedereen heeft zijn trots en wensen....jij ook. Fred wil nog trainen, en daarom staat hij nu op het veld bij Anderlecht, want wij hebben Pusic die niet uit eigen beweging opgestapt is toen Fred 'beschikbaar' was.


      Kortom...het is de schuld van Poeslief dat Fred nu elders op het veld staat.
    Stap jij ook uit eigen beweging op als jouw baas met een nieuwe ploegleider aan komt?
  • 12 Jan 2019 om 13:49
    • Quote van 12 Jan 2019 om 13:46
      Hij zal toch volgens jou voor de groep komen te staan. Marino is toch over een half jaar vot??
    Dat waren de geluiden die ik inderdaad hoorde Messi, en heb die gedeeld. Pusic moet sowieso wegwezen na dit seizoen, evenals Boschker en Garcia Garcia.......
  • 12 Jan 2019 om 13:47
    JaDie en Messi....lezen jullie mee?

    Quote ANS:
    "Even voor de duidelijkheid, FC Twente heeft Fred Rutten geen enkele functie aangeboden".
  • 12 Jan 2019 om 13:46
    • Quote van 12 Jan 2019 om 13:36
      Dus als Rutten de toiletten schoon zou moeten maken, dan zou hij dat baantje maar moeten accepteren volgens jou? We wisten toch allemaal dat Rutten nog op het veld wil staan, of was je dat vergeten?


      Fred heeft i.m.o. echt een Twente hart, anders had hij niet gratis geholpen.....toch? ;)
    Hij zal toch volgens jou voor de groep komen te staan. Marino is toch over een half jaar vot??
  • 12 Jan 2019 om 13:36
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:52
      Het gaat er om of Rutten geen functie is aangeboden of niet? Dat is dus blijkbaar wel gebeurt, alhoewel dit volgens TC niet waar is. Dan vraag ik TC waar hij deze wijsheid van Daan haalt . Dat is toch ook wat hij aan Messi vraagt die het tegenovergestelde beweerd dat Fred elke aanbieding van tafel heeft geveegd? Denk dat velen hier te Fred R geil zijn, en dat het met het Twente hart van Fred allemaal wel mee valt.
    Dus als Rutten de toiletten schoon zou moeten maken, dan zou hij dat baantje maar moeten accepteren volgens jou? We wisten toch allemaal dat Rutten nog op het veld wil staan, of was je dat vergeten?


    Fred heeft i.m.o. echt een Twente hart, anders had hij niet gratis geholpen.....toch? ;)
  • 12 Jan 2019 om 13:32
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:34
      Lol, die TC. Haar paradepaardje was dat Rutten altijd bereid was om te helpen, maar dat de club nooit wat heeft aangeboden. En nu blijkt dat TC eigenlijk bedoelde dat het alleen ging om het trainerschap. Wederom: hoe de wind waait, waait haar jasje. Wel vermakelijk om te lezen hoe ze zich in allemaal bochten moet wringen (al zal ze dat natuurlijk tegenspreken, haha).
    Ten eerste ben ik een hij Oldenzaler, maar dat weet je wel. ;)


    Ten tweede heeft JvH nooit de hulp van Rutten gewild toen hij werkloos was...met de nadruk op nooit omdat JvH niet samen wilde werken met Fred....nooit.
  • 12 Jan 2019 om 13:04
    • Quote van 12 Jan 2019 om 12:11
      Ik kan me niet voorstellen dat hij nu aanbieding heeft gehad. Dat kan denk ook helemaal niet. Ik denk dat Twente helemaal geen geld heeft voor twee trainers of twee technisch directeuren. Ze betalen nu al dik aan de ontslagen trainers. Het past nu gewoon niet dus heeft hij de aanbieding van Anderlecht aangenomen.spannender is het niet denk ik. Hij heeft in het lange tijde wel eens een aanbieding gehad maar dat is bekend toch. Dat heeft hier een paar keer met koeienletters op Twentefans gestaan. Hij zat toen midden in zijn contract bij een andere club en hij gaf toen aan dat hij altijd de contracten respecteert.
    Even voor de duidelijkheid, FC Twente heeft Fred Rutten geen enkele functie aangeboden. Al voor de (snoep) reis naar Israel heeft Fred al aan de club laten weten, dat hij geen enkele functie bij de club wil. Na veel bedelen en praten en omdat de delegatie niet zonder enig resultaat van hun (snoep) reis terug konden komen, werd bedacht dat hij dan adviseur van de RvC zou worden. Dat werd al als een groot succes naar buiten gebracht. Fred heeft en had alleen belang in een functie bij de club, als alles weer op de rails staat. Dus na promotie en in een gezonde fin. situatie. Tevens vraag ik mij steeds weer af, waarom er steeds weer om oud medewerkers geroepen wordt. De verwachtingen aan Fred zijn veel te hoog. De club heeft de beste supporters, maar ook een groot trainers kerkhof. Fred gaat zich daar niet aan branden.
  • 12 Jan 2019 om 12:48
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:53
      Beetje hypocriet TC denk je dat hem geen functie is aangeboden? Daar geloof ik ook geen moer van.
    Persoonlijk denk ik dat met name een hoofdtrainersfunctie voor Fred lastig zou zijn. Op financieel gebied zou dat voor Twente alles behalve gunstig zijn. Pusic zou dan teruggeschakeld worden als assistent van Fred, waar Pusic (enigszins logisch) niet helemaal akkoord mee zou zijn gegaan. Mocht Pusic dan willen vertrekken om Rutten te introduceren, dan betaalt Twente wéér een afkoopsom, en dat staat formeel niet heel bijster want dan hebben we wederom een trainerswissel gehad en is Twente meer geld kwijt aan het afkopen van trainers dan aan het inkopen van relatief goede spelers. Tevens levert dat weer hoofdpijn op bij het bestuur en de spelers; ze zijn nu volgens mij aardig op lijn met Pusic, al is het alleen maar omdat hij nu al een tijdje voor de groep staat. Zo'n wissel moet je gewoon niet willen midden in een seizoen waarin de gemoederen hoog liggen, het spel discutabel is maar goed genoeg om nog wat mee te vechten voor promotie, en de spelers kwalitatief wankelen.
  • 12 Jan 2019 om 12:48
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:53
      Beetje hypocriet TC denk je dat hem geen functie is aangeboden? Daar geloof ik ook geen moer van.
    Persoonlijk denk ik dat met name een hoofdtrainersfunctie voor Fred lastig zou zijn. Op financieel gebied zou dat voor Twente alles behalve gunstig zijn. Pusic zou dan teruggeschakeld worden als assistent van Fred, waar Pusic (enigszins logisch) niet helemaal akkoord mee zou zijn gegaan. Mocht Pusic dan willen vertrekken om Rutten te introduceren, dan betaalt Twente wéér een afkoopsom, en dat staat formeel niet heel bijster want dan hebben we wederom een trainerswissel gehad en is Twente meer geld kwijt aan het afkopen van trainers dan aan het inkopen van relatief goede spelers. Tevens levert dat weer hoofdpijn op bij het bestuur en de spelers; ze zijn nu volgens mij aardig op lijn met Pusic, al is het alleen maar omdat hij nu al een tijdje voor de groep staat. Zo'n wissel moet je gewoon niet willen midden in een seizoen waarin de gemoederen hoog liggen, het spel discutabel is maar goed genoeg om nog wat mee te vechten voor promotie, en de spelers kwalitatief wankelen.
  • 12 Jan 2019 om 12:11
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:52
      Het gaat er om of Rutten geen functie is aangeboden of niet? Dat is dus blijkbaar wel gebeurt, alhoewel dit volgens TC niet waar is. Dan vraag ik TC waar hij deze wijsheid van Daan haalt . Dat is toch ook wat hij aan Messi vraagt die het tegenovergestelde beweerd dat Fred elke aanbieding van tafel heeft geveegd? Denk dat velen hier te Fred R geil zijn, en dat het met het Twente hart van Fred allemaal wel mee valt.
    Ik kan me niet voorstellen dat hij nu aanbieding heeft gehad. Dat kan denk ook helemaal niet. Ik denk dat Twente helemaal geen geld heeft voor twee trainers of twee technisch directeuren. Ze betalen nu al dik aan de ontslagen trainers. Het past nu gewoon niet dus heeft hij de aanbieding van Anderlecht aangenomen.spannender is het niet denk ik. Hij heeft in het lange tijde wel eens een aanbieding gehad maar dat is bekend toch. Dat heeft hier een paar keer met koeienletters op Twentefans gestaan. Hij zat toen midden in zijn contract bij een andere club en hij gaf toen aan dat hij altijd de contracten respecteert.
  • 12 Jan 2019 om 11:52
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:29
      Uiteraard ligt dat aan de positie van pusic. Je kan toch geen twee trainers hebben.
    Het gaat er om of Rutten geen functie is aangeboden of niet? Dat is dus blijkbaar wel gebeurt, alhoewel dit volgens TC niet waar is. Dan vraag ik TC waar hij deze wijsheid van Daan haalt . Dat is toch ook wat hij aan Messi vraagt die het tegenovergestelde beweerd dat Fred elke aanbieding van tafel heeft geveegd? Denk dat velen hier te Fred R geil zijn, en dat het met het Twente hart van Fred allemaal wel mee valt.
  • 12 Jan 2019 om 11:49
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:46
      Nooit is toch nooit? Of telt een jaar geleden daar niet in? Schiet mij maar lek..
    Taalkundig en op de letter heb je gelijk en ik weet ook niet wat ze bedoelde maar ik denk dat ze bedoeld dat hij nooit een aanbieding heeft gehad in de huidige situatie.
  • 12 Jan 2019 om 11:46
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:44
      Is een jaar oud dat nieuws. Toen had hij nog een contract. Nu zit Ted op die positie die gaan ze echt niet ontslaan en twee technisch directeuren werkt niet en is geen geld voor.
    Nooit is toch nooit? Of telt een jaar geleden daar niet in? Schiet mij maar lek..
  • 12 Jan 2019 om 11:44
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:40
      Ik zie duidelijk de rol van technisch beleidsbepaler staan.. tijd maakt niet uit. TC riep altijd 'nooit'
    Is een jaar oud dat nieuws. Toen had hij nog een contract. Nu zit Ted op die positie die gaan ze echt niet ontslaan en twee technisch directeuren werkt niet en is geen geld voor.
  • 12 Jan 2019 om 11:40
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:38
      Tc heeft gewoon gelijk hoor welke positie had Twente hem dan wat kunnen aanbieden volgens jou. Denk je echt dat Twente pusic of Ted wilde ontslaan? En dat tweede deel van artikel is oud nieuws. Dat gaat helemaal niet om de huidige situatie.
    Ik zie duidelijk de rol van technisch beleidsbepaler staan.. tijd maakt niet uit. TC riep altijd 'nooit'
  • 12 Jan 2019 om 11:38
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:34
      Lol, die TC. Haar paradepaardje was dat Rutten altijd bereid was om te helpen, maar dat de club nooit wat heeft aangeboden. En nu blijkt dat TC eigenlijk bedoelde dat het alleen ging om het trainerschap. Wederom: hoe de wind waait, waait haar jasje. Wel vermakelijk om te lezen hoe ze zich in allemaal bochten moet wringen (al zal ze dat natuurlijk tegenspreken, haha).
    Tc heeft gewoon gelijk hoor welke positie had Twente hem dan wat kunnen aanbieden volgens jou. Denk je echt dat Twente pusic of Ted wilde ontslaan? En dat tweede deel van artikel is oud nieuws. Dat gaat helemaal niet om de huidige situatie.
  • 12 Jan 2019 om 11:34
    Lol, die TC. Haar paradepaardje was dat Rutten altijd bereid was om te helpen, maar dat de club nooit wat heeft aangeboden. En nu blijkt dat TC eigenlijk bedoelde dat het alleen ging om het trainerschap. Wederom: hoe de wind waait, waait haar jasje. Wel vermakelijk om te lezen hoe ze zich in allemaal bochten moet wringen (al zal ze dat natuurlijk tegenspreken, haha).
  • 12 Jan 2019 om 11:29
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:24
      Ja daag TC zo lust ik er nog wel een paar, waarom neem jij Fred zo in bescherming daar begrijp ik weer geen moer van. Maar heb vaak shit met Ans, maar stel het ook zo, Poeslief is schuldig aan het feit dat de door jou geliefde Fred R trainer is bij Anderlecht?
    Uiteraard ligt dat aan de positie van pusic. Je kan toch geen twee trainers hebben.
  • 12 Jan 2019 om 11:26
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:20
      Hej TC .. Rutten werd toch niet benaderd voor een baan bij twente volgens jou?
    Artikel heeft twee delen waar minstens een jaar tussen zit. Als je goed leest zie je in het eerste gedeelt dat hij nu geen aanbieding heeft gehad dan alleen die adviseursrol. Conclusie hij heeft toen hij gestopt was als trainer geen aanbieding gehad van Twente. Dus niet raar dat hij naar Anderlecht gaat———————————————————————— Deel twee deel artikel jaar geleden andere situatie en zeer oud nieuws. Hij heeft een in de tijd dat hij trainer was een aanbieding gehad die heeft hij geweigerd omdat hij niet tijdens zijn Contract wilde switchen. Dit heeft ook hier op Twentefans gestaan. Dus totaal niet relevant en Tc heeft gelijk als ik het eerste deel lees heeft hij geen aanbieding van Twente gehad de afgelopen maand dus gaat hij naar Anderlecht.
  • 12 Jan 2019 om 11:24
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:15
      Kom op kerel....iedereen heeft zijn trots en wensen....jij ook. Fred wil nog trainen, en daarom staat hij nu op het veld bij Anderlecht, want wij hebben Pusic die niet uit eigen beweging opgestapt is toen Fred 'beschikbaar' was.


      Kortom...het is de schuld van Poeslief dat Fred nu elders op het veld staat.
    Ja daag TC zo lust ik er nog wel een paar, waarom neem jij Fred zo in bescherming daar begrijp ik weer geen moer van. Maar heb vaak shit met Ans, maar stel het ook zo, Poeslief is schuldig aan het feit dat de door jou geliefde Fred R trainer is bij Anderlecht?
  • 12 Jan 2019 om 11:21
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:15
      Kom op kerel....iedereen heeft zijn trots en wensen....jij ook. Fred wil nog trainen, en daarom staat hij nu op het veld bij Anderlecht, want wij hebben Pusic die niet uit eigen beweging opgestapt is toen Fred 'beschikbaar' was.


      Kortom...het is de schuld van Poeslief dat Fred nu elders op het veld staat.
    Dus Pucis is schuld aan het feit dat Fred nu trainer is bij Anderlecht ?
  • 12 Jan 2019 om 11:18
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:13
      Misschien beter dan al die aannames van jou aan horen want jij lijkt plotseling wel orakel nr 2 hier op het forum. En wat pilsje pakken met Messi? Wij kunnen dat gewoon doen maar denk dat jij eerst anderhalve dag met je vrouw moet zeuren of je ff een biertje mag gaan pakken.
    Hahahahahahaha.....


    Over aanhoren van aannames gesproken en suggestief geleuter. De pot verwijt de ketel? Kijk even in de spiegel kerel.


    Proost pik, geniet van je biertje. ;)
  • 12 Jan 2019 om 11:15
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:09
      We hebben het ook over na het het betrek van JvH? Als hij een clubbman was had hij een functie aanvaard TC, maar niets was schijnbaar goed genoeg. En jij vraagt Messi om namen kom jij dan met namen die het tegendeel bewijzen, op Messi zijn beweringen.
    Kom op kerel....iedereen heeft zijn trots en wensen....jij ook. Fred wil nog trainen, en daarom staat hij nu op het veld bij Anderlecht, want wij hebben Pusic die niet uit eigen beweging opgestapt is toen Fred 'beschikbaar' was.


    Kortom...het is de schuld van Poeslief dat Fred nu elders op het veld staat.
  • 12 Jan 2019 om 11:13
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:53
      Weet je nog wel wat je allemaal bedoelt, of vertroebelt het willte poeder je bovenkamer? ;)


      Eerst zeg je dat Rutten alleen maar bonnetjes declareerde, en dat terwijl nu blijkt dat Rutten voor niks 'adviseerde'?


      Ga lekker naar de stad met Messi en sla een gele rakkers achterover.....even een frisse wind in de neus. ;)
    Misschien beter dan al die aannames van jou aan horen want jij lijkt plotseling wel orakel nr 2 hier op het forum. En wat pilsje pakken met Messi? Wij kunnen dat gewoon doen maar denk dat jij eerst anderhalve dag met je vrouw moet zeuren of je ff een biertje mag gaan pakken.
  • 12 Jan 2019 om 11:12
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:11
      Heb ik het toch niet over. Het gaat er om wat hem later is aangeboden.
    Was Fred op dat moment ook (nog) werkloos, en zo ja, om welke functie(s) ging het dan....wetende dat Fred nog op het veld wilde staan?
  • 12 Jan 2019 om 11:11
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:02
      Heb ik al gedaan pik. ;)


      Het was algemeen bekend dat Rutten nog wil trainen, maar JvH zag dat niet zitten toen Fred werkloos thuis zat. Klopt dat of niet?
    Heb ik het toch niet over. Het gaat er om wat hem later is aangeboden.
  • 12 Jan 2019 om 11:09
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:02
      Heb ik al gedaan pik. ;)


      Het was algemeen bekend dat Rutten nog wil trainen, maar JvH zag dat niet zitten toen Fred werkloos thuis zat. Klopt dat of niet?
    We hebben het ook over na het het betrek van JvH? Als hij een clubbman was had hij een functie aanvaard TC, maar niets was schijnbaar goed genoeg. En jij vraagt Messi om namen kom jij dan met namen die het tegendeel bewijzen, op Messi zijn beweringen.
  • 12 Jan 2019 om 11:05
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:01
      Okey, maar om welke functies ging het, en wie vertelde jou dat?
    En jij denkt dat ik hier even namen ga noemen hahaha ga er maar vanuit dat het zo is. Anders was ie wel bij ons op de bühne
  • 12 Jan 2019 om 11:02
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:59
      Vertel jij maar even hoe het zit dan. Jij weet net zoveel als mijn stoelpoot.
    Heb ik al gedaan pik. ;)


    Het was algemeen bekend dat Rutten nog wil trainen, maar JvH zag dat niet zitten toen Fred werkloos thuis zat. Klopt dat of niet?
  • 12 Jan 2019 om 11:01
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:58
      Dat werd mij maandagavond verteld bij de vergadering??? Waar jij niet bij was:))
    Okey, maar om welke functies ging het, en wie vertelde jou dat?
  • 12 Jan 2019 om 11:00
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:56
      LtV zei laatst nog dat hij geen hoofdtrainer in nederland meer wilde zijn. Buiten dat om, had ik fred graag op kantoor gezien hoor. Maar het komt langzaam weer in me op, dat wat Citro zegd ..die funktie die hij aangeboden kreeg bestond niet meen ik me te herinneren
    LtV zegt wel meer GT. Ook ik zou Fred graag binnen de club zien, in welke functie dan ook, ware het niet dat Fred zelf nog te graag zelf op het veld wil staan...
  • 12 Jan 2019 om 10:59
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:58
      Welke functie dan JaDie? Welke functie is hem aangeboden....een stoel in de RvC?
    Vertel jij maar even hoe het zit dan. Jij weet net zoveel als mijn stoelpoot.
  • 12 Jan 2019 om 10:58
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:51
      Hoe weet jij dat Messi, zat jij bij de besprekingen?
    Dat werd mij maandagavond verteld bij de vergadering??? Waar jij niet bij was:))
  • 12 Jan 2019 om 10:58
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:53
      Beetje hypocriet TC denk je dat hem geen functie is aangeboden? Daar geloof ik ook geen moer van.
    Welke functie dan JaDie? Welke functie is hem aangeboden....een stoel in de RvC?
  • 12 Jan 2019 om 10:57
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:49
      TC heeft wel gelijk. Wat aangeboden werd, kon niet. FR was toen nog werkzaam als trainer bij Maccabi. TvL was al in beeld. FR wil niemand voor de voeten lopen en een vastomlijnd plan kunnen uitvoeren. FcT was op dat moment technisch failliet en niets was geregeld.
    Toen Fred thuis zat....werkloos, toen wilde hij FC Twente al helpen....als hoofdtrainer, en eventueel een dubbelfunctie trainer/TD.
  • 12 Jan 2019 om 10:56
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:50
      Klopt GT, maar Fred wil(de) nog niet op een kantoor zitten, en dus is hij (destijds) niet benaderd voor de functie die hij wilde, namelijk hoofdtrainer....
    LtV zei laatst nog dat hij geen hoofdtrainer in nederland meer wilde zijn. Buiten dat om, had ik fred graag op kantoor gezien hoor. Maar het komt langzaam weer in me op, dat wat Citro zegd ..die funktie die hij aangeboden kreeg bestond niet meen ik me te herinneren
  • 12 Jan 2019 om 10:55
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:41
      Is goed voor iedereen.....wandelen ook ;)
    Ga ik vanmiddag ook nog even doen met moeders de vrouw. Even langs de nieuwbouw die eind deze maand opgeleverd gaat worden. :)
  • 12 Jan 2019 om 10:53
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:44
      Dat is wat ik ook bedoel en dan lullen over je zogenaamde Twente hart? Meneer heeft gewoon alle functies geweigerd, en dan moet hij niet altijd over zijn Twente hart lullen.
    Weet je nog wel wat je allemaal bedoelt, of vertroebelt het willte poeder je bovenkamer? ;)


    Eerst zeg je dat Rutten alleen maar bonnetjes declareerde, en dat terwijl nu blijkt dat Rutten voor niks 'adviseerde'?


    Ga lekker naar de stad met Messi en sla een gele rakkers achterover.....even een frisse wind in de neus. ;)
  • 12 Jan 2019 om 10:53
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:51
      Hoe weet jij dat Messi, zat jij bij de besprekingen?
    Beetje hypocriet TC denk je dat hem geen functie is aangeboden? Daar geloof ik ook geen moer van.
  • 12 Jan 2019 om 10:51
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:32
      Hij wilde helemaal niks nada alles is hem aangeboden. Meneer veegde het zo van tafel gewoon laf.
    Hoe weet jij dat Messi, zat jij bij de besprekingen?
  • 12 Jan 2019 om 10:50
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:20
      Hej TC .. Rutten werd toch niet benaderd voor een baan bij twente volgens jou?
    Klopt GT, maar Fred wil(de) nog niet op een kantoor zitten, en dus is hij (destijds) niet benaderd voor de functie die hij wilde, namelijk hoofdtrainer....
  • 12 Jan 2019 om 10:50
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:40
      Ik vraag me af wie Fred dan gaat bellen....Ted is een einzelgänger, Marino een eigenwijze drol, vd Kraan zal binnenkort zijn stempel willen zetten. Heel misschien kammetje om spelers te polsen. Dit "adviseurschap" kon wel eens langzaam doodbloeden.
    Dat valt allemaal in werkelijkheid wel mee....
  • 12 Jan 2019 om 10:49
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:20
      Hej TC .. Rutten werd toch niet benaderd voor een baan bij twente volgens jou?
    TC heeft wel gelijk. Wat aangeboden werd, kon niet. FR was toen nog werkzaam als trainer bij Maccabi. TvL was al in beeld. FR wil niemand voor de voeten lopen en een vastomlijnd plan kunnen uitvoeren. FcT was op dat moment technisch failliet en niets was geregeld.
  • 12 Jan 2019 om 10:44
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:32
      Hij wilde helemaal niks nada alles is hem aangeboden. Meneer veegde het zo van tafel gewoon laf.
    Dat is wat ik ook bedoel en dan lullen over je zogenaamde Twente hart? Meneer heeft gewoon alle functies geweigerd, en dan moet hij niet altijd over zijn Twente hart lullen.
  • 12 Jan 2019 om 10:41
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:33
      Ga toch fietsen man! Is goed voor je
    Is goed voor iedereen.....wandelen ook ;)
  • 12 Jan 2019 om 10:40
    Ik vraag me af wie Fred dan gaat bellen....Ted is een einzelgänger, Marino een eigenwijze drol, vd Kraan zal binnenkort zijn stempel willen zetten. Heel misschien kammetje om spelers te polsen. Dit "adviseurschap" kon wel eens langzaam doodbloeden.
  • 12 Jan 2019 om 10:33
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:32
      Hij wilde helemaal niks nada alles is hem aangeboden. Meneer veegde het zo van tafel gewoon laf.
    Ga toch fietsen man! Is goed voor je
  • 12 Jan 2019 om 10:32
    Hij wilde helemaal niks nada alles is hem aangeboden. Meneer veegde het zo van tafel gewoon laf.
  • 12 Jan 2019 om 10:31
    Technisch beleidsbepaler lijkt mij een gecreëerde functie onder TvL als technisch directeur. Snap wel dat hij dat niet doet. Jouw naam op het spel zetten en geen beslissingsbevoegdheid hebben
  • 12 Jan 2019 om 10:20
    Hej TC .. Rutten werd toch niet benaderd voor een baan bij twente volgens jou?
zaterdag 26 januari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›