Van der Kraan: ''Geen signaal dat hij de nieuwe trainer wordt''

( 23 reacties)
Van der Kraan: ''Geen signaal dat hij de nieuwe trainer wordt''

Paul van der Kraan is niet te spreken over de uitlatingen van Marino Pusic bij NPO Radio 1. De algemeen directeur van FC Twente vindt het niet handig dat Pusic uithaalde naar de lokale media en de eigen club.

"Ik heb het gezien en vind het niet verstandig van Marino", zegt Van der Kraan bij FOX Sports. "Hij heeft een doorlopende overeenkomst. Als hij daarover wil praten moet hij met de mensen praten waar hij mee te maken heeft. In eerste instantie is dat Ted van Leeuwen en eventueel met mij. Dat is de weg die moet worden bewandeld. Hij heeft een doorlopende overeenkomst. Dat is de situatie."

Het is echter de vraag of Pusic komend seizoen nog aan het roer staat bij FC Twente. De naam van Fred Rutten zingt al rond in De Grolsch Veste. "Als er de afgelopen tien jaar wat aan de hand was met de trainer werd de naam van Fred Rutten genoemd", relativeert Van der Kraan.

"Fred is een trainer die het goed gedaan heeft hier, een trainer die uit de regio komt en elders bewezen heeft het heel goed te kunnen doen", vervolgt de directeur. "Ik begrijp dat die naam telkens terug komt. Ik denk niet dat hij steeds hier op het veld staat. Dat zijn naam genoemd wordt, begrijp ik. Er is nog geen signaal dat hij de nieuwe trainer wordt."

Foto: Orange Pictures

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Apr 2019 om 21:29
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:18
      Zijn er zat die trainer willen worden bij onze club. Dus Pussy, Bye Bye Kwakzalver.
    We kunnen beter gaan speculeren over wie als ervaren persoon volgend seizoen naast Pusic op de bank gaat plaatsnemen.
  • 18 Apr 2019 om 20:45
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:31
      Dus je noemt de trainer die jou club kampioen gaat maken een kwakzalver.?? Pusic heeft na dit seizoen nog een contract voor 1 jaar. En als hij dit niet mag uitdienen zullen ze hem moeten ontslaan. Ga er maar voor 99 procent van uit dat fctwente de trainer niet gaat ontslaan omdat hij de club in een moeilijke tijd weerop de rails heeft gezet, en het kampioenschap heeft binnen gehaald. En de laaste jaren is het ontslaan van trainers niet echten succes gebleken.
    Ok geen kwakzalver, toch wel en een grote Pipo de Clown. Ajuus lekker Balkan in of de Achterhoek.
  • 18 Apr 2019 om 20:16
    Wat maakt het uit welk poppetje er voor de groep staat. Als je goede spelers hebt waar het klikt tussen elkaar dan heb je al 80% kans op succes.
  • 18 Apr 2019 om 19:44
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:31
      Dus je noemt de trainer die jou club kampioen gaat maken een kwakzalver.?? Pusic heeft na dit seizoen nog een contract voor 1 jaar. En als hij dit niet mag uitdienen zullen ze hem moeten ontslaan. Ga er maar voor 99 procent van uit dat fctwente de trainer niet gaat ontslaan omdat hij de club in een moeilijke tijd weerop de rails heeft gezet, en het kampioenschap heeft binnen gehaald. En de laaste jaren is het ontslaan van trainers niet echten succes gebleken.
    Wedje leggen ik zeg dat ie vot is.
  • 18 Apr 2019 om 19:31
    Hoor net de Deurwater heeft ook een jaarkaart van Ajax gekregen voor bewezen diensten
  • 18 Apr 2019 om 19:31
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:18
      Zijn er zat die trainer willen worden bij onze club. Dus Pussy, Bye Bye Kwakzalver.
    Dus je noemt de trainer die jou club kampioen gaat maken een kwakzalver.?? Pusic heeft na dit seizoen nog een contract voor 1 jaar. En als hij dit niet mag uitdienen zullen ze hem moeten ontslaan. Ga er maar voor 99 procent van uit dat fctwente de trainer niet gaat ontslaan omdat hij de club in een moeilijke tijd weerop de rails heeft gezet, en het kampioenschap heeft binnen gehaald. En de laaste jaren is het ontslaan van trainers niet echten succes gebleken.
  • 18 Apr 2019 om 19:27
    Het enige wat Fred in zijn leven heeft gewonnen is de beker met FC Twente. En ook heeft hij goed werk geleverd in de opleidingen van FCT en PSV. Voor het overige is hij nergens geslaagd. Dus jk snap die roep om hem niet.
  • 18 Apr 2019 om 19:18
    • Quote van 18 Apr 2019 om 18:48
      Wat een sneue figuren hier. Pusic gaat zijn contract uitdienen en krijgt wellicht hulp van Rutten volgend seizoen. Een ontslag is niet aan de orde. En wie wil er nu trainer worden bij FC Twente als er weer iemand wordt ontslagen??? Niemand wil in deze graftombe van trainers komen als er weer iemand wordt ontslagen. De chaos zal alleen maar weer toenemen en andere trainers zullen wel twee keer nadenken om hier te komen.
    Zijn er zat die trainer willen worden bij onze club. Dus Pussy, Bye Bye Kwakzalver.
  • 18 Apr 2019 om 19:13
    • Quote van 18 Apr 2019 om 19:06
      Als je mocht kiezen tussen!!!!!Of 60 uur incl reistijd voor €1800 in de maand op een steiger ergens buffelen. Of voor een paar ton 3 maand dan flikkeren ze je er weer uit bij Twente aan de bak wetende dat je na die tijd een hele poos financieel onafhankelijk bent. Geloof me het steiger loopt leeg TWENTE IK KOM ER ANN
    Dat tweede natuurlijk....
  • 18 Apr 2019 om 19:06
    • Quote van 18 Apr 2019 om 18:48
      Wat een sneue figuren hier. Pusic gaat zijn contract uitdienen en krijgt wellicht hulp van Rutten volgend seizoen. Een ontslag is niet aan de orde. En wie wil er nu trainer worden bij FC Twente als er weer iemand wordt ontslagen??? Niemand wil in deze graftombe van trainers komen als er weer iemand wordt ontslagen. De chaos zal alleen maar weer toenemen en andere trainers zullen wel twee keer nadenken om hier te komen.
    Als je mocht kiezen tussen!!!!!Of 60 uur incl reistijd voor €1800 in de maand op een steiger ergens buffelen. Of voor een paar ton 3 maand dan flikkeren ze je er weer uit bij Twente aan de bak wetende dat je na die tijd een hele poos financieel onafhankelijk bent. Geloof me het steiger loopt leeg TWENTE IK KOM ER ANN
  • 18 Apr 2019 om 18:49
    • Quote van 18 Apr 2019 om 18:45
      Goed punt iets te vluchtig gelezen. Mijn excuus. Ik word alleen zo moe van dat gezeik van en over pusic. Die man wordt rechtstreeks kampioen. Geef hem daar de credits voor. Het voetbal moet beter helemaal mee eens, maar volgens mij tellen nu de resultaten in het belang van het voortbestaan van de club en niet of mooi voetbal wordt gespeeld
    Dat probeer ik indirect te zeggen eigenlijk. Pusic heeft volgens mij prima gepresteerd naar omstandigheden en in plaats van dat hij die credits krijgt is iedereen maar constant negatief over hem. Vind dat gewoon jammer want de volgende trainer die hier komt houdt dat in zijn achterhoofd. In plaats van dat ze negatief naar Fred toe zijn, de man die naar ons wilde komen maar besloot om naar Israel te gaan en via afstand te "helpen". Vind het maar een raar gebeuren daar, ze zijn ook weer niet open naar de supporters toe en lullen met hun mediagepraat een verhaal aan elkaar.
  • 18 Apr 2019 om 18:48
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:58
      Tot ziens en het ga je goed poesje.
    Wat een sneue figuren hier. Pusic gaat zijn contract uitdienen en krijgt wellicht hulp van Rutten volgend seizoen. Een ontslag is niet aan de orde. En wie wil er nu trainer worden bij FC Twente als er weer iemand wordt ontslagen??? Niemand wil in deze graftombe van trainers komen als er weer iemand wordt ontslagen. De chaos zal alleen maar weer toenemen en andere trainers zullen wel twee keer nadenken om hier te komen.
  • 18 Apr 2019 om 18:45
    • Quote van 18 Apr 2019 om 18:43
      Dus jij kunt vanaf je toetsenbord bepalen of ik iets bekeken heb ofzo? Muts. Van der Kraan lult alleen over een doorlopende overeenkomst, maar als Pusic die zou hebben, waarom zou hij dan zo reageren? Daarom zeg ik in mijn eerste zin ook: Zal wel meer achter de schermen spelen. Misschien moet jij maar eens de reactie's van mensen beter lezen ;)
    Goed punt iets te vluchtig gelezen. Mijn excuus. Ik word alleen zo moe van dat gezeik van en over pusic. Die man wordt rechtstreeks kampioen. Geef hem daar de credits voor. Het voetbal moet beter helemaal mee eens, maar volgens mij tellen nu de resultaten in het belang van het voortbestaan van de club en niet of mooi voetbal wordt gespeeld
  • 18 Apr 2019 om 18:43
    • Quote van 18 Apr 2019 om 18:10
      Misschien moet je even het hele interview bekijken i.p.v. iemand gelijk voor eikel uitmaken
    Dus jij kunt vanaf je toetsenbord bepalen of ik iets bekeken heb ofzo? Muts. Van der Kraan lult alleen over een doorlopende overeenkomst, maar als Pusic die zou hebben, waarom zou hij dan zo reageren? Daarom zeg ik in mijn eerste zin ook: Zal wel meer achter de schermen spelen. Misschien moet jij maar eens de reactie's van mensen beter lezen ;)
  • 18 Apr 2019 om 18:40
    • Quote van 18 Apr 2019 om 18:21
      Ja het is Fred voor en Fred achter. Opeens komt Fred hier uit de regio(Wijchen)?? Fred heeft de uitstraling van een paling maar heeft zich als trainer hier en daar wel bewezen. Bij Anderlecht ging het even wat minder. Laten we zeggen dat hij wat uit form is. Het belangrijkste is echter dat we wat goede spelers aan trekken. En wie de poppetjes dan op de goede plaats zet is van minder belang. En Fred zou dat eventueel wel kunnen.
    Ik zie die verrader Fred liever niet terugkeren. Hij heeft zijn kans gehad maar aan de kant geschoven. Nu hij geen werk meer heeft mag die van mij ook mooi thuis blijven zitten.
  • 18 Apr 2019 om 18:35
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:56
      Zal wel meer achter de schermen spelen, van der Kraan, eikel, wees dan eerlijk en vertel ons gewoon de waarheid. Waarom zou Pusic dit nou zeggen, altijd prima gepresteerd naar omstandigheden en zowat de enige die de club in moeilijke tijd niet in de steek heeft gelaten.
    eigen belang boven clubbelang wellicht? Van halst moest en zou ook een dubbele pet opzetten, toen het niet liep moest hake weg om zelf te kunnen blijven zitten. Pusic heeft in 3 verschillende samenstellingen op de bank gezeten vorig jaar, was niks. Dit jaar ook niet, hij gaat gwn weg.
  • 18 Apr 2019 om 18:21
    Ja het is Fred voor en Fred achter. Opeens komt Fred hier uit de regio(Wijchen)?? Fred heeft de uitstraling van een paling maar heeft zich als trainer hier en daar wel bewezen. Bij Anderlecht ging het even wat minder. Laten we zeggen dat hij wat uit form is. Het belangrijkste is echter dat we wat goede spelers aan trekken. En wie de poppetjes dan op de goede plaats zet is van minder belang. En Fred zou dat eventueel wel kunnen.
  • 18 Apr 2019 om 18:10
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:56
      Zal wel meer achter de schermen spelen, van der Kraan, eikel, wees dan eerlijk en vertel ons gewoon de waarheid. Waarom zou Pusic dit nou zeggen, altijd prima gepresteerd naar omstandigheden en zowat de enige die de club in moeilijke tijd niet in de steek heeft gelaten.
    Misschien moet je even het hele interview bekijken i.p.v. iemand gelijk voor eikel uitmaken
  • 18 Apr 2019 om 17:58
    Tot ziens en het ga je goed poesje.
  • 18 Apr 2019 om 17:56
    Zal wel meer achter de schermen spelen, van der Kraan, eikel, wees dan eerlijk en vertel ons gewoon de waarheid. Waarom zou Pusic dit nou zeggen, altijd prima gepresteerd naar omstandigheden en zowat de enige die de club in moeilijke tijd niet in de steek heeft gelaten.
  • 18 Apr 2019 om 17:50
    Wel lekker nuchter gereageerd van hem laat zo een prima eerste paar weken zien.
  • 18 Apr 2019 om 17:43
    • Quote van 18 Apr 2019 om 17:27
      Echter de signalen dat Pusic hier volgend seizoen NIET meer de trainer is beginnen steeds duidelijker vormen aan te nemen
    Is wel duidelijk .
  • 18 Apr 2019 om 17:27
    Echter de signalen dat Pusic hier volgend seizoen NIET meer de trainer is beginnen steeds duidelijker vormen aan te nemen