OFFICIEEL | FC Twente haalt supporterscoördinator op bij Vitesse

( 27 reacties)
OFFICIEEL | FC Twente haalt supporterscoördinator op bij Vitesse

FC Twente heeft in Meindert van der Sluis de nieuwe supporterscoördinator gevonden. De 49-jarige Van der Sluis wordt de schakel tussen de supporters(verenigingen) en de club, waarbij hij dient als aanspreekpunt en belangenbehartiger van de supporters van FC Twente.

Van der Sluis, die in Heelweg woont, vervulde de afgelopen jaren dezelfde functie bij Vitesse. "Ik wil graag een professionele bijdrage leveren aan een situatie waarin supporters, FC Twente en samenwerkingspartners op een constructieve en in een positieve sfeer begrip hebben voor elkaar en elkaar respecteren", zegt hij op de officiële website van FC Twente.

"Ik zie het als een belangrijke taak om supporters met name bij uitwedstrijden goed te faciliteren", vervolgt Van der Sluis. "Je wilt bijvoorbeeld dat supporters goed worden ontvangen en dat stewards zich gedragen als gastheren. Ik hoop een zodanige bijdrage te kunnen leveren dat voetbal weer wat meer van de supporters wordt. Op korte termijn ga ik kennis maken met de mensen van de supportersverenigingen en de anderen binnen de club."

Een delegatie van ledenvereniging Twente, verenigt! heeft vanaf januari advies gegeven in de laatste ronde van de sollicitatieprocedure. "In de gesprekken zijn we onder de indruk geraakt van de ervaring die Meindert heeft als supporterscoördinator en de contacten die hij heeft opgebouwd. Wij wensen hem heel veel succes bij de club", aldus de ledenvereniging.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 May 2019 om 09:44
    • Quote van 2 May 2019 om 00:20
      Waarom nou! Dit soort uitlokking is nergens voor nodig!
    Tegengewicht aan de klaagmuur. Gloryhole is wat positiever ipv klagen, ist weer niet goed. Of ligt de term "klaarkomen" moeilijk bij jou.....letterlijk en figuurlijk o_O
  • 2 May 2019 om 00:58
    • Quote van 1 May 2019 om 19:43
      Tsja....
      Je verwacht dit dus niet. Een Vitesse-figuur in een Twente-rol. Bij hoger management maakt het niet uit, TD, FD of wat dan ook. Maar een SLO, een middelmanagement functie, dan mag je toch iemand met een Twentehart verwachten?
      Google ff SLO PSV, is een PSV man. Is een SPW'er uit de regio, met hart voor de club, een 24 uur p/w baan. Minimum loon.
      Dit is niet negatief, ik wens hem succes, ervaring heeft hij in ieder geval, en hoop dat hij een positieve bijdrage kan leveren.
    Ervaring bij Vitesse is niet echt ervaring te noemen. Die hebben geen fans, deze man heeft al die tijd niks te doen gehad en komt nu in een heksenketel. Ik wens deze man heel veel succes en alle geluk van de wereld bij onze prachtige club!
  • 2 May 2019 om 00:21
    • Quote van 1 May 2019 om 16:52
      het begint wel beetje een zeikforum teworden,Twente kan niets gedoen,de Trainer deugt niet ,wordt een Jonge spits opgehaald uit Haaksbergen is het niet goed,nu heeft Twente een supporterscordinator opgehaald van Vitesse ,straks lopen hier nog tezeiken dat de Grolsch Veste een bouwval is,geachte forumleden STOP AUB MET AL DIE NEGATIEVE EN DOMME REACTIES ,je kan beter niets zeggen,echte supporters klagen niet op een forum,lopen geen trainers/spelers/en bestuur aftebranden
    Amen
  • 2 May 2019 om 00:20
    • Quote van 1 May 2019 om 21:01
      Of een gloryhole kun jij lekker klaarkomen op een foto van Pusic.
    Waarom nou! Dit soort uitlokking is nergens voor nodig!
  • 2 May 2019 om 00:19
    • Quote van 1 May 2019 om 16:29
      Ja, TV? Dit is zo lang jullie belangrijkste speerpunt geweest, de ‘supporters liaison officer, en nu wordt het een Vitesse man en niemand uit de eigen achterban? Wat een flater!
    Het is nooit goed! De één wil iemand zonder emotionele binding met Twente, de ander vindt juist dat het iemand moet doen die wel binding heeft met de club en/of achterban. Geef hem een kans. Er zijn wel belangrijker dingen om je iver op te winden. LOAT GOAN!
  • 1 May 2019 om 21:01
    • Quote van 1 May 2019 om 19:21
      Een goed idee is om een klaag muur bij de veste realiseren. Dan kunnen de beroeps klagers hun frustratie en irritatie daar kwijt.
    Of een gloryhole kun jij lekker klaarkomen op een foto van Pusic.
  • 1 May 2019 om 19:43
    Tsja....
    Je verwacht dit dus niet. Een Vitesse-figuur in een Twente-rol. Bij hoger management maakt het niet uit, TD, FD of wat dan ook. Maar een SLO, een middelmanagement functie, dan mag je toch iemand met een Twentehart verwachten?
    Google ff SLO PSV, is een PSV man. Is een SPW'er uit de regio, met hart voor de club, een 24 uur p/w baan. Minimum loon.
    Dit is niet negatief, ik wens hem succes, ervaring heeft hij in ieder geval, en hoop dat hij een positieve bijdrage kan leveren.
  • 1 May 2019 om 19:22
    • Quote van 1 May 2019 om 17:46
      Scheiss egal als we maar weer aan de top komen.
    Ik denk dat het merendeel al lang gelukkig is als we weer financieel gezond worden en een subtopper kunnen worden en gewoon lekker ons cluppie kunnen bezoeken...
  • 1 May 2019 om 19:21
    • Quote van 1 May 2019 om 16:52
      het begint wel beetje een zeikforum teworden,Twente kan niets gedoen,de Trainer deugt niet ,wordt een Jonge spits opgehaald uit Haaksbergen is het niet goed,nu heeft Twente een supporterscordinator opgehaald van Vitesse ,straks lopen hier nog tezeiken dat de Grolsch Veste een bouwval is,geachte forumleden STOP AUB MET AL DIE NEGATIEVE EN DOMME REACTIES ,je kan beter niets zeggen,echte supporters klagen niet op een forum,lopen geen trainers/spelers/en bestuur aftebranden
    Een goed idee is om een klaag muur bij de veste realiseren. Dan kunnen de beroeps klagers hun frustratie en irritatie daar kwijt.
  • 1 May 2019 om 19:21
    • Quote van 1 May 2019 om 16:52
      het begint wel beetje een zeikforum teworden,Twente kan niets gedoen,de Trainer deugt niet ,wordt een Jonge spits opgehaald uit Haaksbergen is het niet goed,nu heeft Twente een supporterscordinator opgehaald van Vitesse ,straks lopen hier nog tezeiken dat de Grolsch Veste een bouwval is,geachte forumleden STOP AUB MET AL DIE NEGATIEVE EN DOMME REACTIES ,je kan beter niets zeggen,echte supporters klagen niet op een forum,lopen geen trainers/spelers/en bestuur aftebranden
    Een goed idee is om een klaag muur bij de veste realiseren. Dan kunnen de beroeps klagers hun frustratie en irritatie daar kwijt.
  • 1 May 2019 om 18:57
    • Quote van 1 May 2019 om 18:46
      Pfff jij bent ook niet bang om iets doms te zeggen.
    Of nie dan haha
  • 1 May 2019 om 18:47
    • Quote van 1 May 2019 om 16:29
      Ja, TV? Dit is zo lang jullie belangrijkste speerpunt geweest, de ‘supporters liaison officer, en nu wordt het een Vitesse man en niemand uit de eigen achterban? Wat een flater!
    Neulepeter
  • 1 May 2019 om 18:46
    • Quote van 1 May 2019 om 18:29
      Daarom zit het stadion van Vitesse ook altijd vol.
    Pfff jij bent ook niet bang om iets doms te zeggen.
  • 1 May 2019 om 18:29
    • Quote van 1 May 2019 om 17:46
      Scheiss egal als we maar weer aan de top komen.
    Daarom zit het stadion van Vitesse ook altijd vol.
  • 1 May 2019 om 18:07
    Slim, moet geen vriendje van de sv’s zijn maar iemand met onafhankelijke bril.
  • 1 May 2019 om 17:55
    • Quote van 1 May 2019 om 16:52
      Hoezo Vitesse man? Wat is van Leeuwen dan en de rest van de directie? Dit is toch ideaal, iemand die al weet wat de functie inhoud en de juiste contacten heeft. Het gaat toch om het belang van de supporters en niet of iemand misschien voor Vitesse of Twente is.
    Precies.
  • 1 May 2019 om 17:52
    • Quote van 1 May 2019 om 16:52
      het begint wel beetje een zeikforum teworden,Twente kan niets gedoen,de Trainer deugt niet ,wordt een Jonge spits opgehaald uit Haaksbergen is het niet goed,nu heeft Twente een supporterscordinator opgehaald van Vitesse ,straks lopen hier nog tezeiken dat de Grolsch Veste een bouwval is,geachte forumleden STOP AUB MET AL DIE NEGATIEVE EN DOMME REACTIES ,je kan beter niets zeggen,echte supporters klagen niet op een forum,lopen geen trainers/spelers/en bestuur aftebranden
    Onzin. Dat "echte supporters" niet mogen klagen natuurlijk. Wel ben ik met je eens dat er niet overal om gezeken hoeft te worden.
  • 1 May 2019 om 17:46
    • Quote van 1 May 2019 om 16:54
      Ik zie de hand van van der Kraan ook een oud Vitesse man, het handen wassen is al begonnen.
    Scheiss egal als we maar weer aan de top komen.
  • 1 May 2019 om 16:54
    Ik zie de hand van van der Kraan ook een oud Vitesse man, het handen wassen is al begonnen.
  • 1 May 2019 om 16:52
    • Quote van 1 May 2019 om 16:29
      Ja, TV? Dit is zo lang jullie belangrijkste speerpunt geweest, de ‘supporters liaison officer, en nu wordt het een Vitesse man en niemand uit de eigen achterban? Wat een flater!
    Hoezo Vitesse man? Wat is van Leeuwen dan en de rest van de directie? Dit is toch ideaal, iemand die al weet wat de functie inhoud en de juiste contacten heeft. Het gaat toch om het belang van de supporters en niet of iemand misschien voor Vitesse of Twente is.
  • 1 May 2019 om 16:52
    • Quote van 1 May 2019 om 16:29
      Ja, TV? Dit is zo lang jullie belangrijkste speerpunt geweest, de ‘supporters liaison officer, en nu wordt het een Vitesse man en niemand uit de eigen achterban? Wat een flater!
    het begint wel beetje een zeikforum teworden,Twente kan niets gedoen,de Trainer deugt niet ,wordt een Jonge spits opgehaald uit Haaksbergen is het niet goed,nu heeft Twente een supporterscordinator opgehaald van Vitesse ,straks lopen hier nog tezeiken dat de Grolsch Veste een bouwval is,geachte forumleden STOP AUB MET AL DIE NEGATIEVE EN DOMME REACTIES ,je kan beter niets zeggen,echte supporters klagen niet op een forum,lopen geen trainers/spelers/en bestuur aftebranden
  • 1 May 2019 om 16:51
    • Quote van 1 May 2019 om 16:29
      Ja, TV? Dit is zo lang jullie belangrijkste speerpunt geweest, de ‘supporters liaison officer, en nu wordt het een Vitesse man en niemand uit de eigen achterban? Wat een flater!
    Hahaha! Liaison officer! Voor ik naar Canada kwam nooit van gehoord; nu mijn beroep. Grappig dat je die term gebruikt!
  • 1 May 2019 om 16:49
    • Quote van 1 May 2019 om 16:29
      Ja, TV? Dit is zo lang jullie belangrijkste speerpunt geweest, de ‘supporters liaison officer, en nu wordt het een Vitesse man en niemand uit de eigen achterban? Wat een flater!
    Wat een gezeik weer
  • 1 May 2019 om 16:47
    • Quote van 1 May 2019 om 16:29
      Ja, TV? Dit is zo lang jullie belangrijkste speerpunt geweest, de ‘supporters liaison officer, en nu wordt het een Vitesse man en niemand uit de eigen achterban? Wat een flater!
    klagen klagen klagen
  • 1 May 2019 om 16:29
    Ja, TV? Dit is zo lang jullie belangrijkste speerpunt geweest, de ‘supporters liaison officer, en nu wordt het een Vitesse man en niemand uit de eigen achterban? Wat een flater!
  • 1 May 2019 om 16:04
    Ik denk dat het goed is dat hij niet direct een link met de club heeft, of zelf teveel supporter is. Welkom en succes met deze lastige job