Pusic duidelijk over reden van ontslag: ''Totale onzin''

( 212 reacties)
Pusic duidelijk over reden van ontslag: ''Totale onzin''

Marino Pusic moest afgelopen week vertrekken bij FC Twente dat vindt de trainer natuurlijk jammer. Bij Omroep Gelderland doet hij een boekje open over hoe het afgelopen jaar gegaan is.

''Daar durfden zij mij pas recht in de ogen aan te kijken. Wat ze gezegd hebben? Ze wilden ander spel zien. Het was niet goed genoeg. Verder had een aantal spelers zich niet ontwikkeld'', begint Pusic. 

''Eigenlijk is het te gek dat ik me moet verantwoorden. Schoonheid van voetbal is een relatief begrip. De feiten zijn dat ik er het maximale heb uitgehaald en dat de omstandigheden na de degradatie haast onmogelijk waren om terug te keren. Dat werd ook overal gezegd.''

Pusic is niet alleen trots dat hij bij FC Twente de groep mocht leiden, hij heeft ook kritiek op het transferbeleid. ''Wat er na de degradatie over was, had niets met betaald voetbal te maken. De selectie werd vijf na twaalf samengesteld. Er waren ook nog maar twaalf spelers over van wie er drie dat seizoen hadden gespeeld. Dat sleepte zich voort tot vijf wedstrijden in het nieuwe seizoen.''

''Ik kreeg ook maar één opdracht mee. Breng ons alsjeblieft terug naar de eredivisie. Dat heb ik gedaan. Ik heb ook altijd gehandeld in het belang van de club en de werksfeer was ook altijd professioneel. Het ontbreken van chemie met spelers? Totale onzin'', besluit Pusic. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 May 2019 om 17:43
    Kunnen we het weer over voetbal hebben mannen?
  • 13 May 2019 om 16:08
    • Quote van 12 May 2019 om 20:33
      Als jij kloten hebt, en die heb je niet spreek je af, ik zeg net dat ik jou niet zou slaan. Maar jij mag zeggen dat ik niet betaald heb maffie, ik weet als persoon waar ik wel of niet voor sta. En dat jij zegt dat ik dat niet betaald heb, dan zeg ik jou hufter dat je bent , ik zeg dat je dat ik die pest ziekte weer mag krijgen als ik dat niet overgemaakt. En jij bent geen sponsor mooi niet, heb je al antwoord op Messi zijn vraag gegeven , met je insite info dat Pusic maar een contract voor 1 jaarhad? Nee he je bent een grote zielepoot die zich zelf zo belangrijk vind, maar je bent niets , nada, noppes. Ja een schijtbak, en de grootste op het forum hier, enjij mag me crimineel noemen , boeit meniet, ik zit er ook niet mee hoor dat jij me een crimineel vind. En zitten daar kom je wel overheen, had vaak bezoek van jongens van de club, en weet wat vriendschap is. Vrienden die jij niet hebt he? Maar nogmaals jij bent een echte Nsb'er op en top verader, dat is wat ik zeker weet. Want je bent echt bang, zou ik ook zijn als ik jou was, altijd maar roepen om Björn en Niek, zie je niet hoe zielig jij bent? Verder praat je over jou zogenaamde insite info pleur een eind op. En nog een tip, doe je niet beter voor dan dat je bent. En ik zeg jou nogmaals zitten is niet zo erg , ik heb al zo de pest aan jou dat ik daar ook voor ga zitten , want je moet kappen met de leugens die je hier verkondigt. En geloof me, soms ga je te ver met mensen opfokken. En.weet de wereld is klein. Want vind jou gewoon een grote laffe hond, en niets meer en minder, want die slachtofferrol past je goed he? Je bent echt een rat een hele achterbakse.....
    Ja Die weet jij waarom jij geholpen bent toen je kanker had? Omdat je een mens bent! De artsen die jou hebben genezen hebben normen en waarden. Wees daar maar blij mee dat ze dat hebben anders was je er niet meer geweest. Het zou je sieren dat jij ook meer respect toont naar je mede supporters. Wees dankbaar dat je er nog bent en geniet van het leven. Met je huidige levenswijze doe je jezelf de das om!
  • 13 May 2019 om 15:55
    • Quote van 12 May 2019 om 20:33
      Als jij kloten hebt, en die heb je niet spreek je af, ik zeg net dat ik jou niet zou slaan. Maar jij mag zeggen dat ik niet betaald heb maffie, ik weet als persoon waar ik wel of niet voor sta. En dat jij zegt dat ik dat niet betaald heb, dan zeg ik jou hufter dat je bent , ik zeg dat je dat ik die pest ziekte weer mag krijgen als ik dat niet overgemaakt. En jij bent geen sponsor mooi niet, heb je al antwoord op Messi zijn vraag gegeven , met je insite info dat Pusic maar een contract voor 1 jaarhad? Nee he je bent een grote zielepoot die zich zelf zo belangrijk vind, maar je bent niets , nada, noppes. Ja een schijtbak, en de grootste op het forum hier, enjij mag me crimineel noemen , boeit meniet, ik zit er ook niet mee hoor dat jij me een crimineel vind. En zitten daar kom je wel overheen, had vaak bezoek van jongens van de club, en weet wat vriendschap is. Vrienden die jij niet hebt he? Maar nogmaals jij bent een echte Nsb'er op en top verader, dat is wat ik zeker weet. Want je bent echt bang, zou ik ook zijn als ik jou was, altijd maar roepen om Björn en Niek, zie je niet hoe zielig jij bent? Verder praat je over jou zogenaamde insite info pleur een eind op. En nog een tip, doe je niet beter voor dan dat je bent. En ik zeg jou nogmaals zitten is niet zo erg , ik heb al zo de pest aan jou dat ik daar ook voor ga zitten , want je moet kappen met de leugens die je hier verkondigt. En geloof me, soms ga je te ver met mensen opfokken. En.weet de wereld is klein. Want vind jou gewoon een grote laffe hond, en niets meer en minder, want die slachtofferrol past je goed he? Je bent echt een rat een hele achterbakse.....
    Ja Die:Ben jij een uitkeringstrekker die op kosten van de belastingbetaler de boel hier loopt te verzieken? En ook nog eens op belastinggeld meerdere jaren heeft gezeten? Jij hebt de pest aan alles en iedereen en scheld maar raak? Dat vind je normaal gedrag? En jij denkt dat de gemiddelde Twentefan jou als een geweldige fan en steun voor ons FCT ziet?
  • 13 May 2019 om 07:58
    Nog nieuws over Pusic? ;))
  • 13 May 2019 om 00:13
    Heb het wel even weer gehad met dit forum. Het ga jullie goed.
  • 13 May 2019 om 00:11
    • Quote van 12 May 2019 om 20:33
      Als jij kloten hebt, en die heb je niet spreek je af, ik zeg net dat ik jou niet zou slaan. Maar jij mag zeggen dat ik niet betaald heb maffie, ik weet als persoon waar ik wel of niet voor sta. En dat jij zegt dat ik dat niet betaald heb, dan zeg ik jou hufter dat je bent , ik zeg dat je dat ik die pest ziekte weer mag krijgen als ik dat niet overgemaakt. En jij bent geen sponsor mooi niet, heb je al antwoord op Messi zijn vraag gegeven , met je insite info dat Pusic maar een contract voor 1 jaarhad? Nee he je bent een grote zielepoot die zich zelf zo belangrijk vind, maar je bent niets , nada, noppes. Ja een schijtbak, en de grootste op het forum hier, enjij mag me crimineel noemen , boeit meniet, ik zit er ook niet mee hoor dat jij me een crimineel vind. En zitten daar kom je wel overheen, had vaak bezoek van jongens van de club, en weet wat vriendschap is. Vrienden die jij niet hebt he? Maar nogmaals jij bent een echte Nsb'er op en top verader, dat is wat ik zeker weet. Want je bent echt bang, zou ik ook zijn als ik jou was, altijd maar roepen om Björn en Niek, zie je niet hoe zielig jij bent? Verder praat je over jou zogenaamde insite info pleur een eind op. En nog een tip, doe je niet beter voor dan dat je bent. En ik zeg jou nogmaals zitten is niet zo erg , ik heb al zo de pest aan jou dat ik daar ook voor ga zitten , want je moet kappen met de leugens die je hier verkondigt. En geloof me, soms ga je te ver met mensen opfokken. En.weet de wereld is klein. Want vind jou gewoon een grote laffe hond, en niets meer en minder, want die slachtofferrol past je goed he? Je bent echt een rat een hele achterbakse.....
    Sjonge jonge jonge wat zit jij vol met frustratie zeg. Stop in ieder geval eens met het verrot schelden van iedereen. Zo sneu. Als je het niet winnen kunt, ga je schelden. Als je ook zo in het stadion tekeer gaat, dan schaam ik me diep. En maar vreemd vinden dat iedereen tegen ons is.
  • 12 May 2019 om 22:11
    Misschien de redactie maar eens vragen de naam Pusic niet meer te noemen in berichten op dit forum, scheelt enorm veel frustratie bij een paar mensen. Hoop dat we bij Twente één ding geleerd hebben: met mooi voetbal win je geen wedstrijden, het gaat puur om vechtlust. Emmen en Sittard hebben zich beide veilig gespeeld, van de promovendi is alleen de Graafschap de klos. Maargoed, die besteden hun tijd ook vaker aan zeiken over Twente dan aan voetballen
  • 12 May 2019 om 22:06
    • Quote van 12 May 2019 om 20:32
      Ans, ik was al afgehaakt, maar sta voor 200% achter je. Ik ga dit persoonlijk kenbaar maken bij de redactie. Ik hoop dat velen mij volgen. Het moet nu maar een keer afgelopen zijn met dit asociale en dreigende gedrag. Ik hoop velen met mij.
    Heb jij ANS bij de redactie gemeld omdat hij iemand een gestoorde crimineel noemt dan wel ex crimineel? Hmm.
  • 12 May 2019 om 21:25
    • Quote van 12 May 2019 om 21:15
      lees nu eerst maar eens terug wat je de afgelopen week al hebt geschreven. Ik heb het dan niet over voetbalzaken en discussies, maar over de rest van je opmerkingen,
    Als je van iedereen de opmerkingen moet bij houden.ben je er behoorlijk druk mee. Ongetwijfeld ik ben wie ik ben praat misschien anders dan anderen, en dat kan.voor sommigen vervelend zijn, maar hou niet van huichelen, ik zeg wat ik denk. Zo ben ik Jan.
  • 12 May 2019 om 21:15
    • Quote van 12 May 2019 om 20:39
      Dit is jou fanclub Ans? Ik ben 200%-tegen jou, omdat je een achterbaks persoon bent die niet eerlijk is. Gewoon een grote luchtbel. En dan zoek je hulp bij mensen door ze op te roepen? JAN53 ik mag dan een grote bek hebben maar ben geen luchtballon zoals Ans. Want dat is een en al fantasie, die is gewoon gek en is geen sponsor.
    lees nu eerst maar eens terug wat je de afgelopen week al hebt geschreven. Ik heb het dan niet over voetbalzaken en discussies, maar over de rest van je opmerkingen,
  • 12 May 2019 om 21:11
    • Quote van 12 May 2019 om 21:08
      Maar wat liegen betreft in dit geval ben ik te principieel voor. Want nogmaals ik sta wel voor wat ik zeg en doe. En hij weet gewoon mensen te pakken met uitspraken dat daar heftige reacties op komen. En dat vind ik zo vies he...
    Tsja ieder het zijne. Zo heeft ANS dat met iemand die hem een rat(je) noemt. Mij boeit het helemaal niets hoe ze mij noemen, bijna niemand hierweet wie ik ben dus als iemand iets van mij vind, nou geweldig. Categorietje ik heb liever dat ze over mijn fiets lullen dan over mijn lul fietsen.
  • 12 May 2019 om 21:08
    • Quote van 12 May 2019 om 21:01
      Er is geen volwassene op deze aarde die nog nooit gelogen heeft dus doe jezelf en heel veel fans op dit forum een plezier en negeer elkaar. Maakt het leven veel leuker.
    Maar wat liegen betreft in dit geval ben ik te principieel voor. Want nogmaals ik sta wel voor wat ik zeg en doe. En hij weet gewoon mensen te pakken met uitspraken dat daar heftige reacties op komen. En dat vind ik zo vies he...
  • 12 May 2019 om 21:01
    • Quote van 12 May 2019 om 20:57
      Kijk Vlekkie, hij mag me van alles noemen maar geen leugenaar, want dan slaan de stoppen door. Ik ben gajes, gestoorde crimineel, gestoorde ex crimineel? Dat vind hij normaal? Dat boeit mij niet, maar ik ben pertinent geen leugenaar, ik sta voor wat ik zeg. Maar begrijp wat je bedoelt, maar nogmaals ik ben volgens Ans een gestoorde crimineel, dat mag hij zeggen, maar ik ben geen leugenaar.
    Er is geen volwassene op deze aarde die nog nooit gelogen heeft dus doe jezelf en heel veel fans op dit forum een plezier en negeer elkaar. Maakt het leven veel leuker.
  • 12 May 2019 om 20:59
    • Quote van 12 May 2019 om 20:51
      Mooi, kunnen jullie elkaar nu negeren. Op naar een mooi seizoen in de eredivisie! Ben benieuwd naar de transferperiode. Wat is nog mogelijk, en wie durft het aan bij ons?
    Ja dat is belangrijker Boes, op naar een mooi seizoen.
  • 12 May 2019 om 20:57
    • Quote van 12 May 2019 om 20:53
      Leg mij eens een paar dingen uit Ja Die, 1 je hebt al meerdere keren gezegd dat je niet meer op ANS zult reageren en euh volgens mij lukt dat niet helemaal. 2 in een onderstaande post van je geef je aan dat het je allemaal niet boeit, hoe kan het dan dat je je wel op laat fokken en weer eens helemaal los gaat?
    Kijk Vlekkie, hij mag me van alles noemen maar geen leugenaar, want dan slaan de stoppen door. Ik ben gajes, gestoorde crimineel, gestoorde ex crimineel? Dat vind hij normaal? Dat boeit mij niet, maar ik ben pertinent geen leugenaar, ik sta voor wat ik zeg. Maar begrijp wat je bedoelt, maar nogmaals ik ben volgens Ans een gestoorde crimineel, dat mag hij zeggen, maar ik ben geen leugenaar.
  • 12 May 2019 om 20:53
    • Quote van 12 May 2019 om 20:43
      Dat is nou op en top het Oerakel, is weer een dagje aandachtsgeil, en gooit alle remmen los. Daar hebben ze geen pilletjes voor, want Ans is al rot hoeft alleen nog maar ....te gaan. Wat een schoft echt waar, maar gelukkig zien er dat ook steeds meer dat hij een nepperd is, en absoluut geen sponsor gewoon om je rot te lachen zo zielig....
    Leg mij eens een paar dingen uit Ja Die, 1 je hebt al meerdere keren gezegd dat je niet meer op ANS zult reageren en euh volgens mij lukt dat niet helemaal. 2 in een onderstaande post van je geef je aan dat het je allemaal niet boeit, hoe kan het dan dat je je wel op laat fokken en weer eens helemaal los gaat?
  • 12 May 2019 om 20:51
    • Quote van 12 May 2019 om 20:46
      Onthou het goed, speciaal een aantal punten. Zielig persoon. Ik ben weer klaar met je.
    Mooi, kunnen jullie elkaar nu negeren. Op naar een mooi seizoen in de eredivisie! Ben benieuwd naar de transferperiode. Wat is nog mogelijk, en wie durft het aan bij ons?
  • 12 May 2019 om 20:50
    • Quote van 12 May 2019 om 20:40
      Al ongeveer 9 jaar dezelfde naam/ip adres. In het begin ging het er ook zo af vooral toen het bergafwaarts ging met Twente. Regelmatig met een paar gasten overhoop gelegen hoort er bij horsepower en twentefanhenk zaten er toen ook al op. Ik had ans als sponsor? Cheffie toch wat anders in geschat maar ja you never no sommige houden stiekum van scheisse en liggen graag met ze overhoop. TC citrofel Rijvers die er kloar met is en nog tigggggggg
    ik mag jou leuke opmerkingen kan er hartelijk om lachen soms maar ik reageer ten ene male niet en lok ze m.i ook niet uit op hatelijke opmerkingen richting mijn persoontje..
  • 12 May 2019 om 20:46
    • Quote van 12 May 2019 om 20:42
      Had niets anders verwacht. Waarvan akte. Next.
    Onthou het goed, speciaal een aantal punten. Zielig persoon. Ik ben weer klaar met je.
  • 12 May 2019 om 20:45
    • Quote van 12 May 2019 om 20:32
      Ans, ik was al afgehaakt, maar sta voor 200% achter je. Ik ga dit persoonlijk kenbaar maken bij de redactie. Ik hoop dat velen mij volgen. Het moet nu maar een keer afgelopen zijn met dit asociale en dreigende gedrag. Ik hoop velen met mij.
    Prima
  • 12 May 2019 om 20:43
    • Quote van 12 May 2019 om 20:05
      En daar komt de aap uit de mouw, wat ik al voorspelde zijn slachtofferrol. En weer Janken op Bjorn en Niek. Over respect praten en in diezelfde post iemand een gestoorde crimineel dan wel ex crimineel noemen. Het Orakel heeft gesproken, vol tegenstrijdigheden zoals altijd. Je bent een simpel open boek.
    Dat is nou op en top het Oerakel, is weer een dagje aandachtsgeil, en gooit alle remmen los. Daar hebben ze geen pilletjes voor, want Ans is al rot hoeft alleen nog maar ....te gaan. Wat een schoft echt waar, maar gelukkig zien er dat ook steeds meer dat hij een nepperd is, en absoluut geen sponsor gewoon om je rot te lachen zo zielig....
  • 12 May 2019 om 20:42
    • Quote van 12 May 2019 om 20:33
      Als jij kloten hebt, en die heb je niet spreek je af, ik zeg net dat ik jou niet zou slaan. Maar jij mag zeggen dat ik niet betaald heb maffie, ik weet als persoon waar ik wel of niet voor sta. En dat jij zegt dat ik dat niet betaald heb, dan zeg ik jou hufter dat je bent , ik zeg dat je dat ik die pest ziekte weer mag krijgen als ik dat niet overgemaakt. En jij bent geen sponsor mooi niet, heb je al antwoord op Messi zijn vraag gegeven , met je insite info dat Pusic maar een contract voor 1 jaarhad? Nee he je bent een grote zielepoot die zich zelf zo belangrijk vind, maar je bent niets , nada, noppes. Ja een schijtbak, en de grootste op het forum hier, enjij mag me crimineel noemen , boeit meniet, ik zit er ook niet mee hoor dat jij me een crimineel vind. En zitten daar kom je wel overheen, had vaak bezoek van jongens van de club, en weet wat vriendschap is. Vrienden die jij niet hebt he? Maar nogmaals jij bent een echte Nsb'er op en top verader, dat is wat ik zeker weet. Want je bent echt bang, zou ik ook zijn als ik jou was, altijd maar roepen om Björn en Niek, zie je niet hoe zielig jij bent? Verder praat je over jou zogenaamde insite info pleur een eind op. En nog een tip, doe je niet beter voor dan dat je bent. En ik zeg jou nogmaals zitten is niet zo erg , ik heb al zo de pest aan jou dat ik daar ook voor ga zitten , want je moet kappen met de leugens die je hier verkondigt. En geloof me, soms ga je te ver met mensen opfokken. En.weet de wereld is klein. Want vind jou gewoon een grote laffe hond, en niets meer en minder, want die slachtofferrol past je goed he? Je bent echt een rat een hele achterbakse.....
    Had niets anders verwacht. Waarvan akte. Next.
  • 12 May 2019 om 20:40
    • Quote van 12 May 2019 om 20:27
      het verwijderen gaat niet via ander IP adres zijn ze zo weer binnen...gewoon negeren ..
    Al ongeveer 9 jaar dezelfde naam/ip adres. In het begin ging het er ook zo af vooral toen het bergafwaarts ging met Twente. Regelmatig met een paar gasten overhoop gelegen hoort er bij horsepower en twentefanhenk zaten er toen ook al op. Ik had ans als sponsor? Cheffie toch wat anders in geschat maar ja you never no sommige houden stiekum van scheisse en liggen graag met ze overhoop. TC citrofel Rijvers die er kloar met is en nog tigggggggg
  • 12 May 2019 om 20:39
    • Quote van 12 May 2019 om 20:32
      Ans, ik was al afgehaakt, maar sta voor 200% achter je. Ik ga dit persoonlijk kenbaar maken bij de redactie. Ik hoop dat velen mij volgen. Het moet nu maar een keer afgelopen zijn met dit asociale en dreigende gedrag. Ik hoop velen met mij.
    Dit is jou fanclub Ans? Ik ben 200%-tegen jou, omdat je een achterbaks persoon bent die niet eerlijk is. Gewoon een grote luchtbel. En dan zoek je hulp bij mensen door ze op te roepen? JAN53 ik mag dan een grote bek hebben maar ben geen luchtballon zoals Ans. Want dat is een en al fantasie, die is gewoon gek en is geen sponsor.
  • 12 May 2019 om 20:33
    • Quote van 12 May 2019 om 19:20
      Eens, al langer geleden was dit een mooi forum. Discussies zijn er altijd geweest, maar meestal wel met enig respect voor de mening van een ander. De afgelopen week heb ik slechts een (1) regel van vier (4) woorden hier geplaatst, dus van opfokken kan geen sprake zijn. Wel heb ik veel meegelezen en het is voor mij onbegrijpelijk hoe jij continu mensen uitscheldt, afbreekt of afbrandt. Het is inmiddels zover dat jij, een gestoorde crimineel of een gestoorde ex crimineel, samen met een klein fanclubje hier dagelijks verbaal terreur uit oefenen. Jij geeft zelf aan in een ander topic, dat je 3 jaar vast hebt gezeten, dat betekent dat je een gevangenisstraf van ca. 4,5 jaar hebt gekregen. Dat krijg je niet voor het stelen van een rolletje drop. Dan ben je toch echt een behoorlijk zware crimineel. Menige keren heb je in div. topics jouw ziekte, en ik gun je echt een goede gezondheid, gebruikt als alibi. Ik heb hier veel geschreven v.w.b. het beleid van onze club, daar ben ik mee gestopt nadat jij het nodig vond om mij op een topic waar ik slechts een (1) regel schreef, gericht aan Meelbuul, mij 21 keer uitmaakte voor rat en dat in verschillende variaties. Jij en jouw fanclub(je) maken dit forum kapot. Jij denkt echt dat iedereen op jouw scheldpartijen zit te wachten, nee dus. Kijk maar eens hoeveel forumleden hier al vertrokken zijn en dat allemaal door een (ex ?) crimineel en zijn fanclub(je). Jouw taalgebruik en het terreur hoort op de straat en niet op een forum van Twentefans. Jij bent never nooit een echte Twente supporter, want dan zou je nooit jouw medesupporters behandelen als afval. Jij zet steeds weer opnieuw jezelf neer als gajes, tuig, (ex ?) crimineel en het uitschot van de maatschappij. Ik heb vandaag geprobeerd tegengas t.o.v. jou te geven, dat gebeurt hier veel te weinig. Dat snap ik best want dat vreet energie. Ik had graag hier nog bijdrages geschreven over het beleid en de centen, tenminste voor die twentefans die het interesseert, maar dat doe ik niet meer dank zij een (ex) crimineel en zijn fanclub(je) en dat blijft zo tot jij hier verdwijnt. Dat is utopie want Niek en Bjorn zijn blij met jou, jij zorgt voor omzet, maar inmiddels gaat dit mooie Forum helemaal naar de kloten. Tot slot is het nog steeds zo, dat je de weddenschap niet hebt betaald.
    Als jij kloten hebt, en die heb je niet spreek je af, ik zeg net dat ik jou niet zou slaan. Maar jij mag zeggen dat ik niet betaald heb maffie, ik weet als persoon waar ik wel of niet voor sta. En dat jij zegt dat ik dat niet betaald heb, dan zeg ik jou hufter dat je bent , ik zeg dat je dat ik die pest ziekte weer mag krijgen als ik dat niet overgemaakt. En jij bent geen sponsor mooi niet, heb je al antwoord op Messi zijn vraag gegeven , met je insite info dat Pusic maar een contract voor 1 jaarhad? Nee he je bent een grote zielepoot die zich zelf zo belangrijk vind, maar je bent niets , nada, noppes. Ja een schijtbak, en de grootste op het forum hier, enjij mag me crimineel noemen , boeit meniet, ik zit er ook niet mee hoor dat jij me een crimineel vind. En zitten daar kom je wel overheen, had vaak bezoek van jongens van de club, en weet wat vriendschap is. Vrienden die jij niet hebt he? Maar nogmaals jij bent een echte Nsb'er op en top verader, dat is wat ik zeker weet. Want je bent echt bang, zou ik ook zijn als ik jou was, altijd maar roepen om Björn en Niek, zie je niet hoe zielig jij bent? Verder praat je over jou zogenaamde insite info pleur een eind op. En nog een tip, doe je niet beter voor dan dat je bent. En ik zeg jou nogmaals zitten is niet zo erg , ik heb al zo de pest aan jou dat ik daar ook voor ga zitten , want je moet kappen met de leugens die je hier verkondigt. En geloof me, soms ga je te ver met mensen opfokken. En.weet de wereld is klein. Want vind jou gewoon een grote laffe hond, en niets meer en minder, want die slachtofferrol past je goed he? Je bent echt een rat een hele achterbakse.....
  • 12 May 2019 om 20:32
    • Quote van 12 May 2019 om 20:08
      Aldus het fanclub(je).
    Ans, ik was al afgehaakt, maar sta voor 200% achter je. Ik ga dit persoonlijk kenbaar maken bij de redactie. Ik hoop dat velen mij volgen. Het moet nu maar een keer afgelopen zijn met dit asociale en dreigende gedrag. Ik hoop velen met mij.
  • 12 May 2019 om 20:27
    • Quote van 12 May 2019 om 19:43
      Mee eens maar ik zou zelf ingrijpen van de redactie van deze site verwachten.
    het verwijderen gaat niet via ander IP adres zijn ze zo weer binnen...gewoon negeren ..
  • 12 May 2019 om 20:12
    • Quote van 12 May 2019 om 20:08
      Aldus het fanclub(je).
    Waarvan akte zgn sponsor....
    Enigste wat jij sponsort zijn de medicijnen die je neemt, welke ze beter konden spenderen aan mensen die het verdienen.
    Loser.
  • 12 May 2019 om 20:08
    • Quote van 12 May 2019 om 20:05
      En daar komt de aap uit de mouw, wat ik al voorspelde zijn slachtofferrol. En weer Janken op Bjorn en Niek. Over respect praten en in diezelfde post iemand een gestoorde crimineel dan wel ex crimineel noemen. Het Orakel heeft gesproken, vol tegenstrijdigheden zoals altijd. Je bent een simpel open boek.
    Aldus het fanclub(je).
  • 12 May 2019 om 20:05
    • Quote van 12 May 2019 om 19:20
      Eens, al langer geleden was dit een mooi forum. Discussies zijn er altijd geweest, maar meestal wel met enig respect voor de mening van een ander. De afgelopen week heb ik slechts een (1) regel van vier (4) woorden hier geplaatst, dus van opfokken kan geen sprake zijn. Wel heb ik veel meegelezen en het is voor mij onbegrijpelijk hoe jij continu mensen uitscheldt, afbreekt of afbrandt. Het is inmiddels zover dat jij, een gestoorde crimineel of een gestoorde ex crimineel, samen met een klein fanclubje hier dagelijks verbaal terreur uit oefenen. Jij geeft zelf aan in een ander topic, dat je 3 jaar vast hebt gezeten, dat betekent dat je een gevangenisstraf van ca. 4,5 jaar hebt gekregen. Dat krijg je niet voor het stelen van een rolletje drop. Dan ben je toch echt een behoorlijk zware crimineel. Menige keren heb je in div. topics jouw ziekte, en ik gun je echt een goede gezondheid, gebruikt als alibi. Ik heb hier veel geschreven v.w.b. het beleid van onze club, daar ben ik mee gestopt nadat jij het nodig vond om mij op een topic waar ik slechts een (1) regel schreef, gericht aan Meelbuul, mij 21 keer uitmaakte voor rat en dat in verschillende variaties. Jij en jouw fanclub(je) maken dit forum kapot. Jij denkt echt dat iedereen op jouw scheldpartijen zit te wachten, nee dus. Kijk maar eens hoeveel forumleden hier al vertrokken zijn en dat allemaal door een (ex ?) crimineel en zijn fanclub(je). Jouw taalgebruik en het terreur hoort op de straat en niet op een forum van Twentefans. Jij bent never nooit een echte Twente supporter, want dan zou je nooit jouw medesupporters behandelen als afval. Jij zet steeds weer opnieuw jezelf neer als gajes, tuig, (ex ?) crimineel en het uitschot van de maatschappij. Ik heb vandaag geprobeerd tegengas t.o.v. jou te geven, dat gebeurt hier veel te weinig. Dat snap ik best want dat vreet energie. Ik had graag hier nog bijdrages geschreven over het beleid en de centen, tenminste voor die twentefans die het interesseert, maar dat doe ik niet meer dank zij een (ex) crimineel en zijn fanclub(je) en dat blijft zo tot jij hier verdwijnt. Dat is utopie want Niek en Bjorn zijn blij met jou, jij zorgt voor omzet, maar inmiddels gaat dit mooie Forum helemaal naar de kloten. Tot slot is het nog steeds zo, dat je de weddenschap niet hebt betaald.
    En daar komt de aap uit de mouw, wat ik al voorspelde zijn slachtofferrol. En weer Janken op Bjorn en Niek. Over respect praten en in diezelfde post iemand een gestoorde crimineel dan wel ex crimineel noemen. Het Orakel heeft gesproken, vol tegenstrijdigheden zoals altijd. Je bent een simpel open boek.
  • 12 May 2019 om 19:43
    • Quote van 12 May 2019 om 19:34
      ik reageer altijd normaal en zakelijk en probeer de mening van iedereen te respecteren..zeker ook die van Ans ...op scheldkanonades van wie dan ook zit ik echt niet verlegen ..en geef ik ook geen aanleiding...
    Mee eens maar ik zou zelf ingrijpen van de redactie van deze site verwachten.
  • 12 May 2019 om 19:34
    ik reageer altijd normaal en zakelijk en probeer de mening van iedereen te respecteren..zeker ook die van Ans ...op scheldkanonades van wie dan ook zit ik echt niet verlegen ..en geef ik ook geen aanleiding...
  • 12 May 2019 om 19:27
    Haha, ik wist wel dat de holmoatjes van Ja Die uit de kast zouden komen. Ouwe relnichten zijn jullie. Binnen vakp is het ook geen probleem. Kom er gewoon straight voor uit. Xxx.
  • 12 May 2019 om 19:20
    • Quote van 12 May 2019 om 17:31
      Nee??Je wilt deboel opfokken hier maar luister goed dikke kneus dat je bent ik wil het nu aan je laten zien zeg maar waar ik komen moet en ik beloof ik sla je niet want je moet niet liegen stumperd dat je bent. Wat ben jij een minukkel om zo mensen achter je te krijgen, ik kots van volk als jou. Zeg het maar ik zal je niets doen.
    Eens, al langer geleden was dit een mooi forum. Discussies zijn er altijd geweest, maar meestal wel met enig respect voor de mening van een ander. De afgelopen week heb ik slechts een (1) regel van vier (4) woorden hier geplaatst, dus van opfokken kan geen sprake zijn. Wel heb ik veel meegelezen en het is voor mij onbegrijpelijk hoe jij continu mensen uitscheldt, afbreekt of afbrandt. Het is inmiddels zover dat jij, een gestoorde crimineel of een gestoorde ex crimineel, samen met een klein fanclubje hier dagelijks verbaal terreur uit oefenen. Jij geeft zelf aan in een ander topic, dat je 3 jaar vast hebt gezeten, dat betekent dat je een gevangenisstraf van ca. 4,5 jaar hebt gekregen. Dat krijg je niet voor het stelen van een rolletje drop. Dan ben je toch echt een behoorlijk zware crimineel. Menige keren heb je in div. topics jouw ziekte, en ik gun je echt een goede gezondheid, gebruikt als alibi. Ik heb hier veel geschreven v.w.b. het beleid van onze club, daar ben ik mee gestopt nadat jij het nodig vond om mij op een topic waar ik slechts een (1) regel schreef, gericht aan Meelbuul, mij 21 keer uitmaakte voor rat en dat in verschillende variaties. Jij en jouw fanclub(je) maken dit forum kapot. Jij denkt echt dat iedereen op jouw scheldpartijen zit te wachten, nee dus. Kijk maar eens hoeveel forumleden hier al vertrokken zijn en dat allemaal door een (ex ?) crimineel en zijn fanclub(je). Jouw taalgebruik en het terreur hoort op de straat en niet op een forum van Twentefans. Jij bent never nooit een echte Twente supporter, want dan zou je nooit jouw medesupporters behandelen als afval. Jij zet steeds weer opnieuw jezelf neer als gajes, tuig, (ex ?) crimineel en het uitschot van de maatschappij. Ik heb vandaag geprobeerd tegengas t.o.v. jou te geven, dat gebeurt hier veel te weinig. Dat snap ik best want dat vreet energie. Ik had graag hier nog bijdrages geschreven over het beleid en de centen, tenminste voor die twentefans die het interesseert, maar dat doe ik niet meer dank zij een (ex) crimineel en zijn fanclub(je) en dat blijft zo tot jij hier verdwijnt. Dat is utopie want Niek en Bjorn zijn blij met jou, jij zorgt voor omzet, maar inmiddels gaat dit mooie Forum helemaal naar de kloten. Tot slot is het nog steeds zo, dat je de weddenschap niet hebt betaald.
  • 12 May 2019 om 19:14
    • Quote van 12 May 2019 om 18:40
      Met sabbelen, bedoelde ik je moatjes op het forum hier afpijpen. Snap ook wel dat je dat niet begreep. Kun jij verder ook niet veel aan doen. Kneusjes.
    Zo'n flikkertje als jij is van de mannenliefde lees ik. Daar heb je weer andere sites voor "kneusje".
  • 12 May 2019 om 19:10
    • Quote van 12 May 2019 om 18:40
      Met sabbelen, bedoelde ik je moatjes op het forum hier afpijpen. Snap ook wel dat je dat niet begreep. Kun jij verder ook niet veel aan doen. Kneusjes.
    Hé hokspijpje waar de mond van vol is of nie.
  • 12 May 2019 om 18:40
    • Quote van 12 May 2019 om 15:29
      Waar vraag ik om bevesteging van mien Moatjes? Nou vertel op nieuweling hier. En achterlijke randdebiel dat je bent ik ben zeer ernstig ziek geweest, lul dat je bent anders had ik nog steeds gewerkt!! Vuile kut debiel dat je bent, mag hopen dat je die kut ziekte niet krijgt vuile mafkees!!!! Gvd vies kutvooroordelen heb gvd jaren minimaal 60 uur in de week gesabbeld vieze kloothommel dat je bent. Schaam je gvd je fucking ogen uit je kop, Haaksberger strondboer. Gvd kun je gewoon niet meer werken komt jij als kneus vertellen dat ik werken moet , gvd ben echt woest lul dat je bent.
    Met sabbelen, bedoelde ik je moatjes op het forum hier afpijpen. Snap ook wel dat je dat niet begreep. Kun jij verder ook niet veel aan doen. Kneusjes.
  • 12 May 2019 om 18:11
    • Quote van 12 May 2019 om 17:22
      Kan me nog goed voor de geest halen dat jij constant onder vuur lag bij Ans. Wat je nu inmiddels bij bam hebt zeg maar :) :) :)
    Het kan verkeren..... :-)
  • 12 May 2019 om 17:46
    • Quote van 12 May 2019 om 17:17
      Mooi toch.
    Hallo Ans ik dacht dat Marino een 1 jarig contract had? Je was er zo zeker van.
  • 12 May 2019 om 17:35
    • Quote van 12 May 2019 om 17:34
      Loat goan Jadie beter.
    Die hufter liegt wil me opfokken echt waar, mag ik morgen weer die kut ziekte krijgen als ik het niet overgemaakt heb wat een viezerd.
  • 12 May 2019 om 17:34
    • Quote van 12 May 2019 om 17:31
      Nee??Je wilt deboel opfokken hier maar luister goed dikke kneus dat je bent ik wil het nu aan je laten zien zeg maar waar ik komen moet en ik beloof ik sla je niet want je moet niet liegen stumperd dat je bent. Wat ben jij een minukkel om zo mensen achter je te krijgen, ik kots van volk als jou. Zeg het maar ik zal je niets doen.
    Loat goan Jadie beter.
  • 12 May 2019 om 17:34
    • Quote van 12 May 2019 om 17:12
      Reageer dan niet.
    Je hebt alleen een grote bek hier vieze angsthaas, want je ben niets maar dan ook helemaal niet. Lafaard
  • 12 May 2019 om 17:32
    • Quote van 12 May 2019 om 17:31
      Nee??Je wilt deboel opfokken hier maar luister goed dikke kneus dat je bent ik wil het nu aan je laten zien zeg maar waar ik komen moet en ik beloof ik sla je niet want je moet niet liegen stumperd dat je bent. Wat ben jij een minukkel om zo mensen achter je te krijgen, ik kots van volk als jou. Zeg het maar ik zal je niets doen.
    Wees gerust, de boel is al maanden opgefokt.
  • 12 May 2019 om 17:31
    • Quote van 12 May 2019 om 17:27
      Heb je niet.
    Nee??Je wilt deboel opfokken hier maar luister goed dikke kneus dat je bent ik wil het nu aan je laten zien zeg maar waar ik komen moet en ik beloof ik sla je niet want je moet niet liegen stumperd dat je bent. Wat ben jij een minukkel om zo mensen achter je te krijgen, ik kots van volk als jou. Zeg het maar ik zal je niets doen.
  • 12 May 2019 om 17:27
    • Quote van 12 May 2019 om 17:25
      He je gaat te ver he kloothommel ik heb keurig netjes 50€ overgemaakt dus je moet de boel hier niet zomaar opfokken vieze leugenaar dat je bent. Gvd laten we nu maar afspreken laat ik het je zijn leugenaar dat je bent!!!!!
    Heb je niet.
  • 12 May 2019 om 17:25
    • Quote van 12 May 2019 om 16:42
      En de door jouw verloren weddenschap heb je ook niet betaald.
    He je gaat te ver he kloothommel ik heb keurig netjes 50€ overgemaakt dus je moet de boel hier niet zomaar opfokken vieze leugenaar dat je bent. Gvd laten we nu maar afspreken laat ik het je zijn leugenaar dat je bent!!!!!
  • 12 May 2019 om 17:22
    • Quote van 12 May 2019 om 17:10
      Dit kun je zelfs geen off-topic reacties meer noemen.... jammer.....
    Kan me nog goed voor de geest halen dat jij constant onder vuur lag bij Ans. Wat je nu inmiddels bij bam hebt zeg maar :) :) :)
  • 12 May 2019 om 17:17
    • Quote van 12 May 2019 om 17:16
      Dus jij denkt dat jij een reden voor mij bent om me druk te maken haha. Grappig. Jij overschat jezelf weer eens, Orakel jij werkt op m'n lachspieren lol.
    Mooi toch.
  • 12 May 2019 om 17:16
    • Quote van 12 May 2019 om 17:12
      Reageer dan niet.
    Dus jij denkt dat jij een reden voor mij bent om me druk te maken haha. Grappig. Jij overschat jezelf weer eens, Orakel jij werkt op m'n lachspieren lol.
  • 12 May 2019 om 17:12
    • Quote van 12 May 2019 om 17:11
      Ach zo zijn er zeer veel zaken waarvan ik schrik als ik de kosten zie. Ik probeer me niet druk te maken om zaken waar ik geen invloed op heb.
    Reageer dan niet.
  • 12 May 2019 om 17:11
    • Quote van 12 May 2019 om 17:08
      Kun je opzoeken, je schrikt je kapot.
    Ach zo zijn er zeer veel zaken waarvan ik schrik als ik de kosten zie. Ik probeer me niet druk te maken om zaken waar ik geen invloed op heb.
  • 12 May 2019 om 17:10
    • Quote van 12 May 2019 om 15:59
      Mooi weer buutn... loat goan.
    Dit kun je zelfs geen off-topic reacties meer noemen.... jammer.....
  • 12 May 2019 om 17:08
    • Quote van 12 May 2019 om 17:06
      Jij wel?
    Kun je opzoeken, je schrikt je kapot.
  • 12 May 2019 om 17:07
    • Quote van 12 May 2019 om 17:03
      Weet jij wat de gemeenschap 3 jaar bajes kost ?
    En daarbij, ik zei het WERK in de bajes, lezen dus.
  • 12 May 2019 om 17:06
    • Quote van 12 May 2019 om 17:03
      Weet jij wat de gemeenschap 3 jaar bajes kost ?
    Jij wel?
  • 12 May 2019 om 17:03
    • Quote van 12 May 2019 om 17:01
      Het werken in een bajes is tegen een veel lager loon dan buiten de bajes. Dus qua werk/kosten/beloning is dat winst voor de maatschappij. Daar profiteren aasgieren als jij dan weer van.
    Weet jij wat de gemeenschap 3 jaar bajes kost ?
  • 12 May 2019 om 17:01
    • Quote van 12 May 2019 om 15:49
      Je hebt in elk geval drie jaar ( bajes)op kosten van de belastingbetaler geleefd of telt dat ook als werk ?
    Het werken in een bajes is tegen een veel lager loon dan buiten de bajes. Dus qua werk/kosten/beloning is dat winst voor de maatschappij. Daar profiteren aasgieren als jij dan weer van.
  • 12 May 2019 om 16:59
    ANS probeert het persoonlijk te maken omdat hij dan weet welk soort reactie er komt, vervolgens weer in z'n standaard slachtoffer rol te kruipen en als het meezit een beetje misplaatst janken om een moderator.
  • 12 May 2019 om 16:53
    • Quote van 12 May 2019 om 16:52
      Jij wel? Bewijs dit keer graag tis niet je eerste weddenschap hier.
    Heb ik verloren dan ?
  • 12 May 2019 om 16:52
    • Quote van 12 May 2019 om 16:42
      En de door jouw verloren weddenschap heb je ook niet betaald.
    Jij wel? Bewijs dit keer graag tis niet je eerste weddenschap hier.
  • 12 May 2019 om 16:42
    • Quote van 12 May 2019 om 16:35
      Ja echt wel maffie, op de hout afdeling. Voor volk zoals jou. Rot op droosjes maker, ga lekker cijfertjes verzamelen en intressant doen.
    En de door jouw verloren weddenschap heb je ook niet betaald.
  • 12 May 2019 om 16:36
    • Quote van 12 May 2019 om 15:45
      Hoe weet je dat toch allemaal ? Heb je een bron of bedenk je deze onzin allemaal zelf ?
    Nepperd!!!
  • 12 May 2019 om 16:35
    • Quote van 12 May 2019 om 15:49
      Je hebt in elk geval drie jaar ( bajes)op kosten van de belastingbetaler geleefd of telt dat ook als werk ?
    Ja echt wel maffie, op de hout afdeling. Voor volk zoals jou. Rot op droosjes maker, ga lekker cijfertjes verzamelen en intressant doen.
  • 12 May 2019 om 16:06
    • Quote van 12 May 2019 om 15:59
      Mooi weer buutn... loat goan.
    idd voor beide ..wha..
  • 12 May 2019 om 15:59
    • Quote van 12 May 2019 om 15:49
      Je hebt in elk geval drie jaar ( bajes)op kosten van de belastingbetaler geleefd of telt dat ook als werk ?
    Mooi weer buutn... loat goan.
  • 12 May 2019 om 15:59
    • Quote van 12 May 2019 om 15:49
      Je hebt in elk geval drie jaar ( bajes)op kosten van de belastingbetaler geleefd of telt dat ook als werk ?
    Mooi weer buutn... loat goan.
  • 12 May 2019 om 15:49
    • Quote van 12 May 2019 om 15:29
      Waar vraag ik om bevesteging van mien Moatjes? Nou vertel op nieuweling hier. En achterlijke randdebiel dat je bent ik ben zeer ernstig ziek geweest, lul dat je bent anders had ik nog steeds gewerkt!! Vuile kut debiel dat je bent, mag hopen dat je die kut ziekte niet krijgt vuile mafkees!!!! Gvd vies kutvooroordelen heb gvd jaren minimaal 60 uur in de week gesabbeld vieze kloothommel dat je bent. Schaam je gvd je fucking ogen uit je kop, Haaksberger strondboer. Gvd kun je gewoon niet meer werken komt jij als kneus vertellen dat ik werken moet , gvd ben echt woest lul dat je bent.
    Je hebt in elk geval drie jaar ( bajes)op kosten van de belastingbetaler geleefd of telt dat ook als werk ?
  • 12 May 2019 om 15:45
    • Quote van 12 May 2019 om 15:35
      Heb je onze nep spinsor weer haha, met je groot spraak. Een ding ik ben niet scheinheilig doe me niet anders voor, maar jij wel want jij vind je zelf e ht belangrijk. Maar een sponsor ben jij echt niet, je wilt aandacht , denk dat je een of ander ex boekhoudertje bent geweest die graag met cijfertjes werk, en hier dan intressant doen. Nep sponsor dat je bent, weet je waar je sponsor van bent ? Van de plaatselijke drumband met 2 pakken koffie. Nep figuur.
    Hoe weet je dat toch allemaal ? Heb je een bron of bedenk je deze onzin allemaal zelf ?
  • 12 May 2019 om 15:35
    • Quote van 12 May 2019 om 11:23
      Alleen een volslagen idioot geeft een dergelijke reactie en denkt het recht te hebben anderen met een eigen mening te moeten aanpakken. Jij bent echt de doodsteek van dit eens zo mooie forum. Een wijs man heeft ooit gezegd : Er lopen meer gekken vrij rond, als dat er vast zitten.
    Heb je onze nep spinsor weer haha, met je groot spraak. Een ding ik ben niet scheinheilig doe me niet anders voor, maar jij wel want jij vind je zelf e ht belangrijk. Maar een sponsor ben jij echt niet, je wilt aandacht , denk dat je een of ander ex boekhoudertje bent geweest die graag met cijfertjes werk, en hier dan intressant doen. Nep sponsor dat je bent, weet je waar je sponsor van bent ? Van de plaatselijke drumband met 2 pakken koffie. Nep figuur.
  • 12 May 2019 om 15:29
    • Quote van 12 May 2019 om 13:42
      Ga eens wat meer 'sabbelen' aan die zogenaamde moatjes van je hier, maar dan in het echte leven. Elke keer die bevestiging vragen van je moatjes. Dat je zelf niet inziet hoe zielig dat overkomt.
    Waar vraag ik om bevesteging van mien Moatjes? Nou vertel op nieuweling hier. En achterlijke randdebiel dat je bent ik ben zeer ernstig ziek geweest, lul dat je bent anders had ik nog steeds gewerkt!! Vuile kut debiel dat je bent, mag hopen dat je die kut ziekte niet krijgt vuile mafkees!!!! Gvd vies kutvooroordelen heb gvd jaren minimaal 60 uur in de week gesabbeld vieze kloothommel dat je bent. Schaam je gvd je fucking ogen uit je kop, Haaksberger strondboer. Gvd kun je gewoon niet meer werken komt jij als kneus vertellen dat ik werken moet , gvd ben echt woest lul dat je bent.
  • 12 May 2019 om 14:19
    • Quote van 11 May 2019 om 23:49
      Ik was 9 of 10 de eerste wedstrijd met mijn pa, daarna met vrienden uit de wijk jaarkaart genomen. Dus kneus tel maar uit bijna 45 jaar kerel, en van alles in die jaren gedaan wat god verboden heeft haha, en af en toe gedwongen op vakantie, soms wat langer dan kon ik 3 jaar niet gaan, maar had altijd wel mijn kaart kerel. En de 200 haal ik vast niet,ik geniet van mijn leven. Hoe slecht en ongezond ook, maar kan een ding zeggen tenminste ik heb geleefd. Dat moet jij nog allemaal kunnen zeggen kerel,al denk ik dat je een burgertut bent.
    Mooi dat je al zo lang supporter bent in goede en slechte tijden. Maar zou je je niet iets anders op kunnen stellen op dit forum. Bij elk artikel staan reacties vol met scheldwoorden en persoonlijke vetes. Het is enorm storend, als je gewoon inhoudelijk op artikelen op dit forum wilt ingaan.
  • 12 May 2019 om 13:42
    • Quote van 12 May 2019 om 09:47
      Zo wat een eer kerel jij volgt mij de hele dag wat ik doe? Beetje maf in je kop denk ik he, of vind je stiekem dat gescheld van mij wel fijn? En kun je het zelf niet of mag je het niet? En dat ik dagelijks op het forum ben, wat gaat jou dat aan? Ik heb lang genoeg gesabbeld lullo, maar door omstandigheden ben ik nu afgekeurd, maar ik red me super, en heb alle tijd om op het forum te kijken hoe vaak ik wil. En dat doe ik dan ook met plezier, dus hou er maar rekening mee dat deze pitbull hier dagelijks wel ff te vinden is, vooral om bepaalde maloten aan te pakken. Nu weer die fanclub van onze ex clown Pusic. En natuurlijk Pusic zelf, en gevallen zoals jij.
    Ga eens wat meer 'sabbelen' aan die zogenaamde moatjes van je hier, maar dan in het echte leven. Elke keer die bevestiging vragen van je moatjes. Dat je zelf niet inziet hoe zielig dat overkomt.
  • 12 May 2019 om 13:30
    • Quote van 12 May 2019 om 11:44
      Om eerlijk te zijn ontneem je wel veel plezier van anderen....... Elke tweede reactie is er een vol van gevloek en getier. Af en toe een scheldpartij, af en toe een stevige discussie, niets mis mee. Maar het is dag-in, dag-uit krachttaal met jou. Wellicht is een sabbatical gewenst.
    Ik proef de komst van een nieuwe topic: sabbatical voor Ja Die. Alle gekheid, terminologie magvooral van Ja Die beter maar er zijn meer. Zeg wat je wilt zeggen, maar gebruik normale woorden. Geen gescheld en idioot afbranden van een persoon. Ik heb het nooit in Pusic zien zitten maar ik kan dat ook op een normale onderbouwde manier verwoorden. Dus beste Ja Die, gedraag je normaal of neem svp een pilletje of ga met de hond wandelen om je frustratie af te reageren.
  • 12 May 2019 om 11:44
    • Quote van 12 May 2019 om 09:47
      Zo wat een eer kerel jij volgt mij de hele dag wat ik doe? Beetje maf in je kop denk ik he, of vind je stiekem dat gescheld van mij wel fijn? En kun je het zelf niet of mag je het niet? En dat ik dagelijks op het forum ben, wat gaat jou dat aan? Ik heb lang genoeg gesabbeld lullo, maar door omstandigheden ben ik nu afgekeurd, maar ik red me super, en heb alle tijd om op het forum te kijken hoe vaak ik wil. En dat doe ik dan ook met plezier, dus hou er maar rekening mee dat deze pitbull hier dagelijks wel ff te vinden is, vooral om bepaalde maloten aan te pakken. Nu weer die fanclub van onze ex clown Pusic. En natuurlijk Pusic zelf, en gevallen zoals jij.
    Om eerlijk te zijn ontneem je wel veel plezier van anderen....... Elke tweede reactie is er een vol van gevloek en getier. Af en toe een scheldpartij, af en toe een stevige discussie, niets mis mee. Maar het is dag-in, dag-uit krachttaal met jou. Wellicht is een sabbatical gewenst.
  • 12 May 2019 om 11:35
    • Quote van 12 May 2019 om 09:47
      Zo wat een eer kerel jij volgt mij de hele dag wat ik doe? Beetje maf in je kop denk ik he, of vind je stiekem dat gescheld van mij wel fijn? En kun je het zelf niet of mag je het niet? En dat ik dagelijks op het forum ben, wat gaat jou dat aan? Ik heb lang genoeg gesabbeld lullo, maar door omstandigheden ben ik nu afgekeurd, maar ik red me super, en heb alle tijd om op het forum te kijken hoe vaak ik wil. En dat doe ik dan ook met plezier, dus hou er maar rekening mee dat deze pitbull hier dagelijks wel ff te vinden is, vooral om bepaalde maloten aan te pakken. Nu weer die fanclub van onze ex clown Pusic. En natuurlijk Pusic zelf, en gevallen zoals jij.
    Zucht....
  • 12 May 2019 om 11:23
    • Quote van 12 May 2019 om 09:47
      Zo wat een eer kerel jij volgt mij de hele dag wat ik doe? Beetje maf in je kop denk ik he, of vind je stiekem dat gescheld van mij wel fijn? En kun je het zelf niet of mag je het niet? En dat ik dagelijks op het forum ben, wat gaat jou dat aan? Ik heb lang genoeg gesabbeld lullo, maar door omstandigheden ben ik nu afgekeurd, maar ik red me super, en heb alle tijd om op het forum te kijken hoe vaak ik wil. En dat doe ik dan ook met plezier, dus hou er maar rekening mee dat deze pitbull hier dagelijks wel ff te vinden is, vooral om bepaalde maloten aan te pakken. Nu weer die fanclub van onze ex clown Pusic. En natuurlijk Pusic zelf, en gevallen zoals jij.
    Alleen een volslagen idioot geeft een dergelijke reactie en denkt het recht te hebben anderen met een eigen mening te moeten aanpakken. Jij bent echt de doodsteek van dit eens zo mooie forum. Een wijs man heeft ooit gezegd : Er lopen meer gekken vrij rond, als dat er vast zitten.
  • 12 May 2019 om 11:20
    • Quote van 12 May 2019 om 09:55
      Hahahaha geweldig deze tokkie is weer aan de arbeid weekendje doorpakken helaas.
    Haha nou moat werk ze en as ie tijd heb drink er ie maar een. Goede week moat, werk ze;-)
  • 12 May 2019 om 09:58
    • Quote van 12 May 2019 om 09:55
      Hahahaha geweldig deze tokkie is weer aan de arbeid weekendje doorpakken helaas.
    kan nu noch Messi ...in Augustus bin ie der weer bie...
  • 12 May 2019 om 09:55
    • Quote van 12 May 2019 om 09:47
      Zo wat een eer kerel jij volgt mij de hele dag wat ik doe? Beetje maf in je kop denk ik he, of vind je stiekem dat gescheld van mij wel fijn? En kun je het zelf niet of mag je het niet? En dat ik dagelijks op het forum ben, wat gaat jou dat aan? Ik heb lang genoeg gesabbeld lullo, maar door omstandigheden ben ik nu afgekeurd, maar ik red me super, en heb alle tijd om op het forum te kijken hoe vaak ik wil. En dat doe ik dan ook met plezier, dus hou er maar rekening mee dat deze pitbull hier dagelijks wel ff te vinden is, vooral om bepaalde maloten aan te pakken. Nu weer die fanclub van onze ex clown Pusic. En natuurlijk Pusic zelf, en gevallen zoals jij.
    Hahahaha geweldig deze tokkie is weer aan de arbeid weekendje doorpakken helaas.
  • 12 May 2019 om 09:47
    • Quote van 11 May 2019 om 23:58
      En daarom zit je hele dagen op Twentefans?
    Zo wat een eer kerel jij volgt mij de hele dag wat ik doe? Beetje maf in je kop denk ik he, of vind je stiekem dat gescheld van mij wel fijn? En kun je het zelf niet of mag je het niet? En dat ik dagelijks op het forum ben, wat gaat jou dat aan? Ik heb lang genoeg gesabbeld lullo, maar door omstandigheden ben ik nu afgekeurd, maar ik red me super, en heb alle tijd om op het forum te kijken hoe vaak ik wil. En dat doe ik dan ook met plezier, dus hou er maar rekening mee dat deze pitbull hier dagelijks wel ff te vinden is, vooral om bepaalde maloten aan te pakken. Nu weer die fanclub van onze ex clown Pusic. En natuurlijk Pusic zelf, en gevallen zoals jij.
  • 12 May 2019 om 09:16
    FC Twente had een selectie met een aantal eredivisiewaardige voetballers. Niet vreemd gezien het spelersbudget dat FCT nog altijd had. Beschikten dan eigenlijk ook wel over het beste materiaal . Mee ens dat de selectie te laat is samengesteld, maar de eerste twee maanden heeft nagenoeg iedereen daarom het slechte voetbal geaccepteerd , het is helaaas echter weinig beter geworden ondanks best aardig spelersmateriiaal. Maar goed, de punten zijn wel gepakt en we zijn kampioen , nu vooruit kijken en hopen dat er snel een mooie selectie voor de eredivisie staat. Ik heb weer verlengd en hoop dat de Veste weer een moeilijk te nemen horde os komend seizoen. Pusic, bedankt voor bewezen diensten !!!
  • 12 May 2019 om 08:05
    • Quote van 12 May 2019 om 00:37
      TC, dat kan ik beamen. Jij hebt bijna 1 jaar geleden gemeld dat je door jouw werk vaak niet zou kunnen, de 1e divisie minder interessant vond en de kaart aan jouw gehandicapte buurjongen hebt gegeven. Ik hoop dat hij er plezier van gehad heeft?
    Dan heeft hij nu de jaarkaart van zijn buurjongen afgepakt , sneu . Minste wat hij kan doen is een jaarkaart erbij kopen , hahaha
  • 12 May 2019 om 00:37
    • Quote van 11 May 2019 om 20:46
      Ik heb mijn jaarkaart nooit ingeleverd Red. Hoe kom je daar dus bij? Ik had hem verlengd, maar uitgeleend aan mijn buurjongen. Nu heb ik opnieuw verlengd.


      Heb jij al verlengd Red...., of heb je nooit een SCC gehad?
    TC, dat kan ik beamen. Jij hebt bijna 1 jaar geleden gemeld dat je door jouw werk vaak niet zou kunnen, de 1e divisie minder interessant vond en de kaart aan jouw gehandicapte buurjongen hebt gegeven. Ik hoop dat hij er plezier van gehad heeft?
  • 12 May 2019 om 00:33
    Homo,s weg met die gek
  • 11 May 2019 om 23:58
    • Quote van 11 May 2019 om 23:52
      Maar Ret Tukket ik neem er nog een, blijf jij maar achter je pc spelen ok? Heb geen zin om mijn tijd te verdoen met figuren als jou. Nepperd.
    En daarom zit je hele dagen op Twentefans?
  • 11 May 2019 om 23:52
    Maar Ret Tukket ik neem er nog een, blijf jij maar achter je pc spelen ok? Heb geen zin om mijn tijd te verdoen met figuren als jou. Nepperd.
  • 11 May 2019 om 23:49
    • Quote van 11 May 2019 om 22:58
      Winds 74/75? Dan ben je qua leeftijd dus rond of boven de 60? En dan dit taalgebruik? Knap hoor! Betekent dat je meer dan 200 jaar moet worden voordat we bij jou kunnen zeggen: verstand komt met de jaren........... !
    Ik was 9 of 10 de eerste wedstrijd met mijn pa, daarna met vrienden uit de wijk jaarkaart genomen. Dus kneus tel maar uit bijna 45 jaar kerel, en van alles in die jaren gedaan wat god verboden heeft haha, en af en toe gedwongen op vakantie, soms wat langer dan kon ik 3 jaar niet gaan, maar had altijd wel mijn kaart kerel. En de 200 haal ik vast niet,ik geniet van mijn leven. Hoe slecht en ongezond ook, maar kan een ding zeggen tenminste ik heb geleefd. Dat moet jij nog allemaal kunnen zeggen kerel,al denk ik dat je een burgertut bent.
  • 11 May 2019 om 22:58
    • Quote van 11 May 2019 om 20:27
      Beter lezen kerel, ik word pissig als er maar door gedramd word klaar. En ik mijn jaarkaart inleveren? He simpele ziel ik ga al sinds 74/75 dus dat moet jijnog eerst zien te halen. Dus loop al lang mee kerel, weet wat er in de wereld te koop is. Maar neem zo maar aan dat jij een gastje bent van onder de 25. Dus ff rustig pikkie!!!!
    Winds 74/75? Dan ben je qua leeftijd dus rond of boven de 60? En dan dit taalgebruik? Knap hoor! Betekent dat je meer dan 200 jaar moet worden voordat we bij jou kunnen zeggen: verstand komt met de jaren........... !
  • 11 May 2019 om 22:51
    • Quote van 11 May 2019 om 21:21
      Denk dat hij die nooit heeft gehad, stelletje lamballen en dan hier grote smoel hebben. Echt wat een mafklappers en vind je het gek dat ik pissig word op sommige figuren hier? En dan lullen ze ook nog niet over grof doen, nee zulke lullen maken je wel agressief. Man man.
    Kijk dat bedoel ik nu. Zowel qua leeftijd als jaarkaart zit je mis. Julie weten niks, jij niet en TC niet. Julie gokken wat en gooien het vervolgens de wereld in als zijnde het de enige en echte waarheid. En oh wee als iemand een andere kijk op deze wereld heeft. Dan is hij of zij een stumper, een lafbek, een hufter of weer ik wat. Baseer eens iets op feiten. Sneu als je zo in elkaar zit.
  • 11 May 2019 om 21:28
    • Quote van 11 May 2019 om 21:23
      Geen blad voor de kop, maar heel betonblok, want in maffie's die maken je helemaal opgefokt. Maar goed, zo ff biertje pakken. Goed weekend kerel.
    Proost kerel.
  • 11 May 2019 om 21:23
    • Quote van 11 May 2019 om 20:55
      Fragie? Schaam jij je niet kapot nadat je wederom voor lul hebt gestaan/er gruwlijk naast zit voor de duizendste keer. Mooie sloapert jij krijgt alweer de Beker dit seizoen op Twentefans LUL VAN HET JAAR.
    Geen blad voor de kop, maar heel betonblok, want in maffie's die maken je helemaal opgefokt. Maar goed, zo ff biertje pakken. Goed weekend kerel.
  • 11 May 2019 om 21:21
    • Quote van 11 May 2019 om 20:46
      Ik heb mijn jaarkaart nooit ingeleverd Red. Hoe kom je daar dus bij? Ik had hem verlengd, maar uitgeleend aan mijn buurjongen. Nu heb ik opnieuw verlengd.


      Heb jij al verlengd Red...., of heb je nooit een SCC gehad?
    Denk dat hij die nooit heeft gehad, stelletje lamballen en dan hier grote smoel hebben. Echt wat een mafklappers en vind je het gek dat ik pissig word op sommige figuren hier? En dan lullen ze ook nog niet over grof doen, nee zulke lullen maken je wel agressief. Man man.
  • 11 May 2019 om 20:55
    • Quote van 11 May 2019 om 14:57
      Stumper probeer het 9 eens in beschaafd Nederlands ipv van deze ongenuanceerde scheld kannonnades.overal wat met Twente te maken heeft heb jij grof gebekt commentaar op. Welke trainer er ook komt 3 foute opstellingen en 2 foute wissels volgens jou dan wordt ook die nieuwe trainer weer neergesabeld door jou en je kompanen in de negativiteit.
    Fragie? Schaam jij je niet kapot nadat je wederom voor lul hebt gestaan/er gruwlijk naast zit voor de duizendste keer. Mooie sloapert jij krijgt alweer de Beker dit seizoen op Twentefans LUL VAN HET JAAR.
  • 11 May 2019 om 20:50
    • Quote van 11 May 2019 om 17:54
      Nou Hengelo, hoe voelt het zo langzamerhand dat je opnieuw ongelijk had, en de critici c.q. azijnzeikerds opnieuw gelijk hebben gekregen? Went het al een beetje om keer op keer ongelijk te krijgen na Marsman, Skreuder, de gladde glipper en nu Pusic?


      Heeft niets met neersabelen te maken hoor wanneer iemand in dienst van FC Twente wordt ontslagen. Gewoon met inzicht en voetbalverstand. Dan zie je dergelijke zaken gewoon aankomen....
    100+
  • 11 May 2019 om 20:46
    • Quote van 11 May 2019 om 19:30
      Als er toch 1 op dit forum een mafkees of droeftoeter is, dan ben jij dat toch wel. Ik zie werkelijk geen enkele bijdrage van jou waarin je niet iemand verrot scheld of iemand beticht van een eenzijdige mening. Terwijl je zelf de meest onbehouwen en achterbakse onzin en mening verkondigd als zijnde de allesbeterwetende. En jij hebt dan ook nog een jaarkaart? 1 tip: lever net als TC je jaarkaart in en ga lekker wat anders doen. Kanoeen of zo iets, lekker in je een the op en neer op het Twentekanaal.
    Ik heb mijn jaarkaart nooit ingeleverd Red. Hoe kom je daar dus bij? Ik had hem verlengd, maar uitgeleend aan mijn buurjongen. Nu heb ik opnieuw verlengd.


    Heb jij al verlengd Red...., of heb je nooit een SCC gehad?
  • 11 May 2019 om 20:31
    • Quote van 11 May 2019 om 14:57
      Stumper probeer het 9 eens in beschaafd Nederlands ipv van deze ongenuanceerde scheld kannonnades.overal wat met Twente te maken heeft heb jij grof gebekt commentaar op. Welke trainer er ook komt 3 foute opstellingen en 2 foute wissels volgens jou dan wordt ook die nieuwe trainer weer neergesabeld door jou en je kompanen in de negativiteit.
    Stumper? Kerel laten we ophouden wie er een stumperd is, want dat ben jij echt wel. Was trouwens een echt bungi jump koord? Jammer het touw moeten zijn. Geef je poster met pusic er op maar kusje en ga maar slapen.
  • 11 May 2019 om 20:27
    • Quote van 11 May 2019 om 19:30
      Als er toch 1 op dit forum een mafkees of droeftoeter is, dan ben jij dat toch wel. Ik zie werkelijk geen enkele bijdrage van jou waarin je niet iemand verrot scheld of iemand beticht van een eenzijdige mening. Terwijl je zelf de meest onbehouwen en achterbakse onzin en mening verkondigd als zijnde de allesbeterwetende. En jij hebt dan ook nog een jaarkaart? 1 tip: lever net als TC je jaarkaart in en ga lekker wat anders doen. Kanoeen of zo iets, lekker in je een the op en neer op het Twentekanaal.
    Beter lezen kerel, ik word pissig als er maar door gedramd word klaar. En ik mijn jaarkaart inleveren? He simpele ziel ik ga al sinds 74/75 dus dat moet jijnog eerst zien te halen. Dus loop al lang mee kerel, weet wat er in de wereld te koop is. Maar neem zo maar aan dat jij een gastje bent van onder de 25. Dus ff rustig pikkie!!!!
  • 11 May 2019 om 19:42
    • Quote van 11 May 2019 om 11:56
      Goed zo kerel, gooi het eruit nu heb je in ieder geval ons nog om tegen aan te schoppen en je frustraties los te laten. Nog een paar weekjes geduld en er is weer een nieuw slachtoffer. Beloofd!
    Hahaha.
  • 11 May 2019 om 19:35
    • Quote van 11 May 2019 om 00:12
      Daar heeft brama na jong ajax op aangedrongen, is al vaker besproken hier. Pusic heeft tactisch zovaak gevaald, ik kan niet geloven dat hij dat opeens omgezet heeft.
    Was een goed advies van onze aanvoerder wat je ook van een aanvoerder verwacht, klasse dat Pusic daar in mee is gegaan, had Verbeek dat vorig jaar gedaan met 532 dan hadden we deze shit niet gehad. 't is maar hoe je naar de materie wil kijken.
  • 11 May 2019 om 19:30
    • Quote van 11 May 2019 om 12:41
      Je bent een grote mafkees ik schrijf zoals meerdere over slechte spelers, trainers. Spelers als vd Lely , vd Heyden , Hölscher, Friday, Oosterwijk, Boere, Ricardinho. Dat zijn toch gewoon slechte spelers? Of ben je blind? En Pusic is en was een waardeloze trainer. Nou vertel me wat daar slecht aan is als ik dat schrijf!!! Droeftoeter ga lekker je vriendje Pusic achterna, en neem John W en Successupporter mee. Met al jullie complot theorieën. Bah
    Als er toch 1 op dit forum een mafkees of droeftoeter is, dan ben jij dat toch wel. Ik zie werkelijk geen enkele bijdrage van jou waarin je niet iemand verrot scheld of iemand beticht van een eenzijdige mening. Terwijl je zelf de meest onbehouwen en achterbakse onzin en mening verkondigd als zijnde de allesbeterwetende. En jij hebt dan ook nog een jaarkaart? 1 tip: lever net als TC je jaarkaart in en ga lekker wat anders doen. Kanoeen of zo iets, lekker in je een the op en neer op het Twentekanaal.
  • 11 May 2019 om 19:30
    • Quote van 11 May 2019 om 09:40
      Laat hem maar lekker uit janken, maar hij is een grote lul dat hij dat niet bij Tv Oost of de Tubantia doet, nee lekker natrappen eerst in de Gelderlander en nu morgen bij Fox? Hij is gewoon een achterbakse hond, nu even de club door het slijk halen, man wees blij dat je je op dit podium heb mogen presenteren. Als het dan klikt tussen jou en spelers, anderen van de Technische staf, bepaalde sponsors die je niet moeten, dan weet je dat het exit zit. Maar nu ga je je zelf de hemel in prijzen, voor mij ben je gewoon een achterbakse hond. Ik hou van jullie ....wat een charlatan en doortrapte hufter. Rot snel op richting Balkan , en wees de club dankbaar dat je kunt zeggen , ik heb Twente kampioen gemaakt. Wel met heel veel bagger voetbal en olie domme wissels, maar hopen dat ze in de Balkan niet weten. Verder gepasseerd station wij moeten vooruit en dat was met Pusic niet gelukt want is van zeer slecht niveau. Hadden we weer in de degradatie problemen gekomen.
    Van te voren is ook gezegd dat we met Pusic nooit zouden promoveren en kijk eens waar we staan (11 punten los). Het is een feit dat je van te voren niet weet hoe het gaat hoe vaak je het ook op Twentefans zet. Gun verder Pusic het beste zoals de meesten hier.
  • 11 May 2019 om 19:17
    • Quote van 11 May 2019 om 08:08
      Het belangerijkste is? Hij is vot en er is rust in de tent. Twente vaart een andere koers meneer heeft dik zijn centen gehad en adjuuuuuu by by niks mis mee. Welkom in de voetbalwereld.
    40k volgens Horsepower, kom je er bekaaid vanaf zeker als je bedenkt dat we weer ERE gaan spelen en je dus je doelstelling hebt gehaald.
  • 11 May 2019 om 19:12
    • Quote van 11 May 2019 om 08:02
      Denk idd ook dat pusic heeft gezegd 2 jaar of niet, geen 1-jarig contract. Wat ted betreft zul je dat gaan zien idd mocht het allemaal zo zijn. Dan komen er idd weer veel spanjaarden en wordt garcia hoofdtrainer. Pusic is begaan met de club, anders was hij niet ingestapt. Ben het dus helemaal met je eens.
    Goed verwoord nochange.
  • 11 May 2019 om 19:00
    • Quote van 10 May 2019 om 23:59
      Als je puur naar uitslagen kijkt ja, heb dat net ook al uitgelegd. Hij is niet ontslagen om redenen die niet kloppen, op deze manier ga je er keihard uit volgend jaar. Hij geeft wel degelijk kritiek, janken dat het geen betaald voetbal was zo weinig dat er overbleef, transfers kwamen laat. Het team heeft het hele jaar geen progressie getoond, dus heeft het zelf ook niet goed gedaan.
    Vergeet zijn assistent niet (Garcia), deze heeft ook veel invloed, daar Pusic dit ook wordt nagedragen in de tijd van Hake en Verbeek. Beste zou dus zijn alle assistenten er ook uit Garcia en Boschker en met een schone lei verder.
  • 11 May 2019 om 18:59
    • Quote van 11 May 2019 om 18:56
      M.i. kan iemand alleen de reactie van MP op de juiste wijze beoordelen als de persoon het hele interview heeft gehoord. Dat lijkt niet het geval te zijn.... "Totale onzin" is uit het verband gerukt.... Dat gebeurt helaas vaker.....
    Dank voor het delen van de link citrofiel, dat is exact mijn eerdere reactie geweest over de media. Zij kunnen je maken of kraken. Er is ook een overgroot deel weggelaten (wat ik best wel cruciale informatie vond), dat te vinden is via omroep Gelderland. Nml: "'Ik kreeg ook maar één opdracht mee. Breng ons alsjeblieft terug naar de eredivisie. Dat heb ik gedaan. Ik heb ook altijd gehandeld in het belang van de club en de werksfeer was ook altijd professioneel. Het ontbreken van chemie met spelers? Totale onzin', zegt Pusic. Voor de uitzending bij Radio en TV Gelderland laat de Bosnische Kroaat enkele reacties zien op zijn telefoon van teleurgestelde spelers. Ze spreken hun dank uit en zeggen zijn ontslag te betreuren. Een van die spelers is de Spanjaard Javier Espinosa, één van de dragende krachten dit seizoen bij FC Twente. " waarom wordt dit niet gezien als interessante info om te vermelden op het forum?...
  • 11 May 2019 om 18:56
    • Quote van 11 May 2019 om 18:49
      Heb jij nu gelijk terwijl je er zelf niet bij was, je had het van Brama zei je, lekker eenzijdig allemaal. Iedereen zijn waarheid zullen we maar zeggen.
    M.i. kan iemand alleen de reactie van MP op de juiste wijze beoordelen als de persoon het hele interview heeft gehoord. Dat lijkt niet het geval te zijn.... "Totale onzin" is uit het verband gerukt.... Dat gebeurt helaas vaker.....
  • 11 May 2019 om 18:54
    • Quote van 10 May 2019 om 23:58
      Dat heeft meer te maken met zijn kwaliteiten als aanvoerder en als speler. Deze statistieken kun je ook wel loslaten op Smith. Dus slaat helemaal nergens op wat je zegt. Stel dat jij zegt dat brama eigenlijk de trainer was dan is hij dus ook de oorzaak van het in jullie ogen slechte spel. Dat is inderdaad dus tegenstrijdig. De dingen die jij noemt zijn eigenschappen van een goede aanvoerder. Een aanvoerder missen is voor ieder team een aderlating anders maak je die persoon geen aanvoerder. Goede keuze van pusic om brama aanvoerder te maken. Misschien eerst even verdiepen in het verschil tussen een goede trainer en een goede aanvoerder.
    En voor dat geld wat Brama verdient is dat wel het minste wat hij voor de club kon doen.
  • 11 May 2019 om 18:53
    Matusida , gratis af te halen bij Ajax , goede voetballer
  • 11 May 2019 om 18:49
    • Quote van 10 May 2019 om 23:55
      Wat waren exact de redenen van zijn ontslag. Gaat dat om 1 factor of meerdere? Pusic verdedigt zijn ontslag niet, hij hekelt ze. Waarom vertelt Pusic niet eerlijk alle redenen...zo ook dat hij niet meer gepruimd werd door de selectie als hoofdtrainer?


      Pusic zegt het volgende: "Het ontbreken van chemie met spelers? Totale onzin'', besluit Pusic.


      Ik zeg je dat hij knetterhard liegt.


      Heeft Pusic nu gelijk omdat hij de ontslagen hoofdtrainer is?
    Heb jij nu gelijk terwijl je er zelf niet bij was, je had het van Brama zei je, lekker eenzijdig allemaal. Iedereen zijn waarheid zullen we maar zeggen.
  • 11 May 2019 om 18:39
    • Quote van 11 May 2019 om 17:54
      Nou Hengelo, hoe voelt het zo langzamerhand dat je opnieuw ongelijk had, en de critici c.q. azijnzeikerds opnieuw gelijk hebben gekregen? Went het al een beetje om keer op keer ongelijk te krijgen na Marsman, Skreuder, de gladde glipper en nu Pusic?


      Heeft niets met neersabelen te maken hoor wanneer iemand in dienst van FC Twente wordt ontslagen. Gewoon met inzicht en voetbalverstand. Dan zie je dergelijke zaken gewoon aankomen....
    Het is wel erg simpel om JvH in hetzelfde rijtje te zetten als MP. MP heeft gepresteerd, JvH niet. Of MP met FcT in de Eredivisie had gepresteerd, zullen we nooit weten, dus heeft het ook geen zin om erover te speculeren.... Het is allemaal VVT.... We laten ons verrassen hoe de TS er het nieuwe seizoen uitziet..... GG + ??
  • 11 May 2019 om 18:39
    • Quote van 10 May 2019 om 23:35
      Klagen? ik noem het gewoon jezelf verdedigen. Haha als ze mij dit geflikt hadden dan had ik de technische staf nog zwarter gemaakt. Dit gewoon weer een spelletje van een paar mensen die weer denken het voor te zeggen te hebben bij Twente. Een paar van de rijke bobo’s. Nou Tedje ik zat met mij whiskeytje te kijken naar het spel en het was niet om aan te gluren. Misschien een nieuwe trainer. De grootste fouten zijn natuurlijk aan het begin door de club zelf gemaakt. Dat zie je ook wel aan het verschil qua punten in eerste en tweede deel van seizoenshelft. Pusic heeft gewoon gelijk. Dan had Twente aan pusic moeten vragen om mooi voetbal inplaats van promotie. Mooi voetbal met deze selectie had zeker niet geresulteerd in het kampioenschap.
    Kijk maar naar Sparta, zelfde kwaliteit spelers, betere trainer, betere wedstrijden gezien maar wel nacompetitie waarvan het nog lang niet zeker is dat je terugkomt. Nee, dat hebben we liever gehad....tja.
  • 11 May 2019 om 18:35
    • Quote van 10 May 2019 om 23:27
      Nou je bent een zielig zak string, dat hij zondag de club in bescherming neemt? Hij geeft ze gvd nu al dolksteek vieze laffe Kroaat. Oh wat ben ik blij dat deze scheinheilige hufter opgerot is. Hufter.
    Kun je nou nooit normaal je mening geven?
  • 11 May 2019 om 18:34
    Pusic heeft het maximale bereikt echter met voetbal dat niet om aan te zien was. In de eredivisie zal dat soort spel leiden tot degradatie. Men heeft geen vertrouwen in zijn manier van Coach zijn dus ontslag. gebeurt overal in de wereld, als je baas niet tevreden is dan ga je. promotie met het spel van afgelopen jaar kan normaal niet. Twente heeft gewoon mazzel gehad dat de keuken divisie geen ruk voorstelt.

  • 11 May 2019 om 18:31
    • Quote van 10 May 2019 om 23:19
      Openlijk klagen over het (transfer)beleid van je werkgever middels de media, dat zie jij niet als zwart maken? Als jij binnen een BVO werkt, dan heb je een bepaalde zwijgplicht hierover naar de media toe. Dit is hetzelfde als Lely, die voor dit vergrijp op de tribune werd gezet...klagen middels de media....
    Is toch gewoon waar, zijn we hier op dit forum toch zo dol op behalve als Pusic dit doet ....
  • 11 May 2019 om 18:27
    • Quote van 10 May 2019 om 23:12
      Mensen die blijven roepen 'schandelijk voetbal' etc, wat dacht je nou oprecht? Dat dit zo'n sterrenteam is en dat de KKD zo'n top divisie is? Man, zelfs al ben je het niet met Pusic zijn manier van spelen eens, als je een beetje doordenkt zie je dat dat een tactiek is geweest om kampioenschap een zekerheid te maken waar we allemaal o zo blij mee zijn. Wie zegt dat hij hetzelfde spel zou spelen volgend seizoen? Je moet ook het juiste materiaal ervoor hebben. Heb Pusic in RTV Oost vorige week horen zeggen dat hij juist het een liefhebber is van aanvallend voetbal, maar als je liever zekerheid wilt inbouwen dan snap ik de keuze. Jammer voor ons als voetballiefhebbers maar we zijn wel weer terug in de Eredivisie. En nogmaals, zoals ik al eerder heb vermeld hier op het forum betreffende LtV's verhalen van er was geen chemie... mensen laat je niet alles zo makkelijk voorschotelen en wees open voor meerdere kanten van het verhaal. Dat Leon dingen schrijft en daarmee beweert altijd gelijk te hebben omdat ie clubwatcher is hoeft niet altijd de waarheid te zijn. Geloof me, er speelt zo ontiegelijk veel meer achter de schermen bij Twente. Ben overigens heel benieuwd wat Pusic zal loslaten zondag, maar geloof dat hij net als het hele seizoen het team en de club in bescherming zal nemen en het zal laten voor wat het is.
    Eens. Een hoop ophef over bijna niets.
  • 11 May 2019 om 18:04
    https://www.omroepgelderland.nl/radio/programma/219439200/De-Week-van-Gelderland/aflevering/39503 Kies het 2e uur vanaf 17:15:40 minuten t/m 17:27:37 het interview met MP voor degenen die het interessant vinden om het hele interview te horen.....
  • 11 May 2019 om 17:54
    • Quote van 11 May 2019 om 14:57
      Stumper probeer het 9 eens in beschaafd Nederlands ipv van deze ongenuanceerde scheld kannonnades.overal wat met Twente te maken heeft heb jij grof gebekt commentaar op. Welke trainer er ook komt 3 foute opstellingen en 2 foute wissels volgens jou dan wordt ook die nieuwe trainer weer neergesabeld door jou en je kompanen in de negativiteit.
    Nou Hengelo, hoe voelt het zo langzamerhand dat je opnieuw ongelijk had, en de critici c.q. azijnzeikerds opnieuw gelijk hebben gekregen? Went het al een beetje om keer op keer ongelijk te krijgen na Marsman, Skreuder, de gladde glipper en nu Pusic?


    Heeft niets met neersabelen te maken hoor wanneer iemand in dienst van FC Twente wordt ontslagen. Gewoon met inzicht en voetbalverstand. Dan zie je dergelijke zaken gewoon aankomen....
  • 11 May 2019 om 14:57
    • Quote van 11 May 2019 om 12:41
      Je bent een grote mafkees ik schrijf zoals meerdere over slechte spelers, trainers. Spelers als vd Lely , vd Heyden , Hölscher, Friday, Oosterwijk, Boere, Ricardinho. Dat zijn toch gewoon slechte spelers? Of ben je blind? En Pusic is en was een waardeloze trainer. Nou vertel me wat daar slecht aan is als ik dat schrijf!!! Droeftoeter ga lekker je vriendje Pusic achterna, en neem John W en Successupporter mee. Met al jullie complot theorieën. Bah
    Stumper probeer het 9 eens in beschaafd Nederlands ipv van deze ongenuanceerde scheld kannonnades.overal wat met Twente te maken heeft heb jij grof gebekt commentaar op. Welke trainer er ook komt 3 foute opstellingen en 2 foute wissels volgens jou dan wordt ook die nieuwe trainer weer neergesabeld door jou en je kompanen in de negativiteit.
  • 11 May 2019 om 14:09
    • Quote van 11 May 2019 om 14:07
      Lul Pusic is niet genaaid, en daarin tegen en wat duidelijk is, is dat Vak P wel veraden is door oa JvH. Maar die vergelijking toont wel hoe maf je bent. Pusic is ontslagen door zijn dramatische voetbal, werd niet geruimd meer door een aantal spelers en sponsors, en was een tactische en technische onbenul. En het home van Vak P is onterecht gesloten, maar Pusic is niet onterecht ontslagen. Wat een vergelijk zeg. Jezus nog aan toe. Maar schuld van Vak P. Goed.
    Dat Pusic genaaid is, is een feit. Maar maak je niet druk Ja Die, dat komt nog wel boven water allemaal. Ben benieuwd hoe je dan tegen ons clubje aankijkt.
  • 11 May 2019 om 14:07
    • Quote van 11 May 2019 om 13:24
      Vak p is toch ook genaaid door bepaalde mensen binnen Twente. Dan vind je het niet erg dat vakp zijn gelijk haalt. Dan noem je het niet natrappen. Verder houden ze dan ook niet de mond. Bij de rechter en overal waar ze het maar roepen kunnen halen ze hun gelijk. Wat overigens meer dan terecht is. Pusic is ook genaaid. Dan mag hij ook zijn gelijk halen.
    Lul Pusic is niet genaaid, en daarin tegen en wat duidelijk is, is dat Vak P wel veraden is door oa JvH. Maar die vergelijking toont wel hoe maf je bent. Pusic is ontslagen door zijn dramatische voetbal, werd niet geruimd meer door een aantal spelers en sponsors, en was een tactische en technische onbenul. En het home van Vak P is onterecht gesloten, maar Pusic is niet onterecht ontslagen. Wat een vergelijk zeg. Jezus nog aan toe. Maar schuld van Vak P. Goed.
  • 11 May 2019 om 13:24
    • Quote van 11 May 2019 om 09:40
      Laat hem maar lekker uit janken, maar hij is een grote lul dat hij dat niet bij Tv Oost of de Tubantia doet, nee lekker natrappen eerst in de Gelderlander en nu morgen bij Fox? Hij is gewoon een achterbakse hond, nu even de club door het slijk halen, man wees blij dat je je op dit podium heb mogen presenteren. Als het dan klikt tussen jou en spelers, anderen van de Technische staf, bepaalde sponsors die je niet moeten, dan weet je dat het exit zit. Maar nu ga je je zelf de hemel in prijzen, voor mij ben je gewoon een achterbakse hond. Ik hou van jullie ....wat een charlatan en doortrapte hufter. Rot snel op richting Balkan , en wees de club dankbaar dat je kunt zeggen , ik heb Twente kampioen gemaakt. Wel met heel veel bagger voetbal en olie domme wissels, maar hopen dat ze in de Balkan niet weten. Verder gepasseerd station wij moeten vooruit en dat was met Pusic niet gelukt want is van zeer slecht niveau. Hadden we weer in de degradatie problemen gekomen.
    Vak p is toch ook genaaid door bepaalde mensen binnen Twente. Dan vind je het niet erg dat vakp zijn gelijk haalt. Dan noem je het niet natrappen. Verder houden ze dan ook niet de mond. Bij de rechter en overal waar ze het maar roepen kunnen halen ze hun gelijk. Wat overigens meer dan terecht is. Pusic is ook genaaid. Dan mag hij ook zijn gelijk halen.
  • 11 May 2019 om 13:13
    • Quote van 11 May 2019 om 10:05
      Het deed er niet toe hoe Pusic het zou doen. Vooraf was al besloten dat Pusic niet de eredivisie trainer zou worden. Daarom kwam de promotie eigenlijk te vroeg. Er was gerekend op 2 jaar, vandaar ook zijn contract van 2 jaar. Zou het niet kunnen dat Leon ten Voorde met Ted onder één hoedje heeft gespeeld? Het gevoel rond Pusic mocht niet te positief zijn. Hij had ook kunnen schrijven hoe geweldig goed het is om kampioen te worden dit jaar. Als iemand bij het begin van de competitie had gezegd dat we, met de 12 man die we toen hadden, kampioen zouden worden, was die voor gek verklaard. Hij moest met een op het allerlaatst gevormd vreemdelingen legioen een opdracht vervullen die schier onmogelijk was. Hij had ook zijn berichten daar op kunnen focussen. Toen het er na de winterstop op ging lijken dat we gingen meespelen om de prijzen, moest er iets aan het sentiment rondom Pusic gedaan worden. Ze moesten Pusic gaan ontslaan als we nu al promoveerden. Dat was vooraf immers al besloten. Dat konden ze niet doen als iedereen positief over hem was. Dus moest er de aanacht een negatieve inslag krijgen, anders konden ze dat ontslag nooit verantwoorden. ,We zien hoeveel discussies er nu over gevoerd worden. Stel je voor dat het sentiment positief was geweest. Dat er een groep supporters steeds aan het klagen was, was ook een kadootje. Daarom heeft Twente ook nooit op dat geklaag gereageerd. Een aantal mensen hier hebben steeds geklaagd over de negatieve schrijfwijze van ten Voorde, maar waarschijnlijk heeft hij dat in samenwerking met(in opdracht van) Ted van Leeuwen gedaan. Ik zou in ieder geval niet raar opkijken van dat soort politieke gemanipuleer op de achtergrond.
    Jij begint het te begrijpen! Het zal vast nog wel eens echt naar buiten komen, maar voor nu is het beter voor een ieder dat die rust omtrent politieke manipulatie in de club op de achtergrond blijft. We gaan het meemaken!
  • 11 May 2019 om 13:12
    • Quote van 11 May 2019 om 09:29
      Om 2 redenen ben ik daar nu zeker van:

      Ten eerste werd hem dit gevraagd bij TV Oost, waarop hij niet benoemde dat het van Tedjen moest, hij zei duidelijk dat het te maken had met gebrek aan alternatieven.


      Ten tweede hekelt Pusic zo ineens het beleid van Tedjen, welke Tedjen wel moest voeren, maar roept Pusic ook niet dat hij verplicht Hölscher moest laten spelen.


      Als Tedjen besloten had dat Hölscher moest spelen....waarom dat dan dus niet gewoon benoemen als je toch al ontslagen bent en zo nodig uit de school aan het klappen bent?

      Ik ben in ieder geval blij dat hij weg is.



    Ja maar, FCT.. we hebben het gehad over klagen/feiten benadrukken maar Pusic is vast niet zo dom om zo open kaart te spelen want dat zou gevolgen hebben voor een andere club. Dus je moet politiek correcte antwoorden geven als ze je zoiets vragen want anders is het sneer naar werkgever geven. Wat eigenlijk best hypocriet is want hij kan de waarheid nooit openlijk zo vertellen. Je kan het simpelweg niet als trainer zo benoemen want dat zo onprofessioneel zijn.. Maar goed, case Holscher closed.
  • 11 May 2019 om 13:07
    • Quote van 11 May 2019 om 11:16
      Stel mafkezen met al je theorieën, let nu maar eens op wat een eennjankerd die Clown Pusic is. Achterbakse hond.
    Achterbakse hond? Word je niet een beetje moe van je constante negatieve gezeik? Man, Twente is weer terug in de Eredivisie. Als dat niet zo was geweest had je Pusic ook zo de grond in getrapt, en nu je mede DANKZIJ hem weer terug bent, doe je dat nog steeds. Beetje ondankbaar en onrealistisch ben je wel.
  • 11 May 2019 om 12:41
    • Quote van 11 May 2019 om 11:54
      Moet je horen wie dat zegt .met altijd maar negatief schrijven over Fc Twente,spelers bestuur,trainers etc etc
    Je bent een grote mafkees ik schrijf zoals meerdere over slechte spelers, trainers. Spelers als vd Lely , vd Heyden , Hölscher, Friday, Oosterwijk, Boere, Ricardinho. Dat zijn toch gewoon slechte spelers? Of ben je blind? En Pusic is en was een waardeloze trainer. Nou vertel me wat daar slecht aan is als ik dat schrijf!!! Droeftoeter ga lekker je vriendje Pusic achterna, en neem John W en Successupporter mee. Met al jullie complot theorieën. Bah
  • 11 May 2019 om 12:30
    • Quote van 11 May 2019 om 00:12
      Daar heeft brama na jong ajax op aangedrongen, is al vaker besproken hier. Pusic heeft tactisch zovaak gevaald, ik kan niet geloven dat hij dat opeens omgezet heeft.
    Hebben wij Pusic ook maar 1 keer horen vertellen dat hij de wissels anders had moeten doen? Deze domoor heeft in Nederland zijn eigen glazen in getrapt met zijn domme uitspraken .
  • 11 May 2019 om 12:28
    • Quote van 11 May 2019 om 09:18
      Wanneer ben je dan eredivisietrainer? Wellicht is is Pusic resultaattrainer, niets mis mee. Wat geeft jou dan wel vertrouwen? Gaven Schreuder, Adriaanse, Hake, Veebeek ook allemaal geen vertrouwen? Ik hoop ook het beste voor onze club, maar ik heb nog steeds mijn twijfels of een andere trainer wel voor de ommekeer zorgt, het is hier al zo lang onrustig en in de tijd dat je nu naar een trainer zoekt kun je niet met de selectie aan de gang.
    ja het is idd een lastig verhaal. Adriaanse had ik persoonlijk nooit ontslagen. Hake en verbeek zijn deels ontslagen wegens de slechte selectie, daarnaast is verbeek een narcist. Schreuder hoef ik helemaal niet meer over te beginnen. Wat nodig is, een trainer die ook maar een beetje lijn in het spel heeft en logisch wisselt. Dan ben je al een heel eind. Kijk eens naar jong az uit, die jonkies hebben kansen genoeg gehad en twente zelf nauwelijks. Toch 1-2 gewonnen, zo ging het zovaak. Je gaat er volgend jaar niet meer mee wegkomen, dan maakt de tegenstander de kansen wel af.
  • 11 May 2019 om 12:08
    • Quote van 11 May 2019 om 11:28
      En herhaald en herhaald..........
    Dacht dat Marino een 1 jarig contract had Ans? Heb het een paar keer aangegeven maar werd altijd ontkend vreemd dat de top hier niks van afweet.
  • 11 May 2019 om 11:56
    • Quote van 11 May 2019 om 11:16
      Stel mafkezen met al je theorieën, let nu maar eens op wat een eennjankerd die Clown Pusic is. Achterbakse hond.
    Goed zo kerel, gooi het eruit nu heb je in ieder geval ons nog om tegen aan te schoppen en je frustraties los te laten. Nog een paar weekjes geduld en er is weer een nieuw slachtoffer. Beloofd!
  • 11 May 2019 om 11:54
    • Quote van 11 May 2019 om 11:16
      Stel mafkezen met al je theorieën, let nu maar eens op wat een eennjankerd die Clown Pusic is. Achterbakse hond.
    Moet je horen wie dat zegt .met altijd maar negatief schrijven over Fc Twente,spelers bestuur,trainers etc etc
  • 11 May 2019 om 11:48
    • Quote van 11 May 2019 om 11:28
      En herhaald en herhaald..........
    Heey Anske....heb jij nog nieuwtjes of heb je nog geen nieuwe bron aangeboord nadat je oude opgedroogd is? Ik heb je niets zinnigs meer zien melden de laatste maanden...alleen maar kritiek leveren op sommigen. Ie liekt mie een betje oettedret'n zoals ze dat in Twente zegt. ;)
  • 11 May 2019 om 11:28
    • Quote van 11 May 2019 om 11:03
      En dat wordt herhaald, en herhaald, en herhaald, en herhaald, en herhaald,....................
    En herhaald en herhaald..........
  • 11 May 2019 om 11:16
    • Quote van 11 May 2019 om 11:07
      Het noodlot slaat toe voor ja, die. Waar moet hij nu tegen aan schoppen en tieren? Gelukkig is er binnenkort een nieuwe trainer waar hij met een aantal anderen op los kan. Na Schreuder, Hake, Verbeek en Pusic moet er snel een nieuw slachtoffer komen, anders ontstaat er verveling en frustratie.
    Stel mafkezen met al je theorieën, let nu maar eens op wat een eennjankerd die Clown Pusic is. Achterbakse hond.
  • 11 May 2019 om 11:07
    • Quote van 11 May 2019 om 11:03
      En dat wordt herhaald, en herhaald, en herhaald, en herhaald, en herhaald,....................
    Het noodlot slaat toe voor ja, die. Waar moet hij nu tegen aan schoppen en tieren? Gelukkig is er binnenkort een nieuwe trainer waar hij met een aantal anderen op los kan. Na Schreuder, Hake, Verbeek en Pusic moet er snel een nieuw slachtoffer komen, anders ontstaat er verveling en frustratie.
  • 11 May 2019 om 11:03
    • Quote van 11 May 2019 om 09:48
      Voor iedereen wie jet maar wil lezen, ik zou zeggen scroll lekker verder. Is mijn mening klaar.
    En dat wordt herhaald, en herhaald, en herhaald, en herhaald, en herhaald,....................
  • 11 May 2019 om 10:16
    • Quote van 11 May 2019 om 10:05
      Het deed er niet toe hoe Pusic het zou doen. Vooraf was al besloten dat Pusic niet de eredivisie trainer zou worden. Daarom kwam de promotie eigenlijk te vroeg. Er was gerekend op 2 jaar, vandaar ook zijn contract van 2 jaar. Zou het niet kunnen dat Leon ten Voorde met Ted onder één hoedje heeft gespeeld? Het gevoel rond Pusic mocht niet te positief zijn. Hij had ook kunnen schrijven hoe geweldig goed het is om kampioen te worden dit jaar. Als iemand bij het begin van de competitie had gezegd dat we, met de 12 man die we toen hadden, kampioen zouden worden, was die voor gek verklaard. Hij moest met een op het allerlaatst gevormd vreemdelingen legioen een opdracht vervullen die schier onmogelijk was. Hij had ook zijn berichten daar op kunnen focussen. Toen het er na de winterstop op ging lijken dat we gingen meespelen om de prijzen, moest er iets aan het sentiment rondom Pusic gedaan worden. Ze moesten Pusic gaan ontslaan als we nu al promoveerden. Dat was vooraf immers al besloten. Dat konden ze niet doen als iedereen positief over hem was. Dus moest er de aanacht een negatieve inslag krijgen, anders konden ze dat ontslag nooit verantwoorden. ,We zien hoeveel discussies er nu over gevoerd worden. Stel je voor dat het sentiment positief was geweest. Dat er een groep supporters steeds aan het klagen was, was ook een kadootje. Daarom heeft Twente ook nooit op dat geklaag gereageerd. Een aantal mensen hier hebben steeds geklaagd over de negatieve schrijfwijze van ten Voorde, maar waarschijnlijk heeft hij dat in samenwerking met(in opdracht van) Ted van Leeuwen gedaan. Ik zou in ieder geval niet raar opkijken van dat soort politieke gemanipuleer op de achtergrond.
    Je vergeet Tijmen van Wissing te noemen in je complottheorie.


    Keerl, wat bin ie gek.... :)))))
  • 11 May 2019 om 10:13
    • Quote van 11 May 2019 om 10:05
      Het deed er niet toe hoe Pusic het zou doen. Vooraf was al besloten dat Pusic niet de eredivisie trainer zou worden. Daarom kwam de promotie eigenlijk te vroeg. Er was gerekend op 2 jaar, vandaar ook zijn contract van 2 jaar. Zou het niet kunnen dat Leon ten Voorde met Ted onder één hoedje heeft gespeeld? Het gevoel rond Pusic mocht niet te positief zijn. Hij had ook kunnen schrijven hoe geweldig goed het is om kampioen te worden dit jaar. Als iemand bij het begin van de competitie had gezegd dat we, met de 12 man die we toen hadden, kampioen zouden worden, was die voor gek verklaard. Hij moest met een op het allerlaatst gevormd vreemdelingen legioen een opdracht vervullen die schier onmogelijk was. Hij had ook zijn berichten daar op kunnen focussen. Toen het er na de winterstop op ging lijken dat we gingen meespelen om de prijzen, moest er iets aan het sentiment rondom Pusic gedaan worden. Ze moesten Pusic gaan ontslaan als we nu al promoveerden. Dat was vooraf immers al besloten. Dat konden ze niet doen als iedereen positief over hem was. Dus moest er de aanacht een negatieve inslag krijgen, anders konden ze dat ontslag nooit verantwoorden. ,We zien hoeveel discussies er nu over gevoerd worden. Stel je voor dat het sentiment positief was geweest. Dat er een groep supporters steeds aan het klagen was, was ook een kadootje. Daarom heeft Twente ook nooit op dat geklaag gereageerd. Een aantal mensen hier hebben steeds geklaagd over de negatieve schrijfwijze van ten Voorde, maar waarschijnlijk heeft hij dat in samenwerking met(in opdracht van) Ted van Leeuwen gedaan. Ik zou in ieder geval niet raar opkijken van dat soort politieke gemanipuleer op de achtergrond.
    Versnipperd je jaarkaart om ben klaar met dit domme oeverloze gelul, jullie maken er een soort Twente gate van. Pleur op met al die theorieën. Zo en nu bin ik er klaar mee.
  • 11 May 2019 om 10:11
    Juist Messi en TC ik ga er ook niet meer op in, we moeten gewoon vooruit. Goede en hopelijk mooie vakantie.
  • 11 May 2019 om 10:08
    • Quote van 11 May 2019 om 09:43
      Juist ondanks Pusic, Bv Boschker was ook kampioen geworden met dit elftal, zelfs Malki, maar hij heeft zoveel mazzel gehad in zoveel wedstrijden ongelooflijk. En hij heeft het mede te danken aan Sparta en andere clubs die uit slordigheid punten lieten liggen. Gewoon heel veel mazzel gehad.
    Marino heeft nooit het lef gehad om het woord kampioenschap in de mond te nemen voor de camera's, en dat terwijl je wel de trainer bent van een topclub in de KKD. Als iemand dat woord in de mond nam naar Marino, dan 'verstopte' Marino zich...kroop hij in zijn schulp.


    Marino weet wat winnen is zoals hij een tijdje geleden riep? Waarom geloof ik dit niet? Zou het zijn omdat ik een heel andere Marino zag voor de camera's wanneer het woord kampioenschap genoemd werd?


    Ik laat het hierbij in dit topic...
  • 11 May 2019 om 10:06
    • Quote van 11 May 2019 om 09:43
      Juist ondanks Pusic, Bv Boschker was ook kampioen geworden met dit elftal, zelfs Malki, maar hij heeft zoveel mazzel gehad in zoveel wedstrijden ongelooflijk. En hij heeft het mede te danken aan Sparta en andere clubs die uit slordigheid punten lieten liggen. Gewoon heel veel mazzel gehad.
    Klopt en dat heeft ons tedje ook gezien en paultje uiteraard. En dat meneer zijn verhaal verteld bij de tafel van Kees moet hij uiteraard zelf weten ik vind het een domme zet. Geniet van de vakantie en fuck de Media loat goan.
  • 11 May 2019 om 10:05
    Het deed er niet toe hoe Pusic het zou doen. Vooraf was al besloten dat Pusic niet de eredivisie trainer zou worden. Daarom kwam de promotie eigenlijk te vroeg. Er was gerekend op 2 jaar, vandaar ook zijn contract van 2 jaar. Zou het niet kunnen dat Leon ten Voorde met Ted onder één hoedje heeft gespeeld? Het gevoel rond Pusic mocht niet te positief zijn. Hij had ook kunnen schrijven hoe geweldig goed het is om kampioen te worden dit jaar. Als iemand bij het begin van de competitie had gezegd dat we, met de 12 man die we toen hadden, kampioen zouden worden, was die voor gek verklaard. Hij moest met een op het allerlaatst gevormd vreemdelingen legioen een opdracht vervullen die schier onmogelijk was. Hij had ook zijn berichten daar op kunnen focussen. Toen het er na de winterstop op ging lijken dat we gingen meespelen om de prijzen, moest er iets aan het sentiment rondom Pusic gedaan worden. Ze moesten Pusic gaan ontslaan als we nu al promoveerden. Dat was vooraf immers al besloten. Dat konden ze niet doen als iedereen positief over hem was. Dus moest er de aanacht een negatieve inslag krijgen, anders konden ze dat ontslag nooit verantwoorden. ,We zien hoeveel discussies er nu over gevoerd worden. Stel je voor dat het sentiment positief was geweest. Dat er een groep supporters steeds aan het klagen was, was ook een kadootje. Daarom heeft Twente ook nooit op dat geklaag gereageerd. Een aantal mensen hier hebben steeds geklaagd over de negatieve schrijfwijze van ten Voorde, maar waarschijnlijk heeft hij dat in samenwerking met(in opdracht van) Ted van Leeuwen gedaan. Ik zou in ieder geval niet raar opkijken van dat soort politieke gemanipuleer op de achtergrond.
  • 11 May 2019 om 09:52
    • Quote van 11 May 2019 om 08:02
      Denk idd ook dat pusic heeft gezegd 2 jaar of niet, geen 1-jarig contract. Wat ted betreft zul je dat gaan zien idd mocht het allemaal zo zijn. Dan komen er idd weer veel spanjaarden en wordt garcia hoofdtrainer. Pusic is begaan met de club, anders was hij niet ingestapt. Ben het dus helemaal met je eens.
    Waarschijnlijk had RP best een eenjarig contract willen tekenen tegen een wat hoger salaris. FCT had daar het geld niet voor (over).
  • 11 May 2019 om 09:48
    • Quote van 11 May 2019 om 09:44
      voor wie schrijf je dit eindelijk?
    Voor iedereen wie jet maar wil lezen, ik zou zeggen scroll lekker verder. Is mijn mening klaar.
  • 11 May 2019 om 09:44
    • Quote van 11 May 2019 om 09:40
      Laat hem maar lekker uit janken, maar hij is een grote lul dat hij dat niet bij Tv Oost of de Tubantia doet, nee lekker natrappen eerst in de Gelderlander en nu morgen bij Fox? Hij is gewoon een achterbakse hond, nu even de club door het slijk halen, man wees blij dat je je op dit podium heb mogen presenteren. Als het dan klikt tussen jou en spelers, anderen van de Technische staf, bepaalde sponsors die je niet moeten, dan weet je dat het exit zit. Maar nu ga je je zelf de hemel in prijzen, voor mij ben je gewoon een achterbakse hond. Ik hou van jullie ....wat een charlatan en doortrapte hufter. Rot snel op richting Balkan , en wees de club dankbaar dat je kunt zeggen , ik heb Twente kampioen gemaakt. Wel met heel veel bagger voetbal en olie domme wissels, maar hopen dat ze in de Balkan niet weten. Verder gepasseerd station wij moeten vooruit en dat was met Pusic niet gelukt want is van zeer slecht niveau. Hadden we weer in de degradatie problemen gekomen.
    voor wie schrijf je dit eindelijk?
  • 11 May 2019 om 09:43
    • Quote van 11 May 2019 om 09:38
      Dan had Pusic dat moeten zeggen. Zou FC Twente daarnaast kampioen zijn geworden zonder het leiderschap van Brama? Ik zeg je van niet, want wij allen hebben de chaos en paniek gezien bij de selectie tijdens de wedstrijden wanneer Brama niet speelde.


      Kampioen ondanks Pusic dus in mijn ogen, niet dankzij....
    Juist ondanks Pusic, Bv Boschker was ook kampioen geworden met dit elftal, zelfs Malki, maar hij heeft zoveel mazzel gehad in zoveel wedstrijden ongelooflijk. En hij heeft het mede te danken aan Sparta en andere clubs die uit slordigheid punten lieten liggen. Gewoon heel veel mazzel gehad.
  • 11 May 2019 om 09:40
    Laat hem maar lekker uit janken, maar hij is een grote lul dat hij dat niet bij Tv Oost of de Tubantia doet, nee lekker natrappen eerst in de Gelderlander en nu morgen bij Fox? Hij is gewoon een achterbakse hond, nu even de club door het slijk halen, man wees blij dat je je op dit podium heb mogen presenteren. Als het dan klikt tussen jou en spelers, anderen van de Technische staf, bepaalde sponsors die je niet moeten, dan weet je dat het exit zit. Maar nu ga je je zelf de hemel in prijzen, voor mij ben je gewoon een achterbakse hond. Ik hou van jullie ....wat een charlatan en doortrapte hufter. Rot snel op richting Balkan , en wees de club dankbaar dat je kunt zeggen , ik heb Twente kampioen gemaakt. Wel met heel veel bagger voetbal en olie domme wissels, maar hopen dat ze in de Balkan niet weten. Verder gepasseerd station wij moeten vooruit en dat was met Pusic niet gelukt want is van zeer slecht niveau. Hadden we weer in de degradatie problemen gekomen.
  • 11 May 2019 om 09:38
    • Quote van 11 May 2019 om 03:39
      Als Pusic vooraf had gezegt; "Ik zorg ervoor dat we dit jaar kampioen worden. Jullie moeten niet kijken naar de manier waarop, waarschijnlijk met baggervoetbal en veel onbegrijpelijke dingen van mij, maar ik maak jullie kampioen"........... Dan had iedereen hem voor gek verklaard en gezegd dat dat niet mogelijk was, gezien de omstandigheden. Maar iedereen had ervoor getekend, en niemand zou gezegd hebben dat hij ons alleen kampioen mocht maken met mooi voetbal, als voorwaarde.
    Dan had Pusic dat moeten zeggen. Zou FC Twente daarnaast kampioen zijn geworden zonder het leiderschap van Brama? Ik zeg je van niet, want wij allen hebben de chaos en paniek gezien bij de selectie tijdens de wedstrijden wanneer Brama niet speelde.


    Kampioen ondanks Pusic dus in mijn ogen, niet dankzij....
  • 11 May 2019 om 09:32
    • Quote van 11 May 2019 om 01:00
      Het zou nog zo kunnen zijn dat dit interview in gedeelten wordt geplaatst, dat morgen het vervolg komt. Waarin hij alsnog met meer redenen komt. Het is altijd lastig oordelen, journalisten plaatsen wat zij willen plaatsen, daarmee moeten wij het doen. We kunnen niet zo maar stellen dat Pusic liegt.
    We gaan het zien als hij een podium heeft aan de tafel van Kees...


    Edoch blijf ik van mening dat hij liegt als hij beweert dat er nog wel degelijk sprake was van chemie met zijn selectie.
  • 11 May 2019 om 09:29
    • Quote van 11 May 2019 om 00:41
      Hoe zo ben je daar zo zeker van als ik vragen mag? Ik kan je verzekeren dat ik een betrouwbare bron heb die degelijk bevestigd heeft dat dit gedurende holschers tijd het geval was.. Wat betreft de spreekstoel (jouw vorige reactie op mij), ik denk dat het meer verdedigend is en het verhaal verteld uit zijn perspectief. Maar hij is denk ik slim genoeg om de smerige details er buiten te laten zoals zeggen “ja maar ik moest hem opstellen van Ted o.d” aangezien dat zijn weg naar een volgende club zou belemmeren. Fijne nachtrust verder, morgen weer een nieuwe dag om te discussiëren!
    Om 2 redenen ben ik daar nu zeker van:

    Ten eerste werd hem dit gevraagd bij TV Oost, waarop hij niet benoemde dat het van Tedjen moest, hij zei duidelijk dat het te maken had met gebrek aan alternatieven.


    Ten tweede hekelt Pusic zo ineens het beleid van Tedjen, welke Tedjen wel moest voeren, maar roept Pusic ook niet dat hij verplicht Hölscher moest laten spelen.


    Als Tedjen besloten had dat Hölscher moest spelen....waarom dat dan dus niet gewoon benoemen als je toch al ontslagen bent en zo nodig uit de school aan het klappen bent?

    Ik ben in ieder geval blij dat hij weg is.



  • 11 May 2019 om 09:18
    • Quote van 11 May 2019 om 08:07
      Waar het allemaal om gaat, dit geeft geen vertrouwen om volgend jaar te kunnen handhaven in de eredivisie. Welk handvat geeft pusic dat er volgend jaar meer progressie in zit? Dat hij tactisch sterker is, betere wissels heeft? Pusic is geen eredivisietrainer. Ben nu onderhand wel klaar met de discussie. Had je gisteren ook al iets gevraagd en dat negeer je ook, en dan zeggen dat ik discussies uit de weg ga, mafkees.
    Wanneer ben je dan eredivisietrainer? Wellicht is is Pusic resultaattrainer, niets mis mee. Wat geeft jou dan wel vertrouwen? Gaven Schreuder, Adriaanse, Hake, Veebeek ook allemaal geen vertrouwen? Ik hoop ook het beste voor onze club, maar ik heb nog steeds mijn twijfels of een andere trainer wel voor de ommekeer zorgt, het is hier al zo lang onrustig en in de tijd dat je nu naar een trainer zoekt kun je niet met de selectie aan de gang.
  • 11 May 2019 om 08:08
    Het belangerijkste is? Hij is vot en er is rust in de tent. Twente vaart een andere koers meneer heeft dik zijn centen gehad en adjuuuuuu by by niks mis mee. Welkom in de voetbalwereld.
  • 11 May 2019 om 08:07
    • Quote van 11 May 2019 om 03:39
      Als Pusic vooraf had gezegt; "Ik zorg ervoor dat we dit jaar kampioen worden. Jullie moeten niet kijken naar de manier waarop, waarschijnlijk met baggervoetbal en veel onbegrijpelijke dingen van mij, maar ik maak jullie kampioen"........... Dan had iedereen hem voor gek verklaard en gezegd dat dat niet mogelijk was, gezien de omstandigheden. Maar iedereen had ervoor getekend, en niemand zou gezegd hebben dat hij ons alleen kampioen mocht maken met mooi voetbal, als voorwaarde.
    Waar het allemaal om gaat, dit geeft geen vertrouwen om volgend jaar te kunnen handhaven in de eredivisie. Welk handvat geeft pusic dat er volgend jaar meer progressie in zit? Dat hij tactisch sterker is, betere wissels heeft? Pusic is geen eredivisietrainer. Ben nu onderhand wel klaar met de discussie. Had je gisteren ook al iets gevraagd en dat negeer je ook, en dan zeggen dat ik discussies uit de weg ga, mafkees.
  • 11 May 2019 om 08:02
    • Quote van 11 May 2019 om 02:22
      Dat hij begaan is met de club dat geloof ik meteen. Hij durfde het aan om als onervaren trainer als hoofdtrainer aan de slag te gaan bij het grote Twente waar alles op z'n gat lag, en promoveren een must. Ik heb eerder gelezen dat bepaalde dingen nog niet gemeld zouden worden om de rust te bewaren. Het zou mooi zijn als er op enig moment meer naar buiten komt. Nu doen er twee verschillende verhalen de ronde. Denk dat er veel op zijn plek valt als García García wordt aangesteld en er weer de nodige Spaanse spelers arriveren. Dat er wellicht onmin was, dat kan het blijft immers een groep met verschillende karakters. Mocht Pusic inderdaad min of meer afgeserveerd zijn in het belang van Ted dan zal dat vroeg of laat naar buiten komen. Zou mooi zijn als Pusic zondag meteen zijn kant vertelt. Misschien heeft Pusic een twee jarig contract bedongen onder het mom twee jaar of niet. Al zou één jaar sowieso niet gek zijn voor een beginnende hoofdtrainer, na het seizoen evalueren en zien wat mogelijk is.
    Denk idd ook dat pusic heeft gezegd 2 jaar of niet, geen 1-jarig contract. Wat ted betreft zul je dat gaan zien idd mocht het allemaal zo zijn. Dan komen er idd weer veel spanjaarden en wordt garcia hoofdtrainer. Pusic is begaan met de club, anders was hij niet ingestapt. Ben het dus helemaal met je eens.
  • 11 May 2019 om 07:52
    Het blijft giswerk. Ik blijf het wel knap werk vinden als je kijkt hoe we gestart en geeindigd zijn. Het was zeker niet makkelijk voor pusic. Het is gewoon anders en moeilijker voetballen in de KKD dan in de ERE. Ik wens hem het allerbeste en succes.
  • 11 May 2019 om 03:39
    Als Pusic vooraf had gezegt; "Ik zorg ervoor dat we dit jaar kampioen worden. Jullie moeten niet kijken naar de manier waarop, waarschijnlijk met baggervoetbal en veel onbegrijpelijke dingen van mij, maar ik maak jullie kampioen"........... Dan had iedereen hem voor gek verklaard en gezegd dat dat niet mogelijk was, gezien de omstandigheden. Maar iedereen had ervoor getekend, en niemand zou gezegd hebben dat hij ons alleen kampioen mocht maken met mooi voetbal, als voorwaarde.
  • 11 May 2019 om 02:22
    • Quote van 11 May 2019 om 00:12
      Ik ken Pusic verder niet persoonlijk maar ik heb uit mijn kringen wel opgedaan dat de man altijd werkelijk begaan met de club en zijn staf was, en nog zo is. We zullen zien of dat zo zal blijven (vandaar dat ik benieuwd ben wat hij te zeggen heeft zondag), maar dit is zijn eerste mogelijkheid eigenlijk dit seizoen om eens weerwoord te geven op mensen zoals LtV. Ik heb vernomen dat 'ie dat eerder niet wou doen om de focus van hem en het team niet van het kampioenschap af te nemen? Dat het een vooropgezet plan is geweest werd mij rond januari duidelijk. Ik weet de fijne details er niet van maar het komt er op neer dat Ted voornamelijk zijn connecties betreffende Spaanse spelers heeft. Om daar geld op te blijven verdienen is een Spaans sprekende coach gewoon het handigst (Garcia2) en past Pusic niet in het plaatje. Voor mensen die het complot theorieën vinden, alsjeblieft loop even na hoe en wat er geleidelijk naar buiten is gebracht in de media vanaf die periode en wat bepaalde personen hebben geroepen. Kijken buiten je pro en anti-Pusic bril om vooral. Een andere manier was geweest om Pusic een 1-jarig contract te geven maar blijkbaar was dat plan er toen niet anders was het nooit een 2-jarig contract geworden. Het is waarschijnlijk dus gedurende het seizoen ontstaan dat Pusic niet in het plaatje past en dat moest hij dus met ontslag bekopen. (Dit alles staat los van het feit of je het eens was met hoe Pusic het deed)
    Dat hij begaan is met de club dat geloof ik meteen. Hij durfde het aan om als onervaren trainer als hoofdtrainer aan de slag te gaan bij het grote Twente waar alles op z'n gat lag, en promoveren een must. Ik heb eerder gelezen dat bepaalde dingen nog niet gemeld zouden worden om de rust te bewaren. Het zou mooi zijn als er op enig moment meer naar buiten komt. Nu doen er twee verschillende verhalen de ronde. Denk dat er veel op zijn plek valt als García García wordt aangesteld en er weer de nodige Spaanse spelers arriveren. Dat er wellicht onmin was, dat kan het blijft immers een groep met verschillende karakters. Mocht Pusic inderdaad min of meer afgeserveerd zijn in het belang van Ted dan zal dat vroeg of laat naar buiten komen. Zou mooi zijn als Pusic zondag meteen zijn kant vertelt. Misschien heeft Pusic een twee jarig contract bedongen onder het mom twee jaar of niet. Al zou één jaar sowieso niet gek zijn voor een beginnende hoofdtrainer, na het seizoen evalueren en zien wat mogelijk is.
  • 11 May 2019 om 01:00
    • Quote van 10 May 2019 om 23:55
      Wat waren exact de redenen van zijn ontslag. Gaat dat om 1 factor of meerdere? Pusic verdedigt zijn ontslag niet, hij hekelt ze. Waarom vertelt Pusic niet eerlijk alle redenen...zo ook dat hij niet meer gepruimd werd door de selectie als hoofdtrainer?


      Pusic zegt het volgende: "Het ontbreken van chemie met spelers? Totale onzin'', besluit Pusic.


      Ik zeg je dat hij knetterhard liegt.


      Heeft Pusic nu gelijk omdat hij de ontslagen hoofdtrainer is?
    Het zou nog zo kunnen zijn dat dit interview in gedeelten wordt geplaatst, dat morgen het vervolg komt. Waarin hij alsnog met meer redenen komt. Het is altijd lastig oordelen, journalisten plaatsen wat zij willen plaatsen, daarmee moeten wij het doen. We kunnen niet zo maar stellen dat Pusic liegt.
  • 11 May 2019 om 00:57
    • Quote van 10 May 2019 om 23:55
      Die complot theorieën moet je niet geloven, ze hebben gewoon gezien dat hij niet goed genoeg was. En als dan ook nog spelers het niet met je eens zijn ben je snel klaar. Hij wil nu gewoon zijn gram halen. Zie je hem nog op het podium staan Ik hou van jullie, typische Kroatische mentaliteit. Opgerot staat netjes
    Ik geloof best dat hij de supporters dankbaar is en waardeert (terecht), houden van is daarin een groot woord. Lastig te beoordelen welke verhalen of theorieën kloppen, voor beide varianten valt iets te zeggen. Daarom stel ik vragen aan mensen die bronnen hebben in de hoop dat het helder wordt. Één ding is helder: we gaan de eredivisie in zonder Pusic. Mocht blijken dat García García wordt aangesteld dan past dat toch in het plaatje van één van de theorieën.
  • 11 May 2019 om 00:48
    Wat dan overigens niet vermeld is hier maar ik net wel teruglees bij omroep Gelderland is dit stuk : “Voor de uitzending bij Radio en TV Gelderland laat de Bosnische Kroaat enkele reacties zien op zijn telefoon van teleurgestelde spelers. Ze spreken hun dank uit en zeggen zijn ontslag te betreuren. Een van die spelers is de Spanjaard Javier Espinosa, één van de dragende krachten dit seizoen bij FC Twente” waarom wordt dit niet opgenomen in dit bericht op het forum?
  • 11 May 2019 om 00:41
    • Quote van 11 May 2019 om 00:21
      Wil er nog bij vermelden dat ik die indruk ook lang gehad heb, dat Hölscher moest spelen van Tedjen. Weet echter nu dat dat niet kloppend is geweest.
    Hoe zo ben je daar zo zeker van als ik vragen mag? Ik kan je verzekeren dat ik een betrouwbare bron heb die degelijk bevestigd heeft dat dit gedurende holschers tijd het geval was.. Wat betreft de spreekstoel (jouw vorige reactie op mij), ik denk dat het meer verdedigend is en het verhaal verteld uit zijn perspectief. Maar hij is denk ik slim genoeg om de smerige details er buiten te laten zoals zeggen “ja maar ik moest hem opstellen van Ted o.d” aangezien dat zijn weg naar een volgende club zou belemmeren. Fijne nachtrust verder, morgen weer een nieuwe dag om te discussiëren!
  • 11 May 2019 om 00:27
    • Quote van 11 May 2019 om 00:26
      Ik zeg je dat bepalende spelers hebben geklaagd bij Tedjen over Pusic....


      Laterss
    Laterss
  • 11 May 2019 om 00:26
    • Quote van 11 May 2019 om 00:24
      Ik zeg niet dat die bepalend zijn. Ik zeg wel dat niemand weet welke spelers dat zijn. Dus kunnen net zo goed spelers zijn die ontevreden zijn over hun speeltijd.
    Ik zeg je dat bepalende spelers hebben geklaagd bij Tedjen over Pusic....


    Laterss
  • 11 May 2019 om 00:24
    • Quote van 11 May 2019 om 00:23
      Assaidi heb je goed, die was ook bepalend Dutch, die andere twee niet.


      Wie vond jij echt bepalend binnen deze selectie?
    Ik zeg niet dat die bepalend zijn. Ik zeg wel dat niemand weet welke spelers dat zijn. Dus kunnen net zo goed spelers zijn die ontevreden zijn over hun speeltijd.
  • 11 May 2019 om 00:24
    • Quote van 11 May 2019 om 00:22
      Ben je een orakel of zo. Hoe kun jij dat weten? Beetje tof doen. Ik zie liever een bron.
    Nee, Anske is het orakel hier. Ik ben TC...hoor af en toe iets, vermeld dat, en een ieder mag weten wat hij met die informatie doet. Maar goed, ik duik mijn nest in. Tot latersss
  • 11 May 2019 om 00:23
    • Quote van 11 May 2019 om 00:20
      Wie? Assaidi, van der Lely, Maria ?
    Assaidi heb je goed, die was ook bepalend Dutch, die andere twee niet.


    Wie vond jij echt bepalend binnen deze selectie?
  • 11 May 2019 om 00:22
    • Quote van 11 May 2019 om 00:21
      Wil er nog bij vermelden dat ik die indruk ook lang gehad heb, dat Hölscher moest spelen van Tedjen. Weet echter nu dat dat niet kloppend is geweest.
    Ben je een orakel of zo. Hoe kun jij dat weten? Beetje tof doen. Ik zie liever een bron.
  • 11 May 2019 om 00:21
    • Quote van 11 May 2019 om 00:16
      Ik kan je verzekeren dat de chemie tussen Marino en de selectie 'dood' was, en dat bepalende spelers wel degelijk in gesprek zijn gegaan met Tedjen inzake de trainer. Ja, hij krijgt nu een podium en ja, nu mag hij zijn verhaal doen, maar jou ontgaat één ding: De hele wereld is fout volgens Pusic, behalve Pusic zelf. Trekt hij een boetekleed aan als het gaat om zijn wisselbeleid? Trekt hij het boetekleed aan als het gaat om het niet beter kunnen maken van spelers?


      Jij zegt: weet van betrouwbare bronnen dat betreffende Holscher, Pusic hem van Ted MOEST opstellen.


      Ik zeg geleuter van de bovenste plank en ik zal uitleggen waarom ik dit vind. Pusic zit op de spreekstoel en klaagt over Tedjen en zijn aankoopbeleid. Waarom zou Marino dan verzwijgen dat hij Hölscher op moest stellen van Tedjen? Ik zeg dat het wanhoop was van Pusic en een bepaalde angst...gewoon blijven hopen dat Hölscher beter zou gaan spelen, terwijl dit maar niet gebeurde.
    Wil er nog bij vermelden dat ik die indruk ook lang gehad heb, dat Hölscher moest spelen van Tedjen. Weet echter nu dat dat niet kloppend is geweest.
  • 11 May 2019 om 00:20
    • Quote van 11 May 2019 om 00:17
      Basisspeler Dutch....bepalende spelers...
    Wie? Assaidi, van der Lely, Maria ?
  • 11 May 2019 om 00:20
    • Quote van 11 May 2019 om 00:12
      Daar heeft brama na jong ajax op aangedrongen, is al vaker besproken hier. Pusic heeft tactisch zovaak gevaald, ik kan niet geloven dat hij dat opeens omgezet heeft.
    Dat brama daar op aan heeft gedrongen?Allemaal zelf verzonnen verhalen en aannames hier op het forum. Noem eens een bron. Stel dat het waar is wat jullie zeggen. Wat ik hiervoor ook al noem. Stel dat brama echt de vervangende trainer was dan is hij ook verantwoordelijk voor het in jullie ogen slechte spel. Je kan natuurlijk niet zeggen alles wat goed is gegaan is door brama en alle fouten door pusic.
  • 11 May 2019 om 00:17
    • Quote van 11 May 2019 om 00:02
      Jij gelooft die Pipo van tenvoorde en die andere rijmen wissink. Die neem ik jaren al niet meer serieus. Verder zijn er geen details bekend. Zijn het de bankzitters die klagen of basisspelers? Dat is in mijn ogen namelijk belangrijke informatie en een wezenlijk verschil.
    Basisspeler Dutch....bepalende spelers...
  • 11 May 2019 om 00:16
    • Quote van 11 May 2019 om 00:04
      Ik kan je echter verzekeren dat het totale onzin is. Maar heb eerder proberen aan te geven dat deze zaak van meerdere kanten bekeken moet worden en niet alleen wat de Tubantia naar buiten heeft gebracht gedurende het seizoen.. Nu krijgt Pusic het podium om zijn verhaal te doen, wat prima is niet? Gedurende het seizoen is er namelijk nooit aan hem gevraagd of de 'feiten' die naar buiten gebracht worden kloppen, maar iedereen nam wel altijd aan dat het zo was. Tuurlijk, iedereen zijn eigen mening over deze man.
    Ik kan je verzekeren dat de chemie tussen Marino en de selectie 'dood' was, en dat bepalende spelers wel degelijk in gesprek zijn gegaan met Tedjen inzake de trainer. Ja, hij krijgt nu een podium en ja, nu mag hij zijn verhaal doen, maar jou ontgaat één ding: De hele wereld is fout volgens Pusic, behalve Pusic zelf. Trekt hij een boetekleed aan als het gaat om zijn wisselbeleid? Trekt hij het boetekleed aan als het gaat om het niet beter kunnen maken van spelers?


    Jij zegt: weet van betrouwbare bronnen dat betreffende Holscher, Pusic hem van Ted MOEST opstellen.


    Ik zeg geleuter van de bovenste plank en ik zal uitleggen waarom ik dit vind. Pusic zit op de spreekstoel en klaagt over Tedjen en zijn aankoopbeleid. Waarom zou Marino dan verzwijgen dat hij Hölscher op moest stellen van Tedjen? Ik zeg dat het wanhoop was van Pusic en een bepaalde angst...gewoon blijven hopen dat Hölscher beter zou gaan spelen, terwijl dit maar niet gebeurde.
  • 11 May 2019 om 00:12
    • Quote van 11 May 2019 om 00:04
      Tweede seizoenhelft was stukken beter dan de eerste qua resultaat. Voornamelijk door verdedigend het beter neer te zetten.
    Daar heeft brama na jong ajax op aangedrongen, is al vaker besproken hier. Pusic heeft tactisch zovaak gevaald, ik kan niet geloven dat hij dat opeens omgezet heeft.
  • 11 May 2019 om 00:12
    • Quote van 10 May 2019 om 23:51
      Dat pleit dan wel voor Pusic als hij de club in bescherming neemt. Vraag me af of hij dat blijft doen, zeker als de berichten in de media (L.tV), die dus niet volledig kloppen, voor waar worden aangenomen en hij er steeds weer mee geconfronteerd wordt. Jij maakt mij wel nieuwsgierig naar wat er zoal speelde gedurende het seizoen en hoe zich dat is gaan ontwikkelen. Ik begreep al uit eerdere berichten dat het een vooropgezet plan is geweest. Was dat vanaf dag één of is dat geleidelijk ontstaan? Had dit niet op een andere manier gekund?
    Ik ken Pusic verder niet persoonlijk maar ik heb uit mijn kringen wel opgedaan dat de man altijd werkelijk begaan met de club en zijn staf was, en nog zo is. We zullen zien of dat zo zal blijven (vandaar dat ik benieuwd ben wat hij te zeggen heeft zondag), maar dit is zijn eerste mogelijkheid eigenlijk dit seizoen om eens weerwoord te geven op mensen zoals LtV. Ik heb vernomen dat 'ie dat eerder niet wou doen om de focus van hem en het team niet van het kampioenschap af te nemen? Dat het een vooropgezet plan is geweest werd mij rond januari duidelijk. Ik weet de fijne details er niet van maar het komt er op neer dat Ted voornamelijk zijn connecties betreffende Spaanse spelers heeft. Om daar geld op te blijven verdienen is een Spaans sprekende coach gewoon het handigst (Garcia2) en past Pusic niet in het plaatje. Voor mensen die het complot theorieën vinden, alsjeblieft loop even na hoe en wat er geleidelijk naar buiten is gebracht in de media vanaf die periode en wat bepaalde personen hebben geroepen. Kijken buiten je pro en anti-Pusic bril om vooral. Een andere manier was geweest om Pusic een 1-jarig contract te geven maar blijkbaar was dat plan er toen niet anders was het nooit een 2-jarig contract geworden. Het is waarschijnlijk dus gedurende het seizoen ontstaan dat Pusic niet in het plaatje past en dat moest hij dus met ontslag bekopen. (Dit alles staat los van het feit of je het eens was met hoe Pusic het deed)
  • 11 May 2019 om 00:11
    • Quote van 10 May 2019 om 23:59
      Was het zeker ook niet altijd eens, maar weet van betrouwbare bronnen dat betreffende Holscher, Pusic hem van Ted MOEST opstellen. Je moet het allemaal meer zien in het grotere beeld, het beeld dat wij als supporters niet snel mee zullen krijgen. Al deze mensen hogerop handelen uit eigen belang. Daar moet individuen het maar mee bekopen. Zeker waar verder dat we het geluk aan onze kant hadden staan, maar 16 wedstrijden achter elkaar winnen is geen geluk. Tuurlijk hadden we individuele kwaliteiten, maar ik ben van mening dat die individuele kwaliteiten ons niet perse gedragen hebben (daar mag en kan iedereen een andere kijk op hebben). Verder wat ik ook vaak heb gehoord in Pusic zijn interviews was ook dat ik dacht hmmm, maar in datzelfde interview benoemde hij ook dat aspect. Iets in de trant van dat hij zijn team tegenover de media niet wou afkraken of negatief wou benadrukken en er intern aan wou werken. Maar daar gaf hij toe dat het niet de slimste keuze achteraf was om het zo in interviews te brengen.
    Pusic heeft zijn goede dingen gedaan en je mag hem niet alle slechts toeschrijven, heb zelf ook vaak geschreven dat het haast wel moet dat HOLSCHER erin staan (van ted) en sta daar dus totaal niet van te kijken. Ben geen insider dus zal ook wel niet alles weten, zal ook wel meer spelen. Garcia aanstellen zou ook overduidelijk wijzen op vriendsjespolitiek.
  • 11 May 2019 om 00:04
    • Quote van 10 May 2019 om 23:59
      Als je puur naar uitslagen kijkt ja, heb dat net ook al uitgelegd. Hij is niet ontslagen om redenen die niet kloppen, op deze manier ga je er keihard uit volgend jaar. Hij geeft wel degelijk kritiek, janken dat het geen betaald voetbal was zo weinig dat er overbleef, transfers kwamen laat. Het team heeft het hele jaar geen progressie getoond, dus heeft het zelf ook niet goed gedaan.
    Tweede seizoenhelft was stukken beter dan de eerste qua resultaat. Voornamelijk door verdedigend het beter neer te zetten.
  • 11 May 2019 om 00:04
    • Quote van 10 May 2019 om 23:55
      Wat waren exact de redenen van zijn ontslag. Gaat dat om 1 factor of meerdere? Pusic verdedigt zijn ontslag niet, hij hekelt ze. Waarom vertelt Pusic niet eerlijk alle redenen...zo ook dat hij niet meer gepruimd werd door de selectie als hoofdtrainer?


      Pusic zegt het volgende: "Het ontbreken van chemie met spelers? Totale onzin'', besluit Pusic.


      Ik zeg je dat hij knetterhard liegt.


      Heeft Pusic nu gelijk omdat hij de ontslagen hoofdtrainer is?
    Ik kan je echter verzekeren dat het totale onzin is. Maar heb eerder proberen aan te geven dat deze zaak van meerdere kanten bekeken moet worden en niet alleen wat de Tubantia naar buiten heeft gebracht gedurende het seizoen.. Nu krijgt Pusic het podium om zijn verhaal te doen, wat prima is niet? Gedurende het seizoen is er namelijk nooit aan hem gevraagd of de 'feiten' die naar buiten gebracht worden kloppen, maar iedereen nam wel altijd aan dat het zo was. Tuurlijk, iedereen zijn eigen mening over deze man.
  • 11 May 2019 om 00:02
    • Quote van 10 May 2019 om 23:55
      Wat waren exact de redenen van zijn ontslag. Gaat dat om 1 factor of meerdere? Pusic verdedigt zijn ontslag niet, hij hekelt ze. Waarom vertelt Pusic niet eerlijk alle redenen...zo ook dat hij niet meer gepruimd werd door de selectie als hoofdtrainer?


      Pusic zegt het volgende: "Het ontbreken van chemie met spelers? Totale onzin'', besluit Pusic.


      Ik zeg je dat hij knetterhard liegt.


      Heeft Pusic nu gelijk omdat hij de ontslagen hoofdtrainer is?
    Jij gelooft die Pipo van tenvoorde en die andere rijmen wissink. Die neem ik jaren al niet meer serieus. Verder zijn er geen details bekend. Zijn het de bankzitters die klagen of basisspelers? Dat is in mijn ogen namelijk belangrijke informatie en een wezenlijk verschil.
  • 10 May 2019 om 23:59
    • Quote van 10 May 2019 om 23:45
      Kritiek? Hij verdedigd gewoon zijn ontslag. Hij is ontslagen door redenen die niet kloppen. Waarom zou je daar je eigen visie niet mogen verdedigen. Hij is kampioen en de beste trainer van de kk leage geworden dus hij heeft gewoon gelijk.
    Als je puur naar uitslagen kijkt ja, heb dat net ook al uitgelegd. Hij is niet ontslagen om redenen die niet kloppen, op deze manier ga je er keihard uit volgend jaar. Hij geeft wel degelijk kritiek, janken dat het geen betaald voetbal was zo weinig dat er overbleef, transfers kwamen laat. Het team heeft het hele jaar geen progressie getoond, dus heeft het zelf ook niet goed gedaan.
  • 10 May 2019 om 23:59
    • Quote van 10 May 2019 om 23:24
      Geloof best dat ten voorde niet altijd gelijk heeft, hij komt ook regelmatig als mosterd na de maaltijd. Wat de selectie betreft, er zat genoeg middelmaat tussen. Echter bleef hij altijd maar weer een amateur als holscher opstellen, gruwelijk zwak wisselbeleid, totaal geen progressie door het jaar heen, tactisch zwak. Tegen dordrecht zag je na een kwartier al dat ze geen doelpunt gingen maken, zet dan iets om of ga wisselen. Meneer doet niks en laat het gebeuren. De 1-2 tegen gae, zoveel geluk. Dat heeft twente regelmatig gehad, kijk de uitwedstrijd tegen jong az eens terug. 1-2 gewonnen, zelf bijna geen kans gehad en jong az legio. Zo zijn er zoveel wedstrijden geweest, gebrek aan scherpte door de tegenstander dat je niet meer punten verloren hebt. Je had het erop kunnen gokken dat hij anders was gaan spelen, maar dan zet je je voortbestaan op het spel. Met espinosa aitor zekhnini smith brama gonzalez bijen had je toch wel wat meer voetbal mogen verwachten, een beetje positiespel was al teveel gevraagd. Overigens zelf vaak dodelijk effectief, dat komt vooral door individuele kwaliteiten van jongens als aitor. Drommel heeft er ook genoeg gepakt. Pusic moet je bedanken voor zijn diensten, heeft een aandeel gehad en durfde in te stappen. Voor de eredivisie te licht.
    Was het zeker ook niet altijd eens, maar weet van betrouwbare bronnen dat betreffende Holscher, Pusic hem van Ted MOEST opstellen. Je moet het allemaal meer zien in het grotere beeld, het beeld dat wij als supporters niet snel mee zullen krijgen. Al deze mensen hogerop handelen uit eigen belang. Daar moet individuen het maar mee bekopen. Zeker waar verder dat we het geluk aan onze kant hadden staan, maar 16 wedstrijden achter elkaar winnen is geen geluk. Tuurlijk hadden we individuele kwaliteiten, maar ik ben van mening dat die individuele kwaliteiten ons niet perse gedragen hebben (daar mag en kan iedereen een andere kijk op hebben). Verder wat ik ook vaak heb gehoord in Pusic zijn interviews was ook dat ik dacht hmmm, maar in datzelfde interview benoemde hij ook dat aspect. Iets in de trant van dat hij zijn team tegenover de media niet wou afkraken of negatief wou benadrukken en er intern aan wou werken. Maar daar gaf hij toe dat het niet de slimste keuze achteraf was om het zo in interviews te brengen.
  • 10 May 2019 om 23:58
    • Quote van 10 May 2019 om 23:50
      Neen Dutch, Brama heeft voor een bepaalde degelijkheid, rust en zekerheid gezorgd in het veld. Jah, op een paar spelers na was deze selectie kut, maar Marino wist het allemaal niet meer en maakte geen enkele speler beter.



      Hoe kan ik mezelf tegenspreken als de feiten zeggen dat FC Twente gemiddeld meer punten haalde per wedstrijd, dan zonder Brama? Waarom heeft Brama de pijn verbeten en heeft hij door gespeeld? Dacht jij echt dat FC Twente zomaar kampioen was geworden zonder Brama? Brama wist als geen ander dat hij nodig was totdat het kampioenschap veilig gesteld was. Brama kent zelf zijn waarde wel in deze selectie.
    Dat heeft meer te maken met zijn kwaliteiten als aanvoerder en als speler. Deze statistieken kun je ook wel loslaten op Smith. Dus slaat helemaal nergens op wat je zegt. Stel dat jij zegt dat brama eigenlijk de trainer was dan is hij dus ook de oorzaak van het in jullie ogen slechte spel. Dat is inderdaad dus tegenstrijdig. De dingen die jij noemt zijn eigenschappen van een goede aanvoerder. Een aanvoerder missen is voor ieder team een aderlating anders maak je die persoon geen aanvoerder. Goede keuze van pusic om brama aanvoerder te maken. Misschien eerst even verdiepen in het verschil tussen een goede trainer en een goede aanvoerder.
  • 10 May 2019 om 23:55
    • Quote van 10 May 2019 om 23:45
      Kritiek? Hij verdedigd gewoon zijn ontslag. Hij is ontslagen door redenen die niet kloppen. Waarom zou je daar je eigen visie niet mogen verdedigen. Hij is kampioen en de beste trainer van de kk leage geworden dus hij heeft gewoon gelijk.
    Wat waren exact de redenen van zijn ontslag. Gaat dat om 1 factor of meerdere? Pusic verdedigt zijn ontslag niet, hij hekelt ze. Waarom vertelt Pusic niet eerlijk alle redenen...zo ook dat hij niet meer gepruimd werd door de selectie als hoofdtrainer?


    Pusic zegt het volgende: "Het ontbreken van chemie met spelers? Totale onzin'', besluit Pusic.


    Ik zeg je dat hij knetterhard liegt.


    Heeft Pusic nu gelijk omdat hij de ontslagen hoofdtrainer is?
  • 10 May 2019 om 23:55
    • Quote van 10 May 2019 om 23:51
      Dat pleit dan wel voor Pusic als hij de club in bescherming neemt. Vraag me af of hij dat blijft doen, zeker als de berichten in de media (L.tV), die dus niet volledig kloppen, voor waar worden aangenomen en hij er steeds weer mee geconfronteerd wordt. Jij maakt mij wel nieuwsgierig naar wat er zoal speelde gedurende het seizoen en hoe zich dat is gaan ontwikkelen. Ik begreep al uit eerdere berichten dat het een vooropgezet plan is geweest. Was dat vanaf dag één of is dat geleidelijk ontstaan? Had dit niet op een andere manier gekund?
    Die complot theorieën moet je niet geloven, ze hebben gewoon gezien dat hij niet goed genoeg was. En als dan ook nog spelers het niet met je eens zijn ben je snel klaar. Hij wil nu gewoon zijn gram halen. Zie je hem nog op het podium staan Ik hou van jullie, typische Kroatische mentaliteit. Opgerot staat netjes
  • 10 May 2019 om 23:55
    Totale onzin? Hengelo ben jij Pusic?????
  • 10 May 2019 om 23:53
    • Quote van 10 May 2019 om 23:27
      Nou je bent een zielig zak string, dat hij zondag de club in bescherming neemt? Hij geeft ze gvd nu al dolksteek vieze laffe Kroaat. Oh wat ben ik blij dat deze scheinheilige hufter opgerot is. Hufter.
    Frustratie zit hoog of niet? Kun je, als je een discussie aangaat ook normaal reageren? Zijn toch allemaal volwassenen, of je het nou met iemand zijn mening eens bent of niet. En dit is een dolksteek omdat? Hij alleen even de feiten die allang bekend bij iedereen waren nogmaals benoemt? Ik zeg niet dat ik het altijd eens was met Pusic maar vind het erg zwak om deze man constant de grond in te trappen. Als je het zo bekijkt had hij het in sommige ogen nooit goed kunnen doen. Geen kampioen? Gelijk maken met de afgrond. Wel kampioen? Alsnog afgemaakt. Ronduit triest. En als we het al over dolksteken hebben naar de club, je zou eens moeten weten wat er allemaal echt speelt, en dat is iets wat ik Pusic niet naar buiten zie brengen en dus bescherming richting de club ten nadele van zichzelf.
  • 10 May 2019 om 23:52
    • Quote van 10 May 2019 om 23:45
      Kritiek? Hij verdedigd gewoon zijn ontslag. Hij is ontslagen door redenen die niet kloppen. Waarom zou je daar je eigen visie niet mogen verdedigen. Hij is kampioen en de beste trainer van de kk leage geworden dus hij heeft gewoon gelijk.
    Je bent gewoon stekeblind man, en hij is een slechte trainer, en er zijn gewoon meerdere spelers, sponsors, die het niet in deze figuur zagen zitten. Man kijk toch eens na het afbraak voetbal? Zijn domme wissel? Deze man heeft mazzel gehad dat hij een jaartje hoofdtrainer mocht zijn. En heb jij hem.ooit bij een intervieuw op een nieuwe uitspraak kunnen betrappen? Gewoon waardeloze vent en meer niet. En dan snel bij een andere courant in andere provincie de club een trap na geven? Gewoon een laffe hond net als zijn voetbal. Rot op naar de Balkan. Denk dat deze clown inmiddels zijn smoel niet meer laten zien in Twente en Enschede. Kroatische lafbek.
  • 10 May 2019 om 23:51
    • Quote van 10 May 2019 om 23:12
      Mensen die blijven roepen 'schandelijk voetbal' etc, wat dacht je nou oprecht? Dat dit zo'n sterrenteam is en dat de KKD zo'n top divisie is? Man, zelfs al ben je het niet met Pusic zijn manier van spelen eens, als je een beetje doordenkt zie je dat dat een tactiek is geweest om kampioenschap een zekerheid te maken waar we allemaal o zo blij mee zijn. Wie zegt dat hij hetzelfde spel zou spelen volgend seizoen? Je moet ook het juiste materiaal ervoor hebben. Heb Pusic in RTV Oost vorige week horen zeggen dat hij juist het een liefhebber is van aanvallend voetbal, maar als je liever zekerheid wilt inbouwen dan snap ik de keuze. Jammer voor ons als voetballiefhebbers maar we zijn wel weer terug in de Eredivisie. En nogmaals, zoals ik al eerder heb vermeld hier op het forum betreffende LtV's verhalen van er was geen chemie... mensen laat je niet alles zo makkelijk voorschotelen en wees open voor meerdere kanten van het verhaal. Dat Leon dingen schrijft en daarmee beweert altijd gelijk te hebben omdat ie clubwatcher is hoeft niet altijd de waarheid te zijn. Geloof me, er speelt zo ontiegelijk veel meer achter de schermen bij Twente. Ben overigens heel benieuwd wat Pusic zal loslaten zondag, maar geloof dat hij net als het hele seizoen het team en de club in bescherming zal nemen en het zal laten voor wat het is.
    Dat pleit dan wel voor Pusic als hij de club in bescherming neemt. Vraag me af of hij dat blijft doen, zeker als de berichten in de media (L.tV), die dus niet volledig kloppen, voor waar worden aangenomen en hij er steeds weer mee geconfronteerd wordt. Jij maakt mij wel nieuwsgierig naar wat er zoal speelde gedurende het seizoen en hoe zich dat is gaan ontwikkelen. Ik begreep al uit eerdere berichten dat het een vooropgezet plan is geweest. Was dat vanaf dag één of is dat geleidelijk ontstaan? Had dit niet op een andere manier gekund?
  • 10 May 2019 om 23:50
    • Quote van 10 May 2019 om 23:43
      Dan heeft brama in jou ogen dus ook voor slecht voetbal gezorgd. Je kan niet alle goede punten brama toeschrijven en alle slechte punten pusic. Je spreekt jezelf dus zwaar tegen. Brama is een goede en nuchtere aanvoerder. Niet meer en niet minder.
    Neen Dutch, Brama heeft voor een bepaalde degelijkheid, rust en zekerheid gezorgd in het veld. Jah, op een paar spelers na was deze selectie kut, maar Marino wist het allemaal niet meer en maakte geen enkele speler beter.



    Hoe kan ik mezelf tegenspreken als de feiten zeggen dat FC Twente gemiddeld meer punten haalde per wedstrijd, dan zonder Brama? Waarom heeft Brama de pijn verbeten en heeft hij door gespeeld? Dacht jij echt dat FC Twente zomaar kampioen was geworden zonder Brama? Brama wist als geen ander dat hij nodig was totdat het kampioenschap veilig gesteld was. Brama kent zelf zijn waarde wel in deze selectie.
  • 10 May 2019 om 23:45
    • Quote van 10 May 2019 om 23:41
      Lekker kortzichtig ben je dan, zoveel kritiek leveren op je ex werkgever staat een potentiële nieuwe werkgever ook niet op te wachten. Zoals ik net al zei, kijken jong az-twente eens terug. Jong az heeft de grootste kansen gemist die wedstrijd, zelf weinig kansen gehad. Zo is het zovaak gegaan, je hebt dus wel degelijk alle geluk van de wereld gehad. En kwaliteit met aitor en drommel o.a., niet met pusic.
    Kritiek? Hij verdedigd gewoon zijn ontslag. Hij is ontslagen door redenen die niet kloppen. Waarom zou je daar je eigen visie niet mogen verdedigen. Hij is kampioen en de beste trainer van de kk leage geworden dus hij heeft gewoon gelijk.
  • 10 May 2019 om 23:43
    • Quote van 10 May 2019 om 23:39
      De echte feiten, of de feiten volgens Pusic na zijn ontslag? Waarom ik deze man ineens zo negatief zie? Gewoon om het feit dat hij een jankerd blijkt te zijn, en iedereen fout is behalve hij zelf.


      Weet je welk aandeel Pusic in het kampioenschap heeft gehad? Het aandeel dat hij langs de lijn mocht staan, terwijl Brama min of meer de coach was voor...en binnen deze selectie...


      Lees mijn post van vandaag om 23:04 maar eens.
    Dan heeft brama in jou ogen dus ook voor slecht voetbal gezorgd. Je kan niet alle goede punten brama toeschrijven en alle slechte punten pusic. Je spreekt jezelf dus zwaar tegen. Brama is een goede en nuchtere aanvoerder. Niet meer en niet minder.
  • 10 May 2019 om 23:41
    • Quote van 10 May 2019 om 23:35
      Klagen? ik noem het gewoon jezelf verdedigen. Haha als ze mij dit geflikt hadden dan had ik de technische staf nog zwarter gemaakt. Dit gewoon weer een spelletje van een paar mensen die weer denken het voor te zeggen te hebben bij Twente. Een paar van de rijke bobo’s. Nou Tedje ik zat met mij whiskeytje te kijken naar het spel en het was niet om aan te gluren. Misschien een nieuwe trainer. De grootste fouten zijn natuurlijk aan het begin door de club zelf gemaakt. Dat zie je ook wel aan het verschil qua punten in eerste en tweede deel van seizoenshelft. Pusic heeft gewoon gelijk. Dan had Twente aan pusic moeten vragen om mooi voetbal inplaats van promotie. Mooi voetbal met deze selectie had zeker niet geresulteerd in het kampioenschap.
    Lekker kortzichtig ben je dan, zoveel kritiek leveren op je ex werkgever staat een potentiële nieuwe werkgever ook niet op te wachten. Zoals ik net al zei, kijken jong az-twente eens terug. Jong az heeft de grootste kansen gemist die wedstrijd, zelf weinig kansen gehad. Zo is het zovaak gegaan, je hebt dus wel degelijk alle geluk van de wereld gehad. En kwaliteit met aitor en drommel o.a., niet met pusic.
  • 10 May 2019 om 23:39
    • Quote van 10 May 2019 om 23:24
      Ik zie het niet als klagen, meer als feiten benoemen en critici laten inzien wat de gang van zaken is geweest. Als daar zwijgplicht over was geweest dan had Pusic dat denk ik nooit benoemt, is 'ie vast slim genoeg voor. Maar goed, mag ik je vragen waarom je deze man zo negatief ziet? Of je nou wel of niet eens was met zijn beleid, je bent wel weer terug als club waar je wilt zijn en of mensen dat nou wel of niet willen inzien, daar heeft Pusic een groot aandeel in gehad.
    De echte feiten, of de feiten volgens Pusic na zijn ontslag? Waarom ik deze man ineens zo negatief zie? Gewoon om het feit dat hij een jankerd blijkt te zijn, en iedereen fout is behalve hij zelf.


    Weet je welk aandeel Pusic in het kampioenschap heeft gehad? Het aandeel dat hij langs de lijn mocht staan, terwijl Brama min of meer de coach was voor...en binnen deze selectie...


    Lees mijn post van vandaag om 23:04 maar eens.
  • 10 May 2019 om 23:35
    • Quote van 10 May 2019 om 23:19
      Openlijk klagen over het (transfer)beleid van je werkgever middels de media, dat zie jij niet als zwart maken? Als jij binnen een BVO werkt, dan heb je een bepaalde zwijgplicht hierover naar de media toe. Dit is hetzelfde als Lely, die voor dit vergrijp op de tribune werd gezet...klagen middels de media....
    Klagen? ik noem het gewoon jezelf verdedigen. Haha als ze mij dit geflikt hadden dan had ik de technische staf nog zwarter gemaakt. Dit gewoon weer een spelletje van een paar mensen die weer denken het voor te zeggen te hebben bij Twente. Een paar van de rijke bobo’s. Nou Tedje ik zat met mij whiskeytje te kijken naar het spel en het was niet om aan te gluren. Misschien een nieuwe trainer. De grootste fouten zijn natuurlijk aan het begin door de club zelf gemaakt. Dat zie je ook wel aan het verschil qua punten in eerste en tweede deel van seizoenshelft. Pusic heeft gewoon gelijk. Dan had Twente aan pusic moeten vragen om mooi voetbal inplaats van promotie. Mooi voetbal met deze selectie had zeker niet geresulteerd in het kampioenschap.
  • 10 May 2019 om 23:27
    • Quote van 10 May 2019 om 23:09
      Donderstraal op het kwam van een groot aantal spelers, maar typisch Kroaat natrappen, daar staan ze om bekend. Een grote vieze label, en dan zeggen ik hou van jullie, nou wij niet van jou achterbakse hond!!!!
    Dan ken jij Dennis schipper nog niet.
  • 10 May 2019 om 23:27
    • Quote van 10 May 2019 om 23:12
      Mensen die blijven roepen 'schandelijk voetbal' etc, wat dacht je nou oprecht? Dat dit zo'n sterrenteam is en dat de KKD zo'n top divisie is? Man, zelfs al ben je het niet met Pusic zijn manier van spelen eens, als je een beetje doordenkt zie je dat dat een tactiek is geweest om kampioenschap een zekerheid te maken waar we allemaal o zo blij mee zijn. Wie zegt dat hij hetzelfde spel zou spelen volgend seizoen? Je moet ook het juiste materiaal ervoor hebben. Heb Pusic in RTV Oost vorige week horen zeggen dat hij juist het een liefhebber is van aanvallend voetbal, maar als je liever zekerheid wilt inbouwen dan snap ik de keuze. Jammer voor ons als voetballiefhebbers maar we zijn wel weer terug in de Eredivisie. En nogmaals, zoals ik al eerder heb vermeld hier op het forum betreffende LtV's verhalen van er was geen chemie... mensen laat je niet alles zo makkelijk voorschotelen en wees open voor meerdere kanten van het verhaal. Dat Leon dingen schrijft en daarmee beweert altijd gelijk te hebben omdat ie clubwatcher is hoeft niet altijd de waarheid te zijn. Geloof me, er speelt zo ontiegelijk veel meer achter de schermen bij Twente. Ben overigens heel benieuwd wat Pusic zal loslaten zondag, maar geloof dat hij net als het hele seizoen het team en de club in bescherming zal nemen en het zal laten voor wat het is.
    Nou je bent een zielig zak string, dat hij zondag de club in bescherming neemt? Hij geeft ze gvd nu al dolksteek vieze laffe Kroaat. Oh wat ben ik blij dat deze scheinheilige hufter opgerot is. Hufter.
  • 10 May 2019 om 23:24
    • Quote van 10 May 2019 om 23:12
      Mensen die blijven roepen 'schandelijk voetbal' etc, wat dacht je nou oprecht? Dat dit zo'n sterrenteam is en dat de KKD zo'n top divisie is? Man, zelfs al ben je het niet met Pusic zijn manier van spelen eens, als je een beetje doordenkt zie je dat dat een tactiek is geweest om kampioenschap een zekerheid te maken waar we allemaal o zo blij mee zijn. Wie zegt dat hij hetzelfde spel zou spelen volgend seizoen? Je moet ook het juiste materiaal ervoor hebben. Heb Pusic in RTV Oost vorige week horen zeggen dat hij juist het een liefhebber is van aanvallend voetbal, maar als je liever zekerheid wilt inbouwen dan snap ik de keuze. Jammer voor ons als voetballiefhebbers maar we zijn wel weer terug in de Eredivisie. En nogmaals, zoals ik al eerder heb vermeld hier op het forum betreffende LtV's verhalen van er was geen chemie... mensen laat je niet alles zo makkelijk voorschotelen en wees open voor meerdere kanten van het verhaal. Dat Leon dingen schrijft en daarmee beweert altijd gelijk te hebben omdat ie clubwatcher is hoeft niet altijd de waarheid te zijn. Geloof me, er speelt zo ontiegelijk veel meer achter de schermen bij Twente. Ben overigens heel benieuwd wat Pusic zal loslaten zondag, maar geloof dat hij net als het hele seizoen het team en de club in bescherming zal nemen en het zal laten voor wat het is.
    Geloof best dat ten voorde niet altijd gelijk heeft, hij komt ook regelmatig als mosterd na de maaltijd. Wat de selectie betreft, er zat genoeg middelmaat tussen. Echter bleef hij altijd maar weer een amateur als holscher opstellen, gruwelijk zwak wisselbeleid, totaal geen progressie door het jaar heen, tactisch zwak. Tegen dordrecht zag je na een kwartier al dat ze geen doelpunt gingen maken, zet dan iets om of ga wisselen. Meneer doet niks en laat het gebeuren. De 1-2 tegen gae, zoveel geluk. Dat heeft twente regelmatig gehad, kijk de uitwedstrijd tegen jong az eens terug. 1-2 gewonnen, zelf bijna geen kans gehad en jong az legio. Zo zijn er zoveel wedstrijden geweest, gebrek aan scherpte door de tegenstander dat je niet meer punten verloren hebt. Je had het erop kunnen gokken dat hij anders was gaan spelen, maar dan zet je je voortbestaan op het spel. Met espinosa aitor zekhnini smith brama gonzalez bijen had je toch wel wat meer voetbal mogen verwachten, een beetje positiespel was al teveel gevraagd. Overigens zelf vaak dodelijk effectief, dat komt vooral door individuele kwaliteiten van jongens als aitor. Drommel heeft er ook genoeg gepakt. Pusic moet je bedanken voor zijn diensten, heeft een aandeel gehad en durfde in te stappen. Voor de eredivisie te licht.
  • 10 May 2019 om 23:24
    • Quote van 10 May 2019 om 23:19
      Openlijk klagen over het (transfer)beleid van je werkgever middels de media, dat zie jij niet als zwart maken? Als jij binnen een BVO werkt, dan heb je een bepaalde zwijgplicht hierover naar de media toe. Dit is hetzelfde als Lely, die voor dit vergrijp op de tribune werd gezet...klagen middels de media....
    Ik zie het niet als klagen, meer als feiten benoemen en critici laten inzien wat de gang van zaken is geweest. Als daar zwijgplicht over was geweest dan had Pusic dat denk ik nooit benoemt, is 'ie vast slim genoeg voor. Maar goed, mag ik je vragen waarom je deze man zo negatief ziet? Of je nou wel of niet eens was met zijn beleid, je bent wel weer terug als club waar je wilt zijn en of mensen dat nou wel of niet willen inzien, daar heeft Pusic een groot aandeel in gehad.
  • 10 May 2019 om 23:23
    • Quote van 10 May 2019 om 23:15
      Hoe is dit zwart maken dan? Hij heeft toch ook recht om te vertellen hoe het zit of mag alleen Leon dat doen?
    Dat recht heeft hij , maar voor zijn toekomst niet echt slim.
  • 10 May 2019 om 23:19
    • Quote van 10 May 2019 om 23:15
      Hoe is dit zwart maken dan? Hij heeft toch ook recht om te vertellen hoe het zit of mag alleen Leon dat doen?
    Openlijk klagen over het (transfer)beleid van je werkgever middels de media, dat zie jij niet als zwart maken? Als jij binnen een BVO werkt, dan heb je een bepaalde zwijgplicht hierover naar de media toe. Dit is hetzelfde als Lely, die voor dit vergrijp op de tribune werd gezet...klagen middels de media....
  • 10 May 2019 om 23:15
    • Quote van 10 May 2019 om 23:11
      let eens op wat hij zegt, johnw praat precies zo. Zou johnw toch pusic zijn??
    Ja...en Hengelo....
  • 10 May 2019 om 23:15
    • Quote van 10 May 2019 om 23:08
      Ik hoop dan ook dat hij nergens meer aan de bak komt...althans niet in het betaalde voetbal. Wat een ongelooflijke imbeciel om FC Twente ineens zo zwart te maken...de club die hem een kans bood om hoofdtrainer te zijn.
    Hoe is dit zwart maken dan? Hij heeft toch ook recht om te vertellen hoe het zit of mag alleen Leon dat doen?
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›