''Wij zoeken bij FC Twente nu iets anders dan het gemiddelde''

( 113 reacties)
''Wij zoeken bij FC Twente nu iets anders dan het gemiddelde''

Technisch directeur Ted van Leeuwen heeft veel vertrouwen in Gonzalo Garcia Garcia, de nieuwe trainer van FC Twente. Van Leeuwen zag al snel dat de Uruguayaan een goede trainer zou worden.

"Dat zijn voetballers of trainers, die iets bijzonders hebben", legt Van Leeuwen uit in gesprek met TC Tubantia. "Een voetbalplan gaat veel verder dan het praten over een systeem. Het gaat om een andere filosofie en werkwijze. Peter Bosz heeft dat, Co Adriaanse ook, net als Fred Rutten en Erik ten Hag. En in het buitenland doet een manager als Bielsa ook dingen die niet iedereen meteen verwacht."

Garcia Garcia haalde zijn trainerspapieren in Spanje. "Dat vind ik ook een voordeel", meent Van Leeuwen. "Dat we een trainer hebben die nog maar kort geleden is opgeleid, en die ook de invloeden van de Spaanse school meeneemt. Want er bestaat in voetbal niet één manier. Hij heeft in de klas gezeten met toppers als Redondo en Valeron. Van dat soort spelers pik je het nodige op."

"Het is niet hoogdravend bedoeld, maar wij zoeken bij FC Twente nu iets anders dan het gemiddelde", vervolgt de technisch directeur. "FC Twente staat voor technisch mooi voetbal en daar proberen we deze zomer ook de juiste spelers bij te zoeken. Uiteraard is handhaving het allerbelangrijkste. We willen individueel met de spelers meer aan het werk gaan. Alles met het doel om spelers beter te maken. Dit moet leiden tot attractief voetbal, opwindend en intelligent spel."

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 May 2019 om 10:27
    • Quote van 20 May 2019 om 10:25
      Waarom moeten Leon en Tijmen een cursus volgen...? Wat een onzin... Laat Garcia maar een cursus volgen. We zijn hier nog steeds Nederland volgens mij. Het lijkt me dat Garcia hier ook woont dus de Nederlandse taal machtig zijn lijkt me niet meer dan normaal.
    zoist ik pas mi ook niet meer an ..gewoon twents..
  • 20 May 2019 om 10:25
    • Quote van 20 May 2019 om 09:53
      Compleet onzinverhaal,voertaal op de training is Engels,Gonzalo begrijpt echt heel goed als er Nederlands of Engels gesproken word,deze talen spreken doet hij liever niet,is echt gebrekkig.Overigens geen enkel probleem op de training,ze begrijpen heel goed wat hij bedoelt,elke wedstrijd en training word opgenomen en met spelers individueel en met de groep bekeken wát de verbeterpunten zijn,hier word dan op getraind,dus nogmaals geen probleem.Bij Fox zitten er wel wat die Spaans kennen,Leon en Tijmen adviseer ik een cursus te volgen.
    Waarom moeten Leon en Tijmen een cursus volgen...? Wat een onzin... Laat Garcia maar een cursus volgen. We zijn hier nog steeds Nederland volgens mij. Het lijkt me dat Garcia hier ook woont dus de Nederlandse taal machtig zijn lijkt me niet meer dan normaal.
  • 20 May 2019 om 10:10
    • Quote van 20 May 2019 om 09:53
      Compleet onzinverhaal,voertaal op de training is Engels,Gonzalo begrijpt echt heel goed als er Nederlands of Engels gesproken word,deze talen spreken doet hij liever niet,is echt gebrekkig.Overigens geen enkel probleem op de training,ze begrijpen heel goed wat hij bedoelt,elke wedstrijd en training word opgenomen en met spelers individueel en met de groep bekeken wát de verbeterpunten zijn,hier word dan op getraind,dus nogmaals geen probleem.Bij Fox zitten er wel wat die Spaans kennen,Leon en Tijmen adviseer ik een cursus te volgen.
    Ok thanks dat was wat ik wou weten, dat Garcia wel zaken duidelijk uit kan leggen, wat min of meer continu door Bam word ontkend. Thanks.
  • 20 May 2019 om 09:53
    • Quote van 20 May 2019 om 08:05
      Zo is het, maar dit word nu denk ik groter gemaakt dan het is, denk dat hij ongetwijfeld wel een klein beetje Engels spreekt. En er zitten.bij diverse clubs zoveel buitenlanders dat een trainer zich in de voetbaltaal moet uitdrukken. En voetbal behoeft geen taal, want als je beetje spelers hebt begrijpen die wat een trainer bedoelt en echt heel belangrijke zaken kan ook door een van de Spaanstalige spelers vertaald kan worden. Maar nogmaals wat je zegt laat ze maar met hun voeten spreken daar gaat het om. En dat een aantal spelers als Brama, en Bijen, en nog een aantal graag met hem verder wilden, dan zal dat probleem ook wel mee vallen. Ik zeg tegen jou fijn seizoen wat we tegemoet gaan, en ik geef deze trainer het voordeel van de twijfel.
    Compleet onzinverhaal,voertaal op de training is Engels,Gonzalo begrijpt echt heel goed als er Nederlands of Engels gesproken word,deze talen spreken doet hij liever niet,is echt gebrekkig.Overigens geen enkel probleem op de training,ze begrijpen heel goed wat hij bedoelt,elke wedstrijd en training word opgenomen en met spelers individueel en met de groep bekeken wát de verbeterpunten zijn,hier word dan op getraind,dus nogmaals geen probleem.Bij Fox zitten er wel wat die Spaans kennen,Leon en Tijmen adviseer ik een cursus te volgen.
  • 20 May 2019 om 09:21
    • Quote van 20 May 2019 om 08:34
      Voordeel van de twijfel ?

      Schreuder was als veldtrainer, meer als individuele begeleider, uiterst effectief. Als Garcia vorig seizoen de focus op de Spaanse jongens heeft gelegd, dan ligt daar zijn kracht. Nu haal je hem uit z'n element en moet hij zich op het algemene focussen, waardoor individuele begeleiding zal verminderen. Als Ted een tros Spanjaarden gaat halen die voorkeur en onevenredig veel aandacht krijgen van de hoofdtrainer bestaat er een kans op onbalans.
    Er word hier gesuggereerd dat hij geen enkel woord Engels spreekt, hij zal ongetwijfeld wel wat basis begrippen kennen. Ach en denk je nou werkelijk dat hij niet een of andere cursus gaat doen? En nogmaals in Engeland kwamen ook trainers die geenEngels spraken, uiteindelijk zal dit wel goed komen. Het voetbal op zuch is een mondiale taal, om daar nou alles aan op te hangen is ook niet nodig, en er zal ongetwijfeld een oplossing komen hoor, maar ik leg mijn handen er voor in het vuur dat hij wel degelijk een spoedcursus of zo krijgen. En denk dat jongens hem wel begrijpen, anders spreek je als bv Brama en Bijen niet je voorkeur uit voor deze man. En ik ga niet naar trainingen maar misschien kan iemand als Eppie die regelmatig trainingen bezoekt, daar wat meer over vertellen. En anders allemaal vertaal computer;-) zolang als er redelijk gepresteerd word ben ik tevreden.
  • 20 May 2019 om 08:34
    • Quote van 20 May 2019 om 08:05
      Zo is het, maar dit word nu denk ik groter gemaakt dan het is, denk dat hij ongetwijfeld wel een klein beetje Engels spreekt. En er zitten.bij diverse clubs zoveel buitenlanders dat een trainer zich in de voetbaltaal moet uitdrukken. En voetbal behoeft geen taal, want als je beetje spelers hebt begrijpen die wat een trainer bedoelt en echt heel belangrijke zaken kan ook door een van de Spaanstalige spelers vertaald kan worden. Maar nogmaals wat je zegt laat ze maar met hun voeten spreken daar gaat het om. En dat een aantal spelers als Brama, en Bijen, en nog een aantal graag met hem verder wilden, dan zal dat probleem ook wel mee vallen. Ik zeg tegen jou fijn seizoen wat we tegemoet gaan, en ik geef deze trainer het voordeel van de twijfel.
    Voordeel van de twijfel ?

    Schreuder was als veldtrainer, meer als individuele begeleider, uiterst effectief. Als Garcia vorig seizoen de focus op de Spaanse jongens heeft gelegd, dan ligt daar zijn kracht. Nu haal je hem uit z'n element en moet hij zich op het algemene focussen, waardoor individuele begeleiding zal verminderen. Als Ted een tros Spanjaarden gaat halen die voorkeur en onevenredig veel aandacht krijgen van de hoofdtrainer bestaat er een kans op onbalans.
  • 20 May 2019 om 08:05
    • Quote van 20 May 2019 om 06:51
      Ikzeg. Hbol 10. U stelt een goede vraag, mij is het om het even. Als de gehaalde voetballers maar hun voeten laten spreken en met elkaar een team vormen en de mentaliteit hebben van er op of geen eten dan ben ik er zeker van dat wij terecht zo bie zo boven in het rechter rijtje blijven en alles meer is dan mooi mee ge nomen.
    Zo is het, maar dit word nu denk ik groter gemaakt dan het is, denk dat hij ongetwijfeld wel een klein beetje Engels spreekt. En er zitten.bij diverse clubs zoveel buitenlanders dat een trainer zich in de voetbaltaal moet uitdrukken. En voetbal behoeft geen taal, want als je beetje spelers hebt begrijpen die wat een trainer bedoelt en echt heel belangrijke zaken kan ook door een van de Spaanstalige spelers vertaald kan worden. Maar nogmaals wat je zegt laat ze maar met hun voeten spreken daar gaat het om. En dat een aantal spelers als Brama, en Bijen, en nog een aantal graag met hem verder wilden, dan zal dat probleem ook wel mee vallen. Ik zeg tegen jou fijn seizoen wat we tegemoet gaan, en ik geef deze trainer het voordeel van de twijfel.
  • 20 May 2019 om 07:51
    Dat de trainer alleen maar Spaans spreekt dat is een bewuste keuze geweest, Straks is er ook geen gedonder met de Leo (va n Klomp), houthakkers spreken geen Spaans, alleen plat.
  • 20 May 2019 om 07:22
    • Quote van 19 May 2019 om 09:45
      Algemene vragen. Wat vinden jullie ervan dat GG blijkbaar alleen Spaans spreekt en gebrekkig Engels. Kan dit bij een leidinggevende? Je ziet het in Engeland ook wel veel, maar dan is er een assistent die het kan vertalen Zou dit ook betekenen dat de ervaren man, die men wenst Spaans spreekt? Of zou het betekenen dat FCTWENTE een complete Spaanse enclave wordt met spelers gehaald door Ted?
    Ronduit schandalig dat een trainer zich niet normaal kan uitdrukken, in minimaal Engels.
  • 20 May 2019 om 06:51
    • Quote van 19 May 2019 om 09:45
      Algemene vragen. Wat vinden jullie ervan dat GG blijkbaar alleen Spaans spreekt en gebrekkig Engels. Kan dit bij een leidinggevende? Je ziet het in Engeland ook wel veel, maar dan is er een assistent die het kan vertalen Zou dit ook betekenen dat de ervaren man, die men wenst Spaans spreekt? Of zou het betekenen dat FCTWENTE een complete Spaanse enclave wordt met spelers gehaald door Ted?
    Ikzeg. Hbol 10. U stelt een goede vraag, mij is het om het even. Als de gehaalde voetballers maar hun voeten laten spreken en met elkaar een team vormen en de mentaliteit hebben van er op of geen eten dan ben ik er zeker van dat wij terecht zo bie zo boven in het rechter rijtje blijven en alles meer is dan mooi mee ge nomen.
  • 19 May 2019 om 14:25
    • Quote van 19 May 2019 om 02:33
      Klein mopje: Parkeer mijn auto net op een invalide parkeerplaats. Komt er direct een oud vrouwtje naar me toe met de vraag: 'meneer mag u hier wel parkeren? Wat heeft u eigenlijk?' Waarop ik vriendelijk antwoord: Gilles de la Tourette, oud kreupel teringwousje
    Lol.....
  • 19 May 2019 om 10:57
    • Quote van 19 May 2019 om 09:45
      Algemene vragen. Wat vinden jullie ervan dat GG blijkbaar alleen Spaans spreekt en gebrekkig Engels. Kan dit bij een leidinggevende? Je ziet het in Engeland ook wel veel, maar dan is er een assistent die het kan vertalen Zou dit ook betekenen dat de ervaren man, die men wenst Spaans spreekt? Of zou het betekenen dat FCTWENTE een complete Spaanse enclave wordt met spelers gehaald door Ted?
    Je ziet toch overal een meervoud aan spelers met andere taal, en met gebrekkig Engels kom je al heel ver. Verder behoeft voetbal geen specifieke taal, een paar kernwoorden is vaak voldoende. En ik denk dat dat geen probleem is.
  • 19 May 2019 om 09:45
    Algemene vragen. Wat vinden jullie ervan dat GG blijkbaar alleen Spaans spreekt en gebrekkig Engels. Kan dit bij een leidinggevende? Je ziet het in Engeland ook wel veel, maar dan is er een assistent die het kan vertalen Zou dit ook betekenen dat de ervaren man, die men wenst Spaans spreekt? Of zou het betekenen dat FCTWENTE een complete Spaanse enclave wordt met spelers gehaald door Ted?
  • 19 May 2019 om 08:46
    • Quote van 18 May 2019 om 20:18
      Mooie houding, helaas ben ik per definitie een analytisch mens en baseer al mijn meningen op basis van verleden en heden, ik hekel de toekomst als het verleden en heden hebben uitgewezen dat (bijvoorbeeld) het aanstellen van nietszeggende assistenten steevast uitdraait op een deceptie.
    Die kans is inderdaad groot BAM dat het op een deceptie uitdraait, en daarom ben ik blij dat Garcia min of meer bij Fredjen in de leer gaat. Daarnaast zal er nog een ervaren assistent gaan komen...misschien Hansie 'bamischijf' de Koning...of de roepende André Paus? Zelf denk ik Jurgen Streppel, maar goed, dat zal de aanstormende weken blijken.
  • 19 May 2019 om 02:33
    • Quote van 18 May 2019 om 21:20
      Nogmaals, volwassenen aan het woord, daar hoor jij niet bij.
    Klein mopje: Parkeer mijn auto net op een invalide parkeerplaats. Komt er direct een oud vrouwtje naar me toe met de vraag: 'meneer mag u hier wel parkeren? Wat heeft u eigenlijk?' Waarop ik vriendelijk antwoord: Gilles de la Tourette, oud kreupel teringwousje
  • 18 May 2019 om 23:58
    • Quote van 18 May 2019 om 22:35
      Boven alles hoop ik dat je gelijk hebt...
    He flapdrol ik zag reactie in andere topic op mij en.zelfs 3x, ik zit met paar moatjes nog steeds heerlijk op terras, en als je niet naast die vette trol van je op de bank moet blijven.zitten, zouden ze graag kennis met jou willen maken, dus bij deze kom even biertje halen .....moet ie doen kerel....
  • 18 May 2019 om 23:10
    • Quote van 18 May 2019 om 22:11
      Twente 2 alias Jan Smit ?een beetje rotzooi schoppen lijkt mij wat ik tussen de regels door lees..
    Precies
  • 18 May 2019 om 22:35
    • Quote van 18 May 2019 om 22:17
      Bam heb er een screenshot van gemaakt,we zullen zien wie er gelijk krijgt,eerst maar tot de winterstop,verder heb ik helemaal geen zin in discussie over voetbalzaken met jou,niveau daarvan is het zelfde als van Ans,helaas hebben jullie weinig tot geen verstand hiervan,dus totaal zinloze tijdverspilling voor mij, prettige avond.
    Boven alles hoop ik dat je gelijk hebt...
  • 18 May 2019 om 22:33
    • Quote van 18 May 2019 om 22:17
      Bam heb er een screenshot van gemaakt,we zullen zien wie er gelijk krijgt,eerst maar tot de winterstop,verder heb ik helemaal geen zin in discussie over voetbalzaken met jou,niveau daarvan is het zelfde als van Ans,helaas hebben jullie weinig tot geen verstand hiervan,dus totaal zinloze tijdverspilling voor mij, prettige avond.
    Eppie, ik begrijp dat jij charmes hebt van Ted, Garcia en de huidige rompslomp,maar wat ik ook begrijp is dat je mening gestoeld is op helemaal niets. Evenals mijn mening, wederom een groot vraagteken zonder enig vorm van aantoonbaar ervaring. Dat gezegd, ik waardeer je input maar kan niets anders dan een onmeunig groot vraagteken plaatsen bij de huidige besluitvorming.....
  • 18 May 2019 om 22:17
    • Quote van 18 May 2019 om 21:18
      In je eerste zinnen beschrijf je een veldtrainer, misschien een assistent bij een klein clubje....
    Bam heb er een screenshot van gemaakt,we zullen zien wie er gelijk krijgt,eerst maar tot de winterstop,verder heb ik helemaal geen zin in discussie over voetbalzaken met jou,niveau daarvan is het zelfde als van Ans,helaas hebben jullie weinig tot geen verstand hiervan,dus totaal zinloze tijdverspilling voor mij, prettige avond.
  • 18 May 2019 om 22:11
    Twente 2 alias Jan Smit ?een beetje rotzooi schoppen lijkt mij wat ik tussen de regels door lees..
  • 18 May 2019 om 21:31
    • Quote van 18 May 2019 om 20:18
      Mooie houding, helaas ben ik per definitie een analytisch mens en baseer al mijn meningen op basis van verleden en heden, ik hekel de toekomst als het verleden en heden hebben uitgewezen dat (bijvoorbeeld) het aanstellen van nietszeggende assistenten steevast uitdraait op een deceptie.
    Kortom depressieve malloot.
  • 18 May 2019 om 21:29
    • Quote van 18 May 2019 om 21:20
      Nogmaals, volwassenen aan het woord, daar hoor jij niet bij.
    Volwassen?? Voorlopig loop jij al de hele dag te bleren hier, je hebt geen leven maloot. En jij volwassen? Ik heb je al gezegd je wilt intelectueel overkomen, maar jij hebt geen.leven.he? Alleen het forum, elk topic ga je als psychiatrisch pattient door. En dan mijn niet volwassen noemen, ja ik scheld soms iemand de tering ja, maar jijbent echt ziekelijk man. Get a life , ga naar de kroeg, geniet van het terras, daar heb je ook internet hoor. En moet zeggen het is heerlijk weer, dus deze kerel geniet. Met semi intelectuele gedoe wousje.
  • 18 May 2019 om 21:20
    • Quote van 18 May 2019 om 20:34
      Vooral omdat je geen bepaalse sponsors kende die er wel zijn? Die had jij toch moeten.kennen Ans, maar kom je met domme vraag Transportbedrijf? Als je sponsor was geweest had je geweten elk bedrijf het is haha, en ook dat Bijen, Brama nietmet Pusic door een deur konden. Dat wist die sponsor namelijk wel, maar jij niet, en dan ben je gelijk stil. Net als de vraag van Messi laatst over dat eenjarige contract van.Pusic, zat je ook valikant naast. En nu ga je weer afgeven terwijl je helemaal geen moer weet, want jij bent geen spinsor. Proost
    Nogmaals, volwassenen aan het woord, daar hoor jij niet bij.
  • 18 May 2019 om 21:18
    • Quote van 18 May 2019 om 20:34
      Gebrekkig Nederlands en Engels,dat klopt,maar het enigste dat telt is dat hij zijn voetbalvisie op spelers over kan brengen,en ze beter maakt,de jonkies in de selectie,Brama en de Spaanstaligen zijn blij met en begrijpen hem,dus ondanks deze minpunten,de boodschap komt wel over,raar eigenlijk,eerder zei jij altijd dat je van het voetbaldeel weinig verstand had en er daarom niets van zij,volgens mij heb je een Tedfobie,waarom?Wat is er niet goed,drie ervaren voetbalvakmensen runnen nu de club,de RVC blijft mooi op afstand prima toch?De club was afgebrand tot op de fundering,de wederopbouw kan beginnen,op zij Twents,een boer moet eerst zaaien,dan de plantjes water geven,en dan kun je oogsten. Momenteel kijken ze nog welke zaadjes ze in de grond gaan stoppen,en dan zullen we zien wat er gebeurt,ik volg de club al lang van heel dichtbij en ben blij met de huidige ontwikkelingen,voor de rest we zullen zien,hoop op een mooi seizoen met vooral beter voetbal en dat er weer talenten doorbreken,die we hoe jammer ook,bij een goed bod moeten verkopen.Dat is de toekomst.
    In je eerste zinnen beschrijf je een veldtrainer, misschien een assistent bij een klein clubje....
  • 18 May 2019 om 20:37
    • Quote van 18 May 2019 om 20:34
      Gebrekkig Nederlands en Engels,dat klopt,maar het enigste dat telt is dat hij zijn voetbalvisie op spelers over kan brengen,en ze beter maakt,de jonkies in de selectie,Brama en de Spaanstaligen zijn blij met en begrijpen hem,dus ondanks deze minpunten,de boodschap komt wel over,raar eigenlijk,eerder zei jij altijd dat je van het voetbaldeel weinig verstand had en er daarom niets van zij,volgens mij heb je een Tedfobie,waarom?Wat is er niet goed,drie ervaren voetbalvakmensen runnen nu de club,de RVC blijft mooi op afstand prima toch?De club was afgebrand tot op de fundering,de wederopbouw kan beginnen,op zij Twents,een boer moet eerst zaaien,dan de plantjes water geven,en dan kun je oogsten. Momenteel kijken ze nog welke zaadjes ze in de grond gaan stoppen,en dan zullen we zien wat er gebeurt,ik volg de club al lang van heel dichtbij en ben blij met de huidige ontwikkelingen,voor de rest we zullen zien,hoop op een mooi seizoen met vooral beter voetbal en dat er weer talenten doorbreken,die we hoe jammer ook,bij een goed bod moeten verkopen.Dat is de toekomst.
    Voetbal behoeft geen taal, gasten begrijpen elkaar binnen de korste keren. Dat is voetbaltaal, dan moet bij elke club tegenwoordig een trainer lopen.die 8 talen spreekt.
  • 18 May 2019 om 20:34
    • Quote van 18 May 2019 om 20:00
      Dat zal ik ook zeker doen.
    Vooral omdat je geen bepaalse sponsors kende die er wel zijn? Die had jij toch moeten.kennen Ans, maar kom je met domme vraag Transportbedrijf? Als je sponsor was geweest had je geweten elk bedrijf het is haha, en ook dat Bijen, Brama nietmet Pusic door een deur konden. Dat wist die sponsor namelijk wel, maar jij niet, en dan ben je gelijk stil. Net als de vraag van Messi laatst over dat eenjarige contract van.Pusic, zat je ook valikant naast. En nu ga je weer afgeven terwijl je helemaal geen moer weet, want jij bent geen spinsor. Proost
  • 18 May 2019 om 20:34
    • Quote van 18 May 2019 om 19:21
      Spreekt Carcia Nedelands ? Spreekt Carcia Engels ?
    Gebrekkig Nederlands en Engels,dat klopt,maar het enigste dat telt is dat hij zijn voetbalvisie op spelers over kan brengen,en ze beter maakt,de jonkies in de selectie,Brama en de Spaanstaligen zijn blij met en begrijpen hem,dus ondanks deze minpunten,de boodschap komt wel over,raar eigenlijk,eerder zei jij altijd dat je van het voetbaldeel weinig verstand had en er daarom niets van zij,volgens mij heb je een Tedfobie,waarom?Wat is er niet goed,drie ervaren voetbalvakmensen runnen nu de club,de RVC blijft mooi op afstand prima toch?De club was afgebrand tot op de fundering,de wederopbouw kan beginnen,op zij Twents,een boer moet eerst zaaien,dan de plantjes water geven,en dan kun je oogsten. Momenteel kijken ze nog welke zaadjes ze in de grond gaan stoppen,en dan zullen we zien wat er gebeurt,ik volg de club al lang van heel dichtbij en ben blij met de huidige ontwikkelingen,voor de rest we zullen zien,hoop op een mooi seizoen met vooral beter voetbal en dat er weer talenten doorbreken,die we hoe jammer ook,bij een goed bod moeten verkopen.Dat is de toekomst.
  • 18 May 2019 om 20:29
    • Quote van 18 May 2019 om 19:56
      Een volwassen mens stelt mij een vraag, die categorie daar val jij niet onder. Bewijs je dag in dag uit. Ga even een boswandeling maken en bemoei je er niet mee. Als we gaan schelden, schreeuwen, vloeken en een IQ 79 discussie gaan voeren. Roepen we je, en mag je voluit gaan. Nu ff volwassenen, sorrie... dat kun jij niet aan.
    Ik zit lekker op terras, en als er een mafkees in de weer is ben jij het wel hahaha. Jonge jonge kijk al je topics na met je semi intelectuele gelul soms. Schei uit jij gaat helemaal los dagen, dus hou jij aub jou smoel mafkees, kijk elke topic na met je geblere donderstraal op man. Idioot dat je bent. Zo lekker verder aan het biertje proost .....wat een waus die Bam
  • 18 May 2019 om 20:18
    • Quote van 18 May 2019 om 19:59
      Nieuw seizoen...nieuwe blik op de horizon. Komt de zon op of gaat ie onder? Gezeik en gezeur met elkaar...schnee von gestern. Geen lange tenen...geen rancune....nieuwe ronde...nieuwe kansen. Op naar het nieuwe seizoen waarin de 3-eenheid ons hopelijk verrast.
    Mooie houding, helaas ben ik per definitie een analytisch mens en baseer al mijn meningen op basis van verleden en heden, ik hekel de toekomst als het verleden en heden hebben uitgewezen dat (bijvoorbeeld) het aanstellen van nietszeggende assistenten steevast uitdraait op een deceptie.
  • 18 May 2019 om 20:05
    • Quote van 18 May 2019 om 20:00
      Dat zal ik ook zeker doen.
    Goed. 100+ . Beste man moet eens leren wat fatsoen is.
  • 18 May 2019 om 20:00
    • Quote van 18 May 2019 om 19:57
      Gewoon negeren, deze neaderthaler heeft genoeg huisgehouden, daar behoor jij boven te staan... VER boven Ans
    Dat zal ik ook zeker doen.
  • 18 May 2019 om 19:59
    Nieuw seizoen...nieuwe blik op de horizon. Komt de zon op of gaat ie onder? Gezeik en gezeur met elkaar...schnee von gestern. Geen lange tenen...geen rancune....nieuwe ronde...nieuwe kansen. Op naar het nieuwe seizoen waarin de 3-eenheid ons hopelijk verrast.
  • 18 May 2019 om 19:59
    • Quote van 18 May 2019 om 19:54
      Nou vond dit nou een beschaafd geintje xonder schelden Ans. Na alles waar jij mij ook voor uit heb gemaakt was dit oprecht als beschaafd geintje bedoeld.
    Uit ervaring weet ik dat ik met beschaafde geintjes niet en nooit bij jou moet zijn.
  • 18 May 2019 om 19:57
    • Quote van 18 May 2019 om 19:52
      Wie daagt nu wie uit ?
    Gewoon negeren, deze neaderthaler heeft genoeg huisgehouden, daar behoor jij boven te staan... VER boven Ans
  • 18 May 2019 om 19:56
    • Quote van 18 May 2019 om 19:40
      Sorry maar moet even, heb jij nu ook al bijbaantje als melkboer?? Nou dan.ben je tenminste open wat je echt doet.
    Een volwassen mens stelt mij een vraag, die categorie daar val jij niet onder. Bewijs je dag in dag uit. Ga even een boswandeling maken en bemoei je er niet mee. Als we gaan schelden, schreeuwen, vloeken en een IQ 79 discussie gaan voeren. Roepen we je, en mag je voluit gaan. Nu ff volwassenen, sorrie... dat kun jij niet aan.
  • 18 May 2019 om 19:54
    • Quote van 18 May 2019 om 19:52
      Wie daagt nu wie uit ?
    Nou vond dit nou een beschaafd geintje xonder schelden Ans. Na alles waar jij mij ook voor uit heb gemaakt was dit oprecht als beschaafd geintje bedoeld.
  • 18 May 2019 om 19:52
    • Quote van 18 May 2019 om 19:40
      Sorry maar moet even, heb jij nu ook al bijbaantje als melkboer?? Nou dan.ben je tenminste open wat je echt doet.
    Wie daagt nu wie uit ?
  • 18 May 2019 om 19:52
    • Quote van 18 May 2019 om 18:34
      Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, hetgeen mij tegen staat is dat we voor Pusic nog minder terug hebben gekregen in de vorm van Garcia. En hoewel geen hond weet hoe dit uit gaat pakken, het is geboren uit kliekvorming en in strijd met wetten van bedrijfsvoering en logica. Rutten, heb ik geen boodschap aan zolang hij geen verantwoordelijkheid neemt en de vermeende ervaren assistent is er niet. Als het slecht gaat zullen ze Garcia met man en macht in bescherming nemen, het is in mijn optiek de opzet van een bananenrepubliek.
    Jij zeikt maar door man, we zien wel hoe het uit pakt, in ieder geval beter als onder die charlatan Pusic. Man het is een keus die gemaakt os klaar, ik had het misschien ook liever anders gezien. Maar als Garcia zich handhaaft en beetje leuk voetbal laat zien, beter dat het schijtvoetbal van Pusic in ieder geval, ben ik dik tevreden. En Ted is een excentriek figuur maar weet wel wat hij doet. En hoe dan ook ik.zal er weer xijn, en ik geef Garcia het voordeel van de twijfel, mischien valt onze bek wel open zo goed als hij het misschien gaat doen. En je kunt jeblijven opfokken.geen zin.
  • 18 May 2019 om 19:51
    • Quote van 18 May 2019 om 19:21
      Spreekt Carcia Nedelands ? Spreekt Carcia Engels ?
    Geen idee. Ik ken hem niet, weet het niet. Maar gezien je de vraag stelt, nee en amper?

    Ted maakt in dit artikel, indien goed gequote, een verschrikkelijke denkfout. Als Garcia een geweldige trainer is die bijvoorbeeld Aitor beter maakt, dan is het een geweldige veldtrainer. Ik zit dagelijks met een Belgische exspeler genaamd Geert, die gast doet niets anders dan videos bekijken en trainen, de rol van een hoofdcoach is paraplu-management, alles overzien, alles overwegen en nooit 1-1 trainen.... zoals schreuder, een geweldige veldtrainer en assistent, bestaat de kans, dat de schaduw in welke Garcia fungeerde verdwijnt en hem als delegerende factor, man van organisatie en oversight, en niet van micro management, volledig ineffectief maakt. Want .... gaat die ervaren assistent 1-1 trainen ? Nee.
  • 18 May 2019 om 19:40
    • Quote van 18 May 2019 om 19:21
      Spreekt Carcia Nedelands ? Spreekt Carcia Engels ?
    Sorry maar moet even, heb jij nu ook al bijbaantje als melkboer?? Nou dan.ben je tenminste open wat je echt doet.
  • 18 May 2019 om 19:21
    • Quote van 18 May 2019 om 18:34
      Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, hetgeen mij tegen staat is dat we voor Pusic nog minder terug hebben gekregen in de vorm van Garcia. En hoewel geen hond weet hoe dit uit gaat pakken, het is geboren uit kliekvorming en in strijd met wetten van bedrijfsvoering en logica. Rutten, heb ik geen boodschap aan zolang hij geen verantwoordelijkheid neemt en de vermeende ervaren assistent is er niet. Als het slecht gaat zullen ze Garcia met man en macht in bescherming nemen, het is in mijn optiek de opzet van een bananenrepubliek.
    Spreekt Carcia Nedelands ? Spreekt Carcia Engels ?
  • 18 May 2019 om 18:36
    Je moet wel een hele briljante geest zijn (TvL) om al paar jaar vooruit te kunnen voorzien dat je een assistent passend bij de KKD en 1 passend bij de eredivisie als assistenten aanstelt. Benieuwd wat er gebeurd zou zijn als Twente nog een jaar KKD zou moeten spelen. Was Pusic vast als trainer gebleven...wie dat gelooft...
  • 18 May 2019 om 18:34
    • Quote van 18 May 2019 om 13:47
      Ben het met je vorige post eens, en wat ik zei ongeacht het feit wat iemand persoonlijk van Pusic vindt staat daar even los van. Ik ben het niet totaal met je eens, want wat je noemt als excuses en naar de mond lullen zie ik anders. Namelijk wat Pusic zelf toegaf en zichzelf verweet was dat hij zijn team naar de media toe en dus naar buiten toe in bescherming nam met de interviews achteraf. Hij benoemde in RTV Oost dat hij dat uit belang en rust naar het team deed maar het in de toekomst anders zou doen. Verder dat hij de oorlog aanging zeker niet slim maar kan me er ergen in vinden. En dan vind ik het eigenlijk nog knapper dat hij niet compleet uit z'n stoel geklapt is met de informatie die ik hier gedeeld heb. We gaan het zien wat Pusic verder in zijn carrière zal doen, dat is op dit moment even niet belangrijk. Gaat mij meer erom dat mensen inzien hoe die man genaaid is en dat mensen die de touwtjes in hun handen hebben enge en gevaarlijke spelletjes spelen uit eigen belang. Wat overigens goed kan uitpakken maar dat is iets wat we nog moeten gaan zien..
    Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, hetgeen mij tegen staat is dat we voor Pusic nog minder terug hebben gekregen in de vorm van Garcia. En hoewel geen hond weet hoe dit uit gaat pakken, het is geboren uit kliekvorming en in strijd met wetten van bedrijfsvoering en logica. Rutten, heb ik geen boodschap aan zolang hij geen verantwoordelijkheid neemt en de vermeende ervaren assistent is er niet. Als het slecht gaat zullen ze Garcia met man en macht in bescherming nemen, het is in mijn optiek de opzet van een bananenrepubliek.
  • 18 May 2019 om 18:26
    • Quote van 18 May 2019 om 17:21
      Denk ook op hoogniveau in de bergen op de Balkan, daar zit hij dan gelijk op zijn hogste niveau.
    Laat ik even duidelijk maken dat ik hem niet capabel acht, maar dat heb ik al vaker aangegeven.
  • 18 May 2019 om 18:12
    • Quote van 18 May 2019 om 17:49
      In elke spelersgroep is kritiek op de trainer, vooral van die spelers die niet spelen...... niets bijzonders dus..... Je moet je meer zorgen gaan maken als er geen kritiek is.....
    Nee de kritiek kwam van oa Brama, en Bijen, en nog wat spelers uit de basis. Dat zegt voldoende denk ik, zijn niet de minsten, in ons elftal dan.
  • 18 May 2019 om 17:49
    • Quote van 18 May 2019 om 17:17
      Uit de spelersgroep was er juist veel kritiek op Pusic man.
    In elke spelersgroep is kritiek op de trainer, vooral van die spelers die niet spelen...... niets bijzonders dus..... Je moet je meer zorgen gaan maken als er geen kritiek is.....
  • 18 May 2019 om 17:49
    • Quote van 18 May 2019 om 17:35
      Heb je moeite met begrijpend lezen? Ik ga het niet 10 x uitleggen maar een laatste keer voor jou dan. Die zogenaamde kritiek uit de spelergroep wat Leon schrijft komt van zijn informanten, als je een beetje logisch na kunt en wilt denken hoef ik je niet te vertellen wie dat zijn. Waarom? Omdat ze samen met Ted een spelletje spelen nml bonjour Pusic de deur uit zodat Ted zijn eigen plan kan trekken. En nu jij weer.
    Laat Tedjen toch lekker zijn eigen plan trekken. Ik heb er nog niets op tegen....jij? Het aankomend seizoen zal blijken wat goed is en wat niet. Je mag dan een bron hebben, maar je hebt geen glazen bol....
  • 18 May 2019 om 17:36
    • Quote van 18 May 2019 om 17:19
      Jou bron is zeker de fontein in.jevijver of niet? Kerel schei toch uit met dat gezeik.
    Mijn bron staat dichter bij de waarheid dan jij ooit aan zal kunnen mijn vriend.
  • 18 May 2019 om 17:35
    • Quote van 18 May 2019 om 17:17
      Uit de spelersgroep was er juist veel kritiek op Pusic man.
    Heb je moeite met begrijpend lezen? Ik ga het niet 10 x uitleggen maar een laatste keer voor jou dan. Die zogenaamde kritiek uit de spelergroep wat Leon schrijft komt van zijn informanten, als je een beetje logisch na kunt en wilt denken hoef ik je niet te vertellen wie dat zijn. Waarom? Omdat ze samen met Ted een spelletje spelen nml bonjour Pusic de deur uit zodat Ted zijn eigen plan kan trekken. En nu jij weer.
  • 18 May 2019 om 17:21
    • Quote van 18 May 2019 om 13:17
      Je hebt helemaal gelijk, pusic krijgt wellicht de kans bij een andere club om te laten zien dat hij wel degelijk capabel is. Dan praten we weer.
    Denk ook op hoogniveau in de bergen op de Balkan, daar zit hij dan gelijk op zijn hogste niveau.
  • 18 May 2019 om 17:19
    • Quote van 18 May 2019 om 13:41
      LtV is de grootste zekerheid die ik je kan benoemen in dit spelletje. Waarom Brama er een aandeel in zou hebben is mij ook een vraag maar mijn bronnen hebben dit beide bevestigt..
    Jou bron is zeker de fontein in.jevijver of niet? Kerel schei toch uit met dat gezeik.
  • 18 May 2019 om 17:17
    • Quote van 18 May 2019 om 14:51
      Nee, het wisselbeleid heeft te maken met fitte/geblesseerde spelers, dynamiek van de wedstrijd en uiteindelijke doelstelling. Maar er zijn veel dingen die voor het publiek niet zichtbaar zijn. Hoewel, zoals genoemd heeft Ted zeker een hand gehad in het begin voor wie er zeker MOET spelen. Ik kan mijn bron natuurlijk niet blootgeven maar neem van mij aan dat wat ik heb geschreven helaas niet uit de duim gezogen is. Zowel confirmatie uit de spelersgroep als intern.
    Uit de spelersgroep was er juist veel kritiek op Pusic man.
  • 18 May 2019 om 14:51
    • Quote van 18 May 2019 om 14:42
      Het wissel beleid is dat ook door Ted bepaald? ik wil veel geloven maar dit komt wel uit een hele grote hoed ,ik kan hier niets mee klinkt veel te makkelijk.
    Nee, het wisselbeleid heeft te maken met fitte/geblesseerde spelers, dynamiek van de wedstrijd en uiteindelijke doelstelling. Maar er zijn veel dingen die voor het publiek niet zichtbaar zijn. Hoewel, zoals genoemd heeft Ted zeker een hand gehad in het begin voor wie er zeker MOET spelen. Ik kan mijn bron natuurlijk niet blootgeven maar neem van mij aan dat wat ik heb geschreven helaas niet uit de duim gezogen is. Zowel confirmatie uit de spelersgroep als intern.
  • 18 May 2019 om 14:42
    • Quote van 17 May 2019 om 21:54
      Zeker. Ik wil even benadrukken dat dit van een betrouwbare bron komt. Vanaf januari speelt er al een achterbaks spelletje zich af intern. Hoofdrolspelers: Ted van Leeuwen, Garcia Garcia, Brama en Leon ten Voorde (dat zijn de mensen die betrokken zijn zover ik weet, misschien een tweetal meer). Begin bij het begin met een voorbeeld dat laat zien dat Ted zijn eigen agenda heeft en de opperbaas is. Gevalletje Hölscher, die moest en zou spelen terwijl Pusic dat totaal niet zag zitten want Ted verdiende daar de centen mee. Dat Pusic dat nooit benoemt heeft en zelfs dit in heeft verdedigt ten nadele van hemzelf zegt mij veel over hem als persoon, maar dat terzijde. Het grote plan vanaf januari is geweest dat Ted, Garcia2 al in het vizier had om hem als hoofdtrainer te benoemen. Waarom? Omdat Ted zijn connecties in Spanje heeft en zo met Garcia Spaanse spelers kan halen en daar weer aan verdienen. Garcia en Ted kennen elkaar al 16 jaar en Ted heeft Garcia dan ook binnengehaald en Pusic mocht zijn eigen staf niet kiezen. Medespeler nummer 1 is Leon ten Voorde, die heeft de gehele periode de opdracht gekregen om een zo'n negatief mogelijk beeld van Pusic te schetsen en zo een sentiment rondom deze man te creëren dat uiteindelijk een excuus zou vormen voor Pusic zijn ontslag. Ik zeg dus niet dat Pusic is ontslagen DOOR Leon, zeker niet, maar deze heeft een hele grote rol gehad om de man zo negatief mogelijk neer te zetten en te bekritiseren. Dat soms kritiek op zijn plaats was zeker, maar ook zeker niet altijd. Medespeler nummer 2 is Brama met Garcia2 die fungeerden als informanten voor Leon. Dat wil zeggen, zij waren Leon's "betrouwbare bronnen" en lekten leugens voor het creëren van het eerder genoemde sentiment dat bijvoorbeeld er geen chemie meer zou zijn, dat Brama de ware coach was etc. Iedereen gelooft wat Leon schrijft, zonder het na te vragen aan de personen waar het verhaal werkelijk iedere keer omdraait. Pusic wordt afgeschilderd als een tactisch onbenul met verdedigend voetbal die geen spelers beter maakt (mede door Leon en supporters die dat beamen wegens de geziene wedstrijden) maar wat mensen niet willen zien is het volgende. 1 de spelers van het team afgelopen seizoen zijn KKD spelers, gehaald naar de maatstaven van de KKD.. en daarom worden er dus zoveel nieuwe spelers gehaald voor de Eredivisie. Ze kunnen niet veel meer dan ze gepresteerd hebben dit seizoen. 2 De KKD heeft zo'n ander dynamiek dan de Eredivisie, dat mensen niet willen inzien dat Pusic juist tactisch dit team defensief heeft neergezet om een zekerheid voor het kampioenschap te bouwen. Maar los van die feiten. Nu wordt er een negatieve sfeer rondom Pusic neergezet en een positieve voor Garcia, terwijl wat er ook zal gebeuren je deze twee nooit gaat kunnen vergelijken. Garcia en Ted praten over zogenaamd dezelfde voetbalvisie en dat Garcia die wel heeft en Pusic die niet had, maar... Garcia gaat spelers krijgen naar de maatstaven van de Eredivisie waarmee aanvallend voetbal gespeeld kan worden want dat past ook meer bij de Eredivisie. Lang verhaal kort, Pusic is genaaid van meerdere kanten. En voor de mensen die dit niet willen geloven of er hun ogen voor sluiten en liever naar wat de media hen voorschotelt willen luisteren... de waarheid is hard ;)
    Het wissel beleid is dat ook door Ted bepaald? ik wil veel geloven maar dit komt wel uit een hele grote hoed ,ik kan hier niets mee klinkt veel te makkelijk.
  • 18 May 2019 om 14:03
    • Quote van 18 May 2019 om 13:43
      Ik wist zeker dat het een slangenkuil was maar de manier waarop het is gegaan en ook nog zo achterbaks verbaasd me wel tot een zekere hoogte.
    Als je de publicaties rondom "de soap Gerard Sanderink" leest, begrijp je hoe het blijkbaar werkt..... b.v.: https://www.ftm.nl/artikelen/gerard-sanderink-rian-van-rijbroek?share=1&utm_source=Twitter&utm_medium=social&utm_campaign=Sanderink&utm_content=FTM1230
  • 18 May 2019 om 13:47
    • Quote van 18 May 2019 om 13:08
      Pusic is een kwakzalver. Iemand die het simpele volk naar de mond kan lullen. Voetbal is een jaar lang bagger geweest, en de excuses maand-in maand-uit hetzelfde. Pusic heeft de fout gemaakt de oorlog aan te gaan met de media, onvolwassen gedrag, emotioneel niet stabile genoeg voor een BVO als FCT. Heel simpel
    Ben het met je vorige post eens, en wat ik zei ongeacht het feit wat iemand persoonlijk van Pusic vindt staat daar even los van. Ik ben het niet totaal met je eens, want wat je noemt als excuses en naar de mond lullen zie ik anders. Namelijk wat Pusic zelf toegaf en zichzelf verweet was dat hij zijn team naar de media toe en dus naar buiten toe in bescherming nam met de interviews achteraf. Hij benoemde in RTV Oost dat hij dat uit belang en rust naar het team deed maar het in de toekomst anders zou doen. Verder dat hij de oorlog aanging zeker niet slim maar kan me er ergen in vinden. En dan vind ik het eigenlijk nog knapper dat hij niet compleet uit z'n stoel geklapt is met de informatie die ik hier gedeeld heb. We gaan het zien wat Pusic verder in zijn carrière zal doen, dat is op dit moment even niet belangrijk. Gaat mij meer erom dat mensen inzien hoe die man genaaid is en dat mensen die de touwtjes in hun handen hebben enge en gevaarlijke spelletjes spelen uit eigen belang. Wat overigens goed kan uitpakken maar dat is iets wat we nog moeten gaan zien..
  • 18 May 2019 om 13:43
    • Quote van 18 May 2019 om 12:55
      MP kennende, zal hij elders laten zien wat zijn kwaliteiten zijn, alleen dat telt m.i.. Elke andere discussie heeft m.i. geen zin. Had je trouwens verwacht dat er in de zakenwereld, als ook zeker in de voetbalwereld met al zijn ego's, eerlijk gehandeld wordt?
    Ik wist zeker dat het een slangenkuil was maar de manier waarop het is gegaan en ook nog zo achterbaks verbaasd me wel tot een zekere hoogte.
  • 18 May 2019 om 13:41
    • Quote van 18 May 2019 om 13:13
      Zowel Bama als LtV laten zich niet voor dit soort spelletjes gebruiken. Ik vind LtV een kwal van een journalist, maar hij heeft wel Joop Munsterman (mede) ontmaskerd en dat zou hij ook bij TvL doen. Brama is een goudeerlijke kerel en heeft een te groot Twente hart om aan deze spelletjes mee te doen.
    LtV is de grootste zekerheid die ik je kan benoemen in dit spelletje. Waarom Brama er een aandeel in zou hebben is mij ook een vraag maar mijn bronnen hebben dit beide bevestigt..
  • 18 May 2019 om 13:24
    • Quote van 18 May 2019 om 13:17
      Je hebt helemaal gelijk, pusic krijgt wellicht de kans bij een andere club om te laten zien dat hij wel degelijk capabel is. Dan praten we weer.
    Schreuder - na FCT HC, gewoon weer assistent.
    Hake - nieuwe club, niveau lager, maar gaat toch op lager niveau werken
    Pusic - (vul zelf in)

    Pusic moet slim zijn en vooral niet weer in de KKD gaan werken, in die divisie kan hij het niet beter doen.
  • 18 May 2019 om 13:17
    • Quote van 18 May 2019 om 12:55
      MP kennende, zal hij elders laten zien wat zijn kwaliteiten zijn, alleen dat telt m.i.. Elke andere discussie heeft m.i. geen zin. Had je trouwens verwacht dat er in de zakenwereld, als ook zeker in de voetbalwereld met al zijn ego's, eerlijk gehandeld wordt?
    Je hebt helemaal gelijk, pusic krijgt wellicht de kans bij een andere club om te laten zien dat hij wel degelijk capabel is. Dan praten we weer.
  • 18 May 2019 om 13:13
    • Quote van 18 May 2019 om 12:45
      Haha wat wil je nou horen dan? Betere acteur dan trainer? Daarom heeft hij zeker 4 prijzen in zijn eerste seizoen als hoofdtrainer gepakt. Hij heeft het er zelf naar gemaakt? Wat een ondankbare reacties allemaal. En dat te bedenken dat mijn verhaal zeker geen sprookjesverhaal is maar de keiharde waarheid en helaas zeg ik erbij want dat zijn geen normale manieren van zaken doen met mensen die je club met liefde proberen te redden. Verder nogmaals zoals ik ook tegen Ja Die en alle anderen die niks van mijn verhaal willen horen heb gezegd, lekker de oogjes dichtknijpen en niet verbaasd zijn wanneer het een keer uitkomt.
    Zowel Bama als LtV laten zich niet voor dit soort spelletjes gebruiken. Ik vind LtV een kwal van een journalist, maar hij heeft wel Joop Munsterman (mede) ontmaskerd en dat zou hij ook bij TvL doen. Brama is een goudeerlijke kerel en heeft een te groot Twente hart om aan deze spelletjes mee te doen.
  • 18 May 2019 om 13:08
    • Quote van 18 May 2019 om 12:45
      Haha wat wil je nou horen dan? Betere acteur dan trainer? Daarom heeft hij zeker 4 prijzen in zijn eerste seizoen als hoofdtrainer gepakt. Hij heeft het er zelf naar gemaakt? Wat een ondankbare reacties allemaal. En dat te bedenken dat mijn verhaal zeker geen sprookjesverhaal is maar de keiharde waarheid en helaas zeg ik erbij want dat zijn geen normale manieren van zaken doen met mensen die je club met liefde proberen te redden. Verder nogmaals zoals ik ook tegen Ja Die en alle anderen die niks van mijn verhaal willen horen heb gezegd, lekker de oogjes dichtknijpen en niet verbaasd zijn wanneer het een keer uitkomt.
    Pusic is een kwakzalver. Iemand die het simpele volk naar de mond kan lullen. Voetbal is een jaar lang bagger geweest, en de excuses maand-in maand-uit hetzelfde. Pusic heeft de fout gemaakt de oorlog aan te gaan met de media, onvolwassen gedrag, emotioneel niet stabile genoeg voor een BVO als FCT. Heel simpel
  • 18 May 2019 om 12:58
    Duidelijk is dat FCT een politiek spinnenweb was, is en blijft. Alle goede daden van onze RVC ten spijt, alle het goed werk geleverd organisationeel, operationeel stellen ze keer op keer bagger aan, of laten ze het toe omdat ze blijkbaar NUL verstand hebben van BVO-materie. NIEMAND die zegt: Ted, moat. die assistenten daar zijn we klaar mee en dat gaat NIET gebeuren. Stoom hem klaar de komende 3 jaar. Niemand, maar dan ook niemand die er wat van zegt. Ted heeft carte blanche, inhoudend dat onze club leunt op de visie van 1 persoon. Levensgevaarlijk.
    Dat er een driehoek Fred, Leon, Schippers is (en nu Ted) is al heel lang duidelijk en geen groot geheim, dat Ted aan transfers verdient is ook een hardnekkig gerucht. Ten Voorde neem ik nooit meer serieus want Garcia. dat valt niet uit te leggen…. zelfs niet met een ervaren trainer ernaast.
  • 18 May 2019 om 12:55
    • Quote van 18 May 2019 om 12:45
      Haha wat wil je nou horen dan? Betere acteur dan trainer? Daarom heeft hij zeker 4 prijzen in zijn eerste seizoen als hoofdtrainer gepakt. Hij heeft het er zelf naar gemaakt? Wat een ondankbare reacties allemaal. En dat te bedenken dat mijn verhaal zeker geen sprookjesverhaal is maar de keiharde waarheid en helaas zeg ik erbij want dat zijn geen normale manieren van zaken doen met mensen die je club met liefde proberen te redden. Verder nogmaals zoals ik ook tegen Ja Die en alle anderen die niks van mijn verhaal willen horen heb gezegd, lekker de oogjes dichtknijpen en niet verbaasd zijn wanneer het een keer uitkomt.
    MP kennende, zal hij elders laten zien wat zijn kwaliteiten zijn, alleen dat telt m.i.. Elke andere discussie heeft m.i. geen zin. Had je trouwens verwacht dat er in de zakenwereld, als ook zeker in de voetbalwereld met al zijn ego's, eerlijk gehandeld wordt?
  • 18 May 2019 om 12:45
    • Quote van 18 May 2019 om 12:04
      Pusic heeft het hier zelf naar gemaakt. Hij is een veel betere acteur dan hij trainer is. Daar trap ik gewoon niet in. Hetzelfde geld voor jou verhaal. Er zit hier totaal geen kern van waarheid in en lijkt meer op een sprookjesverhaal. Ted zou het wel graag op zijn manier willen doen. Maar dat heeft tot nu toe elke keer goed uitgepakt.
    Haha wat wil je nou horen dan? Betere acteur dan trainer? Daarom heeft hij zeker 4 prijzen in zijn eerste seizoen als hoofdtrainer gepakt. Hij heeft het er zelf naar gemaakt? Wat een ondankbare reacties allemaal. En dat te bedenken dat mijn verhaal zeker geen sprookjesverhaal is maar de keiharde waarheid en helaas zeg ik erbij want dat zijn geen normale manieren van zaken doen met mensen die je club met liefde proberen te redden. Verder nogmaals zoals ik ook tegen Ja Die en alle anderen die niks van mijn verhaal willen horen heb gezegd, lekker de oogjes dichtknijpen en niet verbaasd zijn wanneer het een keer uitkomt.
  • 18 May 2019 om 12:38
    • Quote van 18 May 2019 om 11:50
      Geen onzin verhaal, want wat ik weet is meer dan is af te lezen van 1-2 trainingen. Wat er binnen de kamers gebeurt is een ander verhaal ;)
    Mag jij vinden. Maar ben niet met je eens.
  • 18 May 2019 om 12:21
    • Quote van 18 May 2019 om 11:55
      Ik ben blij dat mensen zoals jij een beetje verder kijken dan hun neus lang is en niet alles klakkeloos overnemen en geloven wat media ze voorschotelt. Het kan zeker ook goed uitpakken, maar ik wil dat mensen zich bewust zijn van de politieke spelletjes en dat mensen zeker niet in het belang van de club handelen maar uit eigen belang. En wederom zoals ik eerder schreef, ongeacht wat je van Pusic persoonlijk vindt, hij niet heeft verdiend om zo negatief neergezet te worden met messteken in zijn rug.
    Dat er spelletjes gespeeld worden dat is geen nieuws dat is bij elke club en of bedrijf zo,iedereen wil het graag naar zijn hand zetten waar mogelijk. Ik heb al eerder ge zegt dat als je een visie hebt moet je dat proberen uit te voeren. Krijg je daar de medewerking van alle andere geledingen voor dan is daar toch niets mis mee. Hier word puur op de man gespeeld lijkt mij op dit moment overbodig,eerst kijken wat er gebeurd de komende tijd.
  • 18 May 2019 om 12:08
    • Quote van 18 May 2019 om 11:55
      Ik ben blij dat mensen zoals jij een beetje verder kijken dan hun neus lang is en niet alles klakkeloos overnemen en geloven wat media ze voorschotelt. Het kan zeker ook goed uitpakken, maar ik wil dat mensen zich bewust zijn van de politieke spelletjes en dat mensen zeker niet in het belang van de club handelen maar uit eigen belang. En wederom zoals ik eerder schreef, ongeacht wat je van Pusic persoonlijk vindt, hij niet heeft verdiend om zo negatief neergezet te worden met messteken in zijn rug.
    Ben benieuwd in hoeverre dit klopt. Je verhaal is te gedetailleerd om helemaal uit de lucht gegrepen te zijn maar aan de andere kant wordt er wel vaker onzin gelult op dit forum. Ben benieuwd...
  • 18 May 2019 om 12:05
    • Quote van 18 May 2019 om 08:36
      Man hou eens op met dat Tedjen en Fredjen !
    Waarom zou hij dat doen Henkjen?
  • 18 May 2019 om 12:04
    • Quote van 18 May 2019 om 11:55
      Ik ben blij dat mensen zoals jij een beetje verder kijken dan hun neus lang is en niet alles klakkeloos overnemen en geloven wat media ze voorschotelt. Het kan zeker ook goed uitpakken, maar ik wil dat mensen zich bewust zijn van de politieke spelletjes en dat mensen zeker niet in het belang van de club handelen maar uit eigen belang. En wederom zoals ik eerder schreef, ongeacht wat je van Pusic persoonlijk vindt, hij niet heeft verdiend om zo negatief neergezet te worden met messteken in zijn rug.
    Pusic heeft het hier zelf naar gemaakt. Hij is een veel betere acteur dan hij trainer is. Daar trap ik gewoon niet in. Hetzelfde geld voor jou verhaal. Er zit hier totaal geen kern van waarheid in en lijkt meer op een sprookjesverhaal. Ted zou het wel graag op zijn manier willen doen. Maar dat heeft tot nu toe elke keer goed uitgepakt.
  • 18 May 2019 om 11:59
    • Quote van 18 May 2019 om 11:55
      Ik ben blij dat mensen zoals jij een beetje verder kijken dan hun neus lang is en niet alles klakkeloos overnemen en geloven wat media ze voorschotelt. Het kan zeker ook goed uitpakken, maar ik wil dat mensen zich bewust zijn van de politieke spelletjes en dat mensen zeker niet in het belang van de club handelen maar uit eigen belang. En wederom zoals ik eerder schreef, ongeacht wat je van Pusic persoonlijk vindt, hij niet heeft verdiend om zo negatief neergezet te worden met messteken in zijn rug.
    Mee eens!
  • 18 May 2019 om 11:55
    • Quote van 18 May 2019 om 11:04
      Je schrijft bijna letterlijk wat ik al bij andere topics schreef. Gelukkig ben ik dus niet de enige die dit ziet. Het hoeft overigens niet negatief uit te pakken. Er zit een groot gevaar in het spelletje wat Ted speelt, maar als zijn plannen lukken is dat ook goed voor FC Twente. Het is wel belangrijk dat de rvc, en andere groepen binnen Twente, goed blijven controleren wat er gebeurt. We willen niet een situatie Munsterman 2.0
    Ik ben blij dat mensen zoals jij een beetje verder kijken dan hun neus lang is en niet alles klakkeloos overnemen en geloven wat media ze voorschotelt. Het kan zeker ook goed uitpakken, maar ik wil dat mensen zich bewust zijn van de politieke spelletjes en dat mensen zeker niet in het belang van de club handelen maar uit eigen belang. En wederom zoals ik eerder schreef, ongeacht wat je van Pusic persoonlijk vindt, hij niet heeft verdiend om zo negatief neergezet te worden met messteken in zijn rug.
  • 18 May 2019 om 11:53
    • Quote van 17 May 2019 om 23:36
      Weet je wat hard is? Domme complot theorieën blijven verkondigen hier, man ga een boek schrijven of zo, jij bent helemaal compleet paranoia.
    Weet jij wat paranoia inhoud? Dingen zien die er niet zijn idd en dat is helaas niet het geval. Oh Ja Die, als je toch eens wist wat ik allemaal weet dan was je Fc Twente hart allang aan het huilen. Dus nogmaals, sluit lekker je ogen en vertrouw blind op LtV en TvL, maar ik kan je garanderen dat alles wat ik heb geschreven klopt en dat het zeker nog een keer naar buiten komt. Tot die tijd, succes.
  • 18 May 2019 om 11:50
    • Quote van 18 May 2019 om 07:40
      Haha wat een onzin verhaal. Heb afgelopen jaar elke week 1 a 2 trainingen gezien. En alles wat jij hier schrijft was anders wel opgevallen.
    Geen onzin verhaal, want wat ik weet is meer dan is af te lezen van 1-2 trainingen. Wat er binnen de kamers gebeurt is een ander verhaal ;)
  • 18 May 2019 om 11:04
    • Quote van 17 May 2019 om 21:54
      Zeker. Ik wil even benadrukken dat dit van een betrouwbare bron komt. Vanaf januari speelt er al een achterbaks spelletje zich af intern. Hoofdrolspelers: Ted van Leeuwen, Garcia Garcia, Brama en Leon ten Voorde (dat zijn de mensen die betrokken zijn zover ik weet, misschien een tweetal meer). Begin bij het begin met een voorbeeld dat laat zien dat Ted zijn eigen agenda heeft en de opperbaas is. Gevalletje Hölscher, die moest en zou spelen terwijl Pusic dat totaal niet zag zitten want Ted verdiende daar de centen mee. Dat Pusic dat nooit benoemt heeft en zelfs dit in heeft verdedigt ten nadele van hemzelf zegt mij veel over hem als persoon, maar dat terzijde. Het grote plan vanaf januari is geweest dat Ted, Garcia2 al in het vizier had om hem als hoofdtrainer te benoemen. Waarom? Omdat Ted zijn connecties in Spanje heeft en zo met Garcia Spaanse spelers kan halen en daar weer aan verdienen. Garcia en Ted kennen elkaar al 16 jaar en Ted heeft Garcia dan ook binnengehaald en Pusic mocht zijn eigen staf niet kiezen. Medespeler nummer 1 is Leon ten Voorde, die heeft de gehele periode de opdracht gekregen om een zo'n negatief mogelijk beeld van Pusic te schetsen en zo een sentiment rondom deze man te creëren dat uiteindelijk een excuus zou vormen voor Pusic zijn ontslag. Ik zeg dus niet dat Pusic is ontslagen DOOR Leon, zeker niet, maar deze heeft een hele grote rol gehad om de man zo negatief mogelijk neer te zetten en te bekritiseren. Dat soms kritiek op zijn plaats was zeker, maar ook zeker niet altijd. Medespeler nummer 2 is Brama met Garcia2 die fungeerden als informanten voor Leon. Dat wil zeggen, zij waren Leon's "betrouwbare bronnen" en lekten leugens voor het creëren van het eerder genoemde sentiment dat bijvoorbeeld er geen chemie meer zou zijn, dat Brama de ware coach was etc. Iedereen gelooft wat Leon schrijft, zonder het na te vragen aan de personen waar het verhaal werkelijk iedere keer omdraait. Pusic wordt afgeschilderd als een tactisch onbenul met verdedigend voetbal die geen spelers beter maakt (mede door Leon en supporters die dat beamen wegens de geziene wedstrijden) maar wat mensen niet willen zien is het volgende. 1 de spelers van het team afgelopen seizoen zijn KKD spelers, gehaald naar de maatstaven van de KKD.. en daarom worden er dus zoveel nieuwe spelers gehaald voor de Eredivisie. Ze kunnen niet veel meer dan ze gepresteerd hebben dit seizoen. 2 De KKD heeft zo'n ander dynamiek dan de Eredivisie, dat mensen niet willen inzien dat Pusic juist tactisch dit team defensief heeft neergezet om een zekerheid voor het kampioenschap te bouwen. Maar los van die feiten. Nu wordt er een negatieve sfeer rondom Pusic neergezet en een positieve voor Garcia, terwijl wat er ook zal gebeuren je deze twee nooit gaat kunnen vergelijken. Garcia en Ted praten over zogenaamd dezelfde voetbalvisie en dat Garcia die wel heeft en Pusic die niet had, maar... Garcia gaat spelers krijgen naar de maatstaven van de Eredivisie waarmee aanvallend voetbal gespeeld kan worden want dat past ook meer bij de Eredivisie. Lang verhaal kort, Pusic is genaaid van meerdere kanten. En voor de mensen die dit niet willen geloven of er hun ogen voor sluiten en liever naar wat de media hen voorschotelt willen luisteren... de waarheid is hard ;)
    Je schrijft bijna letterlijk wat ik al bij andere topics schreef. Gelukkig ben ik dus niet de enige die dit ziet. Het hoeft overigens niet negatief uit te pakken. Er zit een groot gevaar in het spelletje wat Ted speelt, maar als zijn plannen lukken is dat ook goed voor FC Twente. Het is wel belangrijk dat de rvc, en andere groepen binnen Twente, goed blijven controleren wat er gebeurt. We willen niet een situatie Munsterman 2.0
  • 18 May 2019 om 10:53
    • Quote van 18 May 2019 om 08:39
      Twente staat voor strijd en passie. Bloed zweet en tranen.
    Ja, dat kan zijn. Maar als we de garantie krijgen dat we de komende jaren ons kunnen handhaven in het linker rijtje, met onattractief baggervoetbal, teken ik daar gelijk voor. Als dat nodig is om weer een stabiele subtopper te worden, ben ik best bereid om me nog een paar jaar te ergeren aan het spel. Als we er maar bovenop komen. Dat is wat mij betreft prioriteit nr.1. Dan maar even saai en risicoloos voetbal. Maar als het kan met attractief voetbal.......graag...... natuurlijk!!! Maar vaak gaat mooi voetbal en geen risico niet samen.
  • 18 May 2019 om 10:45
    Wat. Een kulverhaal, Gonzalo is gewoon je kontvriendje die je naar voren hebt geschoven! Net als je kontmaat holsjer, het wordt 1 grote flop let maar op
  • 18 May 2019 om 08:39
    Twente staat voor strijd en passie. Bloed zweet en tranen.
  • 18 May 2019 om 08:36
    • Quote van 17 May 2019 om 22:38
      Ik ben benieuwd naar deze 3-eenheid. Ik zie het als een voordeel dat Garcia nog maar net 'afgestudeerd' is. Dat maakt hem nog 'kneedbaar' voor Fredjen.
    Man hou eens op met dat Tedjen en Fredjen !
  • 18 May 2019 om 08:02
    • Quote van 18 May 2019 om 07:55
      Ach ja zijn betoog staat vol met onzin, zoals iedereen gelooft LtV, Garcia moet hoofdtrainer worden zodat Ted Spaanse spelers kan halen. Duh dat kan niet als Garcia assistent is zeker. Negatief sinds januari, onder welke steen heeft hij gezeten. Veel supporters waren al heel lang aan het morren. En zo kan ik nog wel even door gaan
    Dat klopt zeker, blijf er dan ook bij dat pusic terecht weg is
  • 18 May 2019 om 07:55
    • Quote van 18 May 2019 om 07:40
      Haha wat een onzin verhaal. Heb afgelopen jaar elke week 1 a 2 trainingen gezien. En alles wat jij hier schrijft was anders wel opgevallen.
    Ach ja zijn betoog staat vol met onzin, zoals iedereen gelooft LtV, Garcia moet hoofdtrainer worden zodat Ted Spaanse spelers kan halen. Duh dat kan niet als Garcia assistent is zeker. Negatief sinds januari, onder welke steen heeft hij gezeten. Veel supporters waren al heel lang aan het morren. En zo kan ik nog wel even door gaan
  • 18 May 2019 om 07:40
    • Quote van 17 May 2019 om 21:54
      Zeker. Ik wil even benadrukken dat dit van een betrouwbare bron komt. Vanaf januari speelt er al een achterbaks spelletje zich af intern. Hoofdrolspelers: Ted van Leeuwen, Garcia Garcia, Brama en Leon ten Voorde (dat zijn de mensen die betrokken zijn zover ik weet, misschien een tweetal meer). Begin bij het begin met een voorbeeld dat laat zien dat Ted zijn eigen agenda heeft en de opperbaas is. Gevalletje Hölscher, die moest en zou spelen terwijl Pusic dat totaal niet zag zitten want Ted verdiende daar de centen mee. Dat Pusic dat nooit benoemt heeft en zelfs dit in heeft verdedigt ten nadele van hemzelf zegt mij veel over hem als persoon, maar dat terzijde. Het grote plan vanaf januari is geweest dat Ted, Garcia2 al in het vizier had om hem als hoofdtrainer te benoemen. Waarom? Omdat Ted zijn connecties in Spanje heeft en zo met Garcia Spaanse spelers kan halen en daar weer aan verdienen. Garcia en Ted kennen elkaar al 16 jaar en Ted heeft Garcia dan ook binnengehaald en Pusic mocht zijn eigen staf niet kiezen. Medespeler nummer 1 is Leon ten Voorde, die heeft de gehele periode de opdracht gekregen om een zo'n negatief mogelijk beeld van Pusic te schetsen en zo een sentiment rondom deze man te creëren dat uiteindelijk een excuus zou vormen voor Pusic zijn ontslag. Ik zeg dus niet dat Pusic is ontslagen DOOR Leon, zeker niet, maar deze heeft een hele grote rol gehad om de man zo negatief mogelijk neer te zetten en te bekritiseren. Dat soms kritiek op zijn plaats was zeker, maar ook zeker niet altijd. Medespeler nummer 2 is Brama met Garcia2 die fungeerden als informanten voor Leon. Dat wil zeggen, zij waren Leon's "betrouwbare bronnen" en lekten leugens voor het creëren van het eerder genoemde sentiment dat bijvoorbeeld er geen chemie meer zou zijn, dat Brama de ware coach was etc. Iedereen gelooft wat Leon schrijft, zonder het na te vragen aan de personen waar het verhaal werkelijk iedere keer omdraait. Pusic wordt afgeschilderd als een tactisch onbenul met verdedigend voetbal die geen spelers beter maakt (mede door Leon en supporters die dat beamen wegens de geziene wedstrijden) maar wat mensen niet willen zien is het volgende. 1 de spelers van het team afgelopen seizoen zijn KKD spelers, gehaald naar de maatstaven van de KKD.. en daarom worden er dus zoveel nieuwe spelers gehaald voor de Eredivisie. Ze kunnen niet veel meer dan ze gepresteerd hebben dit seizoen. 2 De KKD heeft zo'n ander dynamiek dan de Eredivisie, dat mensen niet willen inzien dat Pusic juist tactisch dit team defensief heeft neergezet om een zekerheid voor het kampioenschap te bouwen. Maar los van die feiten. Nu wordt er een negatieve sfeer rondom Pusic neergezet en een positieve voor Garcia, terwijl wat er ook zal gebeuren je deze twee nooit gaat kunnen vergelijken. Garcia en Ted praten over zogenaamd dezelfde voetbalvisie en dat Garcia die wel heeft en Pusic die niet had, maar... Garcia gaat spelers krijgen naar de maatstaven van de Eredivisie waarmee aanvallend voetbal gespeeld kan worden want dat past ook meer bij de Eredivisie. Lang verhaal kort, Pusic is genaaid van meerdere kanten. En voor de mensen die dit niet willen geloven of er hun ogen voor sluiten en liever naar wat de media hen voorschotelt willen luisteren... de waarheid is hard ;)
    Haha wat een onzin verhaal. Heb afgelopen jaar elke week 1 a 2 trainingen gezien. En alles wat jij hier schrijft was anders wel opgevallen.
  • 18 May 2019 om 00:33
    • Quote van 17 May 2019 om 23:31
      Misschien moet je hem juist niet willen kneden, maar laten gaan en mocht het nodig zijn bijsturen. Elke jonge trainer heeft (veel) advies nodig, maar heeft zelf ook een visie. Met kneden creëer je direct de volgende onrust binnen de club.
    Laten gaan en bijsturen waar nodig. Dank voor deze woorden Boes...., want in dat opzicht bedoelde ik kneden. Hij heeft nog niet echt een duidelijke spelweg of tactiek uitgestippeld vermoed ik.....
  • 17 May 2019 om 23:36
    • Quote van 17 May 2019 om 21:54
      Zeker. Ik wil even benadrukken dat dit van een betrouwbare bron komt. Vanaf januari speelt er al een achterbaks spelletje zich af intern. Hoofdrolspelers: Ted van Leeuwen, Garcia Garcia, Brama en Leon ten Voorde (dat zijn de mensen die betrokken zijn zover ik weet, misschien een tweetal meer). Begin bij het begin met een voorbeeld dat laat zien dat Ted zijn eigen agenda heeft en de opperbaas is. Gevalletje Hölscher, die moest en zou spelen terwijl Pusic dat totaal niet zag zitten want Ted verdiende daar de centen mee. Dat Pusic dat nooit benoemt heeft en zelfs dit in heeft verdedigt ten nadele van hemzelf zegt mij veel over hem als persoon, maar dat terzijde. Het grote plan vanaf januari is geweest dat Ted, Garcia2 al in het vizier had om hem als hoofdtrainer te benoemen. Waarom? Omdat Ted zijn connecties in Spanje heeft en zo met Garcia Spaanse spelers kan halen en daar weer aan verdienen. Garcia en Ted kennen elkaar al 16 jaar en Ted heeft Garcia dan ook binnengehaald en Pusic mocht zijn eigen staf niet kiezen. Medespeler nummer 1 is Leon ten Voorde, die heeft de gehele periode de opdracht gekregen om een zo'n negatief mogelijk beeld van Pusic te schetsen en zo een sentiment rondom deze man te creëren dat uiteindelijk een excuus zou vormen voor Pusic zijn ontslag. Ik zeg dus niet dat Pusic is ontslagen DOOR Leon, zeker niet, maar deze heeft een hele grote rol gehad om de man zo negatief mogelijk neer te zetten en te bekritiseren. Dat soms kritiek op zijn plaats was zeker, maar ook zeker niet altijd. Medespeler nummer 2 is Brama met Garcia2 die fungeerden als informanten voor Leon. Dat wil zeggen, zij waren Leon's "betrouwbare bronnen" en lekten leugens voor het creëren van het eerder genoemde sentiment dat bijvoorbeeld er geen chemie meer zou zijn, dat Brama de ware coach was etc. Iedereen gelooft wat Leon schrijft, zonder het na te vragen aan de personen waar het verhaal werkelijk iedere keer omdraait. Pusic wordt afgeschilderd als een tactisch onbenul met verdedigend voetbal die geen spelers beter maakt (mede door Leon en supporters die dat beamen wegens de geziene wedstrijden) maar wat mensen niet willen zien is het volgende. 1 de spelers van het team afgelopen seizoen zijn KKD spelers, gehaald naar de maatstaven van de KKD.. en daarom worden er dus zoveel nieuwe spelers gehaald voor de Eredivisie. Ze kunnen niet veel meer dan ze gepresteerd hebben dit seizoen. 2 De KKD heeft zo'n ander dynamiek dan de Eredivisie, dat mensen niet willen inzien dat Pusic juist tactisch dit team defensief heeft neergezet om een zekerheid voor het kampioenschap te bouwen. Maar los van die feiten. Nu wordt er een negatieve sfeer rondom Pusic neergezet en een positieve voor Garcia, terwijl wat er ook zal gebeuren je deze twee nooit gaat kunnen vergelijken. Garcia en Ted praten over zogenaamd dezelfde voetbalvisie en dat Garcia die wel heeft en Pusic die niet had, maar... Garcia gaat spelers krijgen naar de maatstaven van de Eredivisie waarmee aanvallend voetbal gespeeld kan worden want dat past ook meer bij de Eredivisie. Lang verhaal kort, Pusic is genaaid van meerdere kanten. En voor de mensen die dit niet willen geloven of er hun ogen voor sluiten en liever naar wat de media hen voorschotelt willen luisteren... de waarheid is hard ;)
    Weet je wat hard is? Domme complot theorieën blijven verkondigen hier, man ga een boek schrijven of zo, jij bent helemaal compleet paranoia.
  • 17 May 2019 om 23:31
    • Quote van 17 May 2019 om 22:38
      Ik ben benieuwd naar deze 3-eenheid. Ik zie het als een voordeel dat Garcia nog maar net 'afgestudeerd' is. Dat maakt hem nog 'kneedbaar' voor Fredjen.
    Misschien moet je hem juist niet willen kneden, maar laten gaan en mocht het nodig zijn bijsturen. Elke jonge trainer heeft (veel) advies nodig, maar heeft zelf ook een visie. Met kneden creëer je direct de volgende onrust binnen de club.
  • 17 May 2019 om 22:38
    Ik ben benieuwd naar deze 3-eenheid. Ik zie het als een voordeel dat Garcia nog maar net 'afgestudeerd' is. Dat maakt hem nog 'kneedbaar' voor Fredjen.
  • 17 May 2019 om 22:34
    • Quote van 17 May 2019 om 22:22
      Exact en exact op je eerste stuk. Wat betreft Brama weet ik niet wat zijn belang hier in is, misschien dat Ted hem iets heeft belooft omdat Ted het via Brama als erg geloofwaardig kon spelen.. we gaan het nog zien. Geloof me, dit verhaal gaat nog een keer exact zoals het hoort naar buiten komen. En je mag vinden van Pusic wat je wilt, ik ken de man niet persoonlijk verder maar ik weet wel van mijn bron dat hij zowel tactisch als wisselend het via een bepaalde tactiek heeft gedaan dat zou aansluiten op de KKD, de mogelijkheid van het gehele team en de zekerheid voor het kampioenschap. Dat verdedigende slechte voetbal is namelijk niet zijn stijl. Maar hopelijk krijgt hij een mooie kans om dat aan mensen te laten zien.
    Zoals ik net zei, dan zal het vast nog een keer naar buiten gebracht worden. Als je kijkt naar jong az uit bijv. die hebben zoveel kansen gehad dat je gewoon geluk hebt gehad dat je daar gewonnen hebt. Top oss en zoveel wedstrijden meer. Dat had niks met tactiek te maken. Thuis tegen dordrecht zag je na een half uur al dat twente niet ging scoren, meneer zet niks om. Geen goede wissel niks. Maargoed we gaan het in de toekomst zien.
  • 17 May 2019 om 22:31
    • Quote van 17 May 2019 om 21:54
      Zeker. Ik wil even benadrukken dat dit van een betrouwbare bron komt. Vanaf januari speelt er al een achterbaks spelletje zich af intern. Hoofdrolspelers: Ted van Leeuwen, Garcia Garcia, Brama en Leon ten Voorde (dat zijn de mensen die betrokken zijn zover ik weet, misschien een tweetal meer). Begin bij het begin met een voorbeeld dat laat zien dat Ted zijn eigen agenda heeft en de opperbaas is. Gevalletje Hölscher, die moest en zou spelen terwijl Pusic dat totaal niet zag zitten want Ted verdiende daar de centen mee. Dat Pusic dat nooit benoemt heeft en zelfs dit in heeft verdedigt ten nadele van hemzelf zegt mij veel over hem als persoon, maar dat terzijde. Het grote plan vanaf januari is geweest dat Ted, Garcia2 al in het vizier had om hem als hoofdtrainer te benoemen. Waarom? Omdat Ted zijn connecties in Spanje heeft en zo met Garcia Spaanse spelers kan halen en daar weer aan verdienen. Garcia en Ted kennen elkaar al 16 jaar en Ted heeft Garcia dan ook binnengehaald en Pusic mocht zijn eigen staf niet kiezen. Medespeler nummer 1 is Leon ten Voorde, die heeft de gehele periode de opdracht gekregen om een zo'n negatief mogelijk beeld van Pusic te schetsen en zo een sentiment rondom deze man te creëren dat uiteindelijk een excuus zou vormen voor Pusic zijn ontslag. Ik zeg dus niet dat Pusic is ontslagen DOOR Leon, zeker niet, maar deze heeft een hele grote rol gehad om de man zo negatief mogelijk neer te zetten en te bekritiseren. Dat soms kritiek op zijn plaats was zeker, maar ook zeker niet altijd. Medespeler nummer 2 is Brama met Garcia2 die fungeerden als informanten voor Leon. Dat wil zeggen, zij waren Leon's "betrouwbare bronnen" en lekten leugens voor het creëren van het eerder genoemde sentiment dat bijvoorbeeld er geen chemie meer zou zijn, dat Brama de ware coach was etc. Iedereen gelooft wat Leon schrijft, zonder het na te vragen aan de personen waar het verhaal werkelijk iedere keer omdraait. Pusic wordt afgeschilderd als een tactisch onbenul met verdedigend voetbal die geen spelers beter maakt (mede door Leon en supporters die dat beamen wegens de geziene wedstrijden) maar wat mensen niet willen zien is het volgende. 1 de spelers van het team afgelopen seizoen zijn KKD spelers, gehaald naar de maatstaven van de KKD.. en daarom worden er dus zoveel nieuwe spelers gehaald voor de Eredivisie. Ze kunnen niet veel meer dan ze gepresteerd hebben dit seizoen. 2 De KKD heeft zo'n ander dynamiek dan de Eredivisie, dat mensen niet willen inzien dat Pusic juist tactisch dit team defensief heeft neergezet om een zekerheid voor het kampioenschap te bouwen. Maar los van die feiten. Nu wordt er een negatieve sfeer rondom Pusic neergezet en een positieve voor Garcia, terwijl wat er ook zal gebeuren je deze twee nooit gaat kunnen vergelijken. Garcia en Ted praten over zogenaamd dezelfde voetbalvisie en dat Garcia die wel heeft en Pusic die niet had, maar... Garcia gaat spelers krijgen naar de maatstaven van de Eredivisie waarmee aanvallend voetbal gespeeld kan worden want dat past ook meer bij de Eredivisie. Lang verhaal kort, Pusic is genaaid van meerdere kanten. En voor de mensen die dit niet willen geloven of er hun ogen voor sluiten en liever naar wat de media hen voorschotelt willen luisteren... de waarheid is hard ;)
    Kan me een soortgelijk verhaal herinneren van een ander forumlid op dit forum een paar maanden geleden. Mocht dit waar zijn is het dus nog steeds niet afgelopen met spelletjes binnen onze club. Echter is deze selectie naar mijn mening wel eredivisiewaardig op een paar posities na en met een aanvallende trainer waren we denk ik ook kampioen geworden. Verder vraag ik me af hoezo Brama aan dit soort spelletjes zou meewerken.
  • 17 May 2019 om 22:25
    • Quote van 17 May 2019 om 22:16
      Nog een aanvulling, mocht dit allemaal zo zijn dan komt pusic daar vast wel een keer mee naar buiten. Al kan dat jaren duren.
    Ik hoop dat hij dat doet. Maar ik denk dat hij zal wachten tot het rond is financieel en ook met een nieuwe cub want het open kaart spelen kan ook nadelen krijgen voor hem ook al verteld hij dan de waarheid.
  • 17 May 2019 om 22:24
    • Quote van 17 May 2019 om 22:21
      Wat een onzin zeg. Dus jij wilt zeggen dat leon ten voorde een grote rol heeft gespeeld in het ontslag van pusic. Dit is echt het grappigste wat ik deze week heb gehoord hier. Straks ga jij nog beweren dat ja die, Messi en Enschede 78 ook in het complot zaten.
    En jij bent net zoals de genoemde forumleden er een die er zijn ogen voor dicht doet. Hij heeft zeker een grote rol gespeeld want hij bracht leugens naar buiten en speelde in op de meningen van supporters. Maar nogmaals, als je niet wilt geloven wat intern en ondertussen extern bekend begint te worden dan moet je vooral in je droomwereld blijven hangen.
  • 17 May 2019 om 22:22
    • Quote van 17 May 2019 om 22:12
      wat holscher betreft, dat viel velen dit seizoen wel op. Iedereen wist vooraf dat holscher het niveau niet aankon dus dat hij moest spelen van ted hebben meerderen hier ook zo ervaren. Ten voorde laat zich nu wel erg lovend uit, anders had hij zijn kritiek wel geuit dat het de zoveelste doorgeschoven assistent was. Ik wil echt wel geloven dat het niet helemaal legaal gegaan is. Echter blijf ik erbij dat pusic tactisch niet sterk is en dat hij ook niet kan wisselen, geen wedstrijd om kan zetten. De tegenstanders hebben de grootste kansen gemist, beetje meer pech en het was heel anders afgelopen. Waarom zou brama met ted meedoen? Dat er na jong ajax veel is omgezet is duidelijk en ik geloof niet dat dit van pusic komt. Brama heeft een grote rol gehad in het kampioenschap en is ook een echte leider. Waarom zou hij met ted meedoen?
    Exact en exact op je eerste stuk. Wat betreft Brama weet ik niet wat zijn belang hier in is, misschien dat Ted hem iets heeft belooft omdat Ted het via Brama als erg geloofwaardig kon spelen.. we gaan het nog zien. Geloof me, dit verhaal gaat nog een keer exact zoals het hoort naar buiten komen. En je mag vinden van Pusic wat je wilt, ik ken de man niet persoonlijk verder maar ik weet wel van mijn bron dat hij zowel tactisch als wisselend het via een bepaalde tactiek heeft gedaan dat zou aansluiten op de KKD, de mogelijkheid van het gehele team en de zekerheid voor het kampioenschap. Dat verdedigende slechte voetbal is namelijk niet zijn stijl. Maar hopelijk krijgt hij een mooie kans om dat aan mensen te laten zien.
  • 17 May 2019 om 22:21
    • Quote van 17 May 2019 om 21:54
      Zeker. Ik wil even benadrukken dat dit van een betrouwbare bron komt. Vanaf januari speelt er al een achterbaks spelletje zich af intern. Hoofdrolspelers: Ted van Leeuwen, Garcia Garcia, Brama en Leon ten Voorde (dat zijn de mensen die betrokken zijn zover ik weet, misschien een tweetal meer). Begin bij het begin met een voorbeeld dat laat zien dat Ted zijn eigen agenda heeft en de opperbaas is. Gevalletje Hölscher, die moest en zou spelen terwijl Pusic dat totaal niet zag zitten want Ted verdiende daar de centen mee. Dat Pusic dat nooit benoemt heeft en zelfs dit in heeft verdedigt ten nadele van hemzelf zegt mij veel over hem als persoon, maar dat terzijde. Het grote plan vanaf januari is geweest dat Ted, Garcia2 al in het vizier had om hem als hoofdtrainer te benoemen. Waarom? Omdat Ted zijn connecties in Spanje heeft en zo met Garcia Spaanse spelers kan halen en daar weer aan verdienen. Garcia en Ted kennen elkaar al 16 jaar en Ted heeft Garcia dan ook binnengehaald en Pusic mocht zijn eigen staf niet kiezen. Medespeler nummer 1 is Leon ten Voorde, die heeft de gehele periode de opdracht gekregen om een zo'n negatief mogelijk beeld van Pusic te schetsen en zo een sentiment rondom deze man te creëren dat uiteindelijk een excuus zou vormen voor Pusic zijn ontslag. Ik zeg dus niet dat Pusic is ontslagen DOOR Leon, zeker niet, maar deze heeft een hele grote rol gehad om de man zo negatief mogelijk neer te zetten en te bekritiseren. Dat soms kritiek op zijn plaats was zeker, maar ook zeker niet altijd. Medespeler nummer 2 is Brama met Garcia2 die fungeerden als informanten voor Leon. Dat wil zeggen, zij waren Leon's "betrouwbare bronnen" en lekten leugens voor het creëren van het eerder genoemde sentiment dat bijvoorbeeld er geen chemie meer zou zijn, dat Brama de ware coach was etc. Iedereen gelooft wat Leon schrijft, zonder het na te vragen aan de personen waar het verhaal werkelijk iedere keer omdraait. Pusic wordt afgeschilderd als een tactisch onbenul met verdedigend voetbal die geen spelers beter maakt (mede door Leon en supporters die dat beamen wegens de geziene wedstrijden) maar wat mensen niet willen zien is het volgende. 1 de spelers van het team afgelopen seizoen zijn KKD spelers, gehaald naar de maatstaven van de KKD.. en daarom worden er dus zoveel nieuwe spelers gehaald voor de Eredivisie. Ze kunnen niet veel meer dan ze gepresteerd hebben dit seizoen. 2 De KKD heeft zo'n ander dynamiek dan de Eredivisie, dat mensen niet willen inzien dat Pusic juist tactisch dit team defensief heeft neergezet om een zekerheid voor het kampioenschap te bouwen. Maar los van die feiten. Nu wordt er een negatieve sfeer rondom Pusic neergezet en een positieve voor Garcia, terwijl wat er ook zal gebeuren je deze twee nooit gaat kunnen vergelijken. Garcia en Ted praten over zogenaamd dezelfde voetbalvisie en dat Garcia die wel heeft en Pusic die niet had, maar... Garcia gaat spelers krijgen naar de maatstaven van de Eredivisie waarmee aanvallend voetbal gespeeld kan worden want dat past ook meer bij de Eredivisie. Lang verhaal kort, Pusic is genaaid van meerdere kanten. En voor de mensen die dit niet willen geloven of er hun ogen voor sluiten en liever naar wat de media hen voorschotelt willen luisteren... de waarheid is hard ;)
    Wat een onzin zeg. Dus jij wilt zeggen dat leon ten voorde een grote rol heeft gespeeld in het ontslag van pusic. Dit is echt het grappigste wat ik deze week heb gehoord hier. Straks ga jij nog beweren dat ja die, Messi en Enschede 78 ook in het complot zaten.
  • 17 May 2019 om 22:16
    Ted heeft zeker goede zaken gedaan voor Twente en ik verwacht dat hij dit voor komend seizoen ook doet. Echter hij doet het voor zichzelf en niet voor de club. Daar kan je iets van vinden. Als je echter over een aantal jaren wellicht, het financiëel weer op order hebt is de hele achterban tevreden
  • 17 May 2019 om 22:16
    • Quote van 17 May 2019 om 21:54
      Zeker. Ik wil even benadrukken dat dit van een betrouwbare bron komt. Vanaf januari speelt er al een achterbaks spelletje zich af intern. Hoofdrolspelers: Ted van Leeuwen, Garcia Garcia, Brama en Leon ten Voorde (dat zijn de mensen die betrokken zijn zover ik weet, misschien een tweetal meer). Begin bij het begin met een voorbeeld dat laat zien dat Ted zijn eigen agenda heeft en de opperbaas is. Gevalletje Hölscher, die moest en zou spelen terwijl Pusic dat totaal niet zag zitten want Ted verdiende daar de centen mee. Dat Pusic dat nooit benoemt heeft en zelfs dit in heeft verdedigt ten nadele van hemzelf zegt mij veel over hem als persoon, maar dat terzijde. Het grote plan vanaf januari is geweest dat Ted, Garcia2 al in het vizier had om hem als hoofdtrainer te benoemen. Waarom? Omdat Ted zijn connecties in Spanje heeft en zo met Garcia Spaanse spelers kan halen en daar weer aan verdienen. Garcia en Ted kennen elkaar al 16 jaar en Ted heeft Garcia dan ook binnengehaald en Pusic mocht zijn eigen staf niet kiezen. Medespeler nummer 1 is Leon ten Voorde, die heeft de gehele periode de opdracht gekregen om een zo'n negatief mogelijk beeld van Pusic te schetsen en zo een sentiment rondom deze man te creëren dat uiteindelijk een excuus zou vormen voor Pusic zijn ontslag. Ik zeg dus niet dat Pusic is ontslagen DOOR Leon, zeker niet, maar deze heeft een hele grote rol gehad om de man zo negatief mogelijk neer te zetten en te bekritiseren. Dat soms kritiek op zijn plaats was zeker, maar ook zeker niet altijd. Medespeler nummer 2 is Brama met Garcia2 die fungeerden als informanten voor Leon. Dat wil zeggen, zij waren Leon's "betrouwbare bronnen" en lekten leugens voor het creëren van het eerder genoemde sentiment dat bijvoorbeeld er geen chemie meer zou zijn, dat Brama de ware coach was etc. Iedereen gelooft wat Leon schrijft, zonder het na te vragen aan de personen waar het verhaal werkelijk iedere keer omdraait. Pusic wordt afgeschilderd als een tactisch onbenul met verdedigend voetbal die geen spelers beter maakt (mede door Leon en supporters die dat beamen wegens de geziene wedstrijden) maar wat mensen niet willen zien is het volgende. 1 de spelers van het team afgelopen seizoen zijn KKD spelers, gehaald naar de maatstaven van de KKD.. en daarom worden er dus zoveel nieuwe spelers gehaald voor de Eredivisie. Ze kunnen niet veel meer dan ze gepresteerd hebben dit seizoen. 2 De KKD heeft zo'n ander dynamiek dan de Eredivisie, dat mensen niet willen inzien dat Pusic juist tactisch dit team defensief heeft neergezet om een zekerheid voor het kampioenschap te bouwen. Maar los van die feiten. Nu wordt er een negatieve sfeer rondom Pusic neergezet en een positieve voor Garcia, terwijl wat er ook zal gebeuren je deze twee nooit gaat kunnen vergelijken. Garcia en Ted praten over zogenaamd dezelfde voetbalvisie en dat Garcia die wel heeft en Pusic die niet had, maar... Garcia gaat spelers krijgen naar de maatstaven van de Eredivisie waarmee aanvallend voetbal gespeeld kan worden want dat past ook meer bij de Eredivisie. Lang verhaal kort, Pusic is genaaid van meerdere kanten. En voor de mensen die dit niet willen geloven of er hun ogen voor sluiten en liever naar wat de media hen voorschotelt willen luisteren... de waarheid is hard ;)
    Nog een aanvulling, mocht dit allemaal zo zijn dan komt pusic daar vast wel een keer mee naar buiten. Al kan dat jaren duren.
  • 17 May 2019 om 22:12
    • Quote van 17 May 2019 om 21:54
      Zeker. Ik wil even benadrukken dat dit van een betrouwbare bron komt. Vanaf januari speelt er al een achterbaks spelletje zich af intern. Hoofdrolspelers: Ted van Leeuwen, Garcia Garcia, Brama en Leon ten Voorde (dat zijn de mensen die betrokken zijn zover ik weet, misschien een tweetal meer). Begin bij het begin met een voorbeeld dat laat zien dat Ted zijn eigen agenda heeft en de opperbaas is. Gevalletje Hölscher, die moest en zou spelen terwijl Pusic dat totaal niet zag zitten want Ted verdiende daar de centen mee. Dat Pusic dat nooit benoemt heeft en zelfs dit in heeft verdedigt ten nadele van hemzelf zegt mij veel over hem als persoon, maar dat terzijde. Het grote plan vanaf januari is geweest dat Ted, Garcia2 al in het vizier had om hem als hoofdtrainer te benoemen. Waarom? Omdat Ted zijn connecties in Spanje heeft en zo met Garcia Spaanse spelers kan halen en daar weer aan verdienen. Garcia en Ted kennen elkaar al 16 jaar en Ted heeft Garcia dan ook binnengehaald en Pusic mocht zijn eigen staf niet kiezen. Medespeler nummer 1 is Leon ten Voorde, die heeft de gehele periode de opdracht gekregen om een zo'n negatief mogelijk beeld van Pusic te schetsen en zo een sentiment rondom deze man te creëren dat uiteindelijk een excuus zou vormen voor Pusic zijn ontslag. Ik zeg dus niet dat Pusic is ontslagen DOOR Leon, zeker niet, maar deze heeft een hele grote rol gehad om de man zo negatief mogelijk neer te zetten en te bekritiseren. Dat soms kritiek op zijn plaats was zeker, maar ook zeker niet altijd. Medespeler nummer 2 is Brama met Garcia2 die fungeerden als informanten voor Leon. Dat wil zeggen, zij waren Leon's "betrouwbare bronnen" en lekten leugens voor het creëren van het eerder genoemde sentiment dat bijvoorbeeld er geen chemie meer zou zijn, dat Brama de ware coach was etc. Iedereen gelooft wat Leon schrijft, zonder het na te vragen aan de personen waar het verhaal werkelijk iedere keer omdraait. Pusic wordt afgeschilderd als een tactisch onbenul met verdedigend voetbal die geen spelers beter maakt (mede door Leon en supporters die dat beamen wegens de geziene wedstrijden) maar wat mensen niet willen zien is het volgende. 1 de spelers van het team afgelopen seizoen zijn KKD spelers, gehaald naar de maatstaven van de KKD.. en daarom worden er dus zoveel nieuwe spelers gehaald voor de Eredivisie. Ze kunnen niet veel meer dan ze gepresteerd hebben dit seizoen. 2 De KKD heeft zo'n ander dynamiek dan de Eredivisie, dat mensen niet willen inzien dat Pusic juist tactisch dit team defensief heeft neergezet om een zekerheid voor het kampioenschap te bouwen. Maar los van die feiten. Nu wordt er een negatieve sfeer rondom Pusic neergezet en een positieve voor Garcia, terwijl wat er ook zal gebeuren je deze twee nooit gaat kunnen vergelijken. Garcia en Ted praten over zogenaamd dezelfde voetbalvisie en dat Garcia die wel heeft en Pusic die niet had, maar... Garcia gaat spelers krijgen naar de maatstaven van de Eredivisie waarmee aanvallend voetbal gespeeld kan worden want dat past ook meer bij de Eredivisie. Lang verhaal kort, Pusic is genaaid van meerdere kanten. En voor de mensen die dit niet willen geloven of er hun ogen voor sluiten en liever naar wat de media hen voorschotelt willen luisteren... de waarheid is hard ;)
    wat holscher betreft, dat viel velen dit seizoen wel op. Iedereen wist vooraf dat holscher het niveau niet aankon dus dat hij moest spelen van ted hebben meerderen hier ook zo ervaren. Ten voorde laat zich nu wel erg lovend uit, anders had hij zijn kritiek wel geuit dat het de zoveelste doorgeschoven assistent was. Ik wil echt wel geloven dat het niet helemaal legaal gegaan is. Echter blijf ik erbij dat pusic tactisch niet sterk is en dat hij ook niet kan wisselen, geen wedstrijd om kan zetten. De tegenstanders hebben de grootste kansen gemist, beetje meer pech en het was heel anders afgelopen. Waarom zou brama met ted meedoen? Dat er na jong ajax veel is omgezet is duidelijk en ik geloof niet dat dit van pusic komt. Brama heeft een grote rol gehad in het kampioenschap en is ook een echte leider. Waarom zou hij met ted meedoen?
  • 17 May 2019 om 22:05
    • Quote van 17 May 2019 om 20:59
      Als je visie hebt en je denkt daar de juiste persoon voor te hebben dan moet je wel durven harde noten te kraken. En dat is precies wat Ted doet. Of het gewenste resultaat ermee word bereikt is voor een ieder in de toekomst verscholen. En wat pusic betreft die is kampioen geworden Oké,Maar ik denk dat niemand hier tegen datzelfde voetbal aan wil kijken,En daarmee in de degradatiezorgen terecht komt.
    Zie mijn lange verhaal hieronder. Je zou niet tegen datzelfde voetbal aankijken en je zou niet degraderen want dan zou Pusic andere spelers tot zijn beschikking hebben in een andere divisie die om andere tactieken vraagt. Dat Pusic kampioen is geworden met dat slechte voetbal was een plan, even schijt aan alles en iedereen er van vond maar dat bracht Twente terug. En dat wil dus niet zeggen dat dat zijn favoriete stijl van spelen is en zo kun je de man niet kenmerken. Maar mensen die verder willen en durven te kijken dan hun neus lang is zullen begrijpen wat ik bedoel.
  • 17 May 2019 om 22:03
    • Quote van 17 May 2019 om 21:59
      Door wie? Toch vooral door al die supporters die ook de vorige trainers hebben weggepest!
    Zie mijn reactie op onlyfctwente hieronder..
  • 17 May 2019 om 21:59
    • Quote van 17 May 2019 om 19:24
      Is toch werkelijk waar niet te bevatten wat voor doorgestoken kaart hier is gespeeld. Gelukkig bevestigt dit alles mijn bron en heb ik alleen maar meer medelijden met Pusic hoe met die man is omgegaan
    Door wie? Toch vooral door al die supporters die ook de vorige trainers hebben weggepest!
  • 17 May 2019 om 21:54
    • Quote van 17 May 2019 om 21:21
      Kun je uitleggen?
    Zeker. Ik wil even benadrukken dat dit van een betrouwbare bron komt. Vanaf januari speelt er al een achterbaks spelletje zich af intern. Hoofdrolspelers: Ted van Leeuwen, Garcia Garcia, Brama en Leon ten Voorde (dat zijn de mensen die betrokken zijn zover ik weet, misschien een tweetal meer). Begin bij het begin met een voorbeeld dat laat zien dat Ted zijn eigen agenda heeft en de opperbaas is. Gevalletje Hölscher, die moest en zou spelen terwijl Pusic dat totaal niet zag zitten want Ted verdiende daar de centen mee. Dat Pusic dat nooit benoemt heeft en zelfs dit in heeft verdedigt ten nadele van hemzelf zegt mij veel over hem als persoon, maar dat terzijde. Het grote plan vanaf januari is geweest dat Ted, Garcia2 al in het vizier had om hem als hoofdtrainer te benoemen. Waarom? Omdat Ted zijn connecties in Spanje heeft en zo met Garcia Spaanse spelers kan halen en daar weer aan verdienen. Garcia en Ted kennen elkaar al 16 jaar en Ted heeft Garcia dan ook binnengehaald en Pusic mocht zijn eigen staf niet kiezen. Medespeler nummer 1 is Leon ten Voorde, die heeft de gehele periode de opdracht gekregen om een zo'n negatief mogelijk beeld van Pusic te schetsen en zo een sentiment rondom deze man te creëren dat uiteindelijk een excuus zou vormen voor Pusic zijn ontslag. Ik zeg dus niet dat Pusic is ontslagen DOOR Leon, zeker niet, maar deze heeft een hele grote rol gehad om de man zo negatief mogelijk neer te zetten en te bekritiseren. Dat soms kritiek op zijn plaats was zeker, maar ook zeker niet altijd. Medespeler nummer 2 is Brama met Garcia2 die fungeerden als informanten voor Leon. Dat wil zeggen, zij waren Leon's "betrouwbare bronnen" en lekten leugens voor het creëren van het eerder genoemde sentiment dat bijvoorbeeld er geen chemie meer zou zijn, dat Brama de ware coach was etc. Iedereen gelooft wat Leon schrijft, zonder het na te vragen aan de personen waar het verhaal werkelijk iedere keer omdraait. Pusic wordt afgeschilderd als een tactisch onbenul met verdedigend voetbal die geen spelers beter maakt (mede door Leon en supporters die dat beamen wegens de geziene wedstrijden) maar wat mensen niet willen zien is het volgende. 1 de spelers van het team afgelopen seizoen zijn KKD spelers, gehaald naar de maatstaven van de KKD.. en daarom worden er dus zoveel nieuwe spelers gehaald voor de Eredivisie. Ze kunnen niet veel meer dan ze gepresteerd hebben dit seizoen. 2 De KKD heeft zo'n ander dynamiek dan de Eredivisie, dat mensen niet willen inzien dat Pusic juist tactisch dit team defensief heeft neergezet om een zekerheid voor het kampioenschap te bouwen. Maar los van die feiten. Nu wordt er een negatieve sfeer rondom Pusic neergezet en een positieve voor Garcia, terwijl wat er ook zal gebeuren je deze twee nooit gaat kunnen vergelijken. Garcia en Ted praten over zogenaamd dezelfde voetbalvisie en dat Garcia die wel heeft en Pusic die niet had, maar... Garcia gaat spelers krijgen naar de maatstaven van de Eredivisie waarmee aanvallend voetbal gespeeld kan worden want dat past ook meer bij de Eredivisie. Lang verhaal kort, Pusic is genaaid van meerdere kanten. En voor de mensen die dit niet willen geloven of er hun ogen voor sluiten en liever naar wat de media hen voorschotelt willen luisteren... de waarheid is hard ;)
  • 17 May 2019 om 21:28
    Mooie woorden; nu daden
  • 17 May 2019 om 21:21
    • Quote van 17 May 2019 om 19:24
      Is toch werkelijk waar niet te bevatten wat voor doorgestoken kaart hier is gespeeld. Gelukkig bevestigt dit alles mijn bron en heb ik alleen maar meer medelijden met Pusic hoe met die man is omgegaan
    Kun je uitleggen?
  • 17 May 2019 om 21:13
    • Quote van 17 May 2019 om 20:59
      Als je visie hebt en je denkt daar de juiste persoon voor te hebben dan moet je wel durven harde noten te kraken. En dat is precies wat Ted doet. Of het gewenste resultaat ermee word bereikt is voor een ieder in de toekomst verscholen. En wat pusic betreft die is kampioen geworden Oké,Maar ik denk dat niemand hier tegen datzelfde voetbal aan wil kijken,En daarmee in de degradatiezorgen terecht komt.
    Ander team, andere spelers, andere tegenstanders, andere speelwijze, andere eisen, andere competitie, enz, enz. Er zijn zoveel verschillende variabelen, dat het onmogelijk is om kkd en de eredivisie met elkaar te vergelijken. Er is dus op voorhand niet te voorspellen hoe de wedstrijden zullen verlopen, hoe de trainer zal functioneren en hoe erop gereageerd wordt. Dus of Pusic het goed zou doen, of niet in de eredivisie, valt niet te voorspellen. Laat staan dat je, aan de hand van prestaties uit het verleden, kunt afleiden dat hij meteen zou degraderen. En als op voorhand wordt gegarandeerd dat het team met baggervoetbal zeker is van een plek in het linkerrijtje, en dat het met mooi voetbal, het moeilijk zal worden om je zelfs te handhaven in de eredivisie, waar kiest men dan voor, denk je?
  • 17 May 2019 om 20:59
    • Quote van 17 May 2019 om 19:24
      Is toch werkelijk waar niet te bevatten wat voor doorgestoken kaart hier is gespeeld. Gelukkig bevestigt dit alles mijn bron en heb ik alleen maar meer medelijden met Pusic hoe met die man is omgegaan
    Als je visie hebt en je denkt daar de juiste persoon voor te hebben dan moet je wel durven harde noten te kraken. En dat is precies wat Ted doet. Of het gewenste resultaat ermee word bereikt is voor een ieder in de toekomst verscholen. En wat pusic betreft die is kampioen geworden Oké,Maar ik denk dat niemand hier tegen datzelfde voetbal aan wil kijken,En daarmee in de degradatiezorgen terecht komt.
  • 17 May 2019 om 20:48
    • Quote van 17 May 2019 om 20:11
      hoe is Pusic er terecht gekomen dan? In het degradatiejaar heeft hij het ontslag van hake en verbeek ook overleefd, zet ik mijn vraagtekens ook bij hoe dit dan gegaan is.
    Zie volgende link: https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/286572/fc-twente-stelt-pusic-aan-als-assistent-van-hake/ TvL is even vergeten dat hij MP had aangesteld....
  • 17 May 2019 om 20:11
    • Quote van 17 May 2019 om 19:24
      Is toch werkelijk waar niet te bevatten wat voor doorgestoken kaart hier is gespeeld. Gelukkig bevestigt dit alles mijn bron en heb ik alleen maar meer medelijden met Pusic hoe met die man is omgegaan
    hoe is Pusic er terecht gekomen dan? In het degradatiejaar heeft hij het ontslag van hake en verbeek ook overleefd, zet ik mijn vraagtekens ook bij hoe dit dan gegaan is.
  • 17 May 2019 om 20:04
    • Quote van 17 May 2019 om 19:24
      Is toch werkelijk waar niet te bevatten wat voor doorgestoken kaart hier is gespeeld. Gelukkig bevestigt dit alles mijn bron en heb ik alleen maar meer medelijden met Pusic hoe met die man is omgegaan
    Zakdoekje nodig??? Man welkom in de normale maatschappij, komt uit die droomwereld van je. En medelijden met Pusic? Nou die had ook geen medelijden na de ziveelste baggerpartij.
  • 17 May 2019 om 19:49
    • Quote van 17 May 2019 om 19:42
      Prima dat je iets anders zoekt dan het gemiddelde, maar ik ben bang dat je nu onder het gemiddelde gaat zitten.
    Anders is anders, je kan niet alles hebben he.
  • 17 May 2019 om 19:42
    Prima dat je iets anders zoekt dan het gemiddelde, maar ik ben bang dat je nu onder het gemiddelde gaat zitten.
  • 17 May 2019 om 19:27
    Ted weet het mooi te brengen. GG heeft net de opleiding afgerond dus de kennis is nog vers. Dat maakt dat GG natuurlijk een groot voordeel heeft ten opzichte van trainers als ten hag, want die opleiding is al wat langer geleden;)
  • 17 May 2019 om 19:24
    Is toch werkelijk waar niet te bevatten wat voor doorgestoken kaart hier is gespeeld. Gelukkig bevestigt dit alles mijn bron en heb ik alleen maar meer medelijden met Pusic hoe met die man is omgegaan
  • 17 May 2019 om 19:23
    Ik geloof in Ted en Garcia.
  • 17 May 2019 om 19:18
    Het idee is in ieder geval geweldig Ted, fris bloed en een frisse visie de club in brengen. Ik hoop dat GG het waar kan maken en dat er nog wat leuke spelers komen. Dan blijft het een gok, maar kan het ook zomaar weer smullen worden volgend jaar.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›