Eén miljoen voor spelersfonds: ''Het streefbedrag is haalbaar''

( 202 reacties)
Eén miljoen voor spelersfonds: ''Het streefbedrag is haalbaar''

Ted van Leeuwen heeft de taak om een eredivisiewaardig elftal neer te zetten bij FC Twente, zonder veel geld uit te geven. Om hem een beetje te helpen, is er een spelersfonds gemaakt. 

Via sponsoren wil de club anderhalf miljoen euro binnenhalen en dat bedrag mag Van Leeuwen gebruiken om de selectie te versterken. Inmiddels is er een miljoen euro opgehaald. ''We denken dat het streefbedrag nog steeds haalbaar is'', vertelt algemeen directeur Paul Van der Kraan in De Telegraaf. Het idee klinkt leuk voor de korte termijn, maar op de lange termijn heeft het ook nadelen.

De eerste anderhalf miljoen euro van toekomstige transferinkomsten moet namelijk gebruikt worden om de deelnemers van het spelersfonds af te lossen. Volgens Van der Kraan is er echter geen andere oplossing mogelijk om de selectie op een dusdanig niveau te krijgen. ''Het is voor ons balanceren op een koord. We moeten schulden aflossen, maar willen ook een zo goed mogelijk elftal neerzetten. Daarom hebben we voor deze constructie gekozen.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jul 2019 om 23:43
    • Quote van 14 Jul 2019 om 23:18
      Jeps alles komt neer op de kwaliteiten van Ted. Als Ted nu een paar fouten maakt qua aankoop zijn we serieus de sjaak. Hebben we überhaupt wel een scoutingssysteem? Of regelt Ted echt alles?
    TvL regelt alles..... EB+scouts, FR, GGG doen niets.... althans dat is wat jij denkt?
  • 14 Jul 2019 om 23:42
    • Quote van 14 Jul 2019 om 22:57
      Twente heeft geen reserve backs achter verhaegh en matos(is ook maar de vraag hoe goed hij is), geen spits en niet ruim in de buitenspelers. Er loopt verder teveel middelmaat rond en er zijn ook niks te veel middenvelders. Vuckic chronisch geblesseerd, de vraag is hoe brama terugkomt en verder espinosa (verdedigt niet mee, zal in de eredivisie een probleem kunnen worden) en daarachter holscher en vd heijden die tekort komen. Selahi ook afwachten.
    Reserve backs zal geen probleem zijn. Veel middelmaat? Wie? Vuckic doorloopt een individueel programma, juist om blessures te voorkomen... Brama gaat nog duren. Espinoza, waarom focussen op het niet mee verdedigen? Is m.i. een nr. 10... We zitten midden in de voorbereiding waar er zeker nog nieuwe spelers bij zullen komen.... gewoon afwachten.....
  • 14 Jul 2019 om 23:38
    • Quote van 14 Jul 2019 om 23:22
      Blijft een fout van Vettel.
    logisch....
  • 14 Jul 2019 om 23:22
    • Quote van 14 Jul 2019 om 20:55
      Hij wilde eerst er links langs, toen naar rechts en kon met blokkerende wielen en zonder downforce (te dicht op Max) niets meer..... hij werd "de passagier".....
    Blijft een fout van Vettel.
  • 14 Jul 2019 om 23:18
    • Quote van 14 Jul 2019 om 22:57
      Twente heeft geen reserve backs achter verhaegh en matos(is ook maar de vraag hoe goed hij is), geen spits en niet ruim in de buitenspelers. Er loopt verder teveel middelmaat rond en er zijn ook niks te veel middenvelders. Vuckic chronisch geblesseerd, de vraag is hoe brama terugkomt en verder espinosa (verdedigt niet mee, zal in de eredivisie een probleem kunnen worden) en daarachter holscher en vd heijden die tekort komen. Selahi ook afwachten.
    Jeps alles komt neer op de kwaliteiten van Ted. Als Ted nu een paar fouten maakt qua aankoop zijn we serieus de sjaak. Hebben we überhaupt wel een scoutingssysteem? Of regelt Ted echt alles?
  • 14 Jul 2019 om 22:57
    • Quote van 14 Jul 2019 om 22:44
      Alleen omdat er (nog) geen nieuwe spits is?
    Twente heeft geen reserve backs achter verhaegh en matos(is ook maar de vraag hoe goed hij is), geen spits en niet ruim in de buitenspelers. Er loopt verder teveel middelmaat rond en er zijn ook niks te veel middenvelders. Vuckic chronisch geblesseerd, de vraag is hoe brama terugkomt en verder espinosa (verdedigt niet mee, zal in de eredivisie een probleem kunnen worden) en daarachter holscher en vd heijden die tekort komen. Selahi ook afwachten.
  • 14 Jul 2019 om 22:44
    • Quote van 14 Jul 2019 om 22:30
      Juist, tot nu toe staat er gewoon geen ere divisie waardige selectie in het veld.
    Alleen omdat er (nog) geen nieuwe spits is?
  • 14 Jul 2019 om 22:30
    • Quote van 14 Jul 2019 om 15:07
      Denk niet dat dat het geval zal zijn. Ze trainen hard en scherp maar dat doet een ander ook normaal zijn we de underdog en ga je met 0-4 van de mat. Zal op dit moment niet weten wie ze er in mut knallen. Er moet echt wat bij komen bewijs tegen jong Ajax os er
    Juist, tot nu toe staat er gewoon geen ere divisie waardige selectie in het veld.
  • 14 Jul 2019 om 20:55
    • Quote van 14 Jul 2019 om 20:53
      Eerst blokkeerden z'n wielen daarna remde hij pas (te laat).
    Hij wilde eerst er links langs, toen naar rechts en kon met blokkerende wielen en zonder downforce (te dicht op Max) niets meer..... hij werd "de passagier".....
  • 14 Jul 2019 om 20:53
    Eerst blokkeerden z'n wielen daarna remde hij pas (te laat).
  • 14 Jul 2019 om 20:51
    • Quote van 14 Jul 2019 om 19:38
      Je zegt dat hij niet remt en dan remt hij te laat. Vergelijk het met Max VS Daniel vorig jaar in Baku, te dicht er achter en dan geen downforce meer. Dan kun je doen wat je wilt maar houd je er niets meer aan. Vergelijk het maar met rijden op een nat wegdek en dan snel proberen op te trekken.
    Ik had wat maten waar ik mee keek nagevraagd, misschien zat ik namelijk wel fout, die zeiden ook dat hij te laat/niet remden, maar het kan zijn dat die er ook naast zaten, maakt niet uit, het is gebeurd.
  • 14 Jul 2019 om 20:51
    • Quote van 14 Jul 2019 om 19:38
      Je zegt dat hij niet remt en dan remt hij te laat. Vergelijk het met Max VS Daniel vorig jaar in Baku, te dicht er achter en dan geen downforce meer. Dan kun je doen wat je wilt maar houd je er niets meer aan. Vergelijk het maar met rijden op een nat wegdek en dan snel proberen op te trekken.
    Ik had wat maten waar ik mee keek nagevraagd, misschien zat ik namelijk wel fout, die zeiden ook dat hij te laat/niet remden, maar het kan zijn dat die er ook naast zaten, maakt niet uit, het is gebeurd.
  • 14 Jul 2019 om 20:30
    • Quote van 14 Jul 2019 om 20:20
      Wie os die speler van FCT die bik Arsenal stage loopt?
    Ta-hik-ha
  • 14 Jul 2019 om 20:20
    Wie os die speler van FCT die bik Arsenal stage loopt?
  • 14 Jul 2019 om 19:38
    • Quote van 14 Jul 2019 om 19:03
      Hij kwam van achter, als hij remde was hij niet gebotst, hij remde te laat.
    Je zegt dat hij niet remt en dan remt hij te laat. Vergelijk het met Max VS Daniel vorig jaar in Baku, te dicht er achter en dan geen downforce meer. Dan kun je doen wat je wilt maar houd je er niets meer aan. Vergelijk het maar met rijden op een nat wegdek en dan snel proberen op te trekken.
  • 14 Jul 2019 om 19:03
    • Quote van 14 Jul 2019 om 18:55
      Hij heeft wel geremd daardoor blokkeerden zijn wielen. En als je wielen blokkeren kun je niet veel meer.
    Hij kwam van achter, als hij remde was hij niet gebotst, hij remde te laat.
  • 14 Jul 2019 om 18:55
    • Quote van 14 Jul 2019 om 16:54
      Vettel remde toch juist niet?
    Hij heeft wel geremd daardoor blokkeerden zijn wielen. En als je wielen blokkeren kun je niet veel meer.
  • 14 Jul 2019 om 17:08
    • Quote van 14 Jul 2019 om 16:59
      Gevaarlijk hier om mof te zeggen;-)
    Scheiß egal het was gewoon een actie om die andere spaghetti vretter te beschermen. En nu ga ik na die andere moffen gucken Schalke......BIEM 0-1
  • 14 Jul 2019 om 16:59
    • Quote van 14 Jul 2019 om 16:44
      Of ga er dan rechts voor bij.... Weet je wat mijn vrouw zij!!! vieze kut mof ohhhhh foeiii
    Gevaarlijk hier om mof te zeggen;-)
  • 14 Jul 2019 om 16:55
    • Quote van 14 Jul 2019 om 16:44
      Of ga er dan rechts voor bij.... Weet je wat mijn vrouw zij!!! vieze kut mof ohhhhh foeiii
    Haha, lekker bezig.
  • 14 Jul 2019 om 16:54
    • Quote van 14 Jul 2019 om 16:43
      Euh dat deed Vettel, iets te hard
    Vettel remde toch juist niet?
  • 14 Jul 2019 om 16:47
    Waar is die Germantukker,verklaar jij is, wat dit voor aktie was, van jou Landgenoot.
  • 14 Jul 2019 om 16:44
    • Quote van 14 Jul 2019 om 16:38
      Echt he, rem in ieder geval dan.
    Of ga er dan rechts voor bij.... Weet je wat mijn vrouw zij!!! vieze kut mof ohhhhh foeiii
  • 14 Jul 2019 om 16:43
    • Quote van 14 Jul 2019 om 16:38
      Echt he, rem in ieder geval dan.
    Euh dat deed Vettel, iets te hard
  • 14 Jul 2019 om 16:38
    • Quote van 14 Jul 2019 om 16:36
      Kloten Vettel.
    Echt he, rem in ieder geval dan.
  • 14 Jul 2019 om 16:36
    Kloten Vettel.
  • 14 Jul 2019 om 16:01
    • Quote van 14 Jul 2019 om 15:51
      Ze kan ze beter nu hebben dan over 3 wedstrijden. Je zou maar tegen Sparta moeten met een half compleet team. Dat zou kostbaar punten verlies zijn. PSV is iedere punt winst idd.
    Precies dat. Degradatiejaar begonnen ze met een thuisnederlaag tegen vvv dacht ik, dat is ook slecht voor het vertrouwen. Met een half elftal kun je dan beter psv treffen idd. Anderzijds zit je ook niet te wachten op 0-6.
  • 14 Jul 2019 om 15:51
    • Quote van 14 Jul 2019 om 15:38
      Normaal verlies je idd. Dus ieder punt is een bonus tegen PSV. Kleine kans maar de bal is rond etc ;))
    Ze kan ze beter nu hebben dan over 3 wedstrijden. Je zou maar tegen Sparta moeten met een half compleet team. Dat zou kostbaar punten verlies zijn. PSV is iedere punt winst idd.
  • 14 Jul 2019 om 15:41
    • Quote van 14 Jul 2019 om 15:07
      Denk niet dat dat het geval zal zijn. Ze trainen hard en scherp maar dat doet een ander ook normaal zijn we de underdog en ga je met 0-4 van de mat. Zal op dit moment niet weten wie ze er in mut knallen. Er moet echt wat bij komen bewijs tegen jong Ajax os er
    Juist Messi! In deze formatie ga je er dik af. Als ze in ieder geval maar gretig zijn en er boven op zitten. Dan heeft elke tegenstander het lastig in de Veste.
  • 14 Jul 2019 om 15:38
    • Quote van 14 Jul 2019 om 15:07
      Denk niet dat dat het geval zal zijn. Ze trainen hard en scherp maar dat doet een ander ook normaal zijn we de underdog en ga je met 0-4 van de mat. Zal op dit moment niet weten wie ze er in mut knallen. Er moet echt wat bij komen bewijs tegen jong Ajax os er
    Normaal verlies je idd. Dus ieder punt is een bonus tegen PSV. Kleine kans maar de bal is rond etc ;))
  • 14 Jul 2019 om 15:24
    • Quote van 14 Jul 2019 om 15:22
      Brama is niet fit en word niet fit tegen PSV dat duurt nog een poosje.Straks weer rustig brengen en minuten laten maken en zorgen dat ie na de winterstop weer van waarde is.
    Hebben met Verhaegh gelukkig een leider in huus. Tegen Jong Ajax schijnt het best stabile te zijn geweest.
  • 14 Jul 2019 om 15:23
    • Quote van 14 Jul 2019 om 15:16
      Twente linksback op stage bij Arsenal. Raar dat zijn contract niet verlengd is. https://mobile.twitter.com/DailyCannon/status/1150125711614775296
    Taha, tsja…… Er is bij FCT jeugd het laatste jaar meer uitgaand dan binnenkomend talent. Of wat als talent werdt gezien is alweer vertrokken. T'is niet veelbelovend, het lijkt wat chaotisch bij ons FCT.
  • 14 Jul 2019 om 15:22
    • Quote van 14 Jul 2019 om 15:16
      Winst RKC. Grun gelijk of winst (die hebben ook problemen). Heerenveen zit volgens mij ook in de financiele schijt. W-G-G of W-W-G moet mogelijk zijn.

      Voorwaarde is wel dat Vuckic, Espinosa en Brama fit zijn. Het middenveld is momenteel verschrikkelijk fragiel. Verdediging ziet er goed uit. Flanken niks geen problemen. Rest die Spits, maar die zal vast wel op het laatste moment binnenkomen.

      Tegen PSV. Alles beter dan een 0-3 is mooi meegenomen.
    Brama is niet fit en word niet fit tegen PSV dat duurt nog een poosje.Straks weer rustig brengen en minuten laten maken en zorgen dat ie na de winterstop weer van waarde is.
  • 14 Jul 2019 om 15:22
    • Quote van 14 Jul 2019 om 15:16
      Winst RKC. Grun gelijk of winst (die hebben ook problemen). Heerenveen zit volgens mij ook in de financiele schijt. W-G-G of W-W-G moet mogelijk zijn.

      Voorwaarde is wel dat Vuckic, Espinosa en Brama fit zijn. Het middenveld is momenteel verschrikkelijk fragiel. Verdediging ziet er goed uit. Flanken niks geen problemen. Rest die Spits, maar die zal vast wel op het laatste moment binnenkomen.

      Tegen PSV. Alles beter dan een 0-3 is mooi meegenomen.
    Het is ook niet voor niks dat Ted er nog twee middenvelders bij wil halen.
  • 14 Jul 2019 om 15:16
    Twente linksback op stage bij Arsenal. Raar dat zijn contract niet verlengd is. https://mobile.twitter.com/DailyCannon/status/1150125711614775296
  • 14 Jul 2019 om 15:16
    • Quote van 14 Jul 2019 om 14:28
      Is dat realistisch als je tegen psv, groningen, rkc, heerenveen en utrecht speelt?
    Winst RKC. Grun gelijk of winst (die hebben ook problemen). Heerenveen zit volgens mij ook in de financiele schijt. W-G-G of W-W-G moet mogelijk zijn.

    Voorwaarde is wel dat Vuckic, Espinosa en Brama fit zijn. Het middenveld is momenteel verschrikkelijk fragiel. Verdediging ziet er goed uit. Flanken niks geen problemen. Rest die Spits, maar die zal vast wel op het laatste moment binnenkomen.

    Tegen PSV. Alles beter dan een 0-3 is mooi meegenomen.
  • 14 Jul 2019 om 15:11
    Zo nu tijd voor Formule 1 knallen Max.
  • 14 Jul 2019 om 15:09
    • Quote van 14 Jul 2019 om 15:07
      Denk niet dat dat het geval zal zijn. Ze trainen hard en scherp maar dat doet een ander ook normaal zijn we de underdog en ga je met 0-4 van de mat. Zal op dit moment niet weten wie ze er in mut knallen. Er moet echt wat bij komen bewijs tegen jong Ajax os er
    Belangrijkste is een spits denk ik en nog goede middenvelder, en hopen op off day PSV en win top dag.
  • 14 Jul 2019 om 15:07
    • Quote van 14 Jul 2019 om 15:01
      Inderdaad ieder punt tegen PSV is een bonus en zal voor een enorme boost kunnen zorgen, dan zal het bier nog beter smaken.
    Denk niet dat dat het geval zal zijn. Ze trainen hard en scherp maar dat doet een ander ook normaal zijn we de underdog en ga je met 0-4 van de mat. Zal op dit moment niet weten wie ze er in mut knallen. Er moet echt wat bij komen bewijs tegen jong Ajax os er
  • 14 Jul 2019 om 15:01
    • Quote van 14 Jul 2019 om 14:59
      Ja en elke punt meer is meegenomen, maar zou mooi zijn as je tegen PSV gelijkt een knaller uit deelt ....maar moet PSV off day hebben en wij top dag, en dan die 10 bier erbij wat een top avond moat
    Inderdaad ieder punt tegen PSV is een bonus en zal voor een enorme boost kunnen zorgen, dan zal het bier nog beter smaken.
  • 14 Jul 2019 om 15:00
    • Quote van 14 Jul 2019 om 14:57
      Groningen moet opzich ook wel te doen zijn toch?
    Groningen (uit) is een 50%-50% wedstrijd, op z'n best. Dus een puntje daar zou leuk zijn. We zijn daar inderdaad niet kansloos.
  • 14 Jul 2019 om 14:59
    • Quote van 14 Jul 2019 om 14:54
      Heerenveen uit 3 punten? Ik hoop het maar denk het niet. RKC moet je winnen, Utrecht thuis een punt. En dan hopen op een extra punt in 1 van die andere wedstrijden.
    Ja en elke punt meer is meegenomen, maar zou mooi zijn as je tegen PSV gelijkt een knaller uit deelt ....maar moet PSV off day hebben en wij top dag, en dan die 10 bier erbij wat een top avond moat
  • 14 Jul 2019 om 14:57
    • Quote van 14 Jul 2019 om 14:54
      Heerenveen uit 3 punten? Ik hoop het maar denk het niet. RKC moet je winnen, Utrecht thuis een punt. En dan hopen op een extra punt in 1 van die andere wedstrijden.
    Groningen moet opzich ook wel te doen zijn toch?
  • 14 Jul 2019 om 14:54
    • Quote van 14 Jul 2019 om 14:39
      Ik denk dat 7 wel mogelijk is, psv mooi meegenomen puntje, tel ik niet mee, rkc:3 groningen:1, heerenveen: ook wel 3.
    Heerenveen uit 3 punten? Ik hoop het maar denk het niet. RKC moet je winnen, Utrecht thuis een punt. En dan hopen op een extra punt in 1 van die andere wedstrijden.
  • 14 Jul 2019 om 14:51
    Laten we het op 34 punten in 34 wedstrijden,Mooi gemiddelde en veilig. Wat je meer haalt mooi mee genomen. En op de helft van de competitie kunnen wij het altijd nog bijstellen.
  • 14 Jul 2019 om 14:39
    • Quote van 14 Jul 2019 om 14:34
      Denk eerder 4 max 5 punten RKC moet je winnen daarna ergens een gelijkspelletje.
    Ik denk dat 7 wel mogelijk is, psv mooi meegenomen puntje, tel ik niet mee, rkc:3 groningen:1, heerenveen: ook wel 3.
  • 14 Jul 2019 om 14:38
    Op dit moment teken ik voor 1 punt in 10 wedstrijden. ;-)
  • 14 Jul 2019 om 14:34
    • Quote van 14 Jul 2019 om 14:28
      Is dat realistisch als je tegen psv, groningen, rkc, heerenveen en utrecht speelt?
    Denk eerder 4 max 5 punten RKC moet je winnen daarna ergens een gelijkspelletje.
  • 14 Jul 2019 om 14:32
    Liever de Tour kijken haha.
  • 14 Jul 2019 om 14:28
    Met z'n allen naar de kerk op zondag is misschien een beter idee dan elkaar hier op dit forum lastig vallen?
  • 14 Jul 2019 om 14:28
    Met z'n allen naar de kerk op zondag is misschien een beter idee dan elkaar hier op dit forum lastig vallen?
  • 14 Jul 2019 om 14:28
    • Quote van 14 Jul 2019 om 14:08
      En de eerste 5 wedstrijden minimaal 7 punten pakken………..
    Is dat realistisch als je tegen psv, groningen, rkc, heerenveen en utrecht speelt?
  • 14 Jul 2019 om 14:17
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:58
      Ik denk dat Ja Die moet hopen dat Successupporter geen aangifte tegen hem gaat doen.
    En toch weer een poging doen he, minnne gast ben je ook. Zegt genoeg dat dit wéér van jou moet komen. Aangifte tegen SSer, laster. Of tegen ANS, remember je post...je weet precies welke ik bedoel. Schijnheilige.
  • 14 Jul 2019 om 14:08
    • Quote van 14 Jul 2019 om 14:03
      Hahahahaha wat een kindercrèche hier, ik lach me dood man en dat op zondag middag. Vandaag Elkaar excuses aanbieden en volgende week vliegen ze elkaar weer in de haren (of anderen). Wordt tijd dat het voetbal weer begint.
    En de eerste 5 wedstrijden minimaal 7 punten pakken………..
  • 14 Jul 2019 om 14:05
    • Quote van 14 Jul 2019 om 14:03
      Hahahahaha wat een kindercrèche hier, ik lach me dood man en dat op zondag middag. Vandaag Elkaar excuses aanbieden en volgende week vliegen ze elkaar weer in de haren (of anderen). Wordt tijd dat het voetbal weer begint.
    Doe het ook niet graag maar ik ging te ver.
  • 14 Jul 2019 om 14:03
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:58
      Ik denk dat Ja Die moet hopen dat Successupporter geen aangifte tegen hem gaat doen.
    Ans ik heb gezegd wat ik moest zeggen, ga niet op mijn knieën om te smeken om geen aangifte te doen. Als hij dat zou willen doen moet hij dat doen. Ik heb gezegd dat ik me zo niet had mogen uit drukken en laten gaan, maar verder vind ik het goed wat hij ook doet. Ik negeer hem vanaf nu volledig, en mocht hij aangifte willen doen dan is hij daar vrij in, maar gelukkig weten ze op het bureau ook dat ik niet zomaar begin met ruzie maken. Maar goed ik hoop dat dit klaar is en ik negeer hem vanaf nu volledig.
  • 14 Jul 2019 om 14:03
    Hahahahaha wat een kindercrèche hier, ik lach me dood man en dat op zondag middag. Vandaag Elkaar excuses aanbieden en volgende week vliegen ze elkaar weer in de haren (of anderen). Wordt tijd dat het voetbal weer begint.
  • 14 Jul 2019 om 14:01
    • Quote van 14 Jul 2019 om 13:50
      Prima. Als je iemand respecteert, krijg je dat vanzelf terug, zo zie ik het......
    Dat kunnen juliie dan tijdens een biertje bespreken. Hier is genoeg respect onder elkaar.
  • 14 Jul 2019 om 13:52
    • Quote van 14 Jul 2019 om 13:32
      Precies, dank je!
    Je vergeet dat Ja Die zijn excuses heeft aangeboden..... dat zou Suc6 ook kunnen doen. Daarna kun je weer bij nul beginnen..... Respect betaalt zichzelf terug.....
  • 14 Jul 2019 om 13:50
    • Quote van 14 Jul 2019 om 13:31
      Nou veel plezier dan! Op elk potje past een deksel! Het is klaar, jij kunt ook heel goed zuigen!
    Prima. Als je iemand respecteert, krijg je dat vanzelf terug, zo zie ik het......
  • 14 Jul 2019 om 13:32
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:15
      Het is de omgekeerde wereld hier. SS is niet zo begonnen. Dat is in de loop van de tijd ontstaan omdat die steeds naar beneden gehaald wordt. Hij heeft in het begin gewoon zijn mening gegeven en Ja Die is begonnen deze naar beneden te halen. Dat doet die bij iedereen die in zijn ogen niet positief is of dezelfde mening heeft als Ja Die zelf!
      Ja Die heeft de eigenschap om zelf mensen met de grond gelijk te maken en als mensen het dan terug doen op dezelfde manier gaat die in het slachtofferrol zitten. Hij moet zijn eigen teksten eens teruglezen.
    Precies, dank je!
  • 14 Jul 2019 om 13:31
    • Quote van 14 Jul 2019 om 13:23
      Tsja, jouw reactie zegt veel.... Ik weet zeker dat ik gewoon een biertje kan drinken met Ja Die, dus......
    Nou veel plezier dan! Op elk potje past een deksel! Het is klaar, jij kunt ook heel goed zuigen!
  • 14 Jul 2019 om 13:23
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:57
      hahahaha,
      Wat een simplitische reactie op een normale constatering.
      Denk je nu echt dat ik hier alles serieus neem?
      Wat SS zegt is voor zijn rekening.
      Ik vind de reactie daarop zwaar overdreven en over de grens. Zegt veel over je karakter.
      Er lopen veel gekken rond in deze wereld en Ja Die is er 1 van!
      Hoop dat ik nooit met dat soort mensen daadwerkelijk in contact kom. Kan je leven kosten!
    Tsja, jouw reactie zegt veel.... Ik weet zeker dat ik gewoon een biertje kan drinken met Ja Die, dus......
  • 14 Jul 2019 om 13:20
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:58
      Ik denk dat Ja Die moet hopen dat Successupporter geen aangifte tegen hem gaat doen.
    Ik snap werkelijk jou reactie eerder niet. En van meer forumleden. Goed gedaan JaDie...respect. Zeker goed van hem om zijn excuses aan te bieden, maar dat respect???
  • 14 Jul 2019 om 13:16
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:48
      Ok TC. Klaar nu.
    Ja BAM, het is klaar nu....
  • 14 Jul 2019 om 12:58
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:48
      Ok TC. Klaar nu.
    Ik denk dat Ja Die moet hopen dat Successupporter geen aangifte tegen hem gaat doen.
  • 14 Jul 2019 om 12:48
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:42
      Het doet er niet toe wie wat wel of niet begint Scorpio.Het doet ertoe wie begint met zuigen, provoceren, veroordelen en in hokjes plaatsen van andere mede forum leden. In dit geval begon Ss-er dus....wetende dat hij hier iets mee los zou maken bij Ja Die.


      Het is gewoon een ratje...niets minder.....
    Ok TC. Klaar nu.
  • 14 Jul 2019 om 12:43
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:18
      Hierbij aan alle forumleden ik weet dat ik vanmorgen te ver ben gegaan in mijn reactie op SS, ik was net wakker en dan lees je dat hij me zonder dat ik pad nog deel aan de discussie Heb, wederom door SS voor aso uitgemaakt word en waarin hij ook zegt Abfuheren, dan reageer ik heftig en niet goed op dat moment, maar zoals ik al aangaf net wakker. Niet helemaal goed te praten absoluut niet, maar ook niet tof om zo wakker te worden. Ik heb de verkeerde woordkeuze en foute dingen geuit tegen SS, ik had eerst een bak koffie moeten drinken. Maar ik bied hierbij mijn excuses aan voor mijn reactie op SS, en dat is oprecht. Ik zal de reactie dan ook verwijderen. Mijn oprechte excuses voor mijn uitlatingen. Ik zal vanaf nu SS volldedig negeren. En ik hoop alleen dat de mensen die ss steunen hem ook aanspreken op zijn gedrag.
    Volwassen post kerel....respect!
  • 14 Jul 2019 om 12:42
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:15
      Het is de omgekeerde wereld hier. SS is niet zo begonnen. Dat is in de loop van de tijd ontstaan omdat die steeds naar beneden gehaald wordt. Hij heeft in het begin gewoon zijn mening gegeven en Ja Die is begonnen deze naar beneden te halen. Dat doet die bij iedereen die in zijn ogen niet positief is of dezelfde mening heeft als Ja Die zelf!
      Ja Die heeft de eigenschap om zelf mensen met de grond gelijk te maken en als mensen het dan terug doen op dezelfde manier gaat die in het slachtofferrol zitten. Hij moet zijn eigen teksten eens teruglezen.
    Het doet er niet toe wie wat wel of niet begint Scorpio.Het doet ertoe wie begint met zuigen, provoceren, veroordelen en in hokjes plaatsen van andere mede forum leden. In dit geval begon Ss-er dus....wetende dat hij hier iets mee los zou maken bij Ja Die.


    Het is gewoon een ratje...niets minder.....
  • 14 Jul 2019 om 12:35
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:15
      Nu ga ik de klasieker Cristine op Netflix kijken, daarna de Tour en misschien een stukje F1 tijdens de touretappe. Fijne middag.
    Blow al gezien op Netflix? Een echte aanrader kerel....
  • 14 Jul 2019 om 12:35
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:18
      Hierbij aan alle forumleden ik weet dat ik vanmorgen te ver ben gegaan in mijn reactie op SS, ik was net wakker en dan lees je dat hij me zonder dat ik pad nog deel aan de discussie Heb, wederom door SS voor aso uitgemaakt word en waarin hij ook zegt Abfuheren, dan reageer ik heftig en niet goed op dat moment, maar zoals ik al aangaf net wakker. Niet helemaal goed te praten absoluut niet, maar ook niet tof om zo wakker te worden. Ik heb de verkeerde woordkeuze en foute dingen geuit tegen SS, ik had eerst een bak koffie moeten drinken. Maar ik bied hierbij mijn excuses aan voor mijn reactie op SS, en dat is oprecht. Ik zal de reactie dan ook verwijderen. Mijn oprechte excuses voor mijn uitlatingen. Ik zal vanaf nu SS volldedig negeren. En ik hoop alleen dat de mensen die ss steunen hem ook aanspreken op zijn gedrag.
    Goed gedaan Ja Die, respect.
  • 14 Jul 2019 om 12:27
    geweldig Ja Die over je eigen schaduw gestapt..top...en negeer hem ..
  • 14 Jul 2019 om 12:24
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:18
      Hierbij aan alle forumleden ik weet dat ik vanmorgen te ver ben gegaan in mijn reactie op SS, ik was net wakker en dan lees je dat hij me zonder dat ik pad nog deel aan de discussie Heb, wederom door SS voor aso uitgemaakt word en waarin hij ook zegt Abfuheren, dan reageer ik heftig en niet goed op dat moment, maar zoals ik al aangaf net wakker. Niet helemaal goed te praten absoluut niet, maar ook niet tof om zo wakker te worden. Ik heb de verkeerde woordkeuze en foute dingen geuit tegen SS, ik had eerst een bak koffie moeten drinken. Maar ik bied hierbij mijn excuses aan voor mijn reactie op SS, en dat is oprecht. Ik zal de reactie dan ook verwijderen. Mijn oprechte excuses voor mijn uitlatingen. Ik zal vanaf nu SS volldedig negeren. En ik hoop alleen dat de mensen die ss steunen hem ook aanspreken op zijn gedrag.
    Excuses geaccepteerd.
    Als jij en SS nu afspreken dat jullie mekaar het bloed niet onder nagels vandaan halen en mekaar met rust laten dan is het klaar!
    Dit over en weer mekaar op de kast jagen is gewoon nutteloos. Laat mekaar in de waarde en als je het niet eens bent met iemands zienswijze reageer daar normaal op of helemaal niet. We weten niet wat de toekomst brengt.
    De meningen van iedereen is wel duidelijk. De ene is heel positief de andere minder of zelfs heel negatief. Dat is een toegevoegde waarde. Als we allemaal dezelfde mening hebben kunnen we dit forum wel sluiten. Ga mekaar niet bedreigen want dan ga je over de grens!
  • 14 Jul 2019 om 12:22
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:18
      Hierbij aan alle forumleden ik weet dat ik vanmorgen te ver ben gegaan in mijn reactie op SS, ik was net wakker en dan lees je dat hij me zonder dat ik pad nog deel aan de discussie Heb, wederom door SS voor aso uitgemaakt word en waarin hij ook zegt Abfuheren, dan reageer ik heftig en niet goed op dat moment, maar zoals ik al aangaf net wakker. Niet helemaal goed te praten absoluut niet, maar ook niet tof om zo wakker te worden. Ik heb de verkeerde woordkeuze en foute dingen geuit tegen SS, ik had eerst een bak koffie moeten drinken. Maar ik bied hierbij mijn excuses aan voor mijn reactie op SS, en dat is oprecht. Ik zal de reactie dan ook verwijderen. Mijn oprechte excuses voor mijn uitlatingen. Ik zal vanaf nu SS volldedig negeren. En ik hoop alleen dat de mensen die ss steunen hem ook aanspreken op zijn gedrag.
    Kijk, de volwassen optie, the high road. Netjes Ja Die. Respect.
  • 14 Jul 2019 om 12:21
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:33
      Ik begrijp je wel kerel. Ss-er is vies en laag bezig....telkens weer zuigen, tieren, (ver)oordelen en provoceren om vervolgens schijnheilig te doen....
    Thanks TC
  • 14 Jul 2019 om 12:20
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:15
      Het is de omgekeerde wereld hier. SS is niet zo begonnen. Dat is in de loop van de tijd ontstaan omdat die steeds naar beneden gehaald wordt. Hij heeft in het begin gewoon zijn mening gegeven en Ja Die is begonnen deze naar beneden te halen. Dat doet die bij iedereen die in zijn ogen niet positief is of dezelfde mening heeft als Ja Die zelf!
      Ja Die heeft de eigenschap om zelf mensen met de grond gelijk te maken en als mensen het dan terug doen op dezelfde manier gaat die in het slachtofferrol zitten. Hij moet zijn eigen teksten eens teruglezen.
    Exact. Met de kanttekening dat waar 2 bekvechten gewoon 2 schuld hebben. Maar ook dat 2 het kunnen beeindigen, of 1...………... de meest volwassene. Laten we kijken wie die rol begeert.
  • 14 Jul 2019 om 12:19
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:15
      Nu ga ik de klasieker Cristine op Netflix kijken, daarna de Tour en misschien een stukje F1 tijdens de touretappe. Fijne middag.
    Thanks voor je steun kerel.
  • 14 Jul 2019 om 12:19
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:15
      Het is de omgekeerde wereld hier. SS is niet zo begonnen. Dat is in de loop van de tijd ontstaan omdat die steeds naar beneden gehaald wordt. Hij heeft in het begin gewoon zijn mening gegeven en Ja Die is begonnen deze naar beneden te halen. Dat doet die bij iedereen die in zijn ogen niet positief is of dezelfde mening heeft als Ja Die zelf!
      Ja Die heeft de eigenschap om zelf mensen met de grond gelijk te maken en als mensen het dan terug doen op dezelfde manier gaat die in het slachtofferrol zitten. Hij moet zijn eigen teksten eens teruglezen.
    Hierin verschillen we van mening, imo is dit niet begonnen bij JaDie maar bij SSer hij is nl degene die keer op keer begint met opmerkingen als Aso, Crimineel,Snuivert etc. Het zij zo. Ik ga nu wat anders doen dan me irritiren op dit forum. Prettige middag.
  • 14 Jul 2019 om 12:18
    Hierbij aan alle forumleden ik weet dat ik vanmorgen te ver ben gegaan in mijn reactie op SS, ik was net wakker en dan lees je dat hij me zonder dat ik pad nog deel aan de discussie Heb, wederom door SS voor aso uitgemaakt word en waarin hij ook zegt Abfuheren, dan reageer ik heftig en niet goed op dat moment, maar zoals ik al aangaf net wakker. Niet helemaal goed te praten absoluut niet, maar ook niet tof om zo wakker te worden. Ik heb de verkeerde woordkeuze en foute dingen geuit tegen SS, ik had eerst een bak koffie moeten drinken. Maar ik bied hierbij mijn excuses aan voor mijn reactie op SS, en dat is oprecht. Ik zal de reactie dan ook verwijderen. Mijn oprechte excuses voor mijn uitlatingen. Ik zal vanaf nu SS volldedig negeren. En ik hoop alleen dat de mensen die ss steunen hem ook aanspreken op zijn gedrag.
  • 14 Jul 2019 om 12:15
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:58
      Wat SSer zegt is voor zijn rekening zeg je, dat geldt voor iedereen hier. Als dat het geval is waarom spreek je dan toch 1 persoon aan.
    Het is de omgekeerde wereld hier. SS is niet zo begonnen. Dat is in de loop van de tijd ontstaan omdat die steeds naar beneden gehaald wordt. Hij heeft in het begin gewoon zijn mening gegeven en Ja Die is begonnen deze naar beneden te halen. Dat doet die bij iedereen die in zijn ogen niet positief is of dezelfde mening heeft als Ja Die zelf!
    Ja Die heeft de eigenschap om zelf mensen met de grond gelijk te maken en als mensen het dan terug doen op dezelfde manier gaat die in het slachtofferrol zitten. Hij moet zijn eigen teksten eens teruglezen.
  • 14 Jul 2019 om 12:15
    Nu ga ik de klasieker Cristine op Netflix kijken, daarna de Tour en misschien een stukje F1 tijdens de touretappe. Fijne middag.
  • 14 Jul 2019 om 12:14
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:07
      Kijk even de laatste tijd terug viel best mee, en bij elke post over drugs, geweld enz beetje overdreven. Kijk een keer is het genoeg dat iemand je maar uitkaffert voor van alles en nog wat. En als ik Nou de shit beginnen was Ok, maar kom uit bed en lees dit meteen weer dan denk ik wtf? Hij zoekt me bewust op ook al ben ik er niet, hij moet mij hebben. Dat ik dan te heftig reageer met half slapende kop en dat gast te ver, ok dan. Maar ik kan met iedereen in de stad een biertje drinken of wat dan ook maar als je telkens overal voor uitgemaakt word, zonder dat jezelf in de discussie zit dan vind ik dat laag en vraag ik me af waarom? Wat heb ik jou nou gezegd om nu zo te reageren?
    Ik denk dat jijzelf niet weet dat zelfs in 'cool' mode, hoe geweldig pumped up en vol van adrenaline je overkomt. Er zijn enkelen die daar rekening mee houden, enkelen niet. Sommigen vinden het leuk om af en toe te stangen (maak ik me ook schuldig aan), af en toe provocderen.

    De enige remedie daartegen, mijn waarde Ja Die, is negeren. Bewust zijn dat dit het virtuele is, en dat niets van dit alles enig (meer)waarde heeft, dus geen enkele reden kan zijn voor een hoge bloeddruk.
  • 14 Jul 2019 om 12:09
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:04
      Kinderpsychologie 101: Negeren.
    Dat kan inderdaad tot een bepaald punt, wanneer ik in zijn (JaDie) z'n schoenen had gestaan kun je dat een tijdje doen. Maar er komt een punt dat het genoeg is, tot hier en niet verder, en dat punt heeft JaDie nu bereikt. En dat heeft SSer aan 1 persoon te danken, zichzelf, hij is keer op keer tegen JaDie aan het ageren/provoceren, en hij weet welke reacties hij dan krijgt, doelbewust gaat hij steeds over het randje, tja en nu heeft hij zichzelf in de vingers gesneden. Wie zich brand moet op de blaren zitten of in het geval van SSer, Liggen.
  • 14 Jul 2019 om 12:09
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:03
      Dat is ook niet de realiteit. Het ging een periode best goed, tuurlijk wel eens een discussie maar niet zoals nu. Dit is veroorzaakt door SSer, die heeft lopen provoceren, keer op keer. JaDie heeft zich lang netjes ingehouden, en ja hij heeft een korter lontje dan de gemiddelde forumbezoeker hier, en nu is die er klaar mee, na wéér een minne provocatie van die rat SSer. Woordkeuze had hij beter anders kunnen doen, maar ik begrijp heel goed dat hij helemaal klaar is met die SSer.
    Hoewel je begrip kunt hebben voor de reactie van Ja Die, is het niet de oplossing.... Tsa, het is zo simpel.... laten we ieders mening respecteren, zonder scheld- of schuttingwoorden....
  • 14 Jul 2019 om 12:07
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:59
      Daar heft hij toch zeer zeker zelf stoer over lopen doen? En elke keer als wij het over normen, waarden en goed gedrag hebben dan is er 1 die elke keer ertussen loopt te schreeuwen en wangedrag, drugs, geweld loopt te baggatelliseren. Dus, hij heeft toch zeer zeker ZELF het beeld over zichzelf geschetst?

      Schelden, vloeken, tieren, dreigen, week-in week-uit, jarenlang. Uitdelen maar nooit kunnen incasseren.

      Zo werkt het niet moat. Helaas.
    Kijk even de laatste tijd terug viel best mee, en bij elke post over drugs, geweld enz beetje overdreven. Kijk een keer is het genoeg dat iemand je maar uitkaffert voor van alles en nog wat. En als ik Nou de shit beginnen was Ok, maar kom uit bed en lees dit meteen weer dan denk ik wtf? Hij zoekt me bewust op ook al ben ik er niet, hij moet mij hebben. Dat ik dan te heftig reageer met half slapende kop en dat gast te ver, ok dan. Maar ik kan met iedereen in de stad een biertje drinken of wat dan ook maar als je telkens overal voor uitgemaakt word, zonder dat jezelf in de discussie zit dan vind ik dat laag en vraag ik me af waarom? Wat heb ik jou nou gezegd om nu zo te reageren?
  • 14 Jul 2019 om 12:06
    Wat is het weer gezellig hier!
  • 14 Jul 2019 om 12:04
    • Quote van 14 Jul 2019 om 12:03
      Dat is ook niet de realiteit. Het ging een periode best goed, tuurlijk wel eens een discussie maar niet zoals nu. Dit is veroorzaakt door SSer, die heeft lopen provoceren, keer op keer. JaDie heeft zich lang netjes ingehouden, en ja hij heeft een korter lontje dan de gemiddelde forumbezoeker hier, en nu is die er klaar mee, na wéér een minne provocatie van die rat SSer. Woordkeuze had hij beter anders kunnen doen, maar ik begrijp heel goed dat hij helemaal klaar is met die SSer.
    Kinderpsychologie 101: Negeren.
  • 14 Jul 2019 om 12:03
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:59
      Daar heft hij toch zeer zeker zelf stoer over lopen doen? En elke keer als wij het over normen, waarden en goed gedrag hebben dan is er 1 die elke keer ertussen loopt te schreeuwen en wangedrag, drugs, geweld loopt te baggatelliseren. Dus, hij heeft toch zeer zeker ZELF het beeld over zichzelf geschetst?

      Schelden, vloeken, tieren, dreigen, week-in week-uit, jarenlang. Uitdelen maar nooit kunnen incasseren.

      Zo werkt het niet moat. Helaas.
    Dat is ook niet de realiteit. Het ging een periode best goed, tuurlijk wel eens een discussie maar niet zoals nu. Dit is veroorzaakt door SSer, die heeft lopen provoceren, keer op keer. JaDie heeft zich lang netjes ingehouden, en ja hij heeft een korter lontje dan de gemiddelde forumbezoeker hier, en nu is die er klaar mee, na wéér een minne provocatie van die rat SSer. Woordkeuze had hij beter anders kunnen doen, maar ik begrijp heel goed dat hij helemaal klaar is met die SSer.
  • 14 Jul 2019 om 12:01
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:45
      Hoe oud ben je nu werkelijk?
      En heb je wel een opvoeding gehad?
      De manier hoe jij reageert is 1000x erger en dan wil je een ander de les lezen?
      Kijk eerst eens naar jezelf!
    in dit.. wat was er eerder ...de kip of het ei ..actie op reactie..van wie dan ook ..als iemand niet correct naar mij reageert dan reageer ik er niet eens op ..ik probeer naar iedereen het respect op te brengen .. maar niet iedereen reageert zo ..
  • 14 Jul 2019 om 12:01
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:59
      Wie heeft die bijdrage geschreven ? En als je ook maar iets verstand hebt, dan negeer je Successupporter toch. Doe ik al jaren.
    Dat is voor de een makkelijker als voor de ander Ans. Een keer is het mooi geweest er was niets aan de hand maar hij begint gewoon elke dag opnieuw.
  • 14 Jul 2019 om 11:59
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:56
      Post je dit ook tegen die kreupele SSer of lekker makkelijk alleen tegen JaDie?
    Wie heeft die bijdrage geschreven ? En als je ook maar iets verstand hebt, dan negeer je Successupporter toch. Doe ik al jaren.
  • 14 Jul 2019 om 11:59
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:53
      Dit slaat toch alles? Welke opvoeding heb jij eigenlijk gehad? Hij wordt uitgrnaakt voor crimineel, snuivert, aso en weet ik veel wat. Dat wordt door jou genegeerd en de reactie erop krijgt een reactie als deze? Je lijkt verdacht veel op die kreupele SSer...
    Daar heft hij toch zeer zeker zelf stoer over lopen doen? En elke keer als wij het over normen, waarden en goed gedrag hebben dan is er 1 die elke keer ertussen loopt te schreeuwen en wangedrag, drugs, geweld loopt te baggatelliseren. Dus, hij heeft toch zeer zeker ZELF het beeld over zichzelf geschetst?

    Schelden, vloeken, tieren, dreigen, week-in week-uit, jarenlang. Uitdelen maar nooit kunnen incasseren.

    Zo werkt het niet moat. Helaas.
  • 14 Jul 2019 om 11:58
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:57
      hahahaha,
      Wat een simplitische reactie op een normale constatering.
      Denk je nu echt dat ik hier alles serieus neem?
      Wat SS zegt is voor zijn rekening.
      Ik vind de reactie daarop zwaar overdreven en over de grens. Zegt veel over je karakter.
      Er lopen veel gekken rond in deze wereld en Ja Die is er 1 van!
      Hoop dat ik nooit met dat soort mensen daadwerkelijk in contact kom. Kan je leven kosten!
    Wat SSer zegt is voor zijn rekening zeg je, dat geldt voor iedereen hier. Als dat het geval is waarom spreek je dan toch 1 persoon aan.
  • 14 Jul 2019 om 11:57
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:53
      Dit slaat toch alles? Welke opvoeding heb jij eigenlijk gehad? Hij wordt uitgrnaakt voor crimineel, snuivert, aso en weet ik veel wat. Dat wordt door jou genegeerd en de reactie erop krijgt een reactie als deze? Je lijkt verdacht veel op die kreupele SSer...
    hahahaha,
    Wat een simplitische reactie op een normale constatering.
    Denk je nu echt dat ik hier alles serieus neem?
    Wat SS zegt is voor zijn rekening.
    Ik vind de reactie daarop zwaar overdreven en over de grens. Zegt veel over je karakter.
    Er lopen veel gekken rond in deze wereld en Ja Die is er 1 van!
    Hoop dat ik nooit met dat soort mensen daadwerkelijk in contact kom. Kan je leven kosten!
  • 14 Jul 2019 om 11:56
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:50
      Je hebt mij ook al het e.e.a. toegewenst maar dit is nog nooit vertoond op Tentefans. Terecht of onterecht het is triest, ontzettend triest.
    Post je dit ook tegen die kreupele SSer of lekker makkelijk alleen tegen JaDie?
  • 14 Jul 2019 om 11:55
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:45
      Hoe oud ben je nu werkelijk?
      En heb je wel een opvoeding gehad?
      De manier hoe jij reageert is 1000x erger en dan wil je een ander de les lezen?
      Kijk eerst eens naar jezelf!
    Is het tof hoe hij begint dan? Man waarom spreek jij hem niet eens aan op zijn gedrag? Dat vind jij wel normaal? Ik word wakker kijk zoals altijd ff op Twentefans en lees je dit gelijk weer, wat denk je hoe dat voelt steeds maar weer? En wat heeft mijn leeftijd daar mee te maken, het gaat er om dat hij bewust elke keer de confrontatie met mij opzoekt. Bewust doet hij dat en dan ben ik volgens jou weer fout? Waarom zeg je hem er niets van waar hij mee bezig Is? Je bent geen domme gast dus jij moet dat ook zien, maar je spreekt hem niet aan op zijn manieren dat vind ik jammer.
  • 14 Jul 2019 om 11:53
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:45
      Hoe oud ben je nu werkelijk?
      En heb je wel een opvoeding gehad?
      De manier hoe jij reageert is 1000x erger en dan wil je een ander de les lezen?
      Kijk eerst eens naar jezelf!
    Dit slaat toch alles? Welke opvoeding heb jij eigenlijk gehad? Hij wordt uitgrnaakt voor crimineel, snuivert, aso en weet ik veel wat. Dat wordt door jou genegeerd en de reactie erop krijgt een reactie als deze? Je lijkt verdacht veel op die kreupele SSer...
  • 14 Jul 2019 om 11:50
    Je hebt mij ook al het e.e.a. toegewenst maar dit is nog nooit vertoond op Tentefans. Terecht of onterecht het is triest, ontzettend triest.
  • 14 Jul 2019 om 11:50
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:39
      Never nooit geen aanleiding tot 'aangifte-waardige' posts. Never nooit.
    Doe ik ook niet BAM. Ik geef slechts aan dat ik Ja Die wel begrijp....
  • 14 Jul 2019 om 11:45
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:42
      Ook dat mag hij doen, ik sta op en.meneertje gaat zomaar verder? Waar slaat dat op dat is gewoon iemand vanaf de vroege ochtend willen provoceren. Ik vind dat zo laag en laf en dat terwijl ik gewoon in mijn bed lag was geen aanleiding voor. En als je dan zo begint provoceert je iemand en dat moet jij zelfs erkennen.
    Hoe oud ben je nu werkelijk?
    En heb je wel een opvoeding gehad?
    De manier hoe jij reageert is 1000x erger en dan wil je een ander de les lezen?
    Kijk eerst eens naar jezelf!
  • 14 Jul 2019 om 11:45
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:42
      Ook dat mag hij doen, ik sta op en.meneertje gaat zomaar verder? Waar slaat dat op dat is gewoon iemand vanaf de vroege ochtend willen provoceren. Ik vind dat zo laag en laf en dat terwijl ik gewoon in mijn bed lag was geen aanleiding voor. En als je dan zo begint provoceert je iemand en dat moet jij zelfs erkennen.
    Je bent iig klaarwakker…………
  • 14 Jul 2019 om 11:42
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:39
      Never nooit geen aanleiding tot 'aangifte-waardige' posts. Never nooit.
    Ook dat mag hij doen, ik sta op en.meneertje gaat zomaar verder? Waar slaat dat op dat is gewoon iemand vanaf de vroege ochtend willen provoceren. Ik vind dat zo laag en laf en dat terwijl ik gewoon in mijn bed lag was geen aanleiding voor. En als je dan zo begint provoceert je iemand en dat moet jij zelfs erkennen.
  • 14 Jul 2019 om 11:39
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:33
      Ik begrijp je wel kerel. Ss-er is vies en laag bezig....telkens weer zuigen, tieren, (ver)oordelen en provoceren om vervolgens schijnheilig te doen....
    Never nooit geen aanleiding tot 'aangifte-waardige' posts. Never nooit.
  • 14 Jul 2019 om 11:33
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:06
      Daar ben ik klaar mee het is nu klaar met dat vervelende figuur, wtf net wakker en hij begint zo weer elke dag weer!!!! En dat is volgens sommigen nog normaal ook? Ik ben er klaar met dat zielige figuur heb hem vaak genoeg gewaarschuwd laat me niet steeds kleineren, beledigen, door dat persoon. Ben er klaar mee echt waar wtf moet hij me elke dag hebben?
    Ik begrijp je wel kerel. Ss-er is vies en laag bezig....telkens weer zuigen, tieren, (ver)oordelen en provoceren om vervolgens schijnheilig te doen....
  • 14 Jul 2019 om 11:18
    • Quote van 14 Jul 2019 om 09:57
      Gewoon een criminele aso. Abführen!!!!
    Mijn besluit tot een maand 'negeren' aub even overnemen, beter voor het forum.
  • 14 Jul 2019 om 11:17
    en dat kan het nooit waard zijn ..
  • 14 Jul 2019 om 11:15
    van teveel stress kun je rare ziektes krijgen ..
  • 14 Jul 2019 om 11:08
    • Quote van 14 Jul 2019 om 11:05
      https://www.training-driftkikker.nl/
    Ga jij nu ook nog beginnen???? Spreek je mast SS aan op zijn gedrag ok.
  • 14 Jul 2019 om 11:06
    • Quote van 14 Jul 2019 om 10:58
      Of even 10 liter koffie drinken .
    Daar ben ik klaar mee het is nu klaar met dat vervelende figuur, wtf net wakker en hij begint zo weer elke dag weer!!!! En dat is volgens sommigen nog normaal ook? Ik ben er klaar met dat zielige figuur heb hem vaak genoeg gewaarschuwd laat me niet steeds kleineren, beledigen, door dat persoon. Ben er klaar mee echt waar wtf moet hij me elke dag hebben?
  • 14 Jul 2019 om 11:05
    https://www.training-driftkikker.nl/
  • 14 Jul 2019 om 10:59
    • Quote van 14 Jul 2019 om 09:57
      Gewoon een criminele aso. Abführen!!!!
    Het tegenovergestelde van respect is....?? En dan vraag jij je af waarom anderen zo op jou reageren? Triest!
  • 14 Jul 2019 om 10:58
    Of even 10 liter koffie drinken .
  • 14 Jul 2019 om 10:57
    Misschien eerst even tot 100 tellen?
  • 14 Jul 2019 om 10:49
    • Quote van 14 Jul 2019 om 09:52
      Stoer
    Untermensch.
  • 14 Jul 2019 om 10:41
    • Quote van 13 Jul 2019 om 16:30
      Loat Goan. Bij sommigen heb jij nu eenmaal een naam en daar kom je niet meer vanaf. Al post jij 10 jaar in perfect ABN en beantwoord je alles diplomatiek, wanneer je daarna 1 maal uit je slof schiet kruipen ze allemaal onder hun steen vandaan en janken ze elkaar in koor na, van zie je wel het is weer JaDie. SSer die doet alles om te zuigen en te provoceren, pure frustratie van hem omdat die 23 van 24 uur kreupel op bed ligt en moet wachten op z'n pilletje om weer enige levensstandaard te krijgen en ANS die heeft zich onlangs tov jou ook erg laten kennen, dus kort door de bocht, gewoon schijt aan hebben. Post wat je wilt posten en als ze het niet aanstaat lezen ze het maar niet.
    Hahahahaha merk al dat er weinig veranderd is en dat sommigen door de mand vallen naar anderen toe. Laat het seizoen maar snel beginnen heb er zin aan.
  • 14 Jul 2019 om 10:40
    • Quote van 14 Jul 2019 om 09:57
      Gewoon een criminele aso. Abführen!!!!
    En jou moeten ze tegen de muur zetten Ss-er.


    Je doet je afkorting eer aan, en dan doel ik op de afkorting die jij zo verafschuwde.....
  • 14 Jul 2019 om 10:14
    • Quote van 14 Jul 2019 om 09:57
      Gewoon een criminele aso. Abführen!!!!
    Wat heb jij een ongelooflijke PIL voor de kop. Werkelijk met iedereen ligt jij overhoop besef je dat toch eens. Nu kom je weer met Abführen aan,dan weet je al wat er weer komt vieze schijt mof dat je bent.
  • 14 Jul 2019 om 09:57
    • Quote van 13 Jul 2019 om 20:44
      ja die heeft een gouden hartje en is de vleesgeworden FCT man ik respecteer hem ook..
    Gewoon een criminele aso. Abführen!!!!
  • 14 Jul 2019 om 09:52
    • Quote van 13 Jul 2019 om 23:42
      Neem ff een pilletje kreupele loser.
    Stoer
  • 14 Jul 2019 om 07:10
    • Quote van 13 Jul 2019 om 16:58
      Spreek voor jezelf, als andere supporters wel de mogelijkheid hebben en bereid zijn een steentje bij te dragen als ze dat willen voor jouw kijkplezier wat is dan het probleem? Ik zei toch niet dat jij, meneer BAM, verplicht bent over de brug te komen?
    De laatste keer dat we met de pet rondgingen kwamen we niet verder dan. .... ? Juist.

    Toen zou het geld gaan naar functionele zaken, op het eind is het weer deels gestoken in schulden, vanwege de verdubbelaar.

    Jij mag doneren wat je wil, ik heb genoeg gedaan voor FCT. Ik blijf bij beenham, bier en dergelijke meuk. Ik ga niet de bonus van Ted betalen of de incompetentie van commercie compenseren, laat staan het salaris van Lely ophoesten

    De burger is gemelkt, de belastingbetaler is ongevraagd gemelkt. Geen rooie rotcent van Jantje modaal. Nu niet. Nooit niet.
  • 14 Jul 2019 om 01:01
    • Quote van 14 Jul 2019 om 00:15
      Volgens een niet betrouwbare bron wordt er dinsdag een nieuwe speler gepresenteerd. Het heeft weinig waarde maar ik dacht, laat ik het toch even melden.
    Bar le Duc?
  • 14 Jul 2019 om 00:15
    Volgens een niet betrouwbare bron wordt er dinsdag een nieuwe speler gepresenteerd. Het heeft weinig waarde maar ik dacht, laat ik het toch even melden.
  • 13 Jul 2019 om 23:54
    • Quote van 13 Jul 2019 om 20:44
      ja die heeft een gouden hartje en is de vleesgeworden FCT man ik respecteer hem ook..
    Haha daar proosten we op.
  • 13 Jul 2019 om 23:42
    • Quote van 13 Jul 2019 om 20:38
      Ik hoef niet serieus genomen te worden, ik neem het leven zelf ook niet zo serieus. Maar ook gezien waar ik op reageer?
    Makkelijk gezegd wanneer je geen leven hebt toch....
  • 13 Jul 2019 om 23:42
    • Quote van 13 Jul 2019 om 20:00
      Hahaha, wat een verschrikkelijke losers zijn jullie toch. Echt! Jullie drukken jullie zelf in een slachtoffer rol. Wat die anderen toch allemaal met jullie doen......zo stout en gemeen. En jullie bedoelen het nog wel zo goed! Ja, en dan kun je je niet meer inhouden hè? Logisch, dan moet je wel nare dingen zeggen, hele nare dingen. Wij tegen allemaal! Dat is hun eigen schuld.....huilie, huilie......Dat zal ze leren!!! - - - - Man groei op en gedraag je als een volwassen kerel. Zielepiet!
    Neem ff een pilletje kreupele loser.
  • 13 Jul 2019 om 20:52
    • Quote van 13 Jul 2019 om 20:50
      Logischerwijs en ook jouw "reacties"...... Als jij Ja Die respecteert, krijg je dat ook terug..... Is dat zo moeilijk?
    zoist...+100
  • 13 Jul 2019 om 20:50
    • Quote van 13 Jul 2019 om 20:38
      Ik hoef niet serieus genomen te worden, ik neem het leven zelf ook niet zo serieus. Maar ook gezien waar ik op reageer?
    Logischerwijs en ook jouw "reacties"...... Als jij Ja Die respecteert, krijg je dat ook terug..... Is dat zo moeilijk?
  • 13 Jul 2019 om 20:44
    ja die heeft een gouden hartje en is de vleesgeworden FCT man ik respecteer hem ook..
  • 13 Jul 2019 om 20:38
    • Quote van 13 Jul 2019 om 20:17
      Beste Suc6, verder gaat alles goed? Denk je dat je op deze manier serieus genomen wordt of iets toevoegt?
    Ik hoef niet serieus genomen te worden, ik neem het leven zelf ook niet zo serieus. Maar ook gezien waar ik op reageer?
  • 13 Jul 2019 om 20:36
    • Quote van 13 Jul 2019 om 20:25
      ik negeer het altijd van die SSer..toch maar uitlokken ed. hij bekijkt het maar ...
    Gezien wat hij schreef?
  • 13 Jul 2019 om 20:29
    • Quote van 13 Jul 2019 om 17:47
      Hallo citro ben ik ook op de goede weg ? Heb net een paar Allgauer Búble bier op gedronken en de tour gekeken Grüße aus Bayern.....unglaublich maar waar:)
    zit ie bie Ulm in de buurt heb ik ook nog gewerkt..proost
  • 13 Jul 2019 om 20:25
    • Quote van 13 Jul 2019 om 20:17
      Beste Suc6, verder gaat alles goed? Denk je dat je op deze manier serieus genomen wordt of iets toevoegt?
    ik negeer het altijd van die SSer..toch maar uitlokken ed. hij bekijkt het maar ...
  • 13 Jul 2019 om 20:17
    • Quote van 13 Jul 2019 om 20:00
      Hahaha, wat een verschrikkelijke losers zijn jullie toch. Echt! Jullie drukken jullie zelf in een slachtoffer rol. Wat die anderen toch allemaal met jullie doen......zo stout en gemeen. En jullie bedoelen het nog wel zo goed! Ja, en dan kun je je niet meer inhouden hè? Logisch, dan moet je wel nare dingen zeggen, hele nare dingen. Wij tegen allemaal! Dat is hun eigen schuld.....huilie, huilie......Dat zal ze leren!!! - - - - Man groei op en gedraag je als een volwassen kerel. Zielepiet!
    Beste Suc6, verder gaat alles goed? Denk je dat je op deze manier serieus genomen wordt of iets toevoegt?
  • 13 Jul 2019 om 20:06
    • Quote van 13 Jul 2019 om 20:00
      Hahaha, wat een verschrikkelijke losers zijn jullie toch. Echt! Jullie drukken jullie zelf in een slachtoffer rol. Wat die anderen toch allemaal met jullie doen......zo stout en gemeen. En jullie bedoelen het nog wel zo goed! Ja, en dan kun je je niet meer inhouden hè? Logisch, dan moet je wel nare dingen zeggen, hele nare dingen. Wij tegen allemaal! Dat is hun eigen schuld.....huilie, huilie......Dat zal ze leren!!! - - - - Man groei op en gedraag je als een volwassen kerel. Zielepiet!
    Jij moet je gedragen idioot dat je bent.Ajuus
  • 13 Jul 2019 om 20:00
    • Quote van 13 Jul 2019 om 16:30
      Loat Goan. Bij sommigen heb jij nu eenmaal een naam en daar kom je niet meer vanaf. Al post jij 10 jaar in perfect ABN en beantwoord je alles diplomatiek, wanneer je daarna 1 maal uit je slof schiet kruipen ze allemaal onder hun steen vandaan en janken ze elkaar in koor na, van zie je wel het is weer JaDie. SSer die doet alles om te zuigen en te provoceren, pure frustratie van hem omdat die 23 van 24 uur kreupel op bed ligt en moet wachten op z'n pilletje om weer enige levensstandaard te krijgen en ANS die heeft zich onlangs tov jou ook erg laten kennen, dus kort door de bocht, gewoon schijt aan hebben. Post wat je wilt posten en als ze het niet aanstaat lezen ze het maar niet.
    Hahaha, wat een verschrikkelijke losers zijn jullie toch. Echt! Jullie drukken jullie zelf in een slachtoffer rol. Wat die anderen toch allemaal met jullie doen......zo stout en gemeen. En jullie bedoelen het nog wel zo goed! Ja, en dan kun je je niet meer inhouden hè? Logisch, dan moet je wel nare dingen zeggen, hele nare dingen. Wij tegen allemaal! Dat is hun eigen schuld.....huilie, huilie......Dat zal ze leren!!! - - - - Man groei op en gedraag je als een volwassen kerel. Zielepiet!
  • 13 Jul 2019 om 19:49
    • Quote van 13 Jul 2019 om 15:54
      Nou visje was lekker, en hoop Ans dan moet jij wel weten dat deze persoon voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, als hij mij crimineel noemt moet hij weten. Maar wat het ergste is wat hij heeft gezegd dat ik een Pedo was. En toen heeft hij alle reacties verwijderd, maar er kunnen genoeg mensen beamen dat hij mij hier heeft weggezet als Pedo!!!! En dan vind ik het laf dat je dat vergeet en je reacties verwijderd. Deze personen werken op mij als een stier op een rode lap. Maar ik zal te keer gaan ik doe het wat te grof soms, maar er zijn ook een aantal die die bewuste stoot onder de gordel geven. En dan reageer ik fel, maar had ook een normale discussie met anderen zonder gescheld, maar ik vind de kritiek een beetje overdreven . Maar vind het jammer dat jij destijds niet de berichten heb gelezen die hij gepost heeft dat ik een zogenaamde Pedofiel ben. Nou is dat in mijn wereld het ergste wat je gezegd kan worden, en dan vind ik het jammer dat je Bam dan niet terecht wijst dat hij veel te ver is gegaan. Want had me echt voorgenomen wat rustiger te reageren maar bepaalde mensen werken als een rode lap. Maar ook met jou heb ik normaal gesproken toch? Dus het ligt niet altijd alleen aan Ja Die.
    "Werkt als een stier op een rode lap" hahaha
  • 13 Jul 2019 om 19:37
    • Quote van 13 Jul 2019 om 19:27
      Geen idee kijk daar niet na nur Beachvolleybal geen idee waarom me dat interesseert:)
    Ik kiek niks ga zo lekker eten hahaha
  • 13 Jul 2019 om 19:35
    • Quote van 13 Jul 2019 om 18:17
      Was een mooie etappe. Prachtige overwinning van Thomas de Gendt.
    Echt hè, wat een karakter. Van start tot eind. Rit had ook geen 2 kilometer langer moeten duren.
  • 13 Jul 2019 om 19:27
    • Quote van 13 Jul 2019 om 19:21
      De vrouwelijke wielrenners doen het anders ook goed.
    Geen idee kijk daar niet na nur Beachvolleybal geen idee waarom me dat interesseert:)
  • 13 Jul 2019 om 19:21
    • Quote van 13 Jul 2019 om 18:57
      Absoluut hier kan je wederom zien dat dit ook en mannensport is. Helaas Fctwente75dochters.
    De vrouwelijke wielrenners doen het anders ook goed.
  • 13 Jul 2019 om 19:10
    En Max vierde in de Formule 1.
  • 13 Jul 2019 om 18:57
    • Quote van 13 Jul 2019 om 18:17
      Was een mooie etappe. Prachtige overwinning van Thomas de Gendt.
    Absoluut hier kan je wederom zien dat dit ook en mannensport is. Helaas Fctwente75dochters.
  • 13 Jul 2019 om 18:30
    • Quote van 13 Jul 2019 om 18:17
      Was een mooie etappe. Prachtige overwinning van Thomas de Gendt.
    Ik dacht dat je dit een voetbalforum vond? Wat moet deze onzin hier dan?
  • 13 Jul 2019 om 18:17
    • Quote van 13 Jul 2019 om 17:47
      Hallo citro ben ik ook op de goede weg ? Heb net een paar Allgauer Búble bier op gedronken en de tour gekeken Grüße aus Bayern.....unglaublich maar waar:)
    Was een mooie etappe. Prachtige overwinning van Thomas de Gendt.
  • 13 Jul 2019 om 18:08
    • Quote van 13 Jul 2019 om 17:47
      Hallo citro ben ik ook op de goede weg ? Heb net een paar Allgauer Búble bier op gedronken en de tour gekeken Grüße aus Bayern.....unglaublich maar waar:)
    Doe mij er ook maar stuk of ......
  • 13 Jul 2019 om 18:05
    • Quote van 13 Jul 2019 om 18:03
      Scorpio ik heb liever dat je je mond over mij dicht houd, want jij vraagt er soms om. En dat flink je op een door trapte manier, en daar hou ik niet van, jij en Bam mogen honderd keer zeggen dat ik dom ben. Maar als het op mensenkennis ben ik geen domme jongen geloof me. En dat ik dronken ben en weet ik al wat niet meer, maar dom? Onderschat me niet kerel.
    Loat goan.....
  • 13 Jul 2019 om 18:05
    • Quote van 13 Jul 2019 om 17:57
      Zit ja die, die in een bepaald programma bij Citro? Dus helemaal normaal is die niet! Bovendien ik naai niemand op zoals jij dat zegt. JaDie is skachtoffer van zichzelf als hij anderen steeds aanvalt als hem een mening niet aanstaat. Hij maakt het persoonlijk met zijn scheldwoorden. Niemand anders!
    Waar zeg ik dat hij moet schelden? Als we elkaar respecteren in de discussie, is alles gemakkelijker....
  • 13 Jul 2019 om 18:03
    Scorpio ik heb liever dat je je mond over mij dicht houd, want jij vraagt er soms om. En dat flink je op een door trapte manier, en daar hou ik niet van, jij en Bam mogen honderd keer zeggen dat ik dom ben. Maar als het op mensenkennis ben ik geen domme jongen geloof me. En dat ik dronken ben en weet ik al wat niet meer, maar dom? Onderschat me niet kerel.
  • 13 Jul 2019 om 18:00
    • Quote van 13 Jul 2019 om 17:47
      Hallo citro ben ik ook op de goede weg ? Heb net een paar Allgauer Búble bier op gedronken en de tour gekeken Grüße aus Bayern.....unglaublich maar waar:)
    Jij bent niet meer te redden.... :-) Drink er nog een paar zou ik zeggen.... Cheers....! Kempten? Marktoberdorf? De Gendt did a hell of a job.....!
  • 13 Jul 2019 om 17:57
    • Quote van 13 Jul 2019 om 17:38
      Beste Ja Die, voor mijn gevoel ben je op de goede weg. Laat je niet op de kast jagen, door wie dan ook.... Hou het qua tekst beschaafd, dan komt de rest vanzelf..... Verder gewoon jezelf blijven.....
    Zit ja die, die in een bepaald programma bij Citro? Dus helemaal normaal is die niet! Bovendien ik naai niemand op zoals jij dat zegt. JaDie is skachtoffer van zichzelf als hij anderen steeds aanvalt als hem een mening niet aanstaat. Hij maakt het persoonlijk met zijn scheldwoorden. Niemand anders!
  • 13 Jul 2019 om 17:47
    • Quote van 13 Jul 2019 om 17:38
      Beste Ja Die, voor mijn gevoel ben je op de goede weg. Laat je niet op de kast jagen, door wie dan ook.... Hou het qua tekst beschaafd, dan komt de rest vanzelf..... Verder gewoon jezelf blijven.....
    Hallo citro ben ik ook op de goede weg ? Heb net een paar Allgauer Búble bier op gedronken en de tour gekeken Grüße aus Bayern.....unglaublich maar waar:)
  • 13 Jul 2019 om 17:38
    • Quote van 13 Jul 2019 om 17:05
      Je hebt gelijk, maar heb geprobeerd normaler te communiceren omdat ik weet ben een drift kop. Maar als dan de grootste achterbakse persoon Bam begint , echt je hebt ook gewoon gelijk heb dat stempel en kom er niet meer af, en ik ben ook wie ik ben. Maar bepaalde figuren hier kan ik echt wat aandoen, achterbaks stiekem volk heb daar zo de pest aan , maar je hebt gelijk de wedstrijd tegen PSV pakt wie die 10 niet, denk dat Messi er ook wa 10 lust hahaha goed weekend keerl.
    Beste Ja Die, voor mijn gevoel ben je op de goede weg. Laat je niet op de kast jagen, door wie dan ook.... Hou het qua tekst beschaafd, dan komt de rest vanzelf..... Verder gewoon jezelf blijven.....
  • 13 Jul 2019 om 17:29
    • Quote van 13 Jul 2019 om 17:20
      Hij is er ook als het goed is. Gaan we zeker even een paar pilskes doen gevolgd door een cafetje na de wedstrijd.
    Hahaha helemaal super fijne avond kerel
  • 13 Jul 2019 om 17:20
    • Quote van 13 Jul 2019 om 17:05
      Je hebt gelijk, maar heb geprobeerd normaler te communiceren omdat ik weet ben een drift kop. Maar als dan de grootste achterbakse persoon Bam begint , echt je hebt ook gewoon gelijk heb dat stempel en kom er niet meer af, en ik ben ook wie ik ben. Maar bepaalde figuren hier kan ik echt wat aandoen, achterbaks stiekem volk heb daar zo de pest aan , maar je hebt gelijk de wedstrijd tegen PSV pakt wie die 10 niet, denk dat Messi er ook wa 10 lust hahaha goed weekend keerl.
    Hij is er ook als het goed is. Gaan we zeker even een paar pilskes doen gevolgd door een cafetje na de wedstrijd.
  • 13 Jul 2019 om 17:05
    • Quote van 13 Jul 2019 om 16:30
      Loat Goan. Bij sommigen heb jij nu eenmaal een naam en daar kom je niet meer vanaf. Al post jij 10 jaar in perfect ABN en beantwoord je alles diplomatiek, wanneer je daarna 1 maal uit je slof schiet kruipen ze allemaal onder hun steen vandaan en janken ze elkaar in koor na, van zie je wel het is weer JaDie. SSer die doet alles om te zuigen en te provoceren, pure frustratie van hem omdat die 23 van 24 uur kreupel op bed ligt en moet wachten op z'n pilletje om weer enige levensstandaard te krijgen en ANS die heeft zich onlangs tov jou ook erg laten kennen, dus kort door de bocht, gewoon schijt aan hebben. Post wat je wilt posten en als ze het niet aanstaat lezen ze het maar niet.
    Je hebt gelijk, maar heb geprobeerd normaler te communiceren omdat ik weet ben een drift kop. Maar als dan de grootste achterbakse persoon Bam begint , echt je hebt ook gewoon gelijk heb dat stempel en kom er niet meer af, en ik ben ook wie ik ben. Maar bepaalde figuren hier kan ik echt wat aandoen, achterbaks stiekem volk heb daar zo de pest aan , maar je hebt gelijk de wedstrijd tegen PSV pakt wie die 10 niet, denk dat Messi er ook wa 10 lust hahaha goed weekend keerl.
  • 13 Jul 2019 om 16:58
    • Quote van 13 Jul 2019 om 12:49
      Geen fucking rotcent meer van Jantje modaal.

      Onze taak is SCC, bier, beenham....

      Kunnen ze het niet bolwerken, dan de club verpatsen.

      Genoeg is genoeg.
    Spreek voor jezelf, als andere supporters wel de mogelijkheid hebben en bereid zijn een steentje bij te dragen als ze dat willen voor jouw kijkplezier wat is dan het probleem? Ik zei toch niet dat jij, meneer BAM, verplicht bent over de brug te komen?
  • 13 Jul 2019 om 16:30
    • Quote van 13 Jul 2019 om 15:54
      Nou visje was lekker, en hoop Ans dan moet jij wel weten dat deze persoon voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, als hij mij crimineel noemt moet hij weten. Maar wat het ergste is wat hij heeft gezegd dat ik een Pedo was. En toen heeft hij alle reacties verwijderd, maar er kunnen genoeg mensen beamen dat hij mij hier heeft weggezet als Pedo!!!! En dan vind ik het laf dat je dat vergeet en je reacties verwijderd. Deze personen werken op mij als een stier op een rode lap. Maar ik zal te keer gaan ik doe het wat te grof soms, maar er zijn ook een aantal die die bewuste stoot onder de gordel geven. En dan reageer ik fel, maar had ook een normale discussie met anderen zonder gescheld, maar ik vind de kritiek een beetje overdreven . Maar vind het jammer dat jij destijds niet de berichten heb gelezen die hij gepost heeft dat ik een zogenaamde Pedofiel ben. Nou is dat in mijn wereld het ergste wat je gezegd kan worden, en dan vind ik het jammer dat je Bam dan niet terecht wijst dat hij veel te ver is gegaan. Want had me echt voorgenomen wat rustiger te reageren maar bepaalde mensen werken als een rode lap. Maar ook met jou heb ik normaal gesproken toch? Dus het ligt niet altijd alleen aan Ja Die.
    Loat Goan. Bij sommigen heb jij nu eenmaal een naam en daar kom je niet meer vanaf. Al post jij 10 jaar in perfect ABN en beantwoord je alles diplomatiek, wanneer je daarna 1 maal uit je slof schiet kruipen ze allemaal onder hun steen vandaan en janken ze elkaar in koor na, van zie je wel het is weer JaDie. SSer die doet alles om te zuigen en te provoceren, pure frustratie van hem omdat die 23 van 24 uur kreupel op bed ligt en moet wachten op z'n pilletje om weer enige levensstandaard te krijgen en ANS die heeft zich onlangs tov jou ook erg laten kennen, dus kort door de bocht, gewoon schijt aan hebben. Post wat je wilt posten en als ze het niet aanstaat lezen ze het maar niet.
  • 13 Jul 2019 om 16:24
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:39
      Als je niet begrijpt wat ik schrijf, dan houdt het op. Denk je nu echt dat ik hier kwisjes ga doen samen met jou? Man, verbreed je horizon eens en denk eens verder na dan je neus lang is. Je bent heel kortzichtig en het verleden ben je morgen alweer vergeten. Tenzij het over jou gaat dan is meneer snel op de teentjes getrapt en mogen we hier aanschouwen hoe je kunt schelden en iedereen met de grond gelijk kunt maken, omdat jij het anders ziet. Pusic is een wereldgast en die is nu weg omdat alles wat goed is FC Twente laat gaan. Wat er overblijft is wat er vandaag de dag zit. Allemaal karakterloze mensen die alleen maar aan zichzelf denken en niets maar dan ook helemaal niets met FC Twente hebben of hebben gehad! Landlopers! Passanten!
    Pusic zal best een aardige gast geweest zijn. Maar als hoofdtrainer was het voor Twente helemaal niets. In de luwte als assistent leuk babbelen en vriendjes worden met spelers, het zal allemaal wel, maar als hoofdtrainer / eindverantwoordelijke is er meer nodig om succesvol te zijn.
  • 13 Jul 2019 om 16:20
    • Quote van 13 Jul 2019 om 15:54
      Nou visje was lekker, en hoop Ans dan moet jij wel weten dat deze persoon voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, als hij mij crimineel noemt moet hij weten. Maar wat het ergste is wat hij heeft gezegd dat ik een Pedo was. En toen heeft hij alle reacties verwijderd, maar er kunnen genoeg mensen beamen dat hij mij hier heeft weggezet als Pedo!!!! En dan vind ik het laf dat je dat vergeet en je reacties verwijderd. Deze personen werken op mij als een stier op een rode lap. Maar ik zal te keer gaan ik doe het wat te grof soms, maar er zijn ook een aantal die die bewuste stoot onder de gordel geven. En dan reageer ik fel, maar had ook een normale discussie met anderen zonder gescheld, maar ik vind de kritiek een beetje overdreven . Maar vind het jammer dat jij destijds niet de berichten heb gelezen die hij gepost heeft dat ik een zogenaamde Pedofiel ben. Nou is dat in mijn wereld het ergste wat je gezegd kan worden, en dan vind ik het jammer dat je Bam dan niet terecht wijst dat hij veel te ver is gegaan. Want had me echt voorgenomen wat rustiger te reageren maar bepaalde mensen werken als een rode lap. Maar ook met jou heb ik normaal gesproken toch? Dus het ligt niet altijd alleen aan Ja Die.
    Je moet gewoon doen wat je denkt wat je moet doen. Voor mij is het verspilde energie.
  • 13 Jul 2019 om 15:54
    • Quote van 13 Jul 2019 om 15:33
      Ik had nog even hoop, maar die heb ik nu niet meer.
    Nou visje was lekker, en hoop Ans dan moet jij wel weten dat deze persoon voor alles en nog wat heeft uitgemaakt, als hij mij crimineel noemt moet hij weten. Maar wat het ergste is wat hij heeft gezegd dat ik een Pedo was. En toen heeft hij alle reacties verwijderd, maar er kunnen genoeg mensen beamen dat hij mij hier heeft weggezet als Pedo!!!! En dan vind ik het laf dat je dat vergeet en je reacties verwijderd. Deze personen werken op mij als een stier op een rode lap. Maar ik zal te keer gaan ik doe het wat te grof soms, maar er zijn ook een aantal die die bewuste stoot onder de gordel geven. En dan reageer ik fel, maar had ook een normale discussie met anderen zonder gescheld, maar ik vind de kritiek een beetje overdreven . Maar vind het jammer dat jij destijds niet de berichten heb gelezen die hij gepost heeft dat ik een zogenaamde Pedofiel ben. Nou is dat in mijn wereld het ergste wat je gezegd kan worden, en dan vind ik het jammer dat je Bam dan niet terecht wijst dat hij veel te ver is gegaan. Want had me echt voorgenomen wat rustiger te reageren maar bepaalde mensen werken als een rode lap. Maar ook met jou heb ik normaal gesproken toch? Dus het ligt niet altijd alleen aan Ja Die.
  • 13 Jul 2019 om 15:33
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:15
      Hahaha hoor wie het zegt!!!! Ben jij vergeten waar jij mij overal voor uit hebt gemaakt? Hoe hypocriet kun je zijn ik heb medelijden met je, ik heb dan wel een grote bek, maar ik sta wel voor wat ik zeg en doe. En dat kun je van jou niet zeggen, nogmaals de verwijderde berichten. Hoe dat heet?? Achterbaks en laf. Last dan staan wat je hier neer zet doe ik ook lafaard.
    Ik had nog even hoop, maar die heb ik nu niet meer.
  • 13 Jul 2019 om 15:24
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:40
      Valt mij op dat mensen die helemaal niet weten wat er speelt op het trainingcentrum in Hengelo daar een mening over hebben,jullie zijn een stel onwetenden,en hebben geen flauw idee wat er speelt,en maar roeptoeteren en klagen,en onze eigen jongens,van Twentse bodem afkraken,als er een wereldkampioenschap voor was,werd een van jullie het!
    Ik voel me niet aangesproken eppie, maar dit lijkt mij een totaal overbodige en onterechte reactie.
  • 13 Jul 2019 om 15:18
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:28
      Wie zijn er allemaal afgeserveerd dan? En Pusic de beste assistent trainer, ja dat zou kunnen, maar ook met GJV, Schreuder een van de slechtste hoofdtrainer. Je hoort nu al geluiden dat GG veel meer lijn in het spel probeert te brengen, dat er veel harder getraind Word, en dat onze spelers niet in de 60 minuut al op het tandvlees lopen zoals afgelopen seizoen. Maar ik wil het niet eens meer over Pusic hebben ik den dat Ted naar omstandigheden prima werk doet, en dat geldt ook voor GG.
    En de eerste wedstrijd moet nog gespeeld worden.
  • 13 Jul 2019 om 15:04
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:39
      Als je niet begrijpt wat ik schrijf, dan houdt het op. Denk je nu echt dat ik hier kwisjes ga doen samen met jou? Man, verbreed je horizon eens en denk eens verder na dan je neus lang is. Je bent heel kortzichtig en het verleden ben je morgen alweer vergeten. Tenzij het over jou gaat dan is meneer snel op de teentjes getrapt en mogen we hier aanschouwen hoe je kunt schelden en iedereen met de grond gelijk kunt maken, omdat jij het anders ziet. Pusic is een wereldgast en die is nu weg omdat alles wat goed is FC Twente laat gaan. Wat er overblijft is wat er vandaag de dag zit. Allemaal karakterloze mensen die alleen maar aan zichzelf denken en niets maar dan ook helemaal niets met FC Twente hebben of hebben gehad! Landlopers! Passanten!
    Probeer hem geen dingen aan het verstand te peuteren. Gaat niet! Heeft hij niet!
  • 13 Jul 2019 om 14:42
    • Quote van 13 Jul 2019 om 14:29
      En heeft geen Europees paspoort
    Maakt niet uit, hij heeft inmiddels lang genoeg in Europa gespeeld.
  • 13 Jul 2019 om 14:29
    • Quote van 13 Jul 2019 om 14:18
      K. Honda is clubloos, houdt zijn conditie op peil bij VVV. 33 jaar, was altijd een zeer goede voetballer.
    En heeft geen Europees paspoort
  • 13 Jul 2019 om 14:18
    K. Honda is clubloos, houdt zijn conditie op peil bij VVV. 33 jaar, was altijd een zeer goede voetballer.
  • 13 Jul 2019 om 13:56
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:54
      Waarvan akte..
    Was niet lullig bedoeld maar flapte er zo uit.
  • 13 Jul 2019 om 13:55
    Deze jongen gaat zo lekker een gebakken visje eten op de markt, fijne dag en tot latersss.
  • 13 Jul 2019 om 13:54
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:53
      Dacht ff aan carnaval en ik heb de pest aan carnaval haha
    Waarvan akte..
  • 13 Jul 2019 om 13:53
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:40
      Valt mij op dat mensen die helemaal niet weten wat er speelt op het trainingcentrum in Hengelo daar een mening over hebben,jullie zijn een stel onwetenden,en hebben geen flauw idee wat er speelt,en maar roeptoeteren en klagen,en onze eigen jongens,van Twentse bodem afkraken,als er een wereldkampioenschap voor was,werd een van jullie het!
    We gaan het zien eppie. Het is nog erg voorbarig allemaal, maar gelukkig is de intentie goed. Je kunt echter de intentie hebben om als Barca te spelen, maar met een selectie van Quick 20 is het na 5 verloren potten crisis. Spelen naar mogelijkheden. Van Gaal was er een kei in! Ik wacht nog met smart op een spits, en dan hoop ik dat Ted weer een Unal binnenhengelt (en niet weer een Olaitan, Friday of Zawada)
  • 13 Jul 2019 om 13:53
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:45
      Doel (promotie) gehaald, en dat zelfs zonder fatsoenlijke spits. Dus wat mij betreft zand erover. Zegt genoeg over je dat je het plotseling over een woonplaats moet hebben, haha.
    Dacht ff aan carnaval en ik heb de pest aan carnaval haha
  • 13 Jul 2019 om 13:50
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:48
      Juist. Ongeacht onze afkeer.
    Dacht even aan carnaval Hahaha, en ik heb de pest aan carnaval.
  • 13 Jul 2019 om 13:48
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:45
      Doel (promotie) gehaald, en dat zelfs zonder fatsoenlijke spits. Dus wat mij betreft zand erover. Zegt genoeg over je dat je het plotseling over een woonplaats moet hebben, haha.
    Juist. Ongeacht onze afkeer.
  • 13 Jul 2019 om 13:46
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:40
      Valt mij op dat mensen die helemaal niet weten wat er speelt op het trainingcentrum in Hengelo daar een mening over hebben,jullie zijn een stel onwetenden,en hebben geen flauw idee wat er speelt,en maar roeptoeteren en klagen,en onze eigen jongens,van Twentse bodem afkraken,als er een wereldkampioenschap voor was,werd een van jullie het!
    30.000 toeschouwers. Hoeveel komen er op een training kijken?
    Ben niet de enige die niet komt kijken. De meesten zijn slimmer en doen gewoon hun ding ipv van hier op een forum zijn mening ventileren. Omdat ze weten dat dit nutteloos is.
    We hebben echt geen invloed hoor. Als jij lekker positief wil zijn doe je dat toch. Als ik negatief wil zijn of het eerst wil zien met mijn eigen ogen mag ik dat toch?
    Ik hou mezelf niet voor de gek. Dat jullie dat willen doen door overdreven positief te zijn, moeten jullie helemaal zelf weten. Ik reageer alleen als men op mij reageert Positief en negatief. Ik geef gewoon mijn mening meer niet. Je hoeft niet te reageren als je vindt dat ik te negatief ben. Zoek je eigen vrienden is mijn advies en de mensen met rust waar je een oordeel overhebt omdat ze niet hetzelfde denken zoals jij doet. Geldt voor meer hier op het forum! Als je niet kunt discussieren begin er dan ook niet aan!
  • 13 Jul 2019 om 13:45
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:19
      Man man ga vervroegd carnaval vieren in dat dorp van jou, kunt nog steeds niets over Pusic horen.
    Doel (promotie) gehaald, en dat zelfs zonder fatsoenlijke spits. Dus wat mij betreft zand erover. Zegt genoeg over je dat je het plotseling over een woonplaats moet hebben, haha.
  • 13 Jul 2019 om 13:44
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:40
      Valt mij op dat mensen die helemaal niet weten wat er speelt op het trainingcentrum in Hengelo daar een mening over hebben,jullie zijn een stel onwetenden,en hebben geen flauw idee wat er speelt,en maar roeptoeteren en klagen,en onze eigen jongens,van Twentse bodem afkraken,als er een wereldkampioenschap voor was,werd een van jullie het!
    Ik passeer mijn mening dat GG het goed doet vooral op jou berichten, en die van anderen. Ik weet inmiddels dat jij er vaak bent, en jij geeft goede kritieken nou dan ga ik daarvoor. Beter iemand te geloven die er regelmatig is dan iemand die het alleen via dit forum vind.
  • 13 Jul 2019 om 13:41
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:39
      Als je niet begrijpt wat ik schrijf, dan houdt het op. Denk je nu echt dat ik hier kwisjes ga doen samen met jou? Man, verbreed je horizon eens en denk eens verder na dan je neus lang is. Je bent heel kortzichtig en het verleden ben je morgen alweer vergeten. Tenzij het over jou gaat dan is meneer snel op de teentjes getrapt en mogen we hier aanschouwen hoe je kunt schelden en iedereen met de grond gelijk kunt maken, omdat jij het anders ziet. Pusic is een wereldgast en die is nu weg omdat alles wat goed is FC Twente laat gaan. Wat er overblijft is wat er vandaag de dag zit. Allemaal karakterloze mensen die alleen maar aan zichzelf denken en niets maar dan ook helemaal niets met FC Twente hebben of hebben gehad! Landlopers! Passanten!
    Ik scheld nergens hoor, even voor de duidelijkheid.
  • 13 Jul 2019 om 13:40
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:21
      Pusic 1 van de beste assistent trainers die FC Twente ooit heeft gehad. Heeft ons teruggebracht naar de Eredivisie. Nu maar hopen dat we een tijdje kunnen blijven.
      Een ieder die iets goed doet voor ons FC Twente wordt afgeserveerd. Is je dat niet opgevallen de laatste jaren?
    Valt mij op dat mensen die helemaal niet weten wat er speelt op het trainingcentrum in Hengelo daar een mening over hebben,jullie zijn een stel onwetenden,en hebben geen flauw idee wat er speelt,en maar roeptoeteren en klagen,en onze eigen jongens,van Twentse bodem afkraken,als er een wereldkampioenschap voor was,werd een van jullie het!
  • 13 Jul 2019 om 13:39
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:38
      Je bent zwaar in de war. Maar goed, je hebt het IQ van een legkip en het gevoel voor humor van een cactus. Dat je mee wil praten is geweldig, dat je volledig sociaal onbekwaam bent.... daar ben ben jezelf bij. En nu ben ik helemaal klaar met je. 1 maand op negeer. Doei.
    Hahaha dat kun jij toch niet lafaard!!!!
  • 13 Jul 2019 om 13:39
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:33
      Kom dan met namen man????Wie oh Wie??
    Als je niet begrijpt wat ik schrijf, dan houdt het op. Denk je nu echt dat ik hier kwisjes ga doen samen met jou? Man, verbreed je horizon eens en denk eens verder na dan je neus lang is. Je bent heel kortzichtig en het verleden ben je morgen alweer vergeten. Tenzij het over jou gaat dan is meneer snel op de teentjes getrapt en mogen we hier aanschouwen hoe je kunt schelden en iedereen met de grond gelijk kunt maken, omdat jij het anders ziet. Pusic is een wereldgast en die is nu weg omdat alles wat goed is FC Twente laat gaan. Wat er overblijft is wat er vandaag de dag zit. Allemaal karakterloze mensen die alleen maar aan zichzelf denken en niets maar dan ook helemaal niets met FC Twente hebben of hebben gehad! Landlopers! Passanten!
  • 13 Jul 2019 om 13:38
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:11
      En ik heet geen Bam die houd van stoten onder de gordel geven, en vervolgens zijn reacties snel verwijderd.
    Je bent zwaar in de war. Maar goed, je hebt het IQ van een legkip en het gevoel voor humor van een cactus. Dat je mee wil praten is geweldig, dat je volledig sociaal onbekwaam bent.... daar ben ben jezelf bij. En nu ben ik helemaal klaar met je. 1 maand op negeer. Doei.
  • 13 Jul 2019 om 13:33
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:32
      Je bent echt hypocriet! Velen zaten in een nog slechtere situatie dan Ted nu zit. Die serveer je allemaal af. Ted zit in een zetel Heeft niet veel geld maar geld zegt niet alles. Kennis zegt veel meer. Blijkbaar heb je van dat laatste niet veel kaas gegeten. Je lult echt zo hypocriet en naar je eigen straatje. Erger nog, je hebt het zelf niet in de gaten maar dramt maar door!
      Jij kunt niet discussieren, je probeert alleen maar je eigen gelijk te halen steeds!
    Kom dan met namen man????Wie oh Wie??
  • 13 Jul 2019 om 13:32
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:28
      Wie zijn er allemaal afgeserveerd dan? En Pusic de beste assistent trainer, ja dat zou kunnen, maar ook met GJV, Schreuder een van de slechtste hoofdtrainer. Je hoort nu al geluiden dat GG veel meer lijn in het spel probeert te brengen, dat er veel harder getraind Word, en dat onze spelers niet in de 60 minuut al op het tandvlees lopen zoals afgelopen seizoen. Maar ik wil het niet eens meer over Pusic hebben ik den dat Ted naar omstandigheden prima werk doet, en dat geldt ook voor GG.
    Je bent echt hypocriet! Velen zaten in een nog slechtere situatie dan Ted nu zit. Die serveer je allemaal af. Ted zit in een zetel Heeft niet veel geld maar geld zegt niet alles. Kennis zegt veel meer. Blijkbaar heb je van dat laatste niet veel kaas gegeten. Je lult echt zo hypocriet en naar je eigen straatje. Erger nog, je hebt het zelf niet in de gaten maar dramt maar door!
    Jij kunt niet discussieren, je probeert alleen maar je eigen gelijk te halen steeds!
  • 13 Jul 2019 om 13:28
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:21
      Pusic 1 van de beste assistent trainers die FC Twente ooit heeft gehad. Heeft ons teruggebracht naar de Eredivisie. Nu maar hopen dat we een tijdje kunnen blijven.
      Een ieder die iets goed doet voor ons FC Twente wordt afgeserveerd. Is je dat niet opgevallen de laatste jaren?
    Wie zijn er allemaal afgeserveerd dan? En Pusic de beste assistent trainer, ja dat zou kunnen, maar ook met GJV, Schreuder een van de slechtste hoofdtrainer. Je hoort nu al geluiden dat GG veel meer lijn in het spel probeert te brengen, dat er veel harder getraind Word, en dat onze spelers niet in de 60 minuut al op het tandvlees lopen zoals afgelopen seizoen. Maar ik wil het niet eens meer over Pusic hebben ik den dat Ted naar omstandigheden prima werk doet, en dat geldt ook voor GG.
  • 13 Jul 2019 om 13:21
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:19
      Man man ga vervroegd carnaval vieren in dat dorp van jou, kunt nog steeds niets over Pusic horen.
    Pusic 1 van de beste assistent trainers die FC Twente ooit heeft gehad. Heeft ons teruggebracht naar de Eredivisie. Nu maar hopen dat we een tijdje kunnen blijven.
    Een ieder die iets goed doet voor ons FC Twente wordt afgeserveerd. Is je dat niet opgevallen de laatste jaren?
  • 13 Jul 2019 om 13:19
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:18
      Liever antivoetbal en blijven bestaan, dan mooi en failliet.
    Man man ga vervroegd carnaval vieren in dat dorp van jou, kunt nog steeds niets over Pusic horen.
  • 13 Jul 2019 om 13:18
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:16
      Ja door het anti voetbal onder Pusic, daarom ligt hij er ook uit.
    Liever antivoetbal en blijven bestaan, dan mooi en failliet.
  • 13 Jul 2019 om 13:16
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:12
      Onder andere. Heb vorig jaar 0 steun gezien van je. Al wordt je kampioen en leeft de club nog, het was een en al gejank als een verwende kleuter.
    Ja door het anti voetbal onder Pusic, daarom ligt hij er ook uit.
  • 13 Jul 2019 om 13:15
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:10
      Jij hebt maaaaanden lang lopen vloeken tieren schelden, de onmeunige simpleton lopen uithangen. Een maand geleden heb je op de een of andere manier besloten positief in het leven te staan, en nu val je dag in dag uit mensen aan die ietwat kritisch zijn. Je doet dus EXACT hetzelfde maar dan andersom. Laat scorpio, mij of een ander kritisch zijn, en laat ons ongelijk op natuurlijke wijze bewezen worden, maar stop met het zijn van een infantiele psychopaat die een ieder aanvalt met een andere mening. Op dit moment schijnt citro een therapeutische werking op je te hebben, hou het aub bij hem en laat anderen in hun waarde.
    Hahaha hoor wie het zegt!!!! Ben jij vergeten waar jij mij overal voor uit hebt gemaakt? Hoe hypocriet kun je zijn ik heb medelijden met je, ik heb dan wel een grote bek, maar ik sta wel voor wat ik zeg en doe. En dat kun je van jou niet zeggen, nogmaals de verwijderde berichten. Hoe dat heet?? Achterbaks en laf. Last dan staan wat je hier neer zet doe ik ook lafaard.
  • 13 Jul 2019 om 13:12
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:04
      Onder het waardeloze beleid van die trainer Pusic? Ja maar gelukkig is die weg.
    Onder andere. Heb vorig jaar 0 steun gezien van je. Al wordt je kampioen en leeft de club nog, het was een en al gejank als een verwende kleuter.
  • 13 Jul 2019 om 13:11
    • Quote van 13 Jul 2019 om 12:52
      Ga je nu preventief posten omdat je commentaar verwacht en daarmee de discussie ontsporen?
    En ik heet geen Bam die houd van stoten onder de gordel geven, en vervolgens zijn reacties snel verwijderd.
  • 13 Jul 2019 om 13:10
    • Quote van 13 Jul 2019 om 12:56
      Nee geef Scorpio en figuren zoals jij vast inkoppertje, want jullie zeiken toch maar door schoppen tegen alles wat er bij de club gebeurt. Word daar doodziek van.
    Jij hebt maaaaanden lang lopen vloeken tieren schelden, de onmeunige simpleton lopen uithangen. Een maand geleden heb je op de een of andere manier besloten positief in het leven te staan, en nu val je dag in dag uit mensen aan die ietwat kritisch zijn. Je doet dus EXACT hetzelfde maar dan andersom. Laat scorpio, mij of een ander kritisch zijn, en laat ons ongelijk op natuurlijke wijze bewezen worden, maar stop met het zijn van een infantiele psychopaat die een ieder aanvalt met een andere mening. Op dit moment schijnt citro een therapeutische werking op je te hebben, hou het aub bij hem en laat anderen in hun waarde.
  • 13 Jul 2019 om 13:04
    • Quote van 13 Jul 2019 om 13:03
      Snap je misschien ook een keer hoe moe we van jouw gepiep vorig jaar werden.
    Onder het waardeloze beleid van die trainer Pusic? Ja maar gelukkig is die weg.
  • 13 Jul 2019 om 13:03
    • Quote van 13 Jul 2019 om 12:56
      Nee geef Scorpio en figuren zoals jij vast inkoppertje, want jullie zeiken toch maar door schoppen tegen alles wat er bij de club gebeurt. Word daar doodziek van.
    Snap je misschien ook een keer hoe moe we van jouw gepiep vorig jaar werden.
  • 13 Jul 2019 om 12:56
    • Quote van 13 Jul 2019 om 12:52
      Ga je nu preventief posten omdat je commentaar verwacht en daarmee de discussie ontsporen?
    Laat gaan. Hij kan alleen maar aanvallen en geen diepgaande discussies voeren. Hij voegt niets toe. Gewoon een saaie simpele gast. Een klein kind die zichzelf graag voor de gek houdt. Dit jaar maar eens kijken of die het volhoudt als 75% van de wedstrijden niet het aangluren zijn geweest.
  • 13 Jul 2019 om 12:56
    • Quote van 13 Jul 2019 om 12:52
      Ga je nu preventief posten omdat je commentaar verwacht en daarmee de discussie ontsporen?
    Nee geef Scorpio en figuren zoals jij vast inkoppertje, want jullie zeiken toch maar door schoppen tegen alles wat er bij de club gebeurt. Word daar doodziek van.
  • 13 Jul 2019 om 12:52
    • Quote van 13 Jul 2019 om 12:40
      En begin maar weer te schoppen Scorpio, want wat anders kun jij niet. Dit is gewoon gvd waar we het mee moeten doen. En dan doet Ted het tot nu toe naar behoren. Klaar
    Ga je nu preventief posten omdat je commentaar verwacht en daarmee de discussie ontsporen?
  • 13 Jul 2019 om 12:49
    • Quote van 13 Jul 2019 om 12:43
      Zet een patreon o.i.d. op, plaats een advertentie in de krant, en vraag mensen wat te doneren, alle beetjes helpen. Onderschat je publiek niet zo, zat supporters die ook een steentje bij willen dragen
    Geen fucking rotcent meer van Jantje modaal.

    Onze taak is SCC, bier, beenham....

    Kunnen ze het niet bolwerken, dan de club verpatsen.

    Genoeg is genoeg.
  • 13 Jul 2019 om 12:49