Garcia legt uit: ''Ben niet ontevreden met hoe het nu gaat'' Van Leeuwen verklapt: ''De RKC-suppoost geloofde het niet eens'' Van Seumeren voorspelt: ''FC Twente zal op de deur gaan kloppen'' Van Leeuwen: ''Die scheve verhouding is ons ook opgevallen'' ''Wel vreemd dat Garcia er zes maanden voor nodig heeft gehad''

Van der Kraan blikt vooruit: ''Het is zaak om de rust te bewaren''

( 13 reacties)
Van der Kraan blikt vooruit: ''Het is zaak om de rust te bewaren''

FC Twente is dezer dagen vooral gebaat bij rust. Dat stelt Paul van der Kraan op de nieuwjaarsreceptie van FC Twente. De algemeen directeur ontkent dat er in Enschede sprake is van crisis. 

"Van paniekvoetbal is nooit iemand beter geworden. Alles staat de komende tijd in het teken van handhaving, alles. Maar het is zaak om de rust te bewaren", aldus Van der Kraan, die eveneens onthulde dat er deze transferwindow nog meer spelers naar Enschede zullen komen. "Troupée is de eerste aanwinst. Daar blijft het niet bij. Ted van Leeuwen slaapt met zijn telefoon. Als er nieuws is, zullen we dit melden."

Van der Kraan benadrukt dat het FC Twente op veel facetten voor de wind gaat. "Vijf maanden na het herstructureringsplan maken we enorme stappen op financieel en organisatorisch vlak", meent Van der Kraan, geciteerd door Tubantia. "Veel oude dossiers zijn inmiddels afgewerkt en gesloten. De inkomsten uit Ticketing en Meetings & Events nemen toe en het aantal commerciële activiteiten zit in de lift."

Desalniettemin is Van der Kraan kritisch. "FC Twente is boven alles een voetbalclub, die leeft en functioneert bij de gratie van resultaten", zegt de directeur. "Die zijn leidend, altijd.  Dat weten we. En in dat verband bestaat er – natuurlijk - bezorgdheid over de prestatiecurve van de laatste maanden. Zeker ook intern. Het beter gekund en gemoeten."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Jan 2020 om 10:54
    4 punten meer en we hadden in het op linker rijtje gestaan?? Wij op 19 en Groningen op plek 10 met 25 punten.
  • 15 Jan 2020 om 10:43
    Een fantastische interviewster en die van der kraan maar kronkelen...heerlijk.
  • 15 Jan 2020 om 10:12
    • Quote van 14 Jan 2020 om 23:00
      Siem de Jong? Nu Arbujania hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken..
    Siem de Jong Niet Doen!
    Voegt helemaal niets toe.
    Totaal over the top.
  • 15 Jan 2020 om 08:43
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:34
      Ikzeg. Bam. Hoe vaak hebben wij dit al niet gezegd en hoe vaak moeten wij dit nog zeggen. Ik hou er mee op want luisteren doen ze niet. Maar er is een licht puntje onze trainer heeft met de hele technische staf het licht zien branden want iedereen is zo gemotiveerd dat het aan staande zaterdag 4-0- wordt
    Sluit mij bij aan.
  • 15 Jan 2020 om 05:52
    • Quote van 14 Jan 2020 om 20:35
      Hij zegt verstandige dingen. Lees het hele interview in Tubantia. Goed dat hij van zich laat horen.
    Dit zou jij ook vertellen want wat anders vertellen kan toch niet
  • 15 Jan 2020 om 05:52
    • Quote van 14 Jan 2020 om 20:35
      Hij zegt verstandige dingen. Lees het hele interview in Tubantia. Goed dat hij van zich laat horen.
    Dit zou jij ook vertellen want wat anders vertellen kan toch niet
  • 15 Jan 2020 om 00:23
    • Quote van 15 Jan 2020 om 00:06
      Wel erg blessuregevoelig en beetje zonde van het geld kun je ook 2 jonge spitsen voor huren uit het buitenland.
    Twee Spanjaarden zeker
  • 15 Jan 2020 om 00:06
    • Quote van 14 Jan 2020 om 23:00
      Siem de Jong? Nu Arbujania hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken..
    Wel erg blessuregevoelig en beetje zonde van het geld kun je ook 2 jonge spitsen voor huren uit het buitenland.
  • 14 Jan 2020 om 23:00
    • Quote van 14 Jan 2020 om 22:20
      Las net dat er morgen een aanvaller bij zou komen en dat het wellicht om Noa Lang zou gaan. Naar mijn idee lijkt me dat een beetje overbodig
    Siem de Jong? Nu Arbujania hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken..
  • 14 Jan 2020 om 22:34
    • Quote van 14 Jan 2020 om 20:11
      Wat MOET, is een failsafe. Een ervaren assistent NAAST Garcia. Op de bank, niet op de koffie!
    Ikzeg. Bam. Hoe vaak hebben wij dit al niet gezegd en hoe vaak moeten wij dit nog zeggen. Ik hou er mee op want luisteren doen ze niet. Maar er is een licht puntje onze trainer heeft met de hele technische staf het licht zien branden want iedereen is zo gemotiveerd dat het aan staande zaterdag 4-0- wordt
  • 14 Jan 2020 om 22:20
    Las net dat er morgen een aanvaller bij zou komen en dat het wellicht om Noa Lang zou gaan. Naar mijn idee lijkt me dat een beetje overbodig
  • 14 Jan 2020 om 20:35
    Hij zegt verstandige dingen. Lees het hele interview in Tubantia. Goed dat hij van zich laat horen.
  • 14 Jan 2020 om 20:11
    Wat MOET, is een failsafe. Een ervaren assistent NAAST Garcia. Op de bank, niet op de koffie!
zondag 26 januari 2020
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›