Wagelaar haalt hard uit naar FC Twente: ''Bezig met hap-snap-beleid''

11
Wagelaar haalt hard uit naar FC Twente: ''Bezig met hap-snap-beleid''

FC Twente lijkt zich na de promotie te handhaven in de Eredivisie. Zaakwaarnemer René Wagelaar hoopt dat er nu eindelijk spijkers met koppen worden geslagen bij de Enschedese club.

"Wanneer komt er eens een keer iemand die het beleid van bovenaf aanstuurt?", vraagt Wagelaar zich af bij VoetbalTijd. "Met een echte baas, dat heeft FC Twente nodig. Ze hebben Bleuming anderhalf jaar geleden hoofd jeugdopleiding (hjo) gemaakt. Paul van der Kraan en Rob Boudrie zijn nu dag en nacht bezig om de zeilen bij te zitten wat die man in anderhalf jaar verknald heeft, omdat hij dat even mocht doen."

"Daarna hebben ze Eric Weghorst hjo gemaakt, een afgekeurde keeperstrainer", vervolgt Wagelaar kritisch. "Hoe kan hij nou zomaar hjo worden in de jeugd? Dat kan niet! Je moet daar mensen hebben die daar een diploma voor hebben en de opleiding kennen. De jeugdopleiding is je ader en daar kan je geld mee verdienen. Ze zijn nu bezig met hap-snap-beleid. Ik zit er dicht op en weet alles, maar er moet wat gebeuren bij die club. Dat dit soort mensen de leiding niet hebben", besluit hij.

N.B.
De vier thuiswedstrijden in maart, april en mei gaan niet door vanwege het coronavirus. Twentefans.nl en TwenteInsite.nl zijn daarom een ludieke actie gestart en hopen dat FC Twente hierdoor niet te veel horeca-inkomsten misloopt. Wil jij alsnog een bedrag voor 'bier en beenham' overmaken? #StortVoorTwente.

U kunt de 'vrije gift' naar boven of beneden bijstellen.

Foto: Screenshot VoetbalTijd

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Apr 2020 om 00:56
    • Quote van 7 Apr 2020 om 15:00
      Meneer wagelaar er spelen nu hele andere dingen het corona virus dat van geen wijken weet. Fctwente is op dit moment niet belangrijk een mensenleven is het belangrijkste op dit moment. En hoe het verder gaat op voetbal gebied bij fctwente en de eredivisie is op dit moment koffie dik kijken. En als het een beetje meer tegen gaat zitten wordt er in 2020 helemaal niet meer gevoetbald in de eredivisie en kkdivisie
    John, dus jij mag uitloggen en je onthouden van commentaar. Waarom zou jij je eigen advies niet opvolgen?

    Dag John.
  • 7 Apr 2020 om 18:38
    Normaal gesproken vind ik het een zeikwijf, maar dit keer heeft ze helaas wel een punt.. Tenzij het zo is dat niemand echt wil
  • 7 Apr 2020 om 18:23
    • Quote van 7 Apr 2020 om 15:00
      Meneer wagelaar er spelen nu hele andere dingen het corona virus dat van geen wijken weet. Fctwente is op dit moment niet belangrijk een mensenleven is het belangrijkste op dit moment. En hoe het verder gaat op voetbal gebied bij fctwente en de eredivisie is op dit moment koffie dik kijken. En als het een beetje meer tegen gaat zitten wordt er in 2020 helemaal niet meer gevoetbald in de eredivisie en kkdivisie
    Dat is nog geen reden om voor belangrijke schakels in de organisatie de verkeerde mensen te benoemen.
  • 7 Apr 2020 om 18:00
    Hehe, eindelijk iemand die voor 100% de waarheid durft te vertellen. Altijd wordt er maar omheen gedraaid bij deze mooie club. Het wordt tijd dat er een nieuwe leiding komt. RVC zet hem op!
  • 7 Apr 2020 om 18:00
    Hehe, eindelijk iemand die voor 100% de waarheid durft te vertellen. Altijd wordt er maar omheen gedraaid bij deze mooie club. Het wordt tijd dat er een nieuwe leiding komt. RVC zet hem op!
  • 7 Apr 2020 om 17:47
    • Quote van 7 Apr 2020 om 14:39
      Ben echt geen fan van wagelaar, maar hij spreekt 100% de waarheid! Het is gewoon al maanden 1 grote rotzooi!
    hij is zelf een leugenaar die spugelaar
  • 7 Apr 2020 om 17:40
    • Quote van 7 Apr 2020 om 15:00
      Meneer wagelaar er spelen nu hele andere dingen het corona virus dat van geen wijken weet. Fctwente is op dit moment niet belangrijk een mensenleven is het belangrijkste op dit moment. En hoe het verder gaat op voetbal gebied bij fctwente en de eredivisie is op dit moment koffie dik kijken. En als het een beetje meer tegen gaat zitten wordt er in 2020 helemaal niet meer gevoetbald in de eredivisie en kkdivisie
    hoezo Meneer !! tis de grootste klootzak die er rond loopt hier in twente vieze spugelaar paste beter bij hem want dat deed hij zelf met een potje voetballen , dat heeft ie ook geweten want hij wist niet hoe snel hij op de wc moest komen met de deur op slot waar hij wel een halve dag lang heeft gezeten . zo bang was hij (hahahaha)
  • 7 Apr 2020 om 15:00
    Meneer wagelaar er spelen nu hele andere dingen het corona virus dat van geen wijken weet. Fctwente is op dit moment niet belangrijk een mensenleven is het belangrijkste op dit moment. En hoe het verder gaat op voetbal gebied bij fctwente en de eredivisie is op dit moment koffie dik kijken. En als het een beetje meer tegen gaat zitten wordt er in 2020 helemaal niet meer gevoetbald in de eredivisie en kkdivisie
  • 7 Apr 2020 om 14:51
    • Quote van 7 Apr 2020 om 14:39
      Ben echt geen fan van wagelaar, maar hij spreekt 100% de waarheid! Het is gewoon al maanden 1 grote rotzooi!
    Ikzeg. Mark 19 72. U heeft gelijk. En als wij fctwente niet oppassen dan gaat het weer helemaal mis. Begin bij een echte trainer en een echte twente man die samen met de mensen die ook van onze club fctwente houden. De boel gaan runnen. Dat is wat er gevraagd wordt. Out met ccc en ted en holcher weg met die rotzooi.
  • 7 Apr 2020 om 14:39
    • Quote van 7 Apr 2020 om 13:28
      Als er iets moet gebeuren dan hoop ik niet dat jij er bij zit Walgelaar !
    Ben echt geen fan van wagelaar, maar hij spreekt 100% de waarheid! Het is gewoon al maanden 1 grote rotzooi!
  • 7 Apr 2020 om 13:28
    Als er iets moet gebeuren dan hoop ik niet dat jij er bij zit Walgelaar !
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›