'Stewart in beeld als technisch directeur bij FC Twente'

72
'Stewart in beeld als technisch directeur bij FC Twente'

Earnest Stewart keert deze zomer mogelijk terug in de Eredivisie. De oud-voetballer zou als technisch directeur aan de slag kunnen bij FC Twente.

''Van der Kraan wil het niet bevestigen. We zijn zelf achter Stewart aan gegaan en hij heeft niet gereageerd vanuit Amerika. Ik weet het dus niet'', zegt Tijmen van Wissing bij RTV Oost. Stewart is overigens niet de eerste keuze in Enschede, want een ander heeft al bedankt voor de functie. ''Ze waren ook dicht bij een akkoord met een kandidaat, maar die is het niet geworden.''

Het blijft vooral bij gissen, want veel informatie wordt er niet gedeeld. ''Alle muizengaatjes zijn gedicht bij FC Twente, want er komt echt niets naar buiten. Dat zegt wel veel. Van der Kraan heeft als enige de rijen gesloten en er komt niemand in op zijn kantoor'', zegt de clubwatcher. Stewart is de mogelijke opvolger van Ted van Leeuwen.

72 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 May 2020 om 23:10
    • Quote van 23 May 2020 om 19:49
      Dat is niet de enigste reden waarom hij niet komt. Hij heeft het ook erg naar zijn zin in Amerika. Dat speelt ook mee.
    Dus jij weet al zeker dat Stewart niet komt? Of blijf het bij gissen. Want het eten in Amerika is ook vele malen beter dan hier in Nederland. Zijn allemaal aanames en verzinsels. Tot op heden weet niemand het tot op een enkeling na. Tubantia, Oost en zelfs landelijke media weet het niet. Jou lekkage bron zal het zogenaamd wel weten. Het is gewoon interesant doenerij geeft dat nou maar toe.
  • 23 May 2020 om 22:15
    • Quote van 23 May 2020 om 19:49
      Dat is niet de enigste reden waarom hij niet komt. Hij heeft het ook erg naar zijn zin in Amerika. Dat speelt ook mee.
    Als je komt praten heb je interesse toch,denk dat vooral de zeer beperkte financiële mogelijkheden om een selectie samen te stellen een rol hebben gespeeld,erg jammer voor ons,dus de volgende kandidaat, afwachten maar weer.
  • 23 May 2020 om 19:49
    • Quote van 23 May 2020 om 16:31
      Leggen ze de lat wel hoog,zou een uitstekende kandidaat zijn, verdient echter veel geld in Amerika,dus die komt niet voor 2 ton naar ons toe,next one please.
    Dat is niet de enigste reden waarom hij niet komt. Hij heeft het ook erg naar zijn zin in Amerika. Dat speelt ook mee.
  • 23 May 2020 om 18:41
    • Quote van 23 May 2020 om 11:10
      Ik zou het duo André Paus met als assistent Theo Jansen hier wel eens willen zien, beide met een Twente hart !
    Jansen? Is die assistent trainer ?
  • 23 May 2020 om 17:23
    • Quote van 23 May 2020 om 15:50
      Hahahahaha mafkees. :)))
    Of niet:/-
  • 23 May 2020 om 16:31
    • Quote van 23 May 2020 om 14:06
      Ik meld alleen wat ik hoor. Dan is het aan jou of je het gelooft of niet. Maar we zullen van de week wel zien wie er komt. Al zie ik Stewart wel graag komen. Heeft bij az goede dingen gedaan.
    Leggen ze de lat wel hoog,zou een uitstekende kandidaat zijn, verdient echter veel geld in Amerika,dus die komt niet voor 2 ton naar ons toe,next one please.
  • 23 May 2020 om 15:50
    • Quote van 23 May 2020 om 14:32
      Slijmbal;<}
    Hahahahaha mafkees. :)))
  • 23 May 2020 om 15:43
    • Quote van 23 May 2020 om 12:41
      Dat weet ik niet. Ik hoorde dit van iemand. We zulen het van de week wel zien waar ze mee komen aanzetten.
    Afwachten dan maar. Hoop dat er snel duidelijkheid komt en bovenal dat het iemand is die ons verder brengt. Er ligt in ieder geval een duidelijk profiel waaraan een TD moet voldoen.
  • 23 May 2020 om 14:54
    • Quote van 23 May 2020 om 11:25
      Van beek had ook een Twente hart jan van halst ook en toch zien ze niet van de bonus af dus nee die vlieger gaat niet op
    Ikzeg. Messi. +1000
  • 23 May 2020 om 14:46
    • Quote van 23 May 2020 om 14:06
      Ik meld alleen wat ik hoor. Dan is het aan jou of je het gelooft of niet. Maar we zullen van de week wel zien wie er komt. Al zie ik Stewart wel graag komen. Heeft bij az goede dingen gedaan.
    Klopt, je hebt gelijk, ik krijg het nu ook doorgeappt.
  • 23 May 2020 om 14:32
    • Quote van 23 May 2020 om 12:07
      Messi heeft gewoon gelijk Henk. Zodra de zak met euries rinkelen....zijn dit soort mensen weg.


      Theo is een prima gast, maar totaal ongeschikt als assistent bij een selectie elftal. De traptechniek van Theo, die kun je niet leren. Zoiets is je aangeboren. Dat geldt ook voor in- en overzicht op het veld.
    Slijmbal;<}
  • 23 May 2020 om 14:13
    • Quote van 23 May 2020 om 13:09
      Ik hoorde toch echt anders. Steward was optie 1 en ze zijn bijna of misschien zelfs al rond met optie 2. We zullen van de week wel zien wie het word.
    We hebben toch al Stewards genoeg in de veste?
  • 23 May 2020 om 14:06
    • Quote van 23 May 2020 om 13:57
      Ik geloof er geen snars van. Iemand die Stewart goed kent. Yeah right! Zo kennen we er nog wel een paar. De muizengaatjes zijn goed dicht gestopt, dat betekent dat op het ogenblik niemand tot op een enkeling na, weet wie het word. Bij kraan komt er niks door. Het zit Potdicht.
    Ik meld alleen wat ik hoor. Dan is het aan jou of je het gelooft of niet. Maar we zullen van de week wel zien wie er komt. Al zie ik Stewart wel graag komen. Heeft bij az goede dingen gedaan.
  • 23 May 2020 om 13:57
    • Quote van 23 May 2020 om 13:34
      Ik zie dat nergens staan. Heb het van iemand die Stewart goed kent.
    Ik geloof er geen snars van. Iemand die Stewart goed kent. Yeah right! Zo kennen we er nog wel een paar. De muizengaatjes zijn goed dicht gestopt, dat betekent dat op het ogenblik niemand tot op een enkeling na, weet wie het word. Bij kraan komt er niks door. Het zit Potdicht.
  • 23 May 2020 om 13:47
    • Quote van 23 May 2020 om 13:11
      Brama zegt ook veel zinnige zaken als voetballer, maar dat kan ook zolang je geen TS functie bekleed binnen een club. Zoals gezegd is Theo een prima gast....vooral gezellig ook, maar niet geschikt als volwaardig assistent trainer van de selectie.


      Mensen zoals Theo, die waren vooral waardevol binnen de lijnen als speler.
    Jouw mening. Heel goed
  • 23 May 2020 om 13:34
    • Quote van 23 May 2020 om 13:23
      Waar zien jullie dat staan dan?
    Ik zie dat nergens staan. Heb het van iemand die Stewart goed kent.
  • 23 May 2020 om 13:23
    • Quote van 23 May 2020 om 13:09
      Ik hoorde toch echt anders. Steward was optie 1 en ze zijn bijna of misschien zelfs al rond met optie 2. We zullen van de week wel zien wie het word.
    Waar zien jullie dat staan dan?
  • 23 May 2020 om 13:21
    • Quote van 23 May 2020 om 12:58
      Er word door regionaal media gezegd dat Stewart optie 2 is, maar de gewenste nummer 1 had afgezegd.
    regionale media ...voor jou in Utrecht dus ?
  • 23 May 2020 om 13:11
    • Quote van 23 May 2020 om 13:06
      Nou ik zie regelmatig, mensen met zogenaamd kennis van het spelletje. Ook oud Twente gangers. Ik zie dan teksten met vooral open deuren. Als ik echter naar Theo luister, dan hoor ik tenminste zinnige zaken. Hij is volgens mij wel ongeschikt als hoofdcoach, maar kan als "oudere" wel een voedingsbodem zijn voor de spelers. Beetje de man van hand op de schouder, maar ook degene die iemand verrot kan schelden als het noodzakelijk is.
    Brama zegt ook veel zinnige zaken als voetballer, maar dat kan ook zolang je geen TS functie bekleed binnen een club. Zoals gezegd is Theo een prima gast....vooral gezellig ook, maar niet geschikt als volwaardig assistent trainer van de selectie.


    Mensen zoals Theo, die waren vooral waardevol binnen de lijnen als speler.
  • 23 May 2020 om 13:09
    • Quote van 23 May 2020 om 12:58
      Er word door regionaal media gezegd dat Stewart optie 2 is, maar de gewenste nummer 1 had afgezegd.
    Ik hoorde toch echt anders. Steward was optie 1 en ze zijn bijna of misschien zelfs al rond met optie 2. We zullen van de week wel zien wie het word.
  • 23 May 2020 om 13:06
    • Quote van 23 May 2020 om 12:07
      Messi heeft gewoon gelijk Henk. Zodra de zak met euries rinkelen....zijn dit soort mensen weg.


      Theo is een prima gast, maar totaal ongeschikt als assistent bij een selectie elftal. De traptechniek van Theo, die kun je niet leren. Zoiets is je aangeboren. Dat geldt ook voor in- en overzicht op het veld.
    Nou ik zie regelmatig, mensen met zogenaamd kennis van het spelletje. Ook oud Twente gangers. Ik zie dan teksten met vooral open deuren. Als ik echter naar Theo luister, dan hoor ik tenminste zinnige zaken. Hij is volgens mij wel ongeschikt als hoofdcoach, maar kan als "oudere" wel een voedingsbodem zijn voor de spelers. Beetje de man van hand op de schouder, maar ook degene die iemand verrot kan schelden als het noodzakelijk is.
  • 23 May 2020 om 13:04
    • Quote van 23 May 2020 om 10:37
      Ik denk dat je niet moet kijken naar iemand met passie voor de club (dat hebben de fans) maar naar een capabel iemand die het fantastisch vindt om de club structureel naar de subtop te krijgen en alles te doen wat daarvoor nodig is.
    Bingo. Je zegt het helemaal goed.
  • 23 May 2020 om 12:58
    • Quote van 23 May 2020 om 12:33
      Steward wordt het niet. Er is wel een gesprek met hem geweest, maar daar zijn ze niet aan uitgekomen.
    Er word door regionaal media gezegd dat Stewart optie 2 is, maar de gewenste nummer 1 had afgezegd.
  • 23 May 2020 om 12:47
    • Quote van 23 May 2020 om 10:57
      Hoezo nietszeggend? Het is een vraag aan Tijmen Wissing die daar een antwoord op geeft. Wat had hij dan moeten zeggen? Had hij iets uit zijn duim moeten zuigen?
    Ok, ik had moeten melden. Geen nieuws m.b.t. Stewart, alleen aannames.
  • 23 May 2020 om 12:41
    • Quote van 23 May 2020 om 12:36
      Met wie zijn ze wel verder gekomen dan?
    Dat weet ik niet. Ik hoorde dit van iemand. We zulen het van de week wel zien waar ze mee komen aanzetten.
  • 23 May 2020 om 12:36
    • Quote van 23 May 2020 om 12:33
      Steward wordt het niet. Er is wel een gesprek met hem geweest, maar daar zijn ze niet aan uitgekomen.
    Met wie zijn ze wel verder gekomen dan?
  • 23 May 2020 om 12:33
    Steward wordt het niet. Er is wel een gesprek met hem geweest, maar daar zijn ze niet aan uitgekomen.
  • 23 May 2020 om 12:08
    • Quote van 23 May 2020 om 11:16
      Dat Twente hart ben ik wel zo zat. Theo heeft hier puur voor de centen gespeeld zo betaalden destijds het meeste salaris van de eredivisie. In deze tijd was hij never gekomen. Theo moet mooi naast jan Boskamp gaan zitten bij VI het zelfde figuur bitterbaletje er Bie :)
    Jantje mogen ze nooit vervangen.
  • 23 May 2020 om 12:07
    • Quote van 23 May 2020 om 11:21
      Jou mening !
    Messi heeft gewoon gelijk Henk. Zodra de zak met euries rinkelen....zijn dit soort mensen weg.


    Theo is een prima gast, maar totaal ongeschikt als assistent bij een selectie elftal. De traptechniek van Theo, die kun je niet leren. Zoiets is je aangeboren. Dat geldt ook voor in- en overzicht op het veld.
  • 23 May 2020 om 11:37
    Zou een prima keuze zijn m.i. Jaren ervaring in het vak, en iemand die volgens mij veel meer met de scouting doet en z'n keuzes daar op baseert.
  • 23 May 2020 om 11:25
    • Quote van 23 May 2020 om 11:21
      Jou mening !
    Van beek had ook een Twente hart jan van halst ook en toch zien ze niet van de bonus af dus nee die vlieger gaat niet op
  • 23 May 2020 om 11:21
    • Quote van 23 May 2020 om 11:16
      Dat Twente hart ben ik wel zo zat. Theo heeft hier puur voor de centen gespeeld zo betaalden destijds het meeste salaris van de eredivisie. In deze tijd was hij never gekomen. Theo moet mooi naast jan Boskamp gaan zitten bij VI het zelfde figuur bitterbaletje er Bie :)
    Jou mening !
  • 23 May 2020 om 11:16
    • Quote van 23 May 2020 om 11:10
      Ik zou het duo André Paus met als assistent Theo Jansen hier wel eens willen zien, beide met een Twente hart !
    Dat Twente hart ben ik wel zo zat. Theo heeft hier puur voor de centen gespeeld zo betaalden destijds het meeste salaris van de eredivisie. In deze tijd was hij never gekomen. Theo moet mooi naast jan Boskamp gaan zitten bij VI het zelfde figuur bitterbaletje er Bie :)
  • 23 May 2020 om 11:16
    • Quote van 23 May 2020 om 10:48
      Een van de bijnamen van Dick is Dagobert Dick. Dat zegt wel genoeg toch
    Hij gaf zelf ook aan niet verlegen te zijn van geld naar hij is bijvoorbeeld wel gratis adviseur bij Feyenoord geweest onder van Bronckhorst. Bij Sparta zal hij ook niet de hoofdprijs hebben gevangenm
  • 23 May 2020 om 11:10
    • Quote van 23 May 2020 om 10:33
      Wie zou jij dan graag zien komen? Puur op passie en verbondenheid met de club.
    Ik zou het duo André Paus met als assistent Theo Jansen hier wel eens willen zien, beide met een Twente hart !
  • 23 May 2020 om 11:08
    • Quote van 23 May 2020 om 07:57
      Volgens Belgische bronnen zal Michel Preud'homme vandaag zijn ontslag indienen als coach/td Standard luik. Over zijn toekomst is nog onduidelijkheid, er wordt gesproken over een functie als sports directeur. Maar bij welke club is echter niet bekend.
    Zou echt een totale maar een mooie verrassing zijn.
  • 23 May 2020 om 10:57
    • Quote van 23 May 2020 om 09:10
      Een nietszeggend verhaal weer.
    Hoezo nietszeggend? Het is een vraag aan Tijmen Wissing die daar een antwoord op geeft. Wat had hij dan moeten zeggen? Had hij iets uit zijn duim moeten zuigen?
  • 23 May 2020 om 10:49
    • Quote van 23 May 2020 om 10:41
      Dick gaat niet aan het werk voor een stuiver hoor, en dat die zou ook nooit voor Twente kiezen. Nu schiet me zo nog maar een naam te binnen, een man die hier zijn werk niet goed kon doen toendertijd, maar een op en top vakman Co Adriaanse, wat doet die op dit moment?? Denk dat je daar ook prima TD/Trainer aan hebt, shit ik begin op UT te lijken met namen droppen.
    Co Adriaanse is met pensioen volgens mij. Wel iemand met bakken ervaring.
    Ik zou nu ook even niet 123 weten wie er moet en wil komen bij FC Twente.
    Ga er eens goed over nadenken.
    Het is zo jammer dat mensen maar kort blijven bij FC Twente. Er is heel wat ervaring en kennis weggedaan bij FC Twente of ze zijn zelf weggegaan.
    Dat krijg je niet 123 terug.
    Ben ook benieuwd met wie ze komen als TD en Trainer.
  • 23 May 2020 om 10:48
    • Quote van 23 May 2020 om 10:33
      Wie zou jij dan graag zien komen? Puur op passie en verbondenheid met de club.
    Passie en verbondenheid met FC Twente? Dat heeft geen enkele TD of trainer meer. Die hebben alleen passie en verbondenheid met euro's....
  • 23 May 2020 om 10:48
    • Quote van 23 May 2020 om 10:41
      Dick gaat niet aan het werk voor een stuiver hoor, en dat die zou ook nooit voor Twente kiezen. Nu schiet me zo nog maar een naam te binnen, een man die hier zijn werk niet goed kon doen toendertijd, maar een op en top vakman Co Adriaanse, wat doet die op dit moment?? Denk dat je daar ook prima TD/Trainer aan hebt, shit ik begin op UT te lijken met namen droppen.
    Een van de bijnamen van Dick is Dagobert Dick. Dat zegt wel genoeg toch
  • 23 May 2020 om 10:46
    • Quote van 23 May 2020 om 10:38
      Ga gewoon voor Hoogma, ik kan me niet voorstellen dat het bij de knvb leuker is dan bij zijn club FC TWENTE! En geld tja als je wat goeds wil moet je ook durven te investeren !
    Die zou ik hier ook wel willen zien. Maar ja, we moeten nog even geduld hebben volgens PvdK. 1 juni (plus of min een week) zou de TD er moeten zijn en dan binnen 2 weken de trainer.
  • 23 May 2020 om 10:41
    • Quote van 23 May 2020 om 10:27
      Hoeveel zou Dick Advocaat krijgen? Die zal toch ook niet het maximale krijgen.
      Je moet iemand hebben met passie en een hart voor FC Twente.
      Na Munsterman is er niemand hier in Twente die zich eraan wil branden en dat terwijl er zoveel liefde voor de club is.
      Dus krijg je automatisch passanten aan het werk bij FC Twente die niets met de club hebben.
      Hoop dat dat eens gaat veranderen. Maar wie is er zo gek?
    Dick gaat niet aan het werk voor een stuiver hoor, en dat die zou ook nooit voor Twente kiezen. Nu schiet me zo nog maar een naam te binnen, een man die hier zijn werk niet goed kon doen toendertijd, maar een op en top vakman Co Adriaanse, wat doet die op dit moment?? Denk dat je daar ook prima TD/Trainer aan hebt, shit ik begin op UT te lijken met namen droppen.
  • 23 May 2020 om 10:38
    Ga gewoon voor Hoogma, ik kan me niet voorstellen dat het bij de knvb leuker is dan bij zijn club FC TWENTE! En geld tja als je wat goeds wil moet je ook durven te investeren !
  • 23 May 2020 om 10:37
    • Quote van 23 May 2020 om 10:33
      Wie zou jij dan graag zien komen? Puur op passie en verbondenheid met de club.
    Ik denk dat je niet moet kijken naar iemand met passie voor de club (dat hebben de fans) maar naar een capabel iemand die het fantastisch vindt om de club structureel naar de subtop te krijgen en alles te doen wat daarvoor nodig is.
  • 23 May 2020 om 10:36
    • Quote van 23 May 2020 om 10:17
      jong toch ...hij zit al 5 jaar in de USA helemaal niet meer op de hoogte met het Nederlands voetbal...maar alles is beter dan Ted
    Nou ik durf deze gast wel het voordeel van de twijfel te geven, en dat hij 5 jaar in Amerika zit doet daar niet zoveel aan af. Hij zal het voetbal in Nederland ongetwijfeld volgen, ik denk dat hij wel oog heeft voor spelers, en dat we zeker niet in enclave Spanjaarden krijgen. Een goede trainer erbij dan zou dit wel eens goed kunnen uitpakken. Maar het bint geruchten....
  • 23 May 2020 om 10:35
    • Quote van 23 May 2020 om 09:07
      Heb vertouwen in van der Kraan jongens!! We hebben eindelijk iemand die weer gaat bouwen en de juiste poppetjes op de juiste plaats zet.
    Mee eens. Hij is professioneel bezig en heeft de touwtjes strak in handen. Dat is bij onze club niet vanzelfsprekend. Geef hem een kans.
  • 23 May 2020 om 10:33
    • Quote van 23 May 2020 om 10:27
      Hoeveel zou Dick Advocaat krijgen? Die zal toch ook niet het maximale krijgen.
      Je moet iemand hebben met passie en een hart voor FC Twente.
      Na Munsterman is er niemand hier in Twente die zich eraan wil branden en dat terwijl er zoveel liefde voor de club is.
      Dus krijg je automatisch passanten aan het werk bij FC Twente die niets met de club hebben.
      Hoop dat dat eens gaat veranderen. Maar wie is er zo gek?
    Wie zou jij dan graag zien komen? Puur op passie en verbondenheid met de club.
  • 23 May 2020 om 10:32
    • Quote van 23 May 2020 om 08:44
      Wat doet een technisch directeur eigenlijk? Wie was dan eigenlijk technisch directeur in de tijd van Mc Claren, Preudhomme en Andriaanse? Volgens mij moet je in duo”s werven anders werkt het niet. En laten we wel zijn; omdat we als supporters voortdurend schreeuwen om het vertrek van iedereen, terwijl we een beperkt spelersbudget hebben, wil straks niemand zich meer binden aan Twente uit angst voor het afbreukrisico! Dan komen er slechts alleen nog passanten die een salaris willen meepakken en weer weg zijn, zonder hart voor deze club. Waarom valt de naam van de tukker Jan Olde Riekerink nooit als trainer?
    Omdat Jan Olde Riekerink een incapabele blaaskaak is die echt niet bij ons mooie cluppie past.
  • 23 May 2020 om 10:32
    • Quote van 23 May 2020 om 09:45
      retteketet hup Twente
    Als hij dat maar ver heel ver achterwege laat.....
  • 23 May 2020 om 10:27
    • Quote van 23 May 2020 om 10:19
      Alle clubs hebben minder te besteden, er zijn zelfs clubs die op het punt van omvallen staan. In deze situatie is Twente, als 4e club van Nederland, in mijn ogen zowel sportief als financieel nog aantrekkelijk genoeg voor een td en trainer.
    Hoeveel zou Dick Advocaat krijgen? Die zal toch ook niet het maximale krijgen.
    Je moet iemand hebben met passie en een hart voor FC Twente.
    Na Munsterman is er niemand hier in Twente die zich eraan wil branden en dat terwijl er zoveel liefde voor de club is.
    Dus krijg je automatisch passanten aan het werk bij FC Twente die niets met de club hebben.
    Hoop dat dat eens gaat veranderen. Maar wie is er zo gek?
  • 23 May 2020 om 10:19
    • Quote van 23 May 2020 om 09:32
      Denk dat het probleem daar nu al ligt trainer en td zal niet snel naar twente willen komen het salaris is niet meer interessant en kans op afbraak van je goede naam is groot! Dus dan blijven kandidaten over van buiten nederland of beginners die het zien als een kans er tussen te komen in het betaalde voetbal laatste categorie mensen aan het eind van hun carrière die niets meer te verliezen hebben.
    Alle clubs hebben minder te besteden, er zijn zelfs clubs die op het punt van omvallen staan. In deze situatie is Twente, als 4e club van Nederland, in mijn ogen zowel sportief als financieel nog aantrekkelijk genoeg voor een td en trainer.
  • 23 May 2020 om 10:17
    • Quote van 23 May 2020 om 09:52
      Ernest Stewart zou een goede keuze zijn. Heeft het altijd goed gedaan in zijn tijd bij AZ....
    jong toch ...hij zit al 5 jaar in de USA helemaal niet meer op de hoogte met het Nederlands voetbal...maar alles is beter dan Ted
  • 23 May 2020 om 09:57
    • Quote van 23 May 2020 om 09:56
      Gooi die assessment toets ook maar de prullenbak in. Want het is niet de vraag wie goed genoeg is, maar eerder, wie er nog wil bij het huidige Twente wil werken!
    Dan blijft nog steeds de vraag of deze persoon goed genoeg is.
  • 23 May 2020 om 09:56
    • Quote van 23 May 2020 om 09:32
      Denk dat het probleem daar nu al ligt trainer en td zal niet snel naar twente willen komen het salaris is niet meer interessant en kans op afbraak van je goede naam is groot! Dus dan blijven kandidaten over van buiten nederland of beginners die het zien als een kans er tussen te komen in het betaalde voetbal laatste categorie mensen aan het eind van hun carrière die niets meer te verliezen hebben.
    Gooi die assessment toets ook maar de prullenbak in. Want het is niet de vraag wie goed genoeg is, maar eerder, wie er nog wil bij het huidige Twente wil werken!
  • 23 May 2020 om 09:54
    • Quote van 23 May 2020 om 09:10
      Een nietszeggend verhaal weer.
    Maar je las het dus wel en reageert erop?


    Dat zegt genoeg over jou. :)))
  • 23 May 2020 om 09:52
    Ernest Stewart zou een goede keuze zijn. Heeft het altijd goed gedaan in zijn tijd bij AZ....
  • 23 May 2020 om 09:50
    • Quote van 23 May 2020 om 08:44
      Wat doet een technisch directeur eigenlijk? Wie was dan eigenlijk technisch directeur in de tijd van Mc Claren, Preudhomme en Andriaanse? Volgens mij moet je in duo”s werven anders werkt het niet. En laten we wel zijn; omdat we als supporters voortdurend schreeuwen om het vertrek van iedereen, terwijl we een beperkt spelersbudget hebben, wil straks niemand zich meer binden aan Twente uit angst voor het afbreukrisico! Dan komen er slechts alleen nog passanten die een salaris willen meepakken en weer weg zijn, zonder hart voor deze club. Waarom valt de naam van de tukker Jan Olde Riekerink nooit als trainer?
    Een TD is verantwoordelijk voor de samenstelling van de trainersstaf, spelers en begeleiding wanneer er geschillen zijn tussen de trainer en speler(s).


    In de tijd van Steve McClaren speelden Joop en Aldo Technisch directeur. Cees Lok zat voor spek en bonen in een kantoor om te verdoezelen dat Joop en Aldo zelf alles wilden doen op het gebied van spelers.
  • 23 May 2020 om 09:45
    retteketet hup Twente
  • 23 May 2020 om 09:45
    • Quote van 23 May 2020 om 09:34
      He Jan, staat die 53 voor jouw IQ?
    Deze domme vraag zegt meer iets over jouw IQ.
  • 23 May 2020 om 09:34
    • Quote van 23 May 2020 om 09:10
      Een nietszeggend verhaal weer.
    He Jan, staat die 53 voor jouw IQ?
  • 23 May 2020 om 09:32
    • Quote van 23 May 2020 om 08:44
      Wat doet een technisch directeur eigenlijk? Wie was dan eigenlijk technisch directeur in de tijd van Mc Claren, Preudhomme en Andriaanse? Volgens mij moet je in duo”s werven anders werkt het niet. En laten we wel zijn; omdat we als supporters voortdurend schreeuwen om het vertrek van iedereen, terwijl we een beperkt spelersbudget hebben, wil straks niemand zich meer binden aan Twente uit angst voor het afbreukrisico! Dan komen er slechts alleen nog passanten die een salaris willen meepakken en weer weg zijn, zonder hart voor deze club. Waarom valt de naam van de tukker Jan Olde Riekerink nooit als trainer?
    Denk dat het probleem daar nu al ligt trainer en td zal niet snel naar twente willen komen het salaris is niet meer interessant en kans op afbraak van je goede naam is groot! Dus dan blijven kandidaten over van buiten nederland of beginners die het zien als een kans er tussen te komen in het betaalde voetbal laatste categorie mensen aan het eind van hun carrière die niets meer te verliezen hebben.
  • 23 May 2020 om 09:14
    Stewart lijkt me goede optie. Een TD’er moet ook een verbinder zijn. Hij lijkt me daar geschikt voor. Van Leeuwen was een einzelganger. Prima voor korte termijn maar nu moet er weer gebouwd worden. De hele technische organisatie is door Van Leeuwen uit elkaar gerukt. Dat was wellicht wel nodig maar daardoor had Van Leeuwen geen draagvlak meer binnen de club.
  • 23 May 2020 om 09:10
    Een nietszeggend verhaal weer.
  • 23 May 2020 om 09:07
    Heb vertouwen in van der Kraan jongens!! We hebben eindelijk iemand die weer gaat bouwen en de juiste poppetjes op de juiste plaats zet.
  • 23 May 2020 om 09:00
    • Quote van 23 May 2020 om 08:44
      Wat doet een technisch directeur eigenlijk? Wie was dan eigenlijk technisch directeur in de tijd van Mc Claren, Preudhomme en Andriaanse? Volgens mij moet je in duo”s werven anders werkt het niet. En laten we wel zijn; omdat we als supporters voortdurend schreeuwen om het vertrek van iedereen, terwijl we een beperkt spelersbudget hebben, wil straks niemand zich meer binden aan Twente uit angst voor het afbreukrisico! Dan komen er slechts alleen nog passanten die een salaris willen meepakken en weer weg zijn, zonder hart voor deze club. Waarom valt de naam van de tukker Jan Olde Riekerink nooit als trainer?
    Een technisch directeur is verantwoordelijk voor het voetbalgedeelte van een club. Dus het aantrekken en ontslaan van trainers, scouting, transfers, contractverlengingen en vaak ook de jeugdopleiding. In voorgaande jaren waren deze werkzaamheden een beetje verdeeld over Munsterman en v.d. Laan en het technisch hart, bestaande uit de trainer, assistent-trainers en toenmalig technisch manager Cees Lok.
  • 23 May 2020 om 08:48
    • Quote van 23 May 2020 om 08:30
      Ze hebben dus gewoon nog niemand; let maar op: de volgende ketst af op salaris. Hoe kun je nu een doorlopend contract van een TD ontslaan zonder een nieuwe klaar hebben staan? Toch een flinke fout van van der Kraan...
    Nee hoor waarom zou je iemand aanhouden als je hem wil ontslaan. Dan wil ted een speler kopen of contracteren en wat moet je dan zeggen? Ik had zelf ted nog liever jaartje gehouden met een nieuwe trainer maar als ze hem toch willen onslaan is dit de juiste tijd. Verder is het natuurlijk erg lulling als je achter de rug om van iemand die nog bij je werkt onderhandeld. Ik denk dat lijstje wel klaar was maar de onderhandelingen doe je pas na onslag en die lopen gewoon lang.
  • 23 May 2020 om 08:44
    Wat doet een technisch directeur eigenlijk? Wie was dan eigenlijk technisch directeur in de tijd van Mc Claren, Preudhomme en Andriaanse? Volgens mij moet je in duo”s werven anders werkt het niet. En laten we wel zijn; omdat we als supporters voortdurend schreeuwen om het vertrek van iedereen, terwijl we een beperkt spelersbudget hebben, wil straks niemand zich meer binden aan Twente uit angst voor het afbreukrisico! Dan komen er slechts alleen nog passanten die een salaris willen meepakken en weer weg zijn, zonder hart voor deze club. Waarom valt de naam van de tukker Jan Olde Riekerink nooit als trainer?
  • 23 May 2020 om 08:44
    Wat doet een technisch directeur eigenlijk? Wie was dan eigenlijk technisch directeur in de tijd van Mc Claren, Preudhomme en Andriaanse? Volgens mij moet je in duo”s werven anders werkt het niet. En laten we wel zijn; omdat we als supporters voortdurend schreeuwen om het vertrek van iedereen, terwijl we een beperkt spelersbudget hebben, wil straks niemand zich meer binden aan Twente uit angst voor het afbreukrisico! Dan komen er slechts alleen nog passanten die een salaris willen meepakken en weer weg zijn, zonder hart voor deze club. Waarom valt de naam van de tukker Jan Olde Riekerink nooit als trainer?
  • 23 May 2020 om 08:42
    • Quote van 23 May 2020 om 08:30
      Ze hebben dus gewoon nog niemand; let maar op: de volgende ketst af op salaris. Hoe kun je nu een doorlopend contract van een TD ontslaan zonder een nieuwe klaar hebben staan? Toch een flinke fout van van der Kraan...
    Precies.
  • 23 May 2020 om 08:30
    Ze hebben dus gewoon nog niemand; let maar op: de volgende ketst af op salaris. Hoe kun je nu een doorlopend contract van een TD ontslaan zonder een nieuwe klaar hebben staan? Toch een flinke fout van van der Kraan...
  • 23 May 2020 om 07:57
    Volgens Belgische bronnen zal Michel Preud'homme vandaag zijn ontslag indienen als coach/td Standard luik. Over zijn toekomst is nog onduidelijkheid, er wordt gesproken over een functie als sports directeur. Maar bij welke club is echter niet bekend.
  • 23 May 2020 om 07:30
    Tijmen weet het niet meer, dat zegt al genoeg. Hij moet toch wat vertellen aan al die lieve kijkbuis kinderen. En goede zet dat ze de boel gesloten houden voor dit thee kansje, want hij geeft overal een negatieve draai aan echt een vies ratje is het. En nu Stewart? Ik heb geen flauw idee, ik kan er geen oordeel over geven las dat hij het oa AZ goed heeft gedaan, ik zeg dan ook KWW.
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›