Streuer geeft duidelijkheid over Bleuming: ''Daar zit hij nog''

28
Streuer geeft duidelijkheid over Bleuming: ''Daar zit hij nog''

Evert Bleuming was één van de achttien mensen waar FC Twente eind juni noodgedwongen afscheid van wilde nemen, maar hij bleef uiteindelijk toch. De scout zat namelijk nog in de ziektewet.

In het Burgerlijk Wetboek staat een opzegverbod tijdens ziekte. Een werkgever mag volgens dit verbod het contract van een werknemer niet opzeggen gedurende de eerste twee jaar van zijn ziekte of arbeidsongeschiktheid. De situatie is inmiddels nog steeds hetzelfde, vertelt Jan Streuer in gesprek met de Oosttribune.

''Evert zat al in de ziektewet toen ik kwam en daar zit hij nog steeds. Hij kan nog niet optimaal functioneren en dat is de situatie. We hebben nog iemand ingehuurd, maar we zijn een vrij klein scoutingsteam'', erkent de technisch directeur, die samen met Ron Jans en Niels Wigbold de scouting op zich neemt. Patrick Busby stuurt de scouting aan op freelancebasis. 

28 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Jan 2021 om 11:15
    • Quote van 6 Jan 2021 om 21:40
      Aan alle echte supporter van FC Twente. De club moet zorgen dat ze met deze minkukel zo snel mogelijk moeten afkaarten. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat hij als scout zo lui was en elke keer in de rust al vertrok uit het stadion. Een parasiet is in alles en met een huilverhaal in se krant dat ze een mes in zijn rug hebben gestoken, terwijl hij zelf honderden mensen messen in de rug heeft gestoken. Alle talenten en goede trainers heeft laten weglopen. Kortom Lekker met de hele Rutte vriendengroep oprotten uit het stadion.
    Scheelt dat jij geweldig geinformeerd bent en blijkbaar precies weet wat Bleuming onder de leden heeft... en hoe het verder geregeld wordt binnen twente. Wat ben ik blij dat types als jij niet aan de macht komen bij voetbalclubs.... dwaas
  • 6 Jan 2021 om 21:40
    Aan alle echte supporter van FC Twente. De club moet zorgen dat ze met deze minkukel zo snel mogelijk moeten afkaarten. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat hij als scout zo lui was en elke keer in de rust al vertrok uit het stadion. Een parasiet is in alles en met een huilverhaal in se krant dat ze een mes in zijn rug hebben gestoken, terwijl hij zelf honderden mensen messen in de rug heeft gestoken. Alle talenten en goede trainers heeft laten weglopen. Kortom Lekker met de hele Rutte vriendengroep oprotten uit het stadion.
  • 6 Jan 2021 om 20:03
    • Quote van 6 Jan 2021 om 17:48
      Ik was wat kort door de bocht naar jou toe omdat er dus ook mensen waren die zeiden dat mijn zoon zich aanstelde. Mensen die ons niet eens kennen. Zoiets hoor je dan via via en dan ben je snel op je tenen getrapt....hetgeen mij nu dus naar jou toe is overkomen.


      Met mijn zoon gaat het naar omstandigheden goed. Hij revalideert nu maar heeft nog maanden te gaan voordat hij weer een enigszins acceptabele conditie heeft. Ons werd al verteld dat we heel blij mogen zijn als zijn conditie tot 80% kan komen. Het zal namelijk nooit meer 100% worden omdat zijn longen aan zijn getast door het Covid-19 virus.
    Ik wens vooral je zoon heel heel veel sterkte in deze klotetijd, en hoop dat het weer goed gaat komen. Ook wens ik jullie als ouders en familie natuurlijk veel sterkte in deze onzekere tijd, waar je machteloos aan de zijlijn staat, en dat meen ik uit de grond van m'n hart Tukkerclan.
  • 6 Jan 2021 om 18:48
    • Quote van 6 Jan 2021 om 18:06
      Ik kan er niet over oordelen of het aanstelleritus is. Hij is wellicht echt wel goed ziek. Echter jij hebt in het verleden ook wel eens gezegd, dat het enige wat Kammetje doet is geld binnen harken.
    En ongeacht of hij echt ziek is - dat is wat hij doet en hij heeft een hoop anderen ziek gemaakt!
  • 6 Jan 2021 om 18:29
    • Quote van 6 Jan 2021 om 17:50
      Wat ik via mijn dochter.....een vriendin van Kammetjes dochter Carmen weet, is dat Kammetje geen last heeft van aanstelleritis. Wat hij wel heeft dat wilde zij niet vertellen, maar het schijnt niet goed te gaan met Evert.
    Oki doki
  • 6 Jan 2021 om 18:29
    • Quote van 6 Jan 2021 om 18:05
      Wat verschrikkelijk moet dat voor jullie zijn TC, ik wens iedereen sterkte en je zoon beterschap! Er zijn mensen die zullen zeggen, hij leeft nog dus zo erg is het niet, maar er zijn er genoeg die na maanden en sommigen (zoals jouw zoon) er waarschijnlijk lebenslang last van zullen hebben. Nou dat ik heb ik bij de griep nog nooit gehoord. Mensen die nu nog de ernst ontkennen hebben een zeldzame corona-infectie gekregen, eentje die alleen hun hersenen ernstig aan heeft getast. :)
    Helemaal mee eens. Ik hoop dat in elk geval 90% van de mensen boven de 16 jaar het vaccin neemt. Terug met die r-fator, zodat we weer kunnen gaan staan waar we willen
  • 6 Jan 2021 om 18:06
    • Quote van 6 Jan 2021 om 15:09
      Wat ben jij een ongelofelijke lul. Over iemand oordelen zonder te weten wat er daadwerkelijk aan de hand is......
    Ik kan er niet over oordelen of het aanstelleritus is. Hij is wellicht echt wel goed ziek. Echter jij hebt in het verleden ook wel eens gezegd, dat het enige wat Kammetje doet is geld binnen harken.
  • 6 Jan 2021 om 18:05
    • Quote van 6 Jan 2021 om 17:48
      Ik was wat kort door de bocht naar jou toe omdat er dus ook mensen waren die zeiden dat mijn zoon zich aanstelde. Mensen die ons niet eens kennen. Zoiets hoor je dan via via en dan ben je snel op je tenen getrapt....hetgeen mij nu dus naar jou toe is overkomen.


      Met mijn zoon gaat het naar omstandigheden goed. Hij revalideert nu maar heeft nog maanden te gaan voordat hij weer een enigszins acceptabele conditie heeft. Ons werd al verteld dat we heel blij mogen zijn als zijn conditie tot 80% kan komen. Het zal namelijk nooit meer 100% worden omdat zijn longen aan zijn getast door het Covid-19 virus.
    Wat verschrikkelijk moet dat voor jullie zijn TC, ik wens iedereen sterkte en je zoon beterschap! Er zijn mensen die zullen zeggen, hij leeft nog dus zo erg is het niet, maar er zijn er genoeg die na maanden en sommigen (zoals jouw zoon) er waarschijnlijk lebenslang last van zullen hebben. Nou dat ik heb ik bij de griep nog nooit gehoord. Mensen die nu nog de ernst ontkennen hebben een zeldzame corona-infectie gekregen, eentje die alleen hun hersenen ernstig aan heeft getast. :)
  • 6 Jan 2021 om 17:50
    • Quote van 6 Jan 2021 om 16:41
      Wat heeft hij dan ? Laten we eerlijk zijn het bint allemaal graaiers int voetbalweretjeee
    Wat ik via mijn dochter.....een vriendin van Kammetjes dochter Carmen weet, is dat Kammetje geen last heeft van aanstelleritis. Wat hij wel heeft dat wilde zij niet vertellen, maar het schijnt niet goed te gaan met Evert.
  • 6 Jan 2021 om 17:48
    • Quote van 6 Jan 2021 om 16:35
      Heb je je weer een paar weken kunnen inhouden? ga rustig weer verder in 2021 met schofferen van medesupporters betweter, hoe is het trouwens met je zoon, aan jou reacties te zien gaat het de goede kant weer op, wat ik trouwens fijn vind voor jullie
    Ik was wat kort door de bocht naar jou toe omdat er dus ook mensen waren die zeiden dat mijn zoon zich aanstelde. Mensen die ons niet eens kennen. Zoiets hoor je dan via via en dan ben je snel op je tenen getrapt....hetgeen mij nu dus naar jou toe is overkomen.


    Met mijn zoon gaat het naar omstandigheden goed. Hij revalideert nu maar heeft nog maanden te gaan voordat hij weer een enigszins acceptabele conditie heeft. Ons werd al verteld dat we heel blij mogen zijn als zijn conditie tot 80% kan komen. Het zal namelijk nooit meer 100% worden omdat zijn longen aan zijn getast door het Covid-19 virus.
  • 6 Jan 2021 om 17:33
    • Quote van 6 Jan 2021 om 15:09
      Wat ben jij een ongelofelijke lul. Over iemand oordelen zonder te weten wat er daadwerkelijk aan de hand is......
    Ikzeg. Fct. U heeft gelijk, voor als iemand oordeelt zal ik graag willen weten wat er gaande is met kammetje, meerdere verhalen gelezen nu. Ikzeg. Wat er ook gaande is. Ik wens hem natuurlijk van harte beterschap. Want mocht het echt zo zijn dat ie het met de nieren heeft, dan ben je er echt niet blei mee. Laten wij maar hopen dat het meevalt. Kammetje sterkte.
  • 6 Jan 2021 om 17:06
    • Quote van 6 Jan 2021 om 16:41
      Je begint er zelf mee. Iemand zei hier dat hij het met de nieren had en hij aan de dialyse zit en daarom in de ziektewet zit. Dan is jou opmerking wel erg kort door de bocht. Ik weet alleen niet meer wie dat zei.
    Zoiets is ind hier keer gemeld.
  • 6 Jan 2021 om 16:41
    • Quote van 6 Jan 2021 om 16:35
      Heb je je weer een paar weken kunnen inhouden? ga rustig weer verder in 2021 met schofferen van medesupporters betweter, hoe is het trouwens met je zoon, aan jou reacties te zien gaat het de goede kant weer op, wat ik trouwens fijn vind voor jullie
    Je begint er zelf mee. Iemand zei hier dat hij het met de nieren had en hij aan de dialyse zit en daarom in de ziektewet zit. Dan is jou opmerking wel erg kort door de bocht. Ik weet alleen niet meer wie dat zei.
  • 6 Jan 2021 om 16:41
    • Quote van 6 Jan 2021 om 15:09
      Wat ben jij een ongelofelijke lul. Over iemand oordelen zonder te weten wat er daadwerkelijk aan de hand is......
    Wat heeft hij dan ? Laten we eerlijk zijn het bint allemaal graaiers int voetbalweretjeee
  • 6 Jan 2021 om 16:35
    • Quote van 6 Jan 2021 om 15:52
      Ie bint gewoon een nepperd...
    Heb je je weer een paar weken kunnen inhouden? ga rustig weer verder in 2021 met schofferen van medesupporters betweter, hoe is het trouwens met je zoon, aan jou reacties te zien gaat het de goede kant weer op, wat ik trouwens fijn vind voor jullie
  • 6 Jan 2021 om 16:29
    • Quote van 6 Jan 2021 om 15:04
      Wat zou je zelf doen als je de bui voelt aankomen? Niet om Bleuming, maar waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen.
    Waarschijnlijk, ik denk dat 70 % van de mensen het zo zou doen en daar is niks mis mee want vaak is het onterecht.
  • 6 Jan 2021 om 16:25
    • Quote van 6 Jan 2021 om 13:59
      Lekker makkelijk verdienen bij de club die je altijd vorstelijk betaald heeft
    Dat vorstelijk laat er maar eens af
  • 6 Jan 2021 om 15:52
    • Quote van 6 Jan 2021 om 15:45
      Dat heb ik van jou geleerd, lullo
    Ie bint gewoon een nepperd...
  • 6 Jan 2021 om 15:45
    • Quote van 6 Jan 2021 om 15:09
      Wat ben jij een ongelofelijke lul. Over iemand oordelen zonder te weten wat er daadwerkelijk aan de hand is......
    Dat heb ik van jou geleerd, lullo
  • 6 Jan 2021 om 15:44
    • Quote van 6 Jan 2021 om 15:16
      Je bent niet zo slim voor een miljonair...
    Jou mening, of juist wel?
  • 6 Jan 2021 om 15:16
    • Quote van 6 Jan 2021 om 13:59
      Lekker makkelijk verdienen bij de club die je altijd vorstelijk betaald heeft
    Je bent niet zo slim voor een miljonair...
  • 6 Jan 2021 om 15:09
    • Quote van 6 Jan 2021 om 14:00
      Aanstellerrietus, lekker euries binnenharken met niksen, zoiets heet ook wel een parasiet
    Wat ben jij een ongelofelijke lul. Over iemand oordelen zonder te weten wat er daadwerkelijk aan de hand is......
  • 6 Jan 2021 om 15:04
    • Quote van 6 Jan 2021 om 13:59
      Lekker makkelijk verdienen bij de club die je altijd vorstelijk betaald heeft
    Wat zou je zelf doen als je de bui voelt aankomen? Niet om Bleuming, maar waarschijnlijk zou ik hetzelfde doen.
  • 6 Jan 2021 om 14:36
    • Quote van 6 Jan 2021 om 13:48
      Ikzeg. Weet iemand eigenlijk wat kammetje precies heeft.
    Met de nieren had hij wat heb ik ergens gelezen. Of het klopt laat ik in het midden.
  • 6 Jan 2021 om 14:12
    • Quote van 6 Jan 2021 om 13:48
      Ikzeg. Weet iemand eigenlijk wat kammetje precies heeft.
    Zitvlees
  • 6 Jan 2021 om 14:00
    • Quote van 6 Jan 2021 om 13:48
      Ikzeg. Weet iemand eigenlijk wat kammetje precies heeft.
    Aanstellerrietus, lekker euries binnenharken met niksen, zoiets heet ook wel een parasiet
  • 6 Jan 2021 om 13:59
    Lekker makkelijk verdienen bij de club die je altijd vorstelijk betaald heeft
  • 6 Jan 2021 om 13:48
    Ikzeg. Weet iemand eigenlijk wat kammetje precies heeft.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›