El Hamdaoui heeft een doel in Enschede: ''Dat gevoel leeft heel sterk bij me''

( 11 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
El Hamdaoui heeft een doel in Enschede: ''Dat gevoel leeft heel sterk bij me''

Met Mounir El Hamdaoui haalt FC Twente een zeer ervaren speler binnen. Met clubs als AZ, Ajax, Tottenham Hotspur, Malaga en Fiorentina achter zijn naam kan de 33-jarige spits terugkijken op een mooie loopbaan, maar zover is het nog niet. El Hamdoui wil in Enschede laten zien dat hij het nog steeds kan.

"Ik ben het voetballen nog niet verleerd", aldus El Hamdaoui in gesprek met TC Tubantia. "En ik ben nog steeds even gretig als vroeger. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken dat ik de voorbije jaren alleen maar geld heb lopen tellen in de zandbak. Die verhalen houd je altijd en die storen me verder ook niet."

De Marokkaanse spits is nog steeds erg ambitieus. "Ik weet wat ik wil en wat ik kan. Ik ben nog niet klaar met voetballen, ik wil presteren. Dat gevoel leeft heel sterk bij me. Of ik me nu weer echt een voetballer voel? Ik ben altijd een voetballer geweest. Die liefde is nog lang niet over."

Dat El Hamdaoui bruikbare kwaliteiten heeft, zal iedereen direct toegeven. Er zijn echter wel twijfels over zijn fitheid. "Het is weliswaar een hele tijd geleden dat ik mijn laatste volledige wedstrijd heb gespeeld, maar tot aan december trainde ik elke dag met de eerste selectie van AZ", zegt hij. "Toen ik een maand geleden bij AZ stopte wist ik dat ik er weer klaar voor was. Ik heb nu bij Twente twee weken getraind en twee halve wedstrijdjes gespeeld. Ik voel me goed."

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jan 2018 om 20:53
    • Quote van 18 Jan 2018 om 20:14
      Een belletje met Wout kan nooit geen kwaad CT. ;)
    Nooit geen kwaad? Dus het kan alleen maar kwaad? ;)
  • 18 Jan 2018 om 20:14
    • Quote van 18 Jan 2018 om 20:12
      Dit was een geintje natuurlijk! Ik snap heus wel dat hij wss niet in de huidige salarishuishouding past
    Een belletje met Wout kan nooit geen kwaad CT. ;)
  • 18 Jan 2018 om 20:12
    • Quote van 18 Jan 2018 om 20:09
      Snel ophalen uit Australië dus!
    Dit was een geintje natuurlijk! Ik snap heus wel dat hij wss niet in de huidige salarishuishouding past
  • 18 Jan 2018 om 20:09
    • Quote van 18 Jan 2018 om 19:12
      Brama was altijd een winnaar die tot het gaatje ging en spelers op hun donder gaf wanneer zijn dreigden laks te worden. Nu mis ik hem eerlijk gezegd wel op het middenveld. Iemand die heel duidelijk de lijnen uitzet op het middenveld en voorop gaat in de strijd.....
    Snel ophalen uit Australië dus!
  • 18 Jan 2018 om 19:42
    • Quote van 18 Jan 2018 om 19:12
      Brama was altijd een winnaar die tot het gaatje ging en spelers op hun donder gaf wanneer zijn dreigden laks te worden. Nu mis ik hem eerlijk gezegd wel op het middenveld. Iemand die heel duidelijk de lijnen uitzet op het middenveld en voorop gaat in de strijd.....
    Mooie woorden. Precies zoals het is.
  • 18 Jan 2018 om 19:12
    • Quote van 18 Jan 2018 om 18:42
      Wat is dat nou, lovende woorden over Brama ;-) En wat Theo betreft, die was topfit in zijn toptijd bij ons. Hij liep zijn tegenstanders, ook verdedigend er elke week uit.
    Brama was altijd een winnaar die tot het gaatje ging en spelers op hun donder gaf wanneer zijn dreigden laks te worden. Nu mis ik hem eerlijk gezegd wel op het middenveld. Iemand die heel duidelijk de lijnen uitzet op het middenveld en voorop gaat in de strijd.....
  • 18 Jan 2018 om 18:42
    • Quote van 18 Jan 2018 om 16:17
      Niet met Theo Janssen vergelijken Remco, want in heel Nederland heeft tot dusverre nog niemand de klasse van Theo kunnen evenaren toen hij voor ons speelde. Een biertje en sigaretje....het maakte geen bips uit. Theo stond er wanneer hij nodig was. Samen met Brama een koningskoppel op het middenveld. Wout als bal-afpakker en de bal inleveren bij Theo. Daarop kon Theo meermaals de gouden pass op Ruiz geven...die vervolgens heerlijk scoorde....
    Wat is dat nou, lovende woorden over Brama ;-) En wat Theo betreft, die was topfit in zijn toptijd bij ons. Hij liep zijn tegenstanders, ook verdedigend er elke week uit.
  • 18 Jan 2018 om 16:17
    • Quote van 18 Jan 2018 om 15:51
      Hij ziet er fitter en afgetrainder uit dan Theo Janssen in zijn beste jaren dus ik verwacht er heel wat van!!
    Niet met Theo Janssen vergelijken Remco, want in heel Nederland heeft tot dusverre nog niemand de klasse van Theo kunnen evenaren toen hij voor ons speelde. Een biertje en sigaretje....het maakte geen bips uit. Theo stond er wanneer hij nodig was. Samen met Brama een koningskoppel op het middenveld. Wout als bal-afpakker en de bal inleveren bij Theo. Daarop kon Theo meermaals de gouden pass op Ruiz geven...die vervolgens heerlijk scoorde....
  • 18 Jan 2018 om 15:51
    Hij ziet er fitter en afgetrainder uit dan Theo Janssen in zijn beste jaren dus ik verwacht er heel wat van!!
  • 18 Jan 2018 om 15:51
    Die gaat er voor,succes bij de mooiste club van Nederland Mounir!
  • 18 Jan 2018 om 14:56
    Ik hoop van ganse harte dat hij de verwachtingen....gekoppeld aan zijn uitspraken.....waar kan maken.
    Succes Mounir.....make us proud!!!!