''Als hij van Schalke komt, dan is het toch de ideale keeper voor Twente?''

( 14 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Als hij van Schalke komt, dan is het toch de ideale keeper voor Twente?''

VVV-doelman Lars Unnerstall zou niet misstaan in het doel van FC Twente. Dat is de mening van Voetbal Inside-prominent Johan Derksen.

"Hij heeft Champions League ervaring opgedaan bij Schalke 04. Unnerstall heeft voor VVV gekozen om daarna weer een stap hogerop te maken. In de Nederlandse subtop kan hij zo mee, in de top denk ik ook wel", neemt De Telegraaf-journalist Valentijn Driessen als eerst het woord bij Voetbal Inside.

Tafelgenoot Derksen denkt aan FC Twente. "Kijk eens naar die andere clubs, er staat haast geen fatsoenlijke keeper in het doel. Als hij van Schalke komt, dan is het toch de ideale keeper voor Twente? Drommel kan er namelijk helemaal niks van", besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Feb 2018 om 00:05
    • Quote van 13 Feb 2018 om 17:28
      Prima keeper die Drommel, heeft ons al meer dan eens gered. Veel beter dan Brondeel.
    heeft zich sterk ontwikkelt tov een paar jaar geleden, echter is veel beter dan brondeel overdreven. Tussendoor flatert hij ook nog wel flink, uitrap is ook erg matig. Genoeg werk aan de winkel voor hem.
  • 13 Feb 2018 om 23:24
    • Quote van 13 Feb 2018 om 23:18
      Twente heeft sinds Michaylov geen betere keeper gehad.
    Bedankt voor je bijdrage!
  • 13 Feb 2018 om 23:18
    Twente heeft sinds Michaylov geen betere keeper gehad.
  • 13 Feb 2018 om 18:49
    • Quote van 13 Feb 2018 om 18:03
      Dat is overdreven. Maar ben met je eens dat Drommel ondanks de slechte resultaten wel een redelijke indruk maakt.
    Helemaal eens en volgens mij hebben we genoeg keepers. Brondeel, Hengelman, de Lange en vanuit de jeugd komt ook al weer wat door in de nabije toekomst
  • 13 Feb 2018 om 18:03
    • Quote van 13 Feb 2018 om 17:28
      Prima keeper die Drommel, heeft ons al meer dan eens gered. Veel beter dan Brondeel.
    Dat is overdreven. Maar ben met je eens dat Drommel ondanks de slechte resultaten wel een redelijke indruk maakt.
  • 13 Feb 2018 om 17:28
    Prima keeper die Drommel, heeft ons al meer dan eens gered. Veel beter dan Brondeel.
  • 13 Feb 2018 om 12:10
    • Quote van 13 Feb 2018 om 12:01
      Vind ik niet. Een rechtervleugelaanvaller is meer nodig zodat je meer stootkracht hebt voorin. Met tegenhouden win je geen wedstrijden, met doelpunten maken wel.
    Daar kan ik me ook zeler wel in vinden, terug naar 4-3-3. Een dylan seys zal niet eens misstaan dit jaar. Presteert ook prima bij rkc.
  • 13 Feb 2018 om 12:01
    • Quote van 13 Feb 2018 om 10:31
      Zal zeker een goede keeper zijn, maar drommel doet het op dit moment zeer stabiel. Bovendien ligt de prioriteit deze zomer meer op het gebied van nieuwe verdedigers naar mijn mening.
    Vind ik niet. Een rechtervleugelaanvaller is meer nodig zodat je meer stootkracht hebt voorin. Met tegenhouden win je geen wedstrijden, met doelpunten maken wel.
  • 13 Feb 2018 om 11:16
    • Quote van 13 Feb 2018 om 10:10
      Derksen heeft weer een slachtoffer gevonden die hij kapot wil maken. Doet hij wel vaker helaas.
      Drommel maakt af en toe een fout maar dat doet de keeper van Ajax bijv. ook.
    Drommel speelt de laatste tijd steeds beter en daarnaast zie ik hem ook steeds beter zijn "matige" verdedigers aanwijzingen geven. Dat is natuurlijk ook een extra gelegenheid voor hem om uit te blinken. Zoals Lam bijvoorbeeld kinderlijk eenvoudig die bal verliest op 20 meter van het doel. Brrrrrr
  • 13 Feb 2018 om 10:31
    Zal zeker een goede keeper zijn, maar drommel doet het op dit moment zeer stabiel. Bovendien ligt de prioriteit deze zomer meer op het gebied van nieuwe verdedigers naar mijn mening.
  • 13 Feb 2018 om 10:10
    Derksen heeft weer een slachtoffer gevonden die hij kapot wil maken. Doet hij wel vaker helaas.
    Drommel maakt af en toe een fout maar dat doet de keeper van Ajax bijv. ook.
  • 13 Feb 2018 om 09:31
    Bij V.i. kan er doorgaans niemand iets van. Gelukkig waren ze zelf wel heel erg goed vroeger.
  • 13 Feb 2018 om 09:27
    Drommel keept prima lekker laten staan!!.
  • 13 Feb 2018 om 09:15
    prima keeper, maar snap niet waarom ze bij VI zo negatief over Drommel zijn. is een prima keeper vind ik maar mag van mij volgend seizoen komen en brondeel verkopen dan maar