Géén faillissement bij eventuele degradatie: ''Doorgerekend hoe we dan toch door kunnen''

( 60 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Géén faillissement bij eventuele degradatie: ''Doorgerekend hoe we dan toch door kunnen''

FC Twente staat op dit moment op een teleurstellende zeventiende plek met slechts 18 punten uit 27 wedstrijden en daardoor is de kans groot dat de club uit Enschede nacompetitie moet gaan spelen. Jan van Halst beseft dat de Tukkers in degradatienood verkeren. 

"Voor een veilige plek zullen we een serie neer moeten zetten", legt hij uit in de Telegraaf. "Tot nu toe valt het steeds net verkeerd, maar we blijven hopen op de ommekeer. Uiteindelijk gaat het erom dat we in de Eredivisie blijven. Desnoods via de play-offs, al weet ik ook dat dat een zenuwengedoe is", aldus Van Halst.

Mocht FC Twente onverhoopt alsnog degraderen, dan kan de club wel blijven bestaan. "We hebben een tweesporenbeleid voor de langere termijn", vervolgt de bestuurder. "Als het onverhoopt toch degradatie wordt, dan zullen we met meerdere partijen in gesprek moeten om de club overeind te houden. We hebben inmiddels doorgerekend hoe we dan toch door kunnen", aldus Van Halst.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Mar 2018 om 23:04
    • Quote van 13 Mar 2018 om 21:53
      Je moest eens weten ventje, je moest eens weten.....
    Ik weet het wel ventje
  • 13 Mar 2018 om 21:53
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:09
      Uhu Right,

      ze zullen ook aan een zogenaamd tos lidje sponsortje inzage geven met welke partijen er zoal word gesproken, heb je ze mooi allemaal weer wat in de hals gelult, wat weet jij nou man, pfff

      wie weet is Red Bull ineens wel een optie bij degradatie, of een andere grote sponsor, er waren wel meerdere partijen, dat ze daar een paar van afgewimpeld hebben was alleen omdat ze waarschijnlijk bang voor hun eigen hachie waren, en omdat de knvb regelementen bijvoorbeeld red bull niet toestaan, maar mag wel van uefa, dus Pffff
    Je moest eens weten ventje, je moest eens weten.....
  • 13 Mar 2018 om 21:16
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:46
      Accomdatie komt er niet. Het geld hiervoor is al uitgegeven voor het ontslag van de vorige trainer.
    Er is toch geld genoeg? Het nieuwe trainingscomplex komt er snel. Kijk maar eens naar de uitgaven van dit seizoen.... Gelukkig staan de sponsoren te trappelen om bij te lappen.... :-) :-) 10 tot 20 miljoen is toch een peuleschil? :-) :-)
  • 13 Mar 2018 om 20:46
    • Quote van 13 Mar 2018 om 08:46
      Nieuws wat wel te verwachten was. Helaas komt er een gat in de begroting en dan nog zijn we er niet voor volgend seizoen. Twente heeft een nieuwe trainingsaccomodatie nodig, nieuwe velden moeten aangelegd worden. Is daar geld voor? Verkoop een deel van de aandelen zodat de club verder opgebouwd kan worden.
    Accomdatie komt er niet. Het geld hiervoor is al uitgegeven voor het ontslag van de vorige trainer.
  • 13 Mar 2018 om 20:44
    • Quote van 13 Mar 2018 om 20:43
      Schrijf je reactie
    Zijn die gesprekken als geweest dan Jan? Kan me voorstellen dat er partijen zijn die zeggen : bekiek het moar!
  • 13 Mar 2018 om 20:43
    Schrijf je reactie
  • 13 Mar 2018 om 20:09
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:09
      Er zijn (nog) geen meerdere partijen Socrates. Deze uitspraak van JvH is voor de Bühne om het niet helemaal te laten escaleren.
    Uhu Right,

    ze zullen ook aan een zogenaamd tos lidje sponsortje inzage geven met welke partijen er zoal word gesproken, heb je ze mooi allemaal weer wat in de hals gelult, wat weet jij nou man, pfff

    wie weet is Red Bull ineens wel een optie bij degradatie, of een andere grote sponsor, er waren wel meerdere partijen, dat ze daar een paar van afgewimpeld hebben was alleen omdat ze waarschijnlijk bang voor hun eigen hachie waren, en omdat de knvb regelementen bijvoorbeeld red bull niet toestaan, maar mag wel van uefa, dus Pffff
  • 13 Mar 2018 om 19:03
    Ja doorrekenen kan iedereen, maar heeft JvH de steun al op papier dan??? het wordt wel echt billenknijpen straks
  • 13 Mar 2018 om 16:10
    • Quote van 13 Mar 2018 om 15:17
      Hahaha jammer de ruutn er uut :)))
    Martine op een beez'm deur de ruut'n inderdaad. :)))))
  • 13 Mar 2018 om 15:44
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:41
      Blijkbaar denken sommigen nog steeds dat FC Twente wel ruimte heeft voor liefdadigheid ANS.
    Ans gaf de reden al eerder aan... FcT vindt dat ze "correct" haar verplichtingen c.q. afspraken na moet komen. Blijkbaar is men niet duidelijk genoeg in de contractvoorwaarden m.b.t. niet functioneren..... Dat bedoelde ik ook met het "afrekenen" op resultaten, dit is toch normaal? Bij een gewoon bedrijf zou een niet functionerend personeelslid allang ontslagen zijn.... Door de toezicht op "afstand" en misschien gebrek aan kennis, is het blijkbaar erg moeilijk....
  • 13 Mar 2018 om 15:40
    • Quote van 13 Mar 2018 om 11:51
      Haha ok. Nog een dingetje dan waar hopelijk wat aan gedaan kan worden. Als ik een bericht bewerk zie ik het aangepaste bericht niet terug maar nog steeds het 'oude' bericht. Ook dat harde enters verwerkt worden. Een nieuwe alinea begint na verzenden gelijk achter de voorgaande zin. Het zou fijn zijn als dit aangepast zou kunnen worden. Nu ik een wat langer verhaal met de app typ, zie ik dat op een gegeven moment mijn tekst achter mijn toetsenbord verdwijnt. Is het mogelijk dat mijn scherm met tekst meebeweegt met mijn typen? Of is dit iets wat met mijn telefoon te maken heeft? Zou fijn zijn als hier in een verloren uurtje eens naar gekeken kan worden. Verder een top app!
    Ik ben maar een gewone gebruiker..... Heb de 3 "bugs" ook al eerder ontdekt. M.b.t. het aanpassen/verbeteren van de tekst gebruik ik de website ipv de app. De link heb ik als "app" op mijn telefoon gezet, naast de eigenlijke app. Via Chrome is dat simpel te regelen. De tekst die verdwijnt is lastig, ook dat heb ik eerder aangekaart. Gewoon even een e-mail naar: info@bnmedia.nl sturen zou ik zeggen....
  • 13 Mar 2018 om 15:17
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:28
      Goa hen te dramm'n pik. Ik ga niet met die tuinheks in 1 ruimte zitten. ;)
    Hahaha jammer de ruutn er uut :)))
  • 13 Mar 2018 om 14:51
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:33
      Dat vroeg ik mij ook al af TC
    Munsterman had zelfs al geconstateerd dat hij niet over capaciteiten beschikte.
  • 13 Mar 2018 om 14:42
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:01
      Het erge is dat je als supporter compleet voor lul wordt gezet. Een paar maanden geleden was het de directie die verkondigde dat de club degradatie niet kan trekken. Nu zijn er inmiddels modellen waarin er wel mogelijkheden zijn om te overleven. Snapt iemand het nog? Ik niet
    En als het bij degradatie toch niet gaat lukken, dan wordt er simpel gezegd "foutje,bedankt" om er vervolgens snel tussenuit te pissen in hun grote bolides, óp naar het Mediapark. Klaar voor de volgende snabbel.
  • 13 Mar 2018 om 14:41
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:33
      Dat vroeg ik mij ook al af TC
    Blijkbaar denken sommigen nog steeds dat FC Twente wel ruimte heeft voor liefdadigheid ANS.
  • 13 Mar 2018 om 14:33
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:25
      Hallo maaren,

      waaruit blijkt dat JvH commercieel 'sterk' aangelegd is?
    Dat vroeg ik mij ook al af TC
  • 13 Mar 2018 om 14:30
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:01
      Het erge is dat je als supporter compleet voor lul wordt gezet. Een paar maanden geleden was het de directie die verkondigde dat de club degradatie niet kan trekken. Nu zijn er inmiddels modellen waarin er wel mogelijkheden zijn om te overleven. Snapt iemand het nog? Ik niet
    Janokkio's neus groeit snel en gestaag sinds zijn benoeming(en) binnen FC Twente....
  • 13 Mar 2018 om 14:28
    • Quote van 13 Mar 2018 om 10:00
      Bij degradatie moet tukkerclan verplicht mee na de graafschap!!!! Bij Martine zuil in de VIP box .......... EENS of oneens :))))
    Goa hen te dramm'n pik. Ik ga niet met die tuinheks in 1 ruimte zitten. ;)
  • 13 Mar 2018 om 14:25
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:21
      Als van halst blijft zitten bij degradatie maakt hij zichzelf volledig belachelijk. Commercieel zou hij best kunnen denk ik maar technisch, euh... nee. Denk dat de gemiddelde football manager fanatiekeling een betere selectie neerzet.
    Hallo maaren,

    waaruit blijkt dat JvH commercieel 'sterk' aangelegd is?
  • 13 Mar 2018 om 14:17
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:09
      Er zijn (nog) geen meerdere partijen Socrates. Deze uitspraak van JvH is voor de Bühne om het niet helemaal te laten escaleren.
    Dat ziet een blinde nog ANS. :))))))


    "Als het onverhoopt toch degradatie wordt, dan zullen we met meerdere partijen in gesprek moeten om de club overeind te houden. We hebben inmiddels doorgerekend hoe we dan toch door kunnen"


    Er is geen enkele partij die deze hete kastanjes uit het vuur gaat slepen nu Dik Wessels (R.I.P.) er niet meer is.....
  • 13 Mar 2018 om 14:11
    • Quote van 13 Mar 2018 om 14:05
      Waarschijnlijk vat ik het verkeerd op. Maar zulke uitspraken kun je toch niet doen voordat er gesprekken met de benodigde partijen zijn gevoerd? Je gaat via de media toch geen druk uitvoeren partijen die je moeten redden. Hopelijk zie ik het helemaal verkeerd..
    Ben bang dat je het wel goed ziet..
  • 13 Mar 2018 om 14:05
    Waarschijnlijk vat ik het verkeerd op. Maar zulke uitspraken kun je toch niet doen voordat er gesprekken met de benodigde partijen zijn gevoerd? Je gaat via de media toch geen druk uitvoeren partijen die je moeten redden. Hopelijk zie ik het helemaal verkeerd..
  • 13 Mar 2018 om 13:48
    • Quote van 13 Mar 2018 om 13:01
      Het erge is dat je als supporter compleet voor lul wordt gezet. Een paar maanden geleden was het de directie die verkondigde dat de club degradatie niet kan trekken. Nu zijn er inmiddels modellen waarin er wel mogelijkheden zijn om te overleven. Snapt iemand het nog? Ik niet
    Dit is niet meer te bevatten. Ze proberen op alle manieren zich hier uit te lullen.
  • 13 Mar 2018 om 13:30
    Nou ik ben er BANG voor hoor????????
  • 13 Mar 2018 om 13:18
    Ikzeg. Hoe kan je dit zeggen. Bij degradatie blijven wij bestaan. Maar er moet nog met enkele partijen gesproken worden. Man man zeg dan niet dat we blijven bestaan als er degradatie aan de orde is .ga nu eerst met deze partijen om tafel. Je gooit toch ook niet je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt. En überhaupt wat degraderen. Ze zullen nu moeten winnen. En met een winnaars mentaliteit het veld op.niet meer en niet minder.
  • 13 Mar 2018 om 13:01
    • Quote van 13 Mar 2018 om 12:32
      Laat je niets wijs maken door dat Utrecht neusje. Bij degradatie zijn we totaal kapot.
    Het erge is dat je als supporter compleet voor lul wordt gezet. Een paar maanden geleden was het de directie die verkondigde dat de club degradatie niet kan trekken. Nu zijn er inmiddels modellen waarin er wel mogelijkheden zijn om te overleven. Snapt iemand het nog? Ik niet
  • 13 Mar 2018 om 12:51
    • Quote van 13 Mar 2018 om 11:51
      Haha ok. Nog een dingetje dan waar hopelijk wat aan gedaan kan worden. Als ik een bericht bewerk zie ik het aangepaste bericht niet terug maar nog steeds het 'oude' bericht. Ook dat harde enters verwerkt worden. Een nieuwe alinea begint na verzenden gelijk achter de voorgaande zin. Het zou fijn zijn als dit aangepast zou kunnen worden. Nu ik een wat langer verhaal met de app typ, zie ik dat op een gegeven moment mijn tekst achter mijn toetsenbord verdwijnt. Is het mogelijk dat mijn scherm met tekst meebeweegt met mijn typen? Of is dit iets wat met mijn telefoon te maken heeft? Zou fijn zijn als hier in een verloren uurtje eens naar gekeken kan worden. Verder een top app!
    Allemaal herkenbaar. Vooral de tekst die verdwijnt achter het toetsenbord is erg vervelend. Ik heb dat al eens aangegeven toen de site een update heeft gehad en de app nog niet terug was. Juist doordat de tekst niet meer zichtbaar is maak je sneller een fout die je moet herstellen, zou prettig zijn als je de aanpassing zelf ook ziet. Verbeterpunten.
  • 13 Mar 2018 om 12:32
    Laat je niets wijs maken door dat Utrecht neusje. Bij degradatie zijn we totaal kapot.
  • 13 Mar 2018 om 11:51
    • Quote van 13 Mar 2018 om 11:34
      Dat is een bug. Al lang geleden gemeld. Gewoon ouderwets... :-)
    Haha ok. Nog een dingetje dan waar hopelijk wat aan gedaan kan worden. Als ik een bericht bewerk zie ik het aangepaste bericht niet terug maar nog steeds het 'oude' bericht. Ook dat harde enters verwerkt worden. Een nieuwe alinea begint na verzenden gelijk achter de voorgaande zin. Het zou fijn zijn als dit aangepast zou kunnen worden. Nu ik een wat langer verhaal met de app typ, zie ik dat op een gegeven moment mijn tekst achter mijn toetsenbord verdwijnt. Is het mogelijk dat mijn scherm met tekst meebeweegt met mijn typen? Of is dit iets wat met mijn telefoon te maken heeft? Zou fijn zijn als hier in een verloren uurtje eens naar gekeken kan worden. Verder een top app!
  • 13 Mar 2018 om 11:40
    • Quote van 13 Mar 2018 om 10:45
      Volgens mij zit ze daar nog wel, maar ze willen inderdaad van haar af. Maar ze is net zo eigenwijs als onze trainer.. Wellicht moeten die twee maar eens bij elkaar op bezoek, scheelt Tukkerclan ook nog eens een bezoekje ;)
    Haha zie je het al voor je.... Verbeek en zuil samen in de viskar en TC die haar mossel op komt eten ???????? De zaak is onder de rechter, de voorzitter daar heeft opdracht gekregen van de sponsoren om te zorgen dat zuil verdwijnt.
  • 13 Mar 2018 om 11:34
    • Quote van 13 Mar 2018 om 10:08
      Eens Blijkbaar worden emoticons hier vraagtekens?
    Dat is een bug. Al lang geleden gemeld. Gewoon ouderwets... :-)
  • 13 Mar 2018 om 11:00
    Van Halst kan een groot deel van zijn riante salaris inleveren. Hij verdient veel te veel gezien wat hij tot nu toe gepresteerd heeft. Graaier.
  • 13 Mar 2018 om 10:45
    • Quote van 13 Mar 2018 om 10:17
      Zuil is ontslagen dus ik denk dat TC op huis bezoek moet ????
    Volgens mij zit ze daar nog wel, maar ze willen inderdaad van haar af. Maar ze is net zo eigenwijs als onze trainer.. Wellicht moeten die twee maar eens bij elkaar op bezoek, scheelt Tukkerclan ook nog eens een bezoekje ;)
  • 13 Mar 2018 om 10:45
    • Quote van 13 Mar 2018 om 10:07
      Mee eens. Laat die sponsoren dan maar het vertrek eisen van Jan. In de JL zal ik er, als we nog bestaan, ook zijn. Ik ken alleen ook zat mensen die ivm werk en wonen moeilijk de thuiswedstrijden kunnen bezoeken op maandag en vrijdag en dus mogelijk hun kaart opzeggen
    precies en deze redders van de club dan zelf ook mensen aan laten dragen die de klus moeten gaan klaren zodat we niet weer in deze situatie komen
  • 13 Mar 2018 om 10:17
    • Quote van 13 Mar 2018 om 10:00
      Bij degradatie moet tukkerclan verplicht mee na de graafschap!!!! Bij Martine zuil in de VIP box .......... EENS of oneens :))))
    Zuil is ontslagen dus ik denk dat TC op huis bezoek moet ????
  • 13 Mar 2018 om 10:08
    • Quote van 13 Mar 2018 om 10:00
      Bij degradatie moet tukkerclan verplicht mee na de graafschap!!!! Bij Martine zuil in de VIP box .......... EENS of oneens :))))
    Eens Blijkbaar worden emoticons hier vraagtekens?
  • 13 Mar 2018 om 10:07
    • Quote van 13 Mar 2018 om 10:00
      Bij degradatie moet tukkerclan verplicht mee na de graafschap!!!! Bij Martine zuil in de VIP box .......... EENS of oneens :))))
    Eens
  • 13 Mar 2018 om 10:07
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:31
      zoethoudertje of niet... Ik lees dat er dan met die partijen in gesprek getreden moet worden dit zal dus gebeuren zij zullen dan voorwaarden stellen en daar zal dan aan worden voldaan... maar dan kan ik in ieder geval mijn hobby passie en liefde blijven bezoeken... jupiler league of eredivisie ik zal er altijd zijn... omdat twente in mijn hart zit... Ik hoop en wens vurig dat mijn medefans en sponsoren dat ook doen.ik las laatst dat ans zei 8.000 seizoen kaarthouders maar nac had er 10.000 in de jl dacht ik laten wij zien dat we ook echt zo n trouw en prachtige supportersgroep zijn en dan 12.000 man over houden...
      maar goed eerst vechten voor onze laatste kans tegen Willem 2... 4-3-3 thesker op sol, tigha en assaidi op de flank... boere spits
      jensen ipv tigha mag ook als er maar met 2 flankspelers gespeeld wordt.
      en dan hebben we na Willem 2 een interlandweekend en dan moet het plan rond zijn
    Mee eens. Laat die sponsoren dan maar het vertrek eisen van Jan. In de JL zal ik er, als we nog bestaan, ook zijn. Ik ken alleen ook zat mensen die ivm werk en wonen moeilijk de thuiswedstrijden kunnen bezoeken op maandag en vrijdag en dus mogelijk hun kaart opzeggen
  • 13 Mar 2018 om 10:00
    Bij degradatie moet tukkerclan verplicht mee na de graafschap!!!! Bij Martine zuil in de VIP box .......... EENS of oneens :))))
  • 13 Mar 2018 om 09:42
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:31
      zoethoudertje of niet... Ik lees dat er dan met die partijen in gesprek getreden moet worden dit zal dus gebeuren zij zullen dan voorwaarden stellen en daar zal dan aan worden voldaan... maar dan kan ik in ieder geval mijn hobby passie en liefde blijven bezoeken... jupiler league of eredivisie ik zal er altijd zijn... omdat twente in mijn hart zit... Ik hoop en wens vurig dat mijn medefans en sponsoren dat ook doen.ik las laatst dat ans zei 8.000 seizoen kaarthouders maar nac had er 10.000 in de jl dacht ik laten wij zien dat we ook echt zo n trouw en prachtige supportersgroep zijn en dan 12.000 man over houden...
      maar goed eerst vechten voor onze laatste kans tegen Willem 2... 4-3-3 thesker op sol, tigha en assaidi op de flank... boere spits
      jensen ipv tigha mag ook als er maar met 2 flankspelers gespeeld wordt.
      en dan hebben we na Willem 2 een interlandweekend en dan moet het plan rond zijn
    Bij degradatie moet de begroting sterk naar beneden, omdat de inkomsten veel lager zullen zijn. 15 Miljoen? Het is maar zeer de vraag of er zo veel op de kosten bezuinigd kan worden. Zeer waarschijnlijk een verliesjaar dus. De hamvraag: wie financiert dat? Dat is een cruciaal punt. En nog belangrijker: hoe promoveert FcT binnen 1 jaar....
  • 13 Mar 2018 om 09:38
    Wat een lul verhaal van meneer Van Halst. Hoe kun je twee jaar geleden roepen bij terug zetting gaan we failliet. Het is toch een logische conclusie dat bij degradatie, sponsorgeld en tv geld minder wordt. De kosten zullen aanzienlijke gedrukt moeten worden, dit betekend dat de hele organisatie moeten worden gereorganiseerd, dus moet kleiner worden en er mensen zullen worden ontslaan. De huidige aflossingen zullen hetzelfde blijven en moet je weet met die mensen aan tafel om hernieuwde afspraken te maken. En ja er zullen zeker minder sponsorgeld en jaarkaarten worden verkocht.
  • 13 Mar 2018 om 09:33
    Alvast ingraven voor wat komen gaat. En dan nog, de laatste zin zegt alles: "We hebben inmiddels doorgerekend hoe we dan toch door kunnen." Dus ze hebben de berekeningen gemaakt wat er moet gebeuren bij degradatie...maar gaat het ook lukken om die berekeningen te halen? Dat is een heel groot verschil meneer van Halst.
    Ik kan ook wel een meer jaren plan opstellen waarmee ik binnen vijf jaar miljonair wordt.Of dat plan ook gaat werken...
  • 13 Mar 2018 om 09:33
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:25
      Hallo jan Mischien verkeerd op gevat van je ( qwa onrust stoken) ik praat uit ervaring.zo als jij ook zal weten jan als nacompetie steeds dichterbij komt.breekt er onrust uit bij elke club dat is emotie.Ze hebben een groot probleem bij degradatie ook de knvb.als Twente supporters met grote getalen de JP League in gaat houden ze hun hart vast......tukkers on tour.....op na Volendam gezeliggg
    heb ik ook al aan zitten denken 19 risicoduels erbij dan in de jl?
  • 13 Mar 2018 om 09:31
    zoethoudertje of niet... Ik lees dat er dan met die partijen in gesprek getreden moet worden dit zal dus gebeuren zij zullen dan voorwaarden stellen en daar zal dan aan worden voldaan... maar dan kan ik in ieder geval mijn hobby passie en liefde blijven bezoeken... jupiler league of eredivisie ik zal er altijd zijn... omdat twente in mijn hart zit... Ik hoop en wens vurig dat mijn medefans en sponsoren dat ook doen.ik las laatst dat ans zei 8.000 seizoen kaarthouders maar nac had er 10.000 in de jl dacht ik laten wij zien dat we ook echt zo n trouw en prachtige supportersgroep zijn en dan 12.000 man over houden...
    maar goed eerst vechten voor onze laatste kans tegen Willem 2... 4-3-3 thesker op sol, tigha en assaidi op de flank... boere spits
    jensen ipv tigha mag ook als er maar met 2 flankspelers gespeeld wordt.
    en dan hebben we na Willem 2 een interlandweekend en dan moet het plan rond zijn
  • 13 Mar 2018 om 09:30
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:25
      Hallo jan Mischien verkeerd op gevat van je ( qwa onrust stoken) ik praat uit ervaring.zo als jij ook zal weten jan als nacompetie steeds dichterbij komt.breekt er onrust uit bij elke club dat is emotie.Ze hebben een groot probleem bij degradatie ook de knvb.als Twente supporters met grote getalen de JP League in gaat houden ze hun hart vast......tukkers on tour.....op na Volendam gezeliggg
    Mooie tijden op de Dijk in Volendam , maar liever niet Messi of Volendam moet promoveren . Maar hoop denk ik tegen beter weten in, dat we er op miraculeuze wijze in blijven.
  • 13 Mar 2018 om 09:29
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:09
      Er zijn (nog) geen meerdere partijen Socrates. Deze uitspraak van JvH is voor de Bühne om het niet helemaal te laten escaleren.
    Als JvH denkt dat hij met dit soort uitspraken de boel kan laten deescaleren, denkt hij helemaal fout. De supporter en zeker de sponsoren weten wel beter....
  • 13 Mar 2018 om 09:26
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:21
      Als van halst blijft zitten bij degradatie maakt hij zichzelf volledig belachelijk. Commercieel zou hij best kunnen denk ik maar technisch, euh... nee. Denk dat de gemiddelde football manager fanatiekeling een betere selectie neerzet.
    Als de RvC JvH nog langer laat zitten, maken ze zichzelf belachelijk....
  • 13 Mar 2018 om 09:25
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:15
      Ja, dat zit er zeker in Messi. Jij met je naam kan toch ook voetballen toch??????. Nee, ik wil nog niet aan degradatie denken. Mochten we verliezen van Willem ll, dan wordt het allemaal niet zo lekker vrees ik ook. Om nu onrust te stoken is misschien ook niet goed beste messi. Schiet je helemaal geen kloten mee op. Is ook niet goed voor de spelersgroep. Ik begrijp je natuurlijk helemaal.
    Hallo jan Mischien verkeerd op gevat van je ( qwa onrust stoken) ik praat uit ervaring.zo als jij ook zal weten jan als nacompetie steeds dichterbij komt.breekt er onrust uit bij elke club dat is emotie.Ze hebben een groot probleem bij degradatie ook de knvb.als Twente supporters met grote getalen de JP League in gaat houden ze hun hart vast......tukkers on tour.....op na Volendam gezeliggg
  • 13 Mar 2018 om 09:21
    Als van halst blijft zitten bij degradatie maakt hij zichzelf volledig belachelijk. Commercieel zou hij best kunnen denk ik maar technisch, euh... nee. Denk dat de gemiddelde football manager fanatiekeling een betere selectie neerzet.
  • 13 Mar 2018 om 09:15
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:08
      Jan rekent alleen zijn bonus uit verder niks. en dan ook nog spreken over de rust bewaren.volgens knijpt hij hem.zaterdag bij verlies breekt de pleuris uit.er zullen wel weer extra ACAB tjes bij de hoofdingang staan uit voorzorg.
    Ja, dat zit er zeker in Messi. Jij met je naam kan toch ook voetballen toch??????. Nee, ik wil nog niet aan degradatie denken. Mochten we verliezen van Willem ll, dan wordt het allemaal niet zo lekker vrees ik ook. Om nu onrust te stoken is misschien ook niet goed beste messi. Schiet je helemaal geen kloten mee op. Is ook niet goed voor de spelersgroep. Ik begrijp je natuurlijk helemaal.
  • 13 Mar 2018 om 09:13
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:09
      Er zijn (nog) geen meerdere partijen Socrates. Deze uitspraak van JvH is voor de Bühne om het niet helemaal te laten escaleren.
    Bedankt ANS. Wat een rat is het toch ook. Het leek me ook al vreemd. Ik weet namelijk dat er geen enkel vertrouwen is en dat mensen er niet zomaar geld in gaan stoppen zolang Jan er de scepter zwaait. Wie weet is dit wel een vooraankondiging van zijn vertrek ;)
  • 13 Mar 2018 om 09:10
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:04
      Prachtig......alles doorgerekend maar we zullen wel met meerdere partijen in gesprek moeten....Probleem is alleen wel dat AL die partijen achter de visie van dit waardeloze bestuur staan en daar nog enig heil in zien. Welke voorwaarden stellen zij ? Kan me niet voorstellen dat ze, als ze al overstag gaan, dit zooitje ongeregeld carte-blanc geven om hun kwaliteiten nog een jaar te etaleren.
    Idd socrates...die gaan niet uit zichzelf..dan willen ze geld zien.. Financiers moeten wel verder met hun of de club failliet. Als zij er nog zitten dan stel ik voor dat cc houders gaan staken dwz niet verlengen tot ze weg zijn ...
  • 13 Mar 2018 om 09:09
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:04
      Prachtig......alles doorgerekend maar we zullen wel met meerdere partijen in gesprek moeten....Probleem is alleen wel dat AL die partijen achter de visie van dit waardeloze bestuur staan en daar nog enig heil in zien. Welke voorwaarden stellen zij ? Kan me niet voorstellen dat ze, als ze al overstag gaan, dit zooitje ongeregeld carte-blanc geven om hun kwaliteiten nog een jaar te etaleren.
    Er zijn (nog) geen meerdere partijen Socrates. Deze uitspraak van JvH is voor de Bühne om het niet helemaal te laten escaleren.
  • 13 Mar 2018 om 09:08
    Jan rekent alleen zijn bonus uit verder niks. en dan ook nog spreken over de rust bewaren.volgens knijpt hij hem.zaterdag bij verlies breekt de pleuris uit.er zullen wel weer extra ACAB tjes bij de hoofdingang staan uit voorzorg.
  • 13 Mar 2018 om 09:06
    • Quote van 13 Mar 2018 om 09:03
      Hij bedoelt; hoe ik dan toch mijn bonus krijg :-)
    Bij degradatie moeten ze nog met financiers overleggen tis maar de vraag of die meegaan in hun plannen/ideën..
  • 13 Mar 2018 om 09:04
    Prachtig......alles doorgerekend maar we zullen wel met meerdere partijen in gesprek moeten....Probleem is alleen wel dat AL die partijen achter de visie van dit waardeloze bestuur staan en daar nog enig heil in zien. Welke voorwaarden stellen zij ? Kan me niet voorstellen dat ze, als ze al overstag gaan, dit zooitje ongeregeld carte-blanc geven om hun kwaliteiten nog een jaar te etaleren.
  • 13 Mar 2018 om 09:03
    • Quote van 13 Mar 2018 om 08:44
      Hoe WE(???) dan toch door kunnen?????
    Hij bedoelt; hoe ik dan toch mijn bonus krijg :-)
  • 13 Mar 2018 om 08:51
    Wat toevallig dat dit nu naar buiten komt. Zoethoudertje?
  • 13 Mar 2018 om 08:46
    Nieuws wat wel te verwachten was. Helaas komt er een gat in de begroting en dan nog zijn we er niet voor volgend seizoen. Twente heeft een nieuwe trainingsaccomodatie nodig, nieuwe velden moeten aangelegd worden. Is daar geld voor? Verkoop een deel van de aandelen zodat de club verder opgebouwd kan worden.
  • 13 Mar 2018 om 08:44
    Hoe WE(???) dan toch door kunnen?????