Matchday: Holla keert terug, Assaidi vanaf de aftrap

( 406 reacties)
Matchday: Holla keert terug, Assaidi vanaf de aftrap

FC Twente gaat zaterdagavond op bezoek bij ADO Den Haag. Dat doet de club uit Enschede met Luciano Slagveer in de basisopstelling. De aanvaller krijgt de voorkeur boven Adnane Tighadouini.

Spits Tom Boere ontbreekt met een schorsing. Daar tegenover staat de terugkeer van Danny Holla. Verder zijn er geen veranderingen in de basisopstelling van trainer Marino Pusic ten opzichte van het verloren thuisduel tegen Feyenoord (1-3).

De aftrap in de residentie is om 18.30 uur. 

Opstelling FC Twente: Drommel; Van der Lely, Bijen, Thesker, Cuevas; Lam, Holla, Maher, Jensen; Assaidi, Slgaveer. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2018 om 18:06
    Ik hoop ook dat die gladde aal snel opdonderd , vieze rat is het .
  • 15 Apr 2018 om 11:02
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:13
      De overwinning op de gladde glipper hebben wij allen pas behaald zodra hij uit de club gesmeten is. Het liefst met de botte bijl zodat het extra pijnlijk voor hem is, en hij zich nooit meer in de buurt van de Veste durft te vertonen. Gewoon zoals het Joop ook vergaan is........


      Een hele prettige zondag Boes....., ondanks de degradatie die vandaag weer een stapje dichterbij is gekomen. ;)
    Amen
  • 15 Apr 2018 om 00:48
    • Quote van 15 Apr 2018 om 00:23
      Na alles wat jij hier loopt uit te kramen schaam ik me voor jou dat jij je een Nederlander durft te nemen laat staan een Tukker ha laat me niet laggen in die in Utrecht woont zeker zo dat je overkant stappen naar welke club dan ook waar je dan heisa kan schoppen haha dat rand mongolen als jij je überhaupt suporter durfen te noemen ..
      Red is the coller Red it wil be Red is my heart te Twente for ever in my heart
      En geen dom oor als jij die daar verandering in brengt al schop je me dood mijn club verlogenen aan een buitenstaander en een buitenlander zal jik nooit Twente is van de echte Tukker niet van de import zo als jij want jij hebt dat regio gevoel niet jij weet niet wat het met de regio doet dus ga lekker naar je clubje in Utrecht daar heisa schoppen en laat ons maar met onse dode club zo als ie dat zelf zecht wij bouwen hem met zijn allen wel weer op want mensen als jij zijn er alleen voor succes maar tijd geld en je hart investeren in Twente dat wil je niet nep Tukker
    De hele avond had je tijd om hierop te reageren, maar je komt uren later nu pas aan met deze tekst. Prima als jij dat zo vind ;-)
  • 15 Apr 2018 om 00:23
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:48
      Flikker op gast. De club is dood en financieel aan de grondgenageld. Kunt de kop lekker in het zand houden, maar daar schiet je niks mee op. Overname zal als een zegen komen.
    Na alles wat jij hier loopt uit te kramen schaam ik me voor jou dat jij je een Nederlander durft te nemen laat staan een Tukker ha laat me niet laggen in die in Utrecht woont zeker zo dat je overkant stappen naar welke club dan ook waar je dan heisa kan schoppen haha dat rand mongolen als jij je überhaupt suporter durfen te noemen ..
    Red is the coller Red it wil be Red is my heart te Twente for ever in my heart
    En geen dom oor als jij die daar verandering in brengt al schop je me dood mijn club verlogenen aan een buitenstaander en een buitenlander zal jik nooit Twente is van de echte Tukker niet van de import zo als jij want jij hebt dat regio gevoel niet jij weet niet wat het met de regio doet dus ga lekker naar je clubje in Utrecht daar heisa schoppen en laat ons maar met onse dode club zo als ie dat zelf zecht wij bouwen hem met zijn allen wel weer op want mensen als jij zijn er alleen voor succes maar tijd geld en je hart investeren in Twente dat wil je niet nep Tukker
  • 14 Apr 2018 om 23:13
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:10
      Prima! Heb je vandaag naast je overwinning op Van Halst nu ook nog je overwinning op Boesk00l. Must be your lucky day!
    De overwinning op de gladde glipper hebben wij allen pas behaald zodra hij uit de club gesmeten is. Het liefst met de botte bijl zodat het extra pijnlijk voor hem is, en hij zich nooit meer in de buurt van de Veste durft te vertonen. Gewoon zoals het Joop ook vergaan is........


    Een hele prettige zondag Boes....., ondanks de degradatie die vandaag weer een stapje dichterbij is gekomen. ;)
  • 14 Apr 2018 om 23:10
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:05
      Wanneer jij mij als een idioot weg denkt te moeten zetten, en denkt dat ik FC Twente graag kapot zie gaan terwijl je mij klaarblijkelijk niet begrijpt, dan jah Boes...., dan zie ik dat als imbeciel.
    Prima! Heb je vandaag naast je overwinning op Van Halst nu ook nog je overwinning op Boesk00l. Must be your lucky day!
  • 14 Apr 2018 om 23:05
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:49
      Oh.. dus jij maakt zo'n opmerking en ben ik de imbiciel. Gefeliciteerd met je overwinning op Van Halst vandaag.
    Wanneer jij mij als een idioot weg denkt te moeten zetten, en denkt dat ik FC Twente graag kapot zie gaan terwijl je mij klaarblijkelijk niet begrijpt, dan jah Boes...., dan zie ik dat als imbeciel.
  • 14 Apr 2018 om 22:49
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:41
      Laat maar Boes.....jij begrijpt en 'voelt' mijn woede en verdriet niet. Als jij denkt dat ik FC Twente het liefst zie degraderen om mijn gelijk te halen jegens van Halst....dan ben je een imbeciel en niets minder.



      Mijn gelijk....dat heb ik allang gehaald jegens van Halst. Vak-P pakt het gelukkig ook op, en de druk op die kale graaier moet nog groter worden.....
    Oh.. dus jij maakt zo'n opmerking en ben ik de imbiciel. Gefeliciteerd met je overwinning op Van Halst vandaag.
  • 14 Apr 2018 om 22:41
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:22
      Komt ie weer met z'n paradepaardje. Ik ben supporter en ben zwaar ziek als we weer verliezen, ook al zie je het aankomen. Je bent diep gezonken TC. Je ziet Twente het liefst degraderen om je gelijk over Van Halst te kunnen halen. Anders zou zo'n opmerking nooit in je opkomen.
    Laat maar Boes.....jij begrijpt en 'voelt' mijn woede en verdriet niet. Als jij denkt dat ik FC Twente het liefst zie degraderen om mijn gelijk te halen jegens van Halst....dan ben je een imbeciel en niets minder.



    Mijn gelijk....dat heb ik allang gehaald jegens van Halst. Vak-P pakt het gelukkig ook op, en de druk op die kale graaier moet nog groter worden.....
  • 14 Apr 2018 om 22:22
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:53
      Dus na deze wedstrijd zit iedereen ineens in zak en as? Kom toch op Boes....


      Als je de laatste weken de reacties volgt, dan zul je hebben gelezen dat de meesten al degradatie verwachten. Ga je dan echt zitten janken, tieren en schelden, of berust je je erin en ga je lopen geinen?


      Ik zal je wat nieuws vertellen kerel. Die gladde glipper....die kale graaier....de hoofdverantwoordelijke voor al deze sportieve ellende, die zit maandag gewoon weer in zijn Twente kostuum in de Veste...zijn geld te tellen.


      Mijn vraag aan jou...wat vind jij belangrijker.....ruzie maken met je mede-supporters, of die gladde glipper die nog steeds op het pluche zit en FC Twente in het moeras geduwd heeft?


    Komt ie weer met z'n paradepaardje. Ik ben supporter en ben zwaar ziek als we weer verliezen, ook al zie je het aankomen. Je bent diep gezonken TC. Je ziet Twente het liefst degraderen om je gelijk over Van Halst te kunnen halen. Anders zou zo'n opmerking nooit in je opkomen.
  • 14 Apr 2018 om 21:53
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:45
      Niks sarcastisch TC. Zo onnodig dit soort 'humor' wanneer de gemiddelde supporter in zak en as zit. Wat mij betreft ben je dan een regelrechte idioot.
    Dus na deze wedstrijd zit iedereen ineens in zak en as? Kom toch op Boes....


    Als je de laatste weken de reacties volgt, dan zul je hebben gelezen dat de meesten al degradatie verwachten. Ga je dan echt zitten janken, tieren en schelden, of berust je je erin en ga je lopen geinen?


    Ik zal je wat nieuws vertellen kerel. Die gladde glipper....die kale graaier....de hoofdverantwoordelijke voor al deze sportieve ellende, die zit maandag gewoon weer in zijn Twente kostuum in de Veste...zijn geld te tellen.


    Mijn vraag aan jou...wat vind jij belangrijker.....ruzie maken met je mede-supporters, of die gladde glipper die nog steeds op het pluche zit en FC Twente in het moeras geduwd heeft?


  • 14 Apr 2018 om 21:47
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:41
      Kramer is waarschijnlijk voor de rest van het seizoen geschorst. Maar Twente gaat in de laatste 3 wedstrijden geen 4 punten pakken hoor.
    Tegen Zwolle moet het gebeuren. Alle middelen moeten uit de kast. Training masaal bezoeken en vuurwerk. Sparta gaat er in de kuip aan. Feyenoord zal voldoen aan zijn sportieve plicht!
  • 14 Apr 2018 om 21:45
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:31
      Sarcastisch bedoelt Boes......


      Genieten? Nee!!!


      Berusting en acceptatie? Jah!!!
    Niks sarcastisch TC. Zo onnodig dit soort 'humor' wanneer de gemiddelde supporter in zak en as zit. Wat mij betreft ben je dan een regelrechte idioot.
  • 14 Apr 2018 om 21:41
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:37
      Er is nog hoop! Woensdag: Feyenoord- Sparta Waarom denk je dat Kramer die rode kaart wilde hebben. Die wil geen afstraffing en vezichtsverlies meemaken in de kuip! We moeten zelf de 3 punten. Masaal dinsdag de training bezoeken en vuurwerk bij opkomst in het stadion. Die dag is D-Day!
    Kramer is waarschijnlijk voor de rest van het seizoen geschorst. Maar Twente gaat in de laatste 3 wedstrijden geen 4 punten pakken hoor.
  • 14 Apr 2018 om 21:37
    Er is nog hoop! Woensdag: Feyenoord- Sparta Waarom denk je dat Kramer die rode kaart wilde hebben. Die wil geen afstraffing en vezichtsverlies meemaken in de kuip! We moeten zelf de 3 punten. Masaal dinsdag de training bezoeken en vuurwerk bij opkomst in het stadion. Die dag is D-Day!
  • 14 Apr 2018 om 21:35
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:43
      Benieuwd of ie er ooit komt, waarschijnlijk te druk als directeur van al zijn multinationals...
    Je verward me met Hengelo vent. :))))))


    Je bent aardig in de war aan het raken....is het niet??
  • 14 Apr 2018 om 21:33
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:32
      Haha negatieve sukkel, alles is altijd negatief bij jou, alles, en dan weer lekker oreren hoe je alles beter weet. Mocht het toch eens positief zijn sta je vooraan in de polonaise, alles weer goed te praten voor jezelf.. Dikke stumper
    Nou nou nou....wat een frustratie vent.....schelden....tieren.


    Neem een prozac en ga even liggen joh. ;)
  • 14 Apr 2018 om 21:32
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:02
      Ga janken gastje. In de Utrechtse grachten zul jij verdwalen.
    Held...... welkom
  • 14 Apr 2018 om 21:31
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:02
      Ga janken gastje. In de Utrechtse grachten zul jij verdwalen.
    Komop kerels, begrijp de woede bij iedereen. Ik heb ook slapeloze nachten en zin als Almelose Twentefan er een paar van de fiets te trekken..wat heb ik dan? We zijn allemaal supporters. De één niet minder dan de ander. Zeg een keer GVD maar ga elkaar niet uitdagen. Ik ga bewust de hond niet uit laten nu, dus doet mijn vrouw dat. Even een paar veilige keuzes. Het is zwaar kut jongens. Wel voor ons allemaal.
  • 14 Apr 2018 om 21:31
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:41
      Walgelijke reactie weer TC. Is het provoceren of geniet je hier nu echt van? Aandacht tekort? Zing het volgende week toch lekker in het stadion, dan krijg je je aandacht volop.
    Sarcastisch bedoelt Boes......


    Genieten? Nee!!!


    Berusting en acceptatie? Jah!!!
  • 14 Apr 2018 om 21:27
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:25
      7-0 inmiddels maar ook al wordt het 26-0....we moeten die 4 punten inlopen
    Die Kramer krijgt ook een dikke schorsing
  • 14 Apr 2018 om 21:25
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:20
      Vitesse op 6-0 tegen Sparta. Waarom waarom lukt het Twente niet om een gelijkspel te spelen.
    7-0 inmiddels maar ook al wordt het 26-0....we moeten die 4 punten inlopen
  • 14 Apr 2018 om 21:20
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:18
      Red Bull wordt het zeker niet!
    Vitesse op 6-0 tegen Sparta. Waarom waarom lukt het Twente niet om een gelijkspel te spelen.
  • 14 Apr 2018 om 21:18
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:58
      Dikke proost op Red Bull!
    Red Bull wordt het zeker niet!
  • 14 Apr 2018 om 21:02
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:59
      Jij moet echt paar klappen aan je kop hebben hè ? Je bent een zielige kneus man , verzuip je ergens in Utrechtse gracht kneus
    Ga janken gastje. In de Utrechtse grachten zul jij verdwalen.
  • 14 Apr 2018 om 20:59
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:58
      Dikke proost op Red Bull!
    Jij moet echt paar klappen aan je kop hebben hè ? Je bent een zielige kneus man , verzuip je ergens in Utrechtse gracht kneus
  • 14 Apr 2018 om 20:58
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:57
      Dat ga ik doen en zal er van genieten van dat Twentse biertje , jij ook fijne avond nog boor zover dat mogelijk is pfff
    Dikke proost op Red Bull!
  • 14 Apr 2018 om 20:57
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:54
      Met jou kan ik praten! Neem maar een lekkere Grolsch!
    Dat ga ik doen en zal er van genieten van dat Twentse biertje , jij ook fijne avond nog boor zover dat mogelijk is pfff
  • 14 Apr 2018 om 20:54
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:50
      Flikker nou toch eens op kut kneus met je RB Gvd kun je niks anders bedenken ? Je moet paar kletsen aan je oor hebben mafkees !!!
    Met jou kan ik praten! Neem maar een lekkere Grolsch!
  • 14 Apr 2018 om 20:54
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:50
      Flikker nou toch eens op kut kneus met je RB Gvd kun je niks anders bedenken ? Je moet paar kletsen aan je oor hebben mafkees !!!
    Flikker op gast, ogen open doen en de werkelijkheid inzien. Een overname zal als een zegen komen. Twente kan het financieel niet meer dragen. De club is dood financieel dood!
  • 14 Apr 2018 om 20:53
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:52
      Jij ook pik! Geen wodka Red Bull hé? Ook niet voor de vrouwtjes ;-)
    Haha heinig an !! Ik word maf van die gast met zijn red bull @@€€&?:~<
  • 14 Apr 2018 om 20:52
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:46
      Haha ik gao mooi de stad in ze bekiekt maar veel plezier rook ze
    Jij ook pik! Geen wodka Red Bull hé? Ook niet voor de vrouwtjes ;-)
  • 14 Apr 2018 om 20:51
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:37
      Ik zeg het nu voor de laatste keer. Er komt geen RB. Er komt hulp maar niet van RB.
      Hopelijk is die discussie nu eens afgelopen. De fam. Wessels met een paar anderen zal helpen. Dat is ook al naar buiten gebracht door van Halst alleen ze hebben nog geen namen genoemd. We gaan ook niet failliet daardoor. Jammer dat we degraderen maar volgend jaar zijn we mooi kampioen en valt er wat te vieren.
      Het is niet anders hulp is onderweg. De spelers hebben ons laten stikken en hebben vele slachtoffers gemaakt. Hopelijk leert FC Twente eens een keer van de fouten die gemaakt worden en kunnen we verder met de toekomst.
    Prima. En hopelijk houden een aantal nu op met dat walgelijk irritante Red Bull gezeur en zien we hen nooit weer terug bij onze mooie club FC Twente! “Red is the color!”
  • 14 Apr 2018 om 20:50
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:48
      Flikker op gast. De club is dood en financieel aan de grondgenageld. Kunt de kop lekker in het zand houden, maar daar schiet je niks mee op. Overname zal als een zegen komen.
    Flikker nou toch eens op kut kneus met je RB Gvd kun je niks anders bedenken ? Je moet paar kletsen aan je oor hebben mafkees !!!
  • 14 Apr 2018 om 20:49
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:38
      Oeps meneer is boos, degradatie komt wat harder aan bij jou ziet ik
    Nee hoor. Ik heb geen moeite met de degradatie. Maar ik word kotsmisselijk van dat idiote Red Bull gezeur.
  • 14 Apr 2018 om 20:48
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:31
      Oke dus begin dit seizoen haal je 13 spelers die niet fit zijn dan na 8 wedstrijden gooi je er een trainer uit haal je er 2 nieuwe bij in de winter haal je nog een paar niet fitte spelers dan ga je zeggen dat het club bestuur niet begrijpt waarom de suporters ontevreden zijn ondanks dat je later staat vervolgens gooi je die 2 nieuwe trainers er ook uit en degradeer je hoogst waarschijnlijk .. En dan blijft de directeur gewoon zitten ? Ben ik ergens iets vergeten? Wij suporters blijven wel komen alleen zal het leven van ons en de directie zal een hel zijn volgend jaar MAAR WIJ ZIJN TWENTE NIET DIE 11 OP HET VELD NEE DIE 25.000 man op de tribune elke wedstrijd weer en al die anderen buiten het stadion WIJ zijn Twente en ons krijg je niet klein al degraderen we naar de amateurs FC TWENTE IS ONSE TROTS EN DAT ZAL HET ALTIJD ZIJN WIJ TEGEN DE REST MET ZIJN ALLEN STAAN WE ER VOLGEND SEIZOEN WEER EN ZULLEN ONSE ZIEL EN STEM WEER INZETEN VOOR ONZE TROTS ONZE CLUB
      FORZA FC TWENTE
    Flikker op gast. De club is dood en financieel aan de grondgenageld. Kunt de kop lekker in het zand houden, maar daar schiet je niks mee op. Overname zal als een zegen komen.
  • 14 Apr 2018 om 20:46
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:44
      Hahaha en hoe. Ik ga me lekker de tyfus roken bij de Mix en later vanvond de vrouw te grazen nemen. Ze zoekt t maar uut met den pröttel.
    Haha ik gao mooi de stad in ze bekiekt maar veel plezier rook ze
  • 14 Apr 2018 om 20:44
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:37
      Ja beet troep of nie ? Haha Gvd ze zorgen er wel voor dat je zo een krijtlijn nodig heb .
    Hahaha en hoe. Ik ga me lekker de tyfus roken bij de Mix en later vanvond de vrouw te grazen nemen. Ze zoekt t maar uut met den pröttel.
  • 14 Apr 2018 om 20:43
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:41
      Walgelijke reactie weer TC. Is het provoceren of geniet je hier nu echt van? Aandacht tekort? Zing het volgende week toch lekker in het stadion, dan krijg je je aandacht volop.
    Benieuwd of ie er ooit komt, waarschijnlijk te druk als directeur van al zijn multinationals...
  • 14 Apr 2018 om 20:41
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:23
      Degradatie Enschede olé olé.....
    Walgelijke reactie weer TC. Is het provoceren of geniet je hier nu echt van? Aandacht tekort? Zing het volgende week toch lekker in het stadion, dan krijg je je aandacht volop.
  • 14 Apr 2018 om 20:38
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:34
      Nu graag fatsoenlijk schrijven en niet zo “hyper” doen van de Red Bull’s.
    Oeps meneer is boos, degradatie komt wat harder aan bij jou ziet ik
  • 14 Apr 2018 om 20:38
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:35
      De tering met ze
    Rot schoppen moet je ze Messi echt Gvd weer kut weekend naar de kloten . Ik ga pot bier halen zo Gvd
  • 14 Apr 2018 om 20:37
    Ik zeg het nu voor de laatste keer. Er komt geen RB. Er komt hulp maar niet van RB.
    Hopelijk is die discussie nu eens afgelopen. De fam. Wessels met een paar anderen zal helpen. Dat is ook al naar buiten gebracht door van Halst alleen ze hebben nog geen namen genoemd. We gaan ook niet failliet daardoor. Jammer dat we degraderen maar volgend jaar zijn we mooi kampioen en valt er wat te vieren.
    Het is niet anders hulp is onderweg. De spelers hebben ons laten stikken en hebben vele slachtoffers gemaakt. Hopelijk leert FC Twente eens een keer van de fouten die gemaakt worden en kunnen we verder met de toekomst.
  • 14 Apr 2018 om 20:37
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:36
      Weekendaanbieding. Twee halven voor 40.
    Ja beet troep of nie ? Haha Gvd ze zorgen er wel voor dat je zo een krijtlijn nodig heb .
  • 14 Apr 2018 om 20:36
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:32
      Breng maar pakkie
    Weekendaanbieding. Twee halven voor 40.
  • 14 Apr 2018 om 20:35
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:31
      Eens vieze lamstralen zijn dat mooie shirt niet waard
    De tering met ze
  • 14 Apr 2018 om 20:34
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:31
      SLuit je ogen niet de t ie komst maar intern deze, we kunnen onze ziel niet verkopen want doen hebben we niet (ja ponypacks in het supportershome). Geld zal weer vloeien.
    Nu graag fatsoenlijk schrijven en niet zo “hyper” doen van de Red Bull’s.
  • 14 Apr 2018 om 20:34
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:31
      Dat ze gaan degraderen is ook een feit. Zie dat is in
    Zie ik wel in, maar moet dat een feestje zijn, die laffe zak stront is blijer als ie zelf gelijk heeft en Twente degradeert dan andersom.
  • 14 Apr 2018 om 20:33
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:30
      Precies, dat speelt al jaren. Ook in de tijd van Munsterman was dat al zo. Hij heeft zelfs Mc Laren toen al snel weer ontslagen omdat die ook zogenaamd niet in de groep meer paste. FC Twente heeft niets geleerd van het verleden en heeft er mensen neergezet zonder ervaring. Mensen die fouten hebben gemaakt maar veel ervaring hebben, hebben ze bij het grofvuil gezet ipv erachter te gaan staan en de problemen samen op lossen. Nee, allemaal via moeilijk ingewikkelde wegen de problemen proberen op lossen. Dit is het eindresultaat zo triest. Amateuristisch. Hoe is het mogelijk bij zon groot bedrijf. Is er uberhaubt wel iemand bij FC Twente die zich zorgen maakt. Of steken ze allemaal standaard daar hun kop in het zand?
    Ze zijn bang voor hun baan. Dat moeten ze ook zijn. Het 2e en derde echelon verziekt de club. Een slappe directie zorgt dat die groep zich handhaaft.
  • 14 Apr 2018 om 20:32
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:31
      SLuit je ogen niet de t ie komst maar intern deze, we kunnen onze ziel niet verkopen want doen hebben we niet (ja ponypacks in het supportershome). Geld zal weer vloeien.
    Breng maar pakkie
  • 14 Apr 2018 om 20:32
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:28
      Ach gut Ss-supporter.....


      Gefrustreerd omdat we gelijk hebben gekregen? :))))
    Haha negatieve sukkel, alles is altijd negatief bij jou, alles, en dan weer lekker oreren hoe je alles beter weet. Mocht het toch eens positief zijn sta je vooraan in de polonaise, alles weer goed te praten voor jezelf.. Dikke stumper
  • 14 Apr 2018 om 20:32
    Jullie kunnen allemaal wel zo een grote bek hebben tegen de mensen die zeggen red bull kom er maar in. Maar ik zeg jullie nu. Wacht maar af als Twebte straks voor het 2de seizoen loopt te klooien in de jupiler league dan zijn jullie allemaal als een kind zo blij als er een club als red bull of weet ik veel wat voor een geld schieter om de hoek komt kijken. Want we hebben nu echt een probleem hoor. Gewone geldschieters die komen nu niet meer nu we gaan degraderen. En ik zie ons nog niet zo even 1, 2, 3 kampioen worden in 1 jaar in de jupiler league.
  • 14 Apr 2018 om 20:32
    Thesker we geven bijna niks weg. Je staat zelf verkeerd bij de 2-1 man! En drommel ook
  • 14 Apr 2018 om 20:31
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:30
      Ze zijn het dragen van het shirt niet waard. Tyfus volk
    Eens vieze lamstralen zijn dat mooie shirt niet waard
  • 14 Apr 2018 om 20:31
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:28
      Wat snap ik niet? Red bull heeft niets met Twente. Een andere identiteit, alles draait om Leipzig. Leg mij eens uit wat er zo goed is aan Red Bull? Je bent een kneus van een successupporter en opportunist.
    SLuit je ogen niet de t ie komst maar intern deze, we kunnen onze ziel niet verkopen want doen hebben we niet (ja ponypacks in het supportershome). Geld zal weer vloeien.
  • 14 Apr 2018 om 20:31
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:24
      Rot toch op sukkel
    Dat ze gaan degraderen is ook een feit. Zie dat is in
  • 14 Apr 2018 om 20:31
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:27
      Fredje Rutten wil alleen komen als er iets rigorieus op financieel gebied bij Twente gebeurd. Ook Fred Rutten staat open voor een overname. Red Bull heeft zijn voorkeur. Fred Rutten TD onder leiding van Red Bull.
    Bij Feyenoord en AZ konden ze op eigen kracht de schuldenlast wegwerken. Gewoon een aantal jaren een stap terug doen en bouwen aan een gezonde club. Dat kan prima mits we de tering naar de nering zetten.
  • 14 Apr 2018 om 20:31
    Oke dus begin dit seizoen haal je 13 spelers die niet fit zijn dan na 8 wedstrijden gooi je er een trainer uit haal je er 2 nieuwe bij in de winter haal je nog een paar niet fitte spelers dan ga je zeggen dat het club bestuur niet begrijpt waarom de suporters ontevreden zijn ondanks dat je later staat vervolgens gooi je die 2 nieuwe trainers er ook uit en degradeer je hoogst waarschijnlijk .. En dan blijft de directeur gewoon zitten ? Ben ik ergens iets vergeten? Wij suporters blijven wel komen alleen zal het leven van ons en de directie zal een hel zijn volgend jaar MAAR WIJ ZIJN TWENTE NIET DIE 11 OP HET VELD NEE DIE 25.000 man op de tribune elke wedstrijd weer en al die anderen buiten het stadion WIJ zijn Twente en ons krijg je niet klein al degraderen we naar de amateurs FC TWENTE IS ONSE TROTS EN DAT ZAL HET ALTIJD ZIJN WIJ TEGEN DE REST MET ZIJN ALLEN STAAN WE ER VOLGEND SEIZOEN WEER EN ZULLEN ONSE ZIEL EN STEM WEER INZETEN VOOR ONZE TROTS ONZE CLUB
    FORZA FC TWENTE
  • 14 Apr 2018 om 20:30
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:25
      Volledig mee eens. Hele technische staf weg. Vooral Pusic. Maar ook de directie, Michel Janssen en het grootste deel van de medewerkers die alle verandering blokkeren en veel frustreren.
    Precies, dat speelt al jaren. Ook in de tijd van Munsterman was dat al zo. Hij heeft zelfs Mc Laren toen al snel weer ontslagen omdat die ook zogenaamd niet in de groep meer paste. FC Twente heeft niets geleerd van het verleden en heeft er mensen neergezet zonder ervaring. Mensen die fouten hebben gemaakt maar veel ervaring hebben, hebben ze bij het grofvuil gezet ipv erachter te gaan staan en de problemen samen op lossen. Nee, allemaal via moeilijk ingewikkelde wegen de problemen proberen op lossen. Dit is het eindresultaat zo triest. Amateuristisch. Hoe is het mogelijk bij zon groot bedrijf. Is er uberhaubt wel iemand bij FC Twente die zich zorgen maakt. Of steken ze allemaal standaard daar hun kop in het zand?
  • 14 Apr 2018 om 20:30
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:29
      Zing ik dan dikke kneus nee toch. Flikker op man
    Laat gaan pik. Heinrich heeft moeite met ons gelijk. :)))
  • 14 Apr 2018 om 20:30
    Ze zijn het dragen van het shirt niet waard. Tyfus volk
  • 14 Apr 2018 om 20:29
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:25
      Lekker zingen dan, maak er een feestje van, kneuzen...
    Zing ik dan dikke kneus nee toch. Flikker op man
  • 14 Apr 2018 om 20:28
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:27
      100 +,

      En het bestuur en vele fans zijn er allemaal weer ingetrapt onder leiding van de media, die de boel natuurlijk weer heeft opgefokt. Het zoveelste besluit bij FC Twente dat door de media in gang is gezet en waar FC Twente gehoor aan gegeven heeft.
    Ten Voorde he, heb niet veel goeds te zeggen over die man dus ik hou me maar stil.
  • 14 Apr 2018 om 20:28
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:25
      Lekker zingen dan, maak er een feestje van, kneuzen...
    Ach gut Ss-supporter.....


    Gefrustreerd omdat we gelijk hebben gekregen? :))))
  • 14 Apr 2018 om 20:28
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:24
      Jij snapt er niks van
    Wat snap ik niet? Red bull heeft niets met Twente. Een andere identiteit, alles draait om Leipzig. Leg mij eens uit wat er zo goed is aan Red Bull? Je bent een kneus van een successupporter en opportunist.
  • 14 Apr 2018 om 20:28
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:25
      Echt een stumper ben jij zeg.
    Mooi plaatje heb je, zeker barca fan vanaf je geboorte? Wat een held ben jij
  • 14 Apr 2018 om 20:27
    Stikte weer van de aanknopingspunten vandaag.
  • 14 Apr 2018 om 20:27
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:27
      Hahahaha Heinrich.....Jan-met-de-pet......hahahaha


      Gewoon de realiteit vent.......1-2......helaas.... ;)
    Lekker zingen joh, maak er een feestje van, wees er blij mee, kneus
  • 14 Apr 2018 om 20:27
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:24
      Arme Gertjan Verbeek, iedereen deed net of het aan hem lag, maar zo zien we dat de spelers degenen zijn die het laten liggen.
    Tuurlijk en de gasten die al bij 2 trainers gepaseerd waren staan nu mooi in de basis wat is onze club naar de kloten zeg.
  • 14 Apr 2018 om 20:27
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:24
      Arme Gertjan Verbeek, iedereen deed net of het aan hem lag, maar zo zien we dat de spelers degenen zijn die het laten liggen.
    100 +,

    En het bestuur en vele fans zijn er allemaal weer ingetrapt onder leiding van de media, die de boel natuurlijk weer heeft opgefokt. Het zoveelste besluit bij FC Twente dat door de media in gang is gezet en waar FC Twente gehoor aan gegeven heeft.
  • 14 Apr 2018 om 20:27
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:23
      Degradatie Enschede olé olé.....
    Doodzwijgen die kerel
  • 14 Apr 2018 om 20:27
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:24
      Rot toch op sukkel
    Hahahaha Heinrich.....Jan-met-de-pet......hahahaha


    Gewoon de realiteit vent.......1-2......helaas.... ;)
  • 14 Apr 2018 om 20:27
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:23
      Hou je kop kneus en neem een seizoenkaart in Leipzig of Salzburg en val ons niet lastig met dat Red Bull gezeik.
    Fredje Rutten wil alleen komen als er iets rigorieus op financieel gebied bij Twente gebeurd. Ook Fred Rutten staat open voor een overname. Red Bull heeft zijn voorkeur. Fred Rutten TD onder leiding van Red Bull.
  • 14 Apr 2018 om 20:25
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:25
      Degradatie is wel een feit hoor blinde
    Lekker zingen dan, maak er een feestje van, kneuzen...
  • 14 Apr 2018 om 20:25
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:20
      Die bal moet met geluk goed vallen wil Twente uberhaubt kans maken op een doelpunt. Zelf een fatsoenlijke aanval opzetten kunnen ze niet. Ze kunnen helemaal niets afdwingen. Hopeloos. En Pusic is net zo dom als die andere trainers. Blijft geloven in de ommekeer. Hij had radicaal moeten doorpakken maar was ook te bang. Lafaards allemaal bij FC Twente. Niemand die durft door te pakken of durft te veranderen. Vasthouden aan hetzelfde met als resultaat dat het te laat is en we gaan degraderen. Bedankt slappe drollen. Ga aub allemaal weg en kom nooit meer terug.
    Volledig mee eens. Hele technische staf weg. Vooral Pusic. Maar ook de directie, Michel Janssen en het grootste deel van de medewerkers die alle verandering blokkeren en veel frustreren.
  • 14 Apr 2018 om 20:25
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:24
      Arme Gertjan Verbeek, iedereen deed net of het aan hem lag, maar zo zien we dat de spelers degenen zijn die het laten liggen.
    +1
  • 14 Apr 2018 om 20:25
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:24
      Jij snapt er niks van
    Echt een stumper ben jij zeg.
  • 14 Apr 2018 om 20:25
    Met Verbeek waren we nu veilig
  • 14 Apr 2018 om 20:25
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:24
      Rot toch op sukkel
    Degradatie is wel een feit hoor blinde
  • 14 Apr 2018 om 20:24
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:23
      Degradatie Enschede olé olé.....
    Ik zie het commentaar van de spelers en staf al.....allemaal balen en "er had meer ingezeten"
  • 14 Apr 2018 om 20:24
    Kapot schamen moeten ze zich. Vuile teringlijers zijn het allemaal. Stel zakkenvullende lamzakken. Wat een triest stelletje mongolen. Dit is niet mijn club!!!
  • 14 Apr 2018 om 20:24
    Arme Gertjan Verbeek, iedereen deed net of het aan hem lag, maar zo zien we dat de spelers degenen zijn die het laten liggen.
  • 14 Apr 2018 om 20:24
    Sjonge jonge
  • 14 Apr 2018 om 20:24
    Jupiler Here We Come
  • 14 Apr 2018 om 20:24
    Welterusten jongens!!! See you in the JL!!!
  • 14 Apr 2018 om 20:24
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:23
      Hou je kop kneus en neem een seizoenkaart in Leipzig of Salzburg en val ons niet lastig met dat Red Bull gezeik.
    Jij snapt er niks van
  • 14 Apr 2018 om 20:24
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:23
      Degradatie Enschede olé olé.....
    Rot toch op sukkel
  • 14 Apr 2018 om 20:24
    Zag je die kale amateur nog op de tribune zitten man wat heb ik er hekel aan die vieze graaier gekregen.
  • 14 Apr 2018 om 20:24
    Je had hier gewoon moeten winnen als je weet dat je vier punten achterstaat en Sparta tegen Vitesse moet en de trainer net ontslagen is.
    Maar dat geeft ze zelfs geen passie of vechtlust.
    Deze spelers zijn het ergste wat FC Twente ooit is overkomen.
  • 14 Apr 2018 om 20:23
    Degradatie Enschede olé olé.....
  • 14 Apr 2018 om 20:23
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:17
      RED BULL HELP ONS!
    Hou je kop kneus en neem een seizoenkaart in Leipzig of Salzburg en val ons niet lastig met dat Red Bull gezeik.
  • 14 Apr 2018 om 20:22
    We moeten de toekomst accepteren
  • 14 Apr 2018 om 20:22
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:20
      Die bal moet met geluk goed vallen wil Twente uberhaubt kans maken op een doelpunt. Zelf een fatsoenlijke aanval opzetten kunnen ze niet. Ze kunnen helemaal niets afdwingen. Hopeloos. En Pusic is net zo dom als die andere trainers. Blijft geloven in de ommekeer. Hij had radicaal moeten doorpakken maar was ook te bang. Lafaards allemaal bij FC Twente. Niemand die durft door te pakken of durft te veranderen. Vasthouden aan hetzelfde met als resultaat dat het te laat is en we gaan degraderen. Bedankt slappe drollen. Ga aub allemaal weg en kom nooit meer terug.
    Gelijk heb je. Inclusief Directie, RvC en Stichtingsbestuur!!
  • 14 Apr 2018 om 20:22
    Hahahahahaha dit gaf toch wel heel mooi aan hoe slecht we wel niet zijn nu.v
  • 14 Apr 2018 om 20:21
    Ben absoluut geen fan van Kvasina of Jari maar even serieus dat is toch wel beter dan hooiveld??
  • 14 Apr 2018 om 20:21
    Ik neem geen seizoenkaart zolang die technische staf blijft zitten. Je hebt een SPITS nodig en geen Hooiveld. Schoon schip maken in alle geledingen. Ik wil het wel doen.
  • 14 Apr 2018 om 20:21
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:19
      Lezen heet zoiets! Ik zeg "en dan zet die hooiveld erin" dus met andere woorden domme wissel!
    Sorry helemaal gelijk
  • 14 Apr 2018 om 20:21
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:17
      RED BULL HELP ONS!
    Blijf niet stilstaan bij het verleden, droom niet van de toekomst, maar concentreer je geest op het huidige moment.
  • 14 Apr 2018 om 20:21
    Zo’n kans die Hooiveld mist, is typerend voor dit Twente.
  • 14 Apr 2018 om 20:20
    Hooiveld superspits :-)))))
  • 14 Apr 2018 om 20:20
    Hooiveld die moest erin
  • 14 Apr 2018 om 20:20
    Hooiveld optyfen grote klootzak
  • 14 Apr 2018 om 20:20
    Hi ha hooiveld!!
  • 14 Apr 2018 om 20:20
    Gelukkig is hooiveld er in gekomen
  • 14 Apr 2018 om 20:20
    Hooiveld opa. Bijna jongen. Hahaha lachwekkend.
  • 14 Apr 2018 om 20:20
    Die bal moet met geluk goed vallen wil Twente uberhaubt kans maken op een doelpunt. Zelf een fatsoenlijke aanval opzetten kunnen ze niet. Ze kunnen helemaal niets afdwingen. Hopeloos. En Pusic is net zo dom als die andere trainers. Blijft geloven in de ommekeer. Hij had radicaal moeten doorpakken maar was ook te bang. Lafaards allemaal bij FC Twente. Niemand die durft door te pakken of durft te veranderen. Vasthouden aan hetzelfde met als resultaat dat het te laat is en we gaan degraderen. Bedankt slappe drollen. Ga aub allemaal weg en kom nooit meer terug.
  • 14 Apr 2018 om 20:20
    Probeer dan op zijn minst nog even 1 punt te pakken. Dan is de achterstand 3 punten op sparta. Al ben ik bang dat het klaar is
  • 14 Apr 2018 om 20:19
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:16
      Huh staat hooiveld erin al lang meneer
    Lezen heet zoiets! Ik zeg "en dan zet die hooiveld erin" dus met andere woorden domme wissel!
  • 14 Apr 2018 om 20:19
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:19
      Half 11 bij het trainingscomplex?
    Dat gaat echt alles oplossen ja.
  • 14 Apr 2018 om 20:19
    Drommel in de spits yeah
  • 14 Apr 2018 om 20:19
    Half 11 bij het trainingscomplex?
  • 14 Apr 2018 om 20:18
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:16
      Dan liever niks Red Bull gooit de ziel van de club weg bij de is Twente weg dan liever weg en her start bij de amateurs
    Dat hele Twente heeft toch geen ziel man. Er is niks meer te verliezen.
  • 14 Apr 2018 om 20:18
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:17
      Was voor persoon die Pusic eruit wou gooien. Excuses
    Aah OK thanks ;-)
  • 14 Apr 2018 om 20:18
    Bij gelijk had je nog 1 punt ingelopen op sparta nu niks
  • 14 Apr 2018 om 20:18
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:11
      Wat moet er veranderen dan?
    In principe alles. Van RVC tot spelersgroep hebben bewezen niet geschikt te zijn voor betaald voetbal.
  • 14 Apr 2018 om 20:17
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:16
      Bekrompen denkwerk dat ik geen fan ben om de 3e trainer op straat te zetten? Geef gewoon eens antwoord op de vraag in plaats van op de man te spelen.
    Was voor persoon die Pusic eruit wou gooien. Excuses
  • 14 Apr 2018 om 20:17
    Afgelopen; degradatie moet maar
  • 14 Apr 2018 om 20:17
    Werkt iig lekker die jeugdzorg knuffelaanpak in 83 talen bij overbetaalde amateurvoetballers. Wat een wijvenelftal.
  • 14 Apr 2018 om 20:17
    Ik zou nu nog blij zijn met een puntje
  • 14 Apr 2018 om 20:17
    RED BULL HELP ONS!
  • 14 Apr 2018 om 20:16
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:15
      Zielig hoor. Wat een bekrompen denkwerk.
    Bekrompen denkwerk dat ik geen fan ben om de 3e trainer op straat te zetten? Geef gewoon eens antwoord op de vraag in plaats van op de man te spelen.
  • 14 Apr 2018 om 20:16
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:15
      Wat bedoel je stumpert?
    Huh staat hooiveld erin al lang meneer
  • 14 Apr 2018 om 20:16
    Bloedend hart. ????
  • 14 Apr 2018 om 20:16
    Hake eruit, Verbeek eruit, van Halst eruit, Pusic die het niet lukt.
    Tijd voor actie want als de spelers zoveel koppen laten rollen en dan zon tweede helft neer durven te zetten dan is maar 1 de schuldige en dat zijn deze spelers die gewoon niet willen. Die verdediging voorop. Kunnen er echt helemaal niets van. Als die ergens anders aan de bak komen vreet ik een schoen op. Misschien bij een slecht JL club maar voor die gasten is het ook einde carriere.Dat weten ze al. Ze zijn door de mand gevallen. Van der Lely kan nu echt stoppen en weer gaan studeren. Hij was toen heel wijs maar heeft zich over laten halen om te blijven voetballen. Hoe wanhopig kun je zijn als club. Nu heeft hij de macht.
  • 14 Apr 2018 om 20:16
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:11
      RED Bull of niks meer kies jij maar.
    Dan liever niks Red Bull gooit de ziel van de club weg bij de is Twente weg dan liever weg en her start bij de amateurs
  • 14 Apr 2018 om 20:15
    Wat is dit elftal ongelofelijk slecht. Er zit werkelijk helemaal niets in. Geen vechtlust geen automatismen geen spel plezier geen beleving helemaal niets. Het is niet meer dan terecht dat we degraderen. Dit elftal heeft niets maar dan ook helemaal niets in de eredivisie te zoeken. We zijn het lachertje van de competitie. En ik denk dat ze ook in de jupiler league niet echt bang voor ons zijn. In de jupiler league heb je allemaal elftallen die vechten voor iedere meter. Ze zijm dan misschien niet zo goed maar strijd leveren doen ze en dat is nu net wat wij niet hebben en kunnen. Ik zie het echt somber in voor ons mooie fc twente.
  • 14 Apr 2018 om 20:15
    Vitesse 3-0 tegen Sparta. Waarom verklooid die Marrokaan het voor ons.
  • 14 Apr 2018 om 20:15
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:14
      En dan?
    Zielig hoor. Wat een bekrompen denkwerk.
  • 14 Apr 2018 om 20:15
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:14
      Het is over klaar Gvd
    Met een BIEM afsluiten tegen nac hopppaaaaa
  • 14 Apr 2018 om 20:15
    We kunnen net zo goed de laatste 3 wedstrijden niet meer gaan spelen
  • 14 Apr 2018 om 20:15
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:13
      Onder welke steen zit je....
    Wat bedoel je stumpert?
  • 14 Apr 2018 om 20:14
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:11
      Heeft geen nut. Voorlopig zit je in de positie om je handen op te houden. Red Bull zal als een zeggen komen.
    Redd bull mag geen clubs meer overnemen ivm monopoly positie, is besloten door de uefa
  • 14 Apr 2018 om 20:14
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:07
      PUSIC ROTOP
    En dan?
  • 14 Apr 2018 om 20:14
    Het is over klaar Gvd
  • 14 Apr 2018 om 20:14
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:13
      Dan zet je TV nu maar uit. Dan kijk je Nu ook geen voetbal ;-)
    Al 80 minuten al En heb niks met westlanders
  • 14 Apr 2018 om 20:13
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:12
      Niks kunnen een mooie muziekarena van maken
    Dan zet je TV nu maar uit. Dan kijk je Nu ook geen voetbal ;-)
  • 14 Apr 2018 om 20:13
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:12
      Je wordt gewoon fcking agressief van deze tyfus bende! En dat zet die hooiveld erin!!! GVD ik zweer
    Onder welke steen zit je....
  • 14 Apr 2018 om 20:12
    Je wordt gewoon fcking agressief van deze tyfus bende! En dat zet die hooiveld erin!!! GVD ik zweer
  • 14 Apr 2018 om 20:12
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:11
      Waarom?
    Kijk slagveer lopen oh jee Hooiveld Jezus nog aan toe
  • 14 Apr 2018 om 20:12
    Oh God, nu gaan we los.. Jos is er weer...
  • 14 Apr 2018 om 20:12
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:11
      RED Bull of niks meer kies jij maar.
    Niks kunnen een mooie muziekarena van maken
  • 14 Apr 2018 om 20:12
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:07
      PUSIC ROTOP
    +1
  • 14 Apr 2018 om 20:11
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:11
      RED Bull of niks meer kies jij maar.
    RedBull staat gelijk aan niks meer want je geeft alles uit handen.
  • 14 Apr 2018 om 20:11
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:11
      Dramatisch seizoen.
    Ie hebt helemaal geliek ;-)
  • 14 Apr 2018 om 20:11
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:09
      Donder Gvd op met je Red Bull tering buitenlanders moeten met hun poten van ONSE CLUB AF BLIJVEN
    Heeft geen nut. Voorlopig zit je in de positie om je handen op te houden. Red Bull zal als een zeggen komen.
  • 14 Apr 2018 om 20:11
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:10
      Het is misschien wel beter dat we in de Jupiler spelen. Dan kan er eindelijk wat gaan veranderen binnen de club.
    Wat moet er veranderen dan?
  • 14 Apr 2018 om 20:11
    Straks gaan we weer horen dat er nog steeds een kans is bla, bla,bla
  • 14 Apr 2018 om 20:11
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:10
      Gvd gooi die Hamdoui erbij
    Waarom?
  • 14 Apr 2018 om 20:11
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:09
      Donder Gvd op met je Red Bull tering buitenlanders moeten met hun poten van ONSE CLUB AF BLIJVEN
    RED Bull of niks meer kies jij maar.
  • 14 Apr 2018 om 20:11
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:09
      Dramatische 2e helft!
    Dramatisch seizoen.
  • 14 Apr 2018 om 20:10
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:08
      Ik ben aan het werk en zie dat het net 2-1 is geworden. Kan iemand mij kort verslag geven van de wedstrijd?
    Bagger gewoon dramatisch tweede helft
  • 14 Apr 2018 om 20:10
    Het is misschien wel beter dat we in de Jupiler spelen. Dan kan er eindelijk wat gaan veranderen binnen de club.
  • 14 Apr 2018 om 20:10
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:08
      Ik ben aan het werk en zie dat het net 2-1 is geworden. Kan iemand mij kort verslag geven van de wedstrijd?
    We staan 2-1 achter zoals je zelf al gezien had. Kort verslag.

    Zie de wedstrijden van hiervoor die waren precies hetzelfde.
    Gewoon hopeloos elftal zonder karakter en wilskracht. Ado krijgt de doelpunten kado.
  • 14 Apr 2018 om 20:10
    Gvd gooi die Hamdoui erbij
  • 14 Apr 2018 om 20:10
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:06
      Misschien zijn de hollanders te eigenwijs of anders in de omgang. Ik weet dat marokkanen heel gastvrij zijn en open maar je moet er mee om kunnen gaan en jezelf ook open durfen op te stellen.
    Zo kan het ook ja, maar dan hoor je de klagende mensen weer niet.
  • 14 Apr 2018 om 20:09
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:08
      Ik ben aan het werk en zie dat het net 2-1 is geworden. Kan iemand mij kort verslag geven van de wedstrijd?
    Dramatische 2e helft!
  • 14 Apr 2018 om 20:09
    Dat ze stuk voor stuk nooit meer ergens aan de bak mogen komen. Oprotten, kan dit niet meer aanzien.
  • 14 Apr 2018 om 20:09
    Dat ze stuk voor stuk nooit meer ergens aan de bak mogen komen. Oprotten, kan dit niet meer aanzien.
  • 14 Apr 2018 om 20:09
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:08
      Ik ben aan het werk en zie dat het net 2-1 is geworden. Kan iemand mij kort verslag geven van de wedstrijd?
    Tis weer niks
  • 14 Apr 2018 om 20:09
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:07
      Nou jongens, dat was het dan. Einde verhaal. Wij gaan DEGRADEREN. Red Bull red ons!!!!!
    Donder Gvd op met je Red Bull tering buitenlanders moeten met hun poten van ONSE CLUB AF BLIJVEN
  • 14 Apr 2018 om 20:08
    Het slechtste elftal van de eredivisie, Ze verdienen het om af te dalen naar de jupiler.
  • 14 Apr 2018 om 20:08
    Ik ben aan het werk en zie dat het net 2-1 is geworden. Kan iemand mij kort verslag geven van de wedstrijd?
  • 14 Apr 2018 om 20:08
    gaan zwaar terecht keihard degraderen, vandaag geef je het wederom zelf weg.
  • 14 Apr 2018 om 20:08
    Mensen dit was het wel hoor kan mij iemand in godsnaam vertellen wat die gek nu uit zijn goal deed aub
  • 14 Apr 2018 om 20:08
    Ado zegt TWEXIT
  • 14 Apr 2018 om 20:08
    Achja, je kunt het de spelers ook niet kwalijk nemen. Ze kunnen niet beter...
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    Dit slappe zooitje na de wedstrijd bij Duinrell met een suikerspin in de draaimolen zetten....daar zijn ze geschikt voor. Wat een stelletje lanballen
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    Ik heb het wel gezien ik zie jullie volgend jaar in de jupilair league geen geloof meer
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    Amateur keepertje hoor......(D)rommel......
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    • Quote van 14 Apr 2018 om 19:33
      Wie moet er dan in..... brondeel
    Hengelman erin.
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    Drommel kneus , allemaal kneuzen
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    PUSIC ROTOP
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    Volgende week tegen PEC is het al over.
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    Wie nu nog durft te zeggen dat die drommel zo goed is die neem ik niet meer serieus. Zoals ik net al zei. Brandhout dat is het. Deze hele selectie. Jupiler here we come. En ik hoop dat het ons daar een beetje bevallen gaat want met dit zooitje ellendelingen blijven we daar voorlopig ook nog wel even. Wat een zielig stel prutsers zijn het in het veld. Het is gvd niet om aan te gluren.
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    Geen pass komt aan. Niemand durft een bal bij zich te houden. Lafbekken
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    Drommel. Weet niet hoe belangrijk deze wedstrijd is ? Godverdomme wat een afgang weer
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    Nou jongens, dat was het dan. Einde verhaal. Wij gaan DEGRADEREN. Red Bull red ons!!!!!
  • 14 Apr 2018 om 20:07
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:04
      Verdediger voor verdediger. Pusic wil graag volgend seizoen de Jupiler in
    Jensen vast laten wennen voor a.s. dinsdag als hij Cuevas moet vervangen. Maar wat maakt het allemaal uit zoals de tussenstand nu is...
  • 14 Apr 2018 om 20:06
    Thesker wat ben je toch snel.
  • 14 Apr 2018 om 20:06
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:03
      Nee kleurtje
    Misschien zijn de hollanders te eigenwijs of anders in de omgang. Ik weet dat marokkanen heel gastvrij zijn en open maar je moet er mee om kunnen gaan en jezelf ook open durfen op te stellen.
  • 14 Apr 2018 om 20:06
    Lachertje van de eredivisie
  • 14 Apr 2018 om 20:05
    Drommel vieze kneusje.
  • 14 Apr 2018 om 20:05
    We gaan eruit
  • 14 Apr 2018 om 20:05
    Ik zei het toch die Drommel is een scheit keeper!! Slechte keeper!
  • 14 Apr 2018 om 20:05
    Klasse Drommel!!
  • 14 Apr 2018 om 20:05
    Drommel kootzak
  • 14 Apr 2018 om 20:05
    On-ge-loofelijk
  • 14 Apr 2018 om 20:05
    Doei
  • 14 Apr 2018 om 20:05
    Jupiler daar komen we aan
  • 14 Apr 2018 om 20:05
    Hahaha
  • 14 Apr 2018 om 20:05
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:04
      Verdediger voor verdediger. Pusic wil graag volgend seizoen de Jupiler in
    Om zijn baan te kunnen garanderen
  • 14 Apr 2018 om 20:05
    • Quote van 14 Apr 2018 om 19:59
      heeft ook te maken met mentaliteit van de marokkanen o.a.
    Ja joh, het ligt vast aan twee basisspelers van Marokkaanse afkomst. Die Hollandse, Duitse en Finse jongens hebben ook de mentaliteit van een knakworst.
  • 14 Apr 2018 om 20:04
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:02
      Wtf verdediger ?
    Zei ik al. Was te verwachten
  • 14 Apr 2018 om 20:04
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:01
      Hopelijk Maher eruit. Lindl er graag in
    Als het maar uit Oostenrijk komt of niet.
  • 14 Apr 2018 om 20:04
    Zien jullie strijd? Een hoger tempo, wilskracht? Ik namelijk niet. Las er de hele week wel veel over. Dat de spelers dit zouden inzetten voor de komende wedstrijden....die allemaal, stuk voor stuk, als finales werden gezien. Zien jullie dat terug? Die beloftes? Die instelling?
  • 14 Apr 2018 om 20:04
    Verdediger voor verdediger. Pusic wil graag volgend seizoen de Jupiler in
  • 14 Apr 2018 om 20:04
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:02
      Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat Twente over 15 minuten een doelpunt maakt
    In de kleedkamer zéker
  • 14 Apr 2018 om 20:04
    Begrijp ik ook niets van
  • 14 Apr 2018 om 20:03
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:03
      Zou ook een oorzaak kunnen zijn. Je ziet het ook vaak in het Nederlands Elftal. De donkere mannen gaan bij elkaar zitten en de blanken. Tja, toch iets van cultuur verschil of nationalisme en zo.
    Nee kleurtje
  • 14 Apr 2018 om 20:03
    Haal die slagveer er gvd uit! We hebben geen verdediger nodig.