VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest ook bij ADO Den Haag

( 61 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest ook bij ADO Den Haag

FC Twente heeft zaterdagavond opnieuw verloren in de Eredivisie. De Tukkers gingen, ondanks een vroege voorsprong, met 2-1 onderuit in Den Haag. De beslissende treffer voor ADO viel een kwartier voor tijd.

De wedstrijd was amper een kwartier oud toen FC Twente de score opende . Frederik Jensen schoot op aangeven van Adam Maher raak. In het verloop van de eerste helft werden beide ploegen gevaarlijk. Vlak voor rust viel de gelijkmaker. Uitgerekend sterspeler Oussama Assaidi bleef op eigen helft te lang pingelen met de bal waardoor hij die kwijtraakte. Twintig seconden later lag de bal erin dankzij een prima schot van Bjorn Johnsen.

In de tweede helft daalde het niveau van de wedstrijd. ADO leek wel steeds meer het initiatief in de wedstrijd te pakken. Dat resulteerde uiteindelijk ook in een doelpunt. Een kwartier voor tijd was het opnieuw Johnsen die profiteerde van een fout bij FC Twente. Hij stiftte de bal slim over de keeper heen waardoor ADO op voorsprong kwam. FC Twente kreeg daarna nog een paar kansjes maar kwam niet meer tot scoren.

Opstelling ADO Den Haag: Groothuizen; Ebuehi (72. David), Beugelsdijk, Kanon, Meijers; Immers, El Khayati (89.Gorter), Bakker; Goppel (65. Falkenburg), Johnsen, Hooi

Opstelling FC Twente: Drommel; Van der Lely (82. Hooiveld), Bijen, Thesker, Cuevas (73. Jensen); Maher, Holla, Jensen; Slagveer, Assaidi (66. Tighadouini)

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2018 om 18:29
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:30
      Schoon schip met 60 miljoen lang lopend en kortlopend schuld. Hoe dan? Onnogelijke klus. Hoe raar het ook klinkt, het zou me niet verbazen als het op een faillesement aankomt. Willen ze die lasten ook dragen in de JPL. De club zit financieel aan de grond.
    Condor Wessels koopt stadion van gemeente en verhuurt het voor een symbolisch bedrag aan Twente voor 2 jaar. Sponsors storten 11 miljoen voor aankoop spelers die zelfs kunstgras opvreten.van Halst neemt ontslag. Toen werd ik wakker jammer .
  • 16 Apr 2018 om 11:22
    • Quote van 15 Apr 2018 om 17:42
      haha en wie gaat deze "goede" spelers dan betalen? Zelf kunnen we dit niet met 3,5 a 4 miljoen.
    Voor de Jupiler Leaque zijn hoofdklasse spelers meer dan genoeg. 1 of 2 die er iets bovenuit steken en hup lekker ballen.
  • 15 Apr 2018 om 17:42
    • Quote van 15 Apr 2018 om 01:15
      Er zal een inversteerders groep komen wat je kunt vergelijken met de “vrienden van Feyenoord” des tijds. Belangrijk is dat de club zelf waarde gaat creeeren in de verkoop van spelers en niet met externe partijen waar de winst naar door vloeit. Het idee is om 20 miljoen te investeren. Prio 1; een elftal voor komend seizoen. Prio 2; Hengelo op orde brengen. Denk niet det we ineens spelers gaan kopen, maar er zal geld nodig zijn om een selectie te hebben. Met Evert Bleuming als hoofd scouting beschik je wel weer over een netwerk, wat er vorig jaar niet was.
    haha en wie gaat deze "goede" spelers dan betalen? Zelf kunnen we dit niet met 3,5 a 4 miljoen.
  • 15 Apr 2018 om 12:30
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:13
      Als je een klein beetje slim bent dan weet je uit vanuit welk oogpunt hij dit stelt.......althans welke familie
    Dat is een heel ander verhaal BAM.
  • 15 Apr 2018 om 12:13
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:26
      Dit weet je zeker ?
    Als je een klein beetje slim bent dan weet je uit vanuit welk oogpunt hij dit stelt.......althans welke familie
  • 15 Apr 2018 om 11:26
    • Quote van 15 Apr 2018 om 01:15
      Er zal een inversteerders groep komen wat je kunt vergelijken met de “vrienden van Feyenoord” des tijds. Belangrijk is dat de club zelf waarde gaat creeeren in de verkoop van spelers en niet met externe partijen waar de winst naar door vloeit. Het idee is om 20 miljoen te investeren. Prio 1; een elftal voor komend seizoen. Prio 2; Hengelo op orde brengen. Denk niet det we ineens spelers gaan kopen, maar er zal geld nodig zijn om een selectie te hebben. Met Evert Bleuming als hoofd scouting beschik je wel weer over een netwerk, wat er vorig jaar niet was.
    Dit weet je zeker ?
  • 15 Apr 2018 om 11:08
    • Quote van 15 Apr 2018 om 01:15
      Er zal een inversteerders groep komen wat je kunt vergelijken met de “vrienden van Feyenoord” des tijds. Belangrijk is dat de club zelf waarde gaat creeeren in de verkoop van spelers en niet met externe partijen waar de winst naar door vloeit. Het idee is om 20 miljoen te investeren. Prio 1; een elftal voor komend seizoen. Prio 2; Hengelo op orde brengen. Denk niet det we ineens spelers gaan kopen, maar er zal geld nodig zijn om een selectie te hebben. Met Evert Bleuming als hoofd scouting beschik je wel weer over een netwerk, wat er vorig jaar niet was.
    Waarde creëren door verkoop van spelers. Ik kom niet meer bij van het lachen hoe blind kun je zijn zeg. Er staat niks meer op het veld wat dan ook maar een beetje waarde heeft. Die glade graaier heeft de SELECTIE al zo ver afgeroomd en er zoveel bagger voor terug gehaald dat we NU terecht op plek 18 staan. Dat daar nu nog mensen in trappen in die loze woorden van die kale ongelofelijk.
  • 15 Apr 2018 om 10:25
    • Quote van 15 Apr 2018 om 08:20
      Waarde creëren met de verkoop van spelers.....? Kun je beter een leeg krat bier inleveren, zit tenminste nog statiegeld op
    Precies dit dus Socrates......


    Ik hecht geen waarde (meer) aan de mooie woordjes van Janokkio.....
  • 15 Apr 2018 om 10:22
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:19
      Ik ben als sponsor 2 weken geleden bij gepraat door de heren van Halst en Velderman in zo genaamde kleedkamer sessies met ander sponsoren. Deze sessies hebben mij als sponsor in ieder geval voldoende inzicht gegeven om toch hoopvol richting de toekomst te kijken. Het wordt een verhaal van de lange adem, maar perspectief is er zeker.
    Welk perspectief is er dan hetgeen jou hoopvol stemt JJ? Zijn het de bonussen van de gladde glipper? Heeft Jan een oliesjeik als sponsor binnen gehaald, of krijgt de selectie nieuwe ballen?
  • 15 Apr 2018 om 09:28
    • Quote van 15 Apr 2018 om 08:20
      Waarde creëren met de verkoop van spelers.....? Kun je beter een leeg krat bier inleveren, zit tenminste nog statiegeld op
    Prio 1,moet zijn Rutten naar binnen halen om hem samen met Bleuming de selectie voor volgend seizoen in orde te brengen,vraag de Wilde is wie gaat dat doen er is niemand met voetbalverstand,voorzitter RVC of Velderman die met hem een discussie over de visie en het beleid op voetbalgebied kan voeren,,hij heeft eerder aangeboden om te helpen,werd niet op prijs gesteld,niet gevraagd,,echt ik vind het geweldig dat jullie weer veel geld in de club willen stoppen,maar misschien is het de beste oplossing dat jullie hulp vragen om Rutten binnen te halen,mensen bij wie de gunfactor voor hem telt,misschien een paar gewone supporters die in Hengelo zitten om hulp vragen,Velderman weet ons wel te vinden, en voor jullie als investeerders kijk het trackrecord van Rutten maar na,heeft miljoenen voor de club verdient,hoop dat jullie nu wel een keer de juiste beslissing nemen,wens jullie veel succes en wijsheid!
  • 15 Apr 2018 om 09:00
    • Quote van 15 Apr 2018 om 08:44
      Jij snapt het echt niet he. Ai maar 20 miljoen bij elkaar krijgt hoe wil je dan 35 uitgeven. Twente begint onderaan de ladder wij zijn na de kloten.
    We mogen blij zijn dat mensen bereidwillig zijn om te inversteren. Maar of 20 miljoen genoeg zal zijn in de financiele staat en nood waarin de club verkeert. Ik betwijfel het. Waarom niet de uitdaging aan gaan met een partij die meer zeggenschap wil en meer geld gaat inversteren. Stap af van het ons kent ons verhaal, en laat nieuwe inzichten van buitenaf komen.
  • 15 Apr 2018 om 08:44
    • Quote van 15 Apr 2018 om 08:31
      Het beste is de trainingsaccomodatie naar Enschede te halen en weg uit Hengelo. Men gaat toch niet herproduceren op een bacteriele ondergrond. In Enschede zal er vast wel een plaats zijn om een mooie hypermodern accomodatie te bouwen zijn. Ze moeten zorgen dat er ook een trainingsveld bij het stadion komt. Geeft binding. De club is toe aan rigorieuze stappen. Het lijkt wel of van Halst weer een verkeerde keuze maakt met zijn manschappen. Meer dan 20 miljoen zal er zeker nodig zijn. Denk maar aan 35 miljoen. Dat is geld om er wat van te maken. 20 miljoen met alle respect peanuts.
    Jij snapt het echt niet he. Ai maar 20 miljoen bij elkaar krijgt hoe wil je dan 35 uitgeven. Twente begint onderaan de ladder wij zijn na de kloten.
  • 15 Apr 2018 om 08:31
    • Quote van 15 Apr 2018 om 01:15
      Er zal een inversteerders groep komen wat je kunt vergelijken met de “vrienden van Feyenoord” des tijds. Belangrijk is dat de club zelf waarde gaat creeeren in de verkoop van spelers en niet met externe partijen waar de winst naar door vloeit. Het idee is om 20 miljoen te investeren. Prio 1; een elftal voor komend seizoen. Prio 2; Hengelo op orde brengen. Denk niet det we ineens spelers gaan kopen, maar er zal geld nodig zijn om een selectie te hebben. Met Evert Bleuming als hoofd scouting beschik je wel weer over een netwerk, wat er vorig jaar niet was.
    Het beste is de trainingsaccomodatie naar Enschede te halen en weg uit Hengelo. Men gaat toch niet herproduceren op een bacteriele ondergrond. In Enschede zal er vast wel een plaats zijn om een mooie hypermodern accomodatie te bouwen zijn. Ze moeten zorgen dat er ook een trainingsveld bij het stadion komt. Geeft binding. De club is toe aan rigorieuze stappen. Het lijkt wel of van Halst weer een verkeerde keuze maakt met zijn manschappen. Meer dan 20 miljoen zal er zeker nodig zijn. Denk maar aan 35 miljoen. Dat is geld om er wat van te maken. 20 miljoen met alle respect peanuts.
  • 15 Apr 2018 om 08:20
    • Quote van 15 Apr 2018 om 01:15
      Er zal een inversteerders groep komen wat je kunt vergelijken met de “vrienden van Feyenoord” des tijds. Belangrijk is dat de club zelf waarde gaat creeeren in de verkoop van spelers en niet met externe partijen waar de winst naar door vloeit. Het idee is om 20 miljoen te investeren. Prio 1; een elftal voor komend seizoen. Prio 2; Hengelo op orde brengen. Denk niet det we ineens spelers gaan kopen, maar er zal geld nodig zijn om een selectie te hebben. Met Evert Bleuming als hoofd scouting beschik je wel weer over een netwerk, wat er vorig jaar niet was.
    Hier was ik al bang voor. De vrienden van Feyenoord (VVF) hebben miljoenen erin gestopt en hebben ook een deel kwijt laten schelden. Feyenoord kon dat doen doordat de jeugd goed aansloot op het eerste. De jeugd was hun markt. Dat heeft Twente niet. Het beste is dat een partij een deel van de aandelen van de club gaat overnemen en dat de vrienden van Twente gezamelijk gaat zorgen voor een hypermodern trainingsaccomodatie rond een bedrag van om en nabij de 12-15 miljoen euro. Dit is zo’n rigorieuze stap die gedaan moet worden. Met alleen 20 miljoen voor selectie en trainingsaccomodatie red je het niet en zal de club op de juiste mijn door blijven gaan. Ik maak mij ernstige zorgen.
  • 15 Apr 2018 om 08:20
    • Quote van 15 Apr 2018 om 01:15
      Er zal een inversteerders groep komen wat je kunt vergelijken met de “vrienden van Feyenoord” des tijds. Belangrijk is dat de club zelf waarde gaat creeeren in de verkoop van spelers en niet met externe partijen waar de winst naar door vloeit. Het idee is om 20 miljoen te investeren. Prio 1; een elftal voor komend seizoen. Prio 2; Hengelo op orde brengen. Denk niet det we ineens spelers gaan kopen, maar er zal geld nodig zijn om een selectie te hebben. Met Evert Bleuming als hoofd scouting beschik je wel weer over een netwerk, wat er vorig jaar niet was.
    Waarde creëren met de verkoop van spelers.....? Kun je beter een leeg krat bier inleveren, zit tenminste nog statiegeld op
  • 15 Apr 2018 om 07:00
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:38
      Zo net mijn FOX Sports abonnement per mei opgezegd. Kan het geld goed gebruiken voor de seizoenskaart volgend jaar in de Tweede divisie. Wie volgt?
    Yep heb ik vorige week al gedaan
  • 15 Apr 2018 om 06:15
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:38
      Zo net mijn FOX Sports abonnement per mei opgezegd. Kan het geld goed gebruiken voor de seizoenskaart volgend jaar in de Tweede divisie. Wie volgt?
    Zojuist heb ik jouw voorbeeld gevolgd. Ik had het al eerder aangekondigd. De eredivisie interesseert met toch niets. En Fox met die rare berichten van Utrecht en Twente in de Jupiler league. Wij tegen iedereen
  • 15 Apr 2018 om 01:15
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:35
      Interesant. Werd daar ook iets verteld over een verkoop van de aandelen van de club? De betreffende partijen die een bod willen doen?
    Er zal een inversteerders groep komen wat je kunt vergelijken met de “vrienden van Feyenoord” des tijds. Belangrijk is dat de club zelf waarde gaat creeeren in de verkoop van spelers en niet met externe partijen waar de winst naar door vloeit. Het idee is om 20 miljoen te investeren. Prio 1; een elftal voor komend seizoen. Prio 2; Hengelo op orde brengen. Denk niet det we ineens spelers gaan kopen, maar er zal geld nodig zijn om een selectie te hebben. Met Evert Bleuming als hoofd scouting beschik je wel weer over een netwerk, wat er vorig jaar niet was.
  • 14 Apr 2018 om 23:38
    Zo net mijn FOX Sports abonnement per mei opgezegd. Kan het geld goed gebruiken voor de seizoenskaart volgend jaar in de Tweede divisie. Wie volgt?
  • 14 Apr 2018 om 23:04
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:30
      Schoon schip met 60 miljoen lang lopend en kortlopend schuld. Hoe dan? Onnogelijke klus. Hoe raar het ook klinkt, het zou me niet verbazen als het op een faillesement aankomt. Willen ze die lasten ook dragen in de JPL. De club zit financieel aan de grond.
    Er is nog wel wat geld over hoor... als de belastingschuld (hopelijk) meevalt zit daar nog genoeg, sponsors (als die blijven) trekken dan okk pas de knip. Tis een armzalig zootje nu maar tis niet anders, ze keojgen ons niet zomaar stuk in zeist
  • 14 Apr 2018 om 23:03
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:53
      Nos Studio sport: van 8 jaar geleden kampioen nu naar degradatie en bijna falliet. Verontrustende uitspraak. Dit zegt genoeg hoe de club er voor staat en wat de media al weet, wat wij supporters niet weten. We zijn dus bij degradatie zo goed als failliet.
    En nu kom je weer met je Red Bull verhaal of niet namaaksupporter!!!!
    rot op en ga lekker jezelf lekker aftrekken want dan kom je tenminste aan je trekken.
  • 14 Apr 2018 om 22:53
    Nos Studio sport: van 8 jaar geleden kampioen nu naar degradatie en bijna falliet. Verontrustende uitspraak. Dit zegt genoeg hoe de club er voor staat en wat de media al weet, wat wij supporters niet weten. We zijn dus bij degradatie zo goed als failliet.
  • 14 Apr 2018 om 22:35
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:19
      Ik ben als sponsor 2 weken geleden bij gepraat door de heren van Halst en Velderman in zo genaamde kleedkamer sessies met ander sponsoren. Deze sessies hebben mij als sponsor in ieder geval voldoende inzicht gegeven om toch hoopvol richting de toekomst te kijken. Het wordt een verhaal van de lange adem, maar perspectief is er zeker.
    Interesant. Werd daar ook iets verteld over een verkoop van de aandelen van de club? De betreffende partijen die een bod willen doen?
  • 14 Apr 2018 om 22:29
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:19
      Ik ben als sponsor 2 weken geleden bij gepraat door de heren van Halst en Velderman in zo genaamde kleedkamer sessies met ander sponsoren. Deze sessies hebben mij als sponsor in ieder geval voldoende inzicht gegeven om toch hoopvol richting de toekomst te kijken. Het wordt een verhaal van de lange adem, maar perspectief is er zeker.
    In het tweede spelen nog genoeg "leuke" voetballertjes. Van deze selectie moet je ervoor zorgen dat 10 a 12 spelers vertrekken. de 3 Marokkanen, thesker, van der lely, Bijen, Slagveer, Cuevas en Jensen en Lam zullen ook vertrekken. Volgend jaar van der Heyden, George, Fernandes en Oosterwijk een echte kans geven. Dan nog 3 of 4 echte vechters erbij halen en dan wordt je echt wel kampioen.

    Met de huidige selectie had je ook makkelijk bij de eerste 10 kunnen eindigen maar we missen 1 of 2 echte leiders in de selectie. Iemand in de verdediging en iemand op het middenveld. Dat is/was het hele probleem.
  • 14 Apr 2018 om 22:19
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:30
      Schoon schip met 60 miljoen lang lopend en kortlopend schuld. Hoe dan? Onnogelijke klus. Hoe raar het ook klinkt, het zou me niet verbazen als het op een faillesement aankomt. Willen ze die lasten ook dragen in de JPL. De club zit financieel aan de grond.
    Ik ben als sponsor 2 weken geleden bij gepraat door de heren van Halst en Velderman in zo genaamde kleedkamer sessies met ander sponsoren. Deze sessies hebben mij als sponsor in ieder geval voldoende inzicht gegeven om toch hoopvol richting de toekomst te kijken. Het wordt een verhaal van de lange adem, maar perspectief is er zeker.
  • 14 Apr 2018 om 22:04
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:26
      Het zijn ook elke keer kinderlijke fouten die je de das om doen. Nu weer Drommel en Assaidi. Echt iedereen er uit het volgende seizoen. Bah
    Drommel is nog een hele jonge jongen. Veel te vroeg voor de leeuwen geworpen in zo'n zware periode. assaide moet gewoon oprotten want die heeft echt alles kapot gemaakt in deze selectie met zijn gouden homo schoentjes. Van Hooiveld in het veld zetten want dat is wel een echte leider. Thesker is dat absoluut niet. Thesker als linkback nu Cuevas geschorst is.
  • 14 Apr 2018 om 21:36
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:21
      Ik zit er volgend jaar iig niet
    Ik vind dat jammer. Je bent toch supporter van een club. Wat is er mooier dan Nederland laten zien wat ze missen in de eredivisie. En dan heb je kleine clubs als VVV en Excelsior. Wat hebben deze de eredivisie te bieden? Wel hebben ze met hun teams veel meer punten behaald. Als iedereen volgend jaar Twente de rug toekeert, kan het wel eens een lastig verhaal worden
  • 14 Apr 2018 om 21:32
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:25
      Bij wijze van protest de laatste wedstrijd allemaal wegblijven als het er niet meer toe doet.
      Als Twente as dinsdag verliest en Sparta wint dan is het al over en uit.
      Als de nieuw te vormen gemeenteraad moeilijk gaat doen mbt FCT dan kan zelfs het spelen in de JL wel eens in gevaar komen.
    Er is nog hoop. Woensdag Feyenoord - Sparta in de kuip. De exacte reden voor de rode kaart van Kramer. Die wil geen afstraffing meemaken.
  • 14 Apr 2018 om 21:30
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:55
      Ben al een aantal wedstrijden van mening sat we degraderem en tis nu haast wel een fijt. Schoon schip maken in het bestuur en bij de spelers sowieso maher thiga en assaidi richting het westen schoppen want die hebben wcht geen fuck laten zien op 1 wedstijd na pp... zitten genoeg spelers in jong twente die hun op kunnen vangen (vb george en laukart). Tis kut en voelt kut en gaat kut zijn volgend seizoen. Maar komt allemaal goed zolang ze kop erbij houden en iet meet van die afgeranceerde spelers binnenhalen die een stuiver nog niet waard zijn. Wij zijn twente en komen keihard terug!!!
    Schoon schip met 60 miljoen lang lopend en kortlopend schuld. Hoe dan? Onnogelijke klus. Hoe raar het ook klinkt, het zou me niet verbazen als het op een faillesement aankomt. Willen ze die lasten ook dragen in de JPL. De club zit financieel aan de grond.
  • 14 Apr 2018 om 21:25
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:13
      Omdat niet elke supporter een successupporter is en de clib door dik en dun steunt, zitten volgend seizoen echt wel 10.000+ supporters in het stadion hoor
    Voor deze losers juichen? Ik hoop dat Fred komt en de spelers vertrekken
  • 14 Apr 2018 om 21:25
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:19
      Schrijf je reactie
    Bij wijze van protest de laatste wedstrijd allemaal wegblijven als het er niet meer toe doet.
    Als Twente as dinsdag verliest en Sparta wint dan is het al over en uit.
    Als de nieuw te vormen gemeenteraad moeilijk gaat doen mbt FCT dan kan zelfs het spelen in de JL wel eens in gevaar komen.
  • 14 Apr 2018 om 21:21
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:13
      Omdat niet elke supporter een successupporter is en de clib door dik en dun steunt, zitten volgend seizoen echt wel 10.000+ supporters in het stadion hoor
    Ik zit er volgend jaar iig niet
  • 14 Apr 2018 om 21:20
    Schrijf je reactie
  • 14 Apr 2018 om 21:19
    Schrijf je reactie
  • 14 Apr 2018 om 21:17
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:29
      Niks meer aan te doen. Volgend jaar weer kampioen!
    Met deze selectie?
  • 14 Apr 2018 om 21:13
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:08
      Ik vrees van niet, veel supporters hebben zich enorm geërgerd dus waarom verwacht je daar steun van?
    Omdat niet elke supporter een successupporter is en de clib door dik en dun steunt, zitten volgend seizoen echt wel 10.000+ supporters in het stadion hoor
  • 14 Apr 2018 om 21:08
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:55
      Ben al een aantal wedstrijden van mening sat we degraderem en tis nu haast wel een fijt. Schoon schip maken in het bestuur en bij de spelers sowieso maher thiga en assaidi richting het westen schoppen want die hebben wcht geen fuck laten zien op 1 wedstijd na pp... zitten genoeg spelers in jong twente die hun op kunnen vangen (vb george en laukart). Tis kut en voelt kut en gaat kut zijn volgend seizoen. Maar komt allemaal goed zolang ze kop erbij houden en iet meet van die afgeranceerde spelers binnenhalen die een stuiver nog niet waard zijn. Wij zijn twente en komen keihard terug!!!
    Ik vrees van niet, veel supporters hebben zich enorm geërgerd dus waarom verwacht je daar steun van?
  • 14 Apr 2018 om 21:04
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:33
      Dat is waar, daarom hoop ik ook dat 80 procent van de huidige kaart houders wel blijft en club liefde laat zien. Elk JL team moet met de staart tussen de benen naar Enschede komen. Er staat hoe dan ook een totaal ander team volgend jaar, nu alleen nog de juiste mensen die dat team bij elkaar gaan brengen. Dus ik vestig mijn hoop op de lange termijn, dat we er zeker wel weer komen. Maar dat valt of staat met de beleidsbepalers, en dan met name op voetbal technisch gebied.
    Mogen ze de prijzen wel drastisch aanpassen anders komt er geen hond meer
  • 14 Apr 2018 om 21:01
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:33
      Dat is waar, daarom hoop ik ook dat 80 procent van de huidige kaart houders wel blijft en club liefde laat zien. Elk JL team moet met de staart tussen de benen naar Enschede komen. Er staat hoe dan ook een totaal ander team volgend jaar, nu alleen nog de juiste mensen die dat team bij elkaar gaan brengen. Dus ik vestig mijn hoop op de lange termijn, dat we er zeker wel weer komen. Maar dat valt of staat met de beleidsbepalers, en dan met name op voetbal technisch gebied.
    Er zal niet alleen op voetbaltechnisch gebied iets moeten gebeuren maar ook op financieel gebied. Er zal een elftal moeten staan dat in staat is na een jaar weer terug te promoveren. Zo niet....zie ik heb somber in voor de toekomst
  • 14 Apr 2018 om 20:57
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:33
      Dat is waar, daarom hoop ik ook dat 80 procent van de huidige kaart houders wel blijft en club liefde laat zien. Elk JL team moet met de staart tussen de benen naar Enschede komen. Er staat hoe dan ook een totaal ander team volgend jaar, nu alleen nog de juiste mensen die dat team bij elkaar gaan brengen. Dus ik vestig mijn hoop op de lange termijn, dat we er zeker wel weer komen. Maar dat valt of staat met de beleidsbepalers, en dan met name op voetbal technisch gebied.
    Helaas heb je daar helemaal gelijk jjdewilde
  • 14 Apr 2018 om 20:55
    Ben al een aantal wedstrijden van mening sat we degraderem en tis nu haast wel een fijt. Schoon schip maken in het bestuur en bij de spelers sowieso maher thiga en assaidi richting het westen schoppen want die hebben wcht geen fuck laten zien op 1 wedstijd na pp... zitten genoeg spelers in jong twente die hun op kunnen vangen (vb george en laukart). Tis kut en voelt kut en gaat kut zijn volgend seizoen. Maar komt allemaal goed zolang ze kop erbij houden en iet meet van die afgeranceerde spelers binnenhalen die een stuiver nog niet waard zijn. Wij zijn twente en komen keihard terug!!!
  • 14 Apr 2018 om 20:55
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:27
      De hele club verdient maar 1 ding, dat is degradatie. Volgend jaar echt opnieuw beginnen in de Jupiler League is het enige wat deze club nog kan redden. Door blijven klooien op deze manier in de eredivisie is voor niemand leuk.
    Klopt, degradatie is volkomen terecht. Deze selectie biedt geen enkel,perspectief
  • 14 Apr 2018 om 20:47
    Dit is het slechtste elfatal ooit , flikker op met die spelers. Die zijn FC Twente onwaardig
  • 14 Apr 2018 om 20:37
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:26
      Het zijn ook elke keer kinderlijke fouten die je de das om doen. Nu weer Drommel en Assaidi. Echt iedereen er uit het volgende seizoen. Bah
    Probleem is dat ze allemaal op de tenen lopen en niet meer normaal kunnen nadenken. Zo krijg je van deze persoonlijke fouten. Als ze in de middenmoot hadden gestaan. Hadden ze deze pot gewonnen. Zo gaat het al het hele seizoen.
  • 14 Apr 2018 om 20:36
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:34
      Maria geblesseerd toch?
    Zat weer op de bank.
  • 14 Apr 2018 om 20:36
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:31
      Geen woorden hiervoor.. Onbegrijpelijk dat Cuevas nog steeds mag spelen ipv Maria, vindt hem veel beter dan onze kaartenpakker.
    Dat vind ik ook pfff
  • 14 Apr 2018 om 20:35
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:32
      Tweede helft was eerste divisie waardig van FC Twente.
    Eerste divisie vondt het meer tweede. Toen we laatste 5 min alles op de aanval ging het wat beter/dreigender.
  • 14 Apr 2018 om 20:34
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:31
      Geen woorden hiervoor.. Onbegrijpelijk dat Cuevas nog steeds mag spelen ipv Maria, vindt hem veel beter dan onze kaartenpakker.
    Maria geblesseerd toch?
  • 14 Apr 2018 om 20:33
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:30
      Enige wat eredivisie waardig is zijn de supporters!!
    Dat is waar, daarom hoop ik ook dat 80 procent van de huidige kaart houders wel blijft en club liefde laat zien. Elk JL team moet met de staart tussen de benen naar Enschede komen. Er staat hoe dan ook een totaal ander team volgend jaar, nu alleen nog de juiste mensen die dat team bij elkaar gaan brengen. Dus ik vestig mijn hoop op de lange termijn, dat we er zeker wel weer komen. Maar dat valt of staat met de beleidsbepalers, en dan met name op voetbal technisch gebied.
  • 14 Apr 2018 om 20:32
    Tweede helft was eerste divisie waardig van FC Twente.
  • 14 Apr 2018 om 20:32
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:29
      Niks meer aan te doen. Volgend jaar weer kampioen!
    Waarop gebasseerd
  • 14 Apr 2018 om 20:32
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:29
      Niks meer aan te doen. Volgend jaar weer kampioen!
    Dichter geworden? XD
  • 14 Apr 2018 om 20:31
    Die pussie snap ik ook geen kut van assaniksie en slagveer tegen kanon en beugelsdijk ????? Die twee hebben een makkelijke wedstrijd gehad en Twente maar lange ballen gooien op die 2
  • 14 Apr 2018 om 20:31
    Jantje Jantje Jantje bedankt! Ps. En gewoon zitten blijven!
  • 14 Apr 2018 om 20:31
    Geen woorden hiervoor.. Onbegrijpelijk dat Cuevas nog steeds mag spelen ipv Maria, vindt hem veel beter dan onze kaartenpakker.
  • 14 Apr 2018 om 20:30
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:27
      De hele club verdient maar 1 ding, dat is degradatie. Volgend jaar echt opnieuw beginnen in de Jupiler League is het enige wat deze club nog kan redden. Door blijven klooien op deze manier in de eredivisie is voor niemand leuk.
    Enige wat eredivisie waardig is zijn de supporters!!
  • 14 Apr 2018 om 20:29
    Niks meer aan te doen. Volgend jaar weer kampioen!
  • 14 Apr 2018 om 20:27
    De hele club verdient maar 1 ding, dat is degradatie. Volgend jaar echt opnieuw beginnen in de Jupiler League is het enige wat deze club nog kan redden. Door blijven klooien op deze manier in de eredivisie is voor niemand leuk.
  • 14 Apr 2018 om 20:27
    Sjah terechte uitslag, maar er zat zeker meer in.. Pak dan op zijn minst nog dat ene punt. Dan sta je nog maar 1 wedstrijd achter sparta.
  • 14 Apr 2018 om 20:26
    Het zijn ook elke keer kinderlijke fouten die je de das om doen. Nu weer Drommel en Assaidi. Echt iedereen er uit het volgende seizoen. Bah