''Ze willen allemaal en doen hun best, maar dit is de kwaliteit die ze hebben''

( 14 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Ze willen allemaal en doen hun best, maar dit is de kwaliteit die ze hebben''

Mario Been analyseerde zaterdagavond het duel tussen ADO Den Haag en FC Twente en zag Twente weer verliezen. Volgens de voormalig trainer en huidig analist bij FOX Sports was de 2-1 nederlaag niet echt nodig geweest. FC Twente ging bijna met een 0-1 voorsprong de rust in, maar omdat Oussama Assaidi de bal verspeelde kon ADO vlak voor de rust 1-1 maken via Bjorn Johnsen.

"Aan de ene kant is deze nederlaag onnodig voor FC Twente op basis van de tegengoal vlak voor rust. Als Assaidi die bal niet verliest, dan wordt het een andere wedstrijd. Er is daarna wel het nodige gezegd in kleedkamer, maar ook bij ADO", vertelt Been bij FOX Sports.

"ADO was in de eerste helft geen schim van de tweede helft. In de tweede helft heeft het veel meer gecreëerd en gedicteerd. Het heeft een goal gemaakt en verdiend gewonnen op basis van het spelbeeld in de tweede helft", vervolgt Been.

Been zag de spelers van FC Twente strijden. "Ze willen allemaal en doen hun best. Wat dat betreft kun je geen enkele speler een verwijt maken, maar dit is de kwaliteit die ze hebben. Daarom sta je als Twente op de plek waar je staat", aldus Been. "Ze moeten de domme dingen weglaten, zoals wat Assaidi deed voor de rust. Verder speelde hij wel voortreffelijk."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2018 om 14:15
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:29
      Kon ik maar werken voor die miljoen. Dan werk ik me eigen kapot.
    In Nederland kan iedereen (legaal) miljonair worden als je er alles voor over hebt En geen domme dingen doet
  • 15 Apr 2018 om 10:11
    Ikzeg. Om zo je geld te verdienen. Ja ik vind groten deels dat been gelijk heeft. Als je enkele seconden voor het einde van de eerste helft die bal in de tribune schiet ga je met 0-1rusten. En als de keeper blijft staan of eerder bij de bal is blijft het 1-1 dat bedoeld Mario. En gelijk heeft ie.maar wij hebben met alles pech en onvolwassenheid. Ben ook totaal niet kapot van de oudere broer jensen op de links bek positie.
  • 15 Apr 2018 om 09:48
    Dat zijn allemaal papegaaien die nog nooit een wedstrijd van Twente hebben gezien.
  • 15 Apr 2018 om 06:55
    Een tijdje geleden was de heersende mening onder de journalisten nog dat deze ploeg veel te laag stond gegeven hun voetbalkwaliteiten.......
  • 14 Apr 2018 om 21:56
    Assaidi speelde verder voortreffelijk aldus Been Onbegrijpelijk dat je met dit soort verhaaltjes de kost kunt verdienen op tv Ik vond hem namelijk helemaal niet voortreffelijk Deze selectie kan trouwens niet beter, zijn nog te slecht voor de eerste divisie De eerste 15 20 minuten leken ze beter te spelen, maar dat kwam alleen omdat ADO er niets van bakte Tweede helft speelde ADO een versnelling hoger, en je zag het weer allemaal wegglippen Nee deze gasten gaan geen wedstrijden meer winnen helaas
  • 14 Apr 2018 om 21:45
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:00
      Heb boere niet gemist
    Wie?
  • 14 Apr 2018 om 21:29
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:01
      Flikker op met alle uitspraken over "willen". Als je mij vraagt of ik miljoenair wil worden zeg ik ook ja. Maar ik weet van mijzelf dat ik te lam ben om daarvoor te werken. Iets willen en er alles voor geven om dat te bereiken zijn heeeeel verschillende dingen. En onze spelers willen een hoop, maar zijn echt....geen woorden voor. Nog nooit meegemaakt dat ik spelers van onze eigen club haat. Maar ik haat ze op dit moment echt door en door. Dat ze opdonderen
    Kon ik maar werken voor die miljoen. Dan werk ik me eigen kapot.
  • 14 Apr 2018 om 21:18
    • Quote van 14 Apr 2018 om 20:53
      Vanavond weer huililie huillie doen. Wat een stelletje lamzakken die spelers. Ligt niet aan de trainer, niet aan het systeem maar ook niet aan van Halst. Van deze spelers had je meer mogen verwachten maar ze schieten enorm tekort. Vooral op karakter
    Wat dacht je van kwaliteit?
  • 14 Apr 2018 om 21:14
    Opgeflikkerd met 80% van deze homo's ze verdienen het Twente shirt niet.
  • 14 Apr 2018 om 21:05
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:01
      Flikker op met alle uitspraken over "willen". Als je mij vraagt of ik miljoenair wil worden zeg ik ook ja. Maar ik weet van mijzelf dat ik te lam ben om daarvoor te werken. Iets willen en er alles voor geven om dat te bereiken zijn heeeeel verschillende dingen. En onze spelers willen een hoop, maar zijn echt....geen woorden voor. Nog nooit meegemaakt dat ik spelers van onze eigen club haat. Maar ik haat ze op dit moment echt door en door. Dat ze opdonderen
    Klopt her zijn losers, ik hoop dat ze allemaal vertrekken
  • 14 Apr 2018 om 21:01
    Flikker op met alle uitspraken over "willen". Als je mij vraagt of ik miljoenair wil worden zeg ik ook ja. Maar ik weet van mijzelf dat ik te lam ben om daarvoor te werken. Iets willen en er alles voor geven om dat te bereiken zijn heeeeel verschillende dingen. En onze spelers willen een hoop, maar zijn echt....geen woorden voor. Nog nooit meegemaakt dat ik spelers van onze eigen club haat. Maar ik haat ze op dit moment echt door en door. Dat ze opdonderen
  • 14 Apr 2018 om 21:00
    Heb boere niet gemist
  • 14 Apr 2018 om 20:53
    Vanavond weer huililie huillie doen. Wat een stelletje lamzakken die spelers. Ligt niet aan de trainer, niet aan het systeem maar ook niet aan van Halst. Van deze spelers had je meer mogen verwachten maar ze schieten enorm tekort. Vooral op karakter
  • 14 Apr 2018 om 20:48
    Oprotten met alle pruttel !!!