Thesker: ''Als je de goals zo weggeeft, kun je niet winnen''

12 reacties
Thesker: ''Als je de goals zo weggeeft, kun je niet winnen''

Aanvoerder Stefan Thesker zat er helemaal doorheen na de nederlaag bij ADO Den Haag. Hekkensluiter FC Twente ging zaterdag met 2-1 onderuit en het afwenden van directe degradatie uit de Eredivisie wordt met de wedstrijd lastiger. Thesker zag dat FC Twente het aanvankelijk nog goed voor elkaar had tegen ADO.

"We begonnen heel goed en kwamen terecht op voorsprong. Maar als je de goals zo weggeeft, kun je niet winnen", vertelde Thesker tegen FOX Sports. Via Fredrik Jensen kwam Twente op een 0-1 voorsprong, maar vlak voor de rust scoorde Bjorn Johnsen de 1-1 nadat Oussama Assaidi de bal verloor op een ongelukkige plek.

"Het doelpunt kwam door een individuele fout, daar kun je weinig aan doen op dat moment. Het belangrijk was dat we goed stonden, maar in de tweede helft hebben we te weinig balbezit gehad. ADO kwam veel sterker uit de kleedkamer, terwijl ons gevoel nog goed was", vervolgde Thesker. De mandekker was zichtbaar aangeslagen na het duel.

"We winnen 99 procent van de duels, maar geven twee kansen weg en je staat weer met lege handen", aldus de verdediger. Door de nederlaag kan FC Twente zich definitief niet meer zonder play-offs handhaven in de Eredivisie. "Daar had ik al geen rekening meer mee gehouden."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2018 om 15:13
    • Quote van 15 Apr 2018 om 09:33
      Ikzeg. Als keeper zijnde een fout is een goal. Ja wat kan je daar op antwoorden. Niets het is zo en helaas vallen de klappen dit seizoen bij ons wel elke wedstrijd ook al probeer je als echte support de moet er in te houden. Het valt niet mee. Maar ik denk nu al aan dinsdag. Avond. Wie weet lukt het 9 punten om te beginnen dinsdag avond de eerste 3 van de 9 .de pech of de vloek of het elftal of ja zeg het maar waar ligt dit aan.
    Kwaliteit en vooral inzet !!!!!!
  • 15 Apr 2018 om 10:18
    • Quote van 15 Apr 2018 om 09:33
      Ikzeg. Als keeper zijnde een fout is een goal. Ja wat kan je daar op antwoorden. Niets het is zo en helaas vallen de klappen dit seizoen bij ons wel elke wedstrijd ook al probeer je als echte support de moet er in te houden. Het valt niet mee. Maar ik denk nu al aan dinsdag. Avond. Wie weet lukt het 9 punten om te beginnen dinsdag avond de eerste 3 van de 9 .de pech of de vloek of het elftal of ja zeg het maar waar ligt dit aan.
    Heeft totaal niets met pech te maken of iets als waar de klappen vallen. Dit team mist kwaliteit en daarvoor verantwoordelijk is van Halst.
  • 15 Apr 2018 om 10:01
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:17
      Waaronder jijzelf thesker!!
    Wat laat hij zich gemakkelijk wegzetten!!!
  • 15 Apr 2018 om 09:33
    Ikzeg. Als keeper zijnde een fout is een goal. Ja wat kan je daar op antwoorden. Niets het is zo en helaas vallen de klappen dit seizoen bij ons wel elke wedstrijd ook al probeer je als echte support de moet er in te houden. Het valt niet mee. Maar ik denk nu al aan dinsdag. Avond. Wie weet lukt het 9 punten om te beginnen dinsdag avond de eerste 3 van de 9 .de pech of de vloek of het elftal of ja zeg het maar waar ligt dit aan.
  • 14 Apr 2018 om 21:45
    *Dagboek van een vrouw:* Zaterdag 14 april 2018 Ik zag Roy, maar hij deed nogal raar. Ik was die middag gaan shoppen met de meiden, dus ik dacht dat het daaraan zou liggen. In het café was het zo druk, dat ik bij hem aandrong om ergens anders heen te gaan waar we beter zouden kunnen praten. Hij lette niet erg op en was nogal afgeleid, dus daarom vroeg ik hem erna of we misschien ergens konden gaan eten. Tijdens het etentje leek Roy zichzelf helemaal niet: hij lachte amper en hij leek helemaal geen aandacht aan me te schenken, wat ik ook zei. Nu wist ik bij mezelf dat er iets mis was. Hij bracht me thuis en ik vroeg me af of hij wilde blijven. Hij leek even te aarzelen, maar kwam daarna toch. Ik vroeg hem wat er aan de hand was, maar hij schudde even zijn hoofd en keek daarna weer naar de televisie. Na 10 minuten stilte vertelde ik hem dat ik maar ging slapen. Ik sloeg een arm om hem heen en vertelde hem dat ik zielsveel van hem hield. Hij zuchtte even en grinnikte maar een beetje. Hij kwam me niet achterna. Toch kwam hij een tijdje later wel. Ik was verrast toen hij ook echt met me wilde vrijen. Toch leek hij er niet helemaal bij. Op dat moment ging ik aan mezelf twijfelen en dacht ik dat hij me kwijt wilde en dat hij misschien een ander had. Ik heb mezelf maar in slaap gehuild. *Dagboek van een man*: Zaterdag 14 april 2018 Twente verloren. Toch geneukt.
  • 14 Apr 2018 om 21:31
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:28
      Het hele weekend weer vergald. Hierdoor kan ik dus echt geen goed humeur meer krijgen vnv. De zoveelste keer dit seizoen
    Ik heb het hele seizoen al geen goede humeur meer in het weekend. Wordt tijd dat het seizoen afgelopen is, worden wij met zijn allen ook weer wat vrolijker.
  • 14 Apr 2018 om 21:28
    Het hele weekend weer vergald. Hierdoor kan ik dus echt geen goed humeur meer krijgen vnv. De zoveelste keer dit seizoen
  • 14 Apr 2018 om 21:27
    • Quote van 14 Apr 2018 om 21:26
      Schrijf je reactie
    Had ook wel even op kunnen letten bij die 2e goal!!!
  • 14 Apr 2018 om 21:26
    Schrijf je reactie
  • 14 Apr 2018 om 21:17
    Waaronder jijzelf thesker!!
  • 14 Apr 2018 om 21:14
    Benieuwd wat Assaidi en Drommel vinden van hun fantastische bijdrage
  • 14 Apr 2018 om 21:12
    Blah Blah Blah. Repeat.
zondag 29 april 2018
14:30
Volledige programma ›