Pusic ziet alles verkeerd gaan: ''Het verbaasde me dat onze bus niet stuk is gegaan''

( 85 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Pusic ziet alles verkeerd gaan: ''Het verbaasde me dat onze bus niet stuk is gegaan''

Trainer Marino Pusic baalde flink van de manier waarop FC Twente verloor bij ADO Den Haag (2-1). Pusic zag Twente door fouten een 0-1 voorsprong weggeven. De interim-trainer liet na afloop van het duel weten dat zijn ploeg wel erg veel pech heeft dit seizoen.

"In de fase waarin wij zitten, gaat alles verkeerd. Het verbaasde me eigenlijk nog dat onze bus op weg hier naartoe niet stuk is gegaan", zo werd Pusic geciteerd door Voetbal International. "Het wordt steeds moeilijker allemaal. Vandaag hadden we wel een kans om een resultaat te halen. Een punt is dat ook, als je niet kunt winnen. Met drie punten achterstand op Sparta en een beter doelsaldo is alles mogelijk."

"Nu wordt het steeds lastiger, zo realistisch moet je zijn", vervolgde Pusic, die nog wel te spreken was over de manier waarop FC Twente aan het duel begon. Na iets minder dan een kwartier spelen kwam FC Twente op een 0-1 voorsprong via Fredrik Jensen. "Ik moet de jongens een compliment geven, want alles waar we afgelopen week op getraind hadden kwam eruit."

"Tot aan de 45ste minuut speelden we goed, we controleerden en domineerden de wedstrijd. Maar als je één minuut voor rust op zo'n manier een goal weggeeft, is dat een enorme dreun. Zeker voor een team in degradatienood", vervolgde Pusic zijn verhaal. Pusic zag het zijn ploeg in de tweede helft lastig hebben.

"Dan moet je je na rust weer oprichten. Dat begint heel moeizaam en in bepaalde fases kwamen we nog goed weg. Juist in de fase dat we wel iets meer controle krijgen, geven we door weer een individuele fout weer een goal weg. Het zijn gewoon twee cadeaus, we geven het op dat moment te makkelijk en kinderachtig weg. Dat vermoordt de wedstrijd voor ons."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2018 om 14:32
    • Quote van 15 Apr 2018 om 14:26
      Twente bestaat wel alleen snapt hier blijkbaar niemand dat je een reorganisatie op economische gronden moet doorvoeren. Zeker afscheid nemen van 2/3 van de medewerkers. Misschien nog wel meer. Terugvallen op studenten, vrijwilligers en tijdelijke krachten. En met top amateurclubs gaan samenwerken. En direct de stekker uit de jeugdopleiding. En direct een nieuwe zonder Calimero opzetten.
    Komt in de richting.
  • 15 Apr 2018 om 14:26
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:06
      Vergeet PEC niet als alternatief. ;)


      Alles is beter dan die k*t Paupers. Voor de rest sluit ik me bij je post aan.
    Twente bestaat wel alleen snapt hier blijkbaar niemand dat je een reorganisatie op economische gronden moet doorvoeren. Zeker afscheid nemen van 2/3 van de medewerkers. Misschien nog wel meer. Terugvallen op studenten, vrijwilligers en tijdelijke krachten. En met top amateurclubs gaan samenwerken. En direct de stekker uit de jeugdopleiding. En direct een nieuwe zonder Calimero opzetten.
  • 15 Apr 2018 om 14:22
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:33
      Twistzieke honden lopen met gescheurde oren!
    Goh, Een opmerking van jou waarbij je Red Bull niet eens noem. Ik ben helemaal van het padje nu...
  • 15 Apr 2018 om 14:19
    • Quote van 15 Apr 2018 om 14:14
      Waarom Hooiveld als spits erin. Tegen die amateuristische tegen goals is geen kruid gewassen. Daar zou hij tegen kunnen acteren. Want het is rode draad. Het is gewoon gepruts. Slappe hap. Dit is een verhaal van Jan van Halst die goed is in reclames, maar geen technische man is. Dat is nu wel duidelijk gebleken. Wie is er verantwoordelijk voor deze aanstelling?.
    Ik heb destijds grzegd, mooi dat Jan van Halst weer binnenboord is, maar dat hij zijn clubhart moet laten spreken. Hij verdient teveel. Nee, was het commentaar van iemand anders. Dat zou een normaal zakelijk verhaal zijn, en hij zou het verdienen. Elders zou hij nog meer kunnen krijgen. Ik vind dat Van Halst kritisch naar zichzelf moet kijken en dan beoordelen wat een reële beloning is voor zijn diensten. Jammer dat het zo gelopen is. Ans had deze wijsheid kennelijk wel in pacht. Waarom is er dan niet ingegrepen? Wat een bende
  • 15 Apr 2018 om 14:18
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:52
      Wat verwacht jij dan dat pusic er in twee weken kampioenen van maakt? Als je kwaliteit en mentaliteit mist dan kan je er nooit iets van maken. Hadden ze Hake laten zitten was het nooit zover gekomen. Maar ja de supporters wilden Gert Jan verbeek en deze heeft in een half jaar alles naar de kloten geholpen.
    Persoonlijk had ik meteen al Fred Rutten gehad hoor. Heb ook duidelijk aangegeven toen. Maar deze pedagoog zat er al onder twee trainers en voegde toen ook weinig toe hoor en nu hij het alleen mag doen ook erg weinig eerlijk gezegd.
  • 15 Apr 2018 om 14:14
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:59
      Slap om deze man aan te vallen wat moet hij dan in vier weken? Hij moet het met de zelfde selectie doen en un den haag speelde hij op de aanval dus heel anders dan verbeek!!! Maar leg uit jij wil er speler afhalen en vervangen. Dus thesker er af en slome Hooiveld erin maher er af van der hijde erin slagveer eraf oosterwijk erin. Wat ik zeggen wil de andere opties zijn nog slechter dan de eerste keus. Je kan deze trainer niets kwalijk nemen alleen de gene die deze selectie samenstelde.
    Waarom Hooiveld als spits erin. Tegen die amateuristische tegen goals is geen kruid gewassen. Daar zou hij tegen kunnen acteren. Want het is rode draad. Het is gewoon gepruts. Slappe hap. Dit is een verhaal van Jan van Halst die goed is in reclames, maar geen technische man is. Dat is nu wel duidelijk gebleken. Wie is er verantwoordelijk voor deze aanstelling?.
  • 15 Apr 2018 om 14:02
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:59
      Slap om deze man aan te vallen wat moet hij dan in vier weken? Hij moet het met de zelfde selectie doen en un den haag speelde hij op de aanval dus heel anders dan verbeek!!! Maar leg uit jij wil er speler afhalen en vervangen. Dus thesker er af en slome Hooiveld erin maher er af van der hijde erin slagveer eraf oosterwijk erin. Wat ik zeggen wil de andere opties zijn nog slechter dan de eerste keus. Je kan deze trainer niets kwalijk nemen alleen de gene die deze selectie samenstelde.
    Man, ik val hem helemaal niet aan, Hij lult zwak en dan krijg je er een reactie op. Doodnormaal toch? Ben niet iemand zo als jouw die appels met peren vergelijkt of de schuld bij mensen legt die helemaal niet meer verantwoordelijk zijn. Hij begint over een bus en doet net alsof FC Twente pech heeft gehad dat ze van ADO verloren hebben. Hij moet doorpakken nu, nu het nog kan. Anders is het verloren!!!!
  • 15 Apr 2018 om 13:59
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:34
      Het verbaasd me dat de bus niet is stuk gegaan? Man man
      Het verbaasd me dat je dat hoopje stront in het veld niet allemaal op non actief stelt. Dit kan toch niet. Je bent de 3e trainer en wat doe je gewoon verder gaan met pappen en nathouden. Tot nu toe was Hake de beste van jullie 3. 3 overwinningen in 10 wedstrijden. Nadat Hake is ontslagen hebben de spelers er een zooitje van gemaakt en hebben ze de boel gesaboteerd omdat ze het niet eens zijn met het beleid.
      Niemand die het opvalt. Verbeek niet en Pusic niet. Maar blijven hopen dat het wel goed komt. Nou als de spelers het niet willen omdat ze nog steeds achter Hake staan dan kun je elke trainer ervoor zetten die gaat lullen over een bus. pffffff
    Slap om deze man aan te vallen wat moet hij dan in vier weken? Hij moet het met de zelfde selectie doen en un den haag speelde hij op de aanval dus heel anders dan verbeek!!! Maar leg uit jij wil er speler afhalen en vervangen. Dus thesker er af en slome Hooiveld erin maher er af van der hijde erin slagveer eraf oosterwijk erin. Wat ik zeggen wil de andere opties zijn nog slechter dan de eerste keus. Je kan deze trainer niets kwalijk nemen alleen de gene die deze selectie samenstelde.
  • 15 Apr 2018 om 13:58
    Hopelijk is deze mislukte pedagoog over 3 wedstrijden ook weg. Heeft 0,0 toegevoegd, net als de rest van de technische staf trouwens. Wat een amateurs.
  • 15 Apr 2018 om 13:52
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:59
      Tja dat zien wij het gehele seizoen al voorbij konen. Weet niet wat die gepromoveerde knuffel assistent het laatste 1,5 seizoen gedaan heeft maar wedstrijden bekeken dus zeker niet. Kom op zeg we zien het week in week uit en ook nog onder diverse trainers.
    Wat verwacht jij dan dat pusic er in twee weken kampioenen van maakt? Als je kwaliteit en mentaliteit mist dan kan je er nooit iets van maken. Hadden ze Hake laten zitten was het nooit zover gekomen. Maar ja de supporters wilden Gert Jan verbeek en deze heeft in een half jaar alles naar de kloten geholpen.
  • 15 Apr 2018 om 13:32
    twente gaat keihard degraderen en terecht. Ik kan het niet lachwekkend noemen omdat het mij pijn doet, maar zoals je gisteren de wedstrijd wederom zelf weggeeft. Het is elke week hetzelfde, niet te geloven.
  • 15 Apr 2018 om 13:18
    Ook Pusic doet heel veel verkeerd. Ja je kunt hem niks kwalijk nemen, maar er zit geen overleving en winaarsmentaliteit in de groep en ook niet in de technische staf. Een verdediger voor een verdediger wisselen???? Je weet dat je moet winnen dus waarom niet een aanvallende middenvelder of aanvaller brengen, nee op zekerheid.
  • 15 Apr 2018 om 12:59
    Tja dat zien wij het gehele seizoen al voorbij konen. Weet niet wat die gepromoveerde knuffel assistent het laatste 1,5 seizoen gedaan heeft maar wedstrijden bekeken dus zeker niet. Kom op zeg we zien het week in week uit en ook nog onder diverse trainers.
  • 15 Apr 2018 om 12:40
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:33
      Twistzieke honden lopen met gescheurde oren!
    Heb je vaak ondervonden zeker, anders kom je daar niet op. Irritant gastje ben je.
  • 15 Apr 2018 om 12:34
    Het verbaasd me dat de bus niet is stuk gegaan? Man man
    Het verbaasd me dat je dat hoopje stront in het veld niet allemaal op non actief stelt. Dit kan toch niet. Je bent de 3e trainer en wat doe je gewoon verder gaan met pappen en nathouden. Tot nu toe was Hake de beste van jullie 3. 3 overwinningen in 10 wedstrijden. Nadat Hake is ontslagen hebben de spelers er een zooitje van gemaakt en hebben ze de boel gesaboteerd omdat ze het niet eens zijn met het beleid.
    Niemand die het opvalt. Verbeek niet en Pusic niet. Maar blijven hopen dat het wel goed komt. Nou als de spelers het niet willen omdat ze nog steeds achter Hake staan dan kun je elke trainer ervoor zetten die gaat lullen over een bus. pffffff
  • 15 Apr 2018 om 12:33
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:27
      Durf het ook wel face to face te zeggen hoor. No problem zeg het maar. Kijken wie er hier stoer is vieze pauper.
    Twistzieke honden lopen met gescheurde oren!
  • 15 Apr 2018 om 12:27
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:22
      Stoere jongen hoor. Applaus dat jij dit durft te zeggen veilig via zon forum. In het echt veegt jou moeder je kont vast nog af stumperd.
    Durf het ook wel face to face te zeggen hoor. No problem zeg het maar. Kijken wie er hier stoer is vieze pauper.
  • 15 Apr 2018 om 12:22
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:13
      Hoe voelt dat nu dat je moeder ook je zus is.
    Stoere jongen hoor. Applaus dat jij dit durft te zeggen veilig via zon forum. In het echt veegt jou moeder je kont vast nog af stumperd.
  • 15 Apr 2018 om 12:21
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:50
      Ikzeg. Vz. Mag ik u vragen waarom u dan nu nog op deze forum. Van ons fctwente zit. Of heeft dat clubje bij u inde buurt geen plek voor u .
    Mag ik u vragen waarom je altijd begint met ikzeg ? Iedereen mag toch zijn eerlijke mening geven. Als jullie niet tegen de waarheid kunnen moeten jullie niet op dit forum zitten.
  • 15 Apr 2018 om 12:13
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:17
      Haha ik snap wat je bedoeld. Het zijn wel echt paupers hè. Maar Pec en Vitesse zijn te ver weg voor mij. Almelo lekker dicht bij en ze spelen best leuk voetbal.
    Hoe voelt dat nu dat je moeder ook je zus is.
  • 15 Apr 2018 om 12:00
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:17
      Haha ik snap wat je bedoeld. Het zijn wel echt paupers hè. Maar Pec en Vitesse zijn te ver weg voor mij. Almelo lekker dicht bij en ze spelen best leuk voetbal.
    Zo makkelijk overstappen als supporter dan pas je echt bij deze selectie vergeet je ballen niet mee te nemen naar Almelo!!!!
  • 15 Apr 2018 om 12:00
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:17
      Haha ik snap wat je bedoeld. Het zijn wel echt paupers hè. Maar Pec en Vitesse zijn te ver weg voor mij. Almelo lekker dicht bij en ze spelen best leuk voetbal.
    Dan ben je ook geen echte Fct supporter. In goede en slechte tijden.
  • 15 Apr 2018 om 11:50
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:17
      Haha ik snap wat je bedoeld. Het zijn wel echt paupers hè. Maar Pec en Vitesse zijn te ver weg voor mij. Almelo lekker dicht bij en ze spelen best leuk voetbal.
    Ikzeg. Vz. Mag ik u vragen waarom u dan nu nog op deze forum. Van ons fctwente zit. Of heeft dat clubje bij u inde buurt geen plek voor u .
  • 15 Apr 2018 om 11:37
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:05
      Ik heb er even een nachtje over geslapen en ben tot de conclusie gekomen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.. we moeten er gewoon voor zorgen dat we een keer wat later in de wedstrijd op 1-0 komen! Kom op jongens.. nog 2 weken volle bak achter onze jongens!!
    We moeten het verschil zien te ontdekken tussen hoop en verwachting.
  • 15 Apr 2018 om 11:29
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:05
      Ik heb er even een nachtje over geslapen en ben tot de conclusie gekomen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.. we moeten er gewoon voor zorgen dat we een keer wat later in de wedstrijd op 1-0 komen! Kom op jongens.. nog 2 weken volle bak achter onze jongens!!
    Illusie, dinsdagavond is het een feit, club naar de kloten.
  • 15 Apr 2018 om 11:24
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:17
      Haha ik snap wat je bedoeld. Het zijn wel echt paupers hè. Maar Pec en Vitesse zijn te ver weg voor mij. Almelo lekker dicht bij en ze spelen best leuk voetbal.
    Jij spoort niet. Donder hier aub zo snel mogelijk op vieze kutpauper.
  • 15 Apr 2018 om 11:17
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:06
      Vergeet PEC niet als alternatief. ;)


      Alles is beter dan die k*t Paupers. Voor de rest sluit ik me bij je post aan.
    Haha ik snap wat je bedoeld. Het zijn wel echt paupers hè. Maar Pec en Vitesse zijn te ver weg voor mij. Almelo lekker dicht bij en ze spelen best leuk voetbal.
  • 15 Apr 2018 om 11:06
    • Quote van 15 Apr 2018 om 10:58
      Fredje doe nu niet zo dom. Jij weet net zo goed al ik dat Twente het hoofd niet boven water houd in de Jupiler League. Ze kunnen het wellicht max een jaartje volhouden, maar jij geloofd toch niet dat wij volgend seizoen weer promoveren. 1 ding is zeker fc Twente bestaat over een paar jaar niet meer. Red Bull Twente. Alternatief is inderdaad seizoenskaart voor Heracles kopen.
    Vergeet PEC niet als alternatief. ;)


    Alles is beter dan die k*t Paupers. Voor de rest sluit ik me bij je post aan.
  • 15 Apr 2018 om 11:05
    Ik heb er even een nachtje over geslapen en ben tot de conclusie gekomen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn.. we moeten er gewoon voor zorgen dat we een keer wat later in de wedstrijd op 1-0 komen! Kom op jongens.. nog 2 weken volle bak achter onze jongens!!
  • 15 Apr 2018 om 10:58
    • Quote van 15 Apr 2018 om 09:53
      Moeten we voor jou en die andere irritante Red Bull zeikerds een bus regelen naar Salzburg? Neem toch svp een seizoenkaart bij Vitesse of Heracles. Dom Red Bull gezeik.
    Fredje doe nu niet zo dom. Jij weet net zo goed al ik dat Twente het hoofd niet boven water houd in de Jupiler League. Ze kunnen het wellicht max een jaartje volhouden, maar jij geloofd toch niet dat wij volgend seizoen weer promoveren. 1 ding is zeker fc Twente bestaat over een paar jaar niet meer. Red Bull Twente. Alternatief is inderdaad seizoenskaart voor Heracles kopen.
  • 15 Apr 2018 om 10:15
    • Quote van 15 Apr 2018 om 04:06
      ik heb alleen de eerste paar comments gelezen en werd er al misselijk van. Vecht niet met elkaar, maar tegen de oorzaken van het probleem. Kom op jongens wij zijn de club en niet die randdebielen die elke wedstrijd voor ons verliezen! Als het aan mij ligt betalen ze allemaal hun salaris terug aan de club, en als het niet vrijwillig gaat motten de supporters er maar voor zorgen. Ik heb zelf geen euro dit jaar uitgegeven aan Twente, maar velen hier wel. En wat krijg je er voor terug? Een blauwe envelop x1000. Kom op, tijd om te laten zien wie de club wel is
    Ik ben 1 van de personen die uit en thuis aanwezig is gewoon omdat deze club een onderdeel van mijn leven is! Eerst mijn twee zoons dan de club dan mijn vrouw ;-) Ik erger mij kapot dit jaar,maar zou geen euro terug willen zo zit de echte supporter niet in elkaar!!! De club moet zorgen dat de juiste mensen op de juiste plek komen bezem door de selectie en dan liever het type beugelsdijk dan assaidi meer karakter en persoonlijkheid. En dan steek ik er volgend jaar weer elke euro in!
  • 15 Apr 2018 om 10:11
    • Quote van 15 Apr 2018 om 08:56
      Hou de vakken dinsdag maar mooi leeg. Dit zooitje verdient geen support.Tis een schande voor de regio allemaal OUT.
    Ik kan en kom dinsdag sowieso niet pik. Ik mot een paar uur overwerken. Ik heb mijn buurjongen gevraagd of hij erheen wil op mijn kaart, maar hij wil zijn energie niet verspillen op dit zooitje ongeregeld. En weet je Messi......ik kan hem geen eens ongelijk geven. Die homo's zetten geen stap meer op het veld voor de supporters. Die zijn veel te druk met randzaken in hun hoofd zoals Binkdate of iets dergelijks.....
  • 15 Apr 2018 om 10:10
    • Quote van 15 Apr 2018 om 03:04
      Ik zie jou ook alles verkeerd doen Pusic, Of moet ik pussy zeggen, bij gelijke stand een verdediger voor een verdediger wisselen, en bij achterstand weer die achterlijke move om Hooiveld in de spits te zetten, terwijl je in een intervieuw voor de wedstrijd nog aangeeft dat je Kvasina en El Hamdaoui fit op de bank hebt zitten, volgens mij snapje er dan geen klootn van, Het word tijd voor de grote schoonmaak, alle trainers assistenten weet ik wie allemaal die iets met het eerste van doen hebben moeten optiefen en volgend jaar met allemaal nieuwe frisse mensen in de jupiler beginnen, met Fred Rutten als TD en Mentor, architekt van het nieuwe fc twente.
    Zodra Hooiveld erin komt dan denk ik steeds: " Straks komt Heubach vast ook nog! Of Issy ten Donkelaar?"
  • 15 Apr 2018 om 10:06
    • Quote van 15 Apr 2018 om 04:06
      ik heb alleen de eerste paar comments gelezen en werd er al misselijk van. Vecht niet met elkaar, maar tegen de oorzaken van het probleem. Kom op jongens wij zijn de club en niet die randdebielen die elke wedstrijd voor ons verliezen! Als het aan mij ligt betalen ze allemaal hun salaris terug aan de club, en als het niet vrijwillig gaat motten de supporters er maar voor zorgen. Ik heb zelf geen euro dit jaar uitgegeven aan Twente, maar velen hier wel. En wat krijg je er voor terug? Een blauwe envelop x1000. Kom op, tijd om te laten zien wie de club wel is
    Hun salaris terug? Ze voetballen alsof ze contributie moeten betalen. Het kan geen toeval zijn wanneer je altijd pech hebt! Dat dwing je af!!!
  • 15 Apr 2018 om 10:06
    • Quote van 15 Apr 2018 om 10:04
      Red Bull werkt als een rode lap!!!
    Of als uitkomst. Ik stop direct met sponsoring en seizoenkaart en richt me elders op.
  • 15 Apr 2018 om 10:04
    • Quote van 15 Apr 2018 om 09:53
      Moeten we voor jou en die andere irritante Red Bull zeikerds een bus regelen naar Salzburg? Neem toch svp een seizoenkaart bij Vitesse of Heracles. Dom Red Bull gezeik.
    Red Bull werkt als een rode lap!!!
  • 15 Apr 2018 om 10:01
    • Quote van 15 Apr 2018 om 08:51
      Ja da’s lekker realistisch zeg. We winnen al 20 wedstrijden niet, maar de laatste 2 doen we het vast wel even....
    De kans bestaat nog.
  • 15 Apr 2018 om 10:00
    • Quote van 15 Apr 2018 om 08:51
      Ja da’s lekker realistisch zeg. We winnen al 20 wedstrijden niet, maar de laatste 2 doen we het vast wel even....
    Omdat het kan
  • 15 Apr 2018 om 09:53
    • Quote van 15 Apr 2018 om 00:19
      Red Bull is onze enige redding. Anders zijn wij gewoon failliet. Never nooit kunnen wij het op eigen houtje redden in de Jupiler League. Dat is het einde verhaal.
    Moeten we voor jou en die andere irritante Red Bull zeikerds een bus regelen naar Salzburg? Neem toch svp een seizoenkaart bij Vitesse of Heracles. Dom Red Bull gezeik.
  • 15 Apr 2018 om 09:51
    • Quote van 15 Apr 2018 om 08:56
      Hou de vakken dinsdag maar mooi leeg. Dit zooitje verdient geen support.Tis een schande voor de regio allemaal OUT.
    Ik moet zelf sporten. Veel gezonder dan me te irriteren aan dit zooitje...
  • 15 Apr 2018 om 09:26
    • Quote van 15 Apr 2018 om 08:56
      Hou de vakken dinsdag maar mooi leeg. Dit zooitje verdient geen support.Tis een schande voor de regio allemaal OUT.
    Oh Messi dat mag je niet zeggen van sommigen want dan ben je geen echte supporter ( ben het helemaal met je eens).
  • 15 Apr 2018 om 08:56
    Hou de vakken dinsdag maar mooi leeg. Dit zooitje verdient geen support.Tis een schande voor de regio allemaal OUT.
  • 15 Apr 2018 om 08:51
    • Quote van 15 Apr 2018 om 00:08
      Na vanavond heb ik ineens weer hoop niet vanwege Twente wel vanwege Sparta, die pakken nog hoogstens 2 punten, dus 2 wedstrijden winnen thuis COTE!
    Ja da’s lekker realistisch zeg. We winnen al 20 wedstrijden niet, maar de laatste 2 doen we het vast wel even....
  • 15 Apr 2018 om 08:31
    • Quote van 15 Apr 2018 om 06:59
      Vergeet geen klaphandje te halen bij az!! Jij bent een echte supporter! Vooral veel blijven klappen en vooral schreeuwen! En als andere supporters boos zijn, gelijk zeggen dat jij de modelsupporter bent! Ik zeg de tering voor dit hele zooitje!
    Ikzeg jns waarom bij dat laatste iemand dit woord wensen. Dit slaat echt nergens op.
  • 15 Apr 2018 om 07:58
    Hengelo ben je nog zo positief sloapert.
  • 15 Apr 2018 om 06:59
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:52
      Vraag me echt af of jij wel supporter bent van FC Twente.. Je loopt altijd te zeiken op iedereen en alles. Altijd negatief. Zelfs op de overwinningen destijds, heb je commentaar op iedereen. Steun je club man! Of rot op.
    Vergeet geen klaphandje te halen bij az!! Jij bent een echte supporter! Vooral veel blijven klappen en vooral schreeuwen! En als andere supporters boos zijn, gelijk zeggen dat jij de modelsupporter bent! Ik zeg de tering voor dit hele zooitje!
  • 15 Apr 2018 om 06:55
    • Quote van 15 Apr 2018 om 00:19
      Red Bull is onze enige redding. Anders zijn wij gewoon failliet. Never nooit kunnen wij het op eigen houtje redden in de Jupiler League. Dat is het einde verhaal.
    Gaap!!!!
  • 15 Apr 2018 om 06:18
    • Quote van 15 Apr 2018 om 03:04
      Ik zie jou ook alles verkeerd doen Pusic, Of moet ik pussy zeggen, bij gelijke stand een verdediger voor een verdediger wisselen, en bij achterstand weer die achterlijke move om Hooiveld in de spits te zetten, terwijl je in een intervieuw voor de wedstrijd nog aangeeft dat je Kvasina en El Hamdaoui fit op de bank hebt zitten, volgens mij snapje er dan geen klootn van, Het word tijd voor de grote schoonmaak, alle trainers assistenten weet ik wie allemaal die iets met het eerste van doen hebben moeten optiefen en volgend jaar met allemaal nieuwe frisse mensen in de jupiler beginnen, met Fred Rutten als TD en Mentor, architekt van het nieuwe fc twente.
    Inderdaad vreemd. Zo lang er nog wedstrijden zijn, hoor je ze dan weer zeggen. We gaan ervoor knokken. Fox en de eredivisie ik ben er klaar mee. Volgend jaar bij redelijke prijzen zit ik er weer. En hopelijk niet met een stel titjes. Helemaal een schone lei
  • 15 Apr 2018 om 04:06
    ik heb alleen de eerste paar comments gelezen en werd er al misselijk van. Vecht niet met elkaar, maar tegen de oorzaken van het probleem. Kom op jongens wij zijn de club en niet die randdebielen die elke wedstrijd voor ons verliezen! Als het aan mij ligt betalen ze allemaal hun salaris terug aan de club, en als het niet vrijwillig gaat motten de supporters er maar voor zorgen. Ik heb zelf geen euro dit jaar uitgegeven aan Twente, maar velen hier wel. En wat krijg je er voor terug? Een blauwe envelop x1000. Kom op, tijd om te laten zien wie de club wel is
  • 15 Apr 2018 om 03:04
    Ik zie jou ook alles verkeerd doen Pusic, Of moet ik pussy zeggen, bij gelijke stand een verdediger voor een verdediger wisselen, en bij achterstand weer die achterlijke move om Hooiveld in de spits te zetten, terwijl je in een intervieuw voor de wedstrijd nog aangeeft dat je Kvasina en El Hamdaoui fit op de bank hebt zitten, volgens mij snapje er dan geen klootn van, Het word tijd voor de grote schoonmaak, alle trainers assistenten weet ik wie allemaal die iets met het eerste van doen hebben moeten optiefen en volgend jaar met allemaal nieuwe frisse mensen in de jupiler beginnen, met Fred Rutten als TD en Mentor, architekt van het nieuwe fc twente.
  • 15 Apr 2018 om 01:45
    • Quote van 15 Apr 2018 om 00:19
      Hou toch op man, de zogenaamde toppertjes helpen Twente naar de kloten we gaan het niet meer redden.
    Helemaal mee eens, al die toppertjes brengen helemaal niets. Kijk vanavond mayher spelen, wat een drama.
  • 15 Apr 2018 om 00:47
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:59
      Stel je niet aan joh. Jarenlang is het spel niet meer om aan te gluren geweest. Dat was al zo sinds de 2e periode McLaren. Oh wauw, dan wint een Twente een keer, maar mag je als betalende klant niet klagen? Steun je club? Welke club? De club waarin chaos, onkunde, vriendjespolitiek en zelfverrijking de boventoon voeren?


      Dat is iets waar ik me heel diep voor schaam.....begrijp je dat? Moet ik zoiets steunen? Als dat zo is, dan begrijp jij echt geen snars van support en moet je lekker in een gelukzalige polonaise blijven lopen.....


      Rot zelf een heel eind op alsjeblieft.......
    Jarenlang hebben de fans niets negatiefs willen horen. Standaard reactie was altijd COTE. De club was en is niet gebaat bij dit soort blindgangers. Zelf zien ze zich als uberfans. Nu hier heb je dan het resultaat van het kuddegedrag.
  • 15 Apr 2018 om 00:43
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:01
      Nos Studio Sport: van 8 jaar geleden kampioen nu naar degradatie en bijna falliet. Hele verontrustende uitspraak. Dit zegt genoeg hoe de club er voor staat en wat de media al weet, wat wij supporters niet weten. We zijn dus bij degradatie zo goed als failliet.
    Onzin
  • 15 Apr 2018 om 00:40
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:49
      Ik begrijp jou frustratie en Ik spreek heel veel mensen in Enschede en die zijn er ook stuk van. Er is nog een stile hoop op dinsdag. Tegen PEC Zwolle moet het gebeuren. Nog 1 keer moet de Grolsch Veste uitverkocht zijn. De trainingen zullen massaal bezocht moeten worden en er moet vuurwerk vooafgaand aan het duel te horen zijn. Laat nog 1 keer die ware hel voelen. Zwolle moet voelen dat ze er aan gaan. Dit is de allerlaatste kans. Die selectie moet tiegesproken worden Dior kopstukken van de supportersverenigingen. Nog 1 keer massal erachter!!! Dinsdag is het D-Day!
    Dot hoor ik al een half jaar met steeds hetzelfde resultaat.
  • 15 Apr 2018 om 00:36
    • Quote van 15 Apr 2018 om 00:08
      Na vanavond heb ik ineens weer hoop niet vanwege Twente wel vanwege Sparta, die pakken nog hoogstens 2 punten, dus 2 wedstrijden winnen thuis COTE!
    Tuurlijk, Sparta verliest van Heracles. Dream on.
  • 15 Apr 2018 om 00:35
    Dat we als supporters teleurgesteld zijn is volstrekt logisch . Maar dit is het logische gevolg van de onrust die al meer dan 2 jaar duurt . Een selectie spelers en trainers die hopeloos met zichzelf overhoop liggen . De angst om fouten te maken het chronische gebrek aan zelfvertrouwen , en het voetbal dat je wilt spelen maar niet kunt spelen . Je voetbalt tegen jezelf en niet tegen de tegenstander dit probleem los je pas op als de rust in de club terugkeert.
  • 15 Apr 2018 om 00:19
    Hou toch op man, de zogenaamde toppertjes helpen Twente naar de kloten we gaan het niet meer redden.
  • 15 Apr 2018 om 00:19
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:13
      Omdat als ik je naam zie staan dat gaat het altijd over Red Bull. Begint te vervelen.
    Red Bull is onze enige redding. Anders zijn wij gewoon failliet. Never nooit kunnen wij het op eigen houtje redden in de Jupiler League. Dat is het einde verhaal.
  • 15 Apr 2018 om 00:08
    Na vanavond heb ik ineens weer hoop niet vanwege Twente wel vanwege Sparta, die pakken nog hoogstens 2 punten, dus 2 wedstrijden winnen thuis COTE!
  • 15 Apr 2018 om 00:08
    • Quote van 15 Apr 2018 om 00:00
      Je dead bul shit is al net zo ongeloofwaardig als deze shit.Een volle veste op dinsdagavond hahahaha de degradatie kraker. Dan heb ik het al helemaal niet over de training of fakkels Hahaha
    Messi, verwerk jij deze nederlaag nog even en Kom dan met iets wat nog wel zou kunnen helpen. Je staat 4 punten achter. Je leeft nog. Je gaat het dan toch niet opgeven. Dinsdag moet het gebeuren. Alle middelen uit de kast. Lukt het ze dan nog niet. Dan mag de pleuris uit breken. Heel Nederland heeft vanavond door het optreden van Sparta gezien dat zij niks in de Eredivisie te zoeken hebben en Twente niks te zoeken heeft in de JPL. Langzamerhand komt dat besef bij de haters en de meesten. Als Twente wint van Zwolle krijgt het automatisch de gunfactor terug. Je moet er alleen wel in geloven.
  • 15 Apr 2018 om 00:04
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:49
      Ik begrijp jou frustratie en Ik spreek heel veel mensen in Enschede en die zijn er ook stuk van. Er is nog een stile hoop op dinsdag. Tegen PEC Zwolle moet het gebeuren. Nog 1 keer moet de Grolsch Veste uitverkocht zijn. De trainingen zullen massaal bezocht moeten worden en er moet vuurwerk vooafgaand aan het duel te horen zijn. Laat nog 1 keer die ware hel voelen. Zwolle moet voelen dat ze er aan gaan. Dit is de allerlaatste kans. Die selectie moet tiegesproken worden Dior kopstukken van de supportersverenigingen. Nog 1 keer massal erachter!!! Dinsdag is het D-Day!
    Tja, al winnen ze dan zie ik het nog niet gebeuren. Het hele probleem is de machteloosheid die ik voel. Het lijkt alsof het de spelers niet echt kan schelen want ze verdienen toch hun salaris wel. Denk je nu echt dat een Holla of een assaidi er minder goed van slapen??? denk het echt niet want elke maand krijgen ze weer een bedrag binnen wat de meesten hier nog niet eens in een jaar verdienen.
  • 15 Apr 2018 om 00:00
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:49
      Ik begrijp jou frustratie en Ik spreek heel veel mensen in Enschede en die zijn er ook stuk van. Er is nog een stile hoop op dinsdag. Tegen PEC Zwolle moet het gebeuren. Nog 1 keer moet de Grolsch Veste uitverkocht zijn. De trainingen zullen massaal bezocht moeten worden en er moet vuurwerk vooafgaand aan het duel te horen zijn. Laat nog 1 keer die ware hel voelen. Zwolle moet voelen dat ze er aan gaan. Dit is de allerlaatste kans. Die selectie moet tiegesproken worden Dior kopstukken van de supportersverenigingen. Nog 1 keer massal erachter!!! Dinsdag is het D-Day!
    Je dead bul shit is al net zo ongeloofwaardig als deze shit.Een volle veste op dinsdagavond hahahaha de degradatie kraker. Dan heb ik het al helemaal niet over de training of fakkels Hahaha
  • 14 Apr 2018 om 23:49
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:37
      Laten we gewoon de werkelijkheid onder ogen gaan zien. Deze selectie verdient het om de schande over zich heen te krijgen om te degraderen. Maar dan bedoel ik ook iedereen die met de club te maken heeft of heeft gehad dit seizoen. De enigen die de dupe zijn geworden zijn de echte supporters die echt alles geven voor hun club. Dit jaar wordt de zwartste in de geschiedenis van Twente. Echt een schande!!! Eigenlijk moet je deze spelers verplichten om hun helft van hun verdiende salaris in te leveren. Maar ja dat gebeurd toch niet. PFF eigenlijk zou ik het liefste nu nog de Twentebus gaan opzoeken om iedereen in die bus een paar goede harde dreunen te geven. Maar ja dat gebeurd toch niet. Zit me nu nog steeds mezelf te knijpen om te proberen wakker te worden uit deze nachtmerrie. Maar dat zal wel niet meer gebeuren.
    Ik begrijp jou frustratie en Ik spreek heel veel mensen in Enschede en die zijn er ook stuk van. Er is nog een stile hoop op dinsdag. Tegen PEC Zwolle moet het gebeuren. Nog 1 keer moet de Grolsch Veste uitverkocht zijn. De trainingen zullen massaal bezocht moeten worden en er moet vuurwerk vooafgaand aan het duel te horen zijn. Laat nog 1 keer die ware hel voelen. Zwolle moet voelen dat ze er aan gaan. Dit is de allerlaatste kans. Die selectie moet tiegesproken worden Dior kopstukken van de supportersverenigingen. Nog 1 keer massal erachter!!! Dinsdag is het D-Day!
  • 14 Apr 2018 om 23:43
    RB Twente
  • 14 Apr 2018 om 23:37
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:28
      Dan moet je dat niet zo zien. Het is jammer dat iedereen mij en andere verafschuwd met RB. Wat zou jij doen als je weet dat die partij ook een van de partijen is. Dan wil je dat delen. Maar het begint nu wel een hetze te worden. Lastig te communiceren op die manier.
    Laten we gewoon de werkelijkheid onder ogen gaan zien. Deze selectie verdient het om de schande over zich heen te krijgen om te degraderen. Maar dan bedoel ik ook iedereen die met de club te maken heeft of heeft gehad dit seizoen. De enigen die de dupe zijn geworden zijn de echte supporters die echt alles geven voor hun club. Dit jaar wordt de zwartste in de geschiedenis van Twente. Echt een schande!!! Eigenlijk moet je deze spelers verplichten om hun helft van hun verdiende salaris in te leveren. Maar ja dat gebeurd toch niet. PFF eigenlijk zou ik het liefste nu nog de Twentebus gaan opzoeken om iedereen in die bus een paar goede harde dreunen te geven. Maar ja dat gebeurd toch niet. Zit me nu nog steeds mezelf te knijpen om te proberen wakker te worden uit deze nachtmerrie. Maar dat zal wel niet meer gebeuren.
  • 14 Apr 2018 om 23:31
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:59
      Stel je niet aan joh. Jarenlang is het spel niet meer om aan te gluren geweest. Dat was al zo sinds de 2e periode McLaren. Oh wauw, dan wint een Twente een keer, maar mag je als betalende klant niet klagen? Steun je club? Welke club? De club waarin chaos, onkunde, vriendjespolitiek en zelfverrijking de boventoon voeren?


      Dat is iets waar ik me heel diep voor schaam.....begrijp je dat? Moet ik zoiets steunen? Als dat zo is, dan begrijp jij echt geen snars van support en moet je lekker in een gelukzalige polonaise blijven lopen.....


      Rot zelf een heel eind op alsjeblieft.......
    +1
  • 14 Apr 2018 om 23:29
    Pech heeft iedere club paal lat tyfus scheids tegen enz...dit heeft niks met pech te maken dit is onkunde, een geboren LOSER zeg maar.Je krijgt er verdomme gewoon een hekel aan man.
  • 14 Apr 2018 om 23:28
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:13
      Omdat als ik je naam zie staan dat gaat het altijd over Red Bull. Begint te vervelen.
    Dan moet je dat niet zo zien. Het is jammer dat iedereen mij en andere verafschuwd met RB. Wat zou jij doen als je weet dat die partij ook een van de partijen is. Dan wil je dat delen. Maar het begint nu wel een hetze te worden. Lastig te communiceren op die manier.
  • 14 Apr 2018 om 23:20
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:13
      Ben het wel met je eens sinds de tweede periode van Steve. En dat het lastig is om positief te blijven, zeker in deze tijd, maar probeer soms iets rustiger of anders te reageren. Ik liet me ook even gaan, excuses!
    Zand erover......


    Diep gat....de gladde glipper erin smijten en zand erover kerel. ;)
  • 14 Apr 2018 om 23:13
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:59
      Stel je niet aan joh. Jarenlang is het spel niet meer om aan te gluren geweest. Dat was al zo sinds de 2e periode McLaren. Oh wauw, dan wint een Twente een keer, maar mag je als betalende klant niet klagen? Steun je club? Welke club? De club waarin chaos, onkunde, vriendjespolitiek en zelfverrijking de boventoon voeren?


      Dat is iets waar ik me heel diep voor schaam.....begrijp je dat? Moet ik zoiets steunen? Als dat zo is, dan begrijp jij echt geen snars van support en moet je lekker in een gelukzalige polonaise blijven lopen.....


      Rot zelf een heel eind op alsjeblieft.......
    Ben het wel met je eens sinds de tweede periode van Steve. En dat het lastig is om positief te blijven, zeker in deze tijd, maar probeer soms iets rustiger of anders te reageren. Ik liet me ook even gaan, excuses!
  • 14 Apr 2018 om 23:13
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:06
      Het is moeilijk de realiteit onder ogen te zien. Jammer van zo’n reactie.
    Omdat als ik je naam zie staan dat gaat het altijd over Red Bull. Begint te vervelen.
  • 14 Apr 2018 om 23:06
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:04
      En nu kom je weer met je Red Bull verhaal of niet namaaksupporter!!!!
      rot op en ga lekker jezelf lekker aftrekken want dan kom je tenminste aan je trekken.
    Het is moeilijk de realiteit onder ogen te zien. Jammer van zo’n reactie.
  • 14 Apr 2018 om 23:04
    • Quote van 14 Apr 2018 om 23:01
      Nos Studio Sport: van 8 jaar geleden kampioen nu naar degradatie en bijna falliet. Hele verontrustende uitspraak. Dit zegt genoeg hoe de club er voor staat en wat de media al weet, wat wij supporters niet weten. We zijn dus bij degradatie zo goed als failliet.
    En nu kom je weer met je Red Bull verhaal of niet namaaksupporter!!!!
    rot op en ga lekker jezelf lekker aftrekken want dan kom je tenminste aan je trekken.
  • 14 Apr 2018 om 23:02
    Schaam oe
  • 14 Apr 2018 om 23:01
    Sparta 7-0 an de klootn
  • 14 Apr 2018 om 23:01
    Nos Studio Sport: van 8 jaar geleden kampioen nu naar degradatie en bijna falliet. Hele verontrustende uitspraak. Dit zegt genoeg hoe de club er voor staat en wat de media al weet, wat wij supporters niet weten. We zijn dus bij degradatie zo goed als failliet.
  • 14 Apr 2018 om 23:01
    Skyboxen 40% verlaagd en dan een contract voor 3 jaar. Jaarkaarten ook 40% verlaagd?
  • 14 Apr 2018 om 23:00
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:52
      Vraag me echt af of jij wel supporter bent van FC Twente.. Je loopt altijd te zeiken op iedereen en alles. Altijd negatief. Zelfs op de overwinningen destijds, heb je commentaar op iedereen. Steun je club man! Of rot op.
    Deze selectie verdient helemaal geen steun. Het jammere is dat ze het rode shirt mogen dragen. en ps rot zelf op met steeds te verkondigen dat je de club moet steunen. Twente zit in mijn bloed net zoals de meesten hier alleen de spelers hebben geen Twente bloed. En ja Fctukkerclan beledigd de homo's wel heel erg nu om ze te vergelijken met deze selectie. Nog veel te veel eer voor deze lamzakken.
  • 14 Apr 2018 om 22:59
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:52
      Vraag me echt af of jij wel supporter bent van FC Twente.. Je loopt altijd te zeiken op iedereen en alles. Altijd negatief. Zelfs op de overwinningen destijds, heb je commentaar op iedereen. Steun je club man! Of rot op.
    Stel je niet aan joh. Jarenlang is het spel niet meer om aan te gluren geweest. Dat was al zo sinds de 2e periode McLaren. Oh wauw, dan wint een Twente een keer, maar mag je als betalende klant niet klagen? Steun je club? Welke club? De club waarin chaos, onkunde, vriendjespolitiek en zelfverrijking de boventoon voeren?


    Dat is iets waar ik me heel diep voor schaam.....begrijp je dat? Moet ik zoiets steunen? Als dat zo is, dan begrijp jij echt geen snars van support en moet je lekker in een gelukzalige polonaise blijven lopen.....


    Rot zelf een heel eind op alsjeblieft.......
  • 14 Apr 2018 om 22:59
    Sukkel
  • 14 Apr 2018 om 22:56
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:52
      Vraag me echt af of jij wel supporter bent van FC Twente.. Je loopt altijd te zeiken op iedereen en alles. Altijd negatief. Zelfs op de overwinningen destijds, heb je commentaar op iedereen. Steun je club man! Of rot op.
    Je club steunen......waar doe je dat ? Hiet op het forum of in het stadion ?
  • 14 Apr 2018 om 22:52
    • Quote van 14 Apr 2018 om 22:38
      Die bus had kapot mogen gaan. Dan had de selectie mooi naar Hengelo kunnen lopen. Gucci schoudertasje mee....beetje lip-gloss op en lak n de haartjes. Hup hup homo's....2 aan 2 handjes vasthouden richting Hengelo. Niet stiekem tongen onderweg hoor, wel doorlopen....
    Vraag me echt af of jij wel supporter bent van FC Twente.. Je loopt altijd te zeiken op iedereen en alles. Altijd negatief. Zelfs op de overwinningen destijds, heb je commentaar op iedereen. Steun je club man! Of rot op.
  • 14 Apr 2018 om 22:38
    Die bus had kapot mogen gaan. Dan had de selectie mooi naar Hengelo kunnen lopen. Gucci schoudertasje mee....beetje lip-gloss op en lak n de haartjes. Hup hup homo's....2 aan 2 handjes vasthouden richting Hengelo. Niet stiekem tongen onderweg hoor, wel doorlopen....
  • 14 Apr 2018 om 22:35
    Het gekke is, we zijn nog niet echt kapot.
  • 14 Apr 2018 om 22:33
    Ja echt jammer dat er geen diepe ravijnen in Nederland zijn anders had ik echt gehoopt dat de bus met alle spelers en staf daarin waren gevallen.