Persoonlijke fouten doen FC Twente de das om: ''Ben daar goed ziek van''

( 67 reacties)
Persoonlijke fouten doen FC Twente de das om: ''Ben daar goed ziek van''

Hoewel FC Twente zaterdagavond een pijnlijke nederlaag moest incasseren tegen ADO Den Haag (2-1), weigert interim-trainer Marino Pusic van FC Twente zich neer te leggen bij directe degradatie uit de Eredivisie.

"Eigenlijk heb ik geen zin om terug te kijken, want ik hoor mijzelf in herhaling vallen", zegt Pusic tegen NU.nl. "Dat is buitengewoon vervelend. Ondanks het verschrikkelijke gevoel dat ik nu heb, moet ik mijn spelers complimenten geven voor de eerste helft. De intentie was goed en veel dingen klopten."

Pusic ergerde zich aan hoe de doelpunten van ADO tot stand kwamen. "Dat was een mokerslag. Niet alleen voor een team dat strijdt tegen degradatie, maar voor elk team. Op het moment dat we iets meer controle kregen, moesten we wederom een goal incasseren door een individuele fout. Daar ben ik goed ziek van. Tegen dit soort dingen kun je geen plannen of strategieën bedenken."

De knop moet om: dinsdag staat de thuiswedstrijd tegen PEC Zwolle alweer op het programma. "We hebben twee dagen de tijd om ons op te richten en dat zal bijzonder moeilijk zijn. Ik eis van iedereen dat we tot het einde er alles aan gaan doen. Zolang er een kans is, moeten we knokken voor deze prachtige club."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2018 om 21:20
    • Quote van 15 Apr 2018 om 19:04
      En tijdens zijn hoofdtrainerschap bij NEC met overmacht gepromoveerd..
    Van iemand in de omgeving van NEC vernam ik dat het een prima trainer is voor 1 seizoen maar dat hij erg cynisch is en er twijfels waren over de houdbaarheid in een 2e seizoen.
  • 16 Apr 2018 om 05:16
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:58
      Holscher is naar go head vertrokken heeft volgens mij bij twente zijn contract ontbonden destijds. Dylan is niet klaar voor het 1e maar Boere zeker wel mits je het elftal om hem heen bouwt! Wat ze destijds ook met luuk de jong wilden alleen vertrok hij toen het team op hem afgestemd was!
    Dat Hölscher al lang afgehandeld is, is mij bekend. Ook zo'n jongen met mega contract, waarbij je kon zien dat hij tekortkomt. Dat was een voorbeeld van mismanagement. 1 van de vele. Die Boere is mij wel zo tegen gevallen, als dat maar geen Gert Jan Duif wordt. Dus Boere heeft in mijn ogen niet de echte kwaliteiten van een spits die je moet hebben.
  • 15 Apr 2018 om 23:36
    Schrijf je reactie
  • 15 Apr 2018 om 23:31
    Schrijf je reactie
  • 15 Apr 2018 om 21:58
    • Quote van 15 Apr 2018 om 19:35
      Ik denk niet dat Boere en George goed genoeg zijn om direct mee te kunnen promoveren. Oosterwijk is er ook nog met een 3- jarig contract. Net zoals met Tim Hölscher zal het nog genoeg gaan kosten om van bepaalde spelers af te komen.
    Holscher is naar go head vertrokken heeft volgens mij bij twente zijn contract ontbonden destijds. Dylan is niet klaar voor het 1e maar Boere zeker wel mits je het elftal om hem heen bouwt! Wat ze destijds ook met luuk de jong wilden alleen vertrok hij toen het team op hem afgestemd was!
  • 15 Apr 2018 om 21:39
    • Quote van 15 Apr 2018 om 19:10
      Huurlingen gaan sowieso terug. Of we met Boere verder gaan heeft ook te maken met wat El Hamdaoui gaat doen en Twente met hem wil. Verwacht dat Boere sowieso blijft anders moet je een complete voorhoede vervangen. Al zal George beoogt basisspeler zijn voor de vleugel.
    El Hamdaoui nooit mee door gaan dan kan je hooiveld ook wel houden schoonschip!!!
  • 15 Apr 2018 om 19:35
    • Quote van 15 Apr 2018 om 19:10
      Huurlingen gaan sowieso terug. Of we met Boere verder gaan heeft ook te maken met wat El Hamdaoui gaat doen en Twente met hem wil. Verwacht dat Boere sowieso blijft anders moet je een complete voorhoede vervangen. Al zal George beoogt basisspeler zijn voor de vleugel.
    Ik denk niet dat Boere en George goed genoeg zijn om direct mee te kunnen promoveren. Oosterwijk is er ook nog met een 3- jarig contract. Net zoals met Tim Hölscher zal het nog genoeg gaan kosten om van bepaalde spelers af te komen.
  • 15 Apr 2018 om 19:14
    • Quote van 15 Apr 2018 om 19:04
      En tijdens zijn hoofdtrainerschap bij NEC met overmacht gepromoveerd..
    Ruud Brood heeft een contract tot 30-06-2018.
  • 15 Apr 2018 om 19:10
    • Quote van 15 Apr 2018 om 18:47
      Weet niet of ten hag ellende zal betekenen wat ik wel weet dat de bezem door de selectie moet. En dan selecteren op karakters en mentaliteit en niet op ideale schoonzoons. Afscheid nemen van alle huurlingen en kiezen ze ervoor om Boere als spits te behouden zou ik mijn elftal omhem heen bouwen zodat hij zich kan bezighouden met scoren verder niks dus twee goede vleugelspelers is een must!!
    Huurlingen gaan sowieso terug. Of we met Boere verder gaan heeft ook te maken met wat El Hamdaoui gaat doen en Twente met hem wil. Verwacht dat Boere sowieso blijft anders moet je een complete voorhoede vervangen. Al zal George beoogt basisspeler zijn voor de vleugel.
  • 15 Apr 2018 om 19:04
    • Quote van 15 Apr 2018 om 18:58
      Zou Ruud Brood de huidige assistent van PSV een ideale hoofdtrainerschap kandidaat zijn? 2 kampioenschappen behaald met Cocu.
    En tijdens zijn hoofdtrainerschap bij NEC met overmacht gepromoveerd..
  • 15 Apr 2018 om 19:00
    • Quote van 15 Apr 2018 om 18:47
      Weet niet of ten hag ellende zal betekenen wat ik wel weet dat de bezem door de selectie moet. En dan selecteren op karakters en mentaliteit en niet op ideale schoonzoons. Afscheid nemen van alle huurlingen en kiezen ze ervoor om Boere als spits te behouden zou ik mijn elftal omhem heen bouwen zodat hij zich kan bezighouden met scoren verder niks dus twee goede vleugelspelers is een must!!
    Ten hag heeft altijd senior gesteund. Senior was onderdeel van de oplichtersclub en heeft hier moedwillens niets tegen ondernomen.
    Ja-knikkers zijn eng en de doodsteek voor een organisatie.
  • 15 Apr 2018 om 18:58
    Zou Ruud Brood de huidige assistent van PSV een ideale hoofdtrainerschap kandidaat zijn? 2 kampioenschappen behaald met Cocu.
  • 15 Apr 2018 om 18:47
    • Quote van 15 Apr 2018 om 18:30
      Ik ben er bang voor dat Ten hag op de schopstoel bij Ajax beland en dan deze kant op komt. Dan begint de ellende weer van voren af aan.
    Weet niet of ten hag ellende zal betekenen wat ik wel weet dat de bezem door de selectie moet. En dan selecteren op karakters en mentaliteit en niet op ideale schoonzoons. Afscheid nemen van alle huurlingen en kiezen ze ervoor om Boere als spits te behouden zou ik mijn elftal omhem heen bouwen zodat hij zich kan bezighouden met scoren verder niks dus twee goede vleugelspelers is een must!!
  • 15 Apr 2018 om 18:40
    • Quote van 15 Apr 2018 om 18:37
      De laaste x renden die paupers vlak voor de wedstrijd met 50 man een bordeel in. Niet om te naaien maar om hun moeder gedag te zeggen.
    Dat zijn jouw woorden.
  • 15 Apr 2018 om 18:39
    • Quote van 15 Apr 2018 om 18:30
      Ik ben er bang voor dat Ten hag op de schopstoel bij Ajax beland en dan deze kant op komt. Dan begint de ellende weer van voren af aan.
    Als dat zo zou zijn, die gaat lekker een half jaar rentenieren van het Ajax loon. Maar als hij vrije tijd straks heeft, zou hij wel de club kunnen bezoeken en adviezen kunnen geven.
  • 15 Apr 2018 om 18:37
    Die hele achterhoede plus keeper, laten verdwijnen volgend seisoen.en van de rest, nog een stuk of 5, oprotten.helemaal opnieuw beginnen.
  • 15 Apr 2018 om 18:37
    • Quote van 15 Apr 2018 om 18:28
      Waar slaat dat op? Neem je verlies en gedraag je niet zo kinderachtig. Verliezen hoort er nu eenmaal bij en het is ook nog eens volledig terecht.
    De laaste x renden die paupers vlak voor de wedstrijd met 50 man een bordeel in. Niet om te naaien maar om hun moeder gedag te zeggen.
  • 15 Apr 2018 om 18:30
    • Quote van 15 Apr 2018 om 18:18
      Dat zeg ik wanbeleid van onze club eerst door goedbedoelde grootheids waanzin nu door grote ego's die zich snel en makkelijk willen verrijken. Wij zijn er de dupe van,maar het kwaad is geschiedt. Hopen dat er volgend jaar een frisse wind waait!
    Ik ben er bang voor dat Ten hag op de schopstoel bij Ajax beland en dan deze kant op komt. Dan begint de ellende weer van voren af aan.
  • 15 Apr 2018 om 18:28
    • Quote van 15 Apr 2018 om 18:01
      Hoe voelt dat nu,in zoon incest nest te zijn opgegroeid.
    Waar slaat dat op? Neem je verlies en gedraag je niet zo kinderachtig. Verliezen hoort er nu eenmaal bij en het is ook nog eens volledig terecht.
  • 15 Apr 2018 om 18:18
    • Quote van 15 Apr 2018 om 17:12
      Hie kan het dan toch dat de top of de flop van Twente gewoon meesterlijke salarissen en bonussen uitgekeerd krijgt? Hoe kan het dan toch dat hier schijnbaar nog heel veel prut binnenkomt, die veel en veels te veel verdienen en die hun geld nooit waarmaken? Het is een baggerbende. En dan denkt de spelersgroep het goed te maken met een kaartje van Venlo. Laat ze eens gaan uitbetalen in punten. Daar hebben we wat aan
    Dat zeg ik wanbeleid van onze club eerst door goedbedoelde grootheids waanzin nu door grote ego's die zich snel en makkelijk willen verrijken. Wij zijn er de dupe van,maar het kwaad is geschiedt. Hopen dat er volgend jaar een frisse wind waait!
  • 15 Apr 2018 om 18:01
    • Quote van 15 Apr 2018 om 17:39
      18 april bijltjesdag.
    Hoe voelt dat nu,in zoon incest nest te zijn opgegroeid.
  • 15 Apr 2018 om 17:49
    • Quote van 15 Apr 2018 om 17:45
      Ik vond de Bundesliga vroeger nog altijd wel leuk om te volgen, maar de laatste jaren valt het erg tegen. Je weet toch al in het begin van het seizoen wie er kampioen wordt, dan is er al niks meer aan.
    Je hebt ook de 2e en 3e liga. Prachtige grote clubs. Bayern is inderdaad saai
  • 15 Apr 2018 om 17:48
    • Quote van 15 Apr 2018 om 17:39
      18 april bijltjesdag.
    Sometimes you win and sometimes you lose. Met net zoveel plezier met onze prachtige grote aanhang naar onze vrienden uit Deventer. Heerlijke uitwedstrijden naar Volendam en Maasstricht, Helmond en niet te vergeten Cambuur. Heerlijk, wie wil dat niet mee maken. Na de thuiswedstrijden met Sparta en Willem 2 heb ik me er al bij neergelegd ; ). Iedereen is druk met Twente. Het zal me een zorg zijn. Fox komt er de eerste tijd niet meer in. Wij tegen iedereen. Wat meer wedstrijden in Duitsland meepakken, ook lekker
  • 15 Apr 2018 om 17:45
    • Quote van 15 Apr 2018 om 17:18
      Hoppaaaaa schalkeeee.......SCHEISS BVB
    Ik vond de Bundesliga vroeger nog altijd wel leuk om te volgen, maar de laatste jaren valt het erg tegen. Je weet toch al in het begin van het seizoen wie er kampioen wordt, dan is er al niks meer aan.
  • 15 Apr 2018 om 17:39
    18 april bijltjesdag.
  • 15 Apr 2018 om 17:24
    • Quote van 15 Apr 2018 om 17:18
      Hoppaaaaa schalkeeee.......SCHEISS BVB
    hahahahaha.

    Knap!

  • 15 Apr 2018 om 17:20
    Gelukkig hebben we nu weer een netwerk, mooi fundament voor een divisie lager. Ben benieuwd wat we volgend jaar voor team hebben
  • 15 Apr 2018 om 17:18
    Hoppaaaaa schalkeeee.......SCHEISS BVB
  • 15 Apr 2018 om 17:17
    En reken er goed op dat dit sponsoren en toeschouwers gaat koste. Ik ben er bang voor. Het zat niet mee qua scheidsrechters. Maar individuele onkunde doet ons de das om. Wat er dit jaar is aangetrokken.... Dat mag Jan zich aanrekenen, maar ook Hake. Wie gaat nou in zee met allemaal van die onbekende jongelingen, terwijl Roda een gouden greep heeft met die Schalke spits. Er waren er genoeg die daar op gewezen hebben. Wat moeten we met Kvasina, Gjorgjev, Liendl etc.? Als je geen fatsoenlijke as hebt
  • 15 Apr 2018 om 17:12
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:47
      Wat een onzin dat kan je zelf toch niet geloven!!! Een schuld van bijna 100 miljoen en jij denkt dat dit geen invloed meer heeft na 3 jaar???? Dan ben je of nog erg jong of volstrekt achterlijk. Wat er op het veld gebeurd dit jaar is de huidige mensen hun onkund,maar de waarheid is dat alle ellende bij joop is begonnen en zijn opvolgers hebben het zo niet nog slechter voortgezet! Zo diep als wij gezonken zijn dat is het werk van jaren!!!
    Hie kan het dan toch dat de top of de flop van Twente gewoon meesterlijke salarissen en bonussen uitgekeerd krijgt? Hoe kan het dan toch dat hier schijnbaar nog heel veel prut binnenkomt, die veel en veels te veel verdienen en die hun geld nooit waarmaken? Het is een baggerbende. En dan denkt de spelersgroep het goed te maken met een kaartje van Venlo. Laat ze eens gaan uitbetalen in punten. Daar hebben we wat aan
  • 15 Apr 2018 om 17:11
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:34
      Man ik kan jou echt niet serieus nemen. Eerst die korte opmerking hieronder en nu dit weer. Je lult maar wat en luistert heel slecht. Voor jou is het belangrijk een mening te geven en mee te praten. De kern gaat volledig aan je voorbij. Het is geen fout. Het is wanhoopsbeleid. Niet weten waar je mee bezig bent. Niet weten hoe je een bedrijf runt. Niet weten hoe je met minimale middelen je kunt handhaven in de Eredivisie. Niet weten hoe je spelers aanpakt als ze niet willen. Niet weten welke poppetjes je aan de straatkant zet en welke poppetjes je moet koesteren. Niet weten hoe je naar buiten moet communiceren. Niet weten hoe je moet bijsturen als het misgaat. Het is allemaal slap beleid en op hoop gebasseerd. Gewoon doen was het motto maar wat deden ze bij FC Twente spelers en staf. Abnormaal. Het enige doel voor dit jaar was handhaven en voor de rest op de centen gaan zitten. Europees mochten we toch niet meedoen. Maar het onmogelijk is gepresteerd in negatieve zin. Dat is knap heel knap. Deze voetballers allemaal hollanders en andere nationaliteiten hebben de boel gesaboteerd en niemand heeft in 31 wedstrijden durven in te grijpen. Vandaag de dag nog steeds niet. Daar ligt de oorzaak dat we degraderen. Als niemand de verantwoordelijkheid durft te pakken omdat ze bang zijn dat de media of supporters of wie dan ook boos worden dan is dit het resultaat. Spelers die wedstrijd in wedstrijd uit de boel blijven saboteren en na de wedstrijd met standaard verhaaltjes komen dat ze balen. Echt we worden gewoon voor de gek gehouden en iedereen staat erbij en kijkt ernaar. FC Twente is door mensen zonder hart en ziel kapot gemaakt. Dat hele zooitje wat er nu zit is daar verantwoordelijk voor omdat ze allemaal geen lef hebben om de waarheid te spreken en om hun hart te laten spreken. Allemaal fake lui bij FC Twente die niets maar dan ook niets interesseert hoe het afloopt met FC Twente. Anderen lossen de problemen wel weer op denken ze waarschijnlijk. En die massa acht dat klootjesvolk zeurt altijd. Gewoon niet serieus nemen.

      Aub, ga weer appels met peren vergelijken en zeuren op Munsterman.
      Verstand heb je er niet van. Je lult maar wat raak.
      Ynwa? Yeah, right. Huppel lekker achter die troep aan weet je zeker dat pappen en nathouden nooit zal veranderen.
    Moet zeggen dat ik het met bijna alles eens ben wat je zegt alleen jammer dat je zo vast zit in frustraties dat je mond als een waterval gal blijft spuwen. Terwijl ik nu begrijp dat jij het allemaal weet hoe je een bedrijf runnen moet de beste speler in de juiste opstelling moet plaatsen jij bent de man die ze zoeken joh!!!! Who the fuck needs Rutten we hebben in jou onze redde gevonden maak je beleidsplan en op naar de veste!!!!
  • 15 Apr 2018 om 17:09
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:30
      Het belangrijkste is om de rust terug te krijgen in de hele club . Dat is de grootste oorzaak van de hele bizarre situatie waarin fctwente zich bevindt . De spelers doen dingen die ze zelf niet begrijpen . En daarnaast denken ze bij elke actie te veel na en gaan ze twijfelen . Dat heeft met onzekerheid en angst te maken . Als de rust in de hele organisatie terug keert keren de resultaten ook weer terug .
    Hier ben ik het helemaal mee eens
  • 15 Apr 2018 om 17:06
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:34
      Man ik kan jou echt niet serieus nemen. Eerst die korte opmerking hieronder en nu dit weer. Je lult maar wat en luistert heel slecht. Voor jou is het belangrijk een mening te geven en mee te praten. De kern gaat volledig aan je voorbij. Het is geen fout. Het is wanhoopsbeleid. Niet weten waar je mee bezig bent. Niet weten hoe je een bedrijf runt. Niet weten hoe je met minimale middelen je kunt handhaven in de Eredivisie. Niet weten hoe je spelers aanpakt als ze niet willen. Niet weten welke poppetjes je aan de straatkant zet en welke poppetjes je moet koesteren. Niet weten hoe je naar buiten moet communiceren. Niet weten hoe je moet bijsturen als het misgaat. Het is allemaal slap beleid en op hoop gebasseerd. Gewoon doen was het motto maar wat deden ze bij FC Twente spelers en staf. Abnormaal. Het enige doel voor dit jaar was handhaven en voor de rest op de centen gaan zitten. Europees mochten we toch niet meedoen. Maar het onmogelijk is gepresteerd in negatieve zin. Dat is knap heel knap. Deze voetballers allemaal hollanders en andere nationaliteiten hebben de boel gesaboteerd en niemand heeft in 31 wedstrijden durven in te grijpen. Vandaag de dag nog steeds niet. Daar ligt de oorzaak dat we degraderen. Als niemand de verantwoordelijkheid durft te pakken omdat ze bang zijn dat de media of supporters of wie dan ook boos worden dan is dit het resultaat. Spelers die wedstrijd in wedstrijd uit de boel blijven saboteren en na de wedstrijd met standaard verhaaltjes komen dat ze balen. Echt we worden gewoon voor de gek gehouden en iedereen staat erbij en kijkt ernaar. FC Twente is door mensen zonder hart en ziel kapot gemaakt. Dat hele zooitje wat er nu zit is daar verantwoordelijk voor omdat ze allemaal geen lef hebben om de waarheid te spreken en om hun hart te laten spreken. Allemaal fake lui bij FC Twente die niets maar dan ook niets interesseert hoe het afloopt met FC Twente. Anderen lossen de problemen wel weer op denken ze waarschijnlijk. En die massa acht dat klootjesvolk zeurt altijd. Gewoon niet serieus nemen.

      Aub, ga weer appels met peren vergelijken en zeuren op Munsterman.
      Verstand heb je er niet van. Je lult maar wat raak.
      Ynwa? Yeah, right. Huppel lekker achter die troep aan weet je zeker dat pappen en nathouden nooit zal veranderen.
    Nee jij hebt de kennis in huis gefrustreerd mannetje ik ben al 42 jaar seizoenkaart houder en al 30 jaar ook alle uitwedstrijden aanwezig dus je hebt gelijk ben geen echte supporter en weinig kennis van deze club!!! Wel ben ik iemand die uit frustratie niet een slachtoffer zoek zoals de meesten doen! Steve rot op schreuder rot op hake rot op verbeek rot op en nu pusic weer. Ik zie een club MIJN CLUB die in 2011 met wanbeleid is begonnen en dat tot de dag van vandaag nog steeds voert. En zo val je als sterke club heel erg ver terug. Maar ik ondanks mijn matige intresse in deze club zit er ook in de jupiler league uit en thuis en jij?
  • 15 Apr 2018 om 16:34
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:16
      Elhamdoui 1 goede minuut zien spelen? Ja 1 minuut want dan heeft hij weer pijntjes! De grootste fout was vier Marokkanen in één team stoppen!
    Man ik kan jou echt niet serieus nemen. Eerst die korte opmerking hieronder en nu dit weer. Je lult maar wat en luistert heel slecht. Voor jou is het belangrijk een mening te geven en mee te praten. De kern gaat volledig aan je voorbij. Het is geen fout. Het is wanhoopsbeleid. Niet weten waar je mee bezig bent. Niet weten hoe je een bedrijf runt. Niet weten hoe je met minimale middelen je kunt handhaven in de Eredivisie. Niet weten hoe je spelers aanpakt als ze niet willen. Niet weten welke poppetjes je aan de straatkant zet en welke poppetjes je moet koesteren. Niet weten hoe je naar buiten moet communiceren. Niet weten hoe je moet bijsturen als het misgaat. Het is allemaal slap beleid en op hoop gebasseerd. Gewoon doen was het motto maar wat deden ze bij FC Twente spelers en staf. Abnormaal. Het enige doel voor dit jaar was handhaven en voor de rest op de centen gaan zitten. Europees mochten we toch niet meedoen. Maar het onmogelijk is gepresteerd in negatieve zin. Dat is knap heel knap. Deze voetballers allemaal hollanders en andere nationaliteiten hebben de boel gesaboteerd en niemand heeft in 31 wedstrijden durven in te grijpen. Vandaag de dag nog steeds niet. Daar ligt de oorzaak dat we degraderen. Als niemand de verantwoordelijkheid durft te pakken omdat ze bang zijn dat de media of supporters of wie dan ook boos worden dan is dit het resultaat. Spelers die wedstrijd in wedstrijd uit de boel blijven saboteren en na de wedstrijd met standaard verhaaltjes komen dat ze balen. Echt we worden gewoon voor de gek gehouden en iedereen staat erbij en kijkt ernaar. FC Twente is door mensen zonder hart en ziel kapot gemaakt. Dat hele zooitje wat er nu zit is daar verantwoordelijk voor omdat ze allemaal geen lef hebben om de waarheid te spreken en om hun hart te laten spreken. Allemaal fake lui bij FC Twente die niets maar dan ook niets interesseert hoe het afloopt met FC Twente. Anderen lossen de problemen wel weer op denken ze waarschijnlijk. En die massa acht dat klootjesvolk zeurt altijd. Gewoon niet serieus nemen.

    Aub, ga weer appels met peren vergelijken en zeuren op Munsterman.
    Verstand heb je er niet van. Je lult maar wat raak.
    Ynwa? Yeah, right. Huppel lekker achter die troep aan weet je zeker dat pappen en nathouden nooit zal veranderen.
  • 15 Apr 2018 om 16:30
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:10
      IS de doodsteek. Sterker ook volgend seizoen wordt er echt niets gepresteerd in de JL als er niet van boven tot onder wordt ingegrepen.
    Het belangrijkste is om de rust terug te krijgen in de hele club . Dat is de grootste oorzaak van de hele bizarre situatie waarin fctwente zich bevindt . De spelers doen dingen die ze zelf niet begrijpen . En daarnaast denken ze bij elke actie te veel na en gaan ze twijfelen . Dat heeft met onzekerheid en angst te maken . Als de rust in de hele organisatie terug keert keren de resultaten ook weer terug .
  • 15 Apr 2018 om 16:28
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:22
      Yep de Marokkanen hebben Twente na de tyfus geholpen.
    Sinds maher bij Twente speelt, heeft Twente geen wedstrijd meer gewonnen.
  • 15 Apr 2018 om 16:22
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:16
      Elhamdoui 1 goede minuut zien spelen? Ja 1 minuut want dan heeft hij weer pijntjes! De grootste fout was vier Marokkanen in één team stoppen!
    Yep de Marokkanen hebben Twente na de tyfus geholpen.
  • 15 Apr 2018 om 16:16
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:04
      Idd ongelovelijk hoe ze deze zooi wedstrijd na wedstrijd blijven opstellen, ik zou zeggen na paar keer probeer eens wat anders. Het zijn gvd huurspelers en geen etalage materiaal waar je nog geld aan kunt verdienen. Als dat het geval was snap ik nog enigzins dat je ze opsteld om er nog wat aan te verdienen maar dat is niet zo met de meeste spelers. En dit zooitje wat er op contract loopt krijg je nog geen stuiver voor. En dan kun je wel zeggen van "het doet zeer","hoe heeft dit kunnen gebeuren", "ik snap er niet van", " alles zit tegen". Maar steek die hand gvd eens in eigen boezem. Je hebt El hamdoui achter de hand je ziet dat slagveer geen bal raakt en alle duels verliest, waar kom jij mee aanzetten Pusic? Hooiveld? Ik zweer elke neutrale supporter moet zich kapot hebben gelachen bij die wissel. Elke keer hooiveld als stormram en wat heeft dat opgeleverd? Geen ene kloten. Maar vooral lekker door blijven gaan met hoe jullie bezig zijn en dat is de club naar de tyfus helpen.
    Elhamdoui 1 goede minuut zien spelen? Ja 1 minuut want dan heeft hij weer pijntjes! De grootste fout was vier Marokkanen in één team stoppen!
  • 15 Apr 2018 om 16:10
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:58
      Onzin, je had niet hoeven te degraderen. Alle schulden zijn onder controle. Het is gewoon een kwestie van de poppetjes op de juiste plek zetten. Het is gewoon vanaf dag 1 achter de feiten aanlopen. Wanbeleid omdat men niet weet hoe je een elftal moet laten voetballen. Een nieuwe trainer kopen, een nieuwe assistent kopen, een nieuwe speler erbij. Maher en al ham doei i. Allemaal oplossingen bedacht die veel geld hebben gekost maar niets hebben opgeleverd. Wat heeft Joop hier mee te maken? De middelen waren er er zijn gewoon verkeerde wanhoopsbeslissingen genomen. De schulden zijn over jaren uitgesmeerd. En of je nu 100 miljoen schuld is ingedekt en zal in de loop van de jaren steeds minder worden. 35 miljoen is er al afgegaan afgelopen jaar. Wat zeur je nu? Dit zooitje mag het hele jaar gewoon in de basis staan en wordt niet aangepakt daar ligt het probleem. FC Twente heeft zijn ziel en huishouden verkocht aan een stelletje lamzakken. Die hebben nu de macht binnen FC Twente en die zijn de oorzaak ervan dat vele de dupe worden. De spelers houden iedereen voor de gek en dat moet stoppen. Weg met die troep zet ze allemaal op non actief en ga verder met andere spelers. Je hebt er gvd 73.
    Schulden onder controle???? Volkomen achterlijk dus!
  • 15 Apr 2018 om 16:10
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:03
      Sparta verloren, Nac verloren en Roda op achterstand. En wat doet dit zooitje gewoon helemaal niets. Elke kans, en dat waren er veel laten ze voorbij gaan. Als je weet dat je drie punten moet pakken om nog een kans te maken en je laat een wedstrijd zien zoals gisteren tegen ADO dan is het duidelijk waar het probleem ligt. Al het hele seizoen. Als je nu nog niet gemotiveerd bent om drie punten te pakken dan wordt je nooit meer gemotiveerd. Al die onzin die nu uitgesproken wordt door velen is de reden dat het blijft doorsudderen. Al heel lang heeft praten geen zin meer. Actie wordt er gevraagd maar deze spelers presteren het elke week weer om gewoon door te gaan waar ze gebleven waren. Sjokken, kop laten hangen, mekaar slap inspelen, pas reageren als de bal in de buurt komt, pingelen, voor zichzelf spelen etc etc. Geen enkele trainer heeft daar verandering in gebracht omdat die niet het lef hebben om ze aan te pakken en om met andere spelers het te proberen. Heb er geen woorden voor dat je jezelf als verantwoordelijke zo makkelijk naar de slachtbank laat brengen zonder ook maat iets geprobeerd te hebben.Zelfs een Verbeek heeft het tij niet kunnen keren omdat die vasthield aan zijn systeempje met dezelfde basisspelers steeds.
      Probeer gvd iets anders. Dit werkt niet met deze 11. Schud die klootzakken eens wakker dan ze steeds te paaien. Dat werkt ook niet. Dan maar een keer trammelant maar dan weet iedereen waar die aan toe is. Dit pappen nathouden wordt de doodsteek.
    IS de doodsteek. Sterker ook volgend seizoen wordt er echt niets gepresteerd in de JL als er niet van boven tot onder wordt ingegrepen.
  • 15 Apr 2018 om 15:24
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:05
      Tja leg je erbij neer dit wordt niks meer kerel
    Helaas heb je gelijk. Ik hoop er nog steeds op, hoe raar dat ook klinkt.
    Zo belangrijk dat ze erin blijven maar ze beseffen het niet. Kan er zo kwaad om worden en begrijp niet dat ze het erop aan laten komen.

    De laatste kans moeten ze pakken komende wedstrijd. Die hoop heb ik nog. Ook al weet ik dat ik mezelf nu voor de gek hou.
    Bah, wat een belachelijk wanprestatie en dat in de Mickey Mouse competitie. Het is onmogelijk om daarin te degraderen voor een club als FC Twente. Maar wij presteren het onmogelijke in negatieve zin.
    Pfffff!
  • 15 Apr 2018 om 15:15
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:03
      Sparta verloren, Nac verloren en Roda op achterstand. En wat doet dit zooitje gewoon helemaal niets. Elke kans, en dat waren er veel laten ze voorbij gaan. Als je weet dat je drie punten moet pakken om nog een kans te maken en je laat een wedstrijd zien zoals gisteren tegen ADO dan is het duidelijk waar het probleem ligt. Al het hele seizoen. Als je nu nog niet gemotiveerd bent om drie punten te pakken dan wordt je nooit meer gemotiveerd. Al die onzin die nu uitgesproken wordt door velen is de reden dat het blijft doorsudderen. Al heel lang heeft praten geen zin meer. Actie wordt er gevraagd maar deze spelers presteren het elke week weer om gewoon door te gaan waar ze gebleven waren. Sjokken, kop laten hangen, mekaar slap inspelen, pas reageren als de bal in de buurt komt, pingelen, voor zichzelf spelen etc etc. Geen enkele trainer heeft daar verandering in gebracht omdat die niet het lef hebben om ze aan te pakken en om met andere spelers het te proberen. Heb er geen woorden voor dat je jezelf als verantwoordelijke zo makkelijk naar de slachtbank laat brengen zonder ook maat iets geprobeerd te hebben.Zelfs een Verbeek heeft het tij niet kunnen keren omdat die vasthield aan zijn systeempje met dezelfde basisspelers steeds.
      Probeer gvd iets anders. Dit werkt niet met deze 11. Schud die klootzakken eens wakker dan ze steeds te paaien. Dat werkt ook niet. Dan maar een keer trammelant maar dan weet iedereen waar die aan toe is. Dit pappen nathouden wordt de doodsteek.
    Maak je niet zo druk. Jammer genoeg is dat totaal nutteloos.
  • 15 Apr 2018 om 15:13
    Ik lees vandaag dat de supporters van Go Ahead Eagles op zondag 6 mei om 17.00 uur naar de Grolsch Veste willen komen om "Firma List & Bedrog" (zoals ze ons in Deventer noemen) te verwelkomen in de Jupiler League. Het klinkt als een ludieke actie. Ik verwacht alleen weinig sympathie van onze FC Twente supporters. Bron: Kowet (Facebook supporter-pagina)
  • 15 Apr 2018 om 15:05
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:03
      Sparta verloren, Nac verloren en Roda op achterstand. En wat doet dit zooitje gewoon helemaal niets. Elke kans, en dat waren er veel laten ze voorbij gaan. Als je weet dat je drie punten moet pakken om nog een kans te maken en je laat een wedstrijd zien zoals gisteren tegen ADO dan is het duidelijk waar het probleem ligt. Al het hele seizoen. Als je nu nog niet gemotiveerd bent om drie punten te pakken dan wordt je nooit meer gemotiveerd. Al die onzin die nu uitgesproken wordt door velen is de reden dat het blijft doorsudderen. Al heel lang heeft praten geen zin meer. Actie wordt er gevraagd maar deze spelers presteren het elke week weer om gewoon door te gaan waar ze gebleven waren. Sjokken, kop laten hangen, mekaar slap inspelen, pas reageren als de bal in de buurt komt, pingelen, voor zichzelf spelen etc etc. Geen enkele trainer heeft daar verandering in gebracht omdat die niet het lef hebben om ze aan te pakken en om met andere spelers het te proberen. Heb er geen woorden voor dat je jezelf als verantwoordelijke zo makkelijk naar de slachtbank laat brengen zonder ook maat iets geprobeerd te hebben.Zelfs een Verbeek heeft het tij niet kunnen keren omdat die vasthield aan zijn systeempje met dezelfde basisspelers steeds.
      Probeer gvd iets anders. Dit werkt niet met deze 11. Schud die klootzakken eens wakker dan ze steeds te paaien. Dat werkt ook niet. Dan maar een keer trammelant maar dan weet iedereen waar die aan toe is. Dit pappen nathouden wordt de doodsteek.
    Tja leg je erbij neer dit wordt niks meer kerel
  • 15 Apr 2018 om 15:04
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:58
      Onzin, je had niet hoeven te degraderen. Alle schulden zijn onder controle. Het is gewoon een kwestie van de poppetjes op de juiste plek zetten. Het is gewoon vanaf dag 1 achter de feiten aanlopen. Wanbeleid omdat men niet weet hoe je een elftal moet laten voetballen. Een nieuwe trainer kopen, een nieuwe assistent kopen, een nieuwe speler erbij. Maher en al ham doei i. Allemaal oplossingen bedacht die veel geld hebben gekost maar niets hebben opgeleverd. Wat heeft Joop hier mee te maken? De middelen waren er er zijn gewoon verkeerde wanhoopsbeslissingen genomen. De schulden zijn over jaren uitgesmeerd. En of je nu 100 miljoen schuld is ingedekt en zal in de loop van de jaren steeds minder worden. 35 miljoen is er al afgegaan afgelopen jaar. Wat zeur je nu? Dit zooitje mag het hele jaar gewoon in de basis staan en wordt niet aangepakt daar ligt het probleem. FC Twente heeft zijn ziel en huishouden verkocht aan een stelletje lamzakken. Die hebben nu de macht binnen FC Twente en die zijn de oorzaak ervan dat vele de dupe worden. De spelers houden iedereen voor de gek en dat moet stoppen. Weg met die troep zet ze allemaal op non actief en ga verder met andere spelers. Je hebt er gvd 73.
    Idd ongelovelijk hoe ze deze zooi wedstrijd na wedstrijd blijven opstellen, ik zou zeggen na paar keer probeer eens wat anders. Het zijn gvd huurspelers en geen etalage materiaal waar je nog geld aan kunt verdienen. Als dat het geval was snap ik nog enigzins dat je ze opsteld om er nog wat aan te verdienen maar dat is niet zo met de meeste spelers. En dit zooitje wat er op contract loopt krijg je nog geen stuiver voor. En dan kun je wel zeggen van "het doet zeer","hoe heeft dit kunnen gebeuren", "ik snap er niet van", " alles zit tegen". Maar steek die hand gvd eens in eigen boezem. Je hebt El hamdoui achter de hand je ziet dat slagveer geen bal raakt en alle duels verliest, waar kom jij mee aanzetten Pusic? Hooiveld? Ik zweer elke neutrale supporter moet zich kapot hebben gelachen bij die wissel. Elke keer hooiveld als stormram en wat heeft dat opgeleverd? Geen ene kloten. Maar vooral lekker door blijven gaan met hoe jullie bezig zijn en dat is de club naar de tyfus helpen.
  • 15 Apr 2018 om 15:03
    Sparta verloren, Nac verloren en Roda op achterstand. En wat doet dit zooitje gewoon helemaal niets. Elke kans, en dat waren er veel laten ze voorbij gaan. Als je weet dat je drie punten moet pakken om nog een kans te maken en je laat een wedstrijd zien zoals gisteren tegen ADO dan is het duidelijk waar het probleem ligt. Al het hele seizoen. Als je nu nog niet gemotiveerd bent om drie punten te pakken dan wordt je nooit meer gemotiveerd. Al die onzin die nu uitgesproken wordt door velen is de reden dat het blijft doorsudderen. Al heel lang heeft praten geen zin meer. Actie wordt er gevraagd maar deze spelers presteren het elke week weer om gewoon door te gaan waar ze gebleven waren. Sjokken, kop laten hangen, mekaar slap inspelen, pas reageren als de bal in de buurt komt, pingelen, voor zichzelf spelen etc etc. Geen enkele trainer heeft daar verandering in gebracht omdat die niet het lef hebben om ze aan te pakken en om met andere spelers het te proberen. Heb er geen woorden voor dat je jezelf als verantwoordelijke zo makkelijk naar de slachtbank laat brengen zonder ook maat iets geprobeerd te hebben.Zelfs een Verbeek heeft het tij niet kunnen keren omdat die vasthield aan zijn systeempje met dezelfde basisspelers steeds.
    Probeer gvd iets anders. Dit werkt niet met deze 11. Schud die klootzakken eens wakker dan ze steeds te paaien. Dat werkt ook niet. Dan maar een keer trammelant maar dan weet iedereen waar die aan toe is. Dit pappen nathouden wordt de doodsteek.
  • 15 Apr 2018 om 14:36
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:58
      Onzin, je had niet hoeven te degraderen. Alle schulden zijn onder controle. Het is gewoon een kwestie van de poppetjes op de juiste plek zetten. Het is gewoon vanaf dag 1 achter de feiten aanlopen. Wanbeleid omdat men niet weet hoe je een elftal moet laten voetballen. Een nieuwe trainer kopen, een nieuwe assistent kopen, een nieuwe speler erbij. Maher en al ham doei i. Allemaal oplossingen bedacht die veel geld hebben gekost maar niets hebben opgeleverd. Wat heeft Joop hier mee te maken? De middelen waren er er zijn gewoon verkeerde wanhoopsbeslissingen genomen. De schulden zijn over jaren uitgesmeerd. En of je nu 100 miljoen schuld is ingedekt en zal in de loop van de jaren steeds minder worden. 35 miljoen is er al afgegaan afgelopen jaar. Wat zeur je nu? Dit zooitje mag het hele jaar gewoon in de basis staan en wordt niet aangepakt daar ligt het probleem. FC Twente heeft zijn ziel en huishouden verkocht aan een stelletje lamzakken. Die hebben nu de macht binnen FC Twente en die zijn de oorzaak ervan dat vele de dupe worden. De spelers houden iedereen voor de gek en dat moet stoppen. Weg met die troep zet ze allemaal op non actief en ga verder met andere spelers. Je hebt er gvd 73.
    Precies kerel top
  • 15 Apr 2018 om 14:31
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:58
      Onzin, je had niet hoeven te degraderen. Alle schulden zijn onder controle. Het is gewoon een kwestie van de poppetjes op de juiste plek zetten. Het is gewoon vanaf dag 1 achter de feiten aanlopen. Wanbeleid omdat men niet weet hoe je een elftal moet laten voetballen. Een nieuwe trainer kopen, een nieuwe assistent kopen, een nieuwe speler erbij. Maher en al ham doei i. Allemaal oplossingen bedacht die veel geld hebben gekost maar niets hebben opgeleverd. Wat heeft Joop hier mee te maken? De middelen waren er er zijn gewoon verkeerde wanhoopsbeslissingen genomen. De schulden zijn over jaren uitgesmeerd. En of je nu 100 miljoen schuld is ingedekt en zal in de loop van de jaren steeds minder worden. 35 miljoen is er al afgegaan afgelopen jaar. Wat zeur je nu? Dit zooitje mag het hele jaar gewoon in de basis staan en wordt niet aangepakt daar ligt het probleem. FC Twente heeft zijn ziel en huishouden verkocht aan een stelletje lamzakken. Die hebben nu de macht binnen FC Twente en die zijn de oorzaak ervan dat vele de dupe worden. De spelers houden iedereen voor de gek en dat moet stoppen. Weg met die troep zet ze allemaal op non actief en ga verder met andere spelers. Je hebt er gvd 73.
    Duidelijke taal !!
  • 15 Apr 2018 om 14:28
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:39
      van halst dacht dat de verdediging goed zat, omdat ze vorig jaar zoveel wonnen en weinig tegen kregen. Feit is echter dat andersen mokotjo klich en unal de druk wegnamen.
    Inderdaad de wortel van het kwaad ligt achterin en wordt op geen enkele wijze gecompenseerd door kwaliteit in het middenveld en voorin. Ook een Maher brengt voor zijn kwaliteit te weinig. Hij werkt hard maar het is vechten tegen de bierkaai. De manier waarop Thesker zich gisteren weg liet zetten bij de tweede goal was kenmerkend. Dat zo'n jonge keeper mee deelt in de malaise is eerder normaal dan abnormaal. Er is nog veel werk aan de winkel. Dit team wordt ook zo maar niet even kampioen in de JL. En. ..wat moet er van Jong Twente overkomen? Nog meer Lely'tjes van Dalen?
  • 15 Apr 2018 om 13:58
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:47
      Wat een onzin dat kan je zelf toch niet geloven!!! Een schuld van bijna 100 miljoen en jij denkt dat dit geen invloed meer heeft na 3 jaar???? Dan ben je of nog erg jong of volstrekt achterlijk. Wat er op het veld gebeurd dit jaar is de huidige mensen hun onkund,maar de waarheid is dat alle ellende bij joop is begonnen en zijn opvolgers hebben het zo niet nog slechter voortgezet! Zo diep als wij gezonken zijn dat is het werk van jaren!!!
    Onzin, je had niet hoeven te degraderen. Alle schulden zijn onder controle. Het is gewoon een kwestie van de poppetjes op de juiste plek zetten. Het is gewoon vanaf dag 1 achter de feiten aanlopen. Wanbeleid omdat men niet weet hoe je een elftal moet laten voetballen. Een nieuwe trainer kopen, een nieuwe assistent kopen, een nieuwe speler erbij. Maher en al ham doei i. Allemaal oplossingen bedacht die veel geld hebben gekost maar niets hebben opgeleverd. Wat heeft Joop hier mee te maken? De middelen waren er er zijn gewoon verkeerde wanhoopsbeslissingen genomen. De schulden zijn over jaren uitgesmeerd. En of je nu 100 miljoen schuld is ingedekt en zal in de loop van de jaren steeds minder worden. 35 miljoen is er al afgegaan afgelopen jaar. Wat zeur je nu? Dit zooitje mag het hele jaar gewoon in de basis staan en wordt niet aangepakt daar ligt het probleem. FC Twente heeft zijn ziel en huishouden verkocht aan een stelletje lamzakken. Die hebben nu de macht binnen FC Twente en die zijn de oorzaak ervan dat vele de dupe worden. De spelers houden iedereen voor de gek en dat moet stoppen. Weg met die troep zet ze allemaal op non actief en ga verder met andere spelers. Je hebt er gvd 73.
  • 15 Apr 2018 om 13:47
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:12
      Dit wanbeleid heeft niets met Munsterman te doen, die is al een tijdje weg. Dit beleid heeft te maken met mensen die totaal geen verstand hebben een club te leiden. Ze zijn anoniem en alleen bezig met hun eigen gewin. Om een grote club te willen worden moet je risico’s nemen, Joop kon het niet vinden met Zeist, en die hebben gewacht en gewacht tot het moment. De tijd zal het leren, maar Joop heeft verloren, en wat het precies allemaal fout heeft gedaan is nooit echt bewezen.
    Wat een onzin dat kan je zelf toch niet geloven!!! Een schuld van bijna 100 miljoen en jij denkt dat dit geen invloed meer heeft na 3 jaar???? Dan ben je of nog erg jong of volstrekt achterlijk. Wat er op het veld gebeurd dit jaar is de huidige mensen hun onkund,maar de waarheid is dat alle ellende bij joop is begonnen en zijn opvolgers hebben het zo niet nog slechter voortgezet! Zo diep als wij gezonken zijn dat is het werk van jaren!!!
  • 15 Apr 2018 om 13:39
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:23
      Allemaal al lang bekend. Lam, Cuevas grossieren in het geel. Zijn helemaal geen verdedigers. Dan heb je van der Lely en Bijen en Tesker. Van der Lely en Bijen hebben een kans gekregen uit armoede. Zijn regelmatig gepasseerd maar door gebrek aan beter of blessures staan ze weer in de basis. Niemand heeft ooit nagedacht over goede verdedigers huren waardoor je opgezadeld zit met deze twee. Tesker is gewoon niet helemaal 100%. Is gewoon een wilde bras zonder enige gogme. Doet maar wat. Aangezien er op het middenveld en de aanval ook niets byzonders staat ligt alle druk op de verdediging die er helemaal niets van kan. En daardoor staan we laatste. Geen enkele trainer die de feiten noemt maar gewoon doorgaat op basis van deze ellendige 11. De trainers brengen daardoor zichzelf in diskrediet. Verloochenen zichzelf. Zeggen eigenlijk we staan met de rug tegen de muur. Het enige wat ze zouden kunnen doen is er een paar op non actief zetten en er een paar uit jong Twente voor in de plaats zetten. Ook al werkt het misschien dan nog niet maar dan heb je in ieder geval een signaal afgegeven en jezelf meer ingedekt. De trainers brengen door door te gaan op deze manier zichzelf ten val. Gewoon triest, zelfs een Verbeek vond het wel goed en liet zich ontslaan. Hij is al lang blij dat die van dit zooitje geen onderdeel meer is. Hij heeft zijn eigen ontslag in werking gezet door bij Fox te beginnen over dat degradatie niet zo erg was. Daar wist die al ik heb ik er geen zin meer hopelijk wordt ik ontslagen.
    van halst dacht dat de verdediging goed zat, omdat ze vorig jaar zoveel wonnen en weinig tegen kregen. Feit is echter dat andersen mokotjo klich en unal de druk wegnamen.
  • 15 Apr 2018 om 13:35
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:12
      Dit wanbeleid heeft niets met Munsterman te doen, die is al een tijdje weg. Dit beleid heeft te maken met mensen die totaal geen verstand hebben een club te leiden. Ze zijn anoniem en alleen bezig met hun eigen gewin. Om een grote club te willen worden moet je risico’s nemen, Joop kon het niet vinden met Zeist, en die hebben gewacht en gewacht tot het moment. De tijd zal het leren, maar Joop heeft verloren, en wat het precies allemaal fout heeft gedaan is nooit echt bewezen.
    Inderdaad heb joppie en Aldo "de heren list en bedrog" hier tot de grond afgemaakt tot in de treuren toe. Maar om nu naar 3,5 jaar hun dit nog steeds in de schoenen te schuiven kom op zeg dat is wel heel makkelijk en vooral goedkoop. We gaan nu naar de kloten omdat er GEWOON weer een WANBELEID is gevoerd door een AMATEUR en die door RVC geen stro breed in de weg is gelegd. Tja toen het al te laat was en niet anders konden deden ze wat dat stelletje nietsnutten.
  • 15 Apr 2018 om 13:23
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:12
      De ontzettende berg gele kaarten geeft ook al aan waar het manco zit! De verdediging komt kwaliteit tekort en moet teveel de noodrem gebruiken!
    Allemaal al lang bekend. Lam, Cuevas grossieren in het geel. Zijn helemaal geen verdedigers. Dan heb je van der Lely en Bijen en Tesker. Van der Lely en Bijen hebben een kans gekregen uit armoede. Zijn regelmatig gepasseerd maar door gebrek aan beter of blessures staan ze weer in de basis. Niemand heeft ooit nagedacht over goede verdedigers huren waardoor je opgezadeld zit met deze twee. Tesker is gewoon niet helemaal 100%. Is gewoon een wilde bras zonder enige gogme. Doet maar wat. Aangezien er op het middenveld en de aanval ook niets byzonders staat ligt alle druk op de verdediging die er helemaal niets van kan. En daardoor staan we laatste. Geen enkele trainer die de feiten noemt maar gewoon doorgaat op basis van deze ellendige 11. De trainers brengen daardoor zichzelf in diskrediet. Verloochenen zichzelf. Zeggen eigenlijk we staan met de rug tegen de muur. Het enige wat ze zouden kunnen doen is er een paar op non actief zetten en er een paar uit jong Twente voor in de plaats zetten. Ook al werkt het misschien dan nog niet maar dan heb je in ieder geval een signaal afgegeven en jezelf meer ingedekt. De trainers brengen door door te gaan op deze manier zichzelf ten val. Gewoon triest, zelfs een Verbeek vond het wel goed en liet zich ontslaan. Hij is al lang blij dat die van dit zooitje geen onderdeel meer is. Hij heeft zijn eigen ontslag in werking gezet door bij Fox te beginnen over dat degradatie niet zo erg was. Daar wist die al ik heb ik er geen zin meer hopelijk wordt ik ontslagen.
  • 15 Apr 2018 om 13:12
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:03
      Op elk gebied kom je tekort om het eredivisie niveau aan te kunnen. Spelers nooit 100% fit of blessuregevoelig. Spelers die schromelijk tekort komen voor dit niveau en gelijkwaardig zijn aan de spelers in Jong FC Twente.



      De 'technische staf' die al verkracht is door de gladde glipper. Pahlplatz....waarbij FC Twente eraan zit te denken om zijn contract te verlengen. Het ziekmakende 'ons kent ons' beleid, en ga zo maar door.


      De club is terminaal, en de uitvaart bus staat in een donker hoekje te wachten totdat het seintje gegeven is dat het Ros officieel is overleden.....



      Het beste zou een faillissement zijn, en terug naar hoofdklasse niveau opdat je binnen 5 jaar 'gezond' terug bent op het hoogste niveau. Ga je door op de huidige manier, dan verlies je nog meer 'goodwill', sponsoren en supporters, en blijf je als club langer dan 5 jaar aanmodderen.....
    De ontzettende berg gele kaarten geeft ook al aan waar het manco zit! De verdediging komt kwaliteit tekort en moet teveel de noodrem gebruiken!
  • 15 Apr 2018 om 13:10
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:53
      Hij heeft de club met torenhoge schulden opgezadeld, als gevolg waarvan we drastisch moeten saneren. Daardoor lopen we nu achter de feiten aan.
    Gelul, vorig jaar werden we zevende onder mindere omstandigheden. Gewoon kwestie van welke spelers je met de middelen die je hebt huurt/koopt. Dit jaar is er weer veel geld verkwanst maar vrees niet alles is onder controle.
    Enige wat ons nu overkomt is degradatie omdat van Halst dacht ik ga wel even de functie van TD erbij doen. Als hij een kerel en een goede leider had die dat nooit gedaan en dat aan Tedje overgelaten die veel meer ervaring heeft. Tedje een goed salaris geven zodat die zou blijven en dan hadden we nu makkelijk overleeft en deze ellende allemaal niet gehad.
  • 15 Apr 2018 om 13:03
    Ik niet meer want dat zien we het gehele seizoen al hoor. Weet niet wat die gepromoveerde knuffel assistent voor de tijd in de dugout deed maar blijkbaar volgend hij de wedstrijden niet of het wordt tijd dat die minder knuffelt en lul en snel naar een oogarts gaat voor zijn ogen.
  • 15 Apr 2018 om 13:00
    Ik ben er ziek van dat de basis 11 blijven staan terwijl je misschien wel betere reserves hebt. Een cuevas die nog geen voorzet in de voeten of op t hoofd van een speler krijgt gewoon inwisselen voor Maria die wel langs zij komt en een voorzet kan geven. En zo heb je meerdere bankzitters die de kans verdienen ten opzichte van de huidige 11. En dan heb je Thesker die het heeft over makkelijk weg gegeven goals wat toverhand op een langspeelplaat opmerking gaat lijken. Elke wedstrijd geef je die goals weg met verdedigers als vd lely en bijen. Beide zwaar onder de maat, wat er met bijen is gebeurd nadat Andersen is verkocht snap ik nog geen fck van. Die loopt elke wedstrijd met zn ziel onder de armen nu. En waarom Laukart er niet in? Jongen liet de wedstrijden die die speelde een goede velle indruk achter. Daarom vraag ik me af ben je als trainer zo blind dat je vast houd aan de basis 11 of zitten er andere dingen achter?
  • 15 Apr 2018 om 12:53
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:12
      Dit wanbeleid heeft niets met Munsterman te doen, die is al een tijdje weg. Dit beleid heeft te maken met mensen die totaal geen verstand hebben een club te leiden. Ze zijn anoniem en alleen bezig met hun eigen gewin. Om een grote club te willen worden moet je risico’s nemen, Joop kon het niet vinden met Zeist, en die hebben gewacht en gewacht tot het moment. De tijd zal het leren, maar Joop heeft verloren, en wat het precies allemaal fout heeft gedaan is nooit echt bewezen.
    Hij heeft de club met torenhoge schulden opgezadeld, als gevolg waarvan we drastisch moeten saneren. Daardoor lopen we nu achter de feiten aan.
  • 15 Apr 2018 om 12:17
    Ik ben er ook goed ziek van Pusic!
  • 15 Apr 2018 om 12:12
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:57
      En verloor daar voel je nu nog de naweeën van en dubbel pech dat het wanbeleid van joop werd opgevolgd door het wanbeleid van de opvolgers daar is geen enkele club tegen bestand!
    Dit wanbeleid heeft niets met Munsterman te doen, die is al een tijdje weg. Dit beleid heeft te maken met mensen die totaal geen verstand hebben een club te leiden. Ze zijn anoniem en alleen bezig met hun eigen gewin. Om een grote club te willen worden moet je risico’s nemen, Joop kon het niet vinden met Zeist, en die hebben gewacht en gewacht tot het moment. De tijd zal het leren, maar Joop heeft verloren, en wat het precies allemaal fout heeft gedaan is nooit echt bewezen.
  • 15 Apr 2018 om 12:03
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:20
      Beetje kort door de bocht natuurlijk ben ik het met je eens,maar je schetst nu alles als een verliezer erg negatief! De eerste helft hebben ze helemaal niet slecht gespeeld en deden het samen verdedigen en aanvallen. Helaas vervielen ze in oude gewoontes en doen het niet meer samen en dan valt alles om! Deze selectie is niet slechter dan ado of vvv maar het is nooit een team geworden dat ligt aan de karakters van spelers en de tekortkomingen van de technische staf.
    Op elk gebied kom je tekort om het eredivisie niveau aan te kunnen. Spelers nooit 100% fit of blessuregevoelig. Spelers die schromelijk tekort komen voor dit niveau en gelijkwaardig zijn aan de spelers in Jong FC Twente.



    De 'technische staf' die al verkracht is door de gladde glipper. Pahlplatz....waarbij FC Twente eraan zit te denken om zijn contract te verlengen. Het ziekmakende 'ons kent ons' beleid, en ga zo maar door.


    De club is terminaal, en de uitvaart bus staat in een donker hoekje te wachten totdat het seintje gegeven is dat het Ros officieel is overleden.....



    Het beste zou een faillissement zijn, en terug naar hoofdklasse niveau opdat je binnen 5 jaar 'gezond' terug bent op het hoogste niveau. Ga je door op de huidige manier, dan verlies je nog meer 'goodwill', sponsoren en supporters, en blijf je als club langer dan 5 jaar aanmodderen.....
  • 15 Apr 2018 om 11:57
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:27
      Dit elftal is geen collectief, allemaal spelertjes die elders hebben gefaald en dan hebben ze nog een ego en zelfreflectie, inclusief die clown die nu voor de groep staat. Het beleid gevoerd dit jaar heeft ons helemaal naar de kloten geholpen, lekker een analyse doen op tv met je geile kop maar om echtje vergeet het maar. We staan waar we horen onderaan. En we zullen zien wat het volgend jaar wordt, maar in Nederland telt de kampioen van voorheen niet meer mee. En bedankt al die ego’s dat er nu velen binnen de club hun baan haan verliezen, en wie weet nog erger, het faillissement. Doet weet verlangen naar Munsterman, mannen die gokte in belang van de club.
    En verloor daar voel je nu nog de naweeën van en dubbel pech dat het wanbeleid van joop werd opgevolgd door het wanbeleid van de opvolgers daar is geen enkele club tegen bestand!
  • 15 Apr 2018 om 11:27
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:20
      Beetje kort door de bocht natuurlijk ben ik het met je eens,maar je schetst nu alles als een verliezer erg negatief! De eerste helft hebben ze helemaal niet slecht gespeeld en deden het samen verdedigen en aanvallen. Helaas vervielen ze in oude gewoontes en doen het niet meer samen en dan valt alles om! Deze selectie is niet slechter dan ado of vvv maar het is nooit een team geworden dat ligt aan de karakters van spelers en de tekortkomingen van de technische staf.
    Dit elftal is geen collectief, allemaal spelertjes die elders hebben gefaald en dan hebben ze nog een ego en zelfreflectie, inclusief die clown die nu voor de groep staat. Het beleid gevoerd dit jaar heeft ons helemaal naar de kloten geholpen, lekker een analyse doen op tv met je geile kop maar om echtje vergeet het maar. We staan waar we horen onderaan. En we zullen zien wat het volgend jaar wordt, maar in Nederland telt de kampioen van voorheen niet meer mee. En bedankt al die ego’s dat er nu velen binnen de club hun baan haan verliezen, en wie weet nog erger, het faillissement. Doet weet verlangen naar Munsterman, mannen die gokte in belang van de club.
  • 15 Apr 2018 om 11:20
    • Quote van 15 Apr 2018 om 10:38
      Deze selectie, die voornamelijk bestaat uit figuurlijke 'handtasjes' zou in de hoofdklasse nog moeite hebben om kampioen te worden....

      Wat moet je nou in godsnaam verwachten van deze 'binken'? Dat ze de strijd aan gaan zoals vorige week.....onder het motto 'Schop iemand onderuit'? Voetballend lijkt het nergens op. Geen eenheid, geen team....met voorop een Assaidi die wekelijks aan Martin Brozius doet denken....'Ren je rot'?

      Dan heb je bijvoorbeeld onze keeper (D)rommel....die beter kan gaan keepen bij de dames omdat hij ontiegelijk onzeker is. Dan hebben we bijvoorbeeld een defensie die zo lek is als een mandje, en zo kun je nog wel even doorgaan.

      Woorden verhullen de onkunde van deze 'binken' niet......
    Beetje kort door de bocht natuurlijk ben ik het met je eens,maar je schetst nu alles als een verliezer erg negatief! De eerste helft hebben ze helemaal niet slecht gespeeld en deden het samen verdedigen en aanvallen. Helaas vervielen ze in oude gewoontes en doen het niet meer samen en dan valt alles om! Deze selectie is niet slechter dan ado of vvv maar het is nooit een team geworden dat ligt aan de karakters van spelers en de tekortkomingen van de technische staf.
  • 15 Apr 2018 om 10:38
    Deze selectie, die voornamelijk bestaat uit figuurlijke 'handtasjes' zou in de hoofdklasse nog moeite hebben om kampioen te worden....

    Wat moet je nou in godsnaam verwachten van deze 'binken'? Dat ze de strijd aan gaan zoals vorige week.....onder het motto 'Schop iemand onderuit'? Voetballend lijkt het nergens op. Geen eenheid, geen team....met voorop een Assaidi die wekelijks aan Martin Brozius doet denken....'Ren je rot'?

    Dan heb je bijvoorbeeld onze keeper (D)rommel....die beter kan gaan keepen bij de dames omdat hij ontiegelijk onzeker is. Dan hebben we bijvoorbeeld een defensie die zo lek is als een mandje, en zo kun je nog wel even doorgaan.

    Woorden verhullen de onkunde van deze 'binken' niet......
  • 15 Apr 2018 om 10:28
    Ikzeg. Dit zijn bijzondere woorden. Ik ben er ook heeeel goed ziek van echt dit is meer als een moker slag.