''Mag nooit zo zijn dat dat de mokerslag is, je speelt profvoetbal''

( 53 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Mag nooit zo zijn dat dat de mokerslag is, je speelt profvoetbal''

Oussama Assaidi heeft er geen woorden voor voor de nederlaag van FC Twente op bezoek bij ADO Den Haag (2-1). De aanvaller zorgde door knullig balverlies ervoor dat ADO de gelijkmaker kon maken.

"Ik neem die fout op mij. In goede tijden een man en in slechte tijden een man. Ik hoor die bal gewoon weg te schieten. Het mag nooit zo zijn dat dat de mokerslag is. Je speelt profvoetbal", zegt de aanvaller tegen RTV Oost. "Ik denk dat er in de eerste helft meer in had gezeten. Dan heb ik een beetje makkelijk balverlies en dan valt die goal eruit. Dan is er eigenlijk nog niets aan de hand. Dan schiet ie van zo ver en gaat ie voor mij ongelukkig erin. Dan is het 1-1 en is er nog niks aan de hand."

"In de tweede helft hebben we bijna geen stootkracht. Gebeurt helemaal niks, alleen maar lange ballen. Ja dan kun je lopen, rennen en vliegen wat je wil. Maar als je niet voetbalt dan is het moeilijk om resultaat te halen", vervolgt Assaidi. "Het is gewoon een rotseizoen. Een pijnlijk seizoen. Er is zoveel gebeurd dit jaar. Wat moet ik zeggen? Het is gewoon pijnlijk. Zo’n seizoen telt voor vier, vijf jaar. Het is gewoon zuur. Maar zolang het nog kan. We hebben nog drie wedstrijden. Daar gaan we gewoon vol voor. En dan maar hopen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2018 om 14:01
    • Quote van 15 Apr 2018 om 19:55
      Deze hele malaise is de schuld van maar 1 iemand en dat is Tony Kok.
    Je hebt gelijk alleen is het Tony Cock
  • 16 Apr 2018 om 08:11
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:14
      Ben ik de enige die de hele tijd aan Twente moet denken dat het zo slecht gaat. En het humeur er bijna onder lijd?
    Ikzeg. Wat denkt u zelf.
  • 16 Apr 2018 om 07:08
    • Quote van 16 Apr 2018 om 06:08
      Dit is ja niet te accepteren voor de supporters. Dit is een boze droom die uitkomt en niemand rekening mee had gehouden, vooral na het vorige behaalde plekkie 7 niet.
    En plek 7 had plek 5 moeten zijn, in mijn ogen
  • 16 Apr 2018 om 06:09
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:37
      De mijne wel, ik ben er strontziek van en na vanmiddag auf Schalke helemaal. Dan merk je wat wij allemaal moeten missen.
    Dat ging er qwa sfeer ook giga bij :))) de trainer na die tijd bij de ultras op de bühne mega gaaf Respect.
  • 16 Apr 2018 om 06:08
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:10
      Acceptatie en gelatenheid. Dat is het toverwoord. Mijn humeur lijdt er daardoor niet onder......
    Dit is ja niet te accepteren voor de supporters. Dit is een boze droom die uitkomt en niemand rekening mee had gehouden, vooral na het vorige behaalde plekkie 7 niet.
  • 15 Apr 2018 om 23:32
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:14
      Ben ik de enige die de hele tijd aan Twente moet denken dat het zo slecht gaat. En het humeur er bijna onder lijd?
    Ben al maanden niet te genieten , en nee je bent absoluut niet de enigste .
  • 15 Apr 2018 om 21:45
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:26
      Ik geef niet op, maar geloof me. Heracles helpt ons niet. Wij moeten negen punten halen en afwachten. Dat is een feit
    beste Jan was reeel het is over en uit,met deze stel slappe spelers pak je geen punten meer,ben altijd positief,wij blijven het hele seizoen positief en denken elke keer de volgende wedstrijd gaat het gebeuren resultaat is bekend weer een nederlaag of een gelijk spel,voor mij is het doek gevallen naar verleden week ,echte spelers hadden zich als echte kerels moeten vechten voor de laatste punt is helaas niet gebeurd,volgend jaar met nieuwe spelers nieuw bestuur en een nieuwe trainer(om mij mag Verbeek terug komen)
  • 15 Apr 2018 om 21:37
    • Quote van 15 Apr 2018 om 21:10
      Acceptatie en gelatenheid. Dat is het toverwoord. Mijn humeur lijdt er daardoor niet onder......
    De mijne wel, ik ben er strontziek van en na vanmiddag auf Schalke helemaal. Dan merk je wat wij allemaal moeten missen.
  • 15 Apr 2018 om 21:10
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:14
      Ben ik de enige die de hele tijd aan Twente moet denken dat het zo slecht gaat. En het humeur er bijna onder lijd?
    Acceptatie en gelatenheid. Dat is het toverwoord. Mijn humeur lijdt er daardoor niet onder......
  • 15 Apr 2018 om 20:47
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:14
      Ben ik de enige die de hele tijd aan Twente moet denken dat het zo slecht gaat. En het humeur er bijna onder lijd?
    Zeer zeker niet!!!!
  • 15 Apr 2018 om 20:29
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:14
      Ben ik de enige die de hele tijd aan Twente moet denken dat het zo slecht gaat. En het humeur er bijna onder lijd?
    Ik dus ook. En dat allemaal dankzij Tony Kok.
  • 15 Apr 2018 om 20:17
    • Quote van 15 Apr 2018 om 20:14
      Ben ik de enige die de hele tijd aan Twente moet denken dat het zo slecht gaat. En het humeur er bijna onder lijd?
    Nee hoor!
  • 15 Apr 2018 om 20:14
    Ben ik de enige die de hele tijd aan Twente moet denken dat het zo slecht gaat. En het humeur er bijna onder lijd?
  • 15 Apr 2018 om 20:01
    • Quote van 15 Apr 2018 om 19:49
      Waarom praat je jezelf dit soort dingen aan? Dit team kan niet winnen.
    Moet ik dan alle hoop hebben verloren?? Zolang we hoop hebben kan het nog. Of ik er geloof in heb is wat anders. Maar stel je wint dinsdag per ongeluk en sparta verliest. Die moeten ook nog naar feyenoord
  • 15 Apr 2018 om 19:55
    Deze hele malaise is de schuld van maar 1 iemand en dat is Tony Kok.
  • 15 Apr 2018 om 19:49
    • Quote van 15 Apr 2018 om 19:36
      Ik denk dat 7 punten genoeg is. Sparta pakt er nog 3 we kunnen dan op doelsaldo erin blijven. Maar dinsdag word echt cruciaal wij moeten winnen en sparta mag niet winnen.
    Waarom praat je jezelf dit soort dingen aan? Dit team kan niet winnen.
  • 15 Apr 2018 om 19:36
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:25
      Zit nog een wedstrijd tussen voordat ze tegen Heracles spelen. Wij moeten nu alles winnen, anders is het over. Dat is de realiteit.
    Ik denk dat 7 punten genoeg is. Sparta pakt er nog 3 we kunnen dan op doelsaldo erin blijven. Maar dinsdag word echt cruciaal wij moeten winnen en sparta mag niet winnen.
  • 15 Apr 2018 om 18:57
    Bedankt; waardeloze spelers
  • 15 Apr 2018 om 18:18
    • Quote van 15 Apr 2018 om 17:42
      Beste TC, je moet de impact van de stand op de ranglijst EN de trainerswissels niet onderschatten. Ik zag een goede eerste helft, waarna de goal zo kort voor rust een ko-slag was.... Na de rust kwam ADO goed uit de kleedkamers, FcT niet, heel onzeker.... dus er zit wel pogressie in.... Verder mag je van Pusic niet elke wedstrijd een wonder verwachten.... Hij MOET in 6 wedstrijden veel beter presteren dan GJV in 18..... Dinsdag avond is cruciaal. We gaan het beleven....
    Thuis was hetzelfde laken een pak tegen Ado. Domme goal tegen aan het einde van de wedstrijd. Dit is de rode draad van het seizoen, op enkele uitzonderingen na. Helaas
  • 15 Apr 2018 om 17:48
    Nou gaat hij er al weer voor, zou hij ook nog andere teksten hebben? Laat ie eens één keer doen wat ie zegt en die tien anderen ook.
  • 15 Apr 2018 om 17:47
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:29
      Het kan nog.
    Zo is het positief blijven!!! Als fan kan je helaas niet meer doen dan dat. Sparta heeft een aardig pak slaag gekregen gister. Helpt ook niet voor het zelfvertrouwen!
  • 15 Apr 2018 om 17:42
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:58
      Ik wil alle schuld wel bij de gladde glipper neerleggen vriend. Dat heeft vooral met de bonus te maken die hij in zijn achterzak heeft gestoken.


      Dit team wat vooral bestaat uit breekbare spelers, en spelers met overgewicht, en spelers die hopeloos tekort komen voor dit niveau, is niet tot datgene in staat (gebleken) wat wij allemaal hopen.


      3 verschillende trainers kregen deze 'ontspoorde trein' niet meer op de rails.....
    Beste TC, je moet de impact van de stand op de ranglijst EN de trainerswissels niet onderschatten. Ik zag een goede eerste helft, waarna de goal zo kort voor rust een ko-slag was.... Na de rust kwam ADO goed uit de kleedkamers, FcT niet, heel onzeker.... dus er zit wel pogressie in.... Verder mag je van Pusic niet elke wedstrijd een wonder verwachten.... Hij MOET in 6 wedstrijden veel beter presteren dan GJV in 18..... Dinsdag avond is cruciaal. We gaan het beleven....
  • 15 Apr 2018 om 17:36
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:07
      En wat heeft hij gebracht dit jaar, welke wedstrijd heeft hij voor ons gewonnen. Wanneer heeft hij elftal op sleeptouw genomen.
    NAC uit.
  • 15 Apr 2018 om 17:17
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:58
      Ik wil alle schuld wel bij de gladde glipper neerleggen vriend. Dat heeft vooral met de bonus te maken die hij in zijn achterzak heeft gestoken.


      Dit team wat vooral bestaat uit breekbare spelers, en spelers met overgewicht, en spelers die hopeloos tekort komen voor dit niveau, is niet tot datgene in staat (gebleken) wat wij allemaal hopen.


      3 verschillende trainers kregen deze 'ontspoorde trein' niet meer op de rails.....
    Bek3nd en weer hopen.
  • 15 Apr 2018 om 17:16
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:34
      El Hamdaoui zat op de bank en had voor de wedstrijd tegen ADO nog maar 2x getraind. Marko Kvasina is ook vol in training. Boere op de bank en doorgaan met dezelfde 11 als tegen ADO! Kom op, het kan, het kan, het kan.
    Het lijkt me sterk dat ze veel heil zien in Kvasina, anders hadden ze hem wel speelritme laten houden bij Jong. Ik zie ook nog steeds Boere liever in de spits dan slagveer.
  • 15 Apr 2018 om 16:59
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:34
      El Hamdaoui zat op de bank en had voor de wedstrijd tegen ADO nog maar 2x getraind. Marko Kvasina is ook vol in training. Boere op de bank en doorgaan met dezelfde 11 als tegen ADO! Kom op, het kan, het kan, het kan.
    boere moet je idd op de bank laten zitten.
  • 15 Apr 2018 om 16:58
    • Quote van 15 Apr 2018 om 14:57
      Ben ik ook TC. Dit doet gewoon zo zeer. Ook zo onnodig. Wil niet alle schuld naar Jan toeschuiven. Natuurlijk is hij heel slecht geweest met zijn aankopen. Echter moet dit team wel tot meer in staat zijn.
    Ik wil alle schuld wel bij de gladde glipper neerleggen vriend. Dat heeft vooral met de bonus te maken die hij in zijn achterzak heeft gestoken.


    Dit team wat vooral bestaat uit breekbare spelers, en spelers met overgewicht, en spelers die hopeloos tekort komen voor dit niveau, is niet tot datgene in staat (gebleken) wat wij allemaal hopen.


    3 verschillende trainers kregen deze 'ontspoorde trein' niet meer op de rails.....
  • 15 Apr 2018 om 16:34
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:29
      Het kan nog.
    El Hamdaoui zat op de bank en had voor de wedstrijd tegen ADO nog maar 2x getraind. Marko Kvasina is ook vol in training. Boere op de bank en doorgaan met dezelfde 11 als tegen ADO! Kom op, het kan, het kan, het kan.
  • 15 Apr 2018 om 16:29
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:30
      Heracles gaat wel voetballen tegen Sparta. Stegeman heeft wel wat met Twente op een positieve manier. Eerst zorgen dat je zelf de punten pakt. Vitesse wil ons wel in leven laten, dat merk je aan de betuurs uitlatingen van die club, los daarvan wat de supporters en fans als randzaken denken. Gaan we de strijbijl nu al begraven of pakken we hem op en zorgen we dat er stukken vlees en bloed aan zit? De laatste strohalm dinsdag. Dinsdag moet alle focus niet op ons werk liggen, maar masaale steun geven aan de FCT. Eigenlijk zou de training massaal bezocht moeten worden en vuurwerk voorafgaand van de wedstrijd. We gaan knallend eruit of we herpakken ons knallend met een overwinning. Don't give up!
    Het kan nog.
  • 15 Apr 2018 om 16:28
    • Quote van 15 Apr 2018 om 16:20
      Beste Tc, wat je hier ook neer schrijft en dat bij herhaling, moet je allemaal zelf weten. We kunnen alleen nog maar hopen op een wonder. De rest op is op dit moment totaal niet interessant.
    Snap TC echt wel. Toch is het inderdaad voor nu, alles winnen en afwachten. Niet meer, niet minder.
  • 15 Apr 2018 om 16:27
    Nu roda en nac verloren hebben , moet iedereen ervoor gaan. Dus dat geeft ons ook nog steeds kans op maximaal nacompetitie. Zeker gezien de aankomende wedstrijden.
  • 15 Apr 2018 om 16:26
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:30
      Heracles gaat wel voetballen tegen Sparta. Stegeman heeft wel wat met Twente op een positieve manier. Eerst zorgen dat je zelf de punten pakt. Vitesse wil ons wel in leven laten, dat merk je aan de betuurs uitlatingen van die club, los daarvan wat de supporters en fans als randzaken denken. Gaan we de strijbijl nu al begraven of pakken we hem op en zorgen we dat er stukken vlees en bloed aan zit? De laatste strohalm dinsdag. Dinsdag moet alle focus niet op ons werk liggen, maar masaale steun geven aan de FCT. Eigenlijk zou de training massaal bezocht moeten worden en vuurwerk voorafgaand van de wedstrijd. We gaan knallend eruit of we herpakken ons knallend met een overwinning. Don't give up!
    Ik geef niet op, maar geloof me. Heracles helpt ons niet. Wij moeten negen punten halen en afwachten. Dat is een feit
  • 15 Apr 2018 om 16:20
    • Quote van 15 Apr 2018 om 14:01
      Ik ben d'r strontziek van Jan. De gladde glipper heeft de club sportief lachend laten verkrachten door allemaal 'binkies' te halen.
    Beste Tc, wat je hier ook neer schrijft en dat bij herhaling, moet je allemaal zelf weten. We kunnen alleen nog maar hopen op een wonder. De rest op is op dit moment totaal niet interessant.
  • 15 Apr 2018 om 15:35
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:30
      Heracles gaat wel voetballen tegen Sparta. Stegeman heeft wel wat met Twente op een positieve manier. Eerst zorgen dat je zelf de punten pakt. Vitesse wil ons wel in leven laten, dat merk je aan de betuurs uitlatingen van die club, los daarvan wat de supporters en fans als randzaken denken. Gaan we de strijbijl nu al begraven of pakken we hem op en zorgen we dat er stukken vlees en bloed aan zit? De laatste strohalm dinsdag. Dinsdag moet alle focus niet op ons werk liggen, maar masaale steun geven aan de FCT. Eigenlijk zou de training massaal bezocht moeten worden en vuurwerk voorafgaand van de wedstrijd. We gaan knallend eruit of we herpakken ons knallend met een overwinning. Don't give up!
    Ik hoop op je gelijk. En ben het absoluut eens dat we er knallend uit moeten gaan????
  • 15 Apr 2018 om 15:30
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:12
      Stel je voor we winnen dinsdag wat ik niet verwacht. Dan staan we op 1 punt als Sparta verliest. Vitesse uit zal heel erg moeilijk worden en denk je nu echt dat Heracles ons dat laatste zetje niet wil geven als die jongens tegen Sparta spelen?
    Heracles gaat wel voetballen tegen Sparta. Stegeman heeft wel wat met Twente op een positieve manier. Eerst zorgen dat je zelf de punten pakt. Vitesse wil ons wel in leven laten, dat merk je aan de betuurs uitlatingen van die club, los daarvan wat de supporters en fans als randzaken denken. Gaan we de strijbijl nu al begraven of pakken we hem op en zorgen we dat er stukken vlees en bloed aan zit? De laatste strohalm dinsdag. Dinsdag moet alle focus niet op ons werk liggen, maar masaale steun geven aan de FCT. Eigenlijk zou de training massaal bezocht moeten worden en vuurwerk voorafgaand van de wedstrijd. We gaan knallend eruit of we herpakken ons knallend met een overwinning. Don't give up!
  • 15 Apr 2018 om 15:25
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:12
      Stel je voor we winnen dinsdag wat ik niet verwacht. Dan staan we op 1 punt als Sparta verliest. Vitesse uit zal heel erg moeilijk worden en denk je nu echt dat Heracles ons dat laatste zetje niet wil geven als die jongens tegen Sparta spelen?
    Zit nog een wedstrijd tussen voordat ze tegen Heracles spelen. Wij moeten nu alles winnen, anders is het over. Dat is de realiteit.
  • 15 Apr 2018 om 15:12
    • Quote van 15 Apr 2018 om 15:01
      NAC verloren en moet zelf volle bak tegen Sparta woensdag. Twente moet laatste strohalm pakken en voor de overwinning gaan tegen PEC Zwolle. Op doelsaldo kunnen we Sparta pakken. De punten moeten nu komen. Nog een keer met z'n Allen, moed verzamelen en erachter gaan staan. De hel moet losbarsten in Enschede. Wie maakt dit de spelers even duidelijk. Daar moet het besef zijn. Niks opgeven, vechten, vechten en strijden voor alles wat nog te redden valt. Laatste kans dinsdag!
    Stel je voor we winnen dinsdag wat ik niet verwacht. Dan staan we op 1 punt als Sparta verliest. Vitesse uit zal heel erg moeilijk worden en denk je nu echt dat Heracles ons dat laatste zetje niet wil geven als die jongens tegen Sparta spelen?
  • 15 Apr 2018 om 15:01
    NAC verloren en moet zelf volle bak tegen Sparta woensdag. Twente moet laatste strohalm pakken en voor de overwinning gaan tegen PEC Zwolle. Op doelsaldo kunnen we Sparta pakken. De punten moeten nu komen. Nog een keer met z'n Allen, moed verzamelen en erachter gaan staan. De hel moet losbarsten in Enschede. Wie maakt dit de spelers even duidelijk. Daar moet het besef zijn. Niks opgeven, vechten, vechten en strijden voor alles wat nog te redden valt. Laatste kans dinsdag!
  • 15 Apr 2018 om 14:57
    • Quote van 15 Apr 2018 om 14:01
      Ik ben d'r strontziek van Jan. De gladde glipper heeft de club sportief lachend laten verkrachten door allemaal 'binkies' te halen.
    Ben ik ook TC. Dit doet gewoon zo zeer. Ook zo onnodig. Wil niet alle schuld naar Jan toeschuiven. Natuurlijk is hij heel slecht geweest met zijn aankopen. Echter moet dit team wel tot meer in staat zijn.
  • 15 Apr 2018 om 14:16
    • Quote van 15 Apr 2018 om 14:01
      Ik ben d'r strontziek van Jan. De gladde glipper heeft de club sportief lachend laten verkrachten door allemaal 'binkies' te halen.
    Onderschat onze eigen opleiding niet Tc. Daar komt ook (al jaren!!!) niets meer uit voort. Was het vroeger de aorta van de club, door de incompetentie van de verantwoordelijken daar is het nu nog een ontstoken blinde darm. Om te janken. Degradatie aangrijpen om ook daar schoon schip te maken. Deruit met die kliek.
  • 15 Apr 2018 om 14:01
    • Quote van 15 Apr 2018 om 13:54
      Dat is helemaal juist TC. Zo ist, en niet anders. Je doet het samen met elkaar, anders lukt het nooit.
    Ik ben d'r strontziek van Jan. De gladde glipper heeft de club sportief lachend laten verkrachten door allemaal 'binkies' te halen.
  • 15 Apr 2018 om 13:54
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:52
      Deze groep zal nooit een team worden, en al helemaal niet met nog maar 3 wedstrijden te gaan. Het kan die binken niks (meer) verrotten. Hooiveld als breekijzer in de spits....op hoop van zegen....dat zegt eigenlijk alles al....toch?



      Ik kan het niet beter verwoorden.
    Dat is helemaal juist TC. Zo ist, en niet anders. Je doet het samen met elkaar, anders lukt het nooit.
  • 15 Apr 2018 om 13:34
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:07
      En wat heeft hij gebracht dit jaar, welke wedstrijd heeft hij voor ons gewonnen. Wanneer heeft hij elftal op sleeptouw genomen.
    Ikzeg. Tr. U heeft een punt. Daar ben ik het mee eens. Maar leest u wel wat ik zeg. Ik zal het anders zeggen. Hij zegt tenminste dat het zijn schuld is . Dit heeft niets te maken of je het elftal op sleeptouw neemt of hoe dan ook .niemand in het elftal die elkaar op sleeptouw neemt. En niemand geeft zijn fouten toe. En hij wel. Dan ben je een prof. Bij slechte en goede. Momenten.
  • 15 Apr 2018 om 13:10
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:25
      Hopen op een godswonder. De Jupiler competitie is een catastrofe voor Twente. Oersaai waar geen hond interesse in heeft kut tijden kut teams alles kut. Denk maar niet dat je zo weer in de eredivisie speelt. Diegene die zeggen dat het beste is om onderaan te beginnen bint niet goed wies kan wel jaren duren man deze kutzooiiii
    Tja messi het is gewoon naar de kloten hoor. Die gekken bij Twente willen ook nog de jaarkaarten op het niveau van de ere divisie houden. Ik geloofde mijn oren niet toen ik het hoorde ze zijn compleet de weg kwijt hoor
  • 15 Apr 2018 om 12:25
    Hopen op een godswonder. De Jupiler competitie is een catastrofe voor Twente. Oersaai waar geen hond interesse in heeft kut tijden kut teams alles kut. Denk maar niet dat je zo weer in de eredivisie speelt. Diegene die zeggen dat het beste is om onderaan te beginnen bint niet goed wies kan wel jaren duren man deze kutzooiiii
  • 15 Apr 2018 om 12:14
    • Quote van 15 Apr 2018 om 12:07
      En wat heeft hij gebracht dit jaar, welke wedstrijd heeft hij voor ons gewonnen. Wanneer heeft hij elftal op sleeptouw genomen.
    Het is te makkelijk om hem nu zo weg te zetten.... kan mij bijvoorbeeld nog een bekerwedstrijd tegen Ajax herinneren! Echter wat hij gisteren liet zien is dat zijn egoïsme Twente de das om heeft gedaan. Als je in de tweede minuut van de blessuretijd zo n fout maakt dan ben je oliedom, ook al geeft hij zijn fout toe. Helaas is dit wel de story van dit seizoen, constant persoonlijke fouten. Een helaas falend collectief!
  • 15 Apr 2018 om 12:07
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:58
      Ikzeg. Tr. Om zijn fout toe te geven. Dan ben je een echte prof. Het hele fctwente maakt fouten aan de lopende band en deze heer durft het tenminste toe te geven. Dan ben je in mijn ogen een prof.
    En wat heeft hij gebracht dit jaar, welke wedstrijd heeft hij voor ons gewonnen. Wanneer heeft hij elftal op sleeptouw genomen.
  • 15 Apr 2018 om 11:58
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:51
      Echte prof, laat me niet lachen! Ego ego ego. Alleen met zich zelf bezig niet met het collectief. Totaal heen speler die het echte verschil brengt, ja individueel, maar collectief. NEE! En zo hebben we er te veel. Veel te veel.
    Ikzeg. Tr. Om zijn fout toe te geven. Dan ben je een echte prof. Het hele fctwente maakt fouten aan de lopende band en deze heer durft het tenminste toe te geven. Dan ben je in mijn ogen een prof.
  • 15 Apr 2018 om 11:52
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:22
      Word en blijf een team zoal de eerste 35 min dan is er een kans!
    Deze groep zal nooit een team worden, en al helemaal niet met nog maar 3 wedstrijden te gaan. Het kan die binken niks (meer) verrotten. Hooiveld als breekijzer in de spits....op hoop van zegen....dat zegt eigenlijk alles al....toch?



    Ik kan het niet beter verwoorden.
  • 15 Apr 2018 om 11:51
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:35
      Ikzeg. Hij is een echte prof om deze fout toe te geven. Maar ga nu is als team aan de slag en haal die punten binnen 9 kunnen we halen
    Echte prof, laat me niet lachen! Ego ego ego. Alleen met zich zelf bezig niet met het collectief. Totaal heen speler die het echte verschil brengt, ja individueel, maar collectief. NEE! En zo hebben we er te veel. Veel te veel.
  • 15 Apr 2018 om 11:35
    Ikzeg. Hij is een echte prof om deze fout toe te geven. Maar ga nu is als team aan de slag en haal die punten binnen 9 kunnen we halen
  • 15 Apr 2018 om 11:25
    • Quote van 15 Apr 2018 om 11:22
      Word en blijf een team zoal de eerste 35 min dan is er een kans!
    Ikzeg yn dit is precies wat ik bedoel. Ik kan het niet beter zeggen. Of verwoorden.
  • 15 Apr 2018 om 11:22
    Word en blijf een team zoal de eerste 35 min dan is er een kans!