'FC Twente rekent op Boere en Assaidi in duel met PEC Zwolle'

( 14 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'FC Twente rekent op Boere en Assaidi in duel met PEC Zwolle'

FC Twente speelt dinsdagavond in eigen huis tegen PEC Zwolle. Voor de thuisploeg is het zo'n beetje de laatste kans op handhaving.

FC Twente-trainer Marino Pusic hoopt dinsdag een beroep te kunnen doen op Oussama Assaidi en Tom Boere, dat meldt RTV Oost. Assaidi kampte al lange tijd met knieklachten, maar startte wel tegen ADO Den Haag. De aanvaller maakte de wedstrijd niet vol.

Boere kwam niet in actie tegen ADO Den Haag en bekeek het duel vanaf de tribune in het Cars Jeans Stadion. De spits van FC Twente had liesklachten. Cristian Cuevas komt dinsdagavond niet in actie. De linksback is geschorst.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Apr 2018 om 15:58
    Live stream here
    Stream24.com.pl/b7879300
  • 17 Apr 2018 om 15:58
    Live stream here


  • 17 Apr 2018 om 15:58
    Live stream here


  • 17 Apr 2018 om 07:57
    • Quote van 16 Apr 2018 om 19:12
      Ja en omdat drommel zo slecht is wordt hij elke keer opgeroepen voor jong oranje. Deze jonge doelman doet het naar behoren maakt ook fouten waar wie niet?? Maar omdat een clown als derksen en van de gijp een ze er beperkte voetballer met een waardeloze mentaliteit dit roepen . Deze Drommel is EEN Doelman met veel Potentie om een Betrouwbare sluitpost Te Worden.
    +1
  • 16 Apr 2018 om 20:47
    • Quote van 16 Apr 2018 om 19:12
      Ja en omdat drommel zo slecht is wordt hij elke keer opgeroepen voor jong oranje. Deze jonge doelman doet het naar behoren maakt ook fouten waar wie niet?? Maar omdat een clown als derksen en van de gijp een ze er beperkte voetballer met een waardeloze mentaliteit dit roepen . Deze Drommel is EEN Doelman met veel Potentie om een Betrouwbare sluitpost Te Worden.
    Als Derksen roept dat negers wit zijn dan zijn er nog mensen die dat geloven
  • 16 Apr 2018 om 19:39
    • Quote van 16 Apr 2018 om 17:18
      Gewoon zelfde 11 als tegen Ado beginnen. Eerste 45 minuten waren goed en daar aan vast houden, Assaidi kan je wel wisselen voor boere als je op het laatst een extra spits erbij wil voorin
    goed wil ik niet per se zeggen. Ado was wel erg mak, twente had door moeten drukken en kan niet echt zeggen dat ze daar de kansen voor gehad hebben.
  • 16 Apr 2018 om 19:36
    • Quote van 16 Apr 2018 om 19:12
      Ja en omdat drommel zo slecht is wordt hij elke keer opgeroepen voor jong oranje. Deze jonge doelman doet het naar behoren maakt ook fouten waar wie niet?? Maar omdat een clown als derksen en van de gijp een ze er beperkte voetballer met een waardeloze mentaliteit dit roepen . Deze Drommel is EEN Doelman met veel Potentie om een Betrouwbare sluitpost Te Worden.
    dat drommel zoveel fouten maakt heeft ook met de verdediging te maken. Bij dat 2e doelpunt liet bijen zich erg makkelijk aftroeven.
  • 16 Apr 2018 om 19:12
    • Quote van 16 Apr 2018 om 16:25
      Zet die clown van een Drommel samen met vd Lely en Thesker op de tribune. Slechter dan dit trio kan het niet,had die trainer trouwens veel eerder moeten doen.
    Ja en omdat drommel zo slecht is wordt hij elke keer opgeroepen voor jong oranje. Deze jonge doelman doet het naar behoren maakt ook fouten waar wie niet?? Maar omdat een clown als derksen en van de gijp een ze er beperkte voetballer met een waardeloze mentaliteit dit roepen . Deze Drommel is EEN Doelman met veel Potentie om een Betrouwbare sluitpost Te Worden.
  • 16 Apr 2018 om 18:03
    • Quote van 16 Apr 2018 om 17:28
      Zelfde 11 kan niet want Cuevas is voor de zoveelste keer geschorst. Tevens ook Slagveer aan de kant laten. Pusic hoopt een beroep te doen op Boere morgen maar van mij mag-ie beginnen met El Ham
    Ben ook voorstander van El Hamdaoui, niet omdat hij dit seizoen al van waarde is geweest of omdat het toch niet slechter kan. Maar omdat hij in het verleden heeft laten zien een goede spits te zijn. Daarnaast verwacht ik dat hij zeer gemotiveerd is, kijk hoe snel hij terug is na zijn operatie en revalidatie. Daar heeft hij hard voor gewerkt. Dat alleen al is speeltijd waard plus dat ik toch wel iets van hem verwacht. Misschien dat hij en Jensen wat kunnen bewerkstelligen.
  • 16 Apr 2018 om 17:28
    • Quote van 16 Apr 2018 om 17:18
      Gewoon zelfde 11 als tegen Ado beginnen. Eerste 45 minuten waren goed en daar aan vast houden, Assaidi kan je wel wisselen voor boere als je op het laatst een extra spits erbij wil voorin
    Zelfde 11 kan niet want Cuevas is voor de zoveelste keer geschorst. Tevens ook Slagveer aan de kant laten. Pusic hoopt een beroep te doen op Boere morgen maar van mij mag-ie beginnen met El Ham
  • 16 Apr 2018 om 17:18
    Gewoon zelfde 11 als tegen Ado beginnen. Eerste 45 minuten waren goed en daar aan vast houden, Assaidi kan je wel wisselen voor boere als je op het laatst een extra spits erbij wil voorin
  • 16 Apr 2018 om 17:06
    • Quote van 16 Apr 2018 om 16:57
      Drommel maakt een sterkere indruk dan Brondeel, al vond ik de 2e goal van zaterdag wel erg slecht en voor die andere 2e is er niets beter!!! Toch knap met de 4e begroting van Nederland!
    Toch hebben we een andere doelman nodig. Hou wel van een zekere keeper. Pusic was duidelijk in zijn uitlating. Hij heeft niks te maken met pijntjes, kortom gewoon spelen en niet klagen.
  • 16 Apr 2018 om 16:57
    • Quote van 16 Apr 2018 om 16:25
      Zet die clown van een Drommel samen met vd Lely en Thesker op de tribune. Slechter dan dit trio kan het niet,had die trainer trouwens veel eerder moeten doen.
    Drommel maakt een sterkere indruk dan Brondeel, al vond ik de 2e goal van zaterdag wel erg slecht en voor die andere 2e is er niets beter!!! Toch knap met de 4e begroting van Nederland!
  • 16 Apr 2018 om 16:25
    Zet die clown van een Drommel samen met vd Lely en Thesker op de tribune. Slechter dan dit trio kan het niet,had die trainer trouwens veel eerder moeten doen.