Pusic rekent op publiek: ''Nog een keer erop klappen met alles wat we hebben''

14 reacties
Pusic rekent op publiek: ''Nog een keer erop klappen met alles wat we hebben''

FC Twente neemt het dinsdagavond in eigen huis op tegen PEC Zwolle. Trainer Marino Pusic beseft dat er voor zijn ploeg niets minder telt dan een zege.

"We spelen thuis, voor ons eigen publiek dat ons altijd gesteund heeft", zegt de oefenmeester op de officiële website van FC Twente. "Daar rekenen we morgen weer op, in de hoop daar extra energie uit te halen. Ons publiek is fantastisch."

Het duel met PEC Zwolle komt al snel na de uitwedstrijd tegen ADO Den Haag. "Onder deze omstandigheden wil je meer tijd hebben om je voor te bereiden", geeft Pusic aan. "Ondanks dat zullen we moeten knokken voor onze laatste kansen, nu kunnen wij zelf de eerste klap uitdelen. In aanloop daar naartoe blijven we benadrukken dat er nog zeker kansen zijn. Ik kan de jongens dan alleen maar vragen om er nog een keer op te klappen met alles wat we hebben."

Het is nog niet zeker of Tom Boere dinsdag in actie kan komen. "We hebben vandaag een aantal testen met hem gedaan, het is afwachten hoe hij daarop reageert", vertelt Pusic. "Assaidi heeft nog wat pijntjes na z’n wedstrijd op kunstgras, maar ik hoop dat hij er bij is morgen. Hij is gewoon belangrijk voor ons."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Apr 2018 om 11:49
    Ook ik geloof er niet meer in maar het is nog wel mogelijk uiteraard dus nog weer opladen en voor gaan... en als het niet lukt dan in ieder geval zorgen dat pec geen Europees krijgt en dat nac nog net in de nacompetitie komt tov roda (zal ze leren naar ons afscheidsfeestje te willen komen zo benoemen zij het)
  • 17 Apr 2018 om 11:27
    Ik kies nog steeds voor het positieve. Vanavond wordt het winst.
  • 17 Apr 2018 om 09:56
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:54
      Op de man spelen? Held... jij praat echt alleen maar onzin. Sneu mannetje. Lekker mee doen aan al die onrust.
    Koekoek. Kom jij ook onder je steen vandaan om hard mee te huilen? Ik praat onzin? Lees mijn berichten maar terug en oordeel dan nog een keer. Als je mij op 1 onwaarheid hebt betrapt geef ik je 100% gelijk.
  • 17 Apr 2018 om 09:54
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:20
      Slap gelul, doet het trouwens wel goed bij een aantal Wegkijkende leden hier. Die accepteren alles. Henk, hoever ben je nou al met je collecte voor Van Halst en Velderman voor hun buitengewone prestaties waarover jij enkele maanden geleden nog repte?
    Op de man spelen? Held... jij praat echt alleen maar onzin. Sneu mannetje. Lekker mee doen aan al die onrust.
  • 17 Apr 2018 om 09:20
    Slap gelul, doet het trouwens wel goed bij een aantal Wegkijkende leden hier. Die accepteren alles. Henk, hoever ben je nou al met je collecte voor Van Halst en Velderman voor hun buitengewone prestaties waarover jij enkele maanden geleden nog repte?
  • 17 Apr 2018 om 08:09
    • Quote van 17 Apr 2018 om 06:52
      Wordt zo moe van dit soort gejank zo langzamerhand week in week uit houden ze het zelfde deuntje voor de wedstrijd. Het gevolg is dat ze er 9 van de 10 keer zelf een potje van maken. Tja en a hieraf maar slap lullen het kan en moet beter en dat kunnen we ook als team pffffff
    Inderdaad. En elk weekend weer. Volgens mij denken ze dat wij een stel waslappen zijn die het wel slikken als zoete koek, keer op keer. Ik ben er klaar mee in ieder geval. Volgend jaar heerlijk nieuw team. Waar dat dan ook is. Laatste wedstrijden zal ik er ook weer zijn, maar ga tegenwoordig al van een verliespot uit.
  • 17 Apr 2018 om 07:57
    Gaan ze nog in gesprek met Fred Rutten? Of zijn ze al in gesprek met hem? Zal tied worden als het niet zo is.
  • 17 Apr 2018 om 07:56
    • Quote van 17 Apr 2018 om 07:22
      Trekt naar binnen en verre hoek. Net zoals vorig jaar. Bij ons niet goed genoeg. Wat een drama bij ons
    Was ook niet goed genoeg voor Twente van toen... denk daar maar eens over na...
  • 17 Apr 2018 om 07:22
    • Quote van 17 Apr 2018 om 05:34
      Zorg dat mokthar niet tot schieten komt die scoort werkelijk altijd mooi van afstand!
    Trekt naar binnen en verre hoek. Net zoals vorig jaar. Bij ons niet goed genoeg. Wat een drama bij ons
  • 17 Apr 2018 om 06:52
    Wordt zo moe van dit soort gejank zo langzamerhand week in week uit houden ze het zelfde deuntje voor de wedstrijd. Het gevolg is dat ze er 9 van de 10 keer zelf een potje van maken. Tja en a hieraf maar slap lullen het kan en moet beter en dat kunnen we ook als team pffffff
  • 17 Apr 2018 om 06:21
    Snappen ze wel dat de wedstrijd op het veld moet worden gewonnen? Tegen Feijenoord na de 1-1 na rust paar toeristen gezien ipv spelers die alles geven voor onze club. Tegen Den Haag geven ze het gewoon weg. Volgend jaar 1e divisie met een nieuwe ploeg met spelers die er WEL voor willen vechten. Ik verheug me er nu al op.
  • 17 Apr 2018 om 06:05
    We worden door deze hele TS en spelers als een stelletje gekken behandeld, wij moeten dit wij moeten dat. Hebben de heren nog steeds niet door dat ze gefaald hebben, werken dag in dag uit met een groep van verwende ego’s en waren niet instaat een geheel te smeden die voor elkaar door het vuur gaan. Zolang dit soort passanten ons niet serieus nemen twijfel ik aan hun verstandelijk vermogen om trainer te zijn. Opzouten met deze heren.
  • 17 Apr 2018 om 05:34
    Zorg dat mokthar niet tot schieten komt die scoort werkelijk altijd mooi van afstand!
  • 16 Apr 2018 om 23:39
    Ikzeg. Aan ons zal het weer niet liggen. Ik weet dat wij het hele seizoen achter ons fctwente hebben gestaan. En morgen avond weer. Bij deze zal het nu of nooit zijn.
zondag 29 april 2018
14:30
Volledige programma ›