Pusic lovend over actie van medewerkers: ''Ik kreeg kippenvel''

11 reacties
Pusic lovend over actie van medewerkers: ''Ik kreeg kippenvel''

De medewerkers van FC Twente hebben de spelersgroep- en technische staf een hart onder de riem gestoken. Tijdens de besloten training van maandag in aanloop naar de derby met PEC Zwolle van dinsdagavond was op het scorebord de tekst 'wij staan achter jullie, blijf knokken!' te lezen. Daaronder stond 'jullie collega's'.

Trainer Marino Pusic vond het fantastisch om te zien. "Ik kreeg kippenvel toen we op het veld stonden. Dat zegt ook iets over de beleving binnen de club. De steun die we naar elkaar toe geven. Dat vond ik echt prachtig om te zien", aldus Pusic in gesprek met FOX Sports.

Voor FC Twente is het duel met PEC Zwolle enorm belangrijk. In de midweekse speelronde kan degradatie naar de Jupiler League namelijk officieel worden. De achterstand op Sparta Rotterdam is momenteel vier punten met nog drie duels te gaan. Sparta speelt woensdag thuis tegen NAC Breda.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Apr 2018 om 22:56
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:22
      Houd toch een op deze voetballers op een voetstuk te plaatsen. Met pek en veren op een platte kar door de stad zodat onze jeugd nog eieren naar ze kunnen gooien want ze verdienen helemaal niks beter. Zij moeten verdomme nog ondersteund worden door werknemers van de club waarbij die banen op het spel staan. Schaam je kapot!!
    Ikzeg. De tegen partij. Bij deze heeft u geen hoop op een echte fctwente. Na vanavond heb ik nu nog meer hoop.zonder pec en veren. Zo als u aan geeft.
  • 17 Apr 2018 om 09:22
    • Quote van 16 Apr 2018 om 22:01
      Ikzeg. Kippenvel. Zet dit Door, dat alle support die waar ook zijn ,dit morgen avond mee mogen maken naar de overwinning op peczwolle en doorgaan tegen Arnhem en dan Door tegen nac. Dan hebben wij allemaal kippenvel.
    Houd toch een op deze voetballers op een voetstuk te plaatsen. Met pek en veren op een platte kar door de stad zodat onze jeugd nog eieren naar ze kunnen gooien want ze verdienen helemaal niks beter. Zij moeten verdomme nog ondersteund worden door werknemers van de club waarbij die banen op het spel staan. Schaam je kapot!!
  • 17 Apr 2018 om 08:02
    • Quote van 16 Apr 2018 om 22:57
      we kunnen alleen maar hopen en bidden. Tegen ado had het gemoeten en gekund, morgen heeft pec nog iets om voor te spelen en als ik die basis zie, dan zie ik het niet goedkomen. Nac is idd nog niet veilig, die moeten voor de overwinning spelen. ECHTER roda moet al half 7 en nac kwart voor negen pas. Verliest roda van psv, dan kan nac best verliezen. 4 punten met 2 wedstrijden. Maarja boeiend, zie het morgen al niet goedkomen, helaas. Verder moet twente(als sparta verliest en twente wint) een punt pakken tegen vitesse. Je wil niet afhankelijk zijn van heracles de laatste wedstrijd, dan ga je nat.
    Ik verwacht een overwinning voor Roda morgen en dan ben ik serieus. PSV is kampioen en zal echt niet voluit gaan. Roda gaat er op klappen. Dus NAC zal dan moeten winnen.
  • 17 Apr 2018 om 06:09
    Wat denkt deze trainer wel niet, waarom is er echt niemand binnen de club met zelf reflectie. Iedereen en ook iedereen die direct met het voetbal te maken heeft gefaald. Ook deze waardeloze trainer, die niet durft te winnen, denkt dat een gelijkspel drie punten is. Ik hoop niet dat ze deze halve zool volgend seizoen laten zitten.
  • 16 Apr 2018 om 23:54
    • Quote van 16 Apr 2018 om 22:50
      Voor iedereen die het gezamelijke optreden van Houdini en Hans Klok op 17 juni 2016 hebben gemist; een nieuw optreden is gepland op 6 mei 2018. Plaats: Grolsch Veste, Tijd: 14:30.Mark my words!
    Hahaha! We gaan het zien of er een herhaling komt.
  • 16 Apr 2018 om 23:46
    Fantastisch! Kippenvel! Geweldig! Had dit zogenaamde besef niet een maand of 2 eerder kunnen komen! Man man man.. stelletje jankerds bie elkaar!
  • 16 Apr 2018 om 22:57
    • Quote van 16 Apr 2018 om 22:12
      Succes mannen! Hopelijk 3 punten en dat nac zich veilig speelt tegen sparta... en dat er dan een wonder gebeurd die laatste thuiswedstrijd van sparta tegen Heracles. ..
      Of sparta 3 punten in laatste 3 duels en wij dus 7... of sparta laatste 3 duels 2 punten en wij 6 ptOf sparta 4 punten en wij 9... dat zijn de scenario's waar we op moeten hopen en voor moeten bidden laten we beginnen bij het begin en ons nog weer eens opladen en morgen 3 punten en zo sparta beetje zenuwachtig maken...
    we kunnen alleen maar hopen en bidden. Tegen ado had het gemoeten en gekund, morgen heeft pec nog iets om voor te spelen en als ik die basis zie, dan zie ik het niet goedkomen. Nac is idd nog niet veilig, die moeten voor de overwinning spelen. ECHTER roda moet al half 7 en nac kwart voor negen pas. Verliest roda van psv, dan kan nac best verliezen. 4 punten met 2 wedstrijden. Maarja boeiend, zie het morgen al niet goedkomen, helaas. Verder moet twente(als sparta verliest en twente wint) een punt pakken tegen vitesse. Je wil niet afhankelijk zijn van heracles de laatste wedstrijd, dan ga je nat.
  • 16 Apr 2018 om 22:50
    Voor iedereen die het gezamelijke optreden van Houdini en Hans Klok op 17 juni 2016 hebben gemist; een nieuw optreden is gepland op 6 mei 2018. Plaats: Grolsch Veste, Tijd: 14:30.Mark my words!
  • 16 Apr 2018 om 22:12
    Succes mannen! Hopelijk 3 punten en dat nac zich veilig speelt tegen sparta... en dat er dan een wonder gebeurd die laatste thuiswedstrijd van sparta tegen Heracles. ..
    Of sparta 3 punten in laatste 3 duels en wij dus 7... of sparta laatste 3 duels 2 punten en wij 6 ptOf sparta 4 punten en wij 9... dat zijn de scenario's waar we op moeten hopen en voor moeten bidden laten we beginnen bij het begin en ons nog weer eens opladen en morgen 3 punten en zo sparta beetje zenuwachtig maken...
  • 16 Apr 2018 om 22:08
    Ik hoop morgen ook op kippenvel op een positieve manier????.
  • 16 Apr 2018 om 22:01
    Ikzeg. Kippenvel. Zet dit Door, dat alle support die waar ook zijn ,dit morgen avond mee mogen maken naar de overwinning op peczwolle en doorgaan tegen Arnhem en dan Door tegen nac. Dan hebben wij allemaal kippenvel.
zondag 29 april 2018
14:30
Volledige programma ›