'Van Halst praat met investeerders': ''15 miljoen wilde hij, zonder enig plan''

( 51 reacties)
'Van Halst praat met investeerders': ''15 miljoen wilde hij, zonder enig plan''

Met nog drie duels voor de boeg en vier punten achterstand op nummer zeventien Sparta, moet FC Twente vrezen voor rechtstreekse degradatie. En dat is terecht, meent Voetbal Inside-prominent Johan Derksen.

"FC Twente heeft het zwakste team van de eredivisie", steekt Derksen van wal bij het voetbalpraatprogramma van RTL 7. "Het is wel een kunst dat Jan van Halst het voor elkaar heeft gekregen om een dergelijk team bij elkaar te krijgen. Er is maar één man die dertien spelers bij elkaar heeft gekocht en dat is J. Van Halst uit Enschede. Die nu voor een salaris van €380.000 per jaar reclameborden verkoopt."

In tegenstelling tot velen vindt De Snor een eventuele degradatie van FC Twente géén 'boontje kom op zijn loontje-verhaal'. "Helemaal niet. Toen Ted van Leeuwen technisch directeur (eigenlijk technisch manager, red.) was, heeft hij een fantastische deal gemaakt met Manchester City. Toen eindigden ze zevende", vervolgt Derksen.

Het relaas van Derksen maakt wat los aan tafel. "Snap jij dat nou?", reageert Valentijn Driessen richting Derksen. "Van de week zijn Van Halst en die geldschieters bij elkaar gekomen. Dan komt hij met een plan, of eigenlijk zonder plan. 15 miljoen euro wil hij ophalen. Daarmee gaan ze dan terugkomen in de eredivisie. Maar zonder enig plan", aldus Driessen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Apr 2018 om 18:25
    van Halst is een gevaarlijke narcist. Oprotten met die gast.
  • 17 Apr 2018 om 17:49
    • Quote van 17 Apr 2018 om 16:34
      Niet alles geloven TC.
    Je hebt gelijk ANS.
  • 17 Apr 2018 om 16:48
    • Quote van 17 Apr 2018 om 16:34
      Niet alles geloven TC.
    Whoehoe er is dus een plan... want van de 15 miljoen klopt
  • 17 Apr 2018 om 16:44
    • Quote van 17 Apr 2018 om 16:34
      Niet alles geloven TC.
    Okey, als jij het zegt dan geloof ik het ANS. ;)
  • 17 Apr 2018 om 16:34
    • Quote van 17 Apr 2018 om 16:17
      €15 mio zonder enig plan......

      Is van Halst wel helemaal lekker in zijn paas-ei?
    Niet alles geloven TC.
  • 17 Apr 2018 om 16:17
    €15 mio zonder enig plan......

    Is van Halst wel helemaal lekker in zijn paas-ei?
  • 17 Apr 2018 om 15:56
    • Quote van 17 Apr 2018 om 15:37
      Kijk zo hoort het FC Twente Village krijgt vorm, alleen daar al zou al minstens 10 miljoen naar toe moeten gaan. Het gedateerde Hengelose faciliteiten in ruilen voor Papendalse trainingsfaciliteiten. Jordania pompte 12 miljoen er tegen aan. Dan hebben ze ook nog een tribune erbij. De beste stap is afscheid nemen van Hengelo en bouw een nieuwe hypermodern trainingsaccomodatie in Enschede. De UT heeft mooie velden en ruimtes. Daarbij een innovatieve samenwerking aan gaan met de UT. Trainingsveld bij het stadion, kunstgras plannen, zwembad, tribune en je bent als club een eind op weg voor topsportklimaat ontwikkeling. Je zou haast denken dat Fred Rutten dit per omgaande geeist heeft. Eind mei nadert ;-)
    Volgens mij is overleven en een gezonde bedrijfsvoering op dit moment veel belangrijker dan investeren in een trainingsaccomodatie dat over een jaar of 3 of 4 klaar is......
  • 17 Apr 2018 om 15:37
    • Quote van 17 Apr 2018 om 15:13
      Tuurlijk wel. Noem alle projecten en problemen eens op. ......... hier wat GISWERK............ Naast Trainingsvelden, Jeugdacademie, 40+ nieuwe spelers etc zou je voor volgend jaar alleen al X aantal miljoen moeten besteden om spelers te kopen. voor het eerste. Zo voorkom je huren, zo raak je uit die vicieuze cirkel, en dat is enige manier om kapitaal op het veld te krijgen. De JL is een uitstekende springplank om jeugd te ontwikkelen en talent dat op het randje staat om prof te worden in te laten gedijen. Natuurlijk moet dit alles onder Rutten en zijn tronies, die kosten je sowieso een miljoen of twee per jaar. Nieuwe Astroturf velden 500.000 a 1.000.000. nieuw trainingsveld 300.000. Nieuw krachthonk 700.000 a 1.500.000. Renovatie of bouw van een complex X Miljoen. Ondertussen liquiditeit reserves hebben. X miljoen. dan nog zo snel mogelijk X aantal contracten afkopen van prut dat nu bij FCT rondloopt lamlullen Lely, Thesker en Bijen moeten sowieso opzouten. Lamme klagen takken heeft niemand wat aan.... .................. aan die 15 miljoen kom je best snel dus.
    Kijk zo hoort het FC Twente Village krijgt vorm, alleen daar al zou al minstens 10 miljoen naar toe moeten gaan. Het gedateerde Hengelose faciliteiten in ruilen voor Papendalse trainingsfaciliteiten. Jordania pompte 12 miljoen er tegen aan. Dan hebben ze ook nog een tribune erbij. De beste stap is afscheid nemen van Hengelo en bouw een nieuwe hypermodern trainingsaccomodatie in Enschede. De UT heeft mooie velden en ruimtes. Daarbij een innovatieve samenwerking aan gaan met de UT. Trainingsveld bij het stadion, kunstgras plannen, zwembad, tribune en je bent als club een eind op weg voor topsportklimaat ontwikkeling. Je zou haast denken dat Fred Rutten dit per omgaande geeist heeft. Eind mei nadert ;-)
  • 17 Apr 2018 om 15:37
    • Quote van 17 Apr 2018 om 15:01
      Je schijft als Meneer de Uil..... jij kunt op je calculator rammen en lopen wijsneuzen over getalletjes die jij uit je dikke duim zuigt. Als van Halst om 15 Miljoen vraagt dan heeft dit een reden. Ik kan me voorstellen dat onderdeel van een plan van 15 Miljoen volledige renovatie van sport en trainingsfaciliteiten is, jeugd-academie etc. 15 Miljoen zal het totaalplaatje over X aantal jaar zijn geen. Wat het ook is, hoe de vork ook in de steel zit, alleen al een discussie over woorden van Johan Derksen is beneden elk niveau.
    Dus jij denkt dat FcT het in deze fase kan permitteren om een investeringsbedrag te vragen, terwijl het om het overleven gaat?
  • 17 Apr 2018 om 15:35
    • Quote van 17 Apr 2018 om 13:41
      Kun jij verklaren waarvoor van Halst die 15 miljoen nodig heeft? .
    15 miljoen als eigen oprotpremie natuurlijk :P
  • 17 Apr 2018 om 15:13
    • Quote van 17 Apr 2018 om 13:41
      Kun jij verklaren waarvoor van Halst die 15 miljoen nodig heeft? .
    Tuurlijk wel. Noem alle projecten en problemen eens op. ......... hier wat GISWERK............ Naast Trainingsvelden, Jeugdacademie, 40+ nieuwe spelers etc zou je voor volgend jaar alleen al X aantal miljoen moeten besteden om spelers te kopen. voor het eerste. Zo voorkom je huren, zo raak je uit die vicieuze cirkel, en dat is enige manier om kapitaal op het veld te krijgen. De JL is een uitstekende springplank om jeugd te ontwikkelen en talent dat op het randje staat om prof te worden in te laten gedijen. Natuurlijk moet dit alles onder Rutten en zijn tronies, die kosten je sowieso een miljoen of twee per jaar. Nieuwe Astroturf velden 500.000 a 1.000.000. nieuw trainingsveld 300.000. Nieuw krachthonk 700.000 a 1.500.000. Renovatie of bouw van een complex X Miljoen. Ondertussen liquiditeit reserves hebben. X miljoen. dan nog zo snel mogelijk X aantal contracten afkopen van prut dat nu bij FCT rondloopt lamlullen Lely, Thesker en Bijen moeten sowieso opzouten. Lamme klagen takken heeft niemand wat aan.... .................. aan die 15 miljoen kom je best snel dus.
  • 17 Apr 2018 om 15:10
    • Quote van 17 Apr 2018 om 15:01
      Je schijft als Meneer de Uil..... jij kunt op je calculator rammen en lopen wijsneuzen over getalletjes die jij uit je dikke duim zuigt. Als van Halst om 15 Miljoen vraagt dan heeft dit een reden. Ik kan me voorstellen dat onderdeel van een plan van 15 Miljoen volledige renovatie van sport en trainingsfaciliteiten is, jeugd-academie etc. 15 Miljoen zal het totaalplaatje over X aantal jaar zijn geen. Wat het ook is, hoe de vork ook in de steel zit, alleen al een discussie over woorden van Johan Derksen is beneden elk niveau.
    +1
  • 17 Apr 2018 om 15:04
    • Quote van 17 Apr 2018 om 14:07
      Volgens mij kan JvH dat zelf niet eens..... Het lijkt me beter om EV's uitspraken te volgen.... Die zijn constructiever. JvH's luchtkastelen kennen we ondertussen......
    Lijkt mij ook !!
  • 17 Apr 2018 om 15:01
    • Quote van 17 Apr 2018 om 11:35
      Als dit artikel op waarheid berust, moet je concluderen dat het er niet goed uitziet voor FcT. Hoe kun je Jan van Halst op pad sturen naar de Garantgroep? Daarmee help je m.i. alles om zeep. Het is in dat geval een duidelijke bevestiging van mismanagement. Als er nieuwe investeerders bereid zijn om bij te springen, zullen ze zowel de RvC, als de Directie moeten vervangen, want dit is te gek voor woorden.Als je de eerdere rapporten volgt, lijkt 4,5 Mio voldoende om de verliezen bij degradatie af te dekken. Al eerder heb ik de schade ingeschat op 6 tot 8 Mio. Dan kom je dus bij verste verte niet in de buurt van de 15 Mio.Alleen als je 4,5 Mio aanloopverliezen rekent, 5 Mio voor een spelersfonds en 5,9 Mio voor de belastingclaim, kom je in de buurt.... Laten we niet hopen dat mijn rekensommetje niet klopt.....
    Je schijft als Meneer de Uil..... jij kunt op je calculator rammen en lopen wijsneuzen over getalletjes die jij uit je dikke duim zuigt. Als van Halst om 15 Miljoen vraagt dan heeft dit een reden. Ik kan me voorstellen dat onderdeel van een plan van 15 Miljoen volledige renovatie van sport en trainingsfaciliteiten is, jeugd-academie etc. 15 Miljoen zal het totaalplaatje over X aantal jaar zijn geen. Wat het ook is, hoe de vork ook in de steel zit, alleen al een discussie over woorden van Johan Derksen is beneden elk niveau.
  • 17 Apr 2018 om 14:40
    • Quote van 17 Apr 2018 om 13:55
      Ik niet maar weet wel dat er geen reden tot zeer grote paniek is zoals jij weer doet overkomen ik heb betrouwen wat er achter de schermen gebeurt door sponsors en mogelijke overname partijen . Noodsprongen van uitgerangeerde gladjanus denk ik .
    Ik wil je wel geloven, maar ik sluit mijn ogen er niet voor als er straks meer onverwachte ondraagbare financiele ellende naar buiten komt. Tot nu toe lijkt het als of het plaatje mooier is geschetst, dan de werkelijkheid doet vermoeden.
  • 17 Apr 2018 om 14:07
    • Quote van 17 Apr 2018 om 13:41
      Kun jij verklaren waarvoor van Halst die 15 miljoen nodig heeft? .
    Volgens mij kan JvH dat zelf niet eens..... Het lijkt me beter om EV's uitspraken te volgen.... Die zijn constructiever. JvH's luchtkastelen kennen we ondertussen......
  • 17 Apr 2018 om 13:55
    • Quote van 17 Apr 2018 om 13:41
      Kun jij verklaren waarvoor van Halst die 15 miljoen nodig heeft? .
    Ik niet maar weet wel dat er geen reden tot zeer grote paniek is zoals jij weer doet overkomen ik heb betrouwen wat er achter de schermen gebeurt door sponsors en mogelijke overname partijen . Noodsprongen van uitgerangeerde gladjanus denk ik .
  • 17 Apr 2018 om 13:41
    • Quote van 17 Apr 2018 om 13:37
      Vent flikker op elke topic wil jij weer die droom overname aanhalen , maar nu probeer je dat via een omweg te doen . Vent tyf op met je hele fucking ... gelul !!!!
    Kun jij verklaren waarvoor van Halst die 15 miljoen nodig heeft? .
  • 17 Apr 2018 om 13:37
    • Quote van 17 Apr 2018 om 13:26
      Naast vijf seconden voor twaalf op sportief vlak, nu ook op financieel vlak.
    Vent flikker op elke topic wil jij weer die droom overname aanhalen , maar nu probeer je dat via een omweg te doen . Vent tyf op met je hele fucking ... gelul !!!!
  • 17 Apr 2018 om 13:26
    • Quote van 17 Apr 2018 om 12:13
      De 15 Mio is niet onderbouwd en begrijp ik niet. Als ze echt 15 Mio nodig hebben, zitten ze echt in liquiditeitsproblemen, wat dat betekent hoef ik niet uit te leggen.
    Naast vijf seconden voor twaalf op sportief vlak, nu ook op financieel vlak.
  • 17 Apr 2018 om 12:15
    • Quote van 17 Apr 2018 om 12:13
      Jan moet alleen even zijn woord geven dat-ie daadwerkelijk vertrekt ;)
    Tsja.... moet er niet aan denken wat er gebeurt als FcT vanavond verliest.....
  • 17 Apr 2018 om 12:13
    • Quote van 17 Apr 2018 om 11:42
      Weet je nog dat ik het onlangs had over 15 miljoen nodig ONGEACHT degradatie?
    De 15 Mio is niet onderbouwd en begrijp ik niet. Als ze echt 15 Mio nodig hebben, zitten ze echt in liquiditeitsproblemen, wat dat betekent hoef ik niet uit te leggen.
  • 17 Apr 2018 om 12:13
    • Quote van 17 Apr 2018 om 12:06
      Gevoel dat Jan van Halst puur er nog zit voor de afrondende gesprekken met nationale en internationale inversteerders. Dat zal hoogstwaarschijnlijk zijn functie nog zijn. Zodra dat rond en getekend is, zal Jan van Halst ook wel vetrekken. Degradatie zal de club denk ik in buitenlandse (Franse) handen vallen. Bij handhaving komt de Wesselsgroep met meer geld en zeggenschap in actie.
    Jan moet alleen even zijn woord geven dat-ie daadwerkelijk vertrekt ;)
  • 17 Apr 2018 om 12:06
    Gevoel dat Jan van Halst puur er nog zit voor de afrondende gesprekken met nationale en internationale inversteerders. Dat zal hoogstwaarschijnlijk zijn functie nog zijn. Zodra dat rond en getekend is, zal Jan van Halst ook wel vetrekken. Degradatie zal de club denk ik in buitenlandse (Franse) handen vallen. Bij handhaving komt de Wesselsgroep met meer geld en zeggenschap in actie.
  • 17 Apr 2018 om 11:43
    Familie wessels?
  • 17 Apr 2018 om 11:42
    • Quote van 17 Apr 2018 om 11:35
      Als dit artikel op waarheid berust, moet je concluderen dat het er niet goed uitziet voor FcT. Hoe kun je Jan van Halst op pad sturen naar de Garantgroep? Daarmee help je m.i. alles om zeep. Het is in dat geval een duidelijke bevestiging van mismanagement. Als er nieuwe investeerders bereid zijn om bij te springen, zullen ze zowel de RvC, als de Directie moeten vervangen, want dit is te gek voor woorden.Als je de eerdere rapporten volgt, lijkt 4,5 Mio voldoende om de verliezen bij degradatie af te dekken. Al eerder heb ik de schade ingeschat op 6 tot 8 Mio. Dan kom je dus bij verste verte niet in de buurt van de 15 Mio.Alleen als je 4,5 Mio aanloopverliezen rekent, 5 Mio voor een spelersfonds en 5,9 Mio voor de belastingclaim, kom je in de buurt.... Laten we niet hopen dat mijn rekensommetje niet klopt.....
    Weet je nog dat ik het onlangs had over 15 miljoen nodig ONGEACHT degradatie?
  • 17 Apr 2018 om 11:41
    • Quote van 17 Apr 2018 om 11:35
      Als dit artikel op waarheid berust, moet je concluderen dat het er niet goed uitziet voor FcT. Hoe kun je Jan van Halst op pad sturen naar de Garantgroep? Daarmee help je m.i. alles om zeep. Het is in dat geval een duidelijke bevestiging van mismanagement. Als er nieuwe investeerders bereid zijn om bij te springen, zullen ze zowel de RvC, als de Directie moeten vervangen, want dit is te gek voor woorden.Als je de eerdere rapporten volgt, lijkt 4,5 Mio voldoende om de verliezen bij degradatie af te dekken. Al eerder heb ik de schade ingeschat op 6 tot 8 Mio. Dan kom je dus bij verste verte niet in de buurt van de 15 Mio.Alleen als je 4,5 Mio aanloopverliezen rekent, 5 Mio voor een spelersfonds en 5,9 Mio voor de belastingclaim, kom je in de buurt.... Laten we niet hopen dat mijn rekensommetje niet klopt.....
    Ze hebben dit niet bij de garantgroep gevraagd... maar bij 1
  • 17 Apr 2018 om 11:39
    He ans hier had ik het onlangs over... bron klopte dus wel he... lijkt me dan
  • 17 Apr 2018 om 11:35
    Als dit artikel op waarheid berust, moet je concluderen dat het er niet goed uitziet voor FcT. Hoe kun je Jan van Halst op pad sturen naar de Garantgroep? Daarmee help je m.i. alles om zeep. Het is in dat geval een duidelijke bevestiging van mismanagement. Als er nieuwe investeerders bereid zijn om bij te springen, zullen ze zowel de RvC, als de Directie moeten vervangen, want dit is te gek voor woorden.Als je de eerdere rapporten volgt, lijkt 4,5 Mio voldoende om de verliezen bij degradatie af te dekken. Al eerder heb ik de schade ingeschat op 6 tot 8 Mio. Dan kom je dus bij verste verte niet in de buurt van de 15 Mio.Alleen als je 4,5 Mio aanloopverliezen rekent, 5 Mio voor een spelersfonds en 5,9 Mio voor de belastingclaim, kom je in de buurt.... Laten we niet hopen dat mijn rekensommetje niet klopt.....
  • 17 Apr 2018 om 11:31
    Wat is dan het echte verhaal??
  • 17 Apr 2018 om 11:23
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:04
      Artikel is een fabeltje trouwens.
    Juist
  • 17 Apr 2018 om 09:33
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:24
      Yep en velen onterecht gegeven. En bizar ook hoeveel jaar ( 6 jaar) gaat nergens meer over. Ze moeten die kale er 1 geven levenslang
    Ja graag die kale minstens voor 20 jaar .
  • 17 Apr 2018 om 09:31
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:24
      Yep en velen onterecht gegeven. En bizar ook hoeveel jaar ( 6 jaar) gaat nergens meer over. Ze moeten die kale er 1 geven levenslang
    4 augustus zitten er een stuk of 30 op.
  • 17 Apr 2018 om 09:24
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:11
      Lang genoeg gehad hahaha maar dat zou toch mooi wezen hè dat al die stadion verboden ook weg waren .
    Yep en velen onterecht gegeven. En bizar ook hoeveel jaar ( 6 jaar) gaat nergens meer over. Ze moeten die kale er 1 geven levenslang
  • 17 Apr 2018 om 09:16
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:11
      Weet iemand exact, waar voor van Halst, Velderman en RVC die 15 miljoen nodig heeft? Te korten van dit seizoen? Garantie betaling van salarissen van de huidige spelers en personeel? Waar moeten we aan denken.
    Voor bonussen voor directie en evt handhaving in de eredivisie. ; - )
  • 17 Apr 2018 om 09:11
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:04
      Nou dan kijk jij pro ....... uit oefenen op een andere club . Toch nog een geluk bij ongeluk .
    Weet iemand exact, waar voor van Halst, Velderman en RVC die 15 miljoen nodig heeft? Te korten van dit seizoen? Garantie betaling van salarissen van de huidige spelers en personeel? Waar moeten we aan denken.
  • 17 Apr 2018 om 09:11
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:10
      Je zult er maar 1 hebben.
    Lang genoeg gehad hahaha maar dat zou toch mooi wezen hè dat al die stadion verboden ook weg waren .
  • 17 Apr 2018 om 09:10
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:04
      Dat is wel het mist belangrijke onderwerp waar je over kunt beginnen, maar goed zo kennen we je ook.
    Je zult er maar 1 hebben.
  • 17 Apr 2018 om 09:06
    • Quote van 17 Apr 2018 om 09:04
      Artikel is een fabeltje trouwens.
    Nou vertel jij dan eens hoe het zit ?? Ben benieuwd ?
  • 17 Apr 2018 om 09:05
    • Quote van 17 Apr 2018 om 08:51
      Als dit het verhaal is wat ik afgelopen weekend hoorde, 11 miljoen bij elkaar bedelen bij huidige sponsoren ( het bedrag komt niet overeen maar het verhaal wel ), dan is het een kansloze missie. Behoorlijk wat sponsoren voelen zich hierdoor niet serieus genomen. Sterker nog, dit is bij velen in het verkeerde keelgat geschoten.
    Dat geeft toch aan dat hij heel snel op moet rotten !!!
  • 17 Apr 2018 om 09:04
    Artikel is een fabeltje trouwens.
  • 17 Apr 2018 om 09:04
    • Quote van 17 Apr 2018 om 08:50
      Helemaal op nieuw beginnen betekent ook alle stadion verboden opheffen. Gek he als je door draait wat die kale allemaal aanricht.
    Dat is wel het mist belangrijke onderwerp waar je over kunt beginnen, maar goed zo kennen we je ook.
  • 17 Apr 2018 om 09:04
    • Quote van 17 Apr 2018 om 08:41
      15 miljoen vragen, terwijl je nog een schuldenlast heb van om en nabij de 60 miljoen euro (kortlopend en langlopend) Hoe gekker kan het nog. iedereen accepteert de degradatie veel te makkelijk, met een berusting gedrag. Financiele ellende staat ons te wachten. De club is financieel dood en begraven.
    Nou dan kijk jij pro ....... uit oefenen op een andere club . Toch nog een geluk bij ongeluk .
  • 17 Apr 2018 om 09:02
    • Quote van 17 Apr 2018 om 08:50
      Helemaal op nieuw beginnen betekent ook alle stadion verboden opheffen. Gek he als je door draait wat die kale allemaal aanricht.
    Haha das tenminste een goede kant aan de zaak .
  • 17 Apr 2018 om 08:54
    • Quote van 17 Apr 2018 om 08:48
      Krijg het gevoel dat die beste man compleet onder geschoven is aan Jantje de graaier.
    Ik weet het niet. Derksen is natuurlijk ook maar de spreekbuis van Munsterman. RvC zou dan al lang moeten ingrijpen. En Velderman is nou ook niet een lichtgewicht die het maar over zich heen laat komen. Ik krijg vaak het idee dan Van Halst ook maar wordt gebruikt als het afvalputje voor alles wat fout gaat, zodat de schade voor anderen (RvC, Velderman) beperkt blijft. Liefst zie ik deze zomer (weer) compleet schoon schip, al zal dat vast niet realistisch zijn.
  • 17 Apr 2018 om 08:51
    Als dit het verhaal is wat ik afgelopen weekend hoorde, 11 miljoen bij elkaar bedelen bij huidige sponsoren ( het bedrag komt niet overeen maar het verhaal wel ), dan is het een kansloze missie. Behoorlijk wat sponsoren voelen zich hierdoor niet serieus genomen. Sterker nog, dit is bij velen in het verkeerde keelgat geschoten.
  • 17 Apr 2018 om 08:50
    Helemaal op nieuw beginnen betekent ook alle stadion verboden opheffen. Gek he als je door draait wat die kale allemaal aanricht.
  • 17 Apr 2018 om 08:48
    • Quote van 17 Apr 2018 om 08:45
      Waar is Velderman in dit verhaal? Lijkt me nou geen taak voor de commercieel directeur.
    Krijg het gevoel dat die beste man compleet onder geschoven is aan Jantje de graaier.
  • 17 Apr 2018 om 08:45
    Waar is Velderman in dit verhaal? Lijkt me nou geen taak voor de commercieel directeur.
  • 17 Apr 2018 om 08:41
    15 miljoen vragen, terwijl je nog een schuldenlast heb van om en nabij de 60 miljoen euro (kortlopend en langlopend) Hoe gekker kan het nog. iedereen accepteert de degradatie veel te makkelijk, met een berusting gedrag. Financiele ellende staat ons te wachten. De club is financieel dood en begraven.
  • 17 Apr 2018 om 08:37
    Schop die van Halst er uit nu voordat hij nog meer kapot maakt rot kneus . Pak je biezen je bent uit gekotst door alles en iedereen !!! Wat een drama ben jij JvH oprotten !!!