FC Twente volgend seizoen in de Jupiler League tegen Roda JC

( 29 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente volgend seizoen in de Jupiler League tegen Roda JC

Roda JC is zondag gedegradeerd uit de Eredivisie. De ploeg uit Kerkrade verloor zondag met 1-2 van Almere City. Door het 0-0 gelijkspel in de eerste wedstrijd is Roda JC gedegradeerd.

Halverwege de eerste helft kwam Almere City op voorsprong. Silvester van der Water profiteerde van een grote blunder van Hidde Jurjus, doelman van Roda JC. In de tweede helft kwam Roda JC op gelijke hoogte. Dani Schahin kopte binnen vanuit een hoekschop. Vlak voor tijd maakte Faris Hammouti de beslissende treffer.

Almere City speelt in de finale van de play-offs tegen De Graafschap. Komende zondag wordt bekend welke club komend seizoen in de Eredivisie speelt.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2018 om 17:09
    • Quote van 14 May 2018 om 09:26
      Klopt zekerheid heb je nooit dat zeg ik ook niet.. wordt lastig... ik zeg alleen dat je het op 2 manieren zou kunnen realiseren
    Het is zeker wel fijn om nog een kans achter de hand te hebben voor het geval het onverhoopt niet mocht lukken om kampioen te worden inderdaad
  • 14 May 2018 om 09:26
    • Quote van 14 May 2018 om 08:16
      Als je ziet hoe die nacompetitie nu loopt is dat ook echt geen zekerheidje mocht je geen kampioen worden.
    Klopt zekerheid heb je nooit dat zeg ik ook niet.. wordt lastig... ik zeg alleen dat je het op 2 manieren zou kunnen realiseren
  • 14 May 2018 om 09:00
    Blijf er nog steeds bij dat de FCT genaaid is door de KNVB door het arbritrage teio opdracht te geven wedstrijden van de concurrenten in voordeel te fluiten en de FCT waar kan benadelen . Dat is nu wel duidelijk wanneer je ziet hoe Roda nu zonder hulp gewoon een degradatie kandidaat is konden van de grote ploegen winnen in de competitie en zie ze nu dat noem ik een vreemde gang van zaken hoor . Zeker er nu bij de KNVB mensen aan roer zitten die de FCT waar kan pijn willen doen . Wat vorig jaar niet is gelukt ik zeg match fixing
  • 14 May 2018 om 08:16
    • Quote van 13 May 2018 om 22:28
      Yup... laat de graafschap maar promoveren dan zullen ze wel lol hebben en denken gerechtigheid (in hun wereldje) en ik gun ze niets maar dan zijn we van Die uitwedstrijd tegen hun af want reken er maar op dat die tegen ons thuis ineens nog weer 3 stapjes harder kunnen lopen...

      NEC roda cambuur wordt indd al pittig genoeg en met een beetje pech komt Sparta er ook nog bij... maar goed wordt ook spannend allemaal en bij de 1e 10 moet ook lukken toch? :p (nacompetitie )
    Als je ziet hoe die nacompetitie nu loopt is dat ook echt geen zekerheidje mocht je geen kampioen worden.
  • 14 May 2018 om 08:15
    We gaan naar Roda toe.
  • 14 May 2018 om 07:43
    Roda er bij is niet erg nog steeds bij ver de grootste begroting en nog steeds de grote favoriet vind het persoonlijk ook niet erg toch nog keer uit naar een fatsoenlijk stadion In plaats van die trainings veltjes en halfe amateur tribunes ( FC Emmen heeft wel een mooi stadion maar ja doe promoveren mischien nog. )
  • 14 May 2018 om 07:05
    Topnieuws over Fred. We gaan weer bouwen aan de toekomst.
  • 14 May 2018 om 06:58
    • Quote van 13 May 2018 om 23:59
      Is die co Adriaanse niet iets als td? Of is dat ook weer iemand met haantjes gedrag.
    Ik moest ineens aan Marco boogers van Dordrecht denken die verricht daar al jaren uitstekend werk met beperkt budget
  • 13 May 2018 om 23:59
    Is die co Adriaanse niet iets als td? Of is dat ook weer iemand met haantjes gedrag.
  • 13 May 2018 om 23:38
    • Quote van 13 May 2018 om 22:40
      Welkom terug "ik" we waren je een tijdje kwijt
    Ikzeg. De belofte. Klopt. Gelukkig ben ik weer online. Bedankt voor jullie waardering.
  • 13 May 2018 om 22:54
    • Quote van 13 May 2018 om 22:39
      Ik denk dat er nu wel meer seizoenskaarten voor ons Twente verlengd gaat worden. Alle steun is nodig!!! KOM OP VERLENG JE KAART.
    Inmiddels al 8200. En 2000 nieuwe aanvragen.
  • 13 May 2018 om 22:46
    • Quote van 13 May 2018 om 22:41
      Geloof en van overtuigd dat eerste divisie echt niet zo maar even te doen is. Zeker nu je totaal nog geen ploeg hebt...
    Des te meer seizoenskaarten verlengd moeten worden en iedereen zorgt voor een volle veste!!!
  • 13 May 2018 om 22:41
    Geloof en van overtuigd dat eerste divisie echt niet zo maar even te doen is. Zeker nu je totaal nog geen ploeg hebt...
  • 13 May 2018 om 22:40
    • Quote van 13 May 2018 om 22:27
      Ikzeg. Twf dat heeft u heel goed gezien. En ik ben wel benieuwd wie er spelen bij ons fctwente.
    Welkom terug "ik" we waren je een tijdje kwijt
  • 13 May 2018 om 22:39
    Ik denk dat er nu wel meer seizoenskaarten voor ons Twente verlengd gaat worden. Alle steun is nodig!!! KOM OP VERLENG JE KAART.
  • 13 May 2018 om 22:29
    • Quote van 13 May 2018 om 22:25
      Ja Roda zal uit dezelfde viijver gaan vissen , ze moeten echt in actie komen , maarvrees dat Roda sneller gaat schakelen . Maar vind nog steeds dat we met ons budget en achterban verplicht zijn om terug te keren op het hoogste niveau . Maar er moet wel doorgepakt worden .
    Ikzeg. Jadie. En dit moet zeker snel gebeuren. Wie gaat er komen en wie gaat er allemaal weg. Er moet wel snel een goed team gemaakt worden.
  • 13 May 2018 om 22:29
    Hoop Almere!
  • 13 May 2018 om 22:28
    Auf wiedersehen.
  • 13 May 2018 om 22:28
    • Quote van 13 May 2018 om 22:21
      Dat zal nog heel zwaar worden ,om terug te keren naar de eredivisie!
    Yup... laat de graafschap maar promoveren dan zullen ze wel lol hebben en denken gerechtigheid (in hun wereldje) en ik gun ze niets maar dan zijn we van Die uitwedstrijd tegen hun af want reken er maar op dat die tegen ons thuis ineens nog weer 3 stapjes harder kunnen lopen...

    NEC roda cambuur wordt indd al pittig genoeg en met een beetje pech komt Sparta er ook nog bij... maar goed wordt ook spannend allemaal en bij de 1e 10 moet ook lukken toch? :p (nacompetitie )
  • 13 May 2018 om 22:27
    • Quote van 13 May 2018 om 22:25
      Ja Roda zal uit dezelfde viijver gaan vissen , ze moeten echt in actie komen , maarvrees dat Roda sneller gaat schakelen . Maar vind nog steeds dat we met ons budget en achterban verplicht zijn om terug te keren op het hoogste niveau . Maar er moet wel doorgepakt worden .
    Inderdaad wij zijn favoriet. Maar Roda is wel een extra concurrent.
  • 13 May 2018 om 22:27
    • Quote van 13 May 2018 om 22:21
      Dat zal nog heel zwaar worden ,om terug te keren naar de eredivisie!
    Ikzeg. Twf dat heeft u heel goed gezien. En ik ben wel benieuwd wie er spelen bij ons fctwente.
  • 13 May 2018 om 22:25
    Ja Roda zal uit dezelfde viijver gaan vissen , ze moeten echt in actie komen , maarvrees dat Roda sneller gaat schakelen . Maar vind nog steeds dat we met ons budget en achterban verplicht zijn om terug te keren op het hoogste niveau . Maar er moet wel doorgepakt worden .
  • 13 May 2018 om 22:25
    *eerste divisie
  • 13 May 2018 om 22:21
    Dat zal nog heel zwaar worden ,om terug te keren naar de eredivisie!
  • 13 May 2018 om 22:13
    Overtoom ?
  • 13 May 2018 om 22:02
    Karma
  • 13 May 2018 om 22:01
    • Quote van 13 May 2018 om 22:00
      Twente wordt wakker en haal sylvester van de water op!!
    Precies! dat dacht ik nou ook.
  • 13 May 2018 om 22:01
    • Quote van 13 May 2018 om 22:00
      Twente wordt wakker en haal sylvester van de water op!!
    Die gaat eredivisie, is het niet met Almere dan wel met een andere club
  • 13 May 2018 om 22:00
    Twente wordt wakker en haal sylvester van de water op!!