Twijfels over toetreding Rutten: ''Ik heb altijd een hekel aan dubbelfuncties''

( 9 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Twijfels over toetreding Rutten: ''Ik heb altijd een hekel aan dubbelfuncties''

Velen zijn blij vanwege de toetreding van Fred Rutten tot de raad van commissarissen als adviseur op voetbaltechnisch vlak, maar niet iedereen is tevreden omdat Rutten ook gewoon trainer van Maccabi Haifa blijft. SC Glanerbrug-trainer Hilbert van Gils en journalist Gijs Eijsink spraken erover bij Binnenkant Paal op RTV Oost.

"Ik heb altijd een hekel aan dubbelfuncties. Dat Fred Rutten iets doet bij FC Twente, dat is natuurlijk altijd goed. Maar ik heb altijd liever dat mensen zich 100% op een project storten, en niet twee dingen tegelijk doen. Ik twijfel dan altijd of het wel de benodigde invloed heeft", vertelt Van Gils. Eijsink is ook niet helemaal te spreken over de constructie.

"Hij zal zeker gebeld worden, en ook een enkele keer langskomen, maar het wordt natuurlijk lastig, er zit een flinke afstand tussen. Uiteraard zal hij zijn stinkende best doen om de juiste adviezen te geven, maar we moeten afwachten of het werkt. Er wordt verwezen naar Hiddink, die ook op stand adviezen gaf. Laten we hem het voordeel van de twijfel geven", aldus Eijsink.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2018 om 08:02
    Man man man. Wat een dom gezeik toch weer. We weten het allemaal weer zoveel beter en moeten er weer hun eigen plasje erover doen ????. Als Twente en Rutten dit gewoon zo willen nu, laat t dan gebeuren en dan zien we t wel. Wat een gelul steeds de afgelopen week.
  • 16 May 2018 om 07:14
    Hopenlijk verliest hij er 6 achter elkaar, trappen ze hem vot probleem opgelost.
  • 16 May 2018 om 06:03
    • Quote van 15 May 2018 om 23:52
      Gezever. Wat een afstand.... we hebben tegenwoordig vliegtuigen vriend. Fred is een analyticus en manager. Die kent het begrip efficiëntie. En als je die 5-7 uur vliegen combineert met je analyse. En die tijd daarvoor gebruikt. Welke tijd heb je dan feitelijk verloren?
    Belangrijker dan vliegtuigen. We hebben tegenwoordig mail, WhatsApp, telefoon, Skype en Rutten zal ook wel een Fox Sport abonnement hebben.
  • 15 May 2018 om 23:52
    Gezever. Wat een afstand.... we hebben tegenwoordig vliegtuigen vriend. Fred is een analyticus en manager. Die kent het begrip efficiëntie. En als je die 5-7 uur vliegen combineert met je analyse. En die tijd daarvoor gebruikt. Welke tijd heb je dan feitelijk verloren?
  • 15 May 2018 om 22:51
    Echt niet te geloven, gezeik begint nu al. Moeten blij zijn dat hij komt helpen Twente weer op het juiste niveau brengen.
  • 15 May 2018 om 22:33
    Pfff, straks gaan ze Piet in de supermarkt ook nog om een mening vragen.....
  • 15 May 2018 om 21:43
    "Ik heb altijd een hekel aan dubbelfuncties.
    Leg eens uit waarom heb je een hekel aan dubbelfuncties?

    Dat Fred Rutten iets
    doet bij FC Twente, dat is natuurlijk altijd goed. Maar ik heb altijd
    liever dat mensen zich 100% op een project storten, en niet twee dingen
    tegelijk doen.
    Je vind het goed dat Rutten iets doet bij Twente maar gaat er niet van uit dat hij dat iets voor 100 procent doet. Dit is een aanname.
    Ik twijfel dan altijd of het wel de benodigde invloed
    heeft", vertelt Van Gils. Eijsink is ook niet helemaal te spreken over
    de constructie.Opnieuw geen feiten maar aannames.


    "Hij zal zeker gebeld worden, en ook een enkele keer langskomen, maar
    het wordt natuurlijk lastig, er zit een flinke afstand tussen.
    Wat wordt lastig?

    Uiteraard zal hij zijn stinkende best doen om de juiste adviezen te
    geven, maar we moeten afwachten of het werkt.Ja, logisch dat is bij iedere nieuwe trainer dan wel TD zo, zal het werken ? De tijd zal het leren.
    Er wordt verwezen naar
    Hiddink, die ook op stand adviezen gaf. Laten we hem het voordeel van de
    twijfel geven", aldus Eijsink.Ja laten we dat doen, voordeel van de twijfel.Zeldzaam dom stuk.

  • 15 May 2018 om 21:41
    Ik heb mijn twijfels over de integriteit binnen Sc Glanerbrug. Maar ze gaan daar wel 100% voor het project. Project 2.0 zeg maar.
  • 15 May 2018 om 21:03
    Ik heb ook mijn twijfels hoor over de Skype samenwerking.