''Had je dit vorig jaar aan FC Twente gevraagd, hadden ze volmondig 'ja' gezegd''

13 reacties
''Had je dit vorig jaar aan FC Twente gevraagd, hadden ze volmondig 'ja' gezegd''

Fortuna Sittard is komend seizoen een nieuweling in de Eredivisie. Voorzitter Isitan Gün denkt dat de Limburgers klaar zijn voor de stap hogerop, en haalt daarbij FC Twente aan als voorbeeld.

"Of we klaar zijn voor de stap hogerop? We moeten wel. Had je dit vorig jaar aan FC Twente gevraagd, hadden ze volmondig 'ja' gezegd", vertelt Gün tegenover De Limburger. "En zie nu. Je weet het pas na 34 wedstrijden."

Fortuna's doel is duidelijk en voor de hand liggend. "Handhaven. Dat is een grote uitdaging. Ik ben blij dat we al gepromoveerd zijn, want de eerste divisie wordt komend seizoen sterker dan ooit. Het uiteindelijke doel is een stabiele eredivisionist zijn. Dat zal een paar jaar kosten om dat te bereiken", aldus Gün.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 May 2018 om 10:52
    • Quote van 17 May 2018 om 10:20
      Nee nee,niet aan beginnen,alleen omdat hij in Engeland gewerkt heeft?heeft het bij Nec slecht gedaan!
    Kijk halverwege seizoen instappen pakt niet altijd goed uit. Dat is bij meerdere club gebleken. Hij schijnt ook een opbouw trainer te zijn. Maar kan hij in ervaring en netwerk Met Liverpool niet iets voor FCT betekenen. Rutten en Lijnders samen op het veld zie ik wel zitten. Maar Lijnders en Pusic liever niet. Maar een andere rol? Netwerk en voetbal kennis heeft hij wel. Veleb riepen ook zijn naam hier op het Forum.
  • 17 May 2018 om 10:48
    • Quote van 17 May 2018 om 10:20
      Ongelooflijk dat die man in dit avontuur is gestapt. Was de rechterhand van Jürgen klopp
    Hij had als rechterhand van Klopp bij de finale kunnen zitten. Nu alleen nog op de tribune in Kiev hoogstwaarschijnlijk.
  • 17 May 2018 om 10:20
    • Quote van 17 May 2018 om 09:41
      Offtopic: Pepijn Lijnders weg bij NEC. Is Lijnders niet iets voor onze FCT. Jeugdopleiding opzetten?
    Nee nee,niet aan beginnen,alleen omdat hij in Engeland gewerkt heeft?heeft het bij Nec slecht gedaan!
  • 17 May 2018 om 10:20
    • Quote van 17 May 2018 om 09:41
      Offtopic: Pepijn Lijnders weg bij NEC. Is Lijnders niet iets voor onze FCT. Jeugdopleiding opzetten?
    Ongelooflijk dat die man in dit avontuur is gestapt. Was de rechterhand van Jürgen klopp
  • 17 May 2018 om 09:41
    Offtopic: Pepijn Lijnders weg bij NEC. Is Lijnders niet iets voor onze FCT. Jeugdopleiding opzetten?
  • 17 May 2018 om 08:42
    • Quote van 17 May 2018 om 08:27
      Ik mag hopen dat Emmen niet promoveert. Dan snel Bijl ophalen, leuk en aardig die buitenlandse spelers, maar in de JL zitten ook wel wat leuke spelers.
    Die heeft toch pas zijn contract verlengd?
  • 17 May 2018 om 08:41
    • Quote van 17 May 2018 om 07:32
      Schrijf eerste degradant maar op , niets te zoeken in eredivisie
    Groningen onervaren bewezen trainer. PEC Zwolle nieuw eftal. Beide een groot risico.
  • 17 May 2018 om 08:27
    • Quote van 17 May 2018 om 08:12
      almere of graafschap en mss zelfs ook nog emmen. Die hebben bewezen nog slechter te zijn.
    Ik mag hopen dat Emmen niet promoveert. Dan snel Bijl ophalen, leuk en aardig die buitenlandse spelers, maar in de JL zitten ook wel wat leuke spelers.
  • 17 May 2018 om 08:17
    • Quote van 17 May 2018 om 07:47
      Almere en de graafschap beter ja?
    Er gaan er drie volgend jaar
  • 17 May 2018 om 08:12
    • Quote van 17 May 2018 om 07:32
      Schrijf eerste degradant maar op , niets te zoeken in eredivisie
    almere of graafschap en mss zelfs ook nog emmen. Die hebben bewezen nog slechter te zijn.
  • 17 May 2018 om 07:47
    • Quote van 17 May 2018 om 07:32
      Schrijf eerste degradant maar op , niets te zoeken in eredivisie
    Almere en de graafschap beter ja?
  • 17 May 2018 om 07:34