Update: Brama traint weer apart bij FC Twente, ook Boere nog niet fit

( 13 reacties)
Update: Brama traint weer apart bij FC Twente, ook Boere nog niet fit

Wout Brama staat na een korte afwezigheid wegens blessureleed weer op het trainingsveld bij FC Twente. De Enschedeërs verblijven momenteel in De Lutte, waar ze een trainingskamp hebben belegd.

Daarnaast nam trainer Marino Pusic ook een vervanger mee voor de naar Heracles vertrokken Jelle van Benthem. Ashraf Madi, speler van FC Twente O-17, mag laten zien wat hij in zijn mars heeft.

Tom Boere bivakkeert nog altijd in de lappenmand. Hij heeft last van irritatie aan zijn schaambeen, een blessure waar hij vorig seizoen al mee kampte. Volgens clubwatcher Leon ten Voorde hoopt Boere in De Lutte weer 'voorzichtig aan te sluiten'.

Update, 13.38 uur: Wout Brama heeft slechts één dag met de groep meegetraind. Vandaag liet de routinier de groepstraining schieten, dat meldt RTV Oost. Ook Tom Boere trainde nog apart van de groep.

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2018 om 23:09
    Echt een groot lachertje
  • 11 Jul 2018 om 16:59
    • Quote van 11 Jul 2018 om 14:15
      Misaankoop welke gekken kopen nou tikkie terug op het oude nest...
    Goud Brama kwam volgens de eerste artikelen, bij monde van Bleuming, topfit binnen. Zo fit dat de eerste wedstrijden niet meegespeeld konden worden.

    #BoerenLogica
  • 11 Jul 2018 om 14:41
    Gelukkig is het zijn Achillespees niet!
  • 11 Jul 2018 om 14:25
    • Quote van 11 Jul 2018 om 14:09
      De eerste 52 weken dient de werkgever, in dit geval dus FC Twente, de speler gewoon 100% door te betalen.
    Pfffffffff das niet best!
  • 11 Jul 2018 om 14:15
    Misaankoop welke gekken kopen nou tikkie terug op het oude nest...
  • 11 Jul 2018 om 14:09
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:55
      Zijn spelers die blessures hebben , zo verzekert dat FCTWENTE die periode dat ze niet kunnen spelen, niet hoeft te betalen, maar de verzekering? !
    De eerste 52 weken dient de werkgever, in dit geval dus FC Twente, de speler gewoon 100% door te betalen.
  • 11 Jul 2018 om 13:55
    Zijn spelers die blessures hebben , zo verzekert dat FCTWENTE die periode dat ze niet kunnen spelen, niet hoeft te betalen, maar de verzekering? !
  • 11 Jul 2018 om 12:25
    • Quote van 11 Jul 2018 om 09:10
      Een jongen van onder de 17 gaat mee naar het front. Moest gelijk ergens aan denken.....
    Mbape ?
  • 11 Jul 2018 om 10:43
    Hij is middenvelder.
  • 11 Jul 2018 om 10:15
    Nee wel een schaamlip. Dat is is bijna het zelfde wat een haan onder de kop hef hangen.
  • 11 Jul 2018 om 09:10
    Een jongen van onder de 17 gaat mee naar het front. Moest gelijk ergens aan denken.....
  • 11 Jul 2018 om 08:44
    Bint d'r a neie spölles?
  • 11 Jul 2018 om 08:41
    Er word deze maand in iedergeval bespaard op het salaris budget. In het kader van positief blijven.