FC Twente voegt twee extra oefenwedstrijden toe aan voorbereiding

( 17 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
FC Twente voegt twee extra oefenwedstrijden toe aan voorbereiding

FC Twente heeft opnieuw twee oefenwedstrijden toegevoegd aan het programma van de voorbereiding, zo weet Twentefans.nl te melden.

De ploeg van trainer Marino Pusic wil opnieuw gaan oefenen in Goor. Net als in de openingswedstrijd tegen GFC wordt er nog twee keer gespeeld op Sportpark Heeckeren. De gemeente Hof van Twente moet alleen de vergunning nog verlenen.

Op donderdag 2 augustus moet Göztepe SK de tegenstander worden op het hoofdveld van GFC. De Turkse club eindigde afgelopen seizoen achter Galatasaray, Fenerbahçe, Istanbul Basaksehir, Besiktas en Trabzonspor als zesde in de Süper Lig.

De derde oefenwedstrijd in Goor moet gespeeld worden op vrijdag 10 augustus, een week voor de competitiestart. Dan is Al-Taawoun in beeld als tegenstander. Twee jaar geleden oefende FC Twente in Beckum al tegen Saoedische club. Destijds werd het 3-3.

FC Twente verblijft deze week op trainingskamp in De Lutte. De eerstvolgende oefenwedstrijd is volgende week woensdag tegen SC Heerenveen. Mogelijk oefent FC Twente, zoals wel vaker tijdens een trainingskamp, deze week nog achter gesloten deuren.

Programma voorbereiding
Dinsdag 3 juli: GFC - FC Twente (0-10)
Zaterdag 7 juli: Fleringen - FC Twente (1-5)
Woensdag 18 juli: SC Heerenveen - FC Twente (19.00)
Woensdag 25 juli: FC Twente - FC Emmen (19.00 uur)
Vrijdag 27 juli: VVV-Venlo - FC Twente (19.30 uur)
Donderdag 2 augustus: FC Twente - Göztepe (onder voorbehoud van vergunning)
Vrijdag 10 augustus: FC Twente - Al-Taawoun (onder voorbehoud van vergunning)

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jul 2018 om 19:02
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:42
      Weet je zeker dat dat geen "collectebussen" waren......bedoeld om de club overeind te houden? ;))
    m.i. is het na de 16e echt wel duidelijk..... Wie weet, al eerder :-) :-)
  • 11 Jul 2018 om 18:59
    • Quote van 11 Jul 2018 om 14:15
      Omdat ook 'insiders' niet kunnen weten hoe het aan de onderhandelingstafel verloopt (dat weet/wist niemand op voorhand). Zullen we hier dan maar alleen doorgaan met speculanten en fantasten en de 'insiders' voortaan negeren?
    Dat is ook een optie, de andere optie is morgen de krant lezen?
  • 11 Jul 2018 om 18:07
    • Quote van 11 Jul 2018 om 14:15
      Omdat ook 'insiders' niet kunnen weten hoe het aan de onderhandelingstafel verloopt (dat weet/wist niemand op voorhand). Zullen we hier dan maar alleen doorgaan met speculanten en fantasten en de 'insiders' voortaan negeren?
    Jup, ik voor mijzelf ga die opmerkingen van die ' insiders' met een korreltje zout nemen.
  • 11 Jul 2018 om 15:19
    • Quote van 11 Jul 2018 om 14:59
      Precies, en logisch gevolg daarop is dat we nog geen spijkers met koppen kunnen slaan op de spelersmarkt.
    Nou inderdaad, zeer logisch. Het komt goed, alleen de vraag is en blijft; wanneer?
  • 11 Jul 2018 om 14:59
    • Quote van 11 Jul 2018 om 14:58
      Nee, anders wist jij en de rest hier het ook.
    Precies, en logisch gevolg daarop is dat we nog geen spijkers met koppen kunnen slaan op de spelersmarkt.
  • 11 Jul 2018 om 14:58
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:46
      Is alles al in kannen en kruiken met de sponsoren en investeerders dan? Dat zou volgens mij eerst rond moeten zijn.
    Nee, anders wist jij en de rest hier het ook.
  • 11 Jul 2018 om 14:15
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:53
      Aha, daar hebben we het. Waarom wisten die zg. 'insiders' dit niet 3 weken terug? Wat ik eerder al aangaf. Er valt niet veel waarde te hechten wat hier allemaal neergekalkt wordt.
    Omdat ook 'insiders' niet kunnen weten hoe het aan de onderhandelingstafel verloopt (dat weet/wist niemand op voorhand). Zullen we hier dan maar alleen doorgaan met speculanten en fantasten en de 'insiders' voortaan negeren?
  • 11 Jul 2018 om 13:53
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:46
      Is alles al in kannen en kruiken met de sponsoren en investeerders dan? Dat zou volgens mij eerst rond moeten zijn.
    Aha, daar hebben we het. Waarom wisten die zg. 'insiders' dit niet 3 weken terug? Wat ik eerder al aangaf. Er valt niet veel waarde te hechten wat hier allemaal neergekalkt wordt.
  • 11 Jul 2018 om 13:49
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:33
      we hadden al 73 contractspelers wat wil je..
    40 contractspelers. 20 per team. Lijkt mij normaal, maar redden we dat überhaupt. Traint een Jong Twente alweer? Spelen ze eigenlijk wel oefenwedstrijden? Wie is eigenlijk de trainer? Dat laatste zullen ze vast wel hebben, maar help mij even uit de brand wie het ook alweer is.
  • 11 Jul 2018 om 13:46
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:27
      Volgens de 'insiders' hier op het forum komen er binnenkort bussenvol met spelers. Alleen dat 'binnenkort' zeiden ze voor ruim 2 weken terug ook al. ;-)
    Is alles al in kannen en kruiken met de sponsoren en investeerders dan? Dat zou volgens mij eerst rond moeten zijn.
  • 11 Jul 2018 om 13:46
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:32
      Binnenkort verschilt voor iedereen he :)
    Ja, en 'insiders' verschilt voor iedereen blijkbaar ook :-)
  • 11 Jul 2018 om 13:42
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:27
      Volgens de 'insiders' hier op het forum komen er binnenkort bussenvol met spelers. Alleen dat 'binnenkort' zeiden ze voor ruim 2 weken terug ook al. ;-)
    Weet je zeker dat dat geen "collectebussen" waren......bedoeld om de club overeind te houden? ;))
  • 11 Jul 2018 om 13:34
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:27
      Volgens de 'insiders' hier op het forum komen er binnenkort bussenvol met spelers. Alleen dat 'binnenkort' zeiden ze voor ruim 2 weken terug ook al. ;-)
    Het is wel stilletjes.
  • 11 Jul 2018 om 13:33
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:27
      Volgens de 'insiders' hier op het forum komen er binnenkort bussenvol met spelers. Alleen dat 'binnenkort' zeiden ze voor ruim 2 weken terug ook al. ;-)
    we hadden al 73 contractspelers wat wil je..
  • 11 Jul 2018 om 13:32
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:27
      Volgens de 'insiders' hier op het forum komen er binnenkort bussenvol met spelers. Alleen dat 'binnenkort' zeiden ze voor ruim 2 weken terug ook al. ;-)
    Binnenkort verschilt voor iedereen he :)
  • 11 Jul 2018 om 13:27
    • Quote van 11 Jul 2018 om 13:18
      Ja kunnen beter paar spelers toevoegen
    Volgens de 'insiders' hier op het forum komen er binnenkort bussenvol met spelers. Alleen dat 'binnenkort' zeiden ze voor ruim 2 weken terug ook al. ;-)
  • 11 Jul 2018 om 13:18
    Ja kunnen beter paar spelers toevoegen