Homepage » Eerste elftal » Assaidi nog lang uitgeschakeld: ''Hij gaat de start van de competitie niet redden''

Assaidi nog lang uitgeschakeld: ''Hij gaat de start van de competitie niet redden''

( 36 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Assaidi nog lang uitgeschakeld: ''Hij gaat de start van de competitie niet redden''

FC Twente is de voorbereiding begonnen zonder Oussama Assaidi. De vleugelaanvaller heeft een knieoperatie ondergaan en zal voorlopig nog niet in actie komen.

"Oussama is herstellende van zijn blessure van afgelopen seizoen", legt trainer Marino Pusic uit in gesprek met FOX Sports. "Die heeft een eigen programma. Hij is op dit moment en de aankomende paar weken ook niet inzetbaar voor ons, helaas."

Pusic rekent niet op Assaidi in de eerste competitiewedstrijd tegen Sparta Rotterdam. "Hij gaat de start van de competitie niet redden. Hij heeft afgelopen seizoen een knieblessure opgelopen en heeft langdurig pijn gehad", aldus Pusic.

"Dat herstelde niet goed genoeg en daar was een kijkoperatie voor nodig", vervolgt de oefenmeester. "Hij heeft een aantal weken nodig om te herstellen. Hopelijk gaat die eerste herstelperiode zo goed, dat hij eerder terugkomt dan verwacht, maar op dit moment is hij gewoon niet inzetbaar voor ons."

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jul 2018 om 12:26
    • Quote van 14 Jul 2018 om 11:03
      Beste speler met het meeste balverlies, meest inconsequente aanwezigheid, zorgenkindje op kunstgras, een te strerke mening en een te grote naam. Hij is in het veld te dominant. Alle-ballen-op-assaidi strategie heeft nooit gewerkt en zal nooit werken. Zijn drukke gedribbel LIJKT heel wat, maar hoeveel assists? Hoeveel key-passes?

      Vot d'r met..... ruilen tegen een bankzitter en een talent van Heerenveen.
    Bij Heerenveen haalde hij wel rendement en bij Twente heeft hij ook gewoon 8 keer gescoord in zo'n drama team. Misschien ligt het wel aan zijn 'geweldige' medespelers.
  • 14 Jul 2018 om 11:03
    • Quote van 11 Jul 2018 om 17:45
      Beste speler van twente man!
    Beste speler met het meeste balverlies, meest inconsequente aanwezigheid, zorgenkindje op kunstgras, een te strerke mening en een te grote naam. Hij is in het veld te dominant. Alle-ballen-op-assaidi strategie heeft nooit gewerkt en zal nooit werken. Zijn drukke gedribbel LIJKT heel wat, maar hoeveel assists? Hoeveel key-passes?

    Vot d'r met..... ruilen tegen een bankzitter en een talent van Heerenveen.
  • 11 Jul 2018 om 23:33
    Laat lopen deze speler gaat je echt niets brengen dit seizoen hoe goed hij ook mag kunnen voetballen!!!
  • 11 Jul 2018 om 21:11
    • Quote van 11 Jul 2018 om 19:28
      Ze hebben spelers genoeg hoor ik net op TV je speelt immers met 11 en Twente heeft er wel 12.Het duurd echt te lang want goede dingen komen snel en deze stilte lijkt mij dat er geen goeds te verwachten is.Hoop het mis te hebben maar mijn geduld is wel op
    Op dit moment zie ik liever jonge frisse spelers aan het werk dan dat gezapige zooitje van vorig jaar waarom zouden we niet met deze jeugdspelers willen spelen deze spelers zijn leergieriger dan de selectie van afgelopen seizoen. Ik kan genieten van een Trotman en zou De Lange ook wel willen zien als keeper en dan gewoon Assaidi, Drommel, Hengelman, vd Lely, Bijen, vd Heyden, Boere en Oosterwijk in de verkoop gelijk wat budget vrij en meer ruimte voor jonge talenten.
  • 11 Jul 2018 om 21:08
    • Quote van 11 Jul 2018 om 19:09
      Een speler van bijna 30 met een kapotte knie die met zijn club is gedegradeerd naar de Keuken Kampioen Divisie is bij lange na geen 2,5 miljoen waard.
    Ik zei ook al in een eerder bericht dat je er nu nog 1 tot 2 miljoen euro voor krijgt misschien is er nog een buitenlandse club net als bij Jensen die ging ook voor 3 miljoen in het buitenland geven ze iets meer uit maar ligt ook aan zijn zaakwaarnemer
  • 11 Jul 2018 om 19:28
    Ze hebben spelers genoeg hoor ik net op TV je speelt immers met 11 en Twente heeft er wel 12.Het duurd echt te lang want goede dingen komen snel en deze stilte lijkt mij dat er geen goeds te verwachten is.Hoop het mis te hebben maar mijn geduld is wel op
  • 11 Jul 2018 om 19:09
    • Quote van 11 Jul 2018 om 18:54
      We hebben geld nodig dan moet je Assaidi niet voor 1 euro verkopen en dat kan ook helemaal niet als hij 2,5 miljoen waard is en gezien het salaris dat hij verdiend.
    Een speler van bijna 30 met een kapotte knie die met zijn club is gedegradeerd naar de Keuken Kampioen Divisie is bij lange na geen 2,5 miljoen waard.
  • 11 Jul 2018 om 18:54
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:55
      Als je op Assaidi salaris kunt besparen, meteen van de hand doen. Voor een symbolische 1 euro verpatsen. Te veel mensen krijgen een dikke piemel van zijn naam. Als je mensen zijn stats voor zou leggen en zijn naam er niet bij zou noemen, dan zouden mensen hem ' te licht' vinden vooor FCT. Die jongen heeft in Al Ain zijn lichaam verpest, het kan niet anders, en zal NOOIT maar dan ook NOOIT meer renderen in de Eredivisie, en zijn egocentrisme en solistisch gedrag in het veld zal ook in de KKD niet ten goede komen. Vot 'dr met. Voor hem een zwoel talent met toekomst!
    We hebben geld nodig dan moet je Assaidi niet voor 1 euro verkopen en dat kan ook helemaal niet als hij 2,5 miljoen waard is en gezien het salaris dat hij verdiend.
  • 11 Jul 2018 om 18:11
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:55
      Als je op Assaidi salaris kunt besparen, meteen van de hand doen. Voor een symbolische 1 euro verpatsen. Te veel mensen krijgen een dikke piemel van zijn naam. Als je mensen zijn stats voor zou leggen en zijn naam er niet bij zou noemen, dan zouden mensen hem ' te licht' vinden vooor FCT. Die jongen heeft in Al Ain zijn lichaam verpest, het kan niet anders, en zal NOOIT maar dan ook NOOIT meer renderen in de Eredivisie, en zijn egocentrisme en solistisch gedrag in het veld zal ook in de KKD niet ten goede komen. Vot 'dr met. Voor hem een zwoel talent met toekomst!
    Helemaal met je eens, al mag het wel iets meer dan een euro zijn.
  • 11 Jul 2018 om 18:05
    • Quote van 11 Jul 2018 om 17:45
      Beste speler van twente man!
    Mits hij 100% fit is, en dat is hij sinds zijn komst (nog) niet geweest....


    Als je op zijn salaris kunt besparen.....vot d'r met....
  • 11 Jul 2018 om 17:56
    Het is momenteel geen pretje om fan van Twente te zijn. Geen geld, geen spelers en als er al een paar zijn, dan zijn ze ziek, misselijk of zwak. De treurnis sleept zich gewoon verder voort. Wat een doffe ellende. Wanneer houdt dit gezeik eens een keertje op zeg:-(
  • 11 Jul 2018 om 17:45
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:55
      Als je op Assaidi salaris kunt besparen, meteen van de hand doen. Voor een symbolische 1 euro verpatsen. Te veel mensen krijgen een dikke piemel van zijn naam. Als je mensen zijn stats voor zou leggen en zijn naam er niet bij zou noemen, dan zouden mensen hem ' te licht' vinden vooor FCT. Die jongen heeft in Al Ain zijn lichaam verpest, het kan niet anders, en zal NOOIT maar dan ook NOOIT meer renderen in de Eredivisie, en zijn egocentrisme en solistisch gedrag in het veld zal ook in de KKD niet ten goede komen. Vot 'dr met. Voor hem een zwoel talent met toekomst!
    Beste speler van twente man!
  • 11 Jul 2018 om 16:55
    Als je op Assaidi salaris kunt besparen, meteen van de hand doen. Voor een symbolische 1 euro verpatsen. Te veel mensen krijgen een dikke piemel van zijn naam. Als je mensen zijn stats voor zou leggen en zijn naam er niet bij zou noemen, dan zouden mensen hem ' te licht' vinden vooor FCT. Die jongen heeft in Al Ain zijn lichaam verpest, het kan niet anders, en zal NOOIT maar dan ook NOOIT meer renderen in de Eredivisie, en zijn egocentrisme en solistisch gedrag in het veld zal ook in de KKD niet ten goede komen. Vot 'dr met. Voor hem een zwoel talent met toekomst!
  • 11 Jul 2018 om 16:47
    • Quote van 11 Jul 2018 om 15:35
      Klopt Richtersbleek is geïnteresseerd!
    Ik dacht RWDM Molenbeek ;))
  • 11 Jul 2018 om 16:30
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:15
      Assaidi brengt wel degelijk meer op hoor , of ze moeten met dat wanbeleid doorgaan , je kunt lullen wat je wil Joop had hem verkocht voor 3 miljoen. En van der Lely en Bijen , zijn niks waard , en Drimmel een beetje , maar liever kwijt !!!
    Je zult je verbazen hoeveel salaris spelers als Drommel, vd Lely, Bijen, vd Heyden en Oosterwijk nog krijgen allemaal oude contracten hoewel Oosterwijk wel ingeleverd heeft met zijn nieuwe contractverlenging. Als je nagaat dat Kvasina al meer dan 2 ton verdiende en na de hoogtij jaren is gehaald en Ter Avest zou meer dan 5 of 6 ton per jaar verdienen bij contractverlenging.
  • 11 Jul 2018 om 16:27
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:15
      Assaidi brengt wel degelijk meer op hoor , of ze moeten met dat wanbeleid doorgaan , je kunt lullen wat je wil Joop had hem verkocht voor 3 miljoen. En van der Lely en Bijen , zijn niks waard , en Drimmel een beetje , maar liever kwijt !!!
    Niemand is geïnteresseerd in een constant geblesseerde speler. Zal dus niet veel opleveren.
  • 11 Jul 2018 om 16:25
    Wat mij betreft mag Assaidi verkocht worden. Het vervelende is alleen dat hij alleen maar voor een goede prijs te verkopen is als hij fit is. En dat is hij (bijna) nooit. Assaidi is qua rendement bedroevend, in anderhalf jaar tijd 30 competitiewedstrijden met maar 6 doelpunten, van een 17-voudig international die o.a. bij Liverpool heeft rondgelopen mag je veel meer verwachten.
  • 11 Jul 2018 om 16:17
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:12
      Je zet een nulletje te veel! 7 of 8 ton voor al deze spelers samen is realistischer!
    7-8 ton is net zo onrealistisch. Het werkelijke bedrag zal ergens tussen jullie te positieve en sceptische inschattingen liggen.
  • 11 Jul 2018 om 16:15
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:08
      Weet je wat deze spelers verdienen? Alleen het salaris van de meeste spelers is al zo schandalig hoog dat de meeste meer dan een miljoen waard zijn plus dat de meeste spelers een meerjarig contract hebben.
    Assaidi brengt wel degelijk meer op hoor , of ze moeten met dat wanbeleid doorgaan , je kunt lullen wat je wil Joop had hem verkocht voor 3 miljoen. En van der Lely en Bijen , zijn niks waard , en Drimmel een beetje , maar liever kwijt !!!
  • 11 Jul 2018 om 16:15
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:08
      Weet je wat deze spelers verdienen? Alleen het salaris van de meeste spelers is al zo schandalig hoog dat de meeste meer dan een miljoen waard zijn plus dat de meeste spelers een meerjarig contract hebben.
    Sinds wanneer bepaalt het salaris de waarde van een speler? En als dat zo is dan hebben andere clubs daar schijt aan. Die lachen ons gewoon uit en zeggen dat Twente gewoon jarenlang heel veel matige spelers zwaar overbetaald heeft (wat nog klopt ook).
  • 11 Jul 2018 om 16:12
    • Quote van 11 Jul 2018 om 15:24
      Assaidi, Brondeel, Drommel, Hengelman, vd Lely, Bijen, vd Heyden, Boere en Oosterwijk allemaal in de uitverkoop? Zo komen we wel aan die 7 of 8 miljoen die we nodig hebben en scheelt ook een hoop salariskosten.
    Je zet een nulletje te veel! 7 of 8 ton voor al deze spelers samen is realistischer!
  • 11 Jul 2018 om 16:08
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:02
      Jij droomt te veel. Boere, assaidi en brondeel brengen echt niet meer op dan 1 miljoen hoor. Zelfs een half miljoen is misschien nog wel te veel gevraagd.
    Weet je wat deze spelers verdienen? Alleen het salaris van de meeste spelers is al zo schandalig hoog dat de meeste meer dan een miljoen waard zijn plus dat de meeste spelers een meerjarig contract hebben.
  • 11 Jul 2018 om 16:05
    • Quote van 11 Jul 2018 om 15:59
      Assaidi krijg je wel tussen de 1 en 1,5 miljoen voor, Brondeel heeft nog 3 jaar contract dus ook wel tussen de 1 en 1,5 miljoen, Boere heeft ook nog 2 jaar dus ook tussen de 1 en 1,5 miljoen de rest heeft ook gewoon contract dus krijg je samen ook wel 1,5 miljoen voor 6 x 250.000 zit ik nog laag ook. Dit moeten ze gewoon minimaal opbrengen we staan hier niet op de restantenmarkt zoals van Halst deed met Andersen, Klich en Mokotjo.
    Respect voor je positivisme, maar je realisme is ver te zoeken.
  • 11 Jul 2018 om 16:02
    • Quote van 11 Jul 2018 om 15:59
      Assaidi krijg je wel tussen de 1 en 1,5 miljoen voor, Brondeel heeft nog 3 jaar contract dus ook wel tussen de 1 en 1,5 miljoen, Boere heeft ook nog 2 jaar dus ook tussen de 1 en 1,5 miljoen de rest heeft ook gewoon contract dus krijg je samen ook wel 1,5 miljoen voor 6 x 250.000 zit ik nog laag ook. Dit moeten ze gewoon minimaal opbrengen we staan hier niet op de restantenmarkt zoals van Halst deed met Andersen, Klich en Mokotjo.
    Jij droomt te veel. Boere, assaidi en brondeel brengen echt niet meer op dan 1 miljoen hoor. Zelfs een half miljoen is misschien nog wel te veel gevraagd.
  • 11 Jul 2018 om 15:59
    • Quote van 11 Jul 2018 om 15:46
      Denk je dat voor dat zooitje krijg je nog geen miljoen!!
    Assaidi krijg je wel tussen de 1 en 1,5 miljoen voor, Brondeel heeft nog 3 jaar contract dus ook wel tussen de 1 en 1,5 miljoen, Boere heeft ook nog 2 jaar dus ook tussen de 1 en 1,5 miljoen de rest heeft ook gewoon contract dus krijg je samen ook wel 1,5 miljoen voor 6 x 250.000 zit ik nog laag ook. Dit moeten ze gewoon minimaal opbrengen we staan hier niet op de restantenmarkt zoals van Halst deed met Andersen, Klich en Mokotjo.
  • 11 Jul 2018 om 15:46
    • Quote van 11 Jul 2018 om 15:24
      Assaidi, Brondeel, Drommel, Hengelman, vd Lely, Bijen, vd Heyden, Boere en Oosterwijk allemaal in de uitverkoop? Zo komen we wel aan die 7 of 8 miljoen die we nodig hebben en scheelt ook een hoop salariskosten.
    Denk je dat voor dat zooitje krijg je nog geen miljoen!!
  • 11 Jul 2018 om 15:45
    Amateuristisch zooitje is het Boete kampt nog met een blessure van afgelopen seizoen,Brama is al ziek zwak en misselijk,Aisaidi zien we ook de eerste maanden niet op het veld.Er zullen er nog velen volgen,slap zooitje met een waardeloze mantaliteit
  • 11 Jul 2018 om 15:44
    • Quote van 11 Jul 2018 om 15:38
      Verkopen die hap!
    Nog niet weg te geven
  • 11 Jul 2018 om 15:38
    Verkopen die hap!
  • 11 Jul 2018 om 15:35
    • Quote van 11 Jul 2018 om 15:34
      Assaidi gaat toch weg.
    Klopt Richtersbleek is geïnteresseerd!
  • 11 Jul 2018 om 15:34
    Assaidi gaat toch weg.
  • 11 Jul 2018 om 15:34
    Lekker gaan zaalvoetballen.
  • 11 Jul 2018 om 15:29
    • Quote van 11 Jul 2018 om 15:24
      Assaidi, Brondeel, Drommel, Hengelman, vd Lely, Bijen, vd Heyden, Boere en Oosterwijk allemaal in de uitverkoop? Zo komen we wel aan die 7 of 8 miljoen die we nodig hebben en scheelt ook een hoop salariskosten.
    Die mogen van mij ook weg idd, op Boere na dan. Maargoed slechts enkelen daarvan zullen weggaan denkik. Je vangt er waarschijnlijk weinig voor (zeker niet die miljoenen) maar dan komt er wel weer salariskosten vrij die besteed kan worden.
  • 11 Jul 2018 om 15:24
    Assaidi, Brondeel, Drommel, Hengelman, vd Lely, Bijen, vd Heyden, Boere en Oosterwijk allemaal in de uitverkoop? Zo komen we wel aan die 7 of 8 miljoen die we nodig hebben en scheelt ook een hoop salariskosten.
  • 11 Jul 2018 om 15:11
    • Quote van 11 Jul 2018 om 15:08
      Jammer dan, deze speler lekker laten gaan, indien mogelijk ,sterkte Assaidi!
    Wie wil hem op dit moment hebben dan? Vooral na zijn knie blessure. Van mij mag hij ook vertrekken want op het kunstgras hebben we er geen kloten aan. Mischien kunnen we met hem als hij hersteld is nog een periode pakken...
  • 11 Jul 2018 om 15:08
    Jammer dan, deze speler lekker laten gaan, indien mogelijk ,sterkte Assaidi!