Homepage » Eerste elftal » ''Natuurlijk heeft een club als FC Twente een grotere historie dan FC Emmen''

''Natuurlijk heeft een club als FC Twente een grotere historie dan FC Emmen''

( 18 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Natuurlijk heeft een club als FC Twente een grotere historie dan FC Emmen''

FC Twente komt het komende seizoen uit in de Keuken Kampioen Divisie en treft daar een zeer sterk deelnemersveld. Dat betekent dan ook dat de Eredivisie een stuk zwakker is geworden.

Dick Lukkien, trainer van het gepromoveerde FC Emmen, vind echter wel dat de promotie van zijn club terecht was. ''Natuurlijk hebben clubs als Sparta, NEC en FC Twente een grotere historie dan bijvoorbeeld FC Emmen. Maar ik vind dat wij de promotie volkomen hebben verdiend. Dat de eredivisie zwakker zou zijn geworden, ach, daar kan ik niet zoveel mee'', zegt hij in het Algemeen Dagblad.

Ook de trainer van De Graafschap, Henk de Jong, snapt de commotie niet zo. ''Mensen die roepen dat de eredivisie er met ons erbij zwakker op is geworden, moeten niet zoveel praatjes hebben. Natuurlijk moet het technische gedeelte nog groeien. Maar verder is De Graafschap in alles een verrijking voor de eredivisie'', constateert hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Aug 2018 om 20:08
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:17
      Allemaal geschiedenis Nu weer vooruit kijken Op naar het kampioenschap Positief blijven
    Op naar promotie! Het kampioenschap kan me gestolen worden
  • 8 Aug 2018 om 15:09
    • Quote van 8 Aug 2018 om 14:11
      1 september kan niks meer. Of 31 augustus 23.59.59. Sluit de markt.
    Op 1 september 2018 om 0.00 uur is deze transferwindow voor Nederland gesloten. Die ene seconde kan heel belangrijk zijn.... Andere landen hebben andere data.....
  • 8 Aug 2018 om 14:18
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:17
      Allemaal geschiedenis Nu weer vooruit kijken Op naar het kampioenschap Positief blijven
    Niet mee eens, eerst de blik vooruit, maar na de transferwindow wel grondig Evalueren.
  • 8 Aug 2018 om 14:11
    • Quote van 8 Aug 2018 om 09:30
      foutje, las overal donderdag maar dat waren BPL artikelen, nederland is 31 augustus
    1 september kan niks meer. Of 31 augustus 23.59.59. Sluit de markt.
  • 8 Aug 2018 om 11:17
    • Quote van 8 Aug 2018 om 10:04
      Een historie biedt nooit garanties als een stel amateurs flink 'tekeer' gaat, en dan ook nog eens als statutair directeur decadent de gangen van de Veste bewandelen....

      Een beter voorbeeld dan het afgelopen seizoen krijgen we nooit meer.


      Hopelijk.............
    Allemaal geschiedenis Nu weer vooruit kijken Op naar het kampioenschap Positief blijven
  • 8 Aug 2018 om 10:04
    Een historie biedt nooit garanties als een stel amateurs flink 'tekeer' gaat, en dan ook nog eens als statutair directeur decadent de gangen van de Veste bewandelen....

    Een beter voorbeeld dan het afgelopen seizoen krijgen we nooit meer.


    Hopelijk.............
  • 8 Aug 2018 om 10:02
    De graafschap een verrijking xD hahaha laat me niet laggen een kleiner stadion weinig uit supporters (nou ja meer als roda mischien). Minder geld te besteden minder in alles spelen ze eigenlijk wel op echt gras?
  • 8 Aug 2018 om 09:59
    • Quote van 8 Aug 2018 om 08:28
      Waarom worden dit soort waardeloze stukjes hier geplaatst.
    Omdat er altijd mensen zijn die dit soort topics openen, en er toch wel op reageren misschien? :))))
  • 8 Aug 2018 om 09:38
    • Quote van 8 Aug 2018 om 09:27
      off topic: donderdag sluit de transferwindow ?, gaan er nog spelers komen "?. hoorde dat rienstra nog gaat tekenen. maar verder nog iets of ?
    Engeland sluit die donderdag.
  • 8 Aug 2018 om 09:30
    • Quote van 8 Aug 2018 om 09:29
      Volgens mij sluit de periode per 1 september.
    foutje, las overal donderdag maar dat waren BPL artikelen, nederland is 31 augustus
  • 8 Aug 2018 om 09:29
    • Quote van 8 Aug 2018 om 09:27
      off topic: donderdag sluit de transferwindow ?, gaan er nog spelers komen "?. hoorde dat rienstra nog gaat tekenen. maar verder nog iets of ?
    Hoe kom je daar dan bij ? Transferwindow sluit de 31ste pas om 23:59
  • 8 Aug 2018 om 09:29
    • Quote van 8 Aug 2018 om 09:27
      off topic: donderdag sluit de transferwindow ?, gaan er nog spelers komen "?. hoorde dat rienstra nog gaat tekenen. maar verder nog iets of ?
    Volgens mij sluit de periode per 1 september.
  • 8 Aug 2018 om 09:27
    off topic: donderdag sluit de transferwindow ?, gaan er nog spelers komen "?. hoorde dat rienstra nog gaat tekenen. maar verder nog iets of ?
  • 8 Aug 2018 om 09:21
    Ik vind het sneu dat ze zelf nog de vergelijking maken
  • 8 Aug 2018 om 08:43
    Snap het gestengel überhaupt niet aan het einde van ieder seizoen staat iedereen waar hij hoort lekker boeiend!
  • 8 Aug 2018 om 08:28
    Waarom worden dit soort waardeloze stukjes hier geplaatst.
  • 8 Aug 2018 om 08:28
    • Quote van 8 Aug 2018 om 07:42
      wat hebben wij steeds met emmen te maken ?
    Verdomd weinig
  • 8 Aug 2018 om 07:42
    wat hebben wij steeds met emmen te maken ?