Homepage » Eerste elftal » Smith geniet bij FC Twente: ''Dat de club zo groot is, had ik niet verwacht''

Smith geniet bij FC Twente: ''Dat de club zo groot is, had ik niet verwacht''

( 14 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Smith geniet bij FC Twente: ''Dat de club zo groot is, had ik niet verwacht''

Matthew Smith is dit jaar gehuurd van Manchester City en zal FC Twente van de nodige impulsen moeten voorzien op het middenveld. Hij is onder de indruk van de sfeer rondom FC Twente.

"In Engeland kennen we de club vooral van de successen van Steve McClaren. Ik wist dat FC Twente één van de grootste clubs van Nederland is, maar dat de club zó groot is, had ik niet verwacht. Ik merk het aan alles hoe het hier leeft, ondanks de degradatie'', begint hij in de Tubantia.

''Als je ziet hoeveel mensen de club op social media volgen en hoeveel reacties ik heb gekregen van supporters toen ik hier tekende... Dat heeft me enorm verrast. Ik heb gehoord dat de sfeer in het stadion altijd geweldig is, en daar kijk ik echt naar uit. Het is me na een paar weken al wel duidelijk geworden dat deze club op het hoogste niveau thuishoort."

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Aug 2018 om 10:31
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:24
      Dit soort teksten begrijp ik niet. Twente is een grote club, met een groot stadion en een nog grotere aanhang met een fantastische historie, bekend in heel Europa. Dat we in een dip zitten maakt de club echt niet kleiner. En waarom zwijgen, voor wie, juist nu moeten we ons laten horen, wij zijn het waard.
    We moeten ons zeker laten horen om de spelers aan te moedigen en kritisch te blijven naar de staf. Maar soms druipt de arrogantie eraf vooral op social media. Ik denk dat hij dat bedoeld. Ik erger me vaak aan de toon van de muziek. Dat is niet des-twents.
  • 9 Aug 2018 om 10:02
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:08
      Dat grote club zegt men wat te vaak... zijn wij niet ! Net zoals het woordje trots en beste supporters... eerst komende seizoenen meer even zwijgen... eerst maar eens laten zien wat wij waard zijn en dat is voorlopig niet veel...
    Nacional je kan zeggen wat je wilt maar Twente is toch ook gewoon een grote club in Nederland... Qua Supporters alles! hij kan moeilijk zeggen dat als hij weet hoe groot de rest van de stadions zijn dat Twente een kleine club is hahah
  • 9 Aug 2018 om 09:21
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:24
      Dit soort teksten begrijp ik niet. Twente is een grote club, met een groot stadion en een nog grotere aanhang met een fantastische historie, bekend in heel Europa. Dat we in een dip zitten maakt de club echt niet kleiner. En waarom zwijgen, voor wie, juist nu moeten we ons laten horen, wij zijn het waard.
    Je hebt gelijk hoor maar er zijn mensen die denken dat een grote club bovenin de eredivisie speelt. Zwolle en Heracles zijn groter? Dacht het niet toch.
  • 9 Aug 2018 om 09:18
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:24
      Dit soort teksten begrijp ik niet. Twente is een grote club, met een groot stadion en een nog grotere aanhang met een fantastische historie, bekend in heel Europa. Dat we in een dip zitten maakt de club echt niet kleiner. En waarom zwijgen, voor wie, juist nu moeten we ons laten horen, wij zijn het waard.
    Precies.
  • 9 Aug 2018 om 09:18
    • Quote van 9 Aug 2018 om 09:11
      Basisspeler, met Brama smith en Rienstra als die komt hebben we t beste middenveld van de kkd
    Zo'n middenveld is wel heel defensief ingesteld. Wat mij betreft stellen we Bapoh op en vanaf de tweede seizoenshelft Vuckic, hoe jammer ik het ook vind voor die jongen want hij kan echt goed voetballen!
  • 9 Aug 2018 om 09:12
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:24
      Dit soort teksten begrijp ik niet. Twente is een grote club, met een groot stadion en een nog grotere aanhang met een fantastische historie, bekend in heel Europa. Dat we in een dip zitten maakt de club echt niet kleiner. En waarom zwijgen, voor wie, juist nu moeten we ons laten horen, wij zijn het waard.
    +1000
  • 9 Aug 2018 om 09:11
    Basisspeler, met Brama smith en Rienstra als die komt hebben we t beste middenveld van de kkd
  • 9 Aug 2018 om 08:46
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:08
      Dat grote club zegt men wat te vaak... zijn wij niet ! Net zoals het woordje trots en beste supporters... eerst komende seizoenen meer even zwijgen... eerst maar eens laten zien wat wij waard zijn en dat is voorlopig niet veel...
    Zwijg jij ook maar even. Als je de kern van zijn verhaal niet snapt heb je de boot gemist.
  • 9 Aug 2018 om 08:24
    • Quote van 9 Aug 2018 om 08:08
      Dat grote club zegt men wat te vaak... zijn wij niet ! Net zoals het woordje trots en beste supporters... eerst komende seizoenen meer even zwijgen... eerst maar eens laten zien wat wij waard zijn en dat is voorlopig niet veel...
    Dit soort teksten begrijp ik niet. Twente is een grote club, met een groot stadion en een nog grotere aanhang met een fantastische historie, bekend in heel Europa. Dat we in een dip zitten maakt de club echt niet kleiner. En waarom zwijgen, voor wie, juist nu moeten we ons laten horen, wij zijn het waard.
  • 9 Aug 2018 om 08:11
    Het hele interview is een stuk groter, dus gedurende de dag zullen er nog vele delen volgen ben ik bang. Staat wel op site Tubantia
  • 9 Aug 2018 om 08:08
    Dat grote club zegt men wat te vaak... zijn wij niet ! Net zoals het woordje trots en beste supporters... eerst komende seizoenen meer even zwijgen... eerst maar eens laten zien wat wij waard zijn en dat is voorlopig niet veel...
  • 9 Aug 2018 om 07:51
    huur die jongen gelijk nog ff 1 jaartje extra
  • 9 Aug 2018 om 07:27
    Welkom bij deze club kerel,onze club
  • 9 Aug 2018 om 07:23
    Verstandige jongen, die Smith.