''Ik denk niet dat ze meteen terugkeren in de eredivisie''

( 9 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Ik denk niet dat ze meteen terugkeren in de eredivisie''

Justin Hoogma voetbalde bij Heracles Almelo voor hij afgelopen seizoen de overstap maakte naar het Duitse Hoffenheim. De verdediger kent dus de rivaliteit tussen de Almeloërs en de Enschedeërs als het om voetbal gaat. 

Hij heeft de fans van Heracles even laten glimlachen, want de mandekker denkt niet dat FC Twente in een seizoen terugkomt in de eredivisie. Dat vertelde hij tegenover TC Tubantia. "Het is niet te voorspellen. Er zijn spelers gehaald waar ik nog nooit van heb gehoord, maar die zomaar heel goed kunnen zijn.''

Ondanks de verrassende spelers, is er ook een oude bekende teruggekomen. ''Wout Brama is een belangrijke speler en ik ken assistent-trainer Gonzalo Garcia goed. Van hem heb ik heel veel geleerd. Maar vraag je het me nu, dan denk ik niet dat ze meteen terugkeren in de eredivisie."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Aug 2018 om 11:15
    • Quote van 10 Aug 2018 om 11:07
      We lullen vooral onszelf naar beneden hier. Ik lees alleen maar gedram over hoe slecht het is en ondertussen praten we over de KKD alsof het de CL is.
    Inderdaad, wij zij het topteam van de KKD, wij gaan kampioen worden! Dat moeten we uitstralen.
  • 10 Aug 2018 om 11:07
    • Quote van 10 Aug 2018 om 10:24
      We laten ons teveel naar beneden lullen, alsof die 18 andere teams top zijn. Onze basis 11 is gewoon top voor de KKD, we moeten / gaan dus vol voor de titel. Wanneer die Spanjaarden een beetje kwaliteit hebben (veel heb je niet nodig in de KKD) zijn we "gewoon" favoriet. Wij zijn Twente de 4de club van Nederland en spelen in de godvergeten KKD wij zijn dus titelkandidaat nummer 1!!! Deal with it.
    We lullen vooral onszelf naar beneden hier. Ik lees alleen maar gedram over hoe slecht het is en ondertussen praten we over de KKD alsof het de CL is.
  • 10 Aug 2018 om 10:24
    We laten ons teveel naar beneden lullen, alsof die 18 andere teams top zijn. Onze basis 11 is gewoon top voor de KKD, we moeten / gaan dus vol voor de titel. Wanneer die Spanjaarden een beetje kwaliteit hebben (veel heb je niet nodig in de KKD) zijn we "gewoon" favoriet. Wij zijn Twente de 4de club van Nederland en spelen in de godvergeten KKD wij zijn dus titelkandidaat nummer 1!!! Deal with it.
  • 10 Aug 2018 om 09:47
    Tedje mot nog even doorpakken met wat versterkingen.
  • 10 Aug 2018 om 09:19
    • Quote van 10 Aug 2018 om 08:50
      Hij zegt het zelfde als wat wij denken je weet het niet omdat je de spelers amper kent maar het kan maar zo op zijn plaats vallen en we zien het beste voetbal ooit in enschede! Mei 2019 zullen we het weten,aan ons zal het niet liggen!!!!! Fc twente boven alles....
    het verschil is hij hoopt dat we niet terugkeren ...wij willen terugkeren.. zo snel mogelijk
  • 10 Aug 2018 om 08:55
    • Quote van 10 Aug 2018 om 07:12
      Wat heb ik aan die negativiteit van al die spelers die amper wat met onze club te maken hebben
    Ach een open deur toch,de kans dat Twente promoveerd is kleiner danwel kampioen word dan dat dat wel lukt. En daar moeten spelers en TS maar laten zien dat het wel mogelijk is.
  • 10 Aug 2018 om 08:50
    Hij zegt het zelfde als wat wij denken je weet het niet omdat je de spelers amper kent maar het kan maar zo op zijn plaats vallen en we zien het beste voetbal ooit in enschede! Mei 2019 zullen we het weten,aan ons zal het niet liggen!!!!! Fc twente boven alles....