Homepage » Eerste elftal » Vertrouwen bij Ramos: ''Ik geloof echt dat het ons gaat lukken''

Vertrouwen bij Ramos: ''Ik geloof echt dat het ons gaat lukken''

( 52 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Vertrouwen bij Ramos: ''Ik geloof echt dat het ons gaat lukken''

Rafael Ramos is één van de nieuwelingen bij FC Twente. In gesprek met Tubantia geeft hij aan de club te kennen van de tijd dat ze nog Champions League speelden.

"Ik heb FC Twente Champions League zien spelen. Ik heb ze ook live zien spelen toen ze tegen Portugese teams speelden. Dus ik was heel blij om hier te komen. Ik verwachte om bij een grote club hier in Nederland te komen", vertelt Ramos in gesprek met Tubantia.

Hij vertelt verder dat hij eerst niet op de hoogte was van de situatie van FC Twente. "Eerst wist ik niet precies wat er aan de hand was. Maar dat werd me daarna wel duidelijk. Het is juist een mooie uitdaging. Dat heb ik precies nodig op dit moment in mijn leven en mijn carriere. Ik wil FC Twente helpen op de weg terug naar de Eredivisie. Toen ze me belden, hoefde ik geen twee keer na te denken. Ik geloof echt dat het ons gaat lukken en ik denk dat iedereen hier dat zo ervaart."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Sep 2018 om 19:30
    FC Twente wordt gewoon kampioen en gaat donderdag Groningen alle hoeken van het veld laten zien. Het wordt een mooie 1-4 overwinning.
    We gaan over tot de orde van de dag.Werken dus.Doeiiiii
  • 23 Sep 2018 om 17:55
    • Quote van 23 Sep 2018 om 15:46
      Zoals hieronder al aangegeven....resultaten uit het verleden......Iedere wedstrijd is er een op zich. Wat de bookmakers vinden interesseert me geen zier. Wat anderen denken of vinden moeten ze helemaal zelf weten. IK vind Twente de faforiet en ik gok niet op voetbalwedstrijden. Misschien iets voor jou Frank
    FcT favoriet is een groot woord Socrates, wel ben ik het met je eens dat FcT de wedstrijd moet kunnen winnen. Ik vond FcG niet erg bijzonder. Ze werden in de 2e helft door AZ op een identieke wijze weg gespeeld als FcT dat bij vlagen bij Telstar deed..... Zoals je al zei, we gaan het Donderdag beleven.....
  • 23 Sep 2018 om 15:46
    • Quote van 23 Sep 2018 om 15:26
      Was voor socrates... via mobiel werkt de site kut
    Zoals hieronder al aangegeven....resultaten uit het verleden......Iedere wedstrijd is er een op zich. Wat de bookmakers vinden interesseert me geen zier. Wat anderen denken of vinden moeten ze helemaal zelf weten. IK vind Twente de faforiet en ik gok niet op voetbalwedstrijden. Misschien iets voor jou Frank
  • 23 Sep 2018 om 15:39
    • Quote van 23 Sep 2018 om 15:26
      Was voor socrates... via mobiel werkt de site kut
    Niks aan de hand hier. Heill iPhone :))
  • 23 Sep 2018 om 15:26
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:43
      Reageer je nu al op je zelf hahaha unglaubich....
    Was voor socrates... via mobiel werkt de site kut
  • 23 Sep 2018 om 15:06
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:19
      In onze glorietijden was een overwinning bij Groningen uit al geen zekerheidje maar nu wel?
      Kijk maar eens bij de bookmakers van de week wie er favoriet is. Als ik jou was zou ik dan een gokje wagen. Kan je mooi bedrag winnen verwacht ik... succes!
    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
  • 23 Sep 2018 om 14:44
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:36
      Duh, dat moet je in sport altijd.
    Bij Twente is winnen bijzaak.
  • 23 Sep 2018 om 14:43
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:19
      In onze glorietijden was een overwinning bij Groningen uit al geen zekerheidje maar nu wel?
      Kijk maar eens bij de bookmakers van de week wie er favoriet is. Als ik jou was zou ik dan een gokje wagen. Kan je mooi bedrag winnen verwacht ik... succes!
    Reageer je nu al op je zelf hahaha unglaubich....
  • 23 Sep 2018 om 14:36
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:20
      Daarom donderdag moet je winnen.
    Duh, dat moet je in sport altijd.
  • 23 Sep 2018 om 14:35
    Groningen speelt nu tegen az voor degenen die daar interesse in hebben.
  • 23 Sep 2018 om 14:22
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:19
      De titel is leuk, maar er is maar 1 ding wat echt telt: promotie. Als werkgever rechtstreeks promoveren achter een jong team vind ik dat ook prima. En ik denk dat iedereen inmiddels doorheeft dat clubs tegen alle tegenstanders op moeten letten.
    Is mij ook om het even maar ik dacht dat dat voor die mensen hier die denken dat we 2 vingers in de neus kampioen worden het enige is dat telt... keuken kampioen gaat indd elke week verrassingen brengen... zoals in het gehele Nederlandse voetbal... ben ik met je eens
  • 23 Sep 2018 om 14:19
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:32
      Wees gerust ook met sterkste elf zal Groningen favoriet voor de winst zijn die wedstrijd
    In onze glorietijden was een overwinning bij Groningen uit al geen zekerheidje maar nu wel?
    Kijk maar eens bij de bookmakers van de week wie er favoriet is. Als ik jou was zou ik dan een gokje wagen. Kan je mooi bedrag winnen verwacht ik... succes!
  • 23 Sep 2018 om 14:19
    • Quote van 23 Sep 2018 om 14:13
      De kampioen neem ik altijd mee in de favorietenlijst... ze kunnen niet promoveren maar wel 6 punten afsnoepen... en we gaan voor de titel toch? Dan is de huidige kampioen zeker een concurrent
    De titel is leuk, maar er is maar 1 ding wat echt telt: promotie. Als werkgever rechtstreeks promoveren achter een jong team vind ik dat ook prima. En ik denk dat iedereen inmiddels doorheeft dat clubs tegen alle tegenstanders op moeten letten.
  • 23 Sep 2018 om 14:17
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:50
      Tellen die minuten niet mee dan?
      We worden met twee vingers in de neus kampioen. We spreken mekaar eind van het seizoen weer.......
    Je zegt nec speelt goed en constant.... ik zelf zag echter dat het daar net als bij ons nog wennen is en ze telkens met hakken over de sloot winnen... met hangen en wurgen... jij zegt goed en constant... dat zien we dus ook anders
  • 23 Sep 2018 om 14:13
    • Quote van 23 Sep 2018 om 13:29
      Jong Ajax? ...niet voor promotie. En Roda valt ook tegen de laatste 4 wedstrijden. Vrijdag zelfs maar 0-0 thuis tegen Eindhoven.
    De kampioen neem ik altijd mee in de favorietenlijst... ze kunnen niet promoveren maar wel 6 punten afsnoepen... en we gaan voor de titel toch? Dan is de huidige kampioen zeker een concurrent
  • 23 Sep 2018 om 13:56
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:40
      Waarom dan.....? Omdat zij eredivisie spelen en wij eerste....omdat zij een superelftal hebben en wij knudde....omdat zij goed draaien en wij niet? Ik zie geen enkele reden waarom zij favoriet zijn...sterker nog....ik zie ons zelfs nog meer als faforiet, omdat bij ons het vertrouwen hoger zou moeten zijn....zij moeten en wij mogen....Als je als staf en als team deze pot serieus benadert moet winst mogelijk zijn. Maar zoals ik reeds aangaf....vaak tegen ons vind zo'n team het vertrouwen terug. Ben wel heel erg benieuwd naar deze pot
    Ik houd wel mijn hart vast hoor, Mahi en Doan tegen Ramos en Ricardinho.
  • 23 Sep 2018 om 13:29
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:30
      NEC pakt 3x in blessuretijd punten... ze zijn absoluut een concurrent maar dat zijn roda Sparta cambuur Eagles jong Ajax ook... fijn dat je wel onder de indruk bent van nec die 3x met mazzel punten pakt en niet van twente...
    Jong Ajax? ...niet voor promotie. En Roda valt ook tegen de laatste 4 wedstrijden. Vrijdag zelfs maar 0-0 thuis tegen Eindhoven.
  • 23 Sep 2018 om 13:15
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:54
      Beste Socrates, zou de huidige selectie er niet anders in staan? Het lijkt me dat iedereen er op gebrand zal zijn om te winnen. Waarom zouden spelers gespaard moeten worden? Alleen als ze geblesseerd zijn, anders is het zaak om zo veel mogelijk wedstrijden te spelen. De wedstrijd tegen Jong PSV hoeft toch geen belemmering te zijn? Wat mij betreft: FcG - FcT: 1-2
    Of ze er anders in staan....? of Pusic de wedstrijd serieus neemt....? We gaan het donderdag zien Citro !
  • 23 Sep 2018 om 12:54
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:20
      Het verleden heeft ons meerdere malen laten zien dat ploegen die in een dip zitten daar juist tegen Twente weer uit komen. Ik heb er dan ook niet zo heel veel vertrouwen in dat we een ronde verder komen. Hoop in ieder geval wel dat Pusic het sterkste elftal de wei in stuurt en zich niet gaat aanpassen/indekken of bij voorbaat excuses gaat aandragen dat de beker een "bijkomstigheid" is.
    Beste Socrates, zou de huidige selectie er niet anders in staan? Het lijkt me dat iedereen er op gebrand zal zijn om te winnen. Waarom zouden spelers gespaard moeten worden? Alleen als ze geblesseerd zijn, anders is het zaak om zo veel mogelijk wedstrijden te spelen. De wedstrijd tegen Jong PSV hoeft toch geen belemmering te zijn? Wat mij betreft: FcG - FcT: 1-2
  • 23 Sep 2018 om 12:50
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:30
      NEC pakt 3x in blessuretijd punten... ze zijn absoluut een concurrent maar dat zijn roda Sparta cambuur Eagles jong Ajax ook... fijn dat je wel onder de indruk bent van nec die 3x met mazzel punten pakt en niet van twente...
    Tellen die minuten niet mee dan?
    We worden met twee vingers in de neus kampioen. We spreken mekaar eind van het seizoen weer.......
  • 23 Sep 2018 om 12:40
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:32
      Wees gerust ook met sterkste elf zal Groningen favoriet voor de winst zijn die wedstrijd
    Waarom dan.....? Omdat zij eredivisie spelen en wij eerste....omdat zij een superelftal hebben en wij knudde....omdat zij goed draaien en wij niet? Ik zie geen enkele reden waarom zij favoriet zijn...sterker nog....ik zie ons zelfs nog meer als faforiet, omdat bij ons het vertrouwen hoger zou moeten zijn....zij moeten en wij mogen....Als je als staf en als team deze pot serieus benadert moet winst mogelijk zijn. Maar zoals ik reeds aangaf....vaak tegen ons vind zo'n team het vertrouwen terug. Ben wel heel erg benieuwd naar deze pot
  • 23 Sep 2018 om 12:32
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:20
      Het verleden heeft ons meerdere malen laten zien dat ploegen die in een dip zitten daar juist tegen Twente weer uit komen. Ik heb er dan ook niet zo heel veel vertrouwen in dat we een ronde verder komen. Hoop in ieder geval wel dat Pusic het sterkste elftal de wei in stuurt en zich niet gaat aanpassen/indekken of bij voorbaat excuses gaat aandragen dat de beker een "bijkomstigheid" is.
    Wees gerust ook met sterkste elf zal Groningen favoriet voor de winst zijn die wedstrijd
  • 23 Sep 2018 om 12:30
    • Quote van 23 Sep 2018 om 11:07
      Verkeerd geplaatst door mij, wou reageren op die gene die het over nivo had.
      Ben het wel met je eens. Brama kan ik niet warm van worden en Holscher, tja even afwachten nog. Blijf het raar vinden gezien de geschiedenis van deze man bij ons FC Twente en dan toch weer terughalen. Vriendjespolitiek? Of is het echt goed voor ons FC Twente? Oosterwijk wacht ik al jaren op dat die zich mag gaan bewijzen maar wordt ook steeds aan het lijntje gehouden. Geef die gast eens een half jaar de kans. Om 1 of andere reden heb ik een goed gevoel bij die gast. Vooral in de KK Competitiie moet die toch mee kunnen doen. Boere tja, is alles al over gezegd. Sluit ik me bij aan. Nu is iemand anders aan de beurt om zich te bewijzen. Waarom steeds vasthouden aan iets dat niet werkt. Deden we bij Castaignos ook.
      Ik geloof dat we met twee vingers in de neus kampioen worden.
      De enige concurrent is Nec. Die spelen echt constant en goed.

      Forza Twente!
    NEC pakt 3x in blessuretijd punten... ze zijn absoluut een concurrent maar dat zijn roda Sparta cambuur Eagles jong Ajax ook... fijn dat je wel onder de indruk bent van nec die 3x met mazzel punten pakt en niet van twente...
  • 23 Sep 2018 om 12:20
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:02
      Donderdag tegen Groningen gaan we het zien. Die draaien super slecht maar spelen eredivisie. En nr 5 zegt niet zo veel toch, 2 punten verschil me de rest.
    Het verleden heeft ons meerdere malen laten zien dat ploegen die in een dip zitten daar juist tegen Twente weer uit komen. Ik heb er dan ook niet zo heel veel vertrouwen in dat we een ronde verder komen. Hoop in ieder geval wel dat Pusic het sterkste elftal de wei in stuurt en zich niet gaat aanpassen/indekken of bij voorbaat excuses gaat aandragen dat de beker een "bijkomstigheid" is.
  • 23 Sep 2018 om 12:20
    • Quote van 23 Sep 2018 om 12:02
      Donderdag tegen Groningen gaan we het zien. Die draaien super slecht maar spelen eredivisie. En nr 5 zegt niet zo veel toch, 2 punten verschil me de rest.
    Daarom donderdag moet je winnen.
  • 23 Sep 2018 om 12:02
    • Quote van 23 Sep 2018 om 08:34
      Gelukkig spelen we een niveau lager. Je moet er toch niet aandenken dat je met dit materiaal na Eindhoven of Amsterdam moet. Iedere week het lulletje van de televaag zijn. Nee tis goed zo plekkie 5 in de KEUKENDIVISIE IS AL EEN PRESTATIE :((((
    Donderdag tegen Groningen gaan we het zien. Die draaien super slecht maar spelen eredivisie. En nr 5 zegt niet zo veel toch, 2 punten verschil me de rest.
  • 23 Sep 2018 om 11:18
    • Quote van 23 Sep 2018 om 10:51
      100% Eens.
    En waar ben jij het nu mee eens?
  • 23 Sep 2018 om 11:17
    • Quote van 23 Sep 2018 om 11:07
      Verkeerd geplaatst door mij, wou reageren op die gene die het over nivo had.
      Ben het wel met je eens. Brama kan ik niet warm van worden en Holscher, tja even afwachten nog. Blijf het raar vinden gezien de geschiedenis van deze man bij ons FC Twente en dan toch weer terughalen. Vriendjespolitiek? Of is het echt goed voor ons FC Twente? Oosterwijk wacht ik al jaren op dat die zich mag gaan bewijzen maar wordt ook steeds aan het lijntje gehouden. Geef die gast eens een half jaar de kans. Om 1 of andere reden heb ik een goed gevoel bij die gast. Vooral in de KK Competitiie moet die toch mee kunnen doen. Boere tja, is alles al over gezegd. Sluit ik me bij aan. Nu is iemand anders aan de beurt om zich te bewijzen. Waarom steeds vasthouden aan iets dat niet werkt. Deden we bij Castaignos ook.
      Ik geloof dat we met twee vingers in de neus kampioen worden.
      De enige concurrent is Nec. Die spelen echt constant en goed.

      Forza Twente!
    Klopt, Brama maakt fouten op momenten dat je het niet van hem verwacht (1-0 Telstar, hij loopt naar achteren bij die voorzet). Aan de andere kant kan hij het spel wel makkelijk verplaatsen. Hij kan het in ieder geval beter dan datgene wat hij nu laat zien. Hoe dan ook: Zondag gaan we er weer voor.
  • 23 Sep 2018 om 11:07
    • Quote van 23 Sep 2018 om 10:43
      Heb ik aangegeven dat dit het niveau is? Dan moet je wat beter lezen. Ik geef aan dat het op dit moment wisselvallig is. Holscher is daardoor naast Brama neergezet om meer controle te krijgen (en de weifelende achterhoede te ondersteunen. Espinoza is aanvallender geplaatst zodat zijn slechte eigenschap (uitverdedigen) minder naar voren komt. Bijen is nu vastgezet in het centrum en Nacho zal waarschijnlijk op de plek van Ramos komen. Hoezo vasthouden aan ern basis?
    Verkeerd geplaatst door mij, wou reageren op die gene die het over nivo had.
    Ben het wel met je eens. Brama kan ik niet warm van worden en Holscher, tja even afwachten nog. Blijf het raar vinden gezien de geschiedenis van deze man bij ons FC Twente en dan toch weer terughalen. Vriendjespolitiek? Of is het echt goed voor ons FC Twente? Oosterwijk wacht ik al jaren op dat die zich mag gaan bewijzen maar wordt ook steeds aan het lijntje gehouden. Geef die gast eens een half jaar de kans. Om 1 of andere reden heb ik een goed gevoel bij die gast. Vooral in de KK Competitiie moet die toch mee kunnen doen. Boere tja, is alles al over gezegd. Sluit ik me bij aan. Nu is iemand anders aan de beurt om zich te bewijzen. Waarom steeds vasthouden aan iets dat niet werkt. Deden we bij Castaignos ook.
    Ik geloof dat we met twee vingers in de neus kampioen worden.
    De enige concurrent is Nec. Die spelen echt constant en goed.

    Forza Twente!
  • 23 Sep 2018 om 10:58
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:07
      Pusic is een zoekende heikneuter die leunt op individuele klasse, bestaand en aangedragen.

      Wij krijgen een harde plasser van 3 punten. ...dat is fijn, dat mag.

      Wij kunnen kampioen worden, met gemak.

      Maar een ieder met ogen... weet, het was slecht. Verschrikkelijk slecht.

      Ramos is een ramp. Maar slechter dan Ramos is ons Woutje, en Holscher.

      Desondanks, moeten we met deze spelers kampioen worden, en dat worden we.
    Slechter dan Ramos is Woutje en Holscher? Ik weet niet waar je dan naar kijkt.
  • 23 Sep 2018 om 10:51
    • Quote van 23 Sep 2018 om 10:25
      We hebben gewoon een Eredivisie waardig elftal. Jij wilt dat we allemaal ons aan dit nivo aanpassen en net doen alsof we slecht zijn. Ja, er zitten een paar spelers tussen die nog niet eens op de reservebank thuishoren. Dat een trainer dat niet wil zien en blijft hangen in het vaste systeem met de vaste elf spelers zegt genoeg over deze trainer. Hoezo zitten we nog in de voorbereiding. Als dat zo is wissel je meer om een vast team te kweken die elkaar wel snapt. Daar zie je niets van terug. Het is gewoon hopen en kww. Als je geluk hebt valt het mee en als we verliezen dan is het de schuld dat we te laat zijn gestart etc etc etc.

      We spelen tegen clubs in dit geval Telstar. Denk je nu echt dat we daar van kunnen verliezen? Nee, tuurlijk niet man, en promoveren gaan we ook wel en kampioen worden ook. Het heef niets met nivo te maken. We zijn zoveel beter dan de rest in de KK competitie. Als je verliest is gewoon een wanprestatie. Een day off zoals iedereen dat wel eens heeft. Meer is er niet. Je mag het wel interessanter maken dan het is hoor. Maar ga anderen niet vertellen dat dit het nivo is van FC Twente. Dan snap je er echt helemaal niets van!
    100% Eens.
  • 23 Sep 2018 om 10:51
    • Quote van 23 Sep 2018 om 10:25
      We hebben gewoon een Eredivisie waardig elftal. Jij wilt dat we allemaal ons aan dit nivo aanpassen en net doen alsof we slecht zijn. Ja, er zitten een paar spelers tussen die nog niet eens op de reservebank thuishoren. Dat een trainer dat niet wil zien en blijft hangen in het vaste systeem met de vaste elf spelers zegt genoeg over deze trainer. Hoezo zitten we nog in de voorbereiding. Als dat zo is wissel je meer om een vast team te kweken die elkaar wel snapt. Daar zie je niets van terug. Het is gewoon hopen en kww. Als je geluk hebt valt het mee en als we verliezen dan is het de schuld dat we te laat zijn gestart etc etc etc.

      We spelen tegen clubs in dit geval Telstar. Denk je nu echt dat we daar van kunnen verliezen? Nee, tuurlijk niet man, en promoveren gaan we ook wel en kampioen worden ook. Het heef niets met nivo te maken. We zijn zoveel beter dan de rest in de KK competitie. Als je verliest is gewoon een wanprestatie. Een day off zoals iedereen dat wel eens heeft. Meer is er niet. Je mag het wel interessanter maken dan het is hoor. Maar ga anderen niet vertellen dat dit het nivo is van FC Twente. Dan snap je er echt helemaal niets van!
    Ik denk dat we ook de beste selectie hebben. Maar hoorde ik vorig seizoen ook niet van de experts dat we een eredivisiewaardige selectie hadden? Dat zegt dus niet zoveel. En een offday kan wel eens voorkomen, maar dat zal mijn dag niet meer verklooien (vroeger wel trouwens). De competitie duurt nog wel even en ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.
  • 23 Sep 2018 om 10:43
    • Quote van 23 Sep 2018 om 10:25
      We hebben gewoon een Eredivisie waardig elftal. Jij wilt dat we allemaal ons aan dit nivo aanpassen en net doen alsof we slecht zijn. Ja, er zitten een paar spelers tussen die nog niet eens op de reservebank thuishoren. Dat een trainer dat niet wil zien en blijft hangen in het vaste systeem met de vaste elf spelers zegt genoeg over deze trainer. Hoezo zitten we nog in de voorbereiding. Als dat zo is wissel je meer om een vast team te kweken die elkaar wel snapt. Daar zie je niets van terug. Het is gewoon hopen en kww. Als je geluk hebt valt het mee en als we verliezen dan is het de schuld dat we te laat zijn gestart etc etc etc.

      We spelen tegen clubs in dit geval Telstar. Denk je nu echt dat we daar van kunnen verliezen? Nee, tuurlijk niet man, en promoveren gaan we ook wel en kampioen worden ook. Het heef niets met nivo te maken. We zijn zoveel beter dan de rest in de KK competitie. Als je verliest is gewoon een wanprestatie. Een day off zoals iedereen dat wel eens heeft. Meer is er niet. Je mag het wel interessanter maken dan het is hoor. Maar ga anderen niet vertellen dat dit het nivo is van FC Twente. Dan snap je er echt helemaal niets van!
    Heb ik aangegeven dat dit het niveau is? Dan moet je wat beter lezen. Ik geef aan dat het op dit moment wisselvallig is. Holscher is daardoor naast Brama neergezet om meer controle te krijgen (en de weifelende achterhoede te ondersteunen. Espinoza is aanvallender geplaatst zodat zijn slechte eigenschap (uitverdedigen) minder naar voren komt. Bijen is nu vastgezet in het centrum en Nacho zal waarschijnlijk op de plek van Ramos komen. Hoezo vasthouden aan ern basis?
  • 23 Sep 2018 om 10:28
    • Quote van 23 Sep 2018 om 08:34
      Gelukkig spelen we een niveau lager. Je moet er toch niet aandenken dat je met dit materiaal na Eindhoven of Amsterdam moet. Iedere week het lulletje van de televaag zijn. Nee tis goed zo plekkie 5 in de KEUKENDIVISIE IS AL EEN PRESTATIE :((((
    Lees het artikel van LtV over het middenveld maar eens.... en heb nog even geduld.... het komt sportief echt wel goed.
  • 23 Sep 2018 om 10:25
    • Quote van 23 Sep 2018 om 08:17
      Je mag van mij kritisch zijn. Als het slecht is mag je dat hier aangeven. Maar het zijn altijd de stokpaardjes die er van langs krijgen. Pusic, Holscher en Boere. Zij kunnen er niets van en dat zal in jouw ogen nooit veranderen. Dat heet vastgeroest zitten in je eigen gedachten. En daarnaast zal het ook verdomd moeilijk zijn om te accepteren dat deze ploeg nog niet constant elke wedstrijd kan domineren, maar dat is op dit moment een gegeven. Dus kritisch zijn mag zeker, maar als er dan wel goede momenten zijn, dan mag dat ook aangegeven worden.
    We hebben gewoon een Eredivisie waardig elftal. Jij wilt dat we allemaal ons aan dit nivo aanpassen en net doen alsof we slecht zijn. Ja, er zitten een paar spelers tussen die nog niet eens op de reservebank thuishoren. Dat een trainer dat niet wil zien en blijft hangen in het vaste systeem met de vaste elf spelers zegt genoeg over deze trainer. Hoezo zitten we nog in de voorbereiding. Als dat zo is wissel je meer om een vast team te kweken die elkaar wel snapt. Daar zie je niets van terug. Het is gewoon hopen en kww. Als je geluk hebt valt het mee en als we verliezen dan is het de schuld dat we te laat zijn gestart etc etc etc.

    We spelen tegen clubs in dit geval Telstar. Denk je nu echt dat we daar van kunnen verliezen? Nee, tuurlijk niet man, en promoveren gaan we ook wel en kampioen worden ook. Het heef niets met nivo te maken. We zijn zoveel beter dan de rest in de KK competitie. Als je verliest is gewoon een wanprestatie. Een day off zoals iedereen dat wel eens heeft. Meer is er niet. Je mag het wel interessanter maken dan het is hoor. Maar ga anderen niet vertellen dat dit het nivo is van FC Twente. Dan snap je er echt helemaal niets van!
  • 23 Sep 2018 om 10:16
    • Quote van 23 Sep 2018 om 09:20
      Dat is de enige reden dat ik soms de discussie nog aan gaan. Niet dat ik de illusie heb ze op andere gedachten te krijgen maar omdat op deze site anders al dat negatieve (van die 10-15 negatieven) de overhand neemt en dat is zwaar onterecht voor hoe goed de club nu bezig is gezien voorgaande jaren. Als de andere mensen die dat inzien wat meer besluiten te gaan posten overstemmen wel dat negatieve geleuter gewoon. En kunnen wel dat negatieve negeren ipv proberen ook positief geluid te laten horen. Negatieven willen gal spuwen dus dat neemt overhand (van die 15 personen die 90 procent van de berichten plaatsen) positieven voelen die behoefte niet maar hoop dat ze dat wel gaan doen anders zie ik het uiteindelijk somber in voor deze site qua levendigheid
    Wat een krom verhaal zeg. Je kunt goed uit je duim zuigen of niet positieveling?
    Lees je eigen bericht eens terug zou ik zeggen en zie eens hoe negatief jij bent.
    Dat er zogenaamd geen positieve mensen zijn hier en niet willen reageren zegt genoeg over hoe de situatie is bij FC Twente en over de mensen die niet zogenaamd hier niet reageren omdat bla bla bla.

    Dit is wat dit forum is niet meer en niet minder. Je fantasie neemt de overhand.
    Als jij alleen maar halleluja berichten wilt lezen dan doe je dat toch en sla je wat negatief in jouw ogen is over en reageer je daar ook niet op. De mensen bepalen zelf wel wat ze willen zeggen en hoe, daar hebben jouw negatieve mening niet bij nodig.
    Veel klinkt misschien negatief in jouw oren maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het negatief bedoeld is. Dat is weer een hele andere discussie, die jij waarschijnlijk nooit zou kunnen voeren omdat je bij voorbaat mensen afserveert als negatief zijnde.
  • 23 Sep 2018 om 09:46
    Dat gezeur over zogenaamde negatieve mensen negeren. Domste dat je kunt doen. De tijd zal het leren wie gelijk heeft.
  • 23 Sep 2018 om 09:23
    Het zal ook niet goed zijn als we allemaal dezelfde mening hadden!!
  • 23 Sep 2018 om 09:23
    Vak104 dedenker allemaal nieuwe namen in mijn optiek en zo zullen alle positieve mensen minder de behoefte hebben om hier tussen dat gezeik van die 15 te gaan zitten... ik zou zeggen lekker hun gang laten gaan want is hun goed recht en mening etc prima maar positieve mensen gooi ook jullie enthousiasme en bevindingen eens in de groep :)
  • 23 Sep 2018 om 09:20
    • Quote van 22 Sep 2018 om 22:40
      Hoezo, dit forum wordt gedomineerd door een paar notoire leden die met zijn 15’en voor 99% van de Posts zorgen. Het is totaal irrelevant en zeker niet representatief voor het gehele FC Twente collectief, dus in dat licht mag je hier echt alles posten, letterlijk alles, zolang we maar niet denken dat het ook maar enigszins relevant is.
    Dat is de enige reden dat ik soms de discussie nog aan gaan. Niet dat ik de illusie heb ze op andere gedachten te krijgen maar omdat op deze site anders al dat negatieve (van die 10-15 negatieven) de overhand neemt en dat is zwaar onterecht voor hoe goed de club nu bezig is gezien voorgaande jaren. Als de andere mensen die dat inzien wat meer besluiten te gaan posten overstemmen wel dat negatieve geleuter gewoon. En kunnen wel dat negatieve negeren ipv proberen ook positief geluid te laten horen. Negatieven willen gal spuwen dus dat neemt overhand (van die 15 personen die 90 procent van de berichten plaatsen) positieven voelen die behoefte niet maar hoop dat ze dat wel gaan doen anders zie ik het uiteindelijk somber in voor deze site qua levendigheid
  • 23 Sep 2018 om 08:34
    • Quote van 23 Sep 2018 om 00:31
      Is het nog steeds niet tot je door gedrongen dat we een niveau lager spelen? Dit is dat niveau, wen er maar aan.
    Gelukkig spelen we een niveau lager. Je moet er toch niet aandenken dat je met dit materiaal na Eindhoven of Amsterdam moet. Iedere week het lulletje van de televaag zijn. Nee tis goed zo plekkie 5 in de KEUKENDIVISIE IS AL EEN PRESTATIE :((((
  • 23 Sep 2018 om 08:17
    • Quote van 22 Sep 2018 om 22:09
      Wattan mogen hier alleen meelopers iets posten en wordt iedere kritische noot belachelijk gemaakt? Echte fans lullen niet alleen mee maar zijn ook kritisch wanneer het moet.
    Je mag van mij kritisch zijn. Als het slecht is mag je dat hier aangeven. Maar het zijn altijd de stokpaardjes die er van langs krijgen. Pusic, Holscher en Boere. Zij kunnen er niets van en dat zal in jouw ogen nooit veranderen. Dat heet vastgeroest zitten in je eigen gedachten. En daarnaast zal het ook verdomd moeilijk zijn om te accepteren dat deze ploeg nog niet constant elke wedstrijd kan domineren, maar dat is op dit moment een gegeven. Dus kritisch zijn mag zeker, maar als er dan wel goede momenten zijn, dan mag dat ook aangegeven worden.
  • 23 Sep 2018 om 00:31
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:07
      Pusic is een zoekende heikneuter die leunt op individuele klasse, bestaand en aangedragen.

      Wij krijgen een harde plasser van 3 punten. ...dat is fijn, dat mag.

      Wij kunnen kampioen worden, met gemak.

      Maar een ieder met ogen... weet, het was slecht. Verschrikkelijk slecht.

      Ramos is een ramp. Maar slechter dan Ramos is ons Woutje, en Holscher.

      Desondanks, moeten we met deze spelers kampioen worden, en dat worden we.
    Is het nog steeds niet tot je door gedrongen dat we een niveau lager spelen? Dit is dat niveau, wen er maar aan.
  • 22 Sep 2018 om 22:40
    • Quote van 22 Sep 2018 om 22:09
      Wattan mogen hier alleen meelopers iets posten en wordt iedere kritische noot belachelijk gemaakt? Echte fans lullen niet alleen mee maar zijn ook kritisch wanneer het moet.
    Hoezo, dit forum wordt gedomineerd door een paar notoire leden die met zijn 15’en voor 99% van de Posts zorgen. Het is totaal irrelevant en zeker niet representatief voor het gehele FC Twente collectief, dus in dat licht mag je hier echt alles posten, letterlijk alles, zolang we maar niet denken dat het ook maar enigszins relevant is.
  • 22 Sep 2018 om 22:24
    • Quote van 22 Sep 2018 om 22:09
      Wattan mogen hier alleen meelopers iets posten en wordt iedere kritische noot belachelijk gemaakt? Echte fans lullen niet alleen mee maar zijn ook kritisch wanneer het moet.
    Jullie zijn alleen blij als Twente elke wedstrijd de sterren van de hemel speelt en dan mogen alle spelers en de trainer blijven. Pffff
  • 22 Sep 2018 om 22:09
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:26
      Ga lekker Heracles supporten. Jij hebt hier niets te zoeken. Aju
    Wattan mogen hier alleen meelopers iets posten en wordt iedere kritische noot belachelijk gemaakt? Echte fans lullen niet alleen mee maar zijn ook kritisch wanneer het moet.
  • 22 Sep 2018 om 21:52
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:26
      Ga lekker Heracles supporten. Jij hebt hier niets te zoeken. Aju
    Precies hoog Almelo gehalte hier tegenwoordig!
  • 22 Sep 2018 om 21:26
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:07
      Pusic is een zoekende heikneuter die leunt op individuele klasse, bestaand en aangedragen.

      Wij krijgen een harde plasser van 3 punten. ...dat is fijn, dat mag.

      Wij kunnen kampioen worden, met gemak.

      Maar een ieder met ogen... weet, het was slecht. Verschrikkelijk slecht.

      Ramos is een ramp. Maar slechter dan Ramos is ons Woutje, en Holscher.

      Desondanks, moeten we met deze spelers kampioen worden, en dat worden we.
    Ga lekker Heracles supporten. Jij hebt hier niets te zoeken. Aju
  • 22 Sep 2018 om 21:10
    • Quote van 22 Sep 2018 om 21:07
      Pusic is een zoekende heikneuter die leunt op individuele klasse, bestaand en aangedragen.

      Wij krijgen een harde plasser van 3 punten. ...dat is fijn, dat mag.

      Wij kunnen kampioen worden, met gemak.

      Maar een ieder met ogen... weet, het was slecht. Verschrikkelijk slecht.

      Ramos is een ramp. Maar slechter dan Ramos is ons Woutje, en Holscher.

      Desondanks, moeten we met deze spelers kampioen worden, en dat worden we.
    Echte fan, dat is wel duidelijk!
  • 22 Sep 2018 om 21:07
    • Quote van 22 Sep 2018 om 20:48
      Toch al 2 assists en geen specifieke schuld bij doelpunten. Alternatief is v d Lely en ik heb het gevoel dat die niet zo snel een kans krijgt.
    Pusic is een zoekende heikneuter die leunt op individuele klasse, bestaand en aangedragen.

    Wij krijgen een harde plasser van 3 punten. ...dat is fijn, dat mag.

    Wij kunnen kampioen worden, met gemak.

    Maar een ieder met ogen... weet, het was slecht. Verschrikkelijk slecht.

    Ramos is een ramp. Maar slechter dan Ramos is ons Woutje, en Holscher.

    Desondanks, moeten we met deze spelers kampioen worden, en dat worden we.
  • 22 Sep 2018 om 20:48
    • Quote van 22 Sep 2018 om 20:28
      Fijn voor Ramos . ..... helaas de slechtste/zwakste speler die we hebben (samen met Holscher)
    Toch al 2 assists en geen specifieke schuld bij doelpunten. Alternatief is v d Lely en ik heb het gevoel dat die niet zo snel een kans krijgt.
  • 22 Sep 2018 om 20:28
    Fijn voor Ramos . ..... helaas de slechtste/zwakste speler die we hebben (samen met Holscher)