Homepage » Eerste elftal » Ten Voorde: ''Dacht even dat Alfred Schreuder weer trainer was van FC Twente''

Ten Voorde: ''Dacht even dat Alfred Schreuder weer trainer was van FC Twente''

( 18 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Ten Voorde: ''Dacht even dat Alfred Schreuder weer trainer was van FC Twente''

FC Twente leed vrijdagavond pijnlijk puntenverlies bij FC Eindhoven. De Tukkers leken de overwinning binnen te hebben, maar door een tegentreffer diep in blessuretijd keerde FC Twente met slechts een punt huiswaarts.

"Ik heb geen oog meer dichtgedaan na die laatste seconde vrijdag", reageert clubwatcher Leon ten Voorde op de website van TC Tubantia. "Als je die bal het stadion uitschiet, dan fluit de scheidsrechter af. In plaats daarvan krijg je een hele knullige corner tegen en een doelpunt. Dat was echt Twente-onwaardig."

Toch zag trainer Marino Pusic na afloop nog lichtpuntjes. "Ik dacht even dat Alfred Schreuder weer trainer was van Twente", reageert Ten Voorde. "Die waren er echt niet. Je moet niet zeggen dat FC Twente de boel bij vlagen had gecontroleerd en dat ze goed hebben gespeeld. Dat was absoluut niet het geval. Dit was niet goed en als je mee wilt doen om de bovenste plaatsen moet je een hoger niveau halen."

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Oct 2018 om 12:56
    Dit stuk van Leon is goed maar hij is ouderwets bezig in het AD over Bayern München
  • 9 Oct 2018 om 10:11
    • Quote van 9 Oct 2018 om 00:36
      Jij was er blijkbaar niet bij dan had je niet zo gereageerd.. ten voorde heeft hier gewoon gelijk. Voetbal was echt super maar dan ook super slecht en dat pusic toch nog ergens iets positief weet te noenen maakt hij zichzelf flink belachelijk! Hij en het team moeten zich schamen
    Ja ik heb de wedstrijd ook gezien . Maar wat los ik op om alleen het negatieve uit te vergroten . Niemand gaat daar beter van presteren en voetballen.
  • 9 Oct 2018 om 00:36
    • Quote van 8 Oct 2018 om 22:47
      Ten voorde blijft zich gedragen als een gefrustreerd mannetje . Hij vind zichzelf bijzonder belangrijk door onzinnige verhaaltjes te schrijven . Onbegrijpelijk deze journalist loopt al een paar jaar mee in het hele voetbal gebeuren maar snapt nog steeds niet wat van het spelletje voetbal. Als je een beetje logisch kunt nadenken zie je precies wat het grootste probleem is dat dat veel profclubs in Nederland erg wisselvallig presteren.
    Jij was er blijkbaar niet bij dan had je niet zo gereageerd.. ten voorde heeft hier gewoon gelijk. Voetbal was echt super maar dan ook super slecht en dat pusic toch nog ergens iets positief weet te noenen maakt hij zichzelf flink belachelijk! Hij en het team moeten zich schamen
  • 8 Oct 2018 om 22:47
    Ten voorde blijft zich gedragen als een gefrustreerd mannetje . Hij vind zichzelf bijzonder belangrijk door onzinnige verhaaltjes te schrijven . Onbegrijpelijk deze journalist loopt al een paar jaar mee in het hele voetbal gebeuren maar snapt nog steeds niet wat van het spelletje voetbal. Als je een beetje logisch kunt nadenken zie je precies wat het grootste probleem is dat dat veel profclubs in Nederland erg wisselvallig presteren.
  • 8 Oct 2018 om 21:56
    • Quote van 8 Oct 2018 om 20:41
      Hadden we Hake nog maar, zaten we nu een divisie hoger.
    Nou daar geloof ik eigenlijk ook niks van ging onder hem ook in rap tempo minder met de selectie. Maar daar was die kale grabbelaar ook zeker debet aan in mijn ogen.
  • 8 Oct 2018 om 20:41
    • Quote van 8 Oct 2018 om 19:14
      Leon keurig dacht even dat ik naar de verkeerde wedstrijd had gekeken. Bedankt voor het beamen van dit beschamende drama. Tja het heeft mij nu wel de bevestiging dat we weer een nieuwe goedkope gekloonde clown hebben van een mix van SCHREUDER en HAKE.
    Hadden we Hake nog maar, zaten we nu een divisie hoger.
  • 8 Oct 2018 om 19:29
    Ikzeg. Het klopt wat u zegt.Maar Laten Wij Snel Naar De Volgende Wedstrijd Gaan. En hopelijk wordt het van af nu beter.
  • 8 Oct 2018 om 19:14
    Leon keurig dacht even dat ik naar de verkeerde wedstrijd had gekeken. Bedankt voor het beamen van dit beschamende drama. Tja het heeft mij nu wel de bevestiging dat we weer een nieuwe goedkope gekloonde clown hebben van een mix van SCHREUDER en HAKE.
  • 8 Oct 2018 om 17:55
    • Quote van 8 Oct 2018 om 16:23
      Vind wel dat er nu voorbij gegaan word dat Brama weggevallen is want dat is een hele belangrijke schakel. Nu hij weggevallen is komen de tekortkomingen van anderen meer aan het licht. En hoeveel smaken heeft twente verder op het middenveld? Hulscher word beloont zeg je,maar is het een beloning of simpel weg de beste keus want het is hij of een ander die nog slechter is!
    Dus, slecht ingekocht?
  • 8 Oct 2018 om 17:35
    • Quote van 8 Oct 2018 om 16:23
      Vind wel dat er nu voorbij gegaan word dat Brama weggevallen is want dat is een hele belangrijke schakel. Nu hij weggevallen is komen de tekortkomingen van anderen meer aan het licht. En hoeveel smaken heeft twente verder op het middenveld? Hulscher word beloont zeg je,maar is het een beloning of simpel weg de beste keus want het is hij of een ander die nog slechter is!
    +100

    Brama vervang je niet met de huidige aanwezige spöllers....


    Zijn inzicht, ervaring en winnaarsmentaliteit....dat heb ik bij geen enkele andere FC Twente kunnen ontdekken....vooral v.w.b. winnaarsmentaliteit.
  • 8 Oct 2018 om 16:23
    • Quote van 8 Oct 2018 om 15:09
      Ik vind Ten Voorde soms wel een overkritische azijnpisser, maar hier heeft hij helemaal gelijk. In vergelijking met de andere teams die bovenin de 1e divisie meedraaien (NEC, GA Eagles, Sparta) is het spel erg mager. Als je vergelijkt welk een gedrevenheid bijvoorbeeld GAE laat zien, dan moet er bij FC Twente nog wel wat veranderen voordat onze FC van GAE gaat winnen. Het mag dan zo zijn dat de spelers nog steeds niet helemaal op elkaar ingespeeld zijn, maar lost daarvan is er wel meer te zeggen: de slimheid van Brama wordt gemist, Boere heeft een bedroevend slecht rendement, Holscher wordt door de technische staf beloond met een basisplek maar laat ondertussen heel weinig zien, de meest ervaren verdediger Ricardinho geeft onnodig een corner weg in de 93e minuut. Ik snap best dat Twente geen centen heeft om sterspelers te halen, maar het zal toch allemaal een stuk beter moeten als je om het kampioenschap wilt meespelen.
    Vind wel dat er nu voorbij gegaan word dat Brama weggevallen is want dat is een hele belangrijke schakel. Nu hij weggevallen is komen de tekortkomingen van anderen meer aan het licht. En hoeveel smaken heeft twente verder op het middenveld? Hulscher word beloont zeg je,maar is het een beloning of simpel weg de beste keus want het is hij of een ander die nog slechter is!
  • 8 Oct 2018 om 15:58
    • Quote van 8 Oct 2018 om 14:59
      Uitslag van 1-1 vond ik zelfs al een intikkertje. Ik hoor Poeslief gelukkig niet meer over het feit dat we nog in de voorbereiding zitten. We hoeven ook geen voetbalprofessor te zijn om te kunnen constateren dat alle uitwedstrijden gewoon een heel lastig verhaal zal gaan worden. Thuis wat minder, maar dat komt meer door de ondersteuning van de supporters dan door de kunsten van een geweldig team. We zijn nu toch al een behoorlijk tijdje bezig, maar er zit nog totaal geen lijn in. En ik heb niet het gevoel dat dit snel gaat veranderen.
    Vergeet niet te vermelden dat het thuis ook nog eens extra lastig is door de immense druk die op de ploeg wordt gelegd door het chauvinistische publiek. Dat moet je niet uitvlakken. Heel knap hoe de jongens daar mee omgaan!!!
  • 8 Oct 2018 om 15:35
    • Quote van 8 Oct 2018 om 15:09
      Ik vind Ten Voorde soms wel een overkritische azijnpisser, maar hier heeft hij helemaal gelijk. In vergelijking met de andere teams die bovenin de 1e divisie meedraaien (NEC, GA Eagles, Sparta) is het spel erg mager. Als je vergelijkt welk een gedrevenheid bijvoorbeeld GAE laat zien, dan moet er bij FC Twente nog wel wat veranderen voordat onze FC van GAE gaat winnen. Het mag dan zo zijn dat de spelers nog steeds niet helemaal op elkaar ingespeeld zijn, maar lost daarvan is er wel meer te zeggen: de slimheid van Brama wordt gemist, Boere heeft een bedroevend slecht rendement, Holscher wordt door de technische staf beloond met een basisplek maar laat ondertussen heel weinig zien, de meest ervaren verdediger Ricardinho geeft onnodig een corner weg in de 93e minuut. Ik snap best dat Twente geen centen heeft om sterspelers te halen, maar het zal toch allemaal een stuk beter moeten als je om het kampioenschap wilt meespelen.
    Hopen op Assaidi die wel het verschil kan maken in deze divisie.
  • 8 Oct 2018 om 15:09
    Ik vind Ten Voorde soms wel een overkritische azijnpisser, maar hier heeft hij helemaal gelijk. In vergelijking met de andere teams die bovenin de 1e divisie meedraaien (NEC, GA Eagles, Sparta) is het spel erg mager. Als je vergelijkt welk een gedrevenheid bijvoorbeeld GAE laat zien, dan moet er bij FC Twente nog wel wat veranderen voordat onze FC van GAE gaat winnen. Het mag dan zo zijn dat de spelers nog steeds niet helemaal op elkaar ingespeeld zijn, maar lost daarvan is er wel meer te zeggen: de slimheid van Brama wordt gemist, Boere heeft een bedroevend slecht rendement, Holscher wordt door de technische staf beloond met een basisplek maar laat ondertussen heel weinig zien, de meest ervaren verdediger Ricardinho geeft onnodig een corner weg in de 93e minuut. Ik snap best dat Twente geen centen heeft om sterspelers te halen, maar het zal toch allemaal een stuk beter moeten als je om het kampioenschap wilt meespelen.
  • 8 Oct 2018 om 14:59
    • Quote van 8 Oct 2018 om 14:26
      Precies de reactie van Pusic die ik al voorspeld had. Ik mocht willen dat ik de boel vaker zo goed kon voorspellen. Maar dit was ook wel een intikkertje.
    Uitslag van 1-1 vond ik zelfs al een intikkertje. Ik hoor Poeslief gelukkig niet meer over het feit dat we nog in de voorbereiding zitten. We hoeven ook geen voetbalprofessor te zijn om te kunnen constateren dat alle uitwedstrijden gewoon een heel lastig verhaal zal gaan worden. Thuis wat minder, maar dat komt meer door de ondersteuning van de supporters dan door de kunsten van een geweldig team. We zijn nu toch al een behoorlijk tijdje bezig, maar er zit nog totaal geen lijn in. En ik heb niet het gevoel dat dit snel gaat veranderen.
  • 8 Oct 2018 om 14:53