''De vraag is of hij Javier Espinosa als aanvallende middenvelder gebruikt''

( 11 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''De vraag is of hij Javier Espinosa als aanvallende middenvelder gebruikt''

FC Twente gaat vanavond op bezoek bij Jong FC Utrecht. Trainer Marino Pusic zit weer wat ruimer in de keuzes voor het duel in Stadion Galgenwaard.

Matthew Smith keert terug in de ploeg bij FC Twente. De middenvelder was vorige week op pad met de nationale ploeg van Wales en ontbrak daarom in de thuiswedstrijd tegen MVV Maastricht. Zijn terugkeer gaat waarschijnlijk ten koste van Jelle van der Heyden.

Pusic heeft verder een aantal mogelijkheden op het middenveld. "De vraag is of hij Javier Espinosa als aanvallende middenvelder gebruikt, waardoor er weer een basisplaats is voor Rafik Zekhnini", schrijft clubwatcher Leon ten Voorde in TC Tubantia. Tegen MVV koos Pusic voor een middenveld met naast Van der Heyden ook Tim Hölscher en Alexander Laukart.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Oct 2018 om 17:16
    • Quote van 22 Oct 2018 om 16:39
      Ik zou een serieus na gaan denken om met 3 verdedigers te gaan spelen.

      ..............Drom
      ...Nacho....Bijen...Gonzales..
      ..............Schenk
      Smith.....................Ricar
      ............Espinoza
      Aitor.....................Zekhnini
      ...........Oosterwijk
    3 kan ook ja met Schenk als VM die terug kan zakken als dat nodig is en Smith kan dan snel omschakelen voor de counter.

    Drommel

    Gonzalez, Nacho, Bijen,

    Smith, Schenk

    Aitor, Espinosa, Zekhnini

    Bapoh, Boere
  • 22 Oct 2018 om 16:41
    • Quote van 22 Oct 2018 om 16:39
      Die eerste vind ik niet verkeerd.
    Gonzales moet je aaaaaaabsoluuut niet uit het Centrum halen.......
  • 22 Oct 2018 om 16:39
    • Quote van 22 Oct 2018 om 16:21
      Drommel Gonzalez, Nacho, Bijen, Maria, Smith, Schenk, Espinosa, Aitor, Boere, Zekhnini of Drommel Nacho, Bijen, Schenk, Maria, Smith, Bapoh, Espinosa, Aitor, Boere, Zekhnini
    Ik zou een serieus na gaan denken om met 3 verdedigers te gaan spelen.

    ..............Drom
    ...Nacho....Bijen...Gonzales..
    ..............Schenk
    Smith.....................Ricar
    ............Espinoza
    Aitor.....................Zekhnini
    ...........Oosterwijk
  • 22 Oct 2018 om 16:39
    • Quote van 22 Oct 2018 om 16:21
      Drommel Gonzalez, Nacho, Bijen, Maria, Smith, Schenk, Espinosa, Aitor, Boere, Zekhnini of Drommel Nacho, Bijen, Schenk, Maria, Smith, Bapoh, Espinosa, Aitor, Boere, Zekhnini
    Die eerste vind ik niet verkeerd.
  • 22 Oct 2018 om 16:21
    Drommel Gonzalez, Nacho, Bijen, Maria, Smith, Schenk, Espinosa, Aitor, Boere, Zekhnini of Drommel Nacho, Bijen, Schenk, Maria, Smith, Bapoh, Espinosa, Aitor, Boere, Zekhnini
  • 22 Oct 2018 om 16:15
    Opstelling zou zo moeten zijn voorin Espinoza op 10, zeknini op linksbuiten, aitor rechts en probeer gewoon eens een bapoh als spits, achter espinoza zou ik xandro schenk als verdedigende middenvelder en dan smith als verbindingsspeler, Laat v/d heijde en holscher maar een keer banken falend midden en uberhaupt een aanfluiting dat hebben ze herhaaldelijk bewezen.
  • 22 Oct 2018 om 15:15
    Ik ga er vanuit dat hij weer gewoon start met van der Heyden en Hölscher. Het zijn jongens die hij volledig vertrouwd en die garant staan voor een snelle achterstand zodat de rest van de ploeg alert blijft en niet in slaap kan sukkelen.
  • 22 Oct 2018 om 14:41
    Ik mag hopen dat Pusic dat ook gaat doen !!!
  • 22 Oct 2018 om 11:04
    • Quote van 22 Oct 2018 om 10:49
      ga toch eens gewoon voetballen met aanvallen en druk zetten en zet vd Lely toch in de basis
    Wat Lely in de basis? Denk je dat het dan goed gaat? Gewoon een van de jeugdspelers er in . Ik hoop dat poeslief ook de ballen heeft om bv Trotman er een keer in durft te gooien , jongen van de stad, en heb het gevoel dat die er wel wil voor knokken. Het liefst ook die Hölscher er zo snel mogelijk uit.
  • 22 Oct 2018 om 11:01
    • Quote van 22 Oct 2018 om 10:49
      ga toch eens gewoon voetballen met aanvallen en druk zetten en zet vd Lely toch in de basis
    Dat druk zetten gebeurt meestal maar door één enkele speler in de hoop dat de 2e bal voor ons is. Echter win je nooit duels als je te ver van je man af staat zoals dat bij Twente mode is. Mvv gaf geen lange hengst, maar speelden die ene Twente-speler simpel via combi-voetbal via de grond uit. Ik zie ook graag dat Twente de boel en bloc opjaagt, maar op de een of andere manier komt het gewoon niet van de grond. Maar als je ook maar 4 keer traint in de week kun je niet het onmogelijke verwachten. Vd Lely zou ik ook een kans gunnen en natuurlijk moet Poeslief Espinosa aanvallende middenvelder maken. Als hij nu nog niet heeft gezien dat het dan veel beter loopt moet hij snel een andere baan gaan zoeken.
  • 22 Oct 2018 om 10:49
    ga toch eens gewoon voetballen met aanvallen en druk zetten en zet vd Lely toch in de basis