'Douglas biedt zich aan bij Eredivisionist; clubleiding om tafel' Waarschuwing voor seizoenkaarthouders: ''Vandaag de laatste dag'' Ajax-supporters massaal naar uitwedstrijd tegen FC Twente Van Leeuwen: ''Daar zie je twee, drie níet goede spelers'' Vuckic wint eerste interland met Slovenië in zeven jaar nipt

'Goed nieuws uit ziekenboeg: Brama hoopt groepstraining te hervatten'

( 21 reacties)
'Goed nieuws uit ziekenboeg: Brama hoopt groepstraining te hervatten'

FC Twente hoopt over twee weken in de thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles weer een beroep te kunnen doen op Wout Brama.

Volgens TC Tubantia is de kans aanwezig dat de routinier 'als alles meezit' deze week de groepstraining hervat. Brama liep eind september in de bekerwedstrijd tegen FC Groningen een knieblessure op. Gevreesd werd dat de middenvelder tot de winterstop uitgeschakeld was.

Het herstel van Brama verloopt echter voorspoedig en een operatie is niet noodzakelijk, waardoor de Almeloër mogelijk medio november alweer speelminuten kan maken. FC Twente gaat komende vrijdag eerst op bezoek bij FC Den Bosch. Dat duel komt sowieso te vroeg voor Brama.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Nov 2018 om 15:47
    • Quote van 5 Nov 2018 om 15:02
      Ted gaat in de winterstop een nieuwe spits halen, hij is met twee serieuze opties bezig.
    Huur?

    Hebben we tegen die tijd al 'groen licht' ? Of gaan we extern finacieren?

    Wat mij betreft geven we geen rooie rotcent meer uit en roeien we met de meer dan capabele riemen die we nu hebben.

    Zet Fredje een maandje op het stoeltje van Pusic. Hebben we twee maanden om te ontdekken of we écht wat nodig hebben.......
  • 5 Nov 2018 om 15:40
    • Quote van 5 Nov 2018 om 15:27
      Ook via fctwente.net?
    Ja.
  • 5 Nov 2018 om 15:27
    • Quote van 5 Nov 2018 om 15:02
      Ted gaat in de winterstop een nieuwe spits halen, hij is met twee serieuze opties bezig.
    Ook via fctwente.net?
  • 5 Nov 2018 om 15:04
    • Quote van 5 Nov 2018 om 14:52
      Nu Assaidi en Vuckic er nog bij. En je hebt een geweldig probleem. Wie stel je op?

      Holscher stellen we op bij de Frietkroam als Mayo-pumpechef:
      'Darf es Ein kleines bisschen mehr sein' 'Jawohl' *pumpe*
    In de tweede seizoenshelft spelen we gewoon met Brama,Vuckic/Smith en Espinosa op het middenveld en Assaidi, Aitor en een nieuwe spits in de aanval.
  • 5 Nov 2018 om 15:02
    • Quote van 5 Nov 2018 om 14:56
      Vukcic in de spits
    Ted gaat in de winterstop een nieuwe spits halen, hij is met twee serieuze opties bezig.
  • 5 Nov 2018 om 15:00
    • Quote van 5 Nov 2018 om 14:56
      Vukcic in de spits
    Interessant.....

  • 5 Nov 2018 om 14:56
    • Quote van 5 Nov 2018 om 14:52
      Nu Assaidi en Vuckic er nog bij. En je hebt een geweldig probleem. Wie stel je op?

      Holscher stellen we op bij de Frietkroam als Mayo-pumpechef:
      'Darf es Ein kleines bisschen mehr sein' 'Jawohl' *pumpe*
    Vukcic in de spits
  • 5 Nov 2018 om 14:52
    Nu Assaidi en Vuckic er nog bij. En je hebt een geweldig probleem. Wie stel je op?

    Holscher stellen we op bij de Frietkroam als Mayo-pumpechef:
    'Darf es Ein kleines bisschen mehr sein' 'Jawohl' *pumpe*
  • 5 Nov 2018 om 14:11
    • Quote van 5 Nov 2018 om 13:29
      Je krijgt geen mooi bedrag voor een blessuregevoelige 30-jarige voetballer met nog maar een half jaar contract. Laat hem maar mooi dat half jaar bij ons uitdienen.
    Ikzeg. MC helemaal met u eens.
  • 5 Nov 2018 om 13:29
    • Quote van 5 Nov 2018 om 12:54
      Voor een mooi b3drag mag die van mij hoor ... heb er niet veel vertrouwen in dat hij nog veel minuten gaat maken voor twente
    Je krijgt geen mooi bedrag voor een blessuregevoelige 30-jarige voetballer met nog maar een half jaar contract. Laat hem maar mooi dat half jaar bij ons uitdienen.
  • 5 Nov 2018 om 13:16
    • Quote van 5 Nov 2018 om 11:52
      Ik hoor eigenlijk veel te weinig over assaidi. Schijnt dat hij wel gewoon meetraint met de groep. Weet iemand hier meer van?
    Doet 10 minuten met de groep mee, wel weer met de bal maar we moeten nog wat geduld hebben, is nog wat angstig in de duels. maar het gaat de goede kant op, ook met Vuckic gaat het wel goed, hopelijk eind december, met hun en Wout erbij krijgen we een enorme kwaliteitsimpuls in de selectie, dan gaat het niveau drastisch h omhoog!
  • 5 Nov 2018 om 13:07
    OBLADI OBLADA WOUTJE BRAAMAAA JALALLALALA
  • 5 Nov 2018 om 12:54
    • Quote van 5 Nov 2018 om 11:58
      Als spits zeker een hele goede optie! We moeten alleen hopen dat hij in de winterstop niet weggaat.
    Voor een mooi b3drag mag die van mij hoor ... heb er niet veel vertrouwen in dat hij nog veel minuten gaat maken voor twente
  • 5 Nov 2018 om 12:18
    • Quote van 5 Nov 2018 om 11:26
      Ja. Holscher eruit en brama met smith en Espinosa op middenveld is gewoon een prima middenveld.
    Met een fitte Assaidi in de spits. Aitor en Zekhnini op de vleugels. Op papier heb je dan gewoon een sterk middenveld en aanval.
  • 5 Nov 2018 om 11:58
    • Quote van 5 Nov 2018 om 11:52
      Ik hoor eigenlijk veel te weinig over assaidi. Schijnt dat hij wel gewoon meetraint met de groep. Weet iemand hier meer van?
    Als spits zeker een hele goede optie! We moeten alleen hopen dat hij in de winterstop niet weggaat.
  • 5 Nov 2018 om 11:52
    • Quote van 5 Nov 2018 om 11:18
      Zeker met je eens. Komt veel meer dreiging uit dan bij Boere. Kan eventueel na een dik uur nog wel gewisseld worden voor Jari. Maar eerst fit worden
    Ik hoor eigenlijk veel te weinig over assaidi. Schijnt dat hij wel gewoon meetraint met de groep. Weet iemand hier meer van?
  • 5 Nov 2018 om 11:26
    • Quote van 5 Nov 2018 om 10:10
      Zou mooi zijn voor de stabliteit op het middenveld. Kunnen ze heel goed gebruiken.
    Ja. Holscher eruit en brama met smith en Espinosa op middenveld is gewoon een prima middenveld.
  • 5 Nov 2018 om 11:18
    • Quote van 5 Nov 2018 om 10:16
      Zet die in de spits dan heb je een dynamieke aanval. Voorzetten geven doen de vleugels toch niet. Balletje vasthouden kan hij als geen ander.
    Zeker met je eens. Komt veel meer dreiging uit dan bij Boere. Kan eventueel na een dik uur nog wel gewisseld worden voor Jari. Maar eerst fit worden
  • 5 Nov 2018 om 10:16
    • Quote van 5 Nov 2018 om 10:13
      En hoe is het met Assaidi? Die zouden we komende vrijdag goed kunnen gebruiken!
    Zet die in de spits dan heb je een dynamieke aanval. Voorzetten geven doen de vleugels toch niet. Balletje vasthouden kan hij als geen ander.
  • 5 Nov 2018 om 10:13
    En hoe is het met Assaidi? Die zouden we komende vrijdag goed kunnen gebruiken!
  • 5 Nov 2018 om 10:10
    Zou mooi zijn voor de stabliteit op het middenveld. Kunnen ze heel goed gebruiken.
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›