Homepage » Eerste elftal » 'Spelersgroep FC Twente zet vraagtekens bij tactische keuzes Pusic'

'Spelersgroep FC Twente zet vraagtekens bij tactische keuzes Pusic'

( 74 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'Spelersgroep FC Twente zet vraagtekens bij tactische keuzes Pusic'

FC Twente verloor afgelopen weekeinde op zeer pijnlijke wijze van Jong Ajax. De Enschedeërs werden te kijk gezet door de beloften uit Amsterdam. Volgens De Telegraaf is Marino Pusic niet langer onomstreden, en vraagt ook de selectie zich af of hij de juiste man is op dit moment.

''Na de pijnlijke 2-5 thuisnederlaag tegen Jong Ajax is de kritiek op Pusic bij de achterban verder toegenomen, terwijl ook in de spelersgroep vraagtekens worden gezet bij de trainingsmethodieken en tactische keuzes van de hoofdtrainer'', zo begint Jeroen Kapteijns in De Telegraaf

Ook de steun van de supporters kan de ploeg niet helpen. ''De imposante Grolsch Veste, tot op heden gevuld met minimaal 23.500 en tegen Go Ahead Eagles zelfs 29.800 supporters, lijkt eerder verlammend dan inspirerend te werken op de ploeg van Pusic.'' Kapteijns legt daarnaast ook de verantwoordelijkheid bij technisch manager Ted van Leeuwen.

''Het is ook nogal een gok om zo’n lastige opdracht in handen van een beginnende hoofdtrainer te leggen. Technisch manager Ted van Leeuwen heeft bovendien de kans laten lopen om Pusic de ondersteuning te bieden van een ervaren assistent door die functie te vergeven aan de pas 35-jarige Gonzalo Garcia Garcia, vorig seizoen net als Van Leeuwen werkzaam bij het Deense Esbjerg.''

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Dec 2018 om 17:27
    • Quote van 6 Dec 2018 om 09:04
      Wat ik over het algemeen overdag gebruik is mijn verstand en rede. Die zet ik in om te onderzoeken met welke argumenten ik mijn eerste gevoel onderuit kan halen. Pas als ik voldoende argumenten heb, vorm ik een mening bestaande uit dat eerste gevoel, de argumenten die ervoor spreken en de argumenten die ertegen spreken. Probeer het eens, het werkt best verlichtend.
    Dus jij noemt het verstand en rede gebruiken, dat jijzelf op zoek gaat naar argumenten om jouw eigen 1ste gevoel onderuit te halen?

    En jij gebruikt argumenten om je mening te vormen, je kunt beter een mening vormen obv feiten, argumenten zijn vaak subjectief.

    Probeer dat eens enlightened one....
  • 6 Dec 2018 om 17:08
    • Quote van 5 Dec 2018 om 19:50
      Weet je wat het probleem is dat veel mensen hebben dat ze klakkeloos wat overnemen van een ander . Dat noemen ze ook wel eens papegaaien gedrag . Rutten wou niet komen omdat van halst hem niet zo kunnen luchten . Waar haal je het vandaan . Of heeft dat ook weer in de fabeltjeskrant gestaan. Onderbouw jou verhaaltje eens dat over rutten dat hij niet wou komen en kom eens met feiten .
    niks papegaaien, als je hier lang genoeg loopt en op twente.net dan weet je dat het niet goed zat en zit tussen van halst en rutten. Van halst heeft zijn eigen belang boven die van de club gezet, gelet op zijn dubbele functie. Rutten is tussendoor beschikbaar geweest en bood hulp aan, maar van halst heeft hem niet eens benaderd. Jij wil bepaalde zaken niet zien, dus heeft het ook geen zin om er verder op in te gaan. Verder kom je zelf ook niet verder dan dat de druk op de spelers te groot is door verwachtingspatroon en ten voorde, zijn dat feiten? Ook is het zo dat toen aangegeven is dat supporters niet te veel moesten verwachten en toch bleven 30000 man komen. Dat men het nu zat is, komt volledig door de club zelf. Alleen maar wanbeleid voeren, hard werken is nog teveel gevraagd.
  • 6 Dec 2018 om 09:04
    • Quote van 5 Dec 2018 om 15:42
      Slecht hoor drinken overdag, of wat je ook maar gebruikt pfff wat lekker dom zeg.
    Wat ik over het algemeen overdag gebruik is mijn verstand en rede. Die zet ik in om te onderzoeken met welke argumenten ik mijn eerste gevoel onderuit kan halen. Pas als ik voldoende argumenten heb, vorm ik een mening bestaande uit dat eerste gevoel, de argumenten die ervoor spreken en de argumenten die ertegen spreken. Probeer het eens, het werkt best verlichtend.
  • 6 Dec 2018 om 00:09
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:53
      Ik zal het simpel voor je houden.

      Pusic is een clown die niet grappig is. Daar koop je dus geen schmink voor.
      Pusic is een paaldanser met een bierbuik. Daar wil je niet naar kijken.
      Pusic is een werker, niet bepaald een jongerenwerker (zie lely, maria, bapoh)
      Pusic is als een Chinese cafetaria eigenaar die Pindasaus maakt.

      Je denigrerende post is sowieso al stupide. Wij hebben kwaliteit zat, zwak op een aantal plekken maar een goede trainer weet te compenseren door te puzzelen.

      Deze trainer KIEST ervoor om met minimale middelen te werken terwijl loopt te klagen dat hij minimale middelen heeft.

      Deze trainer kijkt steevast dom uit de ogen. Minuut 60,65,70....... oh ja wisselen. Doe eens een Jari erin smijten.

      Deze trainer leest in de krant wat hij moet doen. 99% van de mensen zien in Espinoza een nummer 10, behalve Ten Voorde. De watcher met NUL tactisch inzicht of analytisch vermogen. Gek genoeg komt Pusic ook tot deze conclussie en zet hem steevast op de verkeerde plek.........


      ............en zo nog 20 vierkantjes door.

      Het is heel simpel: Pusic en Garcia zijn een volledig onervaren koppel, die sturing moeten geven aan de meet complexe club van NL. Dat flikken ze bij geen enkel bedrijf.

      En je gezeik over supporters? Die zitten er elke week weer, 23,000 a 29,000 man sterk. Die komen echter op een forumpje een beetje ventileren. Het is dus zo dat jij niet snapt waar een forum voor is?
    Je mist het belangrijkste punt: FcT voert geen beleid uit, mede omdat het geen professionele voltallige RvC en directie heeft. Dus wordt er niet opgetreden. Maar dat begrijp jij niet. Het is gemakkelijker om de zoveelste trainer af te branden..... :-) :-) :-)
  • 5 Dec 2018 om 23:26
    • Quote van 5 Dec 2018 om 16:21
      Ik vraag me af hoe Kapteijns dit weet want de ivoren toren met betrekking tot het praten met pers is zo goed als rijen dik gebarricadeerd. Zal er toch wel weer eentje "gelekt" hebben. Op zich geen nieuws want dit was te verwachten. Je ziet de spelers met de week angstiger worden, ze willen de bal niet, durven niet en verlangen steevast naar de inmiddels wekelijkse besloten zakdoekjeleg training. Marino is momenteel zo'n beetje de enige die nog gelooft en vasthoudt aan z'n knuffelpatroontactiek. ÜberTD Ted hoor of zie je niks van, houdt zich verdacht en angstvallig afzijdig en is net als een kind dat een sinterklaasgedichtje moet maken aan het bedenken hoe hij zijn gehaalde en meegenomen pröttel moet gaan verdedigen. Dit is natuurlijk het begin van het einde....motie van wantrouwen tegen het talenwonder breipatroon meester van de "ik klooi maar aan" kunst. Gelukkig is er nomenteel een nieuwe talentassistent die wellicht staat te springen om z'n eerst klus als hoofd "oefenmeester" te aanvaarden. De club zal, vanwege geld, beleids en visiegebrek gewillig meewerken aan een nog verdere teloorgang. De Keu kan weer aan de bak....Eénmaal zullen wij ten onder gaan....
    Beste Socrates, je hebt best wel een punt. Het is eigenlijk arrogant te noemen dat de overgebleven bestuurders nog steeds denken dat het schip "Fc Twente" nog steeds niet gezonken is, als de nieuwe AD arriveert..... Ik mis op dit moment totaal commitment in de organisatie, van RvC t/m spelers..... als de bestuurders en investeerders het niet doen, moeten blijkbaar de supporters het voortouw nemen..... tijd om de spelersbus op te wachten, en/of het kantoor te blokkeren? Wegblijven helpt niet....
  • 5 Dec 2018 om 19:50
    • Quote van 5 Dec 2018 om 16:15
      heb je al vaker zien zeggen dat mensen er niks van snappen, als ze er een andere mening op na houden. Zeggen dat er 'eindelijk' iemand is die logisch nadenkt, wijst ook die kant op. Ieder zijn mening, maar ga dan ook met elkaar in discussie ipv roepen dat een ander het niet snapt. Ik heb niet gezegd dat pusic wegmoet, al nijg ik daar wel naar. Die mensen laten zitten wordt het zeker niet beter van, er moet kritischer gekeken worden voordat iemand aangesteld word. Bij een verbeek is geen vooronderzoek gedaan, pusic was goedkoop dus die wordt er maar neergezet enz enz. Rutten is bijv. al eerder vrijgeweest, is niet benaderd omdat van halst hem niet kon luchten. Nu stapt hij niet meer in. Er gaan zoveel dingen meer fout, en het bljift maar doorgaan. Onrust is niet goed, maar wordt op deze manier wel gecreëerd. Pusic heeft zoveel fouten gemaakt, het gaat met de week slechter. Ik zou niet weten wie in dit kerkhof wil instappen.
    Weet je wat het probleem is dat veel mensen hebben dat ze klakkeloos wat overnemen van een ander . Dat noemen ze ook wel eens papegaaien gedrag . Rutten wou niet komen omdat van halst hem niet zo kunnen luchten . Waar haal je het vandaan . Of heeft dat ook weer in de fabeltjeskrant gestaan. Onderbouw jou verhaaltje eens dat over rutten dat hij niet wou komen en kom eens met feiten .
  • 5 Dec 2018 om 19:47
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:53
      Ik zal het simpel voor je houden.

      Pusic is een clown die niet grappig is. Daar koop je dus geen schmink voor.
      Pusic is een paaldanser met een bierbuik. Daar wil je niet naar kijken.
      Pusic is een werker, niet bepaald een jongerenwerker (zie lely, maria, bapoh)
      Pusic is als een Chinese cafetaria eigenaar die Pindasaus maakt.

      Je denigrerende post is sowieso al stupide. Wij hebben kwaliteit zat, zwak op een aantal plekken maar een goede trainer weet te compenseren door te puzzelen.

      Deze trainer KIEST ervoor om met minimale middelen te werken terwijl loopt te klagen dat hij minimale middelen heeft.

      Deze trainer kijkt steevast dom uit de ogen. Minuut 60,65,70....... oh ja wisselen. Doe eens een Jari erin smijten.

      Deze trainer leest in de krant wat hij moet doen. 99% van de mensen zien in Espinoza een nummer 10, behalve Ten Voorde. De watcher met NUL tactisch inzicht of analytisch vermogen. Gek genoeg komt Pusic ook tot deze conclussie en zet hem steevast op de verkeerde plek.........


      ............en zo nog 20 vierkantjes door.

      Het is heel simpel: Pusic en Garcia zijn een volledig onervaren koppel, die sturing moeten geven aan de meet complexe club van NL. Dat flikken ze bij geen enkel bedrijf.

      En je gezeik over supporters? Die zitten er elke week weer, 23,000 a 29,000 man sterk. Die komen echter op een forumpje een beetje ventileren. Het is dus zo dat jij niet snapt waar een forum voor is?
    +100
  • 5 Dec 2018 om 18:14
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:50
      Ik geloof niet dat je Van Leeuwen het kwalijk kunt nemen dat Pusic niets met deze meer dan vaardige spelers weet te bereiken. Dat hij Pusic een ervaren assistent (met meer dan alleen inspraak) had moeten toebedelen is wel correct. Met de spelers is, op de spitsen na, weinig mis qua kwaliteit. De meeste afzonderlijke spelers zouden het bij elke KKD-ploeg die meedoet om het kampioenschap goed doen. Zijn niets minder dan de spelers bij pak 'm beet Top Oss, Sparta of GAE. Het is de trainer die er een potje van maakt en geen eenheid weet te creëren.
    Juustem, helemaal eens!
  • 5 Dec 2018 om 16:21
    Ik vraag me af hoe Kapteijns dit weet want de ivoren toren met betrekking tot het praten met pers is zo goed als rijen dik gebarricadeerd. Zal er toch wel weer eentje "gelekt" hebben. Op zich geen nieuws want dit was te verwachten. Je ziet de spelers met de week angstiger worden, ze willen de bal niet, durven niet en verlangen steevast naar de inmiddels wekelijkse besloten zakdoekjeleg training. Marino is momenteel zo'n beetje de enige die nog gelooft en vasthoudt aan z'n knuffelpatroontactiek. ÜberTD Ted hoor of zie je niks van, houdt zich verdacht en angstvallig afzijdig en is net als een kind dat een sinterklaasgedichtje moet maken aan het bedenken hoe hij zijn gehaalde en meegenomen pröttel moet gaan verdedigen. Dit is natuurlijk het begin van het einde....motie van wantrouwen tegen het talenwonder breipatroon meester van de "ik klooi maar aan" kunst. Gelukkig is er nomenteel een nieuwe talentassistent die wellicht staat te springen om z'n eerst klus als hoofd "oefenmeester" te aanvaarden. De club zal, vanwege geld, beleids en visiegebrek gewillig meewerken aan een nog verdere teloorgang. De Keu kan weer aan de bak....Eénmaal zullen wij ten onder gaan....
  • 5 Dec 2018 om 16:15
    • Quote van 5 Dec 2018 om 14:11
      Ik verwijt niemand iets . Of mag je op dit forum geen eigen mening hebben . Bij de club fctwente gaat al jaren teveel fout daar zijn ook mensen mee aan het werk om deze problemen op te lossen. Maar je hebt het vorige seizoen ook gezien dat het onslag van trainers niet de oplossing is daardoor juist vergroot je de problemen. Kom eens op dit forum met ideeën waar de club wat mee kan .
    heb je al vaker zien zeggen dat mensen er niks van snappen, als ze er een andere mening op na houden. Zeggen dat er 'eindelijk' iemand is die logisch nadenkt, wijst ook die kant op. Ieder zijn mening, maar ga dan ook met elkaar in discussie ipv roepen dat een ander het niet snapt. Ik heb niet gezegd dat pusic wegmoet, al nijg ik daar wel naar. Die mensen laten zitten wordt het zeker niet beter van, er moet kritischer gekeken worden voordat iemand aangesteld word. Bij een verbeek is geen vooronderzoek gedaan, pusic was goedkoop dus die wordt er maar neergezet enz enz. Rutten is bijv. al eerder vrijgeweest, is niet benaderd omdat van halst hem niet kon luchten. Nu stapt hij niet meer in. Er gaan zoveel dingen meer fout, en het bljift maar doorgaan. Onrust is niet goed, maar wordt op deze manier wel gecreëerd. Pusic heeft zoveel fouten gemaakt, het gaat met de week slechter. Ik zou niet weten wie in dit kerkhof wil instappen.
  • 5 Dec 2018 om 15:42
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:50
      Ik geloof niet dat je Van Leeuwen het kwalijk kunt nemen dat Pusic niets met deze meer dan vaardige spelers weet te bereiken. Dat hij Pusic een ervaren assistent (met meer dan alleen inspraak) had moeten toebedelen is wel correct. Met de spelers is, op de spitsen na, weinig mis qua kwaliteit. De meeste afzonderlijke spelers zouden het bij elke KKD-ploeg die meedoet om het kampioenschap goed doen. Zijn niets minder dan de spelers bij pak 'm beet Top Oss, Sparta of GAE. Het is de trainer die er een potje van maakt en geen eenheid weet te creëren.
    Slecht hoor drinken overdag, of wat je ook maar gebruikt pfff wat lekker dom zeg.
  • 5 Dec 2018 om 15:21
    Weer tekenend voor een zeer zeer zeer zwakke mentaliteit binnen deze spelersgroep! Niet je verantwoordelijkheid opeisen,maar de aandacht verschuiven naar de trainer! Waar heb ik dat eerder zien gebeuren? O'ja vorig seizoen zelfde club deel van zelfde spelers en wat heeft ons dat gebracht? Ik zie het persoonlijk ook niet zitten in deze trainer,maar met deze spelers gaat een trainers wissel niet de oplossing zijn! Spelers lezen ook blogs op internet en wat supporters vinden en leggen nu dus de aandacht naar pusic toe. Nou deze supporter ziet het echte probleem de karakterloze spelers topsport onwaardig!!!
  • 5 Dec 2018 om 15:13
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:13
      Eindelijk weer een realistische reactie gewoon simpel nadenken is voor een groot deel van de reageerders al moeilijk. Ik probeer ze ook al weken duidelijk te maken dat je problemen niet oplost door meer onrust en problemen te creëren. Dan wordt er geroepen mogen we niet kritisch zijn , maar natuurlijk mag je kritiek hebben . Kom met ideeën en oplossingen zonder mensen te slachtofferen en blijf positief achter de club staan. Maar deze meeste reageerders zoeken slachtoffers met met slachtoffers creëer je onrust en problemen. En daar los je niets mee op.
    Het grootste gros hiero wil volgens mij een sterke rechterhand naast of boven Pusic. Lijkt mij niet zozeer slachtofferen maar aandragen van oplossingen. De meeste criticasters met enig voetbalverstand zagen in september al dat het niet van een leien dakje ging, maar gaven deze trainer nog het voordeel van de twijfel. Nou, die twijfel heeft hij bij mij weggenomen. Hij kan er geen zak van, in ALLE opzichten. Als hij een beetje zelfkennis heeft dan moet hij ook tot inkeer komen dat hij misschien een redelijke assistent is, maar geen hoofdtrainer. Net als Schreuder. Dus, stapje terug doen zodat Twente er 2 vooruit kan maken.
  • 5 Dec 2018 om 14:59
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:44
      Op zich mee eens dat onrust iets is dat je moet voorkomen. Er schijnt intern al veel onrust te zijn. Als het klopt dat de spelers ook niet tevreden zijn dan heerst er nog meer onrust. Aankomen met oplossing en ideeën, roept u maar wat is op dit moment dé oplossing? De oplossing is het niet maar ik zou eens beginnen met vaker trainen. Één keer per dag in het profvoetbal is te weinig. Daarnaast schijnt men 2x per week vrij te hebben! Als dat zo is dan moet er zeker twee keer getraind worden. Er kan zoveel beter bij Twente. Het scheelt dat we er nog niet zo beroerd voorstaan qua ranglijst. Het is droevig. Van de geroemde mentaliteit van de buitenlandse spelers zie je ook niets meer terug. Zij zouden wel presteren want zijn gewend dat hun plek wordt ingenomen als ze niet presteren. Bij Twente zijn de reserves niet veel beter dus waarom zou je presteren?
    Ben het compleet met je eens dat deze labiele ploeg veel te weinig traint. Daarnaast weet je ook niet wat ze tijdens die talrijke besloten trainingen uitvoeren. Aan het spel te zien niet veel goeds. Echter, zou het met deze pipo de clown voor de groep beter gaan als ze 12x in de week gingen trainen? Deze man heeft totaal geen plan, inzicht, visie,noem maar op. Schiet op alle fronten tekort. Dus nee
  • 5 Dec 2018 om 14:32
    • Quote van 5 Dec 2018 om 14:11
      Ik verwijt niemand iets . Of mag je op dit forum geen eigen mening hebben . Bij de club fctwente gaat al jaren teveel fout daar zijn ook mensen mee aan het werk om deze problemen op te lossen. Maar je hebt het vorige seizoen ook gezien dat het onslag van trainers niet de oplossing is daardoor juist vergroot je de problemen. Kom eens op dit forum met ideeën waar de club wat mee kan .
    Hoe weet jij nu dat als je een trainer ontslaat het niet beter zal gaan. Dat het vorig jaar niet gelukt is wil niet per definitie zeggen dat altijd als je een trainer ontslaat het geen succes kan zijn.
    Je denkwijze is een beetje raar, vind je niet?
    Vorig jaar had je met een groep te maken die tegen de draad (lees leiding) inging. Een groep die niet FC Twente op nr 1 zette maar zichzelf.
    Dat zie ik in deze groep nog niet 123 gebeuren. Let op, van der Lely kan niet meer roet in het eten gooien, die zit niet voor niets op de tribune!
    Als spelers saboteren en niet willen veranderen dan klopt het dat het geen zin heeft om een andere trainer voor de groep te zetten. Maar wist van Halst dat? Wist Verbeek dat?
    Nee, niemand heeft een glazen bol. Je maakt keuzes, die vallen goed of niet goed uit. Meer is er niet! Vervolgens als het niet goed uitvalt kun je niet met je vingers op je hand gaan zitten en zeggen omdat het toen niet lukte zal het nu ook wel niet meer lukken. Dat zijn twee heel verschillende dingen!
  • 5 Dec 2018 om 14:31
    • Quote van 5 Dec 2018 om 13:40
      Niks mis met de kwaliteit heb je holsjer ricarbikso Ramos aitor wel zien spelen ? Mijn god als we daar kampioen mee moeten worden
    Van die vier is alleen Ricardinho echt slecht en Ramos matig. De rest kan met de juiste speelwijze (lees: trainer) prima op dit niveau. Aitor is een van de meest technische aanvallers in de competitie. Heeft alleen sturing nodig mbt medespelers bereiken. Hölscher is technisch een goede middenvelder maar lijkt geen taken te krijgen mbt meeverdedigen. Maar ik wil eigenlijk niet teveel ingaan op individuele spelers, maar op het feit dat de linies elkaar niet ondersteunen. Daar ligt een enorme klus voor de technische staf. Als dat probleem getackeld is, zul je zien dat het echt niet aan de individuele kwaliteiten van de spelers ligt. Dan mis je alleen een scorende spits.
  • 5 Dec 2018 om 14:13
    Ja, ook ik maak me zorgen over het beroerde veldspel. Maar het wegsturen van de trainer is hiervoor niet de juiste oplossing. Het wegsturen van Co Adriaanse, Alfred Schreuder, Rene Hake en GertJan Verbeek heeft destijds ook helemaal niets geholpen in sportief opzicht, maar heeft wel klauwen met geld gekost. Een herhaling van zetten helpt niks.
  • 5 Dec 2018 om 14:11
    • Quote van 5 Dec 2018 om 13:33
      anderen verwijten dat ze er niks van snappen maar zelf de grootste onzin blijven lullen. Op dezelfde voet verdergaan, de druk verlamt de spelers en daardoor presteren ze niet. Ze zijn gedegradeerd en nu loopt het niet door ten voorde blah blah blah. Pusic snapt er geen zak van en er loopt gruwelijk veel middelmaat rond. DAAR gaat het mis, en DAARDOOR ontstaat er onrust.
    Ik verwijt niemand iets . Of mag je op dit forum geen eigen mening hebben . Bij de club fctwente gaat al jaren teveel fout daar zijn ook mensen mee aan het werk om deze problemen op te lossen. Maar je hebt het vorige seizoen ook gezien dat het onslag van trainers niet de oplossing is daardoor juist vergroot je de problemen. Kom eens op dit forum met ideeën waar de club wat mee kan .
  • 5 Dec 2018 om 13:40
    • Quote van 5 Dec 2018 om 13:32
      John W heeft alleen in zijn hoofd een beeld van een democratie. Als in, alles wat afwijkt van John's denkwijze is maar gek. Maar John heeft de waarheid in pacht.
    Het nieuwe lichtgevende medium denk ik.
  • 5 Dec 2018 om 13:40
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:50
      Ik geloof niet dat je Van Leeuwen het kwalijk kunt nemen dat Pusic niets met deze meer dan vaardige spelers weet te bereiken. Dat hij Pusic een ervaren assistent (met meer dan alleen inspraak) had moeten toebedelen is wel correct. Met de spelers is, op de spitsen na, weinig mis qua kwaliteit. De meeste afzonderlijke spelers zouden het bij elke KKD-ploeg die meedoet om het kampioenschap goed doen. Zijn niets minder dan de spelers bij pak 'm beet Top Oss, Sparta of GAE. Het is de trainer die er een potje van maakt en geen eenheid weet te creëren.
    Niks mis met de kwaliteit heb je holsjer ricarbikso Ramos aitor wel zien spelen ? Mijn god als we daar kampioen mee moeten worden
  • 5 Dec 2018 om 13:33
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:13
      Eindelijk weer een realistische reactie gewoon simpel nadenken is voor een groot deel van de reageerders al moeilijk. Ik probeer ze ook al weken duidelijk te maken dat je problemen niet oplost door meer onrust en problemen te creëren. Dan wordt er geroepen mogen we niet kritisch zijn , maar natuurlijk mag je kritiek hebben . Kom met ideeën en oplossingen zonder mensen te slachtofferen en blijf positief achter de club staan. Maar deze meeste reageerders zoeken slachtoffers met met slachtoffers creëer je onrust en problemen. En daar los je niets mee op.
    anderen verwijten dat ze er niks van snappen maar zelf de grootste onzin blijven lullen. Op dezelfde voet verdergaan, de druk verlamt de spelers en daardoor presteren ze niet. Ze zijn gedegradeerd en nu loopt het niet door ten voorde blah blah blah. Pusic snapt er geen zak van en er loopt gruwelijk veel middelmaat rond. DAAR gaat het mis, en DAARDOOR ontstaat er onrust.
  • 5 Dec 2018 om 13:32
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:24
      Nooit van democratie gehoord. Wat jij zegt slaat echt nergens op. Dat je het niet eens bent met andere mensen mag, maar om dan zon moraalachtige verwijtend verhaal te tikken hier, daar los je niets mee op. Of denk je dat we nu allemaal zo gaan denken zoals jij doet?
      Recht is recht en krom is krom.
    John W heeft alleen in zijn hoofd een beeld van een democratie. Als in, alles wat afwijkt van John's denkwijze is maar gek. Maar John heeft de waarheid in pacht.
  • 5 Dec 2018 om 12:56
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:06
      Dan kan je beter de trainer van TOP Oss of Volendam halen, maar dat gaat denk ik allebei niet gebeuren. Dus zet dan maar iemand bij Pusic die hem een paar duwtjes in de juiste richting geeft.
    Ikzeg. Juist pol.
  • 5 Dec 2018 om 12:53
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:32
      Een andere trainer heeft geen enkele zin. Dat hebben we toch al gezien in het verleden. Met de tactiek is helemaal niks mis. Alleen een ervaren doelman en spits erbij zetten en een eikel/smeerlap type Janssen i.p.v. Holscher die duels op het middenveld gaat winnen.

      Daarnaast mag het succespubliek wel een keer ophouden met zeiken en achter de club gaan staan! Niet eens zoveel jaar geleden stonden we 15e en waren we super blij na een gelijkspel bij clubs als ajax. Verloren we, dan bleven we ook achter de club staan. Eigen spelers, hoe slecht ook, werden gesteund in plaats van afgebrand op internet.

      Als supporter baal ik bijna van het kampioenschap... wat was onze club toch een stuk mooier, positiever en leuker zonder alle (te) hoge verwachtingen en arrogantie die ik hier op dit forum lees.
      Geef de eigen spelers en trainer eens vertrouwen in plaats van kritiek, jullie zijn misschien op dit moment wel het grootste probleem waarom de spelers geen vertrouwen hebben!!

      Wie de schoen past....
    Ik zal het simpel voor je houden.

    Pusic is een clown die niet grappig is. Daar koop je dus geen schmink voor.
    Pusic is een paaldanser met een bierbuik. Daar wil je niet naar kijken.
    Pusic is een werker, niet bepaald een jongerenwerker (zie lely, maria, bapoh)
    Pusic is als een Chinese cafetaria eigenaar die Pindasaus maakt.

    Je denigrerende post is sowieso al stupide. Wij hebben kwaliteit zat, zwak op een aantal plekken maar een goede trainer weet te compenseren door te puzzelen.

    Deze trainer KIEST ervoor om met minimale middelen te werken terwijl loopt te klagen dat hij minimale middelen heeft.

    Deze trainer kijkt steevast dom uit de ogen. Minuut 60,65,70....... oh ja wisselen. Doe eens een Jari erin smijten.

    Deze trainer leest in de krant wat hij moet doen. 99% van de mensen zien in Espinoza een nummer 10, behalve Ten Voorde. De watcher met NUL tactisch inzicht of analytisch vermogen. Gek genoeg komt Pusic ook tot deze conclussie en zet hem steevast op de verkeerde plek.........


    ............en zo nog 20 vierkantjes door.

    Het is heel simpel: Pusic en Garcia zijn een volledig onervaren koppel, die sturing moeten geven aan de meet complexe club van NL. Dat flikken ze bij geen enkel bedrijf.

    En je gezeik over supporters? Die zitten er elke week weer, 23,000 a 29,000 man sterk. Die komen echter op een forumpje een beetje ventileren. Het is dus zo dat jij niet snapt waar een forum voor is?
  • 5 Dec 2018 om 12:53
    Ik hoop dat Rutten op dit moment elke training aanwezig is en observeert en vervolgens adviseert aan Pusic. Weet iemand of Rutten regelmatig bij trainingen aanwezig is?
    Een intensieve adviseursrol van Rutten is wat mij betreft de beste oplossing op dit moment.
  • 5 Dec 2018 om 12:50
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:13
      Eindelijk weer een realistische reactie gewoon simpel nadenken is voor een groot deel van de reageerders al moeilijk. Ik probeer ze ook al weken duidelijk te maken dat je problemen niet oplost door meer onrust en problemen te creëren. Dan wordt er geroepen mogen we niet kritisch zijn , maar natuurlijk mag je kritiek hebben . Kom met ideeën en oplossingen zonder mensen te slachtofferen en blijf positief achter de club staan. Maar deze meeste reageerders zoeken slachtoffers met met slachtoffers creëer je onrust en problemen. En daar los je niets mee op.
    Niks zeggen, mond dicht houden en gewoon doorlopen. Niks aan het handje. Rooskleurige tijden en Twente is straks vanouds. Dream on! En Twente is echt over het randje van de afgrond.
  • 5 Dec 2018 om 12:50
    Ik geloof niet dat je Van Leeuwen het kwalijk kunt nemen dat Pusic niets met deze meer dan vaardige spelers weet te bereiken. Dat hij Pusic een ervaren assistent (met meer dan alleen inspraak) had moeten toebedelen is wel correct. Met de spelers is, op de spitsen na, weinig mis qua kwaliteit. De meeste afzonderlijke spelers zouden het bij elke KKD-ploeg die meedoet om het kampioenschap goed doen. Zijn niets minder dan de spelers bij pak 'm beet Top Oss, Sparta of GAE. Het is de trainer die er een potje van maakt en geen eenheid weet te creëren.
  • 5 Dec 2018 om 12:47
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:32
      Een andere trainer heeft geen enkele zin. Dat hebben we toch al gezien in het verleden. Met de tactiek is helemaal niks mis. Alleen een ervaren doelman en spits erbij zetten en een eikel/smeerlap type Janssen i.p.v. Holscher die duels op het middenveld gaat winnen.

      Daarnaast mag het succespubliek wel een keer ophouden met zeiken en achter de club gaan staan! Niet eens zoveel jaar geleden stonden we 15e en waren we super blij na een gelijkspel bij clubs als ajax. Verloren we, dan bleven we ook achter de club staan. Eigen spelers, hoe slecht ook, werden gesteund in plaats van afgebrand op internet.

      Als supporter baal ik bijna van het kampioenschap... wat was onze club toch een stuk mooier, positiever en leuker zonder alle (te) hoge verwachtingen en arrogantie die ik hier op dit forum lees.
      Geef de eigen spelers en trainer eens vertrouwen in plaats van kritiek, jullie zijn misschien op dit moment wel het grootste probleem waarom de spelers geen vertrouwen hebben!!

      Wie de schoen past....
    Goed stuk DK0541, In de eerste drie zinnen drie spelers de grond in trappen en vervolgens zeggen dat de supporters de spelers vertrouwen moeten geven, waaronder Drommel die op dit moment 1 van de weinigen is die presteert. Nee ik denk dat de Young reds en de jongste supporters die mee het veld opgaan het probleem zijn. Ik ben het met je eens dat het verleden heeft aangetoond dat een andere trainer waarschijnlijk niet de oplossing is, maar verder is het alleen maar onzin. Er zijn geen betere supporters dan die van onze FC
  • 5 Dec 2018 om 12:44
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:13
      Eindelijk weer een realistische reactie gewoon simpel nadenken is voor een groot deel van de reageerders al moeilijk. Ik probeer ze ook al weken duidelijk te maken dat je problemen niet oplost door meer onrust en problemen te creëren. Dan wordt er geroepen mogen we niet kritisch zijn , maar natuurlijk mag je kritiek hebben . Kom met ideeën en oplossingen zonder mensen te slachtofferen en blijf positief achter de club staan. Maar deze meeste reageerders zoeken slachtoffers met met slachtoffers creëer je onrust en problemen. En daar los je niets mee op.
    Op zich mee eens dat onrust iets is dat je moet voorkomen. Er schijnt intern al veel onrust te zijn. Als het klopt dat de spelers ook niet tevreden zijn dan heerst er nog meer onrust. Aankomen met oplossing en ideeën, roept u maar wat is op dit moment dé oplossing? De oplossing is het niet maar ik zou eens beginnen met vaker trainen. Één keer per dag in het profvoetbal is te weinig. Daarnaast schijnt men 2x per week vrij te hebben! Als dat zo is dan moet er zeker twee keer getraind worden. Er kan zoveel beter bij Twente. Het scheelt dat we er nog niet zo beroerd voorstaan qua ranglijst. Het is droevig. Van de geroemde mentaliteit van de buitenlandse spelers zie je ook niets meer terug. Zij zouden wel presteren want zijn gewend dat hun plek wordt ingenomen als ze niet presteren. Bij Twente zijn de reserves niet veel beter dus waarom zou je presteren?
  • 5 Dec 2018 om 12:35
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:13
      Eindelijk weer een realistische reactie gewoon simpel nadenken is voor een groot deel van de reageerders al moeilijk. Ik probeer ze ook al weken duidelijk te maken dat je problemen niet oplost door meer onrust en problemen te creëren. Dan wordt er geroepen mogen we niet kritisch zijn , maar natuurlijk mag je kritiek hebben . Kom met ideeën en oplossingen zonder mensen te slachtofferen en blijf positief achter de club staan. Maar deze meeste reageerders zoeken slachtoffers met met slachtoffers creëer je onrust en problemen. En daar los je niets mee op.
    Helemaal mee eens.
  • 5 Dec 2018 om 12:32
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:13
      Eindelijk weer een realistische reactie gewoon simpel nadenken is voor een groot deel van de reageerders al moeilijk. Ik probeer ze ook al weken duidelijk te maken dat je problemen niet oplost door meer onrust en problemen te creëren. Dan wordt er geroepen mogen we niet kritisch zijn , maar natuurlijk mag je kritiek hebben . Kom met ideeën en oplossingen zonder mensen te slachtofferen en blijf positief achter de club staan. Maar deze meeste reageerders zoeken slachtoffers met met slachtoffers creëer je onrust en problemen. En daar los je niets mee op.
    Hahahahaha geweldig dit leef lekker verder in je sprookswereld. Straks in MEI niet wakker worden en zeggen het kwam allemaal door de grote boze wolf.
  • 5 Dec 2018 om 12:24
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:13
      Eindelijk weer een realistische reactie gewoon simpel nadenken is voor een groot deel van de reageerders al moeilijk. Ik probeer ze ook al weken duidelijk te maken dat je problemen niet oplost door meer onrust en problemen te creëren. Dan wordt er geroepen mogen we niet kritisch zijn , maar natuurlijk mag je kritiek hebben . Kom met ideeën en oplossingen zonder mensen te slachtofferen en blijf positief achter de club staan. Maar deze meeste reageerders zoeken slachtoffers met met slachtoffers creëer je onrust en problemen. En daar los je niets mee op.
    Nooit van democratie gehoord. Wat jij zegt slaat echt nergens op. Dat je het niet eens bent met andere mensen mag, maar om dan zon moraalachtige verwijtend verhaal te tikken hier, daar los je niets mee op. Of denk je dat we nu allemaal zo gaan denken zoals jij doet?
    Recht is recht en krom is krom.
  • 5 Dec 2018 om 12:17
    • Quote van 5 Dec 2018 om 12:13
      Eindelijk weer een realistische reactie gewoon simpel nadenken is voor een groot deel van de reageerders al moeilijk. Ik probeer ze ook al weken duidelijk te maken dat je problemen niet oplost door meer onrust en problemen te creëren. Dan wordt er geroepen mogen we niet kritisch zijn , maar natuurlijk mag je kritiek hebben . Kom met ideeën en oplossingen zonder mensen te slachtofferen en blijf positief achter de club staan. Maar deze meeste reageerders zoeken slachtoffers met met slachtoffers creëer je onrust en problemen. En daar los je niets mee op.
    Jij praat ook al weken onzin. Lekker verder gaan op deze manier heeft veel zin. Er moet gewoon iets gebeuren, voordat er straks helemaal geen twente meer is. En stop eens met de supporters de schuld te geven. Deze staan al maanden met 30000 man achter de club te schreeuwen en die zijn het inmiddels erg beu.
  • 5 Dec 2018 om 12:13
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:32
      Een andere trainer heeft geen enkele zin. Dat hebben we toch al gezien in het verleden. Met de tactiek is helemaal niks mis. Alleen een ervaren doelman en spits erbij zetten en een eikel/smeerlap type Janssen i.p.v. Holscher die duels op het middenveld gaat winnen.

      Daarnaast mag het succespubliek wel een keer ophouden met zeiken en achter de club gaan staan! Niet eens zoveel jaar geleden stonden we 15e en waren we super blij na een gelijkspel bij clubs als ajax. Verloren we, dan bleven we ook achter de club staan. Eigen spelers, hoe slecht ook, werden gesteund in plaats van afgebrand op internet.

      Als supporter baal ik bijna van het kampioenschap... wat was onze club toch een stuk mooier, positiever en leuker zonder alle (te) hoge verwachtingen en arrogantie die ik hier op dit forum lees.
      Geef de eigen spelers en trainer eens vertrouwen in plaats van kritiek, jullie zijn misschien op dit moment wel het grootste probleem waarom de spelers geen vertrouwen hebben!!

      Wie de schoen past....
    Eindelijk weer een realistische reactie gewoon simpel nadenken is voor een groot deel van de reageerders al moeilijk. Ik probeer ze ook al weken duidelijk te maken dat je problemen niet oplost door meer onrust en problemen te creëren. Dan wordt er geroepen mogen we niet kritisch zijn , maar natuurlijk mag je kritiek hebben . Kom met ideeën en oplossingen zonder mensen te slachtofferen en blijf positief achter de club staan. Maar deze meeste reageerders zoeken slachtoffers met met slachtoffers creëer je onrust en problemen. En daar los je niets mee op.
  • 5 Dec 2018 om 12:06
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:39
      Zet Pusic op Non actief en ga gewoon Gertjan Verbeek terughalen. Win win situatie.
    Dan kan je beter de trainer van TOP Oss of Volendam halen, maar dat gaat denk ik allebei niet gebeuren. Dus zet dan maar iemand bij Pusic die hem een paar duwtjes in de juiste richting geeft.
  • 5 Dec 2018 om 12:04
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:32
      Een andere trainer heeft geen enkele zin. Dat hebben we toch al gezien in het verleden. Met de tactiek is helemaal niks mis. Alleen een ervaren doelman en spits erbij zetten en een eikel/smeerlap type Janssen i.p.v. Holscher die duels op het middenveld gaat winnen.

      Daarnaast mag het succespubliek wel een keer ophouden met zeiken en achter de club gaan staan! Niet eens zoveel jaar geleden stonden we 15e en waren we super blij na een gelijkspel bij clubs als ajax. Verloren we, dan bleven we ook achter de club staan. Eigen spelers, hoe slecht ook, werden gesteund in plaats van afgebrand op internet.

      Als supporter baal ik bijna van het kampioenschap... wat was onze club toch een stuk mooier, positiever en leuker zonder alle (te) hoge verwachtingen en arrogantie die ik hier op dit forum lees.
      Geef de eigen spelers en trainer eens vertrouwen in plaats van kritiek, jullie zijn misschien op dit moment wel het grootste probleem waarom de spelers geen vertrouwen hebben!!

      Wie de schoen past....
    Welke tactiek?
  • 5 Dec 2018 om 11:54
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:32
      Een andere trainer heeft geen enkele zin. Dat hebben we toch al gezien in het verleden. Met de tactiek is helemaal niks mis. Alleen een ervaren doelman en spits erbij zetten en een eikel/smeerlap type Janssen i.p.v. Holscher die duels op het middenveld gaat winnen.

      Daarnaast mag het succespubliek wel een keer ophouden met zeiken en achter de club gaan staan! Niet eens zoveel jaar geleden stonden we 15e en waren we super blij na een gelijkspel bij clubs als ajax. Verloren we, dan bleven we ook achter de club staan. Eigen spelers, hoe slecht ook, werden gesteund in plaats van afgebrand op internet.

      Als supporter baal ik bijna van het kampioenschap... wat was onze club toch een stuk mooier, positiever en leuker zonder alle (te) hoge verwachtingen en arrogantie die ik hier op dit forum lees.
      Geef de eigen spelers en trainer eens vertrouwen in plaats van kritiek, jullie zijn misschien op dit moment wel het grootste probleem waarom de spelers geen vertrouwen hebben!!

      Wie de schoen past....
    Kun jij niet een mooi sprookjesboek gaan schrijven.
    Wat een onzin zeg dat politiek correcte gelul.
    Als we allemaal zo over de geschiedenis zouden lullen waar blijf je dan?
    Het overkomt je, heb je geen enkele invloed op. Vandaag is vandaag, van fouten leer je en de mooie momenten in het verleden kun je elke dag vieren.
  • 5 Dec 2018 om 11:50
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:32
      Een andere trainer heeft geen enkele zin. Dat hebben we toch al gezien in het verleden. Met de tactiek is helemaal niks mis. Alleen een ervaren doelman en spits erbij zetten en een eikel/smeerlap type Janssen i.p.v. Holscher die duels op het middenveld gaat winnen.

      Daarnaast mag het succespubliek wel een keer ophouden met zeiken en achter de club gaan staan! Niet eens zoveel jaar geleden stonden we 15e en waren we super blij na een gelijkspel bij clubs als ajax. Verloren we, dan bleven we ook achter de club staan. Eigen spelers, hoe slecht ook, werden gesteund in plaats van afgebrand op internet.

      Als supporter baal ik bijna van het kampioenschap... wat was onze club toch een stuk mooier, positiever en leuker zonder alle (te) hoge verwachtingen en arrogantie die ik hier op dit forum lees.
      Geef de eigen spelers en trainer eens vertrouwen in plaats van kritiek, jullie zijn misschien op dit moment wel het grootste probleem waarom de spelers geen vertrouwen hebben!!

      Wie de schoen past....
    Sorry!!!!! Maar NU verliezen we zelfs terecht ook nog van JONG AJAX met voetbal om gewoon diep voor te schamen. Weet niet in welke wereld je leeft maar we zitten nu een divisie lager hoor en het is 2018
  • 5 Dec 2018 om 11:41
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:32
      Een andere trainer heeft geen enkele zin. Dat hebben we toch al gezien in het verleden. Met de tactiek is helemaal niks mis. Alleen een ervaren doelman en spits erbij zetten en een eikel/smeerlap type Janssen i.p.v. Holscher die duels op het middenveld gaat winnen.

      Daarnaast mag het succespubliek wel een keer ophouden met zeiken en achter de club gaan staan! Niet eens zoveel jaar geleden stonden we 15e en waren we super blij na een gelijkspel bij clubs als ajax. Verloren we, dan bleven we ook achter de club staan. Eigen spelers, hoe slecht ook, werden gesteund in plaats van afgebrand op internet.

      Als supporter baal ik bijna van het kampioenschap... wat was onze club toch een stuk mooier, positiever en leuker zonder alle (te) hoge verwachtingen en arrogantie die ik hier op dit forum lees.
      Geef de eigen spelers en trainer eens vertrouwen in plaats van kritiek, jullie zijn misschien op dit moment wel het grootste probleem waarom de spelers geen vertrouwen hebben!!

      Wie de schoen past....
    Ach zieltje.
  • 5 Dec 2018 om 11:39
    Zet Pusic op Non actief en ga gewoon Gertjan Verbeek terughalen. Win win situatie.
  • 5 Dec 2018 om 11:38
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:32
      Een andere trainer heeft geen enkele zin. Dat hebben we toch al gezien in het verleden. Met de tactiek is helemaal niks mis. Alleen een ervaren doelman en spits erbij zetten en een eikel/smeerlap type Janssen i.p.v. Holscher die duels op het middenveld gaat winnen.

      Daarnaast mag het succespubliek wel een keer ophouden met zeiken en achter de club gaan staan! Niet eens zoveel jaar geleden stonden we 15e en waren we super blij na een gelijkspel bij clubs als ajax. Verloren we, dan bleven we ook achter de club staan. Eigen spelers, hoe slecht ook, werden gesteund in plaats van afgebrand op internet.

      Als supporter baal ik bijna van het kampioenschap... wat was onze club toch een stuk mooier, positiever en leuker zonder alle (te) hoge verwachtingen en arrogantie die ik hier op dit forum lees.
      Geef de eigen spelers en trainer eens vertrouwen in plaats van kritiek, jullie zijn misschien op dit moment wel het grootste probleem waarom de spelers geen vertrouwen hebben!!

      Wie de schoen past....
    Wat een onzin praat jij zeg. Familie van Hengelo ofzo?
  • 5 Dec 2018 om 11:32
    Een andere trainer heeft geen enkele zin. Dat hebben we toch al gezien in het verleden. Met de tactiek is helemaal niks mis. Alleen een ervaren doelman en spits erbij zetten en een eikel/smeerlap type Janssen i.p.v. Holscher die duels op het middenveld gaat winnen.

    Daarnaast mag het succespubliek wel een keer ophouden met zeiken en achter de club gaan staan! Niet eens zoveel jaar geleden stonden we 15e en waren we super blij na een gelijkspel bij clubs als ajax. Verloren we, dan bleven we ook achter de club staan. Eigen spelers, hoe slecht ook, werden gesteund in plaats van afgebrand op internet.

    Als supporter baal ik bijna van het kampioenschap... wat was onze club toch een stuk mooier, positiever en leuker zonder alle (te) hoge verwachtingen en arrogantie die ik hier op dit forum lees.
    Geef de eigen spelers en trainer eens vertrouwen in plaats van kritiek, jullie zijn misschien op dit moment wel het grootste probleem waarom de spelers geen vertrouwen hebben!!

    Wie de schoen past....
  • 5 Dec 2018 om 11:19
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:16
      Als er geld is Ted inwisselen voor Mohamed Allach (Ex TD Vitesse) clubloos.
    Als deze zo goed is zou die niet thuis zitten, dus twijfelgeval.
  • 5 Dec 2018 om 11:07
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:59
      De roep om Onno Jacobs terug te halen is groot.
    Achteraf zou dat de perfecte man zijn als AD.
    Verbeek als TD en ergens moet toch wel een ervaren niet te dure trainer te vinden zijn?
  • 5 Dec 2018 om 11:05
    • Quote van 5 Dec 2018 om 11:02
      O ja? Waar dan?
    Was bedoeld als een cynische opmerking.
  • 5 Dec 2018 om 11:02
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:59
      De roep om Onno Jacobs terug te halen is groot.
    O ja? Waar dan?
  • 5 Dec 2018 om 10:59
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:51
      Niemand weet het meer, allemaal eilandjes binnen de organisatie. Iedereen doet maar wat, (niet negatief bedoeld). Er moet echt weer een kapitein aan boord komen die de lijnen uitzet, die respect heeft en die ambities heeft. De rest van de organisatie moet zich gaan aanpassen aan een topsportklimaat gedachtengang. Iedereen die daar niet tegenkan of denkt dat die belangrijker is dan de club FC Twente ontslaan. Die mensen maken meer kapot dan je lief is!
    De roep om Onno Jacobs terug te halen is groot.
  • 5 Dec 2018 om 10:51
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:29
      Dat hele management is al compleet ongeloofwaardig dus dat maakt ook geen HOL meer uit lijkt me. Dat het compleet niet goed zit in de selectie is al maanden zo, volgens mij vanaf het begin al je ziet het elke week terug op het veld. De trainingen zijn bagger (twee keer gekeken) het is meer 1,5 uur ouwhoeren enz maar verder kan ik er niks van maken. Dat poesje ook nog een zwaar onervaren assistentje naast zich heeft staan ligt vooral bij TEDJE maar hij had zelf ook daar meer gebruik van moeten door meer ervarenheid te eisen in de technische staf.
    Niemand weet het meer, allemaal eilandjes binnen de organisatie. Iedereen doet maar wat, (niet negatief bedoeld). Er moet echt weer een kapitein aan boord komen die de lijnen uitzet, die respect heeft en die ambities heeft. De rest van de organisatie moet zich gaan aanpassen aan een topsportklimaat gedachtengang. Iedereen die daar niet tegenkan of denkt dat die belangrijker is dan de club FC Twente ontslaan. Die mensen maken meer kapot dan je lief is!
  • 5 Dec 2018 om 10:47
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:37
      Optie2: Verbeek terughalen. Weigert hij om in de KKD divisie te werken, dan is het werk weigeren en kun je hem ontslaan. Scheelt weer in de financiën.
    Aub geen Verbeek dat is gelijk weer een doodsteek aan jong Twente die haalde spelers die niet beter waren uit jong.en moest trouwens niks van een jong hebben en breng straks weer ergenis binnen twente houd de rust in de tent aub..
  • 5 Dec 2018 om 10:45
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:37
      Optie2: Verbeek terughalen. Weigert hij om in de KKD divisie te werken, dan is het werk weigeren en kun je hem ontslaan. Scheelt weer in de financiën.
    Goed idee,want die wil vast niet terug, dus dan vervallen zijn loonkosten wegens weigering !
  • 5 Dec 2018 om 10:29
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:16
      Als er geld is Ted inwisselen voor Mohamed Allach (Ex TD Vitesse) clubloos.
    Allach is hier al geweest. Zelfde kringetje. Niet aan beginnen. Waar ik eerder voorstander van de terug keer van Rutten was, denk ik dat het toch geen goed plan is. Zolang Ted er nog zit komt er toch geen fatsoenlijke. Daar begint de ellende.
  • 5 Dec 2018 om 10:29
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:40
      Gaat allemaal niet gebeuren. Ondanks het belabberde spel staat FcT slechts 4 punten achter de koppositie. Denk dat er gekozen wordt voor het aanstellen van een adviseur (Rutte) en dat Pusic te horen krijgt dat hij iets meer is dan een adviseur en dat er geluisterd dient te worden. Zo brandt Rutte zich niet aan de opdracht maar heeft hij het wel voor het zeggen. Een nieuw ontslag maakt het complete management ongeloofwaardig
    Dat hele management is al compleet ongeloofwaardig dus dat maakt ook geen HOL meer uit lijkt me. Dat het compleet niet goed zit in de selectie is al maanden zo, volgens mij vanaf het begin al je ziet het elke week terug op het veld. De trainingen zijn bagger (twee keer gekeken) het is meer 1,5 uur ouwhoeren enz maar verder kan ik er niks van maken. Dat poesje ook nog een zwaar onervaren assistentje naast zich heeft staan ligt vooral bij TEDJE maar hij had zelf ook daar meer gebruik van moeten door meer ervarenheid te eisen in de technische staf.
  • 5 Dec 2018 om 10:26
    Te lui om maar 1 meter te lopen en dan de schuld bij een ander leggen? Laat ze eerst eens in de spiegel kijken
  • 5 Dec 2018 om 10:25
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:16
      Als er geld is Ted inwisselen voor Mohamed Allach (Ex TD Vitesse) clubloos.
    Die hebben we gelukkig nog niet gehad bij twente. Hij is toen vertrokken omdat hij niet wilde verhuizen en de reisafstand te groot was.
  • 5 Dec 2018 om 10:16
    • Quote van 5 Dec 2018 om 10:14
      Liever het management (TED!!) ongeloofwaardig ( dat is hij toch al) dan de hele club nog verder ten schande. Als dat al kan.
    Als er geld is Ted inwisselen voor Mohamed Allach (Ex TD Vitesse) clubloos.
  • 5 Dec 2018 om 10:14
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:40
      Gaat allemaal niet gebeuren. Ondanks het belabberde spel staat FcT slechts 4 punten achter de koppositie. Denk dat er gekozen wordt voor het aanstellen van een adviseur (Rutte) en dat Pusic te horen krijgt dat hij iets meer is dan een adviseur en dat er geluisterd dient te worden. Zo brandt Rutte zich niet aan de opdracht maar heeft hij het wel voor het zeggen. Een nieuw ontslag maakt het complete management ongeloofwaardig
    Liever het management (TED!!) ongeloofwaardig ( dat is hij toch al) dan de hele club nog verder ten schande. Als dat al kan.
  • 5 Dec 2018 om 10:13
    Pusic Out.
  • 5 Dec 2018 om 09:53
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:40
      Gaat allemaal niet gebeuren. Ondanks het belabberde spel staat FcT slechts 4 punten achter de koppositie. Denk dat er gekozen wordt voor het aanstellen van een adviseur (Rutte) en dat Pusic te horen krijgt dat hij iets meer is dan een adviseur en dat er geluisterd dient te worden. Zo brandt Rutte zich niet aan de opdracht maar heeft hij het wel voor het zeggen. Een nieuw ontslag maakt het complete management ongeloofwaardig
    Ikzeg. Nk Rutte komt niet. Die had bij mij ook de voorkeur. Maar niet willen heeft geen zin. Dus iemand moet pusic helpen. Dat zeg ik al vanaf het begin.
  • 5 Dec 2018 om 09:51
    Mooi die journalisten... fora lezen en dan de tendens herhalen
  • 5 Dec 2018 om 09:49
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:40
      Je zag aan de lichaamstaal van de spelers in het veld al dat ze er klaar mee waren. Dat uit zich dan in opzichtelijk gefrusteerd gedrag,o.a. Boere en Brama, of door het pakken van onnodige gele en/of rode kaarten. Maar kom op jongens, dit is niet iets van de laatste dagen, het is al 2 maanden aan de gang. Poeslief weer assistent maken en er een ervaren rot bijzetten.
    Ikzeg. Kw dat zeg ik al vanaf het begin. Maar niemand luistert ja naar support. Alleen wij support onder ling.
  • 5 Dec 2018 om 09:46
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:37
      Optie2: Verbeek terughalen. Weigert hij om in de KKD divisie te werken, dan is het werk weigeren en kun je hem ontslaan. Scheelt weer in de financiën.
    Laten we dat maar niet doen.
  • 5 Dec 2018 om 09:43
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:28
      Garcia Garcia oeps praat ik dubbel, doorschuiven kost niets. Hebben we weer een assistent voor een assistent......:-)
      Lijkt me sterk dat Hake nog steeds wordt doorbetaald. Of hij is afgekocht of de afspraak was zolang er geen nieuw werk is blijven we doorbetalen tot einde contract.
    Die is coach bij Cambuur me jonge
  • 5 Dec 2018 om 09:40
    Je zag aan de lichaamstaal van de spelers in het veld al dat ze er klaar mee waren. Dat uit zich dan in opzichtelijk gefrusteerd gedrag,o.a. Boere en Brama, of door het pakken van onnodige gele en/of rode kaarten. Maar kom op jongens, dit is niet iets van de laatste dagen, het is al 2 maanden aan de gang. Poeslief weer assistent maken en er een ervaren rot bijzetten.
  • 5 Dec 2018 om 09:40
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:35
      Hem in Volendam achterlaten en De Koning mee terug nemen is ook een optie.
    Gaat allemaal niet gebeuren. Ondanks het belabberde spel staat FcT slechts 4 punten achter de koppositie. Denk dat er gekozen wordt voor het aanstellen van een adviseur (Rutte) en dat Pusic te horen krijgt dat hij iets meer is dan een adviseur en dat er geluisterd dient te worden. Zo brandt Rutte zich niet aan de opdracht maar heeft hij het wel voor het zeggen. Een nieuw ontslag maakt het complete management ongeloofwaardig
  • 5 Dec 2018 om 09:37
    Optie2: Verbeek terughalen. Weigert hij om in de KKD divisie te werken, dan is het werk weigeren en kun je hem ontslaan. Scheelt weer in de financiën.
  • 5 Dec 2018 om 09:35
    • Quote van 5 Dec 2018 om 08:44
      Dat is toch het minste wat we mogen verwachten lijkt me dat hij zelf opstapt bij puntverlies. Ik zie het hem echter niet doen dus misschien moet ie maar geholpen worden? Ik zie geen enkele reden waarom wij vrijdag zouden winnen overigens..
    Hem in Volendam achterlaten en De Koning mee terug nemen is ook een optie.
  • 5 Dec 2018 om 09:35
    Ach, we hebben al eens vaker het Jan van Staa effect gehad. Een gelouterde KKD trainer.
  • 5 Dec 2018 om 09:28
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:15
      Maar volgens mij betaalt FCT nog Hake en Verbeek. Een derde ex-trainer op de loonlijst zullen ze denk ik niet doen....als het financieel al haalbaar is...
    Garcia Garcia oeps praat ik dubbel, doorschuiven kost niets. Hebben we weer een assistent voor een assistent......:-)
    Lijkt me sterk dat Hake nog steeds wordt doorbetaald. Of hij is afgekocht of de afspraak was zolang er geen nieuw werk is blijven we doorbetalen tot einde contract.
  • 5 Dec 2018 om 09:28
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:15
      Maar volgens mij betaalt FCT nog Hake en Verbeek. Een derde ex-trainer op de loonlijst zullen ze denk ik niet doen....als het financieel al haalbaar is...
    Hake niet meer, die zit bij Cambuur.
  • 5 Dec 2018 om 09:26
    • Quote van 5 Dec 2018 om 09:15
      Maar volgens mij betaalt FCT nog Hake en Verbeek. Een derde ex-trainer op de loonlijst zullen ze denk ik niet doen....als het financieel al haalbaar is...
    Ik denk inderdaad dat ze dat niet doen.al zou t financieel haalbaar zijn, dan is het alsnog enorm onverstandig.
  • 5 Dec 2018 om 09:15
    Maar volgens mij betaalt FCT nog Hake en Verbeek. Een derde ex-trainer op de loonlijst zullen ze denk ik niet doen....als het financieel al haalbaar is...
  • 5 Dec 2018 om 08:44
    • Quote van 5 Dec 2018 om 08:31
      Vrijdagavond geen resultaat hopelijk exit.
    Dat is toch het minste wat we mogen verwachten lijkt me dat hij zelf opstapt bij puntverlies. Ik zie het hem echter niet doen dus misschien moet ie maar geholpen worden? Ik zie geen enkele reden waarom wij vrijdag zouden winnen overigens..
  • 5 Dec 2018 om 08:33
    Begin van het einde. Dus duidelijkheid creëren Pusic. Zwakke broeders eruit, en een hardere hand hanteren. Spelers eisen duidelijkheid, geef die dan ook. Jij hebt ze, al dan niet terecht, vrijheden en verantwoordelijkheden gegeven. Dan kunnen onze vedettes niet aan, dus ander beleid hanteren.
  • 5 Dec 2018 om 08:31
    Vrijdagavond geen resultaat hopelijk exit.