Homepage » Eerste elftal » ''Laat ze eerst maar zorgen dat ze niet worden weggetikt door Jong Ajax''

''Laat ze eerst maar zorgen dat ze niet worden weggetikt door Jong Ajax''

( 16 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Laat ze eerst maar zorgen dat ze niet worden weggetikt door Jong Ajax''

Op dit moment spelen clubs als FC Emmen, Fortuna Sittard en De Graafschap in de Eredivisie. Een veelgehoorde mening is dat het jammer is dat een club als FC Twente is gedegradeerd, al is Aad de Mos het daarmee totaal oneens.

''Onzin, echt onzin'', begint De Mos zijn relaas in het Algemeen Dagblad. ''De verpakking is inderdaad niet onaardig bij Twente. Maar de inhoud is niks. Laat ze er bij FC Twente eerst maar eens voor zorgen dat ze niet worden weggetikt door Jong Ajax. En dat doe je door beleid te voeren, jeugd te ontwikkelen.''

Hij hoopt dan ook dat niet FC Twente, maar Sparta weer omhoog kan klimmen. ''Wat dat betreft heb ik meer sympathie voor Sparta. Vanwege de uitstekende manier van opleiden in Spangen, kun je erop wachten dat die club straks weer promoveert. Mooi. Zo'n club bewijst ons voetbal tenminste een dienst'', besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Dec 2018 om 13:55
    • Quote van 6 Dec 2018 om 13:20
      Wil Aad afkoopsom misschien bij Twente aan de slag, om er alsnog iets van te maken? Hij heeft helaas wel gelijk, voetballend zijn wij gigantisch door de ondergrens gezakt. Echt mazzel dat we punten hebben gesprokkeld en dat de concurrentie punten verspeeld heeft. Er gaat nergens een belletje rinkelen dat het anders (Beter, véél Beter!) moet. Mag aannemen dat ze allemaal kunnen voetballen, de eerste wedstrijden in ieder geval wel, waarom of waardoor is het zo ingekakt? Immers ingespeeld raken dat had tijd nodig. Of is het hier ook zo dat het eerst erger moet worden voordat het beter wordt? Laat de intentie zien dat je beter wilt worden, ga meer trainen. Al doende leert men. Alleen niet van 4 trainingen per week....
    Bel Aad eens, zou helemaal niet zo gek zijn. De man weet wel hoe de basis van een voetbalclub hoort te zijn. Zo iemand hebben we nu niet.
  • 6 Dec 2018 om 13:46
    • Quote van 6 Dec 2018 om 10:03
      Ach kijk toch, het is ook niet mijn favorietje maar hij heeft gewoon groot gelijk. Pff en sommigen slaan direct op tilt en beginnen dom te schuimbekken omdat er terechte, wel zware kritiek wordt geleverd. Ga zelfs nog verder zelf Emmen en de Graafschap zijn nu meer een aanwinst voor de ere divisie dan wij, vooral op dit moment.
    Tja pfff klopt :-(
  • 6 Dec 2018 om 13:20
    Wil Aad afkoopsom misschien bij Twente aan de slag, om er alsnog iets van te maken? Hij heeft helaas wel gelijk, voetballend zijn wij gigantisch door de ondergrens gezakt. Echt mazzel dat we punten hebben gesprokkeld en dat de concurrentie punten verspeeld heeft. Er gaat nergens een belletje rinkelen dat het anders (Beter, véél Beter!) moet. Mag aannemen dat ze allemaal kunnen voetballen, de eerste wedstrijden in ieder geval wel, waarom of waardoor is het zo ingekakt? Immers ingespeeld raken dat had tijd nodig. Of is het hier ook zo dat het eerst erger moet worden voordat het beter wordt? Laat de intentie zien dat je beter wilt worden, ga meer trainen. Al doende leert men. Alleen niet van 4 trainingen per week....
  • 6 Dec 2018 om 10:08
    • Quote van 6 Dec 2018 om 08:16
      Ikzeg. Dit doet mij pijn om te horen, maar eigenlijk heeft hij gelijk. Wij worden echt niet meer serieus genomen, en dit is wat wij aan ons zelf hebben te danken. Ben van mening dat het voor ons fctwente, een zwarte tijd is op ditmoment erger als ooit ervoor. Ik kan zeggen wat ik wil, er wordt totaal niets mee gedaan, dus heren voetballers bedankt hiervoor, en laten wij nu niet terug gaan in het verleden, want wel leven nu in het nu. Ikzeg trainingen en laat zien dat de hele wereld het mis heeft en kom terug met overwinning op overwinning zo ben ik ook bezig elke keer weer vooruit en nooit meer achter uit kijken. Ik weet het is mogelijk. Ikzeg succes daar achter de gesloten deuren.
    +100
  • 6 Dec 2018 om 10:03
    Ach kijk toch, het is ook niet mijn favorietje maar hij heeft gewoon groot gelijk. Pff en sommigen slaan direct op tilt en beginnen dom te schuimbekken omdat er terechte, wel zware kritiek wordt geleverd. Ga zelfs nog verder zelf Emmen en de Graafschap zijn nu meer een aanwinst voor de ere divisie dan wij, vooral op dit moment.
  • 6 Dec 2018 om 09:58
    • Quote van 6 Dec 2018 om 08:48
      O o pas op! Iemand die de waarheid verteld. Gauw wat beledigends zeggen!
    Je hoeft idd niet te beledigen, maar met die fantastische jeugdopleiding van Sparta spelen ze gewoon kkd... Dus wie profiteert daar nu van, blijkbaar niet Sparta zelf....
  • 6 Dec 2018 om 09:48
    Twente wordt ook gemist door het leuke tripje. Mensen gaan liever met 1000 man naar Eanske dan 300 naar emme
  • 6 Dec 2018 om 09:31
    • Quote van 6 Dec 2018 om 08:16
      Ikzeg. Dit doet mij pijn om te horen, maar eigenlijk heeft hij gelijk. Wij worden echt niet meer serieus genomen, en dit is wat wij aan ons zelf hebben te danken. Ben van mening dat het voor ons fctwente, een zwarte tijd is op ditmoment erger als ooit ervoor. Ik kan zeggen wat ik wil, er wordt totaal niets mee gedaan, dus heren voetballers bedankt hiervoor, en laten wij nu niet terug gaan in het verleden, want wel leven nu in het nu. Ikzeg trainingen en laat zien dat de hele wereld het mis heeft en kom terug met overwinning op overwinning zo ben ik ook bezig elke keer weer vooruit en nooit meer achter uit kijken. Ik weet het is mogelijk. Ikzeg succes daar achter de gesloten deuren.
    Mooi verwoord IK
    Dat is op het moment wel de realiteit helaas
  • 6 Dec 2018 om 09:24
    • Quote van 6 Dec 2018 om 08:16
      Ikzeg. Dit doet mij pijn om te horen, maar eigenlijk heeft hij gelijk. Wij worden echt niet meer serieus genomen, en dit is wat wij aan ons zelf hebben te danken. Ben van mening dat het voor ons fctwente, een zwarte tijd is op ditmoment erger als ooit ervoor. Ik kan zeggen wat ik wil, er wordt totaal niets mee gedaan, dus heren voetballers bedankt hiervoor, en laten wij nu niet terug gaan in het verleden, want wel leven nu in het nu. Ikzeg trainingen en laat zien dat de hele wereld het mis heeft en kom terug met overwinning op overwinning zo ben ik ook bezig elke keer weer vooruit en nooit meer achter uit kijken. Ik weet het is mogelijk. Ikzeg succes daar achter de gesloten deuren.
    Je hebt helemaal gelijk. Het is in en in triest wat er met Twente aan de hand is. Wat zijn we weggezakt.
  • 6 Dec 2018 om 09:15
    • Quote van 6 Dec 2018 om 08:35
      Ach, gut Adje afkoopsom trekt zijn paardenbek ook weer een keer los. ppfff..
    Zal wel weer bezopen zijn wat een paardelul sparta heeft zich blauw gekocht in nieuwe spelers!!!!
  • 6 Dec 2018 om 08:57
    Ja joh, nog een kunstgrasclubje erbij. Die bewijzen het Nederlands voetbal echt een dienst!
  • 6 Dec 2018 om 08:48
    • Quote van 6 Dec 2018 om 08:35
      Ach, gut Adje afkoopsom trekt zijn paardenbek ook weer een keer los. ppfff..
    O o pas op! Iemand die de waarheid verteld. Gauw wat beledigends zeggen!
  • 6 Dec 2018 om 08:41
    Heeft gewoon objectief gelijk toch?
  • 6 Dec 2018 om 08:35
    Ach, gut Adje afkoopsom trekt zijn paardenbek ook weer een keer los. ppfff..
  • 6 Dec 2018 om 08:27
    • Quote van 6 Dec 2018 om 08:16
      Ikzeg. Dit doet mij pijn om te horen, maar eigenlijk heeft hij gelijk. Wij worden echt niet meer serieus genomen, en dit is wat wij aan ons zelf hebben te danken. Ben van mening dat het voor ons fctwente, een zwarte tijd is op ditmoment erger als ooit ervoor. Ik kan zeggen wat ik wil, er wordt totaal niets mee gedaan, dus heren voetballers bedankt hiervoor, en laten wij nu niet terug gaan in het verleden, want wel leven nu in het nu. Ikzeg trainingen en laat zien dat de hele wereld het mis heeft en kom terug met overwinning op overwinning zo ben ik ook bezig elke keer weer vooruit en nooit meer achter uit kijken. Ik weet het is mogelijk. Ikzeg succes daar achter de gesloten deuren.
    +1
  • 6 Dec 2018 om 08:16
    Ikzeg. Dit doet mij pijn om te horen, maar eigenlijk heeft hij gelijk. Wij worden echt niet meer serieus genomen, en dit is wat wij aan ons zelf hebben te danken. Ben van mening dat het voor ons fctwente, een zwarte tijd is op ditmoment erger als ooit ervoor. Ik kan zeggen wat ik wil, er wordt totaal niets mee gedaan, dus heren voetballers bedankt hiervoor, en laten wij nu niet terug gaan in het verleden, want wel leven nu in het nu. Ikzeg trainingen en laat zien dat de hele wereld het mis heeft en kom terug met overwinning op overwinning zo ben ik ook bezig elke keer weer vooruit en nooit meer achter uit kijken. Ik weet het is mogelijk. Ikzeg succes daar achter de gesloten deuren.