Homepage » Eerste elftal » Druk op de ketel bij FC Twente: ''Het had een feestwedstrijd moeten worden''

Druk op de ketel bij FC Twente: ''Het had een feestwedstrijd moeten worden''

( 15 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Druk op de ketel bij FC Twente: ''Het had een feestwedstrijd moeten worden''

FC Twente neemt het deze speelronde op tegen FC Volendam en de supporters van de uitclub hebben voor voor deze wedstrijd een hele tribune gekregen. 

Er zijn meer dan 1300 supporters die een kaartje hebben gekocht, maar toch is de sfeer niet heel positief. Het elftal van Marino Pusic draait de laatste weken slecht en de fans moeten naar het vissersdorp met een verplichte buscombinatie. ''Het had een soort van feestwedstrijd moeten worden. Met z'n allen op De Dijk en dan in een lang rood-wit lint naar het stadion. Maar de ruim 1300 supporters van FC Twente die vanavond in Volendam aanwezig zijn, komen in een soort van crisissfeer in het vissersdorpje aan. De mars van vrolijkheid is een stoet vol twijfels geworden'', schrijft Leon ten Voorde.

Niet alleen in Enschede en omstreken is het nieuws dat de ploeg niet lekker draait. ''Als op de laatste training, op een kille, regenachtige donderdagmorgen, drie cameraploegen bij een training van een club in de eerste divisie zijn, dan weet je dat er wat aan de hand is. Dan is er euforie, of een crisis. Een middenweg is er niet. De situatie bij FC Twente laat zich niet moeilijk raden. De verslaggevers van FOX en Veronica zijn niet naar Hengelo gekomen voor de mooie praatjes en plaatjes'', schrijft de clubwatcher in TC Tubantia

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Dec 2018 om 12:07
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:02
      Wie staat er voor de groep volgende week na een nederlaag bij Volendam?
    Garcia Garcia.
  • 7 Dec 2018 om 12:06
    • Quote van 7 Dec 2018 om 12:02
      Wie staat er voor de groep volgende week na een nederlaag bij Volendam?
    Pusic
  • 7 Dec 2018 om 12:02
    Wie staat er voor de groep volgende week na een nederlaag bij Volendam?
  • 7 Dec 2018 om 10:32
    • Quote van 7 Dec 2018 om 10:17
      Het boeit me helemaal niets wie er AD zal worden. Zolang de persoon maar relevante ervaring heeft.

      Het virus dat Ted van Leeuwen heet zit diep in onze club, het is een notoire einzelganger waarin ik NUL vertrouwen heb.
    +100
  • 7 Dec 2018 om 10:17
    • Quote van 7 Dec 2018 om 09:50
      Maar het feit is dat Twente op zoek is naar een Algemeen Directeur, dat moet een voltreffer zijn. Ik probeer de inversteerders hier op het forum in de juiste richting te laten denken en niet afhangkelijk moet zijn van de eigen regio. Er zijn zat mensen uit andere Regis’s die Twente als een uitdaging ziet. Die man is afgestudeerd econoom van de Tilburgse Universiteit. Die man past hier goed. Is ook Ex directeur van een bank geweest. Heeft de voetbal ervaring. Wellicht kan hij een verbindingsfactor zijn de Algemene zaken in sanenwerking met de financien. Berry van Gool is de econoom met voetbal ervaring.
    Het boeit me helemaal niets wie er AD zal worden. Zolang de persoon maar relevante ervaring heeft.

    Het virus dat Ted van Leeuwen heet zit diep in onze club, het is een notoire einzelganger waarin ik NUL vertrouwen heb.
  • 7 Dec 2018 om 10:06
    • Quote van 7 Dec 2018 om 09:50
      Maar het feit is dat Twente op zoek is naar een Algemeen Directeur, dat moet een voltreffer zijn. Ik probeer de inversteerders hier op het forum in de juiste richting te laten denken en niet afhangkelijk moet zijn van de eigen regio. Er zijn zat mensen uit andere Regis’s die Twente als een uitdaging ziet. Die man is afgestudeerd econoom van de Tilburgse Universiteit. Die man past hier goed. Is ook Ex directeur van een bank geweest. Heeft de voetbal ervaring. Wellicht kan hij een verbindingsfactor zijn de Algemene zaken in sanenwerking met de financien. Berry van Gool is de econoom met voetbal ervaring.
    wil ook nog vermelden dat onze Dick Wessels begonnen is als Timmerman ...begin mij niet over afgestudeerde economen..wha..
  • 7 Dec 2018 om 10:03
    • Quote van 7 Dec 2018 om 09:50
      Maar het feit is dat Twente op zoek is naar een Algemeen Directeur, dat moet een voltreffer zijn. Ik probeer de inversteerders hier op het forum in de juiste richting te laten denken en niet afhangkelijk moet zijn van de eigen regio. Er zijn zat mensen uit andere Regis’s die Twente als een uitdaging ziet. Die man is afgestudeerd econoom van de Tilburgse Universiteit. Die man past hier goed. Is ook Ex directeur van een bank geweest. Heeft de voetbal ervaring. Wellicht kan hij een verbindingsfactor zijn de Algemene zaken in sanenwerking met de financien. Berry van Gool is de econoom met voetbal ervaring.
    beste economen studeren af in rotterdam..maar is ook geen garantie verder dat ze in het bedrijfsleven of m.n in de voetballerij het kunnen..
  • 7 Dec 2018 om 09:50
    • Quote van 7 Dec 2018 om 09:41
      Van Veen is toch gewoon een consultant van Big Black Dick consultancy ofzo.

      Wat die man wel of niet kan. Geen idee.

      Twentenaren moeten eens afleren om te denken dat Twentenaar zijn een kwaliteit is. Het is een pré, wellicht, maar absoluut geen punt waardoor een ander met relevante werkervaring die uit Sint-Oedenrode geen kandidaat zou zijn.
    Maar het feit is dat Twente op zoek is naar een Algemeen Directeur, dat moet een voltreffer zijn. Ik probeer de inversteerders hier op het forum in de juiste richting te laten denken en niet afhangkelijk moet zijn van de eigen regio. Er zijn zat mensen uit andere Regis’s die Twente als een uitdaging ziet. Die man is afgestudeerd econoom van de Tilburgse Universiteit. Die man past hier goed. Is ook Ex directeur van een bank geweest. Heeft de voetbal ervaring. Wellicht kan hij een verbindingsfactor zijn de Algemene zaken in sanenwerking met de financien. Berry van Gool is de econoom met voetbal ervaring.
  • 7 Dec 2018 om 09:41
    • Quote van 7 Dec 2018 om 09:29
      Die van Veen die er nu zit en bij Phillips heeft gewerkt is ook een brabander.
    Van Veen is toch gewoon een consultant van Big Black Dick consultancy ofzo.

    Wat die man wel of niet kan. Geen idee.

    Twentenaren moeten eens afleren om te denken dat Twentenaar zijn een kwaliteit is. Het is een pré, wellicht, maar absoluut geen punt waardoor een ander met relevante werkervaring die uit Sint-Oedenrode geen kandidaat zou zijn.
  • 7 Dec 2018 om 09:29
    • Quote van 7 Dec 2018 om 08:21
      tja ..1 keertje wat goeds gedaan en gelijk werkeloos ... Echt iets voor ons ..een Brabander ook nog ?? hele andere mentaliteit..
    Die van Veen die er nu zit en bij Phillips heeft gewerkt is ook een brabander.
  • 7 Dec 2018 om 09:24
    • Quote van 7 Dec 2018 om 07:58
      GVD Willen 2 incasseert 11.25 miljoen aan de doorverkoop van Frenkie de Jong aan PSG. Dat heeft Berry van Gool (Ex directeur Willem 2 ) klasse gedaan. Die man is nu clubloos. Ik denk dat je een goede zaak doet om deze man als Algemeen Directeur aan te stellen? ANS.
    Ergens in de diep in mijn 'gevoel' denk ik, voel ik, dat FC Twente in zijn laatste levensjaar zit.

    Verkeerde mensen bij de club op directie-niveau, verkeerde spelers aangetrokken, verkeerde trainers.

    Op de balans een Molensteen van 18 Miljoen, waar van X% gaat naar filantropie.

    Iets in mij zegt:

    Na een geduldig gedragen lijden is van ons heengegaan ons lieve Ros.

    RIP 1965 - FC TwentyTwenty
  • 7 Dec 2018 om 09:04
    • Quote van 7 Dec 2018 om 08:21
      tja ..1 keertje wat goeds gedaan en gelijk werkeloos ... Echt iets voor ons ..een Brabander ook nog ?? hele andere mentaliteit..
    Wat de boer niet kent.,,of hebben hebben we zat keuze mogelijkheden?..???!!!
  • 7 Dec 2018 om 08:39
    • Quote van 7 Dec 2018 om 08:21
      tja ..1 keertje wat goeds gedaan en gelijk werkeloos ... Echt iets voor ons ..een Brabander ook nog ?? hele andere mentaliteit..
    Die man is afgestudeerd econoom van de Tilburgse Universiteit. Die man past hier goed. Is ook Ex directeur van een bank geweest. Heeft de voetbal ervaring. Wellicht kan hij een verbindingsfactor zijn de Algemene zaken in sanenwerking met de financien. Berry van Gool is de econoom met voetbal ervaring.
  • 7 Dec 2018 om 08:21
    • Quote van 7 Dec 2018 om 07:58
      GVD Willen 2 incasseert 11.25 miljoen aan de doorverkoop van Frenkie de Jong aan PSG. Dat heeft Berry van Gool (Ex directeur Willem 2 ) klasse gedaan. Die man is nu clubloos. Ik denk dat je een goede zaak doet om deze man als Algemeen Directeur aan te stellen? ANS.
    tja ..1 keertje wat goeds gedaan en gelijk werkeloos ... Echt iets voor ons ..een Brabander ook nog ?? hele andere mentaliteit..
  • 7 Dec 2018 om 07:58
    GVD Willen 2 incasseert 11.25 miljoen aan de doorverkoop van Frenkie de Jong aan PSG. Dat heeft Berry van Gool (Ex directeur Willem 2 ) klasse gedaan. Die man is nu clubloos. Ik denk dat je een goede zaak doet om deze man als Algemeen Directeur aan te stellen? ANS.