Homepage » Eerste elftal » MATCHDAY | Vier wijzigingen bij FC Twente tegen FC Volendam

MATCHDAY | Vier wijzigingen bij FC Twente tegen FC Volendam

( 453 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
MATCHDAY | Vier wijzigingen bij FC Twente tegen FC Volendam

FC Twente gaat vanavond op bezoek in Volendam bij de plaatselijke FC. FC Twente heeft nog wel wat recht te zetten, want vorige week werd er in eigen huis verloren van Jong Ajax. 

Marino Pusic kiest vanavond voor zowel Boere als Oosterwijk in de basis, omdat Aitor geschorst is. Bovendien keren Ricardinho en Zekhnini terug in de basis, Maria wordt daarom naar de bank verwezen en Hölscher is ook geschorst. Schenk speelt in plaats van de geschorste Gonzalez.  

Opstelling FC Twente: Drommel, Nacho, Bijen, Schenk, Ricardinho, Brama, Smith, Espinosa, Oosterwijk, Boere, Zekhnini

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Dec 2018 om 12:51
    • Quote van 8 Dec 2018 om 03:11
      Dus Pusic maakt spelers beter............
    Hahahahahaha zie ze echt sprongen maken hoor week in week uit. Hoog niveau hoor
  • 8 Dec 2018 om 12:14
    • Quote van 8 Dec 2018 om 00:32
      Is Twente nu nog bass in eigen keuken dan? Of is dat gemeente Enschede en de KNVB. Zo ver Ik me nog kan herrineren is Twente langzamerhand technisch failliet dan een Twentse Ros die spring legend is. Een overname is het beste voor de club en de regio. Red Bull Twente het klinkt zo mooi, 2x afgezegd. Derde keer scheelsrecht Zullen we maar zeggen?
    Hou svp eens op met dat Red Bull gezeur. Operators flikker deze vent van het forum af. Zelfs bij het uitdelen van snoepjes aan kinderen of oliebollen op straat weet jij er red Bull bij te halen. Rot op! En blijf daar in Utrecht zeiken. Idioot!
  • 8 Dec 2018 om 09:57
    • Quote van 8 Dec 2018 om 03:11
      Dus Pusic maakt spelers beter............
    Nee, dat zeg ik niet. Dat is meer de verdienste van Peetken zelf gezien zijn inzet en werklust middels trainingen.


    A.N.N.A -----> Altijd Navragen Nooit Aannemen
  • 8 Dec 2018 om 08:05
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:23
      Bijen was vorig jaar ook niet best. Moet je kijken wat voor stappen hij dit jaar al heeft gemaakt.
    lely mag van mij best een kans krijgen hoor, als hij fit is. Ramos en ricardinho zijn ook verschrikkelijk. Tc brengt hem als verlosser, maar op basis van afgelopen seizoen heeft hij alles nog te bewijzen.
  • 8 Dec 2018 om 07:54
    • Quote van 8 Dec 2018 om 00:32
      Is Twente nu nog bass in eigen keuken dan? Of is dat gemeente Enschede en de KNVB. Zo ver Ik me nog kan herrineren is Twente langzamerhand technisch failliet dan een Twentse Ros die spring legend is. Een overname is het beste voor de club en de regio. Red Bull Twente het klinkt zo mooi, 2x afgezegd. Derde keer scheelsrecht Zullen we maar zeggen?
    Toen het goed ging in 2010 en 1e jaren daarna heeft RB interesse getoond .Nu niet meer ...gelukkig maar...zijn ook niet meer geïnteresseerd in een club die buiten Ensche zoveel negativiteit oproept..en idd UT technisch failliet is..
  • 8 Dec 2018 om 07:25
    • Quote van 8 Dec 2018 om 00:32
      Is Twente nu nog bass in eigen keuken dan? Of is dat gemeente Enschede en de KNVB. Zo ver Ik me nog kan herrineren is Twente langzamerhand technisch failliet dan een Twentse Ros die spring legend is. Een overname is het beste voor de club en de regio. Red Bull Twente het klinkt zo mooi, 2x afgezegd. Derde keer scheelsrecht Zullen we maar zeggen?
    Redbull mag binnen Europa slechts eigenaar zijn van 1 club (in Leipzig zijn ze officieel geen eigenaar). Hoeveel geld denk je dat ze over hebben voor 49% van de aandelen? Als Redbull ergens instapt willen ze een andere constructie. Mateschitz wil 100% zeggenschap.
  • 8 Dec 2018 om 03:11
    • Quote van 8 Dec 2018 om 00:05
      Precies dit dus......
    Dus Pusic maakt spelers beter............
  • 8 Dec 2018 om 01:25
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:06
      Een overbetaalde keeperstrainer en analist. Zie jij progressie bij Drommel? En ook analist? Ach, Sander heeft al heel wat functies gehad binnen de club, maar kwam op elk vlak tekort...en nu ook.



      Hij had gewoon de functie als elftalleider op zich moeten nemen toen Toon Renes stopte.....
    Ligt dat aan Sander? Jij maakt toch ook niet een Rolls Royce van een Renaultje? Ik weet dat Sander ontzettend veel kennis heeft, kan me niet voorstellen dat hij dat niet weet over te brengen op de huidige keepers. Ik denk gewoon dat ie te maken heeft met zeer zwak materiaal. Geloof niet dat de beste keeperstrainer in de wereld een topper van Drommel weet te maken. En het is wel makkelijk om alle cultuurbewakers er uit te schoppen omdat ze toch niks toevoegen.. Ik denk dat zij uiteindelijk de ruggegraat van de club zijn en dat we terug moeten naar waar we goed in waren. Jongens uit de regio opleiden. Zoiets heeft tijd nodig, en ik weet dat dat er op dit moment niet is.. Maar het is wel de afslag die genomen moet worden volgens mij..
  • 8 Dec 2018 om 01:11
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:23
      Bijen was vorig jaar ook niet best. Moet je kijken wat voor stappen hij dit jaar al heeft gemaakt.
    Hahahaha
  • 8 Dec 2018 om 00:32
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:22
      Red Bull Twente? Ben fan van Red Bull in de formule 1. Maar niet in de voetbal wereld. Het is je ziel verkopen. Weg Twentse ros in het logo. Weg club kleuren. Geen baas in eigen keuken.
    Is Twente nu nog bass in eigen keuken dan? Of is dat gemeente Enschede en de KNVB. Zo ver Ik me nog kan herrineren is Twente langzamerhand technisch failliet dan een Twentse Ros die spring legend is. Een overname is het beste voor de club en de regio. Red Bull Twente het klinkt zo mooi, 2x afgezegd. Derde keer scheelsrecht Zullen we maar zeggen?
  • 8 Dec 2018 om 00:13
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:53
      Kun je het niet alleen? Ook ik zie RB graag de boel overnemen....
    Dat gaat niet gebeuren. RB stopt qua voetbal het geld liever in thuisland Oostenrijk, Duitsland met zijn 80 miljoen inwoners en groeimarkt VS. Nog los van de regelgeving en de schuld die moet worden overgenomen zijn wij op dit moment niet interessant genoeg meer. Voordat project RB Leipzig begon had een club in Nederland gekund.
  • 8 Dec 2018 om 00:05
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:23
      Bijen was vorig jaar ook niet best. Moet je kijken wat voor stappen hij dit jaar al heeft gemaakt.
    Precies dit dus......
  • 8 Dec 2018 om 00:04
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:22
      Red Bull Twente? Ben fan van Red Bull in de formule 1. Maar niet in de voetbal wereld. Het is je ziel verkopen. Weg Twentse ros in het logo. Weg club kleuren. Geen baas in eigen keuken.
    Welke ziel Frunnik?
  • 7 Dec 2018 om 23:50
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:42
      Zie ook eerder Red Bull Almelo gebeuren. Typisch zo'n club die z'n ziel verkoopt als ze een keer degraderen en er geen supporters meer komen. In Enschede krijg je zoveel tegenstand van supporters dat zo'n bedrijf daar de winst niet in ziet. Daarnaast is Twente technisch gezien failliet maar wordt in stand gehouden vanwege het maatschappelijke karakter. Met een Red Bull is dat in één klap weg
    Ook liever geen Red bull Calimero want krijgen ze nog meer kapsones. RB bij Twente zie ik niet gebeuren eerder een of andere rijke Arabier of Rus want voor die gasten is de schuld die we hebben pineauts. Dat zie eerder gebeuren dan RB.
  • 7 Dec 2018 om 23:42
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:22
      Red Bull Twente? Ben fan van Red Bull in de formule 1. Maar niet in de voetbal wereld. Het is je ziel verkopen. Weg Twentse ros in het logo. Weg club kleuren. Geen baas in eigen keuken.
    Zie ook eerder Red Bull Almelo gebeuren. Typisch zo'n club die z'n ziel verkoopt als ze een keer degraderen en er geen supporters meer komen. In Enschede krijg je zoveel tegenstand van supporters dat zo'n bedrijf daar de winst niet in ziet. Daarnaast is Twente technisch gezien failliet maar wordt in stand gehouden vanwege het maatschappelijke karakter. Met een Red Bull is dat in één klap weg
  • 7 Dec 2018 om 23:37
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:23
      Dat zie je toch verkeerd. Lely is door Hake misbruikt door hem van de LB naar de RB te verplaatsen. Daardoor kwam Jeroen op het 2e plan terecht en heeft op z'n "eigen" plek zo goed als geen kans meer gehad.
    daar zit wat in, al heeft hij nog genoeg kinderlijke fouten gemaakt (wat hem niet zit in een andere positie.
  • 7 Dec 2018 om 23:23
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:15
      lely is geblesseerd. Daarnaast is hij mede verantwoordelijk voor de degradatie met zijn gepruts als rechtsback vorig jaar. Grote bek dat ter avest voor hem stond maar er niks van gemaakt toen hij de kans kreeg.
    Bijen was vorig jaar ook niet best. Moet je kijken wat voor stappen hij dit jaar al heeft gemaakt.
  • 7 Dec 2018 om 23:23
    • Quote van 7 Dec 2018 om 23:15
      lely is geblesseerd. Daarnaast is hij mede verantwoordelijk voor de degradatie met zijn gepruts als rechtsback vorig jaar. Grote bek dat ter avest voor hem stond maar er niks van gemaakt toen hij de kans kreeg.
    Dat zie je toch verkeerd. Lely is door Hake misbruikt door hem van de LB naar de RB te verplaatsen. Daardoor kwam Jeroen op het 2e plan terecht en heeft op z'n "eigen" plek zo goed als geen kans meer gehad.
  • 7 Dec 2018 om 23:22
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:49
      Red Bull Twente kunnen we dat nu langzamerhand accepteren?
    Red Bull Twente? Ben fan van Red Bull in de formule 1. Maar niet in de voetbal wereld. Het is je ziel verkopen. Weg Twentse ros in het logo. Weg club kleuren. Geen baas in eigen keuken.
  • 7 Dec 2018 om 23:15
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:49
      Zo is't. Ricarnikso eruit....Lely erin.
    lely is geblesseerd. Daarnaast is hij mede verantwoordelijk voor de degradatie met zijn gepruts als rechtsback vorig jaar. Grote bek dat ter avest voor hem stond maar er niks van gemaakt toen hij de kans kreeg.
  • 7 Dec 2018 om 23:06
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:58
      Je weet dat Sander naast keepertrainer ook analist is voor de club ?
    Een overbetaalde keeperstrainer en analist. Zie jij progressie bij Drommel? En ook analist? Ach, Sander heeft al heel wat functies gehad binnen de club, maar kwam op elk vlak tekort...en nu ook.



    Hij had gewoon de functie als elftalleider op zich moeten nemen toen Toon Renes stopte.....
  • 7 Dec 2018 om 22:58
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:53
      Oneens. FC Twente is geen liefdadigheidsinstelling. Boschker ook wippen zodra zijn contract ten einde is.....voegt niets toe met zijn 'Joop' contract.
    Je weet dat Sander naast keepertrainer ook analist is voor de club ?
  • 7 Dec 2018 om 22:53
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:01
      dd op, pusic is een man van de club. miss weg als trainer maar bij de club blijven moet ie sws
    Oneens. FC Twente is geen liefdadigheidsinstelling. Boschker ook wippen zodra zijn contract ten einde is.....voegt niets toe met zijn 'Joop' contract.
  • 7 Dec 2018 om 22:50
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:56
      Volgens mij is er wel meer mis dan alleen de spits.
    Klopt.....Pusic....
  • 7 Dec 2018 om 22:49
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:53
      Ted komt met een karrenvracht buitenlanders maar uiteindelijk moeten de echte Tukkers het doen.
    Zo is't. Ricarnikso eruit....Lely erin.
  • 7 Dec 2018 om 22:48
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:54
      Nog zo’n halve zool... vast en zeker een verklede Calimero.
    Zo jammer dat je meteen moet schelden terwijl je eigenlijk weet dat het het voetbal ten goede zou komen.....
  • 7 Dec 2018 om 22:28
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:21
      Zeker voetbal is een spelletje van toevalligheden en geluk in allerlei opzichten . Vanavond zat het op het einde mee fctwente speelt voetbal met vallen en opstaan wen er maar vast aan
    Nee hoor, het heeft meer met een domme pedagoog te maken die er geen systeem in kan slijpen en er geen eenheid van weet te maken. Tja dat jij van gokken en toevalligheden houd is meer jou probleem oke. (Leon)
  • 7 Dec 2018 om 22:25
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:04
      Thanks morgen op tied vot :))
    Scheiss bvb. Veel plezier kerel.
  • 7 Dec 2018 om 22:21
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:15
      Met geluk pak je drie puntjes in de slotminuten geniet ervan tegen het grote Volendam top prestatie dit.
    Zeker voetbal is een spelletje van toevalligheden en geluk in allerlei opzichten . Vanavond zat het op het einde mee fctwente speelt voetbal met vallen en opstaan wen er maar vast aan
  • 7 Dec 2018 om 22:16
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:13
      Duurt niet lang meer?? Ze zenden het zelfs al niet meer uit :))
    rest had geklaagd...wilden ook graag keertje in beeld..
  • 7 Dec 2018 om 22:15
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:08
      Gaat niet gebeuren .
    Met geluk pak je drie puntjes in de slotminuten geniet ervan tegen het grote Volendam top prestatie dit.
  • 7 Dec 2018 om 22:15
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:13
      Duurt niet lang meer?? Ze zenden het zelfs al niet meer uit :))
    haha moet je nagaan.
  • 7 Dec 2018 om 22:13
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:12
      geniet er maar van zolang twente nog bestaat.
    Duurt niet lang meer?? Ze zenden het zelfs al niet meer uit :))
  • 7 Dec 2018 om 22:12
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:08
      Gaat niet gebeuren .
    geniet er maar van zolang twente nog bestaat.
  • 7 Dec 2018 om 22:09
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:06
      Ik ga met lood in de schoenen Messi.
    Ben er ook bang voor.
  • 7 Dec 2018 om 22:08
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:00
      P U S I C O U T
    Gaat niet gebeuren .
  • 7 Dec 2018 om 22:07
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:06
      Schalke staat ook laag. Red bull Schalke???? :(
    Schalke is toch aant Russisch gas
  • 7 Dec 2018 om 22:07
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:01
      Als Wout scoort...
    Dan winnen we altijd !! Ik schreeuwde het hard op in de auto onderweg naar me vriendin rtv oost doet goed verslag altijd
    Oh wat ben ik blij weer is 3 puntjes
  • 7 Dec 2018 om 22:06
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:02
      Een man van de club? Hoe lang zit die er 3 jaar?
    terug naar Pauperlo nfear
  • 7 Dec 2018 om 22:06
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:04
      Thanks morgen op tied vot :))
    Ik ga met lood in de schoenen Messi.
  • 7 Dec 2018 om 22:06
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:02
      Veel plezier bij Schalke Messi.
    Schalke staat ook laag. Red bull Schalke???? :(
  • 7 Dec 2018 om 22:04
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:02
      Veel plezier bij Schalke Messi.
    Thanks morgen op tied vot :))
  • 7 Dec 2018 om 22:04
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:04
      Verbeek terug nemen
    HAHAHAHAHAHAHAAHAHAH
  • 7 Dec 2018 om 22:04
    Verbeek terug nemen
  • 7 Dec 2018 om 22:04
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:02
      Een man van de club? Hoe lang zit die er 3 jaar?
    Jij hoort hier niet thuis Calimero
  • 7 Dec 2018 om 22:04
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:02
      Veel plezier bij Schalke Messi.
    Das morgen pas.
  • 7 Dec 2018 om 22:03
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:00
      P U S I C O U T
    Zal nu dus niet gebeuren helaas.
  • 7 Dec 2018 om 22:02
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:01
      dd op, pusic is een man van de club. miss weg als trainer maar bij de club blijven moet ie sws
    Een man van de club? Hoe lang zit die er 3 jaar?
  • 7 Dec 2018 om 22:02
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:01
      dd op, pusic is een man van de club. miss weg als trainer maar bij de club blijven moet ie sws
    Van mij mag hij Jong Twente trainen
  • 7 Dec 2018 om 22:02
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:59
      Opdonderen met je dead bull
    Veel plezier bij Schalke Messi.
  • 7 Dec 2018 om 22:01
    Als Wout scoort...
  • 7 Dec 2018 om 22:01
    • Quote van 7 Dec 2018 om 22:00
      P U S I C O U T
    dd op, pusic is een man van de club. miss weg als trainer maar bij de club blijven moet ie sws
  • 7 Dec 2018 om 22:00
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:56
      Lui ik ga de kroeg in, fijne weekend!!! Yessss 3 punten!!
    Zit al aan het bier....wel een Hertog Jan maar die smaakt ook best. Goed weekend!
  • 7 Dec 2018 om 22:00
    Waar blijft die duitse trainer? Kijk naar heracles dat pakt goed uit.
  • 7 Dec 2018 om 22:00
    Mooi dat ze gewonnen hebben het goede voetbal kan pas weer terug komen als de rust bij de club terugkeert . En het zelfvertrouwen bij de spelers van fctwente . Dit kunnen vanavond wel belangrijke punten zijn her blijft allemaal dicht bij elkaar staan .
  • 7 Dec 2018 om 22:00
    P U S I C O U T
  • 7 Dec 2018 om 22:00
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:58
      Eer aan Fred z’n naam doe je nie kwakzalver. Fred zal vandaag nog op knien gaan als Red Bull op de stoep staat.
    Het is knieën. Te veel RB tast je brains aan???
  • 7 Dec 2018 om 21:59
    We hebben een goeie spits nodig; eentje die goals maakt
  • 7 Dec 2018 om 21:59
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:58
      Eer aan Fred z’n naam doe je nie kwakzalver. Fred zal vandaag nog op knien gaan als Red Bull op de stoep staat.
    Opdonderen met je dead bull
  • 7 Dec 2018 om 21:58
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:55
      Het verschil met Sparta is gewoon een goede spits. Bij Twente moeten de doelpunten van de middenvelders en verdedigers komen
    2 halve maakt nog geen hele.
  • 7 Dec 2018 om 21:58
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:53
      Ted komt met een karrenvracht buitenlanders maar uiteindelijk moeten de echte Tukkers het doen.
    Mooi gesproken
  • 7 Dec 2018 om 21:58
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:56
      RB geeft ons een nieuwe towkomst. Daar blijf ik bij.
    Toekomst heb jij niet knulletje. Eerst leren spellen! ;-)
  • 7 Dec 2018 om 21:58
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:50
      Hij leeft weer!!! Stop die Red Bull in je reet, ontplof en ga naar mars!!! FCT fans steun me richting deze idioot!
    Eer aan Fred z’n naam doe je nie kwakzalver. Fred zal vandaag nog op knien gaan als Red Bull op de stoep staat.
  • 7 Dec 2018 om 21:57
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:56
      Iniedergeval winnen we hoef ik het niet de hele avond te horen
    In ieder geval winnen we
  • 7 Dec 2018 om 21:57
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:53
      Een middenvelder en een verdediger scoort wat een kut aanvallers heeft twente...
    Tja, als je dat dan vergelijkt met Veldwijk dan springen je de tranen in de ogen bij het zien van buurman en buurman bij ons.
  • 7 Dec 2018 om 21:57
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:56
      Ikzeg. T het hele elftal is zeer tot zeer matig tot heel slecht het doet mij als support zeer veel verdriet. Maar gelukkig hebben wij 3 punten.
    Kom we gaan naar Heracles
  • 7 Dec 2018 om 21:57
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:56
      Je ziet toch wel dat je aitor mist als je kijkt creativiteit
    Die mis je totaal niet wat een Spaanse waslap!!
  • 7 Dec 2018 om 21:56
    Iniedergeval winnen we hoef ik het niet de hele avond te horen
  • 7 Dec 2018 om 21:56
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:56
      Lui ik ga de kroeg in, fijne weekend!!! Yessss 3 punten!!
    Proost, laat het je smaken
  • 7 Dec 2018 om 21:56
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:53
      Een middenvelder en een verdediger scoort wat een kut aanvallers heeft twente...
    Ikzeg. T het hele elftal is zeer tot zeer matig tot heel slecht het doet mij als support zeer veel verdriet. Maar gelukkig hebben wij 3 punten.
  • 7 Dec 2018 om 21:56
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:55
      Het verschil met Sparta is gewoon een goede spits. Bij Twente moeten de doelpunten van de middenvelders en verdedigers komen
    Volgens mij is er wel meer mis dan alleen de spits.
  • 7 Dec 2018 om 21:56
    Je ziet toch wel dat je aitor mist als je kijkt creativiteit
  • 7 Dec 2018 om 21:56
    Belangrijke punten ben ik zeer blij mee na het debacle van vorige week! Mooi voor de meegereisde fans... proost! Ook al was het weer niet best.... in dit stadium dat het niet loopt moet je hier nu blij mee zijn gezien het pittige programma
  • 7 Dec 2018 om 21:56
    Lui ik ga de kroeg in, fijne weekend!!! Yessss 3 punten!!
  • 7 Dec 2018 om 21:56
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:53
      Kun je het niet alleen? Ook ik zie RB graag de boel overnemen....
    RB geeft ons een nieuwe towkomst. Daar blijf ik bij.
  • 7 Dec 2018 om 21:55
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:53
      Ted komt met een karrenvracht buitenlanders maar uiteindelijk moeten de echte Tukkers het doen.
    +100
  • 7 Dec 2018 om 21:55
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:50
      Hij leeft weer!!! Stop die Red Bull in je reet, ontplof en ga naar mars!!! FCT fans steun me richting deze idioot!
    EENS!!!!
  • 7 Dec 2018 om 21:55
    pff, nog goede zaken gedaan ook nog. Echter blijft dit niet goed gaan zo, met cambuur rkc en nec voor de boeg. Hopen dat holscher iig buiten de ploeg blijft.
  • 7 Dec 2018 om 21:55
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:51
      Eens, oprotten met die kwakzalver.
    Ja puur mazzel maar Pusic dr uit
  • 7 Dec 2018 om 21:55
    Ik ga weer Snooker kijken, beter voor mn hart haha.
  • 7 Dec 2018 om 21:55
    Het verschil met Sparta is gewoon een goede spits. Bij Twente moeten de doelpunten van de middenvelders en verdedigers komen
  • 7 Dec 2018 om 21:55
    3 punten en toch PUSIC ROT OP
  • 7 Dec 2018 om 21:55
    3 punten en toch PUSIC ROT OP
  • 7 Dec 2018 om 21:55
    Weer drie puntjes erbij. Topcoach die Pusic!
  • 7 Dec 2018 om 21:54
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:53
      Kun je het niet alleen? Ook ik zie RB graag de boel overnemen....
    Nog zo’n halve zool... vast en zeker een verklede Calimero.
  • 7 Dec 2018 om 21:54
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:52
      Pusic zal wel weer positieve dingen hebben gezien. Om te huuln
    Pusic heeft laten zien dat hij er geen kijk op heeft. Gewoon weer hulptrainer maken...daar paste hij beter.
  • 7 Dec 2018 om 21:54
    Pffff 3 punten op zak
  • 7 Dec 2018 om 21:54
    Afgelopen, wat een opluchting
  • 7 Dec 2018 om 21:54
    Poeee eindelijk het eindsignaal.... godverdomme wat spannend was het.
  • 7 Dec 2018 om 21:54
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:52
      Pusic zal wel weer positieve dingen hebben gezien. Om te huuln
    Ikzeg. Messi. Echt wel
  • 7 Dec 2018 om 21:53
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:52
      Ikzeg. Jaaaaa peet
    Een middenvelder en een verdediger scoort wat een kut aanvallers heeft twente...
  • 7 Dec 2018 om 21:53
    Ted komt met een karrenvracht buitenlanders maar uiteindelijk moeten de echte Tukkers het doen.
  • 7 Dec 2018 om 21:53
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:50
      Hij leeft weer!!! Stop die Red Bull in je reet, ontplof en ga naar mars!!! FCT fans steun me richting deze idioot!
    Mijn steun heb je :-)
  • 7 Dec 2018 om 21:53
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:50
      Hij leeft weer!!! Stop die Red Bull in je reet, ontplof en ga naar mars!!! FCT fans steun me richting deze idioot!
    Kun je het niet alleen? Ook ik zie RB graag de boel overnemen....
  • 7 Dec 2018 om 21:53
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:48
      Rkc speelt top, gaan van ons winnen in de beker.
    De beker gingen we toch al niet winnen
  • 7 Dec 2018 om 21:53
    mijn god ik krijg elke keer een hartaanval
  • 7 Dec 2018 om 21:52
    Pusic zal wel weer positieve dingen hebben gezien. Om te huuln
  • 7 Dec 2018 om 21:52
    Ikzeg. Jaaaaa peet
  • 7 Dec 2018 om 21:52
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:50
      Peeeeet ole ole
    Peetken....de revelatie van dit seizoen....
  • 7 Dec 2018 om 21:51
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:51
      Rood en goal, dus penalty?
    Nee gewone goal
  • 7 Dec 2018 om 21:51
    1-2, tegen 10 man... roeien nu
  • 7 Dec 2018 om 21:51
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:50
      oh god twente is niet goed voor je hart.
    Die commentatoren helpen daar ook niet bij moet ik zeggen hahaha
  • 7 Dec 2018 om 21:51
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:50
      Nog steeds pusic out. Ik ben klaar met die clown
    Eens, oprotten met die kwakzalver.
  • 7 Dec 2018 om 21:51
    Den Bosch 3-2 Nec gaan we achter ons laten
  • 7 Dec 2018 om 21:51
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:50
      Peeeeet ole ole
    Rood en goal, dus penalty?
  • 7 Dec 2018 om 21:50
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:49
      Red Bull Twente kunnen we dat nu langzamerhand accepteren?
    Hij leeft weer!!! Stop die Red Bull in je reet, ontplof en ga naar mars!!! FCT fans steun me richting deze idioot!
  • 7 Dec 2018 om 21:50
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:48
      Rkc speelt top, gaan van ons winnen in de beker.
    Ikzeg. Op dit moment is dit niet zo moeilijk toch. Ik kan wel huilen waar moet dit nog heen.
  • 7 Dec 2018 om 21:50
    oh god twente is niet goed voor je hart.
  • 7 Dec 2018 om 21:50
    Pffffffff!!!
  • 7 Dec 2018 om 21:50
    Nog steeds pusic out. Ik ben klaar met die clown
  • 7 Dec 2018 om 21:50
    Peeeeet ole ole
  • 7 Dec 2018 om 21:50
    1-2 oosterwijk
  • 7 Dec 2018 om 21:50
    GVD niets zien is nog erger dan die bagger te zien.
  • 7 Dec 2018 om 21:50
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:48
      Het zijn strontmongolen die ons mooie rode shirt niet verdienen.
    Vind het een schande voor de naam FC Twente en de trouwe supporters...... maar blijven vasthouden aan kansloze spelers, niemand die ingrijpt
  • 7 Dec 2018 om 21:50
    Peeeeet ole ole
  • 7 Dec 2018 om 21:49
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:49
      1-2
    2-1
  • 7 Dec 2018 om 21:49
    Top!!
  • 7 Dec 2018 om 21:49
    Jaaaaaaaa
  • 7 Dec 2018 om 21:49
    1-2 hahahah komen we mooi weg
  • 7 Dec 2018 om 21:49
    Goalllllllll
  • 7 Dec 2018 om 21:49
    Jaaaaaa
  • 7 Dec 2018 om 21:49
    1-2
  • 7 Dec 2018 om 21:49
    Red Bull Twente kunnen we dat nu langzamerhand accepteren?
  • 7 Dec 2018 om 21:48
    Rkc speelt top, gaan van ons winnen in de beker.
  • 7 Dec 2018 om 21:48
    Rood voor Volendam
  • 7 Dec 2018 om 21:48
    3-2 pfff
  • 7 Dec 2018 om 21:48
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:47
      Weer een mega kans voor Twente...... ongelooflijk wat verprutsen ze het allemaal zelf
    Het zijn strontmongolen die ons mooie rode shirt niet verdienen.
  • 7 Dec 2018 om 21:48
    1-1
  • 7 Dec 2018 om 21:48
    Thuisblijven is een optie. Een andere club niet. Heracles al helemaal niet.
  • 7 Dec 2018 om 21:48
    Geen enkele andere club!!!! Never!!!! Nooit!!! Niet!!!!
  • 7 Dec 2018 om 21:47
    Mafkees
  • 7 Dec 2018 om 21:47
    nfear is er weer hoor, de mongool uit Pauperlo
  • 7 Dec 2018 om 21:47
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:46
      1-2 bijna
    Oosterwijk het weer verneukt
  • 7 Dec 2018 om 21:47
    Weer een mega kans voor Twente...... ongelooflijk wat verprutsen ze het allemaal zelf
  • 7 Dec 2018 om 21:47
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:46
      1-2 bijna
    1-1 dus nog
  • 7 Dec 2018 om 21:47
    Pusic oprotten echt waar
  • 7 Dec 2018 om 21:47
    Over mijn lijk. One Life One Club.
  • 7 Dec 2018 om 21:47
    Pusic rot op!
  • 7 Dec 2018 om 21:46
    1-2 bijna
  • 7 Dec 2018 om 21:46
    Pffffff
  • 7 Dec 2018 om 21:46
    Nooit
  • 7 Dec 2018 om 21:46
    Laat ze Cambuur uit ook maar verliezen zal die Fucking Pusic eens wat meemaken 21 december Twente - NEC. Pusic Raus!
  • 7 Dec 2018 om 21:46
    Nooit. Dan liever Ajax of psv
  • 7 Dec 2018 om 21:46
    Fuck off
  • 7 Dec 2018 om 21:45
    Opdonderen met deze trainer votdermet. Er loopt een of andere trotman scoort 5 x en laat ie thuus.
  • 7 Dec 2018 om 21:45
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:40
      Als je hoort de velen het een goede keeper vinden...kun je zien dat er weinig met verstand zitten.
    Ja helaas wel
  • 7 Dec 2018 om 21:45
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:43
      achste is niet eens zo slecht als je ons ziet spelen
    dat klopt, twente heeft veels te veel punten behaald. Al had je een gae ook niet hoeven te verliezen. Enige mogelijkheid is nu periodetitel pakken, maar ik zie het niet meer gebeuren. Tenzij er op de een of andere manier nog fatsoenlijke spelers gehaald kunnen worden.
  • 7 Dec 2018 om 21:45
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:43
      achste is niet eens zo slecht als je ons ziet spelen
    Inderdaad dan mogen we onze handen nog dicht knijpen pffff
  • 7 Dec 2018 om 21:45
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:40
      Dat word de spelers bus opwachten waarschijnlijk.
    Zou het eindelijk een keer zover zijn
  • 7 Dec 2018 om 21:43
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:42
      Misschien nog wel lager. Gelukkig kan je niet degraderen uit de kkd
    kan ook nog idd. nr 13 volendam staat maar 8 punten achter.
  • 7 Dec 2018 om 21:43
    Haha en nog zekhini eruit halen
  • 7 Dec 2018 om 21:43
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:41
      dat was vorige week zo en zo gaat het altijd. Cambuur en nec worden ook geen 6 punten. Sta je 8ste in de winterstop.
    achste is niet eens zo slecht als je ons ziet spelen
  • 7 Dec 2018 om 21:42
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:40
      Dat word de spelers bus opwachten waarschijnlijk.
    Zou een keer tijd worden. Ludieke acties hebben geen nut bij die kwakzalver. Opflikkeren met die Kroaat.
  • 7 Dec 2018 om 21:42
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:42
      Ook daarom was ik met trotman begonnen dan had je nu bijvoorbeeld oosterwijk kunnen brengen... nu heb je niemand meer achter de hand
    Klopt helemaal frank
  • 7 Dec 2018 om 21:42
    Wat is onze mooie club een triest zooitje geworden zeg
  • 7 Dec 2018 om 21:42
    Ook daarom was ik met trotman begonnen dan had je nu bijvoorbeeld oosterwijk kunnen brengen... nu heb je niemand meer achter de hand
  • 7 Dec 2018 om 21:42
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:41
      dat was vorige week zo en zo gaat het altijd. Cambuur en nec worden ook geen 6 punten. Sta je 8ste in de winterstop.
    Misschien nog wel lager. Gelukkig kan je niet degraderen uit de kkd
  • 7 Dec 2018 om 21:41
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:38
      Fuck... je kan op 3 punten komen... Come on twente
    dat was vorige week zo en zo gaat het altijd. Cambuur en nec worden ook geen 6 punten. Sta je 8ste in de winterstop.
  • 7 Dec 2018 om 21:41
    Bus op wachten en vertrek Pusic eisen! Iedere keer na rust zakt het in elkaar. Dit team heeft geen vertrouwen.
  • 7 Dec 2018 om 21:41
    haha sommigen hier zijn al net zo kansloos als onze voetballers.
  • 7 Dec 2018 om 21:40
    Supporters als coach
  • 7 Dec 2018 om 21:40
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:39
      PUSIC ROT OP!
    Dat word de spelers bus opwachten waarschijnlijk.
  • 7 Dec 2018 om 21:40
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:39
      Weer korte hoek wat een keeper Ook lekker verdedigd Weet achteruit voetballen
    Als je hoort de velen het een goede keeper vinden...kun je zien dat er weinig met verstand zitten.
  • 7 Dec 2018 om 21:40
    Hansje laat ze’n billen zien!
  • 7 Dec 2018 om 21:39
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:36
      Losertje bek dicht
    Zielig ventje
  • 7 Dec 2018 om 21:39
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:38
      Vrouw vrouw vrouw
    Genderneutrale genderneutrale genderneutrale
  • 7 Dec 2018 om 21:39
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:26
      Ik, trek toch zelf de kiksen aan als je het beter kunt ..... ppfff
    Kneusje, komt hier ook net kijken of niet?
  • 7 Dec 2018 om 21:39
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:38
      Pusic Out en die matige keeper Drommel weer. Ook weg met hem rotzooi keeper.
    wie is geen rotzooi. Oosterwijk boere holscher ricardinho ramos vd heijden
  • 7 Dec 2018 om 21:39
    Den Bosch ook gelijk naja het was even leuk
  • 7 Dec 2018 om 21:39
    PUSIC ROT OP!
  • 7 Dec 2018 om 21:39
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:36
      Losertje bek dicht
    Als je klappen wil krijgen moet je het maar zeggen
  • 7 Dec 2018 om 21:39
    Om te janken
  • 7 Dec 2018 om 21:39
    Weer korte hoek wat een keeper Ook lekker verdedigd Weet achteruit voetballen
  • 7 Dec 2018 om 21:38
    Fuck... je kan op 3 punten komen... Come on twente
  • 7 Dec 2018 om 21:38
    Nu gewoon wachten op de 2-1.
  • 7 Dec 2018 om 21:38
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:36
      ga jij maar lekker weg
    Mcdonalds jij bent te dom voor woorden
  • 7 Dec 2018 om 21:38
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:37
      ja want zo gaat het goed. Man man man.
    Vrouw vrouw vrouw
  • 7 Dec 2018 om 21:38
    Fout Drommel korte hoek waar hij al stond. Gaat als een 80jarige naar de grond. Schijtkeeper.
  • 7 Dec 2018 om 21:38
    1-1
  • 7 Dec 2018 om 21:38
    Pusic Out en die matige keeper Drommel weer. Ook weg met hem rotzooi keeper.
  • 7 Dec 2018 om 21:38
    Lekker laten lopen joh..
  • 7 Dec 2018 om 21:37
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:36
      ga jij maar lekker weg
    Hij heeft gelijk pusic out
  • 7 Dec 2018 om 21:37
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:36
      Losertje bek dicht
    ja want zo gaat het goed. Man man man.
  • 7 Dec 2018 om 21:37
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:29
      Die staan even hoog als jong Ajax. ...

      Denk dat we na zo n debacle als vorige week niet ineens een 0-3 a 0-4 mogen/kunnen verwachten... jij wel?
    Iets meer spanning en voetbal en dat met 1400 trouwe supporters die achter de club staan mag je toch wel iets meer verwachten.
  • 7 Dec 2018 om 21:37
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:35
      het zal toch weer niet... In wat voor nachtmerrie leven wij
    Het is echt heel zwaar om dit als supporter vol te houden, het is zo droevig ondermaats!
  • 7 Dec 2018 om 21:37
    Lekker verdedigd...
  • 7 Dec 2018 om 21:36
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:35
      Pusic out
    Losertje bek dicht
  • 7 Dec 2018 om 21:36
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:35
      Pusic out
    ga jij maar lekker weg
  • 7 Dec 2018 om 21:36
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:35
      Pusic out
    Ik hoop het!!
  • 7 Dec 2018 om 21:35
    Pusic out
  • 7 Dec 2018 om 21:35
    Pfff 3 verdedigers die niet ingrijpen
  • 7 Dec 2018 om 21:35
    het zal toch weer niet... In wat voor nachtmerrie leven wij
  • 7 Dec 2018 om 21:35
    Ongelofelijk
  • 7 Dec 2018 om 21:35
    Toch weinig schoten tegen 1 in de 2e helft nog maar
  • 7 Dec 2018 om 21:34
    1-1
  • 7 Dec 2018 om 21:33
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:26
      Ik, trek toch zelf de kiksen aan als je het beter kunt ..... ppfff
    dan snap je er weinig van als je ik aanvalt. Die man is altijd positief gestemd normaliter. Valt wat voor te zeggen, want dit twente is gwn zielig.
  • 7 Dec 2018 om 21:33
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:30
      Met 1400 Tukkers moet dat toch een boost geven.
    Hoe meer fans des te slechter ze spelen, faalangst!
  • 7 Dec 2018 om 21:33
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:30
      Pfff Twente loopt weer achteruit en was bijna 1-1. Brama werd woest op mede spelers
    Bolendam sterker en sterker..
  • 7 Dec 2018 om 21:33
    • Quote van 7 Dec 2018 om 21:30
      Met 1400 Tukkers moet dat toch een boost geven.
    Tegen Jong Ajax zaten er meer...
  • 7 Dec 2018 om 21:32