Van Leeuwen voert druk op: ''Spel was soms zelfs niet om aan te zien''

( 91 reacties)
Van Leeuwen voert druk op: ''Spel was soms zelfs niet om aan te zien''

Ted van Leeuwen kwam afgelopen zomer naar FC Twente als technisch directeur. De opdracht voor de bestuurder was duidelijk: een selectie samenstellen die goed genoeg is om binnen één (of maximaal twee) jaar terug te keren op het hoogste niveau. 

Inmiddels staan de Tukkers op een gedeelde derde plek. "Over het puntenaantal en de plek op de ranglijst ben ik tevreden", reageert hij op de website van de Tubantia. "Daar had ik vooraf voor getekend, gezien onze moeizame aanloop. Qua voetbal ben ik niet tevreden. Ondanks de waslijst aan blessures, moet je met deze spelers beter kunnen", vervolgt Van Leeuwen realistisch. 

''We hebben maar een handvol goede en aantrekkelijke duels gespeeld: tegen NEC was het goed, net als uit bij Jong Utrecht, in de beker tegen FC Groningen en een paar gedeeltes in wedstrijden", blikt hij terug. "Maar in een veel groter aantal wedstrijden was het spel matig tot slecht en soms zelfs niet om aan te zien. We hebben goede spelers, dat is het probleem niet. Het elftal moet alleen beter gaan spelen." 

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jan 2019 om 17:27
    • Quote van 4 Jan 2019 om 23:31
      Van Leeuwen zegt wat de supporters denken maar heeft Pusic er nog steeds voor staan. Hoop dat Van Leeuwen Pusic ook even flink aanpakt hiermee. Anders zou het ongeloofwaardig zijn. Want ja wij verwachten met deze selectie simpelweg promotie. Ook met die Hölscher erbij want die lamzak heeft ook eredivisie gespeeld hoe idioot dat ook klinkt
    Het laat in ieder geval zien dat Van Leeuwen daadwerkelijk de wedstrijden ziet. Als je Pusic soms hoort denk je dat je naar Juventus hebt zitten kijken.
  • 5 Jan 2019 om 10:37
    Maareuh iedereen die roept om "zet daar iemand uit de eigen opleiding neer" wil dus Hölscher, George en dat soort gasten zien spelen? Sorry, maar dan heb ik liever dat we met tranentrekkend slecht spel van een stel huurlingen kampioen worden dit jaar. En geloof het of niet, die kans is nog steeds heel erg groot. Gewoon de opstelling zoals ie nu is laten staan en aanvullen met een (huur) spits die ook voetballende kwaliteiten heeft. Als die spits niet haalbaar blijkt maar Assaidi goed terugkomt zou je zelfs kunnen denken aan een voorhoede Assaidi,Zekhnini en Aitor die regelmatig van positie wisselen.
  • 4 Jan 2019 om 23:36
    • Quote van 4 Jan 2019 om 17:17
      Geeft gewoon het zwaar waardeloze beleid weer, wat hier gevoerd is en blijkbaar nog steeds gevoerd word. (Helaas)
    Idd. Kan onze “Topper” Tim eigenlijk niks aan doen.
  • 4 Jan 2019 om 23:31
    Van Leeuwen zegt wat de supporters denken maar heeft Pusic er nog steeds voor staan. Hoop dat Van Leeuwen Pusic ook even flink aanpakt hiermee. Anders zou het ongeloofwaardig zijn. Want ja wij verwachten met deze selectie simpelweg promotie. Ook met die Hölscher erbij want die lamzak heeft ook eredivisie gespeeld hoe idioot dat ook klinkt
  • 4 Jan 2019 om 23:29
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:14
      Dan liever niks... haha. Je ziet liever een jeugdspeler. Quizvraag: wie heeft hölscher opgeleid.
    Schalke en Twente
  • 4 Jan 2019 om 23:23
    Helemaal mee eens, met van leeuwen. poeslief ziet het echte spel niet.
  • 4 Jan 2019 om 21:23
    • Quote van 4 Jan 2019 om 21:16
      Dat is nou net zijn vak. Hij word betaald om spelers zo duur mogelijk van de hand te doen en goedkoop mogelijk aantrekken. Desnoods ruil je spelers. Je kan als clubs beide een verschillend type speler hebben dat bij je eigen club op een dood spoor zit. Dan kan een ruil voor alle partijen goed uitpakken. Als je als club weinig te besteden hebt moet je op zo N manier creatief zijn als td.
    Dan zou ik zeggen Boere weer naar Oss en Dogan hier op an.
  • 4 Jan 2019 om 21:16
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:45
      Helaas zijn er weinig clubs in de markt voor onze toppers zodat er van doorselecteren weinig sprake is. Daarbij moet iedere nieuweling een directe versterking zijn, van onze trainert zal hij de 2e seizoenshelft niet beter worden.
    Dat is nou net zijn vak. Hij word betaald om spelers zo duur mogelijk van de hand te doen en goedkoop mogelijk aantrekken. Desnoods ruil je spelers. Je kan als clubs beide een verschillend type speler hebben dat bij je eigen club op een dood spoor zit. Dan kan een ruil voor alle partijen goed uitpakken. Als je als club weinig te besteden hebt moet je op zo N manier creatief zijn als td.
  • 4 Jan 2019 om 19:13
    • Quote van 4 Jan 2019 om 19:06
      Ltv tweet
    Thanks
  • 4 Jan 2019 om 19:08
    • Quote van 4 Jan 2019 om 19:06
      Ltv tweet
    Noordhollands Dagblad, zie de link hieronder
  • 4 Jan 2019 om 19:06
    • Quote van 4 Jan 2019 om 19:03
      Bron .....
    Ltv tweet
  • 4 Jan 2019 om 19:05
    • Quote van 4 Jan 2019 om 18:59
      Idem
    Jij je zin Benno.
  • 4 Jan 2019 om 19:03
    • Quote van 4 Jan 2019 om 19:03
      Bron .....
    Wordt nu snel gepubliceerd... Edit: is al gepubliceerd.... https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt/dmf20190104_85100172/az-verhuurt-ferdy-druijf-aan-nec?utm_source=google&utm_medium=organic
  • 4 Jan 2019 om 19:03
    • Quote van 4 Jan 2019 om 19:02
      Klopt, betere condities door Fc Den Bosch....
    Bron .....
  • 4 Jan 2019 om 19:02
    • Quote van 4 Jan 2019 om 18:50
      Helaas druijf naar nec
    Klopt, betere condities door Fc Den Bosch....
  • 4 Jan 2019 om 18:59
    • Quote van 4 Jan 2019 om 17:59
      Onzin
    Idem
  • 4 Jan 2019 om 18:57
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:57
      hoe zit het met druijf is hij al binnen
    Druijf gaat naar NEC.
  • 4 Jan 2019 om 18:53
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:52
      Tim gold als redelijk tot goed talent... overdrijven is ook een vak jongens! Dat het er nooit uit zal komen stond vroeger niet in de sterren. Er was zelfs een tijd dat grotere clubs informeerden. Maar jullie zien aleen het heden
    Ikzeg. Gt. U heeft een punt, wat de jeugd jaren betreft, maar ik ben eerlijk, deze jongen was niet het talent wat iedereen dacht toen. Hij schoot toen al tekort, maar als je kijkt naar nu. Is het helemaal hopeloos met hem. Het doet mij zeer om hier zo te praten, en helemaal als support van ons fctwente.
  • 4 Jan 2019 om 18:50
    Helaas druijf naar nec
  • 4 Jan 2019 om 18:47
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:55
      Eerst zijn contract afkopen en daarna na een paar jaar hem weer een contract geven is gewoon een belediging na de supporters toe.
    Ikzeg. Messi. U heeft volkomen gelijk. Ik als support van ons fctwente, ik voel mij echt voor de gek gehouden, wist niet wat ik hoorde. Ongelooflijk dat die jongen bij ons weer terecht kon.
  • 4 Jan 2019 om 17:59
    • Quote van 4 Jan 2019 om 17:11
      Idem
    Onzin
  • 4 Jan 2019 om 17:17
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:55
      Eerst zijn contract afkopen en daarna na een paar jaar hem weer een contract geven is gewoon een belediging na de supporters toe.
    Geeft gewoon het zwaar waardeloze beleid weer, wat hier gevoerd is en blijkbaar nog steeds gevoerd word. (Helaas)
  • 4 Jan 2019 om 17:11
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:31
      Wat jou zal helpen is uitloggen niemand die je zal missen.
    Idem
  • 4 Jan 2019 om 17:08
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:58
      Ze hadden hem nooit moeten ontdekken,was alles goed gegaan.Maar het schijnt dat hij een talentvolle voetballer was,dat was zijn vader ook,kon destijds naar Mönchengladbach,een dag voor de proeftraining ging meneer feesten en je raad het wel,dus geen contract,dat feesten zit dus wel in het bloed,en leven dus niet voor topsport.
    Werkelijk iedereen die naar een profclub gaat is een talent (kan het woord al bijna niet meer horen) maar het is slechts weinigen gegeven om het eerste team te halen. Tim heeft nooit wat gepresteerd hier en zoals Messi reeds aangeeft.....heeeeel klein foutje van Ted om hem weer terug te halen.
  • 4 Jan 2019 om 16:58
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:48
      Grootste fout.....? Beste deal ooit bedoel je zeker?
    Ze hadden hem nooit moeten ontdekken,was alles goed gegaan.Maar het schijnt dat hij een talentvolle voetballer was,dat was zijn vader ook,kon destijds naar Mönchengladbach,een dag voor de proeftraining ging meneer feesten en je raad het wel,dus geen contract,dat feesten zit dus wel in het bloed,en leven dus niet voor topsport.
  • 4 Jan 2019 om 16:57
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:55
      Eerst zijn contract afkopen en daarna na een paar jaar hem weer een contract geven is gewoon een belediging na de supporters toe.
    Yes ... hij had nooit terug gehaald mogen worden. Maar hem voor zijn jaren in de jeugd af te kraken (niet jij) gaat me dan net iets te ver =p
  • 4 Jan 2019 om 16:57
    hoe zit het met druijf is hij al binnen
  • 4 Jan 2019 om 16:56
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:55
      Eerst zijn contract afkopen en daarna na een paar jaar hem weer een contract geven is gewoon een belediging na de supporters toe.
    100%
  • 4 Jan 2019 om 16:55
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:52
      Tim gold als redelijk tot goed talent... overdrijven is ook een vak jongens! Dat het er nooit uit zal komen stond vroeger niet in de sterren. Er was zelfs een tijd dat grotere clubs informeerden. Maar jullie zien aleen het heden
    Eerst zijn contract afkopen en daarna na een paar jaar hem weer een contract geven is gewoon een belediging na de supporters toe.
  • 4 Jan 2019 om 16:52
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:48
      Grootste fout.....? Beste deal ooit bedoel je zeker?
    Tim gold als redelijk tot goed talent... overdrijven is ook een vak jongens! Dat het er nooit uit zal komen stond vroeger niet in de sterren. Er was zelfs een tijd dat grotere clubs informeerden. Maar jullie zien aleen het heden
  • 4 Jan 2019 om 16:51
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:21
      Ted van Leeuwen.Dus bv alles wat Rutte(MP)beaamt en beweerd daar ben jij het mee eens en volg jij slaafs.ok duidelijk.
    Tedjen inderdaad. Wat heeft Mark Rutte hiermee van doen?
  • 4 Jan 2019 om 16:49
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:36
      Wikipedia staat Gronau. Dacht zelfs dat hij uit schüttorf kwam ( zat dus mis) .Maar eigenlijk heel zijn opleiding bij Twente genoten. Buiten een paar uitstapjes
    Nou ik had het dus ook mis >. <... geen idee hoe ik op nordhorn kwam, zal wel een andere jeugdspeler vandaan zijn gekomen ofzo. Zn pap speelde bij nordhorn, maar geloof me... dat wist ik niet totdat ik hölscher- nordhorn ging "googelen"
  • 4 Jan 2019 om 16:48
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:46
      Komt van SG Gronau,had beter daar bij de amateurs kunnen blijven.Grote fout van Schalke dat ze hem naar Twente hebben laten gaan.
    Grootste fout.....? Beste deal ooit bedoel je zeker?
  • 4 Jan 2019 om 16:46
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:36
      Wikipedia staat Gronau. Dacht zelfs dat hij uit schüttorf kwam ( zat dus mis) .Maar eigenlijk heel zijn opleiding bij Twente genoten. Buiten een paar uitstapjes
    Komt van SG Gronau,had beter daar bij de amateurs kunnen blijven.Grote fout van Schalke dat ze hem naar Twente hebben laten gaan.
  • 4 Jan 2019 om 16:36
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:30
      Nordhorn toch?
    Wikipedia staat Gronau. Dacht zelfs dat hij uit schüttorf kwam ( zat dus mis) .Maar eigenlijk heel zijn opleiding bij Twente genoten. Buiten een paar uitstapjes
  • 4 Jan 2019 om 16:31
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:28
      Pearl,Hans ANDERS,kunnen jou misschien helpen
    Wat jou zal helpen is uitloggen niemand die je zal missen.
  • 4 Jan 2019 om 16:30
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:28
      Hij had beter in Gronau kunnen blijven.
    Nordhorn toch?
  • 4 Jan 2019 om 16:28
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:23
      Hij is op zn 13e opgepikt daar om vervolgens het jeugdtrajekt te doorlopen bij twente. Jeugd-U17-U19-jong twente-twente1
    Hij had beter in Gronau kunnen blijven.
  • 4 Jan 2019 om 16:28
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:05
      Onzin. Dit is je eerste lange lap tekst je komt niet verder dan ++++ uitdelen. Jij bent gewoon geen eerlijk mens. Als zelfs een Ted al met deze uitspraak komt zegt mij genoeg.
    Pearl,Hans ANDERS,kunnen jou misschien helpen
  • 4 Jan 2019 om 16:23
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:18
      Schalke toch?
    Hij is op zn 13e opgepikt daar om vervolgens het jeugdtrajekt te doorlopen bij twente. Jeugd-U17-U19-jong twente-twente1
  • 4 Jan 2019 om 16:22
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:18
      Schalke toch?
    Die waren toen al wijzer.Twente trapt er twee keer in.
  • 4 Jan 2019 om 16:21
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:05
      Onderscheid heet dat mijn beste. Jij bent van de statistieken, hetgeen normaal is voor een TT supporter. Dat is waarheid als een koe....zelfs Tedjen beaamt het. ;)
    Ted van Leeuwen.Dus bv alles wat Rutte(MP)beaamt en beweerd daar ben jij het mee eens en volg jij slaafs.ok duidelijk.
  • 4 Jan 2019 om 16:19
    • Quote van 4 Jan 2019 om 15:54
      Om maar weer eens aan te tonen hoe tegendraads hij altijd post.....altijd tegen de stroom in zaken recht willen lullen die zo krom als een banaan zijn......
    Wat kan jou dat nou schelen? Leven en laten leven.
  • 4 Jan 2019 om 16:18
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:14
      Dan liever niks... haha. Je ziet liever een jeugdspeler. Quizvraag: wie heeft hölscher opgeleid.
    Schalke toch?
  • 4 Jan 2019 om 16:18
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:15
      Zodat jij hem eindelijk mag hebben... ik wist het wel!
    haha Touché
  • 4 Jan 2019 om 16:15
    • Quote van 4 Jan 2019 om 16:13
      Dit is smaad en dus strafbaar, voor straf moet jij je onderbroek van Marsman inleveren.
    Zodat jij hem eindelijk mag hebben... ik wist het wel!
  • 4 Jan 2019 om 16:14
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:42
      dat klopt, maar haal dan niks. 10x liever een jeugdspeler dan Hölscher. Daarbij moet hij dan niet gaan doen alsof de selectie al goed genoeg is, zoals hij nu beweert. Met deze selectie moet het spel ook beter kunnen, maar er moet wat bij.
    Dan liever niks... haha. Je ziet liever een jeugdspeler. Quizvraag: wie heeft hölscher opgeleid.
  • 4 Jan 2019 om 16:13
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:31
      Begrijpend lezen is moeilijk hè voor een Cyber Crimineel.
    Dit is smaad en dus strafbaar, voor straf moet jij je onderbroek van Marsman inleveren.
  • 4 Jan 2019 om 16:05
    • Quote van 4 Jan 2019 om 15:59
      Zoveel mensen zoveel wensen zoveel meningen .En als die niet overeenstemmen met jouw wensen,meningen en visies deugen deze personen niet.Vrijheid van meningsuiting heet dat .En als jij je zin niet krijgt ga je rare en idiote teksten, namen en onwaarheden rondbazuinen .
    Onderscheid heet dat mijn beste. Jij bent van de statistieken, hetgeen normaal is voor een TT supporter. Dat is waarheid als een koe....zelfs Tedjen beaamt het. ;)
  • 4 Jan 2019 om 16:05
    • Quote van 4 Jan 2019 om 15:59
      Zoveel mensen zoveel wensen zoveel meningen .En als die niet overeenstemmen met jouw wensen,meningen en visies deugen deze personen niet.Vrijheid van meningsuiting heet dat .En als jij je zin niet krijgt ga je rare en idiote teksten, namen en onwaarheden rondbazuinen .
    Onzin. Dit is je eerste lange lap tekst je komt niet verder dan ++++ uitdelen. Jij bent gewoon geen eerlijk mens. Als zelfs een Ted al met deze uitspraak komt zegt mij genoeg.
  • 4 Jan 2019 om 16:00
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:45
      Helaas zijn er weinig clubs in de markt voor onze toppers zodat er van doorselecteren weinig sprake is. Daarbij moet iedere nieuweling een directe versterking zijn, van onze trainert zal hij de 2e seizoenshelft niet beter worden.
    En toch moet je zoveel mogelijk doorselecteren , V D Heijden, V D Lely, Boere had je eind vorig seizoen afscheid van moeten nemen.
  • 4 Jan 2019 om 15:59
    • Quote van 4 Jan 2019 om 15:54
      Om maar weer eens aan te tonen hoe tegendraads hij altijd post.....altijd tegen de stroom in zaken recht willen lullen die zo krom als een banaan zijn......
    Zoveel mensen zoveel wensen zoveel meningen .En als die niet overeenstemmen met jouw wensen,meningen en visies deugen deze personen niet.Vrijheid van meningsuiting heet dat .En als jij je zin niet krijgt ga je rare en idiote teksten, namen en onwaarheden rondbazuinen .
  • 4 Jan 2019 om 15:54
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:33
      Waarom haal je Hengelo bij zoveel reacties van jezelf?
    Om maar weer eens aan te tonen hoe tegendraads hij altijd post.....altijd tegen de stroom in zaken recht willen lullen die zo krom als een banaan zijn......
  • 4 Jan 2019 om 15:51
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:42
      dat klopt, maar haal dan niks. 10x liever een jeugdspeler dan Hölscher. Daarbij moet hij dan niet gaan doen alsof de selectie al goed genoeg is, zoals hij nu beweert. Met deze selectie moet het spel ook beter kunnen, maar er moet wat bij.
    Dan had je nu stijf onderaan gestaan in de Spek en Bonen Divisie.....
  • 4 Jan 2019 om 15:28
    Je kan zijn statement beschouwen zo als je wil maar op deze manier hangt hij wel vuile was buiten Dat is nooit goed voor een organisatie Dit houd je binnen de muren van de veste
  • 4 Jan 2019 om 15:19
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:42
      Mooi om te lezen technisch directeur voert de druk op de trainer nu al op. Nog geen wedstrijd gespeeld of versterking gezien. Maar dat het niet om aan te zien was klopt, maar ja dat was bij 90% Van de supporters al lang duidelijk. Tja dat er ook geen verbetering inzat, op de laatste wedstrijd na was ook al lang duidelijk. Dat de trainer geen spelers naar een hoger niveau tilt is ook al gewoon bekend. Het gaat spannend worden aankomende maanden.
    Op een ander draadje ben ik het met je eens. Toch zou je dit ook kunnen zien als een schandalige manier van indekken. Ik geloof namelijk niet in de autonomie van Pusic. Kijk naar het flipflop-beleid, hofnar Holscher, Griekse pseudo-god Dramos en natuurlijk cha-cha-cha-voetbalstotteraar Ricarcacacaca-din-ohhhhhnooooo... doelpunt tegen.
  • 4 Jan 2019 om 14:45
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:35
      Jullie houden dat gezeik met Hengelo zelf zo ook wel in stand hè! Het is trouwens prima dat Ted de waarheid zegt over het vertoonde spel. Zou Pusic ook wat eerlijker in kunnen zijn. Maar Ted moet niet zeggen dat deze selectie goed genoeg is. Dan is hij niet kritisch genoeg. Ook niet op zichzelf. Hij moet blijven door selecteren. Spelers moeten vertrekken waardoor er ruimte ontstaat voor betere spelers. Dat is zijn werk!
    Helaas zijn er weinig clubs in de markt voor onze toppers zodat er van doorselecteren weinig sprake is. Daarbij moet iedere nieuweling een directe versterking zijn, van onze trainert zal hij de 2e seizoenshelft niet beter worden.
  • 4 Jan 2019 om 14:42
    Mooi om te lezen technisch directeur voert de druk op de trainer nu al op. Nog geen wedstrijd gespeeld of versterking gezien. Maar dat het niet om aan te zien was klopt, maar ja dat was bij 90% Van de supporters al lang duidelijk. Tja dat er ook geen verbetering inzat, op de laatste wedstrijd na was ook al lang duidelijk. Dat de trainer geen spelers naar een hoger niveau tilt is ook al gewoon bekend. Het gaat spannend worden aankomende maanden.
  • 4 Jan 2019 om 14:41
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:35
      Jullie houden dat gezeik met Hengelo zelf zo ook wel in stand hè! Het is trouwens prima dat Ted de waarheid zegt over het vertoonde spel. Zou Pusic ook wat eerlijker in kunnen zijn. Maar Ted moet niet zeggen dat deze selectie goed genoeg is. Dan is hij niet kritisch genoeg. Ook niet op zichzelf. Hij moet blijven door selecteren. Spelers moeten vertrekken waardoor er ruimte ontstaat voor betere spelers. Dat is zijn werk!
    Helemaal eens! Doorselecteren is het "keyword". Ted mag zich trouwens oolmk niet in de kaarten laten kijken... snap dat veel mensen de standaard media praatjes zat zijn. Dat is het heedendaagse voetbal helaas.
  • 4 Jan 2019 om 14:36
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:33
      Waarom haal je Hengelo bij zoveel reacties van jezelf?
    Hij is verliefd... Zonder gein, het is ordinair cyber bullying. Hopelijk wordt het wat minder
  • 4 Jan 2019 om 14:35
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:05
      En Hengelo.......
    Jullie houden dat gezeik met Hengelo zelf zo ook wel in stand hè! Het is trouwens prima dat Ted de waarheid zegt over het vertoonde spel. Zou Pusic ook wat eerlijker in kunnen zijn. Maar Ted moet niet zeggen dat deze selectie goed genoeg is. Dan is hij niet kritisch genoeg. Ook niet op zichzelf. Hij moet blijven door selecteren. Spelers moeten vertrekken waardoor er ruimte ontstaat voor betere spelers. Dat is zijn werk!
  • 4 Jan 2019 om 14:34
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:03
      Tis al lang niet meer leuk kill...
    Het houdt toch nooit op. Kleuters blijven kleuters. Of beledig ik nu alle kleuters?
  • 4 Jan 2019 om 14:33
    • Quote van 4 Jan 2019 om 12:34
      "Maar in een veel groter aantal wedstrijden was het spel matig tot slecht en soms zelfs niet om aan te zien. We hebben goede spelers, dat is het probleem niet. Het elftal moet alleen beter gaan spelen."


      Duidelijk....Tedjen is geen TT supporter zoals Hengelo. Ach....en dat Pusic ongeschikt blijkt, dat blijkt nu wel overduidelijk uit de woorden van Tedjen.
    Waarom haal je Hengelo bij zoveel reacties van jezelf?
  • 4 Jan 2019 om 14:31
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:28
      Wie Bitte...?
    Begrijpend lezen is moeilijk hè voor een Cyber Crimineel.
  • 4 Jan 2019 om 14:28
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:27
      Dat zijn inderdaad jou bijdrages hier.
    Origineel....
  • 4 Jan 2019 om 14:28
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:03
      Tis al lang niet meer leuk kill...
    Wie Bitte...?
  • 4 Jan 2019 om 14:27
    • Quote van 4 Jan 2019 om 14:16
      Cyber Crimineel Gedrag
    Dat zijn inderdaad jou bijdrages hier.
  • 4 Jan 2019 om 14:20
    Marino mag blij zijn dat er voor hem de nodige trainers de deur (met een zakvol geld) is gewezen anders had hij ook een kalkoen en een pak sterretjes meegekregen een aantal weken terug. Bij mijn weten geeft Fred inmiddels de nodige adviezen....adviezen die onze patronenbreier ook van dit forum had kunnen halen.......gaan er versterkingen komen en mag Pusic nog een aantal maanden onzin in de media verkopen.
  • 4 Jan 2019 om 14:16
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:19
      Hengelo is zijn onderbroekencollectie aan het sorteren en heeft voor dit topic geen tijd.
    Cyber Crimineel Gedrag
  • 4 Jan 2019 om 14:03
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:19
      Hengelo is zijn onderbroekencollectie aan het sorteren en heeft voor dit topic geen tijd.
    Tis al lang niet meer leuk kill...
  • 4 Jan 2019 om 13:53
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:46
      Met jeugdspelers kun je promotie al helemaal vergeten. Daar ga je het niet mee redden. Ik heb bij Ted altijd het idee dat hij van 2 walletjes snoept: het salaris van de club, maar daarnaast ook wanneer hij afdankertjes weet te stallen en minuten kan opeisen.
    jeugdspelers is het ook niet, weet ik. Echter gaat het erom dat je dan beter jeugdspelers op kan stellen dan een ramos en holscher. Volgens tc kon ted niet meer, maar haal dan niemand.
  • 4 Jan 2019 om 13:46
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:42
      dat klopt, maar haal dan niks. 10x liever een jeugdspeler dan Hölscher. Daarbij moet hij dan niet gaan doen alsof de selectie al goed genoeg is, zoals hij nu beweert. Met deze selectie moet het spel ook beter kunnen, maar er moet wat bij.
    Met jeugdspelers kun je promotie al helemaal vergeten. Daar ga je het niet mee redden. Ik heb bij Ted altijd het idee dat hij van 2 walletjes snoept: het salaris van de club, maar daarnaast ook wanneer hij afdankertjes weet te stallen en minuten kan opeisen.
  • 4 Jan 2019 om 13:45
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:16
      Het meest onbegrijpelijke vind ik dan, dat hier al vanaf het begin wordt geopperd om die hopeloze Hölscher buiten het team te houden, Espinosa op 10 en Zekhini op links en dat een trainer dat pas vlak voor de Kerst in de smiezen krijgt. Ook Ted heeft dan schijnbaar weinig inzicht, want anders modder je niet zolang verder. Het was in mijn ogen voor 95% slecht voetbal. Niks matig of wat dan ook. Slecht! Niet om aan te gluren en is het een klein wonder dat je er desondanks nog goed voorstaat. Maar de laatste jaren bieden de resultaten na de winterpauze weinig houvast. Laat Poeslief maar eens zien of hij met zijn volgelingen dit stramien kan doorbreken.
    helemaal eens, het is echt ongekend. Wat betreft die reeks naar de winterstop, dat zou juist een moment moeten zijn om afstand te nemen, aangezien het programma een stuk makkelijker is dan dat van de concurrentie. Aangezien het traditiegetrouw moeizaam gaat na de winter is het idd de vraag.
  • 4 Jan 2019 om 13:42
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:12
      En waarom moest Tedjen uiteindelijk spelers van dit kaliber halen....spelers die nergens anders meer terecht konden?
    dat klopt, maar haal dan niks. 10x liever een jeugdspeler dan Hölscher. Daarbij moet hij dan niet gaan doen alsof de selectie al goed genoeg is, zoals hij nu beweert. Met deze selectie moet het spel ook beter kunnen, maar er moet wat bij.
  • 4 Jan 2019 om 13:37
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:16
      En zonder Aitor, Espinosa, Smith, Zekhnini en Gonzalez hadden we nu nog veel lager gestaan.
    heb absoluut geen commentaar op ted in zijn algemeen, want die 5 zijn gwn goede aankopen geweest idd. Het gaat erom dat de selectie (nog) niet goed genoeg is, iets wat hij min of meer beweert.
  • 4 Jan 2019 om 13:20
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:19
      Hengelo is zijn onderbroekencollectie aan het sorteren en heeft voor dit topic geen tijd.
    Welke heeft hij allemaal dan?
  • 4 Jan 2019 om 13:19
    • Quote van 4 Jan 2019 om 13:05
      En Hengelo.......
    Hengelo is zijn onderbroekencollectie aan het sorteren en heeft voor dit topic geen tijd.
  • 4 Jan 2019 om 13:18
    • Quote van 4 Jan 2019 om 12:44
      Aan Ted ligt het zeker niet..aldus Ted zelf..
    Ted is ook geen trainer, hij geeft hier gewoon een analyse van de 1ste seizoenshelft, en deze klopt ook gewoon.
  • 4 Jan 2019 om 13:16
    • Quote van 4 Jan 2019 om 12:51
      mooi dat hij eerlijk en open is, het wordt dus intern wel besproken dat het spel er totaal niet uitziet. Anderzijds veegt hij hiermee zijn eigen straatje schoon, het zou niet aan zijn spelers liggen. Ramos holscher en in mindere mate ricardinho hebben een groot aandeel in het zwakke spel. Sinds dat holscher eruit is gaat het al 10x beter.
    En zonder Aitor, Espinosa, Smith, Zekhnini en Gonzalez hadden we nu nog veel lager gestaan.
  • 4 Jan 2019 om 13:16
    • Quote van 4 Jan 2019 om 12:51
      mooi dat hij eerlijk en open is, het wordt dus intern wel besproken dat het spel er totaal niet uitziet. Anderzijds veegt hij hiermee zijn eigen straatje schoon, het zou niet aan zijn spelers liggen. Ramos holscher en in mindere mate ricardinho hebben een groot aandeel in het zwakke spel. Sinds dat holscher eruit is gaat het al 10x beter.
    Het meest onbegrijpelijke vind ik dan, dat hier al vanaf het begin wordt geopperd om die hopeloze Hölscher buiten het team te houden, Espinosa op 10 en Zekhini op links en dat een trainer dat pas vlak voor de Kerst in de smiezen krijgt. Ook Ted heeft dan schijnbaar weinig inzicht, want anders modder je niet zolang verder. Het was in mijn ogen voor 95% slecht voetbal. Niks matig of wat dan ook. Slecht! Niet om aan te gluren en is het een klein wonder dat je er desondanks nog goed voorstaat. Maar de laatste jaren bieden de resultaten na de winterpauze weinig houvast. Laat Poeslief maar eens zien of hij met zijn volgelingen dit stramien kan doorbreken.
  • 4 Jan 2019 om 13:12
    • Quote van 4 Jan 2019 om 12:58
      Mee eens ted heeft spelers gehaald vooral die jij noemt die gewoon niet beter kunnen.
    En waarom moest Tedjen uiteindelijk spelers van dit kaliber halen....spelers die nergens anders meer terecht konden?
  • 4 Jan 2019 om 13:11
    • Quote van 4 Jan 2019 om 12:45
      Mens eigen.. het ligt altijd aan een ander... zo vind ik dat het zowel aan Pusic als van Leeuwen ligt
    Even voor de duidelijkheid. Tedjen heeft heel lang met lege handen gestaan toen hij bij FC Twente begon...wat waar is, is waar. Hij had spelers op het oog....in de pijpleiding, maar Velderman zei nee, en daarop kon Ted dus niets doen waardoor de spelers in Tedjens pijpleiding verdampten.
  • 4 Jan 2019 om 13:05
    • Quote van 4 Jan 2019 om 12:24
      Lees je mee Pusic!
    En Hengelo.......
  • 4 Jan 2019 om 12:58
    • Quote van 4 Jan 2019 om 12:51
      mooi dat hij eerlijk en open is, het wordt dus intern wel besproken dat het spel er totaal niet uitziet. Anderzijds veegt hij hiermee zijn eigen straatje schoon, het zou niet aan zijn spelers liggen. Ramos holscher en in mindere mate ricardinho hebben een groot aandeel in het zwakke spel. Sinds dat holscher eruit is gaat het al 10x beter.
    Mee eens ted heeft spelers gehaald vooral die jij noemt die gewoon niet beter kunnen.
  • 4 Jan 2019 om 12:51
    • Quote van 4 Jan 2019 om 12:34
      "Maar in een veel groter aantal wedstrijden was het spel matig tot slecht en soms zelfs niet om aan te zien. We hebben goede spelers, dat is het probleem niet. Het elftal moet alleen beter gaan spelen."


      Duidelijk....Tedjen is geen TT supporter zoals Hengelo. Ach....en dat Pusic ongeschikt blijkt, dat blijkt nu wel overduidelijk uit de woorden van Tedjen.
    mooi dat hij eerlijk en open is, het wordt dus intern wel besproken dat het spel er totaal niet uitziet. Anderzijds veegt hij hiermee zijn eigen straatje schoon, het zou niet aan zijn spelers liggen. Ramos holscher en in mindere mate ricardinho hebben een groot aandeel in het zwakke spel. Sinds dat holscher eruit is gaat het al 10x beter.
  • 4 Jan 2019 om 12:46
    • Quote van 4 Jan 2019 om 12:24
      Lees je mee Pusic!
    Haha ik denk het niet kerel hij kijkt instructie filmpjes op You Tube , hoe word ik goede trainer.
  • 4 Jan 2019 om 12:45
    • Quote van 4 Jan 2019 om 12:44
      Aan Ted ligt het zeker niet..aldus Ted zelf..
    Mens eigen.. het ligt altijd aan een ander... zo vind ik dat het zowel aan Pusic als van Leeuwen ligt
  • 4 Jan 2019 om 12:44
    Aan Ted ligt het zeker niet..aldus Ted zelf..
  • 4 Jan 2019 om 12:42
    Hij ziet het beter dan onze coach die het eigenlijk niet zo slecht vind allemaal. Vergeet niet satineer coach een berg aan ervaring mee brengt, grote clubs gespeeld en getraind. Ja als je middelmatig uitstraalt vertaald zich dat op het team.
  • 4 Jan 2019 om 12:34
    "Maar in een veel groter aantal wedstrijden was het spel matig tot slecht en soms zelfs niet om aan te zien. We hebben goede spelers, dat is het probleem niet. Het elftal moet alleen beter gaan spelen."


    Duidelijk....Tedjen is geen TT supporter zoals Hengelo. Ach....en dat Pusic ongeschikt blijkt, dat blijkt nu wel overduidelijk uit de woorden van Tedjen.
  • 4 Jan 2019 om 12:24
    Lees je mee Pusic!