Pusic: ''Dat zou kunnen, maar we hebben nog een paar dagen te gaan''

( 6 reacties)
Pusic: ''Dat zou kunnen, maar we hebben nog een paar dagen te gaan''

FC Twente speelde dinsdag zonder Javier Espinosa, Matthew Smith, Rafik Zekhnini en Michael Maria in de oefenwedstrijd tegen Bayer Leverkusen. Het viertal kampt met lichte ongemakken. Ook Tom Boere en Xandro Schenk begonnen niet in de basis.

Jari Oosterwijk kreeg in de spits de voorkeur boven Boere. Wellicht kunnen daar al conclusies aan verbonden worden richting het uitduel met MVV. "Jullie wel, ik niet", lacht trainer Marino Pusic in gesprek met 1Twente Enschede. "Dat zou kunnen, maar we hebben nog een paar dagen te gaan. Zondag maak ik pas de definitieve basiself bekend."

Pusic hoopt de lijn van het duel met NEC door te trekken. "De laatste wedstrijd was eigenlijk het level wat we willen halen, maar ook vasthouden. Dat is niet zo eenvoudig. Maar daar willen we heel graag naartoe en dat moet ook onze standaard zijn, vind ik. Dat biedt stabiliteit richting het tweede deel van de competitie", aldus de oefenmeester, die over de fitheid van zijn ploeg tevreden is.

"Redelijk, maar dat is ook lastig om in te schatten", meent Pusic. "Je hebt nog een paar dagen nodig om echt in een bepaald ritme te komen. Dat hebben we gemerkt, maar dat is ook logisch. Desalniettemin hebben we wel een bepaalde basis opgebouwd die voldoende moet zijn om heel snel stappen te kunnen maken."

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jan 2019 om 12:50
    • Quote van 10 Jan 2019 om 07:27
      We hebben een basis opgebouwd? We moeten heel snel stappen kunnen maken? Ik weet niet waar deze clown mee bezig is maar we zijn halverwege het seizoen, ik denk dat hij aan het eind van het seizoen zegt, we zijn een team!! Beetje laat he , en dan promotie mis lopen , omdat deze trainer een seizoen nodig had om een elftal en wat een klik heeft samen te stellen, dat op elkaar afgestemd is en die knokken willen....en toen was het seizoen voorbij, beetje laat maar Pusic heeft een team gesmeed.pffff niet te geloven
    Russstaaggghhhhh....

    nog 1 helft te gaan!
  • 10 Jan 2019 om 12:50
    • Quote van 10 Jan 2019 om 07:27
      We hebben een basis opgebouwd? We moeten heel snel stappen kunnen maken? Ik weet niet waar deze clown mee bezig is maar we zijn halverwege het seizoen, ik denk dat hij aan het eind van het seizoen zegt, we zijn een team!! Beetje laat he , en dan promotie mis lopen , omdat deze trainer een seizoen nodig had om een elftal en wat een klik heeft samen te stellen, dat op elkaar afgestemd is en die knokken willen....en toen was het seizoen voorbij, beetje laat maar Pusic heeft een team gesmeed.pffff niet te geloven
    Russstaaggghhhhh....

    nog 1 helft te gaan!
  • 10 Jan 2019 om 09:29
    • Quote van 10 Jan 2019 om 08:53
      Eerst even afwachten misschien kneus...
    Wat kneus Alles? Heb je in de spiegel gekeken wausje dat je bent!!!!
  • 10 Jan 2019 om 08:53
    • Quote van 10 Jan 2019 om 07:27
      We hebben een basis opgebouwd? We moeten heel snel stappen kunnen maken? Ik weet niet waar deze clown mee bezig is maar we zijn halverwege het seizoen, ik denk dat hij aan het eind van het seizoen zegt, we zijn een team!! Beetje laat he , en dan promotie mis lopen , omdat deze trainer een seizoen nodig had om een elftal en wat een klik heeft samen te stellen, dat op elkaar afgestemd is en die knokken willen....en toen was het seizoen voorbij, beetje laat maar Pusic heeft een team gesmeed.pffff niet te geloven
    Eerst even afwachten misschien kneus...
  • 10 Jan 2019 om 07:35
    • Quote van 10 Jan 2019 om 07:27
      We hebben een basis opgebouwd? We moeten heel snel stappen kunnen maken? Ik weet niet waar deze clown mee bezig is maar we zijn halverwege het seizoen, ik denk dat hij aan het eind van het seizoen zegt, we zijn een team!! Beetje laat he , en dan promotie mis lopen , omdat deze trainer een seizoen nodig had om een elftal en wat een klik heeft samen te stellen, dat op elkaar afgestemd is en die knokken willen....en toen was het seizoen voorbij, beetje laat maar Pusic heeft een team gesmeed.pffff niet te geloven
    Rustig blijven, Ja Die. Het is nog vroeg! ;-)
  • 10 Jan 2019 om 07:27
    We hebben een basis opgebouwd? We moeten heel snel stappen kunnen maken? Ik weet niet waar deze clown mee bezig is maar we zijn halverwege het seizoen, ik denk dat hij aan het eind van het seizoen zegt, we zijn een team!! Beetje laat he , en dan promotie mis lopen , omdat deze trainer een seizoen nodig had om een elftal en wat een klik heeft samen te stellen, dat op elkaar afgestemd is en die knokken willen....en toen was het seizoen voorbij, beetje laat maar Pusic heeft een team gesmeed.pffff niet te geloven