Homepage » Eerste elftal » Schenk 'Kop-van-jut'? ''Als hij zondag niet speelt, dan zou dat heel raar zijn''

Schenk 'Kop-van-jut'? ''Als hij zondag niet speelt, dan zou dat heel raar zijn''

( 51 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Schenk 'Kop-van-jut'? ''Als hij zondag niet speelt, dan zou dat heel raar zijn''

Xandro Schenk kende een ijzersterke decembermaand in de verdediging bij FC Twente, maar raakt zijn basisplek komende zondag mogelijk weer kwijt aan Cristian González.

Fardau Wagenaar vindt het onbegrijpelijk als Schenk komende zondag in de uitwedstrijd tegen MVV Maastricht niet het centrum van de defensie vormt met Peet Bijen. "Waarom kan je niet beetje fatsoenlijk omgaan met zo'n jongen? Waarom is hij steeds de Kop-van-jut?", vraagt Wagenaar zich af bij De Ballen Verstand.

"Ik weet niet of hij zondag op de bank zit, maar het was natuurlijk wel een signaal", reageert Leon ten Voorde. "FC Twente speelt één serieuze wedstrijd tegen Leverkusen en als je dan op de bank zit. Als je er later in komt op het middenveld, waar je absoluut niet kunt spelen en niet je plek is, dat vond ik wel heel opvallend. Met Schenk hebben ze vier wedstrijden gewonnen, één goal tegen."

Ten Voorde heeft zijn keuze daarom wel gemaakt. "Als hij zondag niet speelt, dan zou dat heel raar zijn", meent de clubwatcher. "González is een prima mandekker, maar een veel mindere voetballer aan de bal. Het is een rechtspoot en hij wordt links in het centrum gezet. Dan kan je wel nagaan wat de tegenstanders allemaal gaan doen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jan 2019 om 21:55
    • Quote van 11 Jan 2019 om 18:19
      Man hou eens op met deze onzin verhaaltjes We weten nou wel dat je Pusic niet geschikt vind voor fctwente. Maar hou eens op met deze fabels verhaaltjes en bekijk het een realistisch. Mijn mening is dat Pusic op dit moment een goede trainer is voor fctwente. Hij creeert geen extra onrust en hij is transparant in de media. Daarnaast heb ik de spelers nog niet horen klagen dat er niet goed getraind wordt.
    Man man hou jij eens op met je onzin, we weten nu wel dat jij Pusic wel geschikt vind ondanks het abominabele slechte spel.....
  • 11 Jan 2019 om 21:54
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:17
      Vraag is wat belangrijker is; de rust bewaren of zodanig met de jongens trainen dat de hand van de trainert steeds meer zichtbaar wordt. Dat het weer leuk is om naar FC Twente te kijken. Keuze lijkt mij niet moeilijk.
    De hand van de trainer is zichtbaar, en het spel is niet om aan te zien.
  • 11 Jan 2019 om 20:58
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:17
      Vraag is wat belangrijker is; de rust bewaren of zodanig met de jongens trainen dat de hand van de trainert steeds meer zichtbaar wordt. Dat het weer leuk is om naar FC Twente te kijken. Keuze lijkt mij niet moeilijk.
    Het gaat dit seizoen maar om 1 ding ket: winnen

    Als het kan met leuk voetbal maar als elke wedstrijd de tegenstander tegen jou net een stapje harder loopt omdat het de wedstrijd van het jaar is moet je van heel goede huize komen om leuk voetbal te spelen en te winnen...

    Uiteraard hebben we er de kwaliteiten voor en moeten we er voor gaan maar a u b hou in gedachte: het gaat om het winnen dus als het niet wil jammer dan dan maar lelijk voetbal en veilig ipv risico nemen door leuk te gaan proberen te voetballen en punten te morsen
  • 11 Jan 2019 om 19:17
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:10
      Transparant in de media? Laatst werd hem terecht wat negatiefs gevraagd en kerel was meteen geïrriteerd, welkom in de grote trainers wereld.
    Vraag is wat belangrijker is; de rust bewaren of zodanig met de jongens trainen dat de hand van de trainert steeds meer zichtbaar wordt. Dat het weer leuk is om naar FC Twente te kijken. Keuze lijkt mij niet moeilijk.
  • 11 Jan 2019 om 19:14
    Als hij een beetje logisch nadenkt dan laat hij het centrale duo in stand. Maar bij deze trainert kun je van alles verwachten.
  • 11 Jan 2019 om 19:10
    • Quote van 11 Jan 2019 om 18:19
      Man hou eens op met deze onzin verhaaltjes We weten nou wel dat je Pusic niet geschikt vind voor fctwente. Maar hou eens op met deze fabels verhaaltjes en bekijk het een realistisch. Mijn mening is dat Pusic op dit moment een goede trainer is voor fctwente. Hij creeert geen extra onrust en hij is transparant in de media. Daarnaast heb ik de spelers nog niet horen klagen dat er niet goed getraind wordt.
    Transparant in de media? Laatst werd hem terecht wat negatiefs gevraagd en kerel was meteen geïrriteerd, welkom in de grote trainers wereld.
  • 11 Jan 2019 om 18:40
    • Quote van 11 Jan 2019 om 18:33
      Ze zijn niet onomstreden vanwege opstellingen van Pusic dat is nou net waar zoveel over geklaagd word.
    Dus men denkt dat oosterwijk als hij vanaf nu alles in de basis staat helemaal los zal gaan? Want volgens mij is iedereen het er wel over eens dat op beide wat aan te merken is en het mekaar niet veel ontloopt... Ik zie het zelf dan ook liever dat ze het samen doen. De 1 mag beginnen en als het niet zijn wedstrijd is dan komt de ander erin. En als 1 van beide dan ineens elke week goed is voor een goal ja dan krijgt die de voorkeur (Mocht er niemand bijkomen)
  • 11 Jan 2019 om 18:33
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:57
      En die keuzes zijn daarna ook aangepast... wie weet vonden de spelers ook wel dat espinosza op middenveld moest en ze met 2 echte flankspelers moesten spelen. Dan is dat te prijzen dat een pusic overstag gegaan is als het niet zijn eigen gedachte was..

      (Mocht dat het zijn)

      Want dat weten we niet....

      Afijn wie er ook gaat spelen: schenk - gonzales - boere - oosterwijk het zijn allemaal dus geen onomstreden spelers... dus daar kan je over twisten....

      Als hij spelers als aitor of espinosza zou passeren ja dan zou je kunnen zeggen dat hij zijn geloofwaardigheid verliest... in deze situaties vind ik van niet....

      Zolang hij maar met 2 flankspelers gaat spelen (zekhie en aitor) en espinosza op tien dan ben ik een tevree man

    Ze zijn niet onomstreden vanwege opstellingen van Pusic dat is nou net waar zoveel over geklaagd word.
  • 11 Jan 2019 om 18:33
    Mooi zo laten staan!
  • 11 Jan 2019 om 18:22
    Had echt gedacht dat Ted 2 versterkingen zou halen. Lees nu alleen nog maar verhalen dat dat waarschijnlijk niet gebeurd en dat ze op Assaidi en Vuckic rekenen die hopelijk eind maart echt fit zijn.... De handdoek lijkt nu al in de ring gegooid te zijn. Pffff. Ik hoop dat Ted me alsnog verrast.
  • 11 Jan 2019 om 18:19
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:38
      Wanneer hij niet speelt weet je dat Pusic een marionet is, dan heel snel opgeflikkerd met hem.
    Man hou eens op met deze onzin verhaaltjes We weten nou wel dat je Pusic niet geschikt vind voor fctwente. Maar hou eens op met deze fabels verhaaltjes en bekijk het een realistisch. Mijn mening is dat Pusic op dit moment een goede trainer is voor fctwente. Hij creeert geen extra onrust en hij is transparant in de media. Daarnaast heb ik de spelers nog niet horen klagen dat er niet goed getraind wordt.
  • 11 Jan 2019 om 18:09
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:40
      Hij wordt beoordeeld op de resultaten..... we gaan het zondag beleven....
    Resultaten én vooral het vertoonde spel waren op een enkele wedstrijd daargelaten ronduit slecht. Dat de rest punten heeft laten liggen waar je het niet verwacht maakt het dat het lijkt alsof de resultaten zo slecht nog niet waren. Iedereen die Twente op de voet volgt weet wel beter.
  • 11 Jan 2019 om 17:55
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:34
      Is geen video, gewoon een artikel
    Hoe moet een artikel van bijen worden opgevat dan waarin hij zeer positief en lovend over gonzales is? (Als een voorkeur?)
  • 11 Jan 2019 om 17:42
    Ik zou het zo laten staan.
  • 11 Jan 2019 om 16:57
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:30
      https://www.twenteinsite.nl/kapteijns-spelersgroep-zet-vraagtekens-bij-keuzes-marino-pusic.html
    En die keuzes zijn daarna ook aangepast... wie weet vonden de spelers ook wel dat espinosza op middenveld moest en ze met 2 echte flankspelers moesten spelen. Dan is dat te prijzen dat een pusic overstag gegaan is als het niet zijn eigen gedachte was..

    (Mocht dat het zijn)

    Want dat weten we niet....

    Afijn wie er ook gaat spelen: schenk - gonzales - boere - oosterwijk het zijn allemaal dus geen onomstreden spelers... dus daar kan je over twisten....

    Als hij spelers als aitor of espinosza zou passeren ja dan zou je kunnen zeggen dat hij zijn geloofwaardigheid verliest... in deze situaties vind ik van niet....

    Zolang hij maar met 2 flankspelers gaat spelen (zekhie en aitor) en espinosza op tien dan ben ik een tevree man

  • 11 Jan 2019 om 16:47
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:40
      Hij wordt beoordeeld op de resultaten..... we gaan het zondag beleven....
    dus schenk laten staan speelde laatste 3 wedstrijden met bijen sterk mooi koppel laten staan zeg ik
  • 11 Jan 2019 om 16:47
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:45
      "Gewoon" een artikel dus. Heel openlijk dus. Speelt tiote in china? Is messi al bij city? Ik ben geen pusic fan... maar ik denk dat je weet wel wat ik probeer te zeggen... Dat er na jong ajax kritiek zat was/is moge ook HEEL duidelijk zijn. Ik probeer aleen te voorkomen dat er onwaarheden gepubliceert worden hier. Openlijk? Ik moet het nog zien
    Tiote is helaas al overleden.
  • 11 Jan 2019 om 16:45
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:34
      Is geen video, gewoon een artikel
    "Gewoon" een artikel dus. Heel openlijk dus. Speelt tiote in china? Is messi al bij city? Ik ben geen pusic fan... maar ik denk dat je weet wel wat ik probeer te zeggen... Dat er na jong ajax kritiek zat was/is moge ook HEEL duidelijk zijn. Ik probeer aleen te voorkomen dat er onwaarheden gepubliceert worden hier. Openlijk? Ik moet het nog zien
  • 11 Jan 2019 om 16:40
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:15
      Zijn geschiktheid hangt niet af van het wel of niet opstellen van Schenk
      (blijft ongeschikt), zijn geloofwaardigheid daarentegen wel.
    Hij wordt beoordeeld op de resultaten..... we gaan het zondag beleven....
  • 11 Jan 2019 om 16:39
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:19
      Pusic is een eigenwijze drol die, ondanks dat zo'n beetje 16 miljoen mensen hem de nodige voorzetten en adviezen hebben gegeven, koste wat kost zijn eigen prutsprulpatroon er door wil drukken. Kijk.....ik heb het gedaan....het is mijn verdienste. Net zolang tot het lukt. En zo niet....excuusje hier en excuusje daar. Zoals hier vaker aangegeven. Marino moet gewoon naar voor mijn part de patatboer luisteren en daar naar handelen.
    Alle trainers hebben ego's..... vraag was eigenlijk retorisch.... Of hij wel of niet geschikt is, zal de komende wedstrijden blijken.... de excuses zijn op...... we gaan het zondag meemaken....
  • 11 Jan 2019 om 16:34
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:33
      Moet ik een account hebbem om die video te zien? Zie hem echt niet
    Is geen video, gewoon een artikel
  • 11 Jan 2019 om 16:33
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:30
      https://www.twenteinsite.nl/kapteijns-spelersgroep-zet-vraagtekens-bij-keuzes-marino-pusic.html
    Moet ik een account hebbem om die video te zien? Zie hem echt niet
  • 11 Jan 2019 om 16:30
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:27
      Als ik dat zoek, vind ik aleen het artiekel... geen video of dergelijk
    https://www.twenteinsite.nl/kapteijns-spelersgroep-zet-vraagtekens-bij-keuzes-marino-pusic.html
  • 11 Jan 2019 om 16:27
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:19
      Google maar eens op "spelersgroep zet vraagtekens bij keuzes Pusic"
    Als ik dat zoek, vind ik aleen het artiekel... geen video of dergelijk
  • 11 Jan 2019 om 16:19
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:12
      Ik heb er zojuist wat van terug gekeken op aandringen van je. Brama geeft voornamelijk aan dat het beter moet, ik heb hem nog niet zien sneeren naar de tactiek van pusic iig niet zo "openlijk" en "direkt" zoals jij het beweert. Daarvoor heeft die kerel ook te veel media training voor gehad trouwens. Dat jij dingen interpreteerd of namen invuld kan ik me wel goed voorstellen.. Als een brama zegd: "het stond verdedigend niet goed de eerste helft" (bijv.) hoefd dat niet te betekenen dat dat kritiek op de trainer is. Jij vult dat dan welin, durf ik mn hand voor in het vuur te leggen.
    Google maar eens op "spelersgroep zet vraagtekens bij keuzes Pusic"
  • 11 Jan 2019 om 16:12
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:50
      Vergelijk de lezingen van Brama na bepaalde wedstrijden maar eens met sprookjes van Pusic.
    Ik heb er zojuist wat van terug gekeken op aandringen van je. Brama geeft voornamelijk aan dat het beter moet, ik heb hem nog niet zien sneeren naar de tactiek van pusic iig niet zo "openlijk" en "direkt" zoals jij het beweert. Daarvoor heeft die kerel ook te veel media training voor gehad trouwens. Dat jij dingen interpreteerd of namen invuld kan ik me wel goed voorstellen.. Als een brama zegd: "het stond verdedigend niet goed de eerste helft" (bijv.) hoefd dat niet te betekenen dat dat kritiek op de trainer is. Jij vult dat dan welin, durf ik mn hand voor in het vuur te leggen.
  • 11 Jan 2019 om 16:04
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:39
      Dat de spelers voor hem door het vuur gaan heb ik dit seizoen nog niet 1 keer gezien.
      Wel dat ze openlijk twijfelen aan zijn lezingen van wedstrijden evenzo aan de te volgen "tactiek".
    En onder door het vuur gaan voor iemand versta ik inderdaad: inzet strijd alles geven....

    Wat versta jij daar onder dan? Mooie combinaties, geen balverlies, mooie aanvallen?

    Dat noem ik kwaliteit
  • 11 Jan 2019 om 16:00
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:53
      Inzet...serieus, is dat een maatstaf?

      Vechtlust...ook subjectief, wie zegt dat, als je daarvan mag spreken, dat dit voor Pusic is, en niet ondanks....?

      Vechtlust en Inzet hebben spelers altijd, ongeacht welke trainer er staat.
      In het veld denk je nl niet aan die clown op de bank maar zie je wel 26.000 hondstrouwe Tukkers voor wie je dan gaat strijden.
    Pardon? Heb je de potjes onder verbeek niet opgelet? Als ze een trainer zat zijn laten ze die echt wel vallen hoor
  • 11 Jan 2019 om 15:53
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:47
      Jij niet... ik wel... ik zie wel vechtlust en inzet...

      Hebben ze niet ook eens een doelpunt met pusic gevierd vlak na dat artikel van ik dacht ltv?

    Inzet...serieus, is dat een maatstaf?

    Vechtlust...ook subjectief, wie zegt dat, als je daarvan mag spreken, dat dit voor Pusic is, en niet ondanks....?

    Vechtlust en Inzet hebben spelers altijd, ongeacht welke trainer er staat.
    In het veld denk je nl niet aan die clown op de bank maar zie je wel 26.000 hondstrouwe Tukkers voor wie je dan gaat strijden.
  • 11 Jan 2019 om 15:50
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:47
      Openlijk twijfelen? Vertel
    Vergelijk de lezingen van Brama na bepaalde wedstrijden maar eens met sprookjes van Pusic.
  • 11 Jan 2019 om 15:47
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:39
      Dat de spelers voor hem door het vuur gaan heb ik dit seizoen nog niet 1 keer gezien.
      Wel dat ze openlijk twijfelen aan zijn lezingen van wedstrijden evenzo aan de te volgen "tactiek".
    Jij niet... ik wel... ik zie wel vechtlust en inzet...

    Hebben ze niet ook eens een doelpunt met pusic gevierd vlak na dat artikel van ik dacht ltv?

  • 11 Jan 2019 om 15:47
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:39
      Dat de spelers voor hem door het vuur gaan heb ik dit seizoen nog niet 1 keer gezien.
      Wel dat ze openlijk twijfelen aan zijn lezingen van wedstrijden evenzo aan de te volgen "tactiek".
    Openlijk twijfelen? Vertel
  • 11 Jan 2019 om 15:45
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:15
      Zijn geschiktheid hangt niet af van het wel of niet opstellen van Schenk
      (blijft ongeschikt), zijn geloofwaardigheid daarentegen wel.
    Precies dat! Helemaal mee eens!
  • 11 Jan 2019 om 15:39
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:28
      Nee ik heb altijd vertrouwen in pusic gehad. Deed meteen 4-3-3 toen verbeek mocht vertrekken en is een People manager dat is het beste vandaag de dag. Kwam zelfs op voor zijn spelers toen publiek spelers aanviel. Dus ja dan gaan spelers ook voor hem door het vuur.

      Ik zeg dus niet dat hij er voorheen een potje van maakte. Nope 1 simpele aanpassing moest hij nog ff doen: zekhnini op links en espinosza op middenveld ipv holscher dat was het enige wat ik aan te merken had
    Dat de spelers voor hem door het vuur gaan heb ik dit seizoen nog niet 1 keer gezien.
    Wel dat ze openlijk twijfelen aan zijn lezingen van wedstrijden evenzo aan de te volgen "tactiek".
  • 11 Jan 2019 om 15:38
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:29
      Keeper of verdedigen is totaal iets anders dan centrumverdediger of back (beide verdedigers) nacho zeurt ook niet
    Die zeurt wel, dat versta je alleen niet.
  • 11 Jan 2019 om 15:29
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:08
      Toen Drommel bedankte bij Jong Oranje om als verdediger gebruikt te worden (niet zijn positie) was iedereen het daarmee eens, waarom denk jij er bij schenk anders over?
    Keeper of verdedigen is totaal iets anders dan centrumverdediger of back (beide verdedigers) nacho zeurt ook niet
  • 11 Jan 2019 om 15:28
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:05
      Blijf vooral ontkennen en sluit je ogen voor de realiteit.

      Schenk heeft het goed gedaan, verdediging stond goed, en dan ligt het niet alleen aan Schenk (klopt), wel is hij 1 van de redenen dat het nu staat.

      Andersom wanneer we alles hadden verloren mét Schenk en tig doelpunten hadden tegengekregen, zou het wél aan Schenk hebben gelegen....?

      En Anti Pusic, je zegt dus eigenlijk dat hij totdat hij Schenk opstelde er een potje van gemaakt heeft, omdat vanaf Schenk pas de logica is wedergekeerd in het team.

      Pusic is duidelijk niet geschikt als hoofdtrainer.
    Nee ik heb altijd vertrouwen in pusic gehad. Deed meteen 4-3-3 toen verbeek mocht vertrekken en is een People manager dat is het beste vandaag de dag. Kwam zelfs op voor zijn spelers toen publiek spelers aanviel. Dus ja dan gaan spelers ook voor hem door het vuur.

    Ik zeg dus niet dat hij er voorheen een potje van maakte. Nope 1 simpele aanpassing moest hij nog ff doen: zekhnini op links en espinosza op middenveld ipv holscher dat was het enige wat ik aan te merken had
  • 11 Jan 2019 om 15:27
    Ik las net alweer dat Assaidi naar dat half uurtje tegen sv Lotte van afgelopen woensdag een reactie in zijn knie had gekregen en nu alweer aangepaste oefeningen deed. Hou men hart vastals je naar een half uurtje spelen weer lichte problemen krijgt met je knie.
  • 11 Jan 2019 om 15:19
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:10
      Als Pusic Schenk zondag wel opstelt, is hij wel geschikt als hoofdtrainer? :-)
    Pusic is een eigenwijze drol die, ondanks dat zo'n beetje 16 miljoen mensen hem de nodige voorzetten en adviezen hebben gegeven, koste wat kost zijn eigen prutsprulpatroon er door wil drukken. Kijk.....ik heb het gedaan....het is mijn verdienste. Net zolang tot het lukt. En zo niet....excuusje hier en excuusje daar. Zoals hier vaker aangegeven. Marino moet gewoon naar voor mijn part de patatboer luisteren en daar naar handelen.
  • 11 Jan 2019 om 15:15
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:10
      Als Pusic Schenk zondag wel opstelt, is hij wel geschikt als hoofdtrainer? :-)
    Zijn geschiktheid hangt niet af van het wel of niet opstellen van Schenk
    (blijft ongeschikt), zijn geloofwaardigheid daarentegen wel.
  • 11 Jan 2019 om 15:10
    • Quote van 11 Jan 2019 om 15:05
      Blijf vooral ontkennen en sluit je ogen voor de realiteit.

      Schenk heeft het goed gedaan, verdediging stond goed, en dan ligt het niet alleen aan Schenk (klopt), wel is hij 1 van de redenen dat het nu staat.

      Andersom wanneer we alles hadden verloren mét Schenk en tig doelpunten hadden tegengekregen, zou het wél aan Schenk hebben gelegen....?

      En Anti Pusic, je zegt dus eigenlijk dat hij totdat hij Schenk opstelde er een potje van gemaakt heeft, omdat vanaf Schenk pas de logica is wedergekeerd in het team.

      Pusic is duidelijk niet geschikt als hoofdtrainer.
    Als Pusic Schenk zondag wel opstelt, is hij wel geschikt als hoofdtrainer? :-)
  • 11 Jan 2019 om 15:08
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:58
      Heeft schenk zelf voor bedankt. Dus dat valt de trainer niet te verwijten.
      Dan mag schenk zelf ook niet klagen.

      Ik denk dat gonzales een betere mandekker is en een echte kerel is dat is wel fijn naast bijen.

      Schenk heeft het goed gedaan maar dat we minder tegengoals kregen is natuurlijk niet alleen de verdienste van schenk.

      Doordat je met 2 echte flankspelers bent gaan spelen en met espinosza op het middenveld hou je zelf de bal beter in de ploeg en ben je meer in de aanval waardoor de verdediging minder belast wordt. Doordat je met 2 echte flankspelers speelt hoeven de backs ook niet aan te vallen maar die kunnen zich dan bezig houden met verdedigen... daar ging het ook nog weleens mis..

      Uiteraard is dit weer voer voor de anti pusic mensen

    Toen Drommel bedankte bij Jong Oranje om als verdediger gebruikt te worden (niet zijn positie) was iedereen het daarmee eens, waarom denk jij er bij schenk anders over?
  • 11 Jan 2019 om 15:05
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:58
      Heeft schenk zelf voor bedankt. Dus dat valt de trainer niet te verwijten.
      Dan mag schenk zelf ook niet klagen.

      Ik denk dat gonzales een betere mandekker is en een echte kerel is dat is wel fijn naast bijen.

      Schenk heeft het goed gedaan maar dat we minder tegengoals kregen is natuurlijk niet alleen de verdienste van schenk.

      Doordat je met 2 echte flankspelers bent gaan spelen en met espinosza op het middenveld hou je zelf de bal beter in de ploeg en ben je meer in de aanval waardoor de verdediging minder belast wordt. Doordat je met 2 echte flankspelers speelt hoeven de backs ook niet aan te vallen maar die kunnen zich dan bezig houden met verdedigen... daar ging het ook nog weleens mis..

      Uiteraard is dit weer voer voor de anti pusic mensen

    Blijf vooral ontkennen en sluit je ogen voor de realiteit.

    Schenk heeft het goed gedaan, verdediging stond goed, en dan ligt het niet alleen aan Schenk (klopt), wel is hij 1 van de redenen dat het nu staat.

    Andersom wanneer we alles hadden verloren mét Schenk en tig doelpunten hadden tegengekregen, zou het wél aan Schenk hebben gelegen....?

    En Anti Pusic, je zegt dus eigenlijk dat hij totdat hij Schenk opstelde er een potje van gemaakt heeft, omdat vanaf Schenk pas de logica is wedergekeerd in het team.

    Pusic is duidelijk niet geschikt als hoofdtrainer.
  • 11 Jan 2019 om 15:03
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:58
      Heeft schenk zelf voor bedankt. Dus dat valt de trainer niet te verwijten.
      Dan mag schenk zelf ook niet klagen.

      Ik denk dat gonzales een betere mandekker is en een echte kerel is dat is wel fijn naast bijen.

      Schenk heeft het goed gedaan maar dat we minder tegengoals kregen is natuurlijk niet alleen de verdienste van schenk.

      Doordat je met 2 echte flankspelers bent gaan spelen en met espinosza op het middenveld hou je zelf de bal beter in de ploeg en ben je meer in de aanval waardoor de verdediging minder belast wordt. Doordat je met 2 echte flankspelers speelt hoeven de backs ook niet aan te vallen maar die kunnen zich dan bezig houden met verdedigen... daar ging het ook nog weleens mis..

      Uiteraard is dit weer voer voor de anti pusic mensen

    Tjah dan houdt het op. Gemiste kans, op de bank zitten is natuurlijk ook fantastisch voor schenk. Hij had natuurlijk wel verwacht basisspeler te zijn. Jammer
  • 11 Jan 2019 om 15:00
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:58
      Heeft schenk zelf voor bedankt. Dus dat valt de trainer niet te verwijten.
      Dan mag schenk zelf ook niet klagen.

      Ik denk dat gonzales een betere mandekker is en een echte kerel is dat is wel fijn naast bijen.

      Schenk heeft het goed gedaan maar dat we minder tegengoals kregen is natuurlijk niet alleen de verdienste van schenk.

      Doordat je met 2 echte flankspelers bent gaan spelen en met espinosza op het middenveld hou je zelf de bal beter in de ploeg en ben je meer in de aanval waardoor de verdediging minder belast wordt. Doordat je met 2 echte flankspelers speelt hoeven de backs ook niet aan te vallen maar die kunnen zich dan bezig houden met verdedigen... daar ging het ook nog weleens mis..

      Uiteraard is dit weer voer voor de anti pusic mensen

    Never change a winning team! Dus Schenk gewoon in de basis!
  • 11 Jan 2019 om 14:58
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:52
      Waarom proberen ze schenk niet een keer als linksback. Veel slechter dan ricardinho kan het toch niet en centraal staat het dan ook prima.
    Heeft schenk zelf voor bedankt. Dus dat valt de trainer niet te verwijten.
    Dan mag schenk zelf ook niet klagen.

    Ik denk dat gonzales een betere mandekker is en een echte kerel is dat is wel fijn naast bijen.

    Schenk heeft het goed gedaan maar dat we minder tegengoals kregen is natuurlijk niet alleen de verdienste van schenk.

    Doordat je met 2 echte flankspelers bent gaan spelen en met espinosza op het middenveld hou je zelf de bal beter in de ploeg en ben je meer in de aanval waardoor de verdediging minder belast wordt. Doordat je met 2 echte flankspelers speelt hoeven de backs ook niet aan te vallen maar die kunnen zich dan bezig houden met verdedigen... daar ging het ook nog weleens mis..

    Uiteraard is dit weer voer voor de anti pusic mensen

  • 11 Jan 2019 om 14:58
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:52
      Waarom proberen ze schenk niet een keer als linksback. Veel slechter dan ricardinho kan het toch niet en centraal staat het dan ook prima.
    Omdat hij meteen heeft aangegeven NIET als back gebruikt te willen worden.
  • 11 Jan 2019 om 14:57
    Fardau en haar badjas...
  • 11 Jan 2019 om 14:52
    Waarom proberen ze schenk niet een keer als linksback. Veel slechter dan ricardinho kan het toch niet en centraal staat het dan ook prima.
  • 11 Jan 2019 om 14:38
    Wanneer hij niet speelt weet je dat Pusic een marionet is, dan heel snel opgeflikkerd met hem.
  • 11 Jan 2019 om 14:33
    Onze trainer is een Clown pure sang LtV
zaterdag 26 januari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›