''Assaidi gaat FC Twente misschien wel kampioen maken, als hij fit blijft''

( 15 reacties)
''Assaidi gaat FC Twente misschien wel kampioen maken, als hij fit blijft''

Ted van Leeuwen hoopt na de winterstop een beter FC Twente te zien. De technisch directeur van FC Twente was in de krant niet te spreken over het spel van de Tukkers.

"Maar daarbij veegt hij ook een beetje zijn eigen straatje schoon", zegt commentator Vincent Schildkamp bij Voetbalpraat op FOX Sports. "Hij heeft een selectie samengesteld die redelijk is, maar hij heeft het in het verleden wel beter gedaan. Overigens kunnen we hem dat niet echt verwijten, want hij had heel weinig tijd en een lege portemonnee. Dus dat is niet heel gemakkelijk."

Schildkamp is echter niet te spreken over een aankoop als Ricardinho. "Ik kijk voetbal ook vanuit een Jiskefet-perspectief en dan kan Ricardinho prima mee. Dat is zo'n leuke speler, die doet de meest gekke dingen", aldus de commentator.

"Hij is 33 en dan denk je: dat is ervaren speler", vervolgt hij. "Die weet wanneer hij gas moet geven of niet, maar bij hem is het omgekeerd. Als je denkt doe even rustig aan, dan rent hij als een gek naar voren", aldus Schildkamp, die wel blij is dat Assaidi zijn rentree heeft gemaakt. Maar Assaidi gaat FC Twente misschien wel kampioen maken, als hij fit blijft. Dat is verreweg de beste speler van de Keuken Kampioen Divisie."

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jan 2019 om 14:39
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:15
      Vake be’j te bange.
    Totaal niet, supporters zijn al vogelvrij dus waarom zou je ze wijzer maken?
  • 11 Jan 2019 om 14:24
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:15
      Off: Fran Sol (willem II) nog deze maand naar Leeds United. Concrete interesse. Grote kans dus om als nog door te bekeren. ;-)
    Hahah vot dr met en snel ;)
  • 11 Jan 2019 om 14:22
    Als hij fit is, maar dat is hij pas half mei
  • 11 Jan 2019 om 14:20
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:15
      Off: Fran Sol (willem II) nog deze maand naar Leeds United. Concrete interesse. Grote kans dus om als nog door te bekeren. ;-)
    Inderdaad, laten we hopen dat hij binnen twee weken weg is!
  • 11 Jan 2019 om 14:17
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:45
      Ik moest verschrikkelijk lachen toen Ricardinho een bal over de zijlijn schopte, nog te dom was om even op z'n tegenstander te mikken (die op 3 meter stond) om zo minimaal te proberen balbezit te houden.
      Dan zakt je broek echt ff af.


    Net zo een als v/d Lely he, ook zo een fuguur wat de bal nog niet over 5 meter kan passen. Echt zielig .
  • 11 Jan 2019 om 14:15
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:10
      Lekker handig dit online te zetten pff, verwijder gewoon je bericht en geniet daar van een bierje.
    Vake be’j te bange.
  • 11 Jan 2019 om 14:15
    Off: Fran Sol (willem II) nog deze maand naar Leeds United. Concrete interesse. Grote kans dus om als nog door te bekeren. ;-)
  • 11 Jan 2019 om 14:14
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:09
      Wij zijn al in Maastricht :-)) hebben er gelijk een weekend van gemaakt!! Mooi zoepen in Limburg daarna voetbal kijken om onze FCT te Suporten
    Groot gelijk! Geniet ervan en tot zondag!
  • 11 Jan 2019 om 14:10
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:09
      Wij zijn al in Maastricht :-)) hebben er gelijk een weekend van gemaakt!! Mooi zoepen in Limburg daarna voetbal kijken om onze FCT te Suporten
    Lekker handig dit online te zetten pff, verwijder gewoon je bericht en geniet daar van een bierje.
  • 11 Jan 2019 om 14:09
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:02
      Off: belachelijk zondag omwisselpunt bij Holten en stewards aan boord en maar 2x mogen stoppen. 2x!!?? Terugweg politiebegeleiding tot aan Holten!! Normalisatie??? Voetbal voor supporters?? Hoe durft men het nog te zeggen.
    Wij zijn al in Maastricht :-)) hebben er gelijk een weekend van gemaakt!! Mooi zoepen in Limburg daarna voetbal kijken om onze FCT te Suporten
  • 11 Jan 2019 om 14:02
    Off: belachelijk zondag omwisselpunt bij Holten en stewards aan boord en maar 2x mogen stoppen. 2x!!?? Terugweg politiebegeleiding tot aan Holten!! Normalisatie??? Voetbal voor supporters?? Hoe durft men het nog te zeggen.
  • 11 Jan 2019 om 13:53
    Offtopic: Marko Arnautovic wants West Ham to accept the £35m bid from an unnamed Chinese club to allow him to “challenge for titles” but has been told he is not for sale. The forward signed in July 2017 for £20m, plus an additional £5m in potential add-ons, and is West Ham’s joint-top scorer this season with eight goals in all competitions. Manuel Pellegrini on Thursday dismissed
  • 11 Jan 2019 om 13:46
    Dat fit blijven is een onzin. Hij heeft zijn knie vorig jaar naar de kloten gespeeld omdat hij tot het laatste moment er voor ons was om maar te kunnen spelen. Hij was enige van de weinigen die niet na het laatste fluit signaal riep ik ga of wil weg. Veel respect voor deze jongen, en wie weet maakt hij ons kampioen ik hoop het.
  • 11 Jan 2019 om 13:45
    Ik moest verschrikkelijk lachen toen Ricardinho een bal over de zijlijn schopte, nog te dom was om even op z'n tegenstander te mikken (die op 3 meter stond) om zo minimaal te proberen balbezit te houden.
    Dan zakt je broek echt ff af.


  • 11 Jan 2019 om 13:40
    Daar zeg je me wat. Als hij fit blijft.