''Mijn vrouw zegt altijd over Ricardinho dat hij loopt als een ober''

( 14 reacties)
''Mijn vrouw zegt altijd over Ricardinho dat hij loopt als een ober''

FC Twente begint zondagmiddag als nummer vier aan de tweede seizoenshelft van de Keuken Kampioen Divisie. Technisch directeur Ted van Leeuwen hoop dat FC Twente in het tweede deel van de competitie beter gaat voetballen.

Hans Kraay junior vindt dat Van Leeuwen een aantal goede spelers heeft gehaald. "Aitor Cantalapiedra is een goede speler", zegt Kraay bij Voetbalpraat op FOX Sports. "Maar wat die Avdijaj (Willem II, red.) heeft, dat heeft hij ook", reageert commentator Vincent Schildkamp. "Als hij twee keer een schop krijgt van een back, dan is hij een kwartier de weg kwijt."

Toch krijgt Van Leeuwen niet alle lof van Kraay. "Espinosa en Zekhnini zijn ook goed, maar hij heeft er ook een paar gehaald... Nacho, Ricardinho, González. Als wij drie weken hard trainen, dan kunnen wij dat ook. Mijn vrouw zegt altijd over Ricardinho dat hij loopt als een ober, met van die platvoeten."

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2019 om 06:40
    Ricardinho is een leuke voetballer maar heeft ons al wel punten gekost. En Nacho heeft regelmatig het slechtse cijfer. Die komt heel professioneel over met zijn looppasjes, maar de uitvoering is niet goed. Teveel Spaanse TV gekeken maar is gewoon geen goede voetballer. Maria op links en op rechts snel iemand aantrekken. Scheelt je 6 punten!!!
  • 12 Jan 2019 om 00:56
    • Quote van 11 Jan 2019 om 23:49
      als we 3 punten tekort komen is dat niet dat ene puntje tegen go ahead, maar de punten tegen helmond, eindhoven, mvv.
    Je wordt kampioen tegen de kleintjes was het gezegde toch altijd? ;-)
  • 11 Jan 2019 om 23:49
    • Quote van 11 Jan 2019 om 23:42
      Hans Kraaij zal z'n zus bedoelen. Gonzales is ook zeker geen slechte aankoop natuurlijk. Ricardinho wel, wat een kloteback zeg. Maar ja TvL zal er wel weer trots op zijn... Als wij aan het eind van het seizoen 3 punten tekort komen, krijgt die kutbraziliaan de schuld. Zo'n blunder als tegen Go Ahead maak ik nog niet eens
    als we 3 punten tekort komen is dat niet dat ene puntje tegen go ahead, maar de punten tegen helmond, eindhoven, mvv.
  • 11 Jan 2019 om 23:42
    Hans Kraaij zal z'n zus bedoelen. Gonzales is ook zeker geen slechte aankoop natuurlijk. Ricardinho wel, wat een kloteback zeg. Maar ja TvL zal er wel weer trots op zijn... Als wij aan het eind van het seizoen 3 punten tekort komen, krijgt die kutbraziliaan de schuld. Zo'n blunder als tegen Go Ahead maak ik nog niet eens
  • 11 Jan 2019 om 21:54
    Hans kraay die serieus over voetbal gaat praten is niet te volgen. Deze man is in zijn voetbal loopbaan meer geschorst geweest dan dat hij heeft gevoetbald. En nu gaat hij oordelen over ander spelers volstrekt onlogisch. Hans moet lekker in een cirkus gaat werken als clown erg toepasselijk voor hem.
  • 11 Jan 2019 om 21:05
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:48
      Vind gonzalez helemaal geen slechte aankoop
    Nacho ook niet, het is geen geweldenaar maar prima als reserve en rechtsback voor nood.
  • 11 Jan 2019 om 21:00
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:48
      Vind gonzalez helemaal geen slechte aankoop
    Geeft het niveau van een hans kraaij aan. Wat een mafklapper
  • 11 Jan 2019 om 20:16
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:49
      Ik irriteer mij ook al het hele seizoen aan die verschrikking van een Ricardinho. Maria zou 10x beter zijn. Ricardinho heeft 1 goede pot gebald, tegen de amateurs van Utrecht. Verder echt verschrikkelijk slecht...
    Wat een onzin. Maria heeft 2 keer gespeeld en was beide wedstrijden absoluut dramatisch. Ricardinho was MOTM bij Cambuur uit, en na GAE thuis was die in december gewoon goed voor kkd begrippen.
  • 11 Jan 2019 om 20:00
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:40
      Maar ja een ober houdt zijn jasje aan en gooit die niet weg!
    Goede grap
  • 11 Jan 2019 om 19:49
    Ik irriteer mij ook al het hele seizoen aan die verschrikking van een Ricardinho. Maria zou 10x beter zijn. Ricardinho heeft 1 goede pot gebald, tegen de amateurs van Utrecht. Verder echt verschrikkelijk slecht...
  • 11 Jan 2019 om 19:49
    Zijn vrouw...
  • 11 Jan 2019 om 19:48
    Vind gonzalez helemaal geen slechte aankoop
  • 11 Jan 2019 om 19:48
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:40
      Maar ja een ober houdt zijn jasje aan en gooit die niet weg!
    Haha
  • 11 Jan 2019 om 19:40
    Maar ja een ober houdt zijn jasje aan en gooit die niet weg!