Homepage » Eerste elftal » Gehavend MVV treft 'titelkandidaat' FC Twente: ''Niet achterover leunen''

Gehavend MVV treft 'titelkandidaat' FC Twente: ''Niet achterover leunen''

( 9 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Gehavend MVV treft 'titelkandidaat' FC Twente: ''Niet achterover leunen''

FC Twente speelt zondagmiddag de uitwedstrijd tegen MVV Maastricht. Bij de ploeg uit Limburg zijn er de nodige vraagtekens in aanloop naar het duel met FC Twente.

MVV heeft de nodige spelers met pijntjes overgehouden aan het trainingskamp in Turkije. Tuur Houben, Joeri Schroijen en Shermar Martina moesten vrijdag afhaken bij de training en zijn daardoor vraagtekens voor komende zondag, meldt Dagblad de Limburger.

Trainer Ron Elsen mist sowieso Ricardo Ippel en ook Marnick Vermijl is waarschijnlijk niet inzetbaar. Daarnaast zijn Xavier Mbuyamba en Jerôme Deom geschorst. De nieuwe aanwinst Joshua Holtby, die donderdag werd aangetrokken, kan waarschijnlijk wel meedoen.

Elsen verwacht een lastige wedstrijd tegen FC Twente. "Het is één van de kampioenskandidaten. Ze zullen proberen te domineren", zegt de oefenmeester, die eerder dit seizoen met MVV nog verrassend won in De Grolsch Veste. "Maar het zit niet in mijn DNA en ook niet in het DNA van de club om achterover te gaan leunen."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2019 om 12:26
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:22
      Het wordt 2-1, 1-2, of 1-1.
    Of 2-2, 3-2 of....
  • 11 Jan 2019 om 20:54
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:22
      Het wordt 2-1, 1-2, of 1-1.
    Eens.... zo n wedstrijd wordt het
  • 11 Jan 2019 om 19:46
    Het wordt 1-4 !
  • 11 Jan 2019 om 19:45
    • Quote van 11 Jan 2019 om 18:21
      Off: Fran Sol in het vliegtuig naar Kiev om laatste details contract bij Dynamo Kiev rond te maken. Volgens laatste berichten. Juist verder bekeren word langzamerhand een realistische gedachte voor ons.
    Denk dat ze nu voor Boere gaan !
  • 11 Jan 2019 om 19:22
    • Quote van 11 Jan 2019 om 18:07
      Schroyen en ippel zijn belangrijke spelers voor mvv. Dat zou voor ons een meevaller zijn...
      Maar toch hou ik het op 1-2
    Het wordt 2-1, 1-2, of 1-1.
  • 11 Jan 2019 om 18:24
    • Quote van 11 Jan 2019 om 18:21
      Off: Fran Sol in het vliegtuig naar Kiev om laatste details contract bij Dynamo Kiev rond te maken. Volgens laatste berichten. Juist verder bekeren word langzamerhand een realistische gedachte voor ons.
    Ze hebben nog een kleine twee weken om een vervanger te zoeken natuurlijk. Echter kan ik me niet voorstellen dat die even goed of beter dan Sol is. Dus inderdaad, goed nieuws voor ons! ;-)
  • 11 Jan 2019 om 18:21
    Off: Fran Sol in het vliegtuig naar Kiev om laatste details contract bij Dynamo Kiev rond te maken. Volgens laatste berichten. Juist verder bekeren word langzamerhand een realistische gedachte voor ons.
  • 11 Jan 2019 om 18:07
    Schroyen en ippel zijn belangrijke spelers voor mvv. Dat zou voor ons een meevaller zijn...
    Maar toch hou ik het op 1-2