Homepage » Eerste elftal » ''De supporters van FC Twente moeten niet rekenen op directe versterkingen''

''De supporters van FC Twente moeten niet rekenen op directe versterkingen''

( 59 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''De supporters van FC Twente moeten niet rekenen op directe versterkingen''

FC Twente is er tot dusver in de winterstop nog niet in geslaagd een nieuwe speler te aantrekken. De Tukkers waren dichtbij een akkoord met Ferdy Druijff, maar laatstgenoemde gaf de voorkeur aan N.E.C. 

Clubwatcher Tijmen van Wissing betwijfelt overigens of Druijff wel een versterking was geweest voor FC Twente. "Ik heb er met Pusic ook over gesproken", vertelt Van Wissing bij De Oosttribune. "Je moet inderdaad zoveel beter zijn dan Tom Boere en Jari Oosterwijk. Dat is Druijf denk ik niet. Pusic verwacht dat Assaidi en Vuckic de belangrijkste versterkingen gaan zijn voor de tweede seizoenshelft."

Beide spelers zitten midden in hun revalidatieproces. "Vuckic is op z’n vroegst eind maart pas echt topfit", zegt Van Wissing. “Dus dat duur nog eventjes. Dat is wel in de belangrijkste fase van de competitie. Assaidi misschien ook, en dat zijn dan de echte kwaliteitsimpulsen voor dit FC Twente."

"Deze twee zijn dus waarschijnlijk de belangrijkste versterkingen", vervolgt Van Wissing. "Ik denk niet dat de supporters echt moeten gaan rekenen op directe versterkingen."

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2019 om 13:59
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:41
      Er is "iets" mogelijk, maar als je niet kunt bedenken dat de vijver waaruit wij kunnen vissen met ons budget piepklein is en die spelers ook nog allemaal andere opties die in vele gevallen beter zijn hebben dan valt er bar weinig meer uit te leggen.
    Mooi uitgelegd Rik, jij bent iig iemand met een positieve en verstandige kijk op de zaak en volgens mij sta je er aardig dicht op.
    Ik zie ook de noodzaak wel van vooral een nieuwe balvaste spits. Maar niets overhaasten met spelers die je niet beter maken. Er doet zich vast nog een kans voor om voor het eind van de maand het spaarzame budget goed te besteden. Voor mij is het ook een optie om 4-4-2 te gaan spelen en de niet goed functionerende spitsen Oosterwijk en Boere achter de hand te houden voor het laatste kwartier. Nog beter natuurlijk 1 van deze 2 te verpatsen. Voor de invulling van de 2 spitsen heb je overigens een ruime keuze. Aitor, Bapoh, Zekhnini, George en binnenkort ook weer Laukert en Assaidi.
    Ik kan het wel begrijpen dat men voorzichtig is met het uitgeven van het spaarzame budget!
  • 12 Jan 2019 om 11:46
    • Quote van 12 Jan 2019 om 11:41
      Er is "iets" mogelijk, maar als je niet kunt bedenken dat de vijver waaruit wij kunnen vissen met ons budget piepklein is en die spelers ook nog allemaal andere opties die in vele gevallen beter zijn hebben dan valt er bar weinig meer uit te leggen.
    Dat "iets" wordt mogelijk "iets meer" als Boere binnenkort naar de Boeren vertrekt.
  • 12 Jan 2019 om 11:41
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:31
      Bryan Ruiz niet...
    Buiten-eu salaris.
  • 12 Jan 2019 om 11:41
    • Quote van 12 Jan 2019 om 09:32
      Er is wat geld beschikbaar wat voor aanvang competitie niet gebruikt kon worden omdat het volgens mij eerst door Europese commissie bekeken moest worden of het geen staatssteun of zoiets was. Is dit bedrag dan ook weer verdampt? En ze hebben toch zelf gezegd dat er iets mogelijk is of niet soms? Dan nu niet weer lopen janken en allerlei excuses bedenken mislijkmakend dit gedoe....
    Er is "iets" mogelijk, maar als je niet kunt bedenken dat de vijver waaruit wij kunnen vissen met ons budget piepklein is en die spelers ook nog allemaal andere opties die in vele gevallen beter zijn hebben dan valt er bar weinig meer uit te leggen.
  • 12 Jan 2019 om 11:26
    • Quote van 11 Jan 2019 om 18:47
      Nee natuurlijk lekker blijven aanmodderen Ted, wie zegt dat Assaidi fit blijft? Om nog maar van die ander te zwijgen.
    Ik blijf nog steeds van mening dat Twente promoveert,ook met deze selectie. Het geld houd hier niet over en dan dat wat je hebt uitgeven aan een speler waar je niet zeker van bent? Nee zeker niet doen. Wat je ook doet een gok blijft het.
  • 12 Jan 2019 om 11:19
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:07
      Waarom kiest een druif voor NEK die staan 12e. Waarom niet voor Twente met zoon achterban en kans op promotie???
    Ik denk dat Twente een optie tot koop wou bedwingen en az dat niet wou.
  • 12 Jan 2019 om 11:08
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:42
      TC leg mij even uit dat deze topic tekst misleidend is?
    Omdat Ted momenteel niet stil zit en de markt nog niet gesloten is.
  • 12 Jan 2019 om 10:42
    • Quote van 12 Jan 2019 om 10:13
      Dit is juist!


      Nu niets doen op de transfermarkt, zou een poging tot 'zelfmoord' zijn....
    TC leg mij even uit dat deze topic tekst misleidend is?
  • 12 Jan 2019 om 10:31
    • Quote van 12 Jan 2019 om 09:26
      Dogan en Engels kosten allebei een transfersom, dat geld is er gewoonweg niet, bij mijn weten.
    Bryan Ruiz niet...
  • 12 Jan 2019 om 10:13
    • Quote van 12 Jan 2019 om 09:54
      Ik schreef al dat ze voor echte versterkingen gaan met als doel promotie.
    Dit is juist!


    Nu niets doen op de transfermarkt, zou een poging tot 'zelfmoord' zijn....
  • 12 Jan 2019 om 09:54
    • Quote van 12 Jan 2019 om 07:16
      Dan promoveren we denk ik niet. (Als er geen directe goede versterking bij komt "spits")
    Ik schreef al dat ze voor echte versterkingen gaan met als doel promotie.
  • 12 Jan 2019 om 09:32
    • Quote van 12 Jan 2019 om 09:25
      Er wordt niet geroepen dat er niks bij hoeft. Maar je bent bekend met de financiële situatie van de club neem ik aan? Heeft niks met ballen tonen te maken. Je moet gewoon 3 sponsoren aan hun pik trekken voordat er een miniem bedrag voor een versterking op tafel ligt.

      Doe v. Leeuwen een miljoen en er staan morgen nog 3/4 nieuwe spelers op het veld.
    Er is wat geld beschikbaar wat voor aanvang competitie niet gebruikt kon worden omdat het volgens mij eerst door Europese commissie bekeken moest worden of het geen staatssteun of zoiets was. Is dit bedrag dan ook weer verdampt? En ze hebben toch zelf gezegd dat er iets mogelijk is of niet soms? Dan nu niet weer lopen janken en allerlei excuses bedenken mislijkmakend dit gedoe....
  • 12 Jan 2019 om 09:26
    • Quote van 11 Jan 2019 om 23:21
      Altijd gecharmeerd van cerny geweest en nooit vergeten indd maar ook een flankspeler.
      Spits hebben we nodig.

      Vinden ze een dogan of Engels van zelfde kaliber als boere/oosterwijk? En mikken ze op iets hoger?
      Of moet een engels ook al aardig centje kosten?

      Uit jouw woorden maak ik op dat ze op hoger mikken...

      Op naar mvv heb er zin in! Succes
    Dogan en Engels kosten allebei een transfersom, dat geld is er gewoonweg niet, bij mijn weten.
  • 12 Jan 2019 om 09:25
    • Quote van 12 Jan 2019 om 08:08
      Nee slecht onderhandelen en niet door pakken, geen ballen tonen, daar waar kleinere clubs dat wel doen. Man get is om je kapot te schamen. En dan roepen er hoeft niets bij....
    Er wordt niet geroepen dat er niks bij hoeft. Maar je bent bekend met de financiële situatie van de club neem ik aan? Heeft niks met ballen tonen te maken. Je moet gewoon 3 sponsoren aan hun pik trekken voordat er een miniem bedrag voor een versterking op tafel ligt.

    Doe v. Leeuwen een miljoen en er staan morgen nog 3/4 nieuwe spelers op het veld.
  • 12 Jan 2019 om 08:08
    • Quote van 11 Jan 2019 om 23:59
      En dat is onwaar?
    Nee slecht onderhandelen en niet door pakken, geen ballen tonen, daar waar kleinere clubs dat wel doen. Man get is om je kapot te schamen. En dan roepen er hoeft niets bij....
  • 12 Jan 2019 om 07:16
    • Quote van 11 Jan 2019 om 21:38
      Volgens mij gaan ze alleen voor echte versterkingen die er meteen staan en meerwaarde hebben. Gelijkwaardig of minder heeft dan n.l. geen zin, want het doel is promoveren.
    Dan promoveren we denk ik niet. (Als er geen directe goede versterking bij komt "spits")
  • 12 Jan 2019 om 00:34
    Laat ik het zo zeggen mannen....de titel van dit topic is misleidend.

    Een fijne nacht en welterusten voor straks.
  • 11 Jan 2019 om 23:59
    • Quote van 11 Jan 2019 om 23:35
      We Krijgen straks weer dat standaard gelul, de spelers die wij wilden hebben gekozen voor een andere club. En we houden onze ogen open voor een buitenkansje, het moeten natuurlijk wel directe versterkingen zijn, we moeten zuinig zijn etc
    En dat is onwaar?
  • 11 Jan 2019 om 23:35
    We Krijgen straks weer dat standaard gelul, de spelers die wij wilden hebben gekozen voor een andere club. En we houden onze ogen open voor een buitenkansje, het moeten natuurlijk wel directe versterkingen zijn, we moeten zuinig zijn etc
  • 11 Jan 2019 om 23:21
    • Quote van 11 Jan 2019 om 23:12
      De koploper in Duitsland, Ted gebruikt zijn netwerk, veel mensen willen onze club wel helpen, Rutten bij Anderlecht, ten Hag bij Ajax, Bosz bij Leverkusen, twee hebben net een nieuwe club, moeten eerst kijken wat er in de selectie komt en dan hebben ze er nog wel 10 of 15 over die voor ons goed genoeg zijn, moet de speler wel willen en het betaalbaar zijn, ik denk dat jij en ik bv Cerny van Ajax wel willen huren. Financieel is er echter weinig mogelijk, je kunt zelf wel inschatten wat spelers verdienen bij zulke clubs, dan moeten ze ons echt terwille zijn voor het mogelijk is. Sommigen denken helaas dat het zo maar even kan maar Ted heeft echt a hell of a job, buitenstaanders snappen echt niet hoe moeilijk en gecompliceerd het soms is. Hopelijk zondag 3 punten, een vliegende start in het nieuwe jaar.
    Altijd gecharmeerd van cerny geweest en nooit vergeten indd maar ook een flankspeler.
    Spits hebben we nodig.

    Vinden ze een dogan of Engels van zelfde kaliber als boere/oosterwijk? En mikken ze op iets hoger?
    Of moet een engels ook al aardig centje kosten?

    Uit jouw woorden maak ik op dat ze op hoger mikken...

    Op naar mvv heb er zin in! Succes
  • 11 Jan 2019 om 23:19
    • Quote van 11 Jan 2019 om 23:12
      De koploper in Duitsland, Ted gebruikt zijn netwerk, veel mensen willen onze club wel helpen, Rutten bij Anderlecht, ten Hag bij Ajax, Bosz bij Leverkusen, twee hebben net een nieuwe club, moeten eerst kijken wat er in de selectie komt en dan hebben ze er nog wel 10 of 15 over die voor ons goed genoeg zijn, moet de speler wel willen en het betaalbaar zijn, ik denk dat jij en ik bv Cerny van Ajax wel willen huren. Financieel is er echter weinig mogelijk, je kunt zelf wel inschatten wat spelers verdienen bij zulke clubs, dan moeten ze ons echt terwille zijn voor het mogelijk is. Sommigen denken helaas dat het zo maar even kan maar Ted heeft echt a hell of a job, buitenstaanders snappen echt niet hoe moeilijk en gecompliceerd het soms is. Hopelijk zondag 3 punten, een vliegende start in het nieuwe jaar.
    Isak dus?
  • 11 Jan 2019 om 23:12
    • Quote van 11 Jan 2019 om 22:18
      Is het 1 van de 2 topclubs in Duitsland? Of vergeleken met twente een topclub?
      Bayern en dortmund noem ik duitse topclubs
    De koploper in Duitsland, Ted gebruikt zijn netwerk, veel mensen willen onze club wel helpen, Rutten bij Anderlecht, ten Hag bij Ajax, Bosz bij Leverkusen, twee hebben net een nieuwe club, moeten eerst kijken wat er in de selectie komt en dan hebben ze er nog wel 10 of 15 over die voor ons goed genoeg zijn, moet de speler wel willen en het betaalbaar zijn, ik denk dat jij en ik bv Cerny van Ajax wel willen huren. Financieel is er echter weinig mogelijk, je kunt zelf wel inschatten wat spelers verdienen bij zulke clubs, dan moeten ze ons echt terwille zijn voor het mogelijk is. Sommigen denken helaas dat het zo maar even kan maar Ted heeft echt a hell of a job, buitenstaanders snappen echt niet hoe moeilijk en gecompliceerd het soms is. Hopelijk zondag 3 punten, een vliegende start in het nieuwe jaar.
  • 11 Jan 2019 om 22:18
    • Quote van 11 Jan 2019 om 21:57
      Ze willen alleen een echte versterking, een voetbalt bij een Duitse topclub, heeft 6 miljoen gekost, club wil hem het liefst verkopen, wordt dus weer last minute werk, is een goede spits dus kapers op de kust, paar zijn ook al afgevallen, te duur of willen niet in de KKD divisie voetballen, en je kunt wel roepen er moet wat bij, financieel is er weinig mogelijk, misschien wel als Anderson of Arnautovic nog gaan verkassen, we moeten gewoon afwachten en geduld hebben! "
    Is het 1 van de 2 topclubs in Duitsland? Of vergeleken met twente een topclub?
    Bayern en dortmund noem ik duitse topclubs
  • 11 Jan 2019 om 21:57
    • Quote van 11 Jan 2019 om 21:10
      Ik weet het maar ze gokken daar wel op let maar op. Ach als er heel misschien wat komt is het zeker geen directe versterking maar een jong ventje voor de zogenaamde toekomst of er was geen tijd enz.
    Ze willen alleen een echte versterking, een voetbalt bij een Duitse topclub, heeft 6 miljoen gekost, club wil hem het liefst verkopen, wordt dus weer last minute werk, is een goede spits dus kapers op de kust, paar zijn ook al afgevallen, te duur of willen niet in de KKD divisie voetballen, en je kunt wel roepen er moet wat bij, financieel is er weinig mogelijk, misschien wel als Anderson of Arnautovic nog gaan verkassen, we moeten gewoon afwachten en geduld hebben! "
  • 11 Jan 2019 om 21:45
    • Quote van 11 Jan 2019 om 21:38
      Volgens mij gaan ze alleen voor echte versterkingen die er meteen staan en meerwaarde hebben. Gelijkwaardig of minder heeft dan n.l. geen zin, want het doel is promoveren.
    Amen en dat zou alleen maar onrust in het elftal brengen.... als het zoals ze altijd zeggen: "buitenkansje" voorbij komt happen ze wel toe
  • 11 Jan 2019 om 21:38
    • Quote van 11 Jan 2019 om 21:10
      Ik weet het maar ze gokken daar wel op let maar op. Ach als er heel misschien wat komt is het zeker geen directe versterking maar een jong ventje voor de zogenaamde toekomst of er was geen tijd enz.
    Volgens mij gaan ze alleen voor echte versterkingen die er meteen staan en meerwaarde hebben. Gelijkwaardig of minder heeft dan n.l. geen zin, want het doel is promoveren.
  • 11 Jan 2019 om 21:26
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:55
      Ach waarom kijk ik hier nu niet raar van op, heb het vorige week al eens aangegeven ze houden ons een worst voor. Iedereen wordt blij en gelooft het meteen, maar uit eindelijk eb het heel langzaam weer weg en staan we met lege handen omdat we de mooie praatjes weer als zoete broodjes slikken en geloven.
    Ze blijven ons gewoon in de zeik nemen helaas, en het leek even of de propaganda machine van " verleng massaal weer ip gang kwam" dit om de halve seizoenkaarten te verkopen.
  • 11 Jan 2019 om 21:24
    • Quote van 11 Jan 2019 om 21:02
      Want de miljoenen lopen ons over de rug! Ook direct een nieuwe keeper, Pusic ontslaan en Rutten wegkopen bij Anderlecht?
    Jij bent echt niet goed bij je kop maffie, een jaar langer in de KKD kist ins nog veel meer. Je bent echt een cloon van Hengelo mafklapper , Ik wou het netjes houden maar dat domme gelul van jou maakt me woest man. Wat een oetlul.
  • 11 Jan 2019 om 21:10
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:57
      Ik geloof en nog wel in. Kan me namelijk niet voorstellen dat ze erop gokken met deze selectie. Assaidi en Vuckic zijn er ook nog niet.
    Ik weet het maar ze gokken daar wel op let maar op. Ach als er heel misschien wat komt is het zeker geen directe versterking maar een jong ventje voor de zogenaamde toekomst of er was geen tijd enz.
  • 11 Jan 2019 om 21:02
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:35
      Hoezo haha en als het zover is neem ik er een bij de Tonne.
    Sorry haha bedoelde ik meer omdat ik zijn bericht ook toen net had gelezen
  • 11 Jan 2019 om 21:02
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:57
      Rot toch op joh mafkees. Met deze selectie in combi met de trainer ga je niet promoveren. Haal een spits, buitenspeler en een rechtsback erbij en je staat met 1 been in de eredivisie, zelfs met deze koekebakker als een trainer.
    Want de miljoenen lopen ons over de rug! Ook direct een nieuwe keeper, Pusic ontslaan en Rutten wegkopen bij Anderlecht?
  • 11 Jan 2019 om 21:00
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:29
      Ook bericht van tys gelezen haha
    Het zit gewoon een beetje tegen. Was die 18 jarige Mexicaan naar Ajax gekomen, hadden we waarschijnlijk cerny hier nu rond lopen. Want die neres gaat gewoon verkocht worden voor 43 miljoen.
  • 11 Jan 2019 om 20:57
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:55
      Ach waarom kijk ik hier nu niet raar van op, heb het vorige week al eens aangegeven ze houden ons een worst voor. Iedereen wordt blij en gelooft het meteen, maar uit eindelijk eb het heel langzaam weer weg en staan we met lege handen omdat we de mooie praatjes weer als zoete broodjes slikken en geloven.
    Ik geloof en nog wel in. Kan me namelijk niet voorstellen dat ze erop gokken met deze selectie. Assaidi en Vuckic zijn er ook nog niet.
  • 11 Jan 2019 om 20:57
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:18
      Dus maar een extra speler op de loonlijst. De selectie die er nu staat is zelfs al goed genoeg. Zelfs met Jari/Boere
    Rot toch op joh mafkees. Met deze selectie in combi met de trainer ga je niet promoveren. Haal een spits, buitenspeler en een rechtsback erbij en je staat met 1 been in de eredivisie, zelfs met deze koekebakker als een trainer.
  • 11 Jan 2019 om 20:55
    Ach waarom kijk ik hier nu niet raar van op, heb het vorige week al eens aangegeven ze houden ons een worst voor. Iedereen wordt blij en gelooft het meteen, maar uit eindelijk eb het heel langzaam weer weg en staan we met lege handen omdat we de mooie praatjes weer als zoete broodjes slikken en geloven.
  • 11 Jan 2019 om 20:35
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:29
      Ook bericht van tys gelezen haha
    Hoezo haha en als het zover is neem ik er een bij de Tonne.
  • 11 Jan 2019 om 20:33
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:15
      Keep on dreaming!
    Ik droom niet.
  • 11 Jan 2019 om 20:32
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:18
      Dus maar een extra speler op de loonlijst. De selectie die er nu staat is zelfs al goed genoeg. Zelfs met Jari/Boere
    Volgens mij ben je cloon van Hengelo. Doorlopen aub. Next
  • 11 Jan 2019 om 20:30
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:27
      Ik ga voor Ruiz
    Jij wel, fct niet
  • 11 Jan 2019 om 20:29
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:12
      Heb er toch vertrouwen in dat er sowieso nog twee versterkingen bij komen.
    Ook bericht van tys gelezen haha
  • 11 Jan 2019 om 20:27
    Ik ga voor Ruiz
  • 11 Jan 2019 om 20:18
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:07
      Als als man wat is dat voor gelul? Hoe lang zullen deze mannetjes van glas heel blijven? En dan lul je over Twente failliet? Nee op deze manier gaan we failliet bij niet promoveren wil ik het nog wel eens zien slimmerd, en dan rekenen op de 2 mannetjes van glas, 2 wedstrijden en het is weer mis, read my lips.
    Dus maar een extra speler op de loonlijst. De selectie die er nu staat is zelfs al goed genoeg. Zelfs met Jari/Boere
  • 11 Jan 2019 om 20:15
    • Quote van 11 Jan 2019 om 20:12
      Heb er toch vertrouwen in dat er sowieso nog twee versterkingen bij komen.
    Keep on dreaming!
  • 11 Jan 2019 om 20:12
    Heb er toch vertrouwen in dat er sowieso nog twee versterkingen bij komen.
  • 11 Jan 2019 om 20:07
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:30
      Beter dat risico nemen volgens jou, dan straks het risico in de zomer dat Twente failliet is? Als je Assaidi en Vuckic terugkomend hebt, kan je beter die gok nemen dan geld uitgeven wat je later nog hard nodig bent.
    Als als man wat is dat voor gelul? Hoe lang zullen deze mannetjes van glas heel blijven? En dan lul je over Twente failliet? Nee op deze manier gaan we failliet bij niet promoveren wil ik het nog wel eens zien slimmerd, en dan rekenen op de 2 mannetjes van glas, 2 wedstrijden en het is weer mis, read my lips.
  • 11 Jan 2019 om 19:54
    Denk dat Twente nog wel wat gaat halen maar de laatste dagen van de transferwindow als het wat goedkoper wordt. Misschien spelers die nog willen wachten op een club in een hogere divisie die de laatste dag van de transferwindow eieren voor hun geld kiezen.
    Ten Voorde zegt dat er iemand komt en Wissink dat er niemand komt. Ik denk dat Ten Voorde beter is ingevoerd.
  • 11 Jan 2019 om 19:52
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:07
      Waarom kiest een druif voor NEK die staan 12e. Waarom niet voor Twente met zoon achterban en kans op promotie???
    Denk dat AZ dat niet wou, als Twente promoveert dan gaan ze weer terug in tv geld, Twente stond boven az op de tv ranglijst
  • 11 Jan 2019 om 19:50
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:37
      Iedereen heeft wel steeds over als vuckic straks terug is gaat het nog beter lopen. Hij moet eerst nog maar eens basis speler zien te worden. Wie moet veld gaan ruimen voor hem dan??? Smith?? De jonge vent die het geweldig doet?
    Vuckic is echt nog wel een stuk beter dan Smith hoor. Echt een goede voetballer, mits fit onze beste speler vind ik
  • 11 Jan 2019 om 19:45
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:37
      Iedereen heeft wel steeds over als vuckic straks terug is gaat het nog beter lopen. Hij moet eerst nog maar eens basis speler zien te worden. Wie moet veld gaan ruimen voor hem dan??? Smith?? De jonge vent die het geweldig doet?
    Smith kan naar de rechtsbackpositie.
  • 11 Jan 2019 om 19:37
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:30
      Beter dat risico nemen volgens jou, dan straks het risico in de zomer dat Twente failliet is? Als je Assaidi en Vuckic terugkomend hebt, kan je beter die gok nemen dan geld uitgeven wat je later nog hard nodig bent.
    Iedereen heeft wel steeds over als vuckic straks terug is gaat het nog beter lopen. Hij moet eerst nog maar eens basis speler zien te worden. Wie moet veld gaan ruimen voor hem dan??? Smith?? De jonge vent die het geweldig doet?
  • 11 Jan 2019 om 19:30
    • Quote van 11 Jan 2019 om 18:47
      Nee natuurlijk lekker blijven aanmodderen Ted, wie zegt dat Assaidi fit blijft? Om nog maar van die ander te zwijgen.
    Beter dat risico nemen volgens jou, dan straks het risico in de zomer dat Twente failliet is? Als je Assaidi en Vuckic terugkomend hebt, kan je beter die gok nemen dan geld uitgeven wat je later nog hard nodig bent.
  • 11 Jan 2019 om 19:23
    Assaidi op dreef is voldoende
  • 11 Jan 2019 om 19:17
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:01
      Daar snap ik echt niks van. Met een goede linksback en spits wordt je veel beter. En als je Brondeel en eventueel Boere van de hand probeert te doen kun je ook nog salaris besparen.
    Er is geen geld. Zo simpel is het.
  • 11 Jan 2019 om 19:10
    • Quote van 11 Jan 2019 om 19:07
      Waarom kiest een druif voor NEK die staan 12e. Waarom niet voor Twente met zoon achterban en kans op promotie???
    Uit angst voor Boere? ;-)
  • 11 Jan 2019 om 19:07
    Waarom kiest een druif voor NEK die staan 12e. Waarom niet voor Twente met zoon achterban en kans op promotie???
  • 11 Jan 2019 om 19:01
    Daar snap ik echt niks van. Met een goede linksback en spits wordt je veel beter. En als je Brondeel en eventueel Boere van de hand probeert te doen kun je ook nog salaris besparen.
  • 11 Jan 2019 om 18:54
    • Quote van 11 Jan 2019 om 18:47
      Nee natuurlijk lekker blijven aanmodderen Ted, wie zegt dat Assaidi fit blijft? Om nog maar van die ander te zwijgen.
    Ik denk niet zozeer dat ze niet kunnen of willen..... maar wie???????
  • 11 Jan 2019 om 18:47
    Nee natuurlijk lekker blijven aanmodderen Ted, wie zegt dat Assaidi fit blijft? Om nog maar van die ander te zwijgen.
  • 11 Jan 2019 om 18:46
    Goh, wat een verrassend nieuws zeg.
zaterdag 26 januari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›